6 клас Трудове навчання дистанційне навчання 2019/2021

 

Завдання 6А (27.04.2021), 6Б (28.04.2021) 


Тема: "Виготовлення екологічних мішечків"

Шановні учні, пропоную вам, у рамках предмету "Технології" долучитись до всеукраїнського проекту "Мішечок", що проводиться громадською організацією "Міжнародний молодіжний рух "School Recycling World". Суть проекту полягає у відмові від пластику, та заміна його предметами багаторазового використання. Саме такими і є ці торбинки. Вони можуть використовуватись для походу в магазин за продуктами, зберігання різноманітних речей, або як альтернатива поліетиленовим упаковкам.

За даними ООН, щороку у Світі використовують 5 трильйонів поліетиленових торбинок. При цьому кожного ж року до океану потрапляє 8 мільйонів тонн пластику. Щорічно у світі виготовляють понад 13 мільярдів пластикових пакетів, тобто 300 штук на кожного дорослого. У природному середовищі поліетилен розкладається більше ніж двісті років, а пластик - майже 450 років. Водночас деякі вчені вважають, що пластик лише розпадається на шматочки, які з часом стають меншими

Мішечок — це торбинка, виготовлена

власноруч з тканини.Така річ сприяє економії грошових

коштів споживача шляхом її багаторазового використання

і відмови від споживання одноразового пакування.

Приклади еко мішечків



 

Тканинний мішечок із зав'язками – це універсальне пакування практично для всього, починаючи з маленьких ювелірних прикрас, фруктів і закінчуючи об'ємними наборами з кількох предметів.

Для виготовлення мішечка слід підготувати: 

  • тканину (можна використати старі простирадла, одяг тощо); 

  • нитки в колір або контрастні (згідно з планами майстра чи майстрині); 

  • голку, ножиці та сантиметрову стрічку;

  • гарний шнур або стрічку; 

  • декоративні елементи: аплікації, намистини, нитки для вишивання й інші матеріали. 


Відеоінструкція по виготовленню еко мішечка




Також приклади виготовлення та оздоблення мішечків на відео за посиланнями:

https://www.instagram.com/tv/BzcVIX4CqCq/?igshid=144b0l6xlzik2 

https://www.youtube.com/watch?v=RjnVkChTOvg

https://www.youtube.com/watch?v=h9t_a4PcJUY

https://www.youtube.com/watch?v=wbzJtbJUtq4


Завдання полягає у тому, щоб виготовити щонайменше по одному мішечку від кожного учня. Мішечок можна виготовляти як по наведеним інструкціям вище, так і за іншим дизайном, який ви можете знайти в інтернеті, або розробити самотужки.

Важливим є унікальність виробу. Це може бути незвична форма, чи матеріал, вишивка ниткою чи бісером, розпис тощо.


Фотографії готового виробу скидати на вайбер за номером +380991613789. Важливо, щоб на фотографії був піпис роботи, або безпосередньо фото з автором. Якщо ви виготовили декілька робіт, то їх також варто скидати одним фото.


Також, за бажанням, можна взяти індивідуальну участь у кокурсі. Для цього треба зробити фото або відео створеного мішечка (можна з автором), опублікувати в соціальних мережах з хештегами #SchoolRecyclingWorld #SRW #мішечокSRW #мішечок й відмітити сторінки https://www.instagram.com/schoolrecyclingworld та(або) https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld. Такі роботи будуть автоматично брати участь в індивідуальних розіграшах подарунків.

Рекомендуємо підписатись на сторінки організаторів проєкту та слідкувати за перебігом проєкту.

Переможці проєкту (конкурсу) будуть нагороджені під час урочистостей у своєму навчальному закладі.



Завдання 6А (06.04.2021), 6Б (07.04.2021) 


Тема: "Традиційне японське оригамі – Кусудама"


Завдання: доробити виріб. 

Інструкцію по виготовленню кусудами ви можете знайти на цій сторінці нижче. Тим, хто уже скинув фото роботи, я виставив оцінки. Від решти я чекаю фото робіт. Кусудаму можна виконувати у будь-якому варіанті, не обов'язково керуватись відеоінструкцією на цій сторінці.

Фото виконаного завдання скидати на вайбер за номером +380991613789. Разом із фотографією писати прізвище, ім'я та клас. Бажаю успіхів!)




Завдання 6А (30.03.2021); 6Б (31.03.2021) 

Тема: "Традиційне японське оригамі – Кусудама"

Кусуда́ма (яп. 薬玉 — «лікарська куля») — один з найдавніших декоративних традиційних японських виробів у техніці оригамі. «Кусурі» японською мовою означає «ліки», «тама» — «куля». Отже, слово «кусудама» можна перекласти як «лікарська куля». Разом з тим, так називаються декоративні кулясті конструкції, зібрані з паперових квіток, розеток або модулів іншої форми.

Величезні паперові кулі здавна використовувалися японцями під час синтоїстських релігійних містерій «каґура» як символи сонця. У той час їхня поверхня складалася з голівок щільно притиснутих одна до одної паперових гвоздик. Сьогодні жодне японське свято в храмі або в будинку не обходиться без кусудам, тільки виготовлення їх у техніці оригамі вимагає набагато більше часу в порівнянні з фігурками, складеними тільки з одного квадрата, оскільки для виконання деяких куль потрібні десятки модулів.

Кусудами нерідко підвішували в кімнаті хворого. Одержавши в подарунок подібну роботу, як правило, зроблену кількома людьми, людина, що занедужала, сприймала її як символ побажання якнайшвидшого одужання — своєрідний знак загальної уваги й турботи.

Існує кілька варіантів класичних паперових кусудам, разом з тим, з'являється все більше й більше авторських розробок, що вже потрапили в книги японських оригамістів Макото Ямаґучі й Томоко Фузе, голландки Евердіен Тіглаар і деяких інших авторів.

Кусудами зазвичай збирають із шести, дванадцяти, або двадцяти чотирьох однакових модулів і підвішують на тонку кольорову мотузочку до стелі або лампи. Знизу для прикраси зазвичай прикріплюють зроблену з ниток китицю.


Приклади кусудами




Практична робота

На минулих уроках ми розпочали роботу над кусудамою та більшість із вас уже виготовили необхідну кількість модулів. Тепер ваша задача зібрати кулю. Повний процес виготовлення кусудами, враховуючи поетапне виготовлення модулів,  ви можете побачити у відео нижче. Зверніть увагу, що для виробу вам необхідно 12 модулів. Процес збирання починається із з'єднання модулів по 3 штуки. У відео детально показано збираня виробу, який починається з 7-ої хвилини.

Фотографії готового виробу скинути на вайбер по номеру +380991613789. У повідомленні написати прізвище, ім'я та клас. Бажаю успіхів!


Завдання 02.02.21
Тема: Іграшкові меблі
Перед початком роботи повторіть обов'язково правила користування ножицями.
Практична робота
Використовуючи інструкції попереднього уроку виконати наступні завдання:
1. Підібрати матеріали та інструменти для роботи (а саме картон, клей, лінійка, олівець та ножиці)
2. Виконати за тією ж схемою два предмети з переліку іграшкових меблів, а саме стілець та стіл.
3. Закріпити (приклеїти) на основу та принести на наступний урок.
Завдання   6А (21.01.21)    6Б(22.01.21)
Тема: "Правила роботи у навчальній майстерні"
Повторити правила роботи у навчальних майстернях перейшовши за посиланням: 
та виконати тестові завдання за посиланням: (термін виконання до 23.01.21  час 11.00)
Код доступу 6878534




Завдання   6А (19.01.21)    6Б(20.01.21)
Тема: "Особливості прибирання житла. Інструменти для прибирання житла"
Перегляньте онлайн презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/urok-z-trudovogo-navcanna-distancijne-navcanna-prezentacia-gigiena-zitla-259429.html
та виконайте завдання
Практична робота
Дотримуючись загальних правил користування засобами побутової хімії:
та правил користування електроприладами:
http://gymnasium152.edu.kh.ua/bezpeka_zhitttyediyaljnosti/pravila_bezpeki_pri_koristuvanni_elektropriladami/ виконайте загальне та вологе прибирання вашої оселі.
а також виконайте тестові завдання за посиланням:join.naurok.ua час виконання до 23.01.21   10.00
Код доступу 1132858
Завдання   6А (14.01.21)    6Б(15.01.21)
Використовуючи мережу інтернет перегляньте поетапність виконанняроботи на відео. 
                                            https://youtu.be/ovfcjd21eWI
Підібравши необхідні матеріали та інструменти для роботи виконайте практичне завдання. А саме зробіть коробочку для зберігання ваших попередньо виконаних пазл. 
Перед початком роботи повторіть обов'язково правила користування ножицями.
Фото робіт надсилайте на номер +38094458673 Обов'язково вказуйте прізвище ім'я та клас у якому навчаєтесь.
(Фото виконаних робіт приймаються тільки якщо  на ньому буде наявність автора.)

Завдання   6А (12.01.21)    6Б(13.01.21)
Переглянути відео за посиланням


та спробуйте виконати самостійно особисті пазли переглянувши другу частину завдання.

Завдання 11.11.2020
За допомогою мережі інтернет, знайти, переглянути та опрацювати інформацію про історію винаходу складачьок пазли, та поетапністю їх виготовлення. Поетапність переписати в зошит підготувати інструменти та матеріали для їх виготовлення (для наступного уроку), а саме:
 картон, ножиці, клей, та розпичатку зображення яке буде на пазлах.
Завдання на період з 16 по 20 березня
За допомогою мережі інтернет, знайти, переглянути та опрацювати інформацію про пересаджування квітів, і використання інструментів для виконання пересаджування та догляду за рослинами. Оформити коротке повідомлення,та записати в зошити (із схематичним зображенням) перелік інструментів і їх призначення.
Завдання на період з 23 по 27 березня 
(дівчатка)
Обрати власну квітку (бажано ту яка є вдома), записати в зошит її назву, походження, властивості (який клімат полюбляє, любить вологу чи тепло, як часто слід її поливати, чим підживлювати) тобто написати повну її характеристику. інформацію за назвою квітки можна знайти в мережі інтернет.
(хлопчики)
https://sites.google.com/site/roslinnictvoto/home/zavdanna-no4
Користуючись даним посиланням ознайомитись з видами зернових культур рослин (записати коротко інформацію в зошит), обрати одну з рослин (бажано з тих які є вдома чи використовуються для корму тваринам) та написати в зошит її повну назву та характеристику.
Завдання на період з 30 березня по 10 квітня
(дівчатка)
Користуючись мережю інтернет переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=A1qpwPRVoIQ
та використовуючи складену характеристику обраної вами квітки, виконати пересаджування кімнатної рослини. Для підтвердження виконаної роботи: зробити 2фото в процесі роботи та 1фото з кінцевим результатом, на фото обов'язково має бути присутній виконавець. фото зберегти та показати по приходу до школи разом із записами. В зошит записати поетапність виконання роботи та перелік інструментів які було використано.
(хлопчики)
Зерно обраної культурної рослини дослідити, та проростити . Зробити опис поетапного пророщування (на який день який вигляд і які зміни відбулися), після того як проросте посадити до посудини із землею. Зразок подано у відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=g0p4jpBNfTA
Для підтвердження виконаної роботи: зробити 2фото в процесі роботи та 1фото з кінцевим результатом, на фото обов'язково має бути присутній виконавець. фото зберегти та показати по приходу до школи, разом із записами.
Через те що діти навантажені іншими предметами, записи теоретичної частини відміняю, за дітьми залишається усне опрацювання інструктажів перед виконанням практичних завдань та інформації що подається у завданнях для ознайомлення. Фото звіт надсилати лише самого процесу виконання дитиною практичної роботи.
Завдання на період з 13 по 17 квітня
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MfYCHoI8uy4
Дотримуватися порядку та спокою під час перебування вдома.
опрацювати правила користування побутовими електроприладами та інструкцію з використання пилососа.
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
https://subject.com.ua/textbook/work/6klas_3/30.html
Дотримуючись правил користування побутовими електроприладами виконати прибирання приміщення в якому проживаєте.
PS: якщо немає пилососа то виконати прибирання за допомогою віника попередньо змочивши його водою для того щоб пил не поширювався по приміщенні.
Для підтвердження виконання завдання зробити фото та надіслати у вайбер підписавши прізвище ім'я та клас. тел +380994458673
6й тиждень (з 20 по 24 квітня)
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
та використовуючи інструкції по використанню засобів побутової хімії що є у наявності за призначенням виконати вологе прибирання приміщення в якому проживаєте. для підтвердження зробити фото та надіслати на вайбер +380994458673 фото підписувати прізвище ім'я та клас
7й тиждень (з 27 квітня по 01 травня)
опрацювати інструкції:
https://osvita-docs.com/node/394
https://milkalliance.com.ua/blog/ua/stattya/bezpeka-ponad-use-pravyla-povedinky-dytyny-na-kukhni
та виконати наступне  завдання:
Підготувати інгридієнти:
 - пів капустини білокачанної;
-  морква 1 шт;
-  цибуля 1 шт (якщо звичайна, якщо молода то 3-4 шт);
-  олія 3 ст.л
-  оцет 1 ч.л
-  сіль 0,5 ч.л
Інвентар:
- дощечка для нарізання сирих овочів;
- нож для овочів;
- салатник.
Приготувати салат:
1. Почистити та ретельно промити овочі (моркву, капусту), після чого ретельно вимити руки.
2. Покласти промиті овочі на кухонну серветку для прибирання зайвої вологи.
3. Нарізати цибулю півкільцями, як показано на відео за посиланням з дотриманням вимог та техніки безпеки:
https://poradnyk.com.ua/video/76-yak-narizaty-cybulyu-kubykamy-pivkilcyamy-ta-piryamy.html
4. Нарізаємо капусту соломкою:
https://www.youtube.com/watch?v=ezTmkThZehc
5. Натираємо моркву крупною соломкою на терці;
6. Всі інгридієнти переміщуємо до салатника, і добре переминаємо руками 1 хв, щоб овочі були більш м'якими.
7. додаємо сіль, уксус та олію. все ретельно перемішуємо за смаком.
Смачного!
Для підтвердження виконаної роботи: зробити фото в процесі роботи та фото з кінцевим результатом, на фото обов'язково має бути присутній виконавець. та надіслати на вайбер за номером +380994458673

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас