6 клас українська мова дистанційне навчання 2019-2020
Навчальні матеріали за 2019-2020 навчальний рік
25 травня -29 травня
Повторення вивченого з теми «Лексикологія».
Перегляньте відео за посиланнями
Дайте усно
відповіді на запитання.
«Філологічний баскетбол»
1.
Що вивчає
лексикологія?
2.
Що таке
лексика?
3.
На які групи
поділяється лексика української мови з погляду її походження?
4.
Що таке
незапозичені слова? На які групи вони поділяються?
5.
Що таке
запозичені слова ? Для чого нам потрібно вміти
користуватися словником іншомовних слів?
6.
Що таке активна
лексика української мови?
7.
Які слова належать до активної лексики?
8.
Що таке пасивна
лексика?
9.
Які слова
належать до пасивної лексики?
10. Що таке історизми (архаїзми, неологізми)?
11 На
які групи поділяються слова за сферою вживання?
Параграф 66.
Виконайте вправу 562.
Виконайте інтерактивні вправи на повторення за
посиланнями : Фразеологізми та їх значення https://learningapps.org/601403
18 травня – 22 травня
Контрольний письмовий твір розповідного характеру з
елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників , що належать
до різних розрядів.
2 Що таке мрія ?
Мрія –
це особлива форма уяви ,спрямована на творення людиною образів бажаного
майбутнього.
Пам’ятка «Як
працювати над твором»
-
Оберіть тему(про що ви писатимете).
-
Визначте основну думку твору.
-
Подумайте кого,в чому і як переконуватимете.
-
Визначте стиль висловлювання ,продумуйте його
особливості.
-
Доберіть мовний матеріал ,уникаючи зайвого,що не
стосується теми висловлювання.
-
Зміст майбутнього твору підпорядковуйте темі й основній
думці.
-
Стежте за послідовністю викладу думок. Використовуйте
різноманітні засоби зв’язку між реченнями.
-
Додержуйтесь композиції,типу мовлення.
-
Використовуйте мовні засоби ,характерні для конкретного
стилю.
Напишіть твір розповідного характеру з елементами роздуму
«Що я роблю для
здійснення своєї мрії».
12 травня – 15 травня
Узагальнення й
систематизація знань про займенник.
Експрес-опитування . (Усно
дайте відповіді на запитання)
1. Розділ науки про мову,
у якому вивчаються частини мови…
2. Назвіть розряди
займенників
3. Як змінюються
займенники?
4. Чому займенник має
таку назву?
5. Перелічіть присвійні
займенники .
6. Які питальні
займенники не мають форми множини?
7. Як пишуться займенники
із частками будь-, -небудь, казна-, хтозна-?
8. Яка синтаксична роль
займенників?
Підручник .Параграф 65.Виконайте вправу 559.
Готуємося до тематичного оцінювання . Тестові завдання .(Сторінка 214)
Виконайте контрольну роботу з теми «Займенник» за
посиланням
https://forms.gle/St3XpjtUyMsMvKYt5
4 травня – 8 травня
Вказівні й означальні займенники.
Підручник . Параграф 64.
Виконати вправи 547, 551.
Розбір займенника як частини мови(стор.211) Вправа 553(II
завдання)
Виконати тестові завдання на оцінку за посиланням
https://forms.gle/A2m2vrctJBMephjZ7
27 квітня - 30 квітня
1 . Підручник . Параграф 63. Присвійні займенники .
Виконати вправу 539.
Переглянути відео. Піймати на слові: «їх» чи «їхній» за посиланням
Переглянути відео. Піймати на слові: «їх» чи «їхній» за посиланням
2. Контрольний диктант.
Граматичне завдання до диктанту.
(Виконувати обов’язково)
1.Виписати друге речення,підкреслити в ньому всі члени речення,над кожним надписати частину мови. Охарактеризувати речення за схемою:
1.Виписати друге речення,підкреслити в ньому всі члени речення,над кожним надписати частину мови. Охарактеризувати речення за схемою:
ü за будовою(просте чи складне);
ü за метою висловлювання;
ü за емоційним забарвленням;
ü поширене чи непоширене;
ü ускладнене чи неускладнене.
2.Виписати займенники,вказати розряд.
Шановні шестикласники! В умовах
карантину сподіваюсь на розуміння вами важливості виконання цього завдання. Не
забувайте ,що вчитель знає ваш орієнтовний рівень знань та умінь, тому не варто
хитрувати. Якщо диктант буде списано,то така робота вам не зарахується. Фото
контрольного диктанту та виконаного завдання до нього надсилайте на електронну
адресу neu05107@gmail.com до 29квітня із зазначеним прізвищем та ім’ям.
21 квітня -24 квітня
Підручник . Параграф 61.
Питальні й відносні займенники.
Виконати вправу 519.
Дослідження « Займенники в
народній творчості».
Виписати прислів’я
,приказки ,загадки ,які б починалися питальними або відносними займенниками.
Параграф 62. Заперечні й
неозначені займенники.
Переглянути відео за
посиланням:
Виконати вправу 529.
Виконати тестові завдання за
посиланням на оцінку:13 квітня - 17 квітня
Підручник . Опрацювати
параграф 59 «Займенник як частина мови».
Вивчити розряди
займенників на сторінці 191(таблиця).
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=KFXV6vChTGU
Виконати вправу 504.
Виконати тестові завдання
на оцінку
Підручник . Опрацювати
параграф 60 «Особові та зворотній займенники».
Виконати вправу 508.
6 квітня – 10 квітня
30 березня - 1 квітня
Опрацювати параграф 57 .
Переглянути відео "Зв'язок числівника з іменником" https://www.youtube.com/watch?v=azJ19WmH7oY
Переглянути відео "Зв'язок числівника з іменником" https://www.youtube.com/watch?v=azJ19WmH7oY
Експрес-урок з О.Авраменком https://www.youtube.com/watch?v=mK2U1bvm8PsВиконати вправи 487,489
Виконати тестові завдання за посиланням.30 березня - 1 квітня
Опрацювати параграф 56.
Переглянути відео
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=wUk2b8mPwLs
Виконати вправи 475 , 483.
Обов'язково виконати тестові завдання за посиланням! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSca6ZPNmU_Is0xoBPvAVIZBPKLQR7NxWg-XRp46IZ4B4Wjdjw/viewform?usp=sf_link
Обов'язково виконати тестові завдання за посиланням! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSca6ZPNmU_Is0xoBPvAVIZBPKLQR7NxWg-XRp46IZ4B4Wjdjw/viewform?usp=sf_link
3 березня -27 березня
Робота з підручником .
Опрацювати параграфи 54,55. Виконати вправи 458 ,459, 462 ,465 ,466.
Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=xx3rhAcbwVA&t=467s
Робота з підручником .
Опрацювати параграфи 54,55. Виконати вправи 458 ,459, 462 ,465 ,466.
Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=xx3rhAcbwVA&t=467s
12 березня - 20 березня
1. Повторенн вивченого з теми "Прикметник"
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=BtRkNkYAkYk
Підручник стор.161-162 тестові завдання
2. Числівник
Відеоскрайбінг
Вправи 433,434,436
Виписати прислів'я та приказки в яких
вживаються числівники.
Комментарии
Отправить комментарий