5-А клас Здоров'я, безпека та добробут (інтегрований курс) 2022-2023

 31 травня

ДОБРИЙ ДЕНЬ, МАЙБУТНІ ШЕСТИКЛАСНИКИ!

Добігає до кінця цей непростий навчальний рік. Ви стали більш дослими і досвідченими, ніж були торік. 
Але не зупиняйтеся, адже ДОРОГУ ДОЛАЄ ТОЙ, ХТО ЙДЕ ВПЕРЕД.

Тож сьогодні дещо про майбутнє, дещо про успіх, дещо про віру в себе!


- Для початку послухайте притчу "Все в твоїх руках"


Наша проблема в тому, що ми занадто швидко опускаємо руки. Найпевніший шлях до успіху — намагатися знову й знову.

Томас Едісон

Томас Едісон - відомий винахідник
Перегляньте відео

Найскладніше — почати діяти. Все інше залежить тільки від наполегливості.

Амелія Ергарт


Можливо, історії про відомих людей надихнуть і вас ...

на  мрій, здобуття нових умінь, плани на майбутнє :)






















ОТОЖ   ПАМ'ЯТАЙТЕ: ВСЕ, ЩО  З   ВАМИ  ВІДБУВАТИМЕТЬСЯ  У  ЖИТТІ, ЗАЛЕЖИТЬ  ЛИШЕ  ВІД  ВАС  САМИХ!!!



24 травня

Для тих, кому буде цікаво!!!

Всеукраїнський конкурс дитячо-юнацької творчості "БЕЗПЕКА В ЖИТТІ - ЖИТТЯ У БЕЗПЕЦІ - 2023"


РОБОТИ ЛІТЕРАТУРНОГО НАПРЯМУ
- вірш
-байка
-оповідання
-казка
- кросворди
-ребуси

Кросворди та ребуси виконувати на аркуші А4, мають містити від 10 до 20 слів, бажано оригінально оформлені (малюнковий, чайнворд, філворд та ін.)

Роботи літературного напряму виконані у друкованому редакторі Word, обсягом не більше 3 друкованих аркушів.

Тематика робіт

- "Я б у рятувальники пішов, нехай мене навчать"

- "Безпечне поводження з тваринами"

- "Небезпечні рослини та правила безпечної поведінки з ними"

- "Збережемо планету від сміття"

- "Довкілля, в якому ми маємо жити"

- "Безпека у побуті"

- "Одна мить із життя рятувальника"

- "Діти світу - за безпечний світ!"

- "Краще запобігти небезпеці, ніж з нею боротися"

- "Небезпека від надмірного захоплення комп'ютерними іграми"

- "Безпека на дорогах і в транспорті"

УВАГА!!! 

РОБОТИ МАЮТЬ БУТИ ОРИГІНАЛЬНИМИ, ТАКИМИ, ЩО НІДЕ НЕ ПУБЛІКУВАЛИСЯ.

ПЕРЕВІРЯТИМУТЬСЯ НА ПЛАГІАТ

Творчих успіхів!!!


ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ


Початок уроку о 12.20

 Приєднатися 👉 ТУТ

Ідентифікатор: 791 0446 8561     Код: 4VHn69





16 травня

Тема. Діагностувальна контрольна робота

Добрий день, діти. Підходять до кінця наші заняття інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека і добробут". Тож сьогодні ви виконаєте діагностувальну роботу.

- Візьміть подвійний аркуш, підпишімо


Діагностувальна контрольна робота №2
з інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут"
учня/учениці 5-А класу
Прізвище та ім'я

- Розгорніть електронний підручник 👉 на с. 158-159, 160-161, 162дайте письмові відповіді на запитання від 1 до 11.

Надішліть свою роботу на перевірку.




10 травня

Тема. Гроші та бюджет

- Добрий день, п'ятикласники.


1. ПОМІРКУЙТЕ НАД ЗАПИТАННЯМИ
Що таке фінансові ресурси? Кому вони потрібні? Навіщо?
Чи можна обійтися без них? Чому?
Як ви розумієте, що таке дохід? Що є витратами?
Якими мають бути доходи щодо витрат? Чому?

2. ПОПРАЦЮЙТЕ З ПІДРУЧНИКОМ
Прочитайте, що таке 👉 фінансові ресурси

3. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО та "приміряйте" відео на себе

3 ПРО ДОХОДИ ТА ВИТРАТИ прочитайте 👉 ТУТ
РОЗБЕРІМОСЯ ЗІ ЗМІСТОМ поняття 👉 БЮДЖЕТ

4. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО "Як правильно вести бюджет"



ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Виконати у друкованому зошиті вправу 1 і 2 (с. 30)




















02 травня

Тема. Ресурси

- Добрий день, діти. Сьогодні ви працюєте офлайн.


- Пригадаймо  зміст поняття "РЕСУРСИ"



































- Не менш важливо пам'ятати про сталий розвиток та сталий спосіб життя. Перегляньте відео

Пригадайте, минулого уроку ми говорили про те, що варто старим речам давати "друге життя", а не засмічувати ними планету

- Перегляньте відео з цікавими ідеями

- А це відео, можливо, переконає вас, що сортувати сміття - це потреба, від якої залежить майбутнє людства

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- НАПИШІТЬ ЛИСТ МІСЬКОМУ ГОЛОВІ м.КРОПИВНИЦЬКИЙ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЗБЕРІГАТИ ПРИРОДНІ РЕСУРСИ

Роботу надішліть через електронний щоденник або на пошту   n.iwanchenko@gmail.com




26 квітня

Тема. Можливості та ідеї


- Добрий день, п'ятикласники.

Початок уроку о 12.20

 Приєднатися 👉 ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати у друкованому зошиті вправу 2 (с. 29)


















19 квітня

Тема. Підприємливість


- Добрий день, діти.
Протягом останніх уроків ми з вами обговорювали не лише правила безпеки, а і правила роботи в команді, у чому відмінність між емоціями та почуттями, які умови ефективного спілкування. 

- Тож перевірте себе, НА ОЦІНКУ виконавши 👉 ТЕСТУВАННЯ (на роботу вам 15 хв.)


Продовжимо  онлайн  о  12.35

Приєднатися 👉 ТУТ


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати у друкованому зошиті вправу 2 (с. 28)





















12 квітня

Тема. Навчаємося мінної безпеки

Початок уроку о 12.20

Приєднатися  👉 ТУТ






05 квітня

Тема. Взаємодія і співпраця. Спілкування з однолітками. 

- Добрий день, любі п'ятикласники.

Початок уроку о 12.20

Приєднуємося  👉 ТУТ

Перегляньте відео 👉 ЯК СТАТИ ЛІДЕРОМ



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
У друкованому зошиті виконати завдання 4 на с. 26















22 березня

Тема. Ефективне спілкування

- Добрий день, любі п'ятикласники. Сьогодні піде мова про надзвичайно важливу складову нашого повсякдення - СПІЛКУВАННЯ.

- Почнемо з цікавого відео 👉 ТАНЕЦЬ ШПАКІВ

Дивовижне явище, чи не так? Це неабияк дивує не лише пересічних людей, а й учених. Цікаво, що птахи не зіштовхуються в повітрі.

На вашу думку, чи може таке відбутися без спілкування птахів?

Поміркуйте, що таке спілкування. 
На аркуші паперу створіть хмарку слів до цього поняття. 
- Чи є у вашій хмарці міміка, жести, інтонація?
- Чи записали ви людей, з яким вам подобається або не подобається спілкуватися?
- Чи зазначили ситуації, коли спілкування приносило задоволення?


Якщо виникло бажання можна змінити/доповнити свою хмарку слів :) 

До кінця дня надішліть для перевірки свою хмарку слів

ПІДСУМОВУЄМО. Чи можуть люди не спілкуватися? Пофантазуйте й уявіть країну, де ніхто ні з ким не спілкується.

Отже, спілкування — це обмін думками, новинами, враженнями тощо, тобто передавання інформації в будь-якій формі від однієї особи до іншої безпосередньо або за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

- Прочитайте, як може відбуватися спілкування 👉 підручник


-Важливо пам'ятати про віртуальне спілкування

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ Учіться не лише слухати,  а й чути, тобто прагнути зрозуміти і запам'ятати почуте.
- Тож спілкування має бути ефективним.

Виконайте наступне завдання і надішліть його на перевірку до кінця дня

Запитання

Відповіді

Як треба говорити, щоб тебе розуміли?

 

Як треба говорити, щоб тебе приємно було слухати?

 

Що можна зробити для того, щоб краще зрозуміти співрозмовника?

 

Як слухати співрозмовника, щоб чути його?

 


- Уважно ознайомтеся з 👉 ПРАВИЛАМИ ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ

- Перевірте себе, виконавши 👉інтерактивну вправу


Отож пам'ятайте:

Головне у спілкуванні — це те, що ви говорите,

 і те, як ви говорите?




15 березня

Тема. Психічне та емоційне здоров'я

- Добрий день, діти.

Початок уроку о 12.20


Приєднуємося  👉 ТУТ


ПОВТОРНО!!! 
Усі, хто не виконав минулого уроку (список у класного керівника), 👉 ВИКОНАТИ ТЕСТУВАННЯ


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Створити малюнок "Охорона праці та промислової безпеки"  




07 березня

Тема. Емоційне здоров'я та етична поведінка

- Добрий день, діти.

Початок уроку о 12.20

Приєднуємося  👉 ТУТ

Перегляньте корисне відео

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

- Виконайте 👉 ТЕСТУВАННЯ


1 березня

Тема.  Смачна та корисна їжа. Безпека харчування


- Вітання вам, любі п'ятикласники

Початок уроку о 12.20

Приєднатися 👉 ТУТ


Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, опрацюйте запропоновані матеріали самостійно

* ЦЕ ВАЖЛИВО

Харчові добавки

У їжі, яку ми купуємо в магазинах, є харчові добавки. Чи знаєте ви, що це? Чи чули ви про них? Що саме?


Харчові добавки — це природні, схожі на природні або штучно синтезовані речовини, які додають у їжу з таких міркувань:

  • подовжити термін зберігання (консерванти);
  • зберегти і посилити смак;
  • покращити колір чи вдосконалити консистенцію, щоб зробити привабливішим вигляд продукту.

До харчових добавок не відносять речовини, які підвищують харчову цінність продуктів: вітаміни, мікроелементи тощо.


Деякі добавки використовували протягом століть, наприклад, для збереження їжі — оцет, сіль (соління бекону, м’яса, риби тощо).

З появою нових харчових продуктів у другій половині 20-го століття було введено багато інших добавок як природного, так і штучного походження. Станом на 2010 рік відомо понад 2800 найменувань харчових добавок.

  • Як гадаєте, чи можна сьогодні повністю відмовитися від харчових добавок у продуктах, які виробляються для багатьох людей на заводах і фабриках?

Чи знаєте ви, що…

  • Виробництво більшої частини сучасної їжі без харчових добавок неможливе. Але деякі з них шкідливі для здоров’я людини.
  • Цілковита відмова від використання харчових добавок призвела б до зникнення з полиць магазинів багатьох популярних продуктів.
  • Серед численної групи харчових добавок є й абсолютно безпечні, використання яких не має викликати перестороги в споживачів.

ОЗНАЙОМТЕСЯ З ТАБЛИЦЕЮ  ШКІДЛИВИХ ХАРЧОВИХ ДОБАВОК





















* ПРОВЕДІТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ

Оберіть будь-який продукт та дослідіть його вміст.

  • Зверніть увагу, які він містить харчові добавки: консерванти, барвники, підсилювачі смаку тощо.
  • Визначте, чи немає в його вмісті продуктів чи речовин, які викликають алергію. 

(На це можуть звертати увагу виробники — виділяти алергени жирним шрифтом, кольором, підкресленням.)
  • Зверніть увагу також на термін придатності продуктів.
  • Узагальніть знайдену інформацію. 
  • Опишіть на аркуші: який склад має ваш продукт; чи є у складі даного продукту шкідливі харчові добавки; чи ще придатний він до вживання.
* КОРИСНИЙ СМАКОЛИК від Євгена Клопотенка

* САМОПЕРЕВІРКА (на оцінку)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Мініпроєкт "МОЯ  УЛЮБЛЕНА  СТРАВА"




У порожньому полі намалюйте/вставте зображення, як можна подати страву.


У кінці аркуша ОБОВ'ЯЗКОВО напишіть підсумкове речення

Моя улюблена страва корисна, тому що...







21 лютого

Тема. Безпека харчування

Усім добрий день

        Початок уроку о 12.20

Приєднатися 👉 ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У робочому зошиті виконати вправу 2 с.19; вправи 1,2 с.20  У кого немає друкованого, виконати роботу у звичайному зошиті. 

Надіслати роботу на перевірку через електронний щоденник












14 лютого

Тема. Харчування і здоров'я. Особливість харчування у підлітковому віці

- Добрий день, любі п'ятикласники. Гадаю, вас не потрібно переконувати, що здоров'я залежить не лише від активного способу життя, а й від харчування. Сьогодні піде мова про особливості харчування у підлітковому віці, адже ви саме "входите" у такий вік.

- Для початку перегляньте мультфільм від НЕВГАМОВНИХ:)

- А тепер уважно перегляньте навчальне відео (за потреби, ставте на паузу, щоб докладніше перечитати матеріал)

САМОПЕРЕВІРКА
Перевірте, наскільки ви засвоїли тему уроку, виконайте 👉 ТЕСТУВАННЯ (активнне до 20 лютого)


08 лютого

Тема. Рухова активність та особисте здоров'я. Відпочинок

- Вітання вам, п'ятикласники.
Сьогодні піде мова про найулюбленіше заняття багатьох із вас - РУХОВУ АКТИВНІСТЬ та її вплив на ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ.

- Пропоную вам самостійно погортати дистанційний урок і прочитати чи переглянути ті матеріали, що найбільше зацікавили 👉 УРОК

- Перевірте себе, НА ОЦІНКУ ВИКОНАВШИ ОДИН ІЗ ТЕСТІВ

ТЕСТ 1 👉 Інфекційні та неінфекційні захворювання

ТЕСТ 2 👉 Рухова активність

Тести  активні  до  11 лютого  включно



01 лютого

Тема. Здоровий спосіб життя і фізичний розвиток

Початок уроку о 12.20 

ПРИЄДНАТИСЯ  👉 ТУТ


Діти, добрий день. Сьогодні ще раз про самопочуття і наш фізичний розвиток.

Розгорніть електронний підручник та перечитайте § 21 

- Виконайте завдання у друкованому зошиті



25 січня

Тема. Фізичне здоров'я і фізичний розвиток. Самопочуття. Допомога в разі погіршення самопочуття. Інфекційні та неінфекційні хвороби, способи профілактики

Початок уроку о 12.20 

Приєднатися ТУТ

Ідентифікатор: 393 723 0201      Код: 7777


- Добрий день, любі п'ятикласники. Опрацювуючи  наступний  розділ, ми поговоримо про здоров'я і його складники, визначимо, від чого залежить наш фізичний розвиток, вчитимемося, як запобігати захворюванням, як безпечно харчуватися, обробляти і зберігати продукти, щоб вони не шкодили вашому здоров'ю і добробуту.

- Хто не зміг приєднатися до уроку, попрацюйте із друкованим зошитом, виконайте завдання на с. 16-17













Розгорніть електронний підручник та перечитайте § 21 




21 грудня

Тема. Презентація міні-проєкту "Мої цілі та шляхи їх досягнення"

Початок уроку - 08.50.

Приєднатися 👉 ТУТ

Ідентифікатор: 785 8054 4598     Код: 9102835


14 грудня

Діагностична  робота

- Добрий день, любі п'ятикласники. Ми з вами протягом минулих занять з'ясували, що таке "добробут", як він впливає на наше життя; розглядали різноманітні ситуації, від яких залежить наша безпека; обговорювали, чи важливо планувати свій час, від чого залежить уміння вчитися.

- Настав час перевірити свої знання й уміння.
Сьогодні ви виконуєте узагальнювальну діагностувальну контрольну роботу.

УВАГА!!  РОБОТА ОБОВ'ЯЗКОВА ДЛЯ ВСІХ.
    !!! Здати на перевірку до кінця дня  

Завантажте, клікнувши 👉 ДІАГНОСТУВАЛЬНА   РОБОТА

Якщо маєте можливість, роздрукуйте роботу, виконайте завдання.
Якщо розрукувати немає можливості, виконайте на подвійному аркуші.

РОБОТУ ПРИНЕСІТЬ/передайте ЗАВТРА У ШКОЛУ  на перевірку.


Початок уроку-консультації - 08.50.

Приєднатися 👉 ТУТ

Ідентифікатор: 769 8668 4003       Код: 4FitvW


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготуватися до захисту міні-проєкту "Мої цілі та шляхи їх досягнення"


07 грудня

Тема. Менеджмент навчання. Як спланувати свій час ефективно?

Початок уроку - 08.50.

Приєднатися 👉 ТУТ

- Доброго дня, п'ятикласники. Сьогодні ви додасте до свого лексичного запасу нові слова "менеджмент", "тайм менеджер" та будете удосконалювати вміння ефективно планувати свій час.

- Розгорніть електронний підручник, опрацюйте с. 37-41, виконуючи запропоновані завдання.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

Ме́неджмент — це процес планування, організації, контроль за діями, що  необхідно для ефективного виконання завдань.


Тайм менеджер людина, яка за певний проміжок часу встигає зробити в кілька разів більше ніж звичайна людина.

АБО 

1. Виконайте ЗАВДАННЯ 1 на с.9 робочого друкованого зошита.

2. Попрацюйте з онлайн-вправою 👉 "Упорядковуємо розпорядок дня" 👉 "Продовжуємо упорядковуавти розпорядок"

3. ПОПРАЦЮЙТЕ З ВІДЕО  👉 "УЧИТИСЬ УЧИТИСЯ". 
Виконуйте запропоновані завдання

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

- Нас оточують так звані "пожирачі часу". Це всі матеріальні та нематеріальні речі, які відривають вас від головної роботи. 
Їх дуже легко відрізнити від потрібних справ – пожирачі часу не приносять ніякої користі та відпочинку.

4. Знайдіть “пожирачів часу” у хмарі слів. Яких із них ви вважаєте найшкідливішими? Поясніть, чому.
5. Вчимося виконувати ВАЖЛИВІ СПРАВИ. Потренуйтеся, виконуючи онлайн-вправу 👉 "Допоможемо Марійці"


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У робочому зошиті виконати вправу 2 с.9.  У кого немає друкованого, виконати роботу у звичайному зошиті. 

Надіслати роботу на перевірку через електронний щоденник









УВАГА!!!  Наступного уроку пишемо діагностувальну контрольну роботу, повторіть вивчений матеріал. (електронний підручник с. 4-8, 70-73)


30 листопада

Тема. Цілі та їх досягнення

Початок уроку - 08.50.

Приєднатися 👉 ТУТ


- Добрий день, п'ятикласники. Сьогодні на уроці піде мова про те, як досягнути своєї мети, для чого визначати цілі, як спланувати своє навчання відповідно до своїх цілей.

1. ПОМІРКУЙТЕ над запитаннями
  • Якою мрія має бути — реальною чи нереальною?
  • Чи важливо для людини мати мрію? Чому?
  • Чи обов’язково у людини має бути мрія? Чи можна мати кілька різних мрій?
2. Розгорніть електронний підручник на с.33, ознайомтеся з матеріалом, виконайте вправу 1.

- Як ви гадаєте, нездійсненна мрія може здійснитися? Що для цього потрібно?

3. Перегляньте відеоролик

ПОМІРКУЙТЕ над запитаннями
  • Чому хлопчику вдалося досягти мети? Він зробив це повністю сам чи йому хтось допоміг?
  • Чи можете ви навести схожі приклади?
  • Чи можна допомогти іншому досягти мети? Як саме?
  • Чи пробували ви досягнути великої мети? Що вийшло? А що стало на заваді?
Пам’ятайте: не варто відступатися від своєї мети, можна спробувати кілька разів, щоразу враховуючи зроблені помилки. Будьте цілеспрямованими і все вийде! Але, можливо, не одразу ☺

4. Перегляньте відео "Як досягнути мети"

5. Перегляньте відео про відому людину, яка втілила не лише свою мрію.

ПОМІРКУЙТЕ над запитаннями
  • Які риси характеру притаманні Ігорю Сікорському?
  • Як гадаєте, чи можна їх виховати? Як саме?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У робочому зошиті виконати виконати вправу 1 с.8.

Пройшовши цей тест, дізнаєтеся, наскільки ви цілеспрямована людина.












22 листопада

Тема. Способи засвоєння навчальної інформації. Використання цифрових пристроїв у навчанні

Початок уроку - 8.50.

Приєднатися 👉 ТУТ


- Добрий день, п'ятикласники. Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся зміст поняття "АКТИВНЕ СЛУХАННЯ", звернете увагу на рекомендації щодо облаштування свого робочого місця. Також пригадаєте, які цифрові пристрої використовують у навчанні та які правила користування такими пристроями.

- Для початку послухайте відеоурок
Автор: Лілія Біла

- Сподіваюся, після відеоуроку ви змогли визначити свій тип сприйняття інформації. 

У viber-групі напишіть, хто ви за типом сприйняття:  ВІЗУАЛ, АУДІАЛ  чи  ДІЯЧ (КІНЕСТЕТИК) 

- ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНУ 👉 ПРЕЗЕНТАЦІЮ


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Складіть і запишіть пам'ятку "ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЦИФРОВИМИ ПРИСТРОЯМИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ"

Надішліть на перевірку через електронний щоденник АБО  на електронну пошту


16 листопада

ДЛЯ РОБОТИ НА УРОЦІ ПРИГОТУЙТЕ ЗОШИТ

Тема. Власний освітній простір. Що таке знання та вміння, навіщо вони людині

Початок уроку - 8.50.

Приєднатися 👉 ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У робочому зошиті виконати виконати вправи 3,4 (с.5).

Перевіримо їх наступного уроку 


09 листопада

Тема. Уміння вчитися впродовж життя. 

Початок уроку - 08.50.

Приєднатися 👉 ТУТ


Любі діти, якщо ви не змогли приєднатися до уроку, опрацюйте за підручником (електронна версія) параграф 3

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  • Візьміть інтерв’ю одне в одного (у нашій viber-групі напишіть прізвище однокласника та 1-2 запитання; той, кому адресовані запитання, пише відповідь у групі)

Орієнтовні запитання

  • Що потрібно сучасним учням 21 століття, щоб ефективно навчатися?
  • Які є перешкоди успішному навчанню?
  • Чи можна добре навчатися без комп’ютера та інтернету?

04 листопада

Тема. Алгоритми дій у небезпечних ситуаціях різного походження

Початок уроку - 11.20.

Приєднатися 👉 ТУТ


27 жовтня

Тема. Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки

- Добрий день, діти. Обговорюючи поведінку та вчинки героїв казки "Снігова королева", ми пригадали деякі види небезпек, які можуть чекати людину надворі. Але навколишній світ таїть ще чимало інших небезпеки, пов'язаних із ризиком для життя.

- Тому у продовження теми пропоную вам переглянути експрес-урок.

Автор: Людмила Ольшанська

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Пройдіть міні-тест у кінці відео.

1. 3    2.    3. 3,4,6     4. 3,4,5    5. 3,4,5
Відповіді до тесту зашифровані за допомогою цифроключа (Я-33, Ю-32, А-1 і т.д)


21 жовтня

Тема. Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння пожеж

- Доброго дня, любі п'ятикласники. 

- Перегляньте відеоурок
Автор: Ірина Черниш

- Прогортайте сторінку нижче (на минулий урок) і ще раз повторіть як необхідно гасити електроприлади.

- Перевірте себе: як ви запам'ятали матеріал уроку, виконавши 👉 ТЕСТОВІ  ЗАВДАННЯ


14 жовтня

Тема. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, проникнення в оселю зловмисників

- Доброго дня, любі п'ятикласники. 
Поміркуйте,  як зробити побут безпечним?

- Відповідь проста: необхідно пам'ятати правила безпеки в побуті і дотримуватися іх.

1. Пропоную вам переглянути мультфільми, проте вони не розважальні, а навчальні, нагадають вам правила, як запобігти небезпекам удома.

УВАГА!!!











2. Пам'ятка "Сам удома" нагадає правила поведінки з НЕЗНАЙОМИМИ ЛЮДЬМИ

- Якщо ти сам удома, попроси своїх друзів і знайомих, щоб вони попереджали тебе про свій візит по телефону.

Якщо дзвонять у вашу квартиру, не поспішай відчиняти двері, спочатку подивися у вічко і запитай, хто цеНа відповідь «Я» двері не відчиняй, попроси людину назватися.

Якщо особа представляється знайомим твоїх рідних, яких в даний момент немає вдома, не відчиняючи дверей, попроси її прийти іншим разом і зателефонуй батькам.

Якщо людина називає незнайоме тобі прізвище, кажучи, що їй дали цю адресу, не відчиняючи дверей, поясни їй, що вона неправильно записала потрібну їй адресу і зателефонуй батькам.

Якщо незнайомець представився працівником ЖЕКу, пошти або іншої установи сфери комунальних послуг, попроси його назвати прізвище і причину приходу, потім зателефонуй батькам і виконай їхні вказівки.

Якщо прийшов чоловік і представився співробітником відділу внутрішніх справ (міліції), не відчиняючи дверей, попроси прийти його в інший час, коли дорослі будуть удома, і повідом про це батьків.

Якщо незнайомець попросив скористатися телефоном для виклику міліції або «швидкої допомоги», не поспішай відчиняти двері; уточнивши, що необхідно зробити, сам виклич потрібну службу.

Якщо на сходовому майданчику зібралася компанія, розпиває спиртні напої і заважає твоєму відпочинку, не вступай з нею в конфлікт, а виклич міліцію.

Виносячи сміття або йдучи за газетою, подивися
спочатку у вічко, чи немає сторонніх осіб поблизу твоєї квартири; виходячи, замкни двері.

Удверях квартири не залишай записки про те, куди ти пішов і коли повернешся.

Завжди тримай двері замкненими. Не відчиняй дверей, поки не впевнишся, що це безпечно. Не вихваляйся дорогими речами перед друзями, а тим паче перед сторонніми людьми. Та не залишай ключі від квартири під килимком, в інших легкодоступних місцях.

3. Перевірте себе, виконуючи інтерактивну вправу 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
У робочому зошиті виконайте вправу 1, 2











07 жовтня

Тема. Безпека пішохода. Безпека пасажира. Безпека користування громадським транспортом. Поведінка пасажира при ДТП

Початок уроку - 10.30.

Приєднатися 👉 ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Розгадайте інтерактивний кросворд 👉 БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ


30 вересня

Початок уроку - 10.30.
Тема. Безпека життєдіяльності

Приєднатися 👉  ТУТ

Ідентифікатор: 711 6828 1856      Код: vQt64S


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У робочому друкованому зошиті на с.11 і виконайте 2 і 3 завдання.

Хто не має друкованого зошита, працюйте у звичайному.












23 вересня

Тема. Цінність життя. Безпека і небезпека

- Добрий день, любі п'ятикласники. Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі, тобто самостійно. 
Пропоную вам скористатися електронною версією підручника, клікнути на іконку книги на початку сторінки.

- Перечитайте матеріали на с.42-44 

Перегляньте відео 👉"З чого починається безпека"

- Попрацюйте у друкованому робочому зошиті. Розгорніть його на с.10 і виконайте 1,2,3 завдання, 4 - за бажанням.
Хто не має друкованого зошита, працюйте у звичайному.











ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконайте у робочому друкованому зошиті завдання 1 на с. 11

У кого немає друкованого зошита, виконайте завдання у звичайному









16 вересня

Початок уроку - 10.30.
Тема. Особистий і суспільний добробут.

Приєднатися 👉  ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пригадайте на кожну літеру слова та словосполучення, яке ми розглядали на уроках, запишіть їх. Можете додати власні варіанти. 

Оцініть від 1 до 8 наскільки кожен зі складників добробуту важливий для вас. Зафарбуйте відповідні клітинки так, щоб таблиця стала схожа на діаграму.










9 вересня

Початок уроку - 10.30.
Тема. Добробут - добре буття. Безпека під час воєнного стану
Приєднатися 👉  ТУТ

Ідентифікатор: 739 1025 0221
Код: 6UGNXz

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати у робочому зошиті вправи 3 на с. 3
*** Хто працює без зошита, НАПИШІТЬ КОРОТКЕ ЕСЕ  "ЧОМУ ДОБРОБУТ ВАЖЛИВИЙ?" (роботу надішліть на пошту n.iwanchenko@gmail.com)


2 вересня
Початок уроку - 11.00.
Тема. Безпека під час воєнного стану
Приєднатися 👉  ТУТ

________________________________________________________________________________________________________________________


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас