5-А клас Здоров'я, безпека та добробут (інтегрований курс) 2022-2023
31 травня
- ДОБРИЙ ДЕНЬ, МАЙБУТНІ ШЕСТИКЛАСНИКИ!
Тож сьогодні дещо про майбутнє, дещо про успіх, дещо про віру в себе!
- Можливо, історії про відомих людей надихнуть і вас ...
Для тих, кому буде цікаво!!!
Всеукраїнський конкурс дитячо-юнацької творчості "БЕЗПЕКА В ЖИТТІ - ЖИТТЯ У БЕЗПЕЦІ - 2023"
Тематика робіт
- "Я б у рятувальники пішов, нехай мене навчать"
- "Безпечне поводження з тваринами"
- "Небезпечні рослини та правила безпечної поведінки з ними"
- "Збережемо планету від сміття"
- "Довкілля, в якому ми маємо жити"
- "Безпека у побуті"
- "Одна мить із життя рятувальника"
- "Діти світу - за безпечний світ!"
- "Краще запобігти небезпеці, ніж з нею боротися"
- "Небезпека від надмірного захоплення комп'ютерними іграми"
- "Безпека на дорогах і в транспорті"
УВАГА!!!
РОБОТИ МАЮТЬ БУТИ ОРИГІНАЛЬНИМИ, ТАКИМИ, ЩО НІДЕ НЕ ПУБЛІКУВАЛИСЯ.
ПЕРЕВІРЯТИМУТЬСЯ НА ПЛАГІАТ
Творчих успіхів!!!
ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ
Початок уроку о 12.20
Ідентифікатор: 791 0446 8561 Код: 4VHn69
Тема. Діагностувальна контрольна робота
- Добрий день, діти. Підходять до кінця наші заняття інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека і добробут". Тож сьогодні ви виконаєте діагностувальну роботу.
- Візьміть подвійний аркуш, підпишімо
- Розгорніть електронний підручник 👉 на с. 158-159, 160-161, 162, дайте письмові відповіді на запитання від 1 до 11.
Надішліть свою роботу на перевірку.
Тема. Гроші та бюджет
- Добрий день, п'ятикласники.
Чи можна обійтися без них? Чому?
Як ви розумієте, що таке дохід? Що є витратами?
Якими мають бути доходи щодо витрат? Чому?
Тема. Ресурси
- Добрий день, діти. Сьогодні ви працюєте офлайн.
- Пригадайте, минулого уроку ми говорили про те, що варто старим речам давати "друге життя", а не засмічувати ними планету
- А це відео, можливо, переконає вас, що сортувати сміття - це потреба, від якої залежить майбутнє людства
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Роботу надішліть через електронний щоденник або на пошту n.iwanchenko@gmail.com
Тема. Можливості та ідеї
Початок уроку о 12.20
Виконати у друкованому зошиті вправу 2 (с. 29)
Тема. Підприємливість
- Тож перевірте себе, НА ОЦІНКУ виконавши 👉 ТЕСТУВАННЯ (на роботу вам 15 хв.)
Виконати у друкованому зошиті вправу 2 (с. 28)
Тема. Навчаємося мінної безпеки
Початок уроку о 12.20
Тема. Взаємодія і співпраця. Спілкування з однолітками.
- Добрий день, любі п'ятикласники.
Перегляньте відео 👉 ЯК СТАТИ ЛІДЕРОМ
Тема. Ефективне спілкування
- Добрий день, любі п'ятикласники. Сьогодні піде мова про надзвичайно важливу складову нашого повсякдення - СПІЛКУВАННЯ.
- Почнемо з цікавого відео 👉 ТАНЕЦЬ ШПАКІВ
Дивовижне явище, чи не так? Це неабияк дивує не лише пересічних людей, а й учених. Цікаво, що птахи не зіштовхуються в повітрі.
На вашу думку, чи може таке відбутися без спілкування птахів?
Поміркуйте, що таке спілкування.- Чи записали ви людей, з яким вам подобається або не подобається спілкуватися?
- Чи зазначили ситуації, коли спілкування приносило задоволення?
Якщо виникло бажання можна змінити/доповнити свою хмарку слів :)
ПІДСУМОВУЄМО. Чи можуть люди не спілкуватися? Пофантазуйте й уявіть країну, де ніхто ні з ким не спілкується.
- Прочитайте, як може відбуватися спілкування 👉 підручник
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ Учіться не лише слухати, а й чути, тобто прагнути зрозуміти і запам'ятати почуте.
Запитання | Відповіді |
Як треба говорити, щоб тебе розуміли? |
|
Як треба говорити, щоб тебе приємно було слухати? |
|
Що можна зробити для того, щоб краще зрозуміти співрозмовника? |
|
Як слухати співрозмовника, щоб чути його? |
|
- Перевірте себе, виконавши 👉інтерактивну вправу
Тема. Психічне та емоційне здоров'я
- Добрий день, діти.
Початок уроку о 12.20
- Створити малюнок "Охорона праці та промислової безпеки"
Тема. Емоційне здоров'я та етична поведінка
- Добрий день, діти.
Початок уроку о 12.20
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Тема. Смачна та корисна їжа. Безпека харчування
Початок уроку о 12.20
* ЦЕ ВАЖЛИВО
Оберіть будь-який продукт та дослідіть його вміст.
- Зверніть увагу, які він містить харчові добавки: консерванти, барвники, підсилювачі смаку тощо.
- Визначте, чи немає в його вмісті продуктів чи речовин, які викликають алергію.
- Зверніть увагу також на термін придатності продуктів.
- Узагальніть знайдену інформацію.
- Опишіть на аркуші: який склад має ваш продукт; чи є у складі даного продукту шкідливі харчові добавки; чи ще придатний він до вживання.
* САМОПЕРЕВІРКА (на оцінку)
Тема. Безпека харчування
- Усім добрий день
Початок уроку о 12.20
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
У робочому зошиті виконати вправу 2 с.19; вправи 1,2 с.20 У кого немає друкованого, виконати роботу у звичайному зошиті.
Надіслати роботу на перевірку через електронний щоденник
14 лютого
Тема. Харчування і здоров'я. Особливість харчування у підлітковому віці
- Добрий день, любі п'ятикласники. Гадаю, вас не потрібно переконувати, що здоров'я залежить не лише від активного способу життя, а й від харчування. Сьогодні піде мова про особливості харчування у підлітковому віці, адже ви саме "входите" у такий вік.
- А тепер уважно перегляньте навчальне відео (за потреби, ставте на паузу, щоб докладніше перечитати матеріал)
- САМОПЕРЕВІРКА
08 лютого
Тема. Рухова активність та особисте здоров'я. Відпочинок
- Пропоную вам самостійно погортати дистанційний урок і прочитати чи переглянути ті матеріали, що найбільше зацікавили 👉 УРОК
- Перевірте себе, НА ОЦІНКУ ВИКОНАВШИ ОДИН ІЗ ТЕСТІВ
ТЕСТ 1 👉 Інфекційні та неінфекційні захворювання
ТЕСТ 2 👉 Рухова активність
Тести активні до 11 лютого включно
01 лютого
Тема. Здоровий спосіб життя і фізичний розвиток
Початок уроку о 12.20
ПРИЄДНАТИСЯ 👉 ТУТ
- Діти, добрий день. Сьогодні ще раз про самопочуття і наш фізичний розвиток.
- Розгорніть електронний підручник та перечитайте § 21
- Виконайте завдання у друкованому зошиті
25 січня
Тема. Фізичне здоров'я і фізичний розвиток. Самопочуття. Допомога в разі погіршення самопочуття. Інфекційні та неінфекційні хвороби, способи профілактики
Початок уроку о 12.20
Приєднатися ТУТ
Ідентифікатор: 393 723 0201 Код: 7777
- Добрий день, любі п'ятикласники. Опрацювуючи наступний розділ, ми поговоримо про здоров'я і його складники, визначимо, від чого залежить наш фізичний розвиток, вчитимемося, як запобігати захворюванням, як безпечно харчуватися, обробляти і зберігати продукти, щоб вони не шкодили вашому здоров'ю і добробуту.
- Хто не зміг приєднатися до уроку, попрацюйте із друкованим зошитом, виконайте завдання на с. 16-17
- Розгорніть електронний підручник та перечитайте § 21
21 грудня
Тема. Презентація міні-проєкту "Мої цілі та шляхи їх досягнення"
Початок уроку - 08.50.
Приєднатися 👉 ТУТ
Ідентифікатор: 785 8054 4598 Код: 9102835
14 грудня
Діагностична робота
- Добрий день, любі п'ятикласники. Ми з вами протягом минулих занять з'ясували, що таке "добробут", як він впливає на наше життя; розглядали різноманітні ситуації, від яких залежить наша безпека; обговорювали, чи важливо планувати свій час, від чого залежить уміння вчитися.
Завантажте, клікнувши 👉 ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
РОБОТУ ПРИНЕСІТЬ/передайте ЗАВТРА У ШКОЛУ на перевірку.
Початок уроку-консультації - 08.50.
Приєднатися 👉 ТУТ
Ідентифікатор: 769 8668 4003 Код: 4FitvW
Підготуватися до захисту міні-проєкту "Мої цілі та шляхи їх досягнення"
07 грудня
Тема. Менеджмент навчання. Як спланувати свій час ефективно?
Початок уроку - 08.50.
Приєднатися 👉 ТУТ
- Доброго дня, п'ятикласники. Сьогодні ви додасте до свого лексичного запасу нові слова "менеджмент", "тайм менеджер" та будете удосконалювати вміння ефективно планувати свій час.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!
Ме́неджмент — це процес планування, організації, контроль за діями, що необхідно для ефективного виконання завдань.
Тайм менеджер - людина, яка за певний проміжок часу встигає зробити в кілька разів більше ніж звичайна людина.
АБО
1. Виконайте ЗАВДАННЯ 1 на с.9 робочого друкованого зошита.
2. Попрацюйте з онлайн-вправою 👉 "Упорядковуємо розпорядок дня" 👉 "Продовжуємо упорядковуавти розпорядок"
У робочому зошиті виконати вправу 2 с.9. У кого немає друкованого, виконати роботу у звичайному зошиті.
Надіслати роботу на перевірку через електронний щоденник
УВАГА!!! Наступного уроку пишемо діагностувальну контрольну роботу, повторіть вивчений матеріал. (електронний підручник с. 4-8, 70-73)
30 листопада
Тема. Цілі та їх досягнення
Початок уроку - 08.50.
Приєднатися 👉 ТУТ
- Якою мрія має бути — реальною чи нереальною?
- Чи важливо для людини мати мрію? Чому?
- Чи обов’язково у людини має бути мрія? Чи можна мати кілька різних мрій?
- Як ви гадаєте, нездійсненна мрія може здійснитися? Що для цього потрібно?
ПОМІРКУЙТЕ над запитаннями
- Чому хлопчику вдалося досягти мети? Він зробив це повністю сам чи йому хтось допоміг?
- Чи можете ви навести схожі приклади?
- Чи можна допомогти іншому досягти мети? Як саме?
- Чи пробували ви досягнути великої мети? Що вийшло? А що стало на заваді?
5. Перегляньте відео про відому людину, яка втілила не лише свою мрію.
ПОМІРКУЙТЕ над запитаннями
- Які риси характеру притаманні Ігорю Сікорському?
- Як гадаєте, чи можна їх виховати? Як саме?
У робочому зошиті виконати виконати вправу 1 с.8.
Пройшовши цей тест, дізнаєтеся, наскільки ви цілеспрямована людина.22 листопада
Тема. Способи засвоєння навчальної інформації. Використання цифрових пристроїв у навчанні
Початок уроку - 8.50.
Приєднатися 👉 ТУТ
- Добрий день, п'ятикласники. Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся зміст поняття "АКТИВНЕ СЛУХАННЯ", звернете увагу на рекомендації щодо облаштування свого робочого місця. Також пригадаєте, які цифрові пристрої використовують у навчанні та які правила користування такими пристроями.
- Сподіваюся, після відеоуроку ви змогли визначити свій тип сприйняття інформації.
У viber-групі напишіть, хто ви за типом сприйняття: ВІЗУАЛ, АУДІАЛ чи ДІЯЧ (КІНЕСТЕТИК)
- ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНУ 👉 ПРЕЗЕНТАЦІЮ
Надішліть на перевірку через електронний щоденник АБО на електронну пошту
16 листопада
ДЛЯ РОБОТИ НА УРОЦІ ПРИГОТУЙТЕ ЗОШИТ
Тема. Власний освітній простір. Що таке знання та вміння, навіщо вони людині
Початок уроку - 8.50.
Приєднатися 👉 ТУТ
У робочому зошиті виконати виконати вправи 3,4 (с.5).
09 листопада
Тема. Уміння вчитися впродовж життя.
Початок уроку - 08.50.
Приєднатися 👉 ТУТ
04 листопада
Тема. Алгоритми дій у небезпечних ситуаціях різного походження
Початок уроку - 11.20.
Приєднатися 👉 ТУТ
27 жовтня
Тема. Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки
- Добрий день, діти. Обговорюючи поведінку та вчинки героїв казки "Снігова королева", ми пригадали деякі види небезпек, які можуть чекати людину надворі. Але навколишній світ таїть ще чимало інших небезпеки, пов'язаних із ризиком для життя.
- Тому у продовження теми пропоную вам переглянути експрес-урок.
21 жовтня
Тема. Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння пожеж
- Доброго дня, любі п'ятикласники.
- Прогортайте сторінку нижче (на минулий урок) і ще раз повторіть як необхідно гасити електроприлади.
- Перевірте себе: як ви запам'ятали матеріал уроку, виконавши 👉 ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
14 жовтня
Тема. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, проникнення в оселю зловмисників
- Відповідь проста: необхідно пам'ятати правила безпеки в побуті і дотримуватися іх.
1. Пропоную вам переглянути мультфільми, проте вони не розважальні, а навчальні, нагадають вам правила, як запобігти небезпекам удома.
2. Пам'ятка "Сам удома" нагадає правила поведінки з НЕЗНАЙОМИМИ ЛЮДЬМИ
- Якщо ти сам удома, попроси своїх друзів і знайомих, щоб вони попереджали тебе про свій візит по телефону.
- Якщо дзвонять у вашу квартиру, не поспішай відчиняти двері, спочатку подивися у вічко і запитай, хто це. На відповідь «Я» двері не відчиняй, попроси людину назватися.
- Якщо особа представляється знайомим твоїх рідних, яких в даний момент немає вдома, не відчиняючи дверей, попроси її прийти іншим разом і зателефонуй батькам.
- Якщо людина називає незнайоме тобі прізвище, кажучи, що їй дали цю адресу, не відчиняючи дверей, поясни їй, що вона неправильно записала потрібну їй адресу і зателефонуй батькам.
- Якщо незнайомець представився працівником ЖЕКу, пошти або іншої установи сфери комунальних послуг, попроси його назвати прізвище і причину приходу, потім зателефонуй батькам і виконай їхні вказівки.
- Якщо прийшов чоловік і представився співробітником відділу внутрішніх справ (міліції), не відчиняючи дверей, попроси прийти його в інший час, коли дорослі будуть удома, і повідом про це батьків.
- Якщо незнайомець попросив скористатися телефоном для виклику міліції або «швидкої допомоги», не поспішай відчиняти двері; уточнивши, що необхідно зробити, сам виклич потрібну службу.
- Якщо на сходовому майданчику зібралася компанія, розпиває спиртні напої і заважає твоєму відпочинку, не вступай з нею в конфлікт, а виклич міліцію.
- Виносячи сміття або йдучи за газетою, подивися
спочатку у вічко, чи немає сторонніх осіб поблизу твоєї квартири; виходячи, замкни двері.
- Удверях квартири не залишай записки про те, куди ти пішов і коли повернешся.
Завжди тримай двері замкненими. Не відчиняй дверей, поки не впевнишся, що це безпечно. Не вихваляйся дорогими речами перед друзями, а тим паче перед сторонніми людьми. Та не залишай ключі від квартири під килимком, в інших легкодоступних місцях.3. Перевірте себе, виконуючи інтерактивну вправу
07 жовтня
Тема. Безпека пішохода. Безпека пасажира. Безпека користування громадським транспортом. Поведінка пасажира при ДТП
Початок уроку - 10.30.
Приєднатися 👉 ТУТ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Розгадайте інтерактивний кросворд 👉 БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ
30 вересня
Приєднатися 👉 ТУТ
У робочому друкованому зошиті на с.11 і виконайте 2 і 3 завдання.
Хто не має друкованого зошита, працюйте у звичайному.
23 вересня
Тема. Цінність життя. Безпека і небезпека
- Перечитайте матеріали на с.42-44
- Перегляньте відео 👉"З чого починається безпека"
16 вересня
Приєднатися 👉 ТУТ
Пригадайте на кожну літеру слова та словосполучення, яке ми розглядали на уроках, запишіть їх. Можете додати власні варіанти.
Оцініть від 1 до 8 наскільки кожен зі складників добробуту важливий для вас. Зафарбуйте відповідні клітинки так, щоб таблиця стала схожа на діаграму.
9 вересня
Комментарии
Отправить комментарий