5-Б клас Математика 2021-2022
26.05.2022, 30.05, 31.05
Виконуєте завдання, які ще не виконували
(березень, квітень, травень), особливо підсумкову контрольну роботу! Бажаю успіхів!
25.05.2022
Тема уроку: Підсумкова контрольна робота за 5-й клас
Заповнити форму 👉⃢⃢
Виконати роботу на подвійному листочку
Завантажити виконані завдання ТУТ
24.05.2022
Тема. Повторення. Задачі на роботу та вартість
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 13
2. Перегляньте відео:
3. Виконай завдання вправа
Задачі*"економічного змісту"
23.05.2022
Тема уроку: Повторення.
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда.
Переглянь відео матеріал, запиши в зошит формули та
приклади розв'язування задач
Виконай Тест на оцінку
19.05.2022
Тема уроку: Повторення.
Кут. Трикутник. Прямокутник. Квадрат.
Підключаємось, по можливості
10.00
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
Відео для повторення
Працюємо разом, розв'язування задач ТУТ
18.05.2022
Тема уроку: Повторення.
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами.
Підключаємось, по можливості
09.15
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
1. Працюємо разом № 1667,1669,1672,1677
Повторюємо класи і розряди чисел
17.05.2022
Тема уроку: Повторення.
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами
відео матеріал або за посиланням
Виконати ТЕСТ на оцінку
16.05.2022
Тема уроку: Повторення.
Розв’язування задач на всі дії зі звичайними дробами
Відео матеріали І частина
Відео матеріали ІІ частина
Тест на оцінку
12.05.2022
Повторення.
Розв'язування задач і вправ на всі дії
з натуральними числами.
11.05.2022
Повторення.
Розв'язування задач і вправ на всі дії
з натуральними числами.
Перевіримо домашнє завдання
Сьогодні повторюємо тему "Рівняння" п. 11,
правила розв'язування рівнянь ст. 61,
приклади розв'язаних рівнянь (1-4)
Виконати усно № 374, виконай письмово № 376 (3), 382 (3), 394 (4), 399 (2)
10.05.2022
Повторення.
Розв'язування задач і вправ на всі дії
з натуральними числами.
Повторення правил п. 16, перегляд розв'язаних прикладів.
Виконай усно № 543, виконай письмово № 560 (3), 561
09.05.2022
Тема уроку: Контрольна робота
"Відсотки. Середнє арифметичне. Середнє значення величини"
Повторити правила.
Виконати роботу на перевірку Контроль 11.00
05.05.2022
Тема уроку: Розв'язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами.
1. Повторюємо правила знаходження середнього арифметичного та середнього значення величини.
Відео матеріали
2. Працюємо разом № 1642, 1651, 1663, 1664
Підключаємось до уроку 10.00
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
3. Виконай самостійно № 1643, 1652
Фото-звіт прислати ТУТ
04.05.2022
Тема уроку: Розв'язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами.
1. Повторюємо правила знаходження відсотків від даного числа та знаходження числа за його відсотком
Перегляд відео матеріалів або за посиланням
Правила
Знаходження відсотків від даного числа
Щоб знайти відсотки від числа потрібно:
1). Виразити відсоток десятковим дробом.
2). Помножити дане число на цей дріб.
наприклад: знайти 18% від 7000, 18%=0,18
7000*0,18=1260
Знаходження числа за його відсотком
Щоб знайти число за його відсотком треба:
1) Виразити відсоток десятковим дробом.
2) Поділити дане число на цей дріб.
наприклад: знайти число 38% якого рівне 95, 38%=0,38
95:0,38=250
Д/З Виконати № 1658, 1681, 1691*
Фото-звіт прислати ТУТ
03.05.2022
Тема уроку: Розв'язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами.
Працюємо самостійно
1. Повторюємо правила додавання, віднімання, множення та ділення десяткових дробів.
2. Виконуємо № 1461, 1478
3. Виконані завдання присилати ТУТ
02.05.2022
Тема уроку: Розв'язування вправ та задач.
Підключаємось до уроку 11.00
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
1. Згадуємо правила знаходження середнього арифметичного та середнього значення величини (п. 44).
2. Виконуємо разом № 1606, 1608, 1610, 1618
3. Згадуємо звичайні дроби № 1624, 1625
4. Виконуємо самостійно № 1607, 1612, 1611
28.04.2022
Продовжуємо вивчати тему "Середнє арифметичне. Середнє значення величини"
Самостійна робота, виконати ТЕСТ
27.04.2022
Продовжуємо вивчати тему "Середнє арифметичне. Середнє значення величини"
1. Перевірити домашнє завдання
№ 1590
Знайти середнє арифметичне
(1,9+1,87+2,01+2+1,89+1,85):6=11,52:6=1,92
№ 1592
Знайти середнє арифметичне
(2,569+3,562+0,964):3=7,095:3=2,365
округлити до сотих 2,37
2. Повторити правило округлення десяткових дробів
3. Працюємо разом № 1597
Правило:
Щоб знайти середню швидкість руху, треба весь
пройдений шлях поділити на весь затрачений час.
пройдений шлях поділити на весь затрачений час.
Так знаходять середнє значення деякої величини.
v=S:t (4,7+4,9+4,2):3=13,8:3=4,6 км/год середня швидкість пішохода
№ 1601
450 км - за 6 год
290 км - за 4 год
Знайти середню швидкість
Повторюємо правило
1) весь пройдений шлях 450+290=740 км
2) весь затрачений час 6+4=10 год
3) середня швидкість 740км:10год=74км/год
№ 1603
5 км/год - 3 год
4 км/год - 2 год
Знайти середню швидкість
1) шлях обчислюємо за формулою S=v*t
5км/год * 3 год = 15 км і 4 км/год * 2 год = 8 км
15км + 8км = 23 км весь пройдений шлях
2) 3 год + 2 год = 5 год весь затрачений час
3) 23 км : 5 год = 4,6 км/год середня швидкість
4. Виконати самостійно № 1602, 1604 (повторити правила)
26.04.2022
Тема уроку: Середнє арифметичне.
Середнє значення величини
1. Ознайомитись п. 44, приклади задач, правила.
2. Переглянути відео матеріали
3. Перевір себе
3. Виконай самостійно
№ 1581 (усно), № 1590, 1592 (письмово)
25.04.2022
Узагальнення знань з теми "Відсотки"
1. Перевіряємо д/з № 1554, 1559, 1561
№ 1554
400:80*100=500 кг пшениці
№ 1559
І сторона - 9,6 см
ІІ сторона - 80%
ІІІ сторона - 60%
Знайти периметр трикутника
1) 9,6:0,80= 12 см ІІ сторона
2) 9,6:0,60=16 см ІІІ сторона
3) 9,6+12+16=37,6 см периметр
№ 1561
180:0,60= 300 сторінок книжки
300-180=120 сторінок залишилось прочитати
2. По можливості підключаємось до уроку
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
3. Повторення правил:
Знаходження відсотків від даного числа
Щоб знайти відсотки від числа потрібно:
1). Виразити відсоток десятковим дробом.
2). Помножити дане число на цей дріб.
наприклад: знайти 18% від 7000, 18%=0,18
7000*0,18=1260
Знаходження числа за його відсотком
Щоб знайти число за його відсотком треба:
1) Виразити відсоток десятковим дробом.
2) Поділити дане число на цей дріб.
наприклад: знайти число 38% якого рівне 95, 38%=0,38
95:0,38=250
4. Виконати письмову роботу "Відсотки"
21.04.2022
1. Виконати завдання Знаходження числа за його відсотком
2. По можливості підключаємось до уроку
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
3. Виконуємо завдання разом № 1555, 1557, 1558, 1560, 1563
та перевіряємо домашнє завдання
4. Працюємо самостійно № 1554, 1559, 1561
5. Готуємось до письмової роботи "Відсотки",
повторюємо правила
20.04.2022
1. Виконати тест Знаходження відсотків від даного числа
Згадайте правило! п. 42
Щоб знайти відсотки від числа потрібно:
1). Виразити відсоток десятковим дробом.
2). Помножити дане число на цей дріб.
2. Вивчаємо нову тему
Знаходження числа за його відсотком. п. 43
Запам'ятай правило:
Щоб знайти число за його відсотком треба:
1) Виразити відсоток десятковим дробом.
2) Поділити дане число на цей дріб.
Перегляньте відео
Виконати самостійно № 1550(1,2,3), 1552
19.04.2022
Продовжуємо знаходити відсотки від даного числа
1. Виконуємо разом № 1522, 1523, 1526, 1533
2. Виконуємо самостійно № 1530, 1521
3. Домашні завдання скриншот завантажуємо ТУТ
ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ про казкових героїв
18.04.2022
Продовжуємо вивчати тему "Відсотки",
повторюємо правила та приклади розв'язування задач.
Виконати завдання
Переглянути відео матеріали
Матеріали уроку
Виконуємо разом № 1507, 1513, 1515, 1520
Виконуємо самостійно № 1508, 1514, 1521
14.04.2022
Тема уроку : Відсотки.
Починаємо вивчати нову, дуже цікаву в математиці, тему "ВІДСОТКИ"
Історична довідка
Слово відсоток (процент) походить від латинського «procentum», що в перекладі означає «сота частина» 1/100 поділити, «на сто» помножити. Деякі дроби мають інші назви, наприклад: одна друга – половина, одна четверта – четверть. У повсякденному житті одну соту частину гектара називають 1 ар, соту частину століття – 1рік, соту частину гривні – 1 копійка, сота частина метра – 1сантиметр. Люди помітили, що соті частини зручні у використанні і тому для дробу 1/100 придумали спеціальне позначення 1% (один процент, або один відсоток). В Європі десяткові дроби, а з ними і
відсотки, з’явилися через 1000 років. Вперше таблицю відсотків опублікував фламандський вчений С. Стевін 1584 року.
Слово відсоток (процент) походить від латинського «procentum», що в перекладі означає «сота частина» 1/100 поділити, «на сто» помножити. Деякі дроби мають інші назви, наприклад: одна друга – половина, одна четверта – четверть. У повсякденному житті одну соту частину гектара називають 1 ар, соту частину століття – 1рік, соту частину гривні – 1 копійка, сота частина метра – 1сантиметр. Люди помітили, що соті частини зручні у використанні і тому для дробу 1/100 придумали спеціальне позначення 1% (один процент, або один відсоток). В Європі десяткові дроби, а з ними і
відсотки, з’явилися через 1000 років. Вперше таблицю відсотків опублікував фламандський вчений С. Стевін 1584 року.
По можливості, підключаємось до уроку ТУТ
Працюємо разом № 1499, 1501, 1503
1. Опрацювати навчальний матеріал підручника п. 42, вивчити правила
2. Виконати вправа
3. Виконати в зошиті самостійно № 1500, 1502, 1504 (1-3)
4. Перевіримо д/з № 1489 рівняння
13.04.2022
Тема. Контрольна робота.
Множення та ділення десяткових дробів.
Працюємо самостійно.
завдання ТУТ виконуємо в зошиті (скриншот виконаного завдання вставити у форму)
12.04.2022
Тема уроку: Множення та ділення десяткових дробів.
1. Перевіримо виконання домашнього завдання.
2. Виконати ТЕСТ
3. Виконати у зошиті № 1484, № 1489 (1)
4. "Логічними стежками математики"
- перегляньте відео
"Приклади розв'язування задач на зважування"
- Виконай самостійно!
Із 12 монет одна фальшива. Вона має масу, відмінну від маси справжньої монети (але невідомо — легша чи важча). Необхідно трьома зважуваннями визначити фальшиву монету. Успіхів!
11.04.2022
По можливості підключаємось до конференції о 11.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: Ділення десяткового дробу на десятковий дріб. Розв'язування задач.
2. Працюємо разом
3. Виконати самостійно № 1457 (2,4), №1459, №1462(1,2)
6 та 7 квітня
Переглядаємо відео з попереднього уроку та працюємо самостійно № 1407, 1401
05.04.2022
По можливості підключаємось до конференції о 11.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: Ділення десяткового дробу на десятковий дріб
Переглянути відено урок
Працюємо разом!
Д/з п. 41 вчимо правила! виконати № 1440 (4,5,8,9), №1442 (3,5,7,8), задача 1443 (кроки = відстань : 1 крок)
04.04.2022
Письмова робота (завдання). Виконати до 07.04.2022
По можливості підключаємось до конференції о 11.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Продовжуємо вивчення теми та повторюємо п. 40 Правила!!!
Тема уроку: Ділення десяткового дробу на натуральне число
Працюємо разом:
Працюємо самостійно: №1418 задача, 1409 (2,4) рівняння
31.03.2022
По можливості підключаємось до конференції о 10.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Продовжуємо вивчення теми
Тема уроку: Ділення десяткового дробу на натуральне число.
Переглянути урок
Виконати самостійно № 1394 (2,3,5), 1395 (1,2,3,6),
задача № 1405, повторюємо правила ділення десяткових дробів на натуральне число!
Готуємось до письмової роботи!
30.03.2022
По можливості підключаємось до конференції о 9.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: Ділення десяткового дробу на натуральне число. Розв'язування рівнянь, перетворення звичайного дробу у десятковий дріб.
Працюємо разом
Працюємо самостійно: п. 40 Правила!!!
виконати № 1388, 1392 (1-3)
29.03.2022
По можливості підключаємось до конференції о 11.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: Ділення десяткового дробу на натуральне число.
Відео матеріали
Працюємо разом
Д/з п. 40 правила! № 1384, 1386 виконати
28.03.2022
По можливості підключаємось до конференції о 11.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: Ділення десяткового дробу на натуральне число.
Спочатку будемо ділити десятковий дріб на натуральне число, а згодом будемо ділити десятковий дріб на десятковий дріб.
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 40
2. Перегляньте відео:
3. Працюємо разом № 1375 (усно) 4,5, № 1376, 1377 (письмово)
4. Виконайте в зошитах № 1377(1,2,3), усно 1375
Вчимо правило! п. 40
24.03.2022
Працюємо самостійно, виконуємо завдання, обчислення прикладів пишемо в зошиті ТЕСТ
Д/З Повторюємо правила, опрацьовуємо матеріали за підручником п. 38-39
23.03.2022
Сьогодні продовжуємо вивчати тему.
Тема уроку: Множення десяткових дробів. Окремі випадки.
1. Переглядаємо відео матеріали
3. Виконуємо усно № 1354, 1355
4. Виконуємо письмово № 1359
5. Повторюємо правила округлення натуральних чисел і десяткових дробів
5. Повторюємо правила округлення натуральних чисел і десяткових дробів
22.03.2022
Доброго дня.
Сьогодні продовжуємо вивчати тему.
Тема уроку: Множення десяткових дробів. Окремі випадки.
По можливості підключаємось до конференції о 11.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Працюємо разом
2. Переглядаємо відео матеріали (від 21.03)
3. Д/з вчимо правила п. 38, виконуємо самостійно №1315 (2,4,5) обов'язково, 1317 (2,4) 1332 (2,3) за бажанням
Виконання завдань можна присилати вайбер, телеграм, пошта
0667974588, svetabvt@gmail.com
Завдання з факультативу "Логічні стежинки математики"
21.03.2022
Доброго дня.
Сьогодні розпочинаємо вивчати нову тему.
Тема уроку: Множення десяткових дробів.
По можливості підключаємось до конференції о 11.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Повторюємо табличку множення.
2. Правило множення десяткових добів (вивчити):
1) помножити натуральні числа, не звертаючи увагу на коми (пам'ятаємо як правильно ці числа підписувати один під одним, немає потреби записувати кому під комою),
2) у отриманому добутку відокремити справа комою стільки десяткових знаків, скільки їх мають обидва множники разом.
3. Перегляньте навчальне відео (можливо переглядати частково, повторюючи кілька разів)
5. Працюємо разом
17.03.2022
Тема уроку: Додавання та віднімання десяткових дробів.
Повторення округлення десяткових дробів.
1. Перегляньте відео урок - повторення
2. Виконуємо в зошиті с. 219 домашня самостійна робота
та завдання від 16.03. Додатково для бажаючих №1299, 1300, 1301
3. Наступний урок в понеділок о 11.00
До зустрічі!
16.03.2022
Працюємо самостійно! Повторюємо правила!
15.03.2022
Готуємось! до письмової роботи "Додавання та віднімання десяткових дробів"
По можливості підключитись до Zoom 11.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
14.03.2022
Доброго дня!
Ми продовжуємо вивчати тему
"Додавання та віднімання десяткових дробів"
Перегляньте навчальне відео попереднього уроку (24.02.2022)
Виконайте самостійно, запишіть у зошит завдання
24.02.2022
Доброго дня!
Ми продовжуємо вивчати тему
"Додавання та віднімання десяткових дробів"
Перегляньте відео та повторіть правила
Виконайте самостійно № 1251, 1256
10.02.2022 09.10
Подключиться к конференции Zoom ТУТ
Идентификатор конференции: 556 870 2004 Код доступа: 1111
Аналіз контрольної роботи.
09.02.2022
Доброго дня.
Ось і завершили ми вивчення звичайних дробів.
Контрольна робота.
(виконувати на окремих подвійних листочках)
Початок о 08.15
08.02.2022
Доброго дня.
Ми продовжуємо вивчати тему
"Додавання та віднімання мішаних чисел"
Перегляньте відео та повторіть правила
Сьогодні відпрацюємо навички виконання додавання та віднімання мішаних чисел.
Идентификатор конференции: 556 870 2004 Код доступа: 1111
Д/З № 1117(1,4), 1115 (2)
07.02.2022
Виконати тест на оцінку до 08.02 (15.00)
10.15
Подключиться к конференции Zoom ТУТ
Идентификатор конференции: 556 870 2004
Код доступа: 1111
Доброго дня.
Ми продовжуємо вивчати тему
"Додавання та віднімання мішаних чисел"
1. Опрацювати п. 33 ст. 186
2. Перегляньте відео та повторіть правила
3. Виконайте в зошитах № 1087, (1113 розв'язали разом), 1112 розв'яжіть самостійно!
03.02.2022
Подключитись Zoom тут
09.10
Идентификатор конференции: 556 870 2004
Код доступа: 1111
Тема. Додавання і віднімання мішаних чисел
Доброго дня. Ми продовжуємо вивчати тему
Але сьогодні відпрацюємо навички розв'язування рівнянь.
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 33, основні види виконання дій.
2. Згадайте правила знаходження невідомого компонента на стор. 61.
Перевір себе сам вправа 1
3. Перегляньте навчальне відео (02.02)
Перевір себе сам вправа 2
Д/З № 1115, 1117(1,3)
02.02.2022
Идентификатор конференции: 556 870 2004
Код доступа: 1111 початок 8.15
Тема: Додавання та віднімання мішаних чисел.
Навчальне відео
Д/З № 1107 (3-6),1111 (2,3)
01.02.2022
10:15 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 556 870 2004
Код доступа: 1111
Доброго ранку. Продовжуємо вивчати тему
"Додавання та віднімання мішаних чисел"
1. Працюємо разом. Розв'язування вправ та задач.
2. Працюємо самостійно: самостійна робота
3. Д/З № 1104,1106
31.01
Подключиться к конференции Zoom 10.15
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Идентификатор конференции: 556 870 2004
Код доступа: 1111
Домашнє завдання п. 33 підручника опрацювати, повторити правила п. 30-32, виконати № 1103, 1105 в зошитах.
До зустрічі!
Комментарии
Отправить комментарий