5 клас Пізнаємо природу 2021-2022

 27.05.2022 року

Тема:Міні проект «Смітити не можна переробляти»

Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі.

Багато вже використаних  в побуті речей можуть отримати «друге життя» (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна робити сувеніри, корисні речі для саду чи городу; можна розмалювати скляні чи пластикові банки. Використані пластикові пакети, папір (коробки) також можуть бути ще раз використані як корисні речі). Таким чином, ми не будемо купувати нові речі, а сприятимемо не тільки заощадженню наших коштів, а й збереженню природних ресурсів на виготовлення нових речей.  Використайте вашу фантазію і запропонуйте створення  нових  корисних  речей зі старих!

1.Перегляньте презентацію за посиланням https://youtu.be/M2ahwJywJxc

2.Ознайомтеся із прикладами повторного використання  речей

Використані речі

Повторне використання

Пляшки поліетиленові з-під мінеральної води та напоїв

Герметичне зберігання прального порошку, інших хімічних, сипучих, будівельних матеріалів  і предметів (цементу, гіпсу, алебастру, піску, дрібних цвяхів). Використання для тимчасового зберігання або транспортування води, молока, олії, інших напоїв і продуктів. Виготовлення годівничок для птахів взимку, декоративних поробок, горщиків для квітів. При заповненні піском – виготовлення не несучих навантаження стін легких споруд

Ємності пластмасові з-під фарби, будівельних сумішей

Використання в якості відер для води при прибиранні, ємностей для зберігання господарчих предметів

Банки, пляшки скляні

Для зберігання води, напоїв, фруктового варення, олії, меду в побуті, домашнього консервування

Картонні коробки

Для збору макулатури різного розміру, при  цьому макулатура здається разом з коробкою. Для зберігання речей, для транспортування речей

Паперові відходи

Для розпалювання дров, вогнищ

Коробки пресервів

Підставки для горщиків, коробки для зберігання дрібних предметів

Пакети, мішки

Повторне використання у побуті для збирання сміття або зберігання речей

Одяг, вироби з тканин

Виготовлення робочих рукавиць,  торбинок. Використання в якості ганчірок і протирального матеріалу

Сталеві стержні, товста  проволока

Виготовлення, ремонт залізобетонних споруд , дорожнього покриття у приватному будинку

1.    Станьте дослідниками природи. Ознайомтеся та виконайте завдання  навчального проекту, розміщеного  в підручнику на ст 216.

Сфотографуйтеся  разом зі  створеною  новою річчю  та  надішліть фото на вайбер  за тел. 0663335372 


25.05.202року

Тема: Контроль знань за тему «Людина на планеті Земля»  

                 (ВИКОНАННЯ ТЕСТУ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ!)

 

Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Сьогодні у нас урок контролю знань з теми «Людина на планеі Земля»


1.    Повторіть параграфи 45-48.

2. Виконайте тести за посиланням join.naurok.ua код доступу 8972146

Пам’ятайте, час доступу до виконання завдань обмежений - 40 хвилин.  Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

                                                Бажаю успіхів!


20.05.2022 року

Тема: Заповідники, заказники, національні праки

5-Б Час 11.00  Подключиться до Zoom- уроку https://us04web.zoom.us/j/75040005091?pwd=4TxPhfByFXu99fF0bGf8jcGro09wcL.1 

Ідентификатор конференції: 750 4000 5091 Код доступу: 0eAFY5


Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Сьогодні  ви ознайомитеся  з природоохоронними об’єктами та їх видами на території України.

1.    Перегляньте відеопрезентацію за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=GQd9OmJc1Zs&ab_channel=%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%97%D0%9E%D0%A8N31%D0%86-%D0%86%D0%86%D0%86%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%B2

2.    Виконайте завдання  1-2 ст 93-94 в зошиті-практикумі

3. Опрацюйте параграф 48 підручника

  Бажаю успіху! Слава Україні!

18.05.2022 року

Тема: Практичне заняття: Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.

Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Сьогодні  ви будете досліджувати екологічні проблеми своєї місцевості.

1.    Виконайте завдання  в зошиті – практикумі на ст 89-91.

2.    Результати дослідження оформіть у вигляді листівки, плакату чи презентації. В самому крайньому випадку запишіть у робочому зошиті.

  Бажаю успіху! Слава Україні!

13.05.2022 року

Тема:  Охорона природи. Червона книга. Практична робота "Складання Червоної книги своєї місцевості"

Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Охорона природи. Червона книга».

1.       Переглянь відеоматеріали за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=H8Kzs4SLAT0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0

2.    Опрацюйте параграф 47

3.    Виконайте завдання 1-4, ст 91-92 зошита-практикума

4.    Виконайте в робочому зошиті  завдання практичної роботи на ст. 210 підручника або зазначені у презентації ( п 1). Знайдіть в інтернеті рослини і тварини Кіровоградщини, які потребують охорони. 

СФОТОГРАФУЙТЕ  ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ  ФОТО ВИКОНАНОЇ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ МЕНІ НА ВАЙБЕР  ЗА ТЕЛЕФОНОМ 0663335372

Бажаю успіхів! 

СЛАВА УКРАЇНИ!


11.05.202року

Тема: Екологічні проблеми та їх розв’язання

5-Б Час 11.00  Прошу підключитися  до Zoom -уроку https://us04web.zoom.us/j/74513699264?pwd=jgFt1HIV2k1o2yz1DJaRV8pOLEI589.1
Ідентификатор конференції: 745 1369 9264
Код доступу:
 HS5din

 

Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Екологічні проблеми та їх розв’язання».

1.              Переглянь відеоматеріали за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=GrfNsvDe_zg&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

2.Опрацюйте параграф 46

2.  Виконайте завдання 1-6 ст. 87-88 зошита-практикума

                                Бажаю успіхів! СЛАВАУКРАЇНІ!

 

06.05.202року

Тема: Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою.Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини

5-Б Час 11.00 Прошу підключиться до Zoom- уроку https://us04web.zoom.us/j/71610531126?pwd=N4i-FcuysvoNCXgG_jdpK6cxT0mIkV.1
Ідентификатор конференції: 716 1053 1126
Код доступу:
 rtqQk8

 

Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини».

1.  Переглянь відеоматеріали за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

2.  Опрацюйте параграф 45

3.  Виконайте завдання 1-3, ст 86-87 зошита-практикума

4.   За малюнком 157 підручника складіть розповідь про використання води людиною. За бажанням доповни розповідь матеріалами з інших джерел.

СФОТОГРАФУЙТЕ СКЛАДЕНУ РОЗПОВІДЬ ТА НАДІШЛІТЬ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНМ 0663335372.

                               Бажаю успіхів! СЛАВАУКРАЇНІ!

04.05.202року

Тема: Контроль знань за тему «Планета Земля як середовище життя»   

                 (ВИКОНАННЯ ТЕСТУ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ!)

 

Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Сьогодні у нас урок контролю знань з теми «Планета Земля як середовище життя»

1.    Повторіть параграфи 33-44.

2.    Виконайте тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeog9ZL-O9DCAcgGRshc0ImhBgMg8RaZQkwD05Dj-L0sbvO7w/viewform?usp=sf_link

Пам’ятайте, час доступу до виконання завдань обмежений - 40 хвилин. Тест необхідно виконати до наступного уроку.   Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

                                                Бажаю успіхів!

                             СЛАВА УКРАЇНІ!!!

29.04.2021 року

Тема «Екосистеми»

Добрий  день, дорогі  учні! Сьогодні  пропоную  наступну  тему  для  опрацювання  дистанційно «Екосистеми».

1. Перегляньте  відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=p8FuwV-MQaI&ab_channel=%D0%96%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%9F%D1%96%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA

2.               Опрацюйте  §44 підручника

3.               За бажанням перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=4V6d2Szu0-I  – Екосистема  лісу.

https://www.youtube.com/watch?v=-uKodCuMnb4 – Екосистема  степу.

https://www.youtube.com/watch?v=BapB3c5r48w – Екосистема  річки.

https://www.youtube.com/watch?v=cMXvSDKrBIA – Екосистема  болота.

4. Виконайте завдання в1-4 зошита -практикума на ст 84-85.

5. STEM-завдання (забажанням).   Використовуючи  підручні  матеріали  (коробку  з-під  взуття  або  цукерок,  кольоровий  папір,  нитки,  клей,  пластилін  тощо),  створи  макет  екосистеми. Можливо створити екоситему своїми руками. Дивись інструкцію за посиланням https://pikabu.ru/story/zamknutaya_yekosistema_svoimi_rukami_4182591

Зразки учнівських робіт:





ЯКЩО ВИ СТВОРИЛИ МАКЕТ ЕКОСИСТЕМИ, ТО СФОТОГРАФУЙТЕСЯ РАЗОМ З МАКЕТОМ І   ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР  ЗА ТЕЛЕФОНОМ 0663335372

                                       СЛАВА УКРАЇНІ!!!

27.04.2022 року

Тема: Вплив на організми чинників живої природи

5-Б Час 11.00 Подключиться до Zoom- уроку
https://us04web.zoom.us/j/79610555363?pwd=kjuQwBsm1xyy5Zq-eKD2-tbmNrrsa_.1

Ідентификатор конференції: 796 1055 5363
Код доступу:
 D16pBk


Добий день, дорогі п’ятикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Вплив на організми чинників живої природи».

1.    Переглянь відеоматеріали за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

2.    Опрацюйте параграф 43

3.    Виконайте завдання 1-5, ст 82-83 зошита-практикума

4. Складіть ланцюги харчування для хижаків, травоїдних тварин, свійських тварин і птахів, диких птахів.

СФОТОГРАФУЙТЕ СТВОРЕНІ ЛАНЦЮГИ ЖИВЛЕННЯ  та ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР  ЗА ТЕЛЕФОНОМ 0663335372

                          СЛАВА УКРАЇНІ!!!

22.04.2022

Тема: Різноманітність середовищ життя. Грунтове середовище життя організмів

1.        Перегляньте відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

2.        Опрацюйте параграф 42 підручника.  

3.        Виконайте вправи 1-4 ст 80-81 зошита – практикума

4.        Пограйте в гру https://learningapps.org/11345073

                                        Бажаю успіхів!

20.04.2022

Тема: Різноманітність середовищ життя. Водне середовище життя організмів

Запрошую вас на Zoom-урок 11.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77607540172?pwd=EFlICF1zEG6Oosj3iwjGGQShNtQr9V.1

ідентификатор: 776 0754 0172 Код доступу: u9sJg5

1.        Перегляньте відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

2.        Опрацюйте параграф 42 підручника.  

3.        Виконайте вправи 1-4 ст 79-80 зошита – практикума

4.        Пограйте в гру « Водне середовище та його мешканці» https://learningapps.org/19394193

                                                       Бажаю успіхів!

15.04.2022

Тема уроку:  Різноманітність середовищ життя. Наземно- повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя в ньому.

5-Б Час: 11.00
Подключиться до Zoom-уроку
 https://us04web.zoom.us/j/79212894712?pwd=gDUllgctY-zhFdQccNWLnDvGP4vHDG.1
Ідентификатор конференції: 792 1289 4712
Код доступу: 1fNeHW

Пригадайте:

-        Які явища в рослинному світі спостерігаються на початку весни?

-        Які явища в рослинному і тваринному світі можна спостерігати восени?

-        Які тварини зиму проводять у стані сплячки? Наведіть приклади.

-        Які тварини впадають у стан зимового сну? Наведіть приклади.

-        Чим зимовий сон відрізняється від сплячки?

-        Які тварини взимку перебувають у стані заціпеніння?

-        Як тривалість світлового дня впливає на життя тварин? Відповідь ілюструйте прикладами.

§  Вам відомо, що живі організми населяють три основних середовища: наземно-повітряне, водне та ґрунтове. Життя організмів у кожному середовищі має свої особливості, пов’язані з чинниками середовища існування.На уроці ми познайомимося з наземно-повітряним середовищем, й тим, як організми пристосувалися до життя в ньому.

Завдання 1. Перегляньте відеофільм за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-RUJ4X0oB6o&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

Завдання 2. Опрацюйте представлений матеріал, запам’ятайте приклади  пристосування організмів до наземно-повітряного середовища.

§  Наземно-повітряне середовище утворене поверхнею Землі й повітря. Його жителі засвоюють кисень, який знаходиться в повітрі. У тварин це відбувається завдяки трахеям і легеням, у рослин - продихам.

 

Пристосування до нестачі вологи

§  У наземно-повітряному середовищі достатньо кисню, однак часто не вистачає вологи. Особливо мало її в степах і пустелях. Тому рослини і тварини посушливих місць мають спеціальні пристосування для добування, зберігання і ощадливого витрачання води.

Наприклад: одні рослини (молодило, очиток, агава) мають м’ясисте стебло і листки, у яких в дощові періоди накопичується вода, а потім повільно витрачається під час засухи. В інших рослин видозмінюється листя, наприклад: у кактуса замінюються колючками, або зовсім зникають – як у саксаулу. У ковили листки складаються в трубочки, завдяки чому зменшується випаровування вологи. Деякі рослини мають дуже довге коріння. У верблюжої колючки воно досягає 16 м.

Деякі тварини посушливих місцевостей вдень, коли найбільша спека, взагалі не виходять на поверхню, а інші, наприклад верблюди, без води можуть обходитися багато днів. Великі звірі (кулан, сайгак) в пошуках води можуть долати великі відстані.

 

Пристосування до змін температури

§  У наземно-повітряному середовищі бувають значні зміни температури, особливо в місцях з холодною зимою. Тут протягом року помітно змінюється життя організмів. Осінній листопад, відліт птахів у теплі краї, зміна хутра у звірів на густіше й тепліше – усе це пов’язано із пристосуванням до сезонних змін у природі.

Наприклад. У холодних місцях Землі рослини мають маленькі розміри: карликова верба, яка зростає в арктичній тундрі, має висоту 10 см, у неї, як і в інших дерев, є стовбур і листя. Рослини холодної місцевості  розвиваються дуже швидко, щоб встигнути до морозів дати насіння. Тварин тут рятує від холоду тепле хутро або товстий шар підшкірного жиру.

Переміщення тварин

§  У наземно-повітряному середовищі рослини вкорінюються в ґрунт, а тварини переміщуються по землі і в повітрі. Кінцівки в одних тварин пристосувалися до бігу (страус, гепард, зебра), інших – до стрибків (кенгуру, тушканчик). Із кожних ста тварин наземно-повітряного середовища 75 уміють літати. Це більшість комах, птахів і деякі звірі (летючі миші).

Наприклад. Чудово пристосовані до польоту більшість птахів. У них тіло має обтічну форму, а передні кінцівки перетворилися на крила. Тіло покрите пір’ям. Пір’яний покрив робить тіло обтічним, захищає його від пошкоджень. Підтримують птаха в польоті несучі площини - пір’я крил і хвіст.

Висновки

v  У наземно-повітряному середовищі організми засвоюють кисень, який знаходиться в повітрі.

v  Організми пристосовані до різної кількості вологи та змін температури.

v  Рослини вкорінюються в ґрунт, тварини пристосовані до переміщення по землі і в повітрі.

v  Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Які ознаки характеризують життя?

Які фактори зовнішнього середовища необхідні для життя рослин і тварин?

Як рослини й тварини пристосовані до життя в різних наземно-повітряних умовах?

Домашнє завдання

1.    Опрацюйте 40 параграф підручника.

2.    Виконайте вправи 1-3 та 5 с. 77-78 зошита -прктикума.

3.    Виконате тести на платформі «На урок», відкривши посилання
join.naurok.ua  код доступу 9045245.

Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця. Час виконання - 40 хвилин!!!

                            Бажаю успіхів! До зустрічі на наступному уроці! 

13.04.2022 рік

Тема уроку: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища

Добрий день шановні діти, батьки! Я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Під час уроку ви  зможете дістати уявлення про періодичні зміни умов середовища, навчитеся наводити приклади пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.

 

1.    Перегляньте відеофільм за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SULxdVfAyTY&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE

2.    Опрацюйте параграф 39

3.    Закріпіть одержані знання. Виконайте завдання  3-4  та 5-6 на  ст .76-77 зошита -практикума.

4.  Закріпіть  одержані знання, виконавши тест за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 6262622.       

Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

До зустрічі на наступному уроці! Бажаю успіхів! Бережіть себе!

                                                        СЛАВА УКРАЇНІ!!!

08.04.2022

Тема уроку: Умови життя на планеті.  Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.

Подключиться к конференции Zoom: 11.00
https://us04web.zoom.us/j/72277736234?pwd=UnpsJ_f-9VUx17kncBMdwfjvVWfc51.1
Ідентифікатор: 722 7773 6234 
 Код доступу: gyP3pb 

Добий день шановні діти, батьки! Я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Умови життя на планеті.  Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи».

1.    Пригадайте:

·       У чому неповторність нашої планети в Сонячній системі?

·       Які умови забезпечують існування життя на Землі?

·       З чим пов’язана різноманітність організмів на Землі?

·       Обґрунтуйте твердження «Вода – це життя».

Кожен організм живе в певних умовах. Наприклад, для багатьох тварин домівка – ліс. У лісі їх оточують різноманітні рослини, гриби, мікроорганізми, інші тварини, повітря, ґрунт тощо. Усе, що оточує організм, називають середовищем існування. На уроці ми дізнаємося про чинники неживої природи середовищ існування і те, як вони впливають на організми.

2.    Перегляньте відеофільм за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=NuP_f091y5Q 

Опрацюйте параграф 38. ЗАПАМЯТАЙТЕНа нашій планеті виділяють три основних середовища існування: наземно-повітряне, водне та ґрунтове. У кожному з цих середовищ є певні умови існування. Ці умови називають чинниками середовища існування. До них відносять світло, температуру, вологість, повітря 

    Фізкультхвилинка:  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

3.    Закріпіть одержані знання. Виконайте завдання  1-4  та 5-6 на

 ст .74-75 зошита -практикума.

4.    Підведіть підсумки:

-        Середовище існування впливає на організми.

-        Найголовнішими чинниками середовища існування є світло, температура, вода.

-        Організми впливають не лише один на одного, а й на середовище існування, змінюють його.

-        Наука, що вивчає взаємозв’язки організмів між собою та з навколишнім середовищем, називається екологією.

 До зустрічі на наступному уроці! Бажаю успіхів! Бережіть себе!

                                 СЛАВА УКРАЇНІ!!!

06.04.2021

Тема: Практичні заняття «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій»; «Ознайомлення з найпоширенішими та отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості».

1.    Перегляньте навчальне відео за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/18VhAWTFWoEN_U4ZIEriJXPuCqrtOaKSxYNKT6sD6gQc/edit?usp=sharing

2.    Виконайте завдання практичної роботи, запропоновані у презентації. Результати запишіть у робочий зошит

3.    Перегляньте навчальне відео за посиланням. https://docs.google.com/presentation/d/1N-pRyp3CzA8c2fK5vKKHj1ytCoIYcGw8QaL49QpBv64/edit?usp=sharing

4.    Опрацюйте параграф 36 підручника.

5.    Виконайте завдання практичної роботи, розміщені  у презентації. Результати запишіть у робочий зошит.

СФОТОГРАФУЙТЕ ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ І ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ

                              СЛАВА УКРАЇНІ!!!

01.04.2022

Тема: Різноманітність організмів. Бактерії

Запрошую вас на Zoom-урок 11.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/77470050579?pwd=HOdpej63dBIPF96KpdbFttqXqMQ-JL.1

ідентификатор: 774 7005 0579 Код доступу: SVnD35

1.        Перегляньте відеоз а посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vRKdaept0rI

2.        Опрацюйте параграф 35 ( ч. ІІ) підручника.  

3.        Виконайте вправи 1-2 ст 71-72 зошита - практикума

4.        Скористайтеся науково-популярною літературою, іншими джерелами та підготуйте пам’ятку міні-проект «Корисні та шкідливі бактерії».  Зразок оформлення міні-проекту  вказаний у кінці презентації за посиланням (п.1).

5.        Закріпіть  одержані знання, виконавши тест за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 7650045

6.        Тест буде відкритий  до 05.04.2022 року до 16.00

Пізніше тест пройти  буде  не можливо. Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

7.Міні-проекти надішліть на електронну адресу antonina.ostrovskaya08@gmail.com

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

30.03.2022

Тема: Різноманітність організмів. Гриби

1.        Перегляньте відео за посиланням 

 https://www.youtube.com/watch?v=5FyM01Hxzhk

2.        Опрацюйте параграф 35 ( ч. ІІ) підручника.  

3.        Виконайте вправи 1-5 ст. 70 зошита – практикума.

4.        Замалюйте в робочому зшиті будову шапинкового гриба.

5.        Скористайтеся науково-популярною літературою, іншими джерелами та підготуйте пам’ятку «Гриби»,  в якій розмістіть інформацію:

– «Збираючи гриби, слід пам’ятами….»

– «Що треба робити, коли отруївся грибами….»

6.        Роботи надішліть на вайбер за телефоном 0663335372 чи електронну адресу antonina.ostrovskaya08@gmail.com

СЛАВА УКРАЇНІ!!! 

25.03.2022

Тема: Різноманітність організмів. Тварини

Запрошую вас на Zoom-урок 11.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/79067917542?pwd=biHid9FZ9f7GaeNcHbTmaXdkT-fTGj.1

ідентификатор: 790 6791 7542 Код доступу: ic1x6i

1.        Перегляньте презентацію за посиланням  https://docs.google.com/presentation/d/1mVwQxZvdQB0NIlQtsKrij95QGjZj2ePwdK2Lu7p7wCM/edit?usp=sharing

2.        Опрацюйте параграф 34 ( ч. ІІ). підручника

3.        Виконайте вправу  та дізнайтеся  на які групи діляться  тварини https://learningapps.org/1440955

4.        Виконайте вправи 1-5 ст. 68-69 зошита – практикума.

5.        Скористайтеся науково-популярною літературою, іншими джерелами та підготуйте  міні-дослідження «Тварини минулого». Дотримуйтеся пунктів плану на ст. 151 підручника у розділі «Перевірка знань», п. 5.  Оформіть роботу на окремому аркуші, доповніть малюнком, аплікацією чи у виготовіть презентацію. Роботи надішліть на вайбер чи електронну адресу antonina.ostrovskaya08@gmail.com

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

23.03.2022

Тема: Різноманітність організмів. Рослини

Запрошую вас на Zoom-урок 11.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку

https://us04web.zoom.us/j/76688705791?pwd=EFMv-NxtW3-cGTJRaFOk0qqazb2ic-.1

ідентификатор: 766 8870 5791

Код доступу: N5Ug1H

1.        Перегляньте навчальне відео  за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=ZcpAUYExrYY&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0

2.        Опрацюйте параграф 34 ( ч. І). підручника

3.        Виконайте вправу 1-5 ст 67-68 зошита – практикума

4.        Виконайте вправу https://learningapps.org/3163730

5.        Вивчіть будову рослини. Для цього виконайте вправу https://learningapps.org/22819970

6.        Складіть міні-розповідь у робочому зошиті «Що дають мені рослини».

     5. Закріпіть  одержані знання, виконавши тест за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 7011986.

Тест буде відкритий  до 25.03.2022 року до 16.00

Пізніше тест пройти  буде  не можливо. Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

18.03.2022 року

Тема: Організм і його властивості. Клітинна будова  організму.

Запрошую вас на Zoom-урок 11.15

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

https://us04web.zoom.us/j/75198841482?pwd=TsUsugsm8qEUW5uROU8a9sHoqVyhy3.1

Идентификатор конференции: 751 9884 1482

Код доступа: Qx8cb3


1.    Перегляньте навчальне відео  за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=4T0LigtO1ho&ab_channel=NatalkaPoltavka

 2.   Опрацюйте параграф 33 підручника

3. Виконайте завдання 1- 5 зошита-практикума на ст. 65-66

4. Замалюйте в зошит будову клітини.

5. Закріпіть  одержані знання, виконавши вправу за посиланням https://learningapps.org/10411210

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

16.03.2022

Тема: Контроль знань з теми «Земля як планета»

Дорогі п’ятикласники . Сьогодні у нас  урок контролю знань з теми  «Земля  як планета»

1.    Повторіть параграфи 21-32.

2.    Виконайте тестові завдання, відкривши посилання join.naurok.ua

Код доступу 4531998

Пам’ятайте, час доступу до виконання завдань обмежений - 40 хвилин.

Тест буде відкритий  до 18.03.2022 року до 16.00

Пізніше тест пройти  буде  не можливо. Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

11.02.2022 року

Тема уроку:  Властивості повітря

Добий день шановні діти, батьки! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Властивості повітря»

1.    Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=geYZ3voLmlo

2.    Опрацюйте  параграф 30 підручника

3.    Виконайте завдання 2, 3 зошита – практикума на ст. 57

   4. Гра «Вірю — не вірю». Поставте поряд із твердженням позначку «+», якщо погоджуєтесь з ним, «–»  якщо не згодні.

          Повітря прозоре.                                   

          Повітря має смак та запах.  

          Найбільше в повітрі кисню.                

          Повітря має запах.                 

          Газова оболонка Землі — атмосфера.    

          Повітря нерозчинне у воді.                  

          Повітря містить водяну пару.              

          Повітря є на всіх планетах Сонячної системи. 

          Більшість організмів дихають повітрям.     

4.    Прочитайте та обговоріть з батьками  казку “Хто сильніший?”

Одного разу зустрілися тепле і холодне повітря. Довго вони розмовляли, але вкінці виникла суперечка, хто сильніший. От холодне повітря і каже:

— Я сильніше за тебе, і мене бояться, бо коли надворі холодно, всі ховаються по своїх домівках.

Я маю таку силу, яка перетворює воду на лід. Із настанням холоду птахи відлітають у теплі краї, залишаючи свої гнізда.

А тепле повітря відповідає:

— Я згодне, ти сильне, але я маю більшу силу і владу. Адже з настанням тепла все прокидається від глибокого сну, оживає земля, розпускаються листочки, зацвітають квіти, повертаються з вирію птахи. Все навколо стає радісним. Отже, я маю більшу силу.

— Як ви гадаєте хто з героїв казки насправді сильніший?

5.     Закріпіть знання,  виконавши вправу відкривши посилання
join.naurok.ua  Код доступу 3189374

Пам’ятайте, час доступу до виконання завдань обмежений - 40 хвилин.

Тест буде відкритий 11.02.2022 року до 14.00

Пізніше тест пройти  буде  не можливо. Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.



09.02.2022 року

Тема уроку: ПОВІТРЯ- СУМІШ ГАЗІВ, ЗНАЧЕННЯ ПОВІТРЯ.

Запрошую вас на Zoom-урок о 10.15

Прошу приєднатися  за посиланням https://us04web.zoom.us/j/74836604340?pwd=RqaGTpzbT2YIScldazm35drs_HkJky.1

Ідентифікатор: 748 3660 4340 Код доступу: c1VNgi

1.    Послухайте уважно і скажіть, будь ласка, про що йдеться.

       Воно таке велике,

          Що займає цілий світ,

          Воно таке маленьке,

          Що в найменшу щілинку зайде.

          Куди ступиш — всюди маєш,

          Хоч не бачиш, а вживаєш.

       Сам не горить, а горіння підтримує.

2.    Перегляньте презентацію за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1PDy1bA9vLLwiKhtDn7nQhSw2GvTl1NKcl3qBNRlU7Es/edit?usp=sharing

3.    Опрацюйте 29 параграф підручника

4.    Використовуючи словник термінів в підручнику запишіть в зошиті –практикумі визначення поняття  «повітря» на ст.125

5.    Зазначте правильні відповіді.

Повітряна оболонка Землі захищає планету від:

а) перегрівання;

б) сходження з орбіти;

в) космічного випромінювання;

г) надмірного охолодження;

ґ) зміни положення в просторі;

     д) метеоритів.

6.    Виконайте завдання 1, 4 зошита-практикума на ст 57

7.    Чи знаєте ви  яке неоціненне  значення має повітряна оболонка для живих організмів?»

Використовуючи текст підручника та додаткові джерела інформації, доповніть таблицю "Значення газів, що входять до складу повітря "                                                                                                                            

Газ

Значення

Кисень


Вуглекислий газ

Зберігає тепло, пропускає тепло, що йде до Землі  від Сонця та затримує тепло, що йде від неї.  З нього  зелені рослини утворюють кисень та органічні речовини

Азот


8.    Допоможіть екологам з’ясувати джерела забруднення повітря та запропонуйте заходи з його збереження. Свої ідеї занотуйте у таблиці.

Джерела забруднення повітряної оболонки

 

Заходи для збереження атмосфери

 

 

 Закріплення нового матеріалу.  Які слова зашифровані?

ü 1.       ЕНОБ                     

ü 2.       ЯТВРІОП.            

ü 3.       НЬСИКЕ.              

ü 4.       НОЗО.                    

ü 5.       МАСТЕАРОФ.     

Бажаю вдалого засвоєння навчального матеріалу

04.02.2022 року

Тема уроку Склад та властивості грунту

Добий день шановні діти, батьки! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Склад та властивості грунту»

1.    Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/4mU7szIWGYY

2.    Повторіть  28 параграф підручника

3.    Виконайте завдання 1-4 зошита – практикума на ст. 55-56 

4.    Закріпіть знання про властивості  різних грунтів, виконавши вправу за посиланням https://learningapps.org/9225174

5.    Виконайте  міні-проект «Професія дощового черв'яка», описаного  в п.5. ст. 56 зошита- практикума. Сфотографуйте результати на  пришліть мені на вайбер за тел 0663335372 або на електронну адресу antonina.ostrovskaya08@gmail.com

Бажаю вдалого засвоєння навчального матеріалу!

                                  

02.02.2022 року

Тема уроку: Грунт, його значення. Утворення грунту

Запрошую вас на Zoom-урок

Прошу приєднатися  за посиланням https://us04web.zoom.us/j/72090368846?pwd=5B83iM4KsE9MWzjrj6v1Unl81_-R86.1

Ідентифікатор: 720 9036 8846

Код доступу: W63Mpw

1.    Перегляньте презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/15Ca11soH3-X8l7MAclzY2tR4UCijtqrn3PUOJs-y0Rg/edit?usp=sharing

2.    Опрацюйте 28 параграф підручника

3.    Використовуючи словник термінів в підручнику запишіть в зошиті –практикумі визначення поняття  «грунт» на ст.54

4.    Запам'ятайте чинники утворення грунтів, поданих на ст. 121 підручника

5.    Запишіть у  зошит  формулу утворення грунту, подану на ст 122 підручника.

6.    Виконайте завдання 1-5 зошита-практикума на ст 54-55

7.    Розгадайте кросворд за посиланням https://learningapps.org/5897337

Бажаю вдалого засвоєння навчального матеріалу!

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас