5-А клас Здоров'я, безпека та добробут (інтегрований курс) 2021-2022

 

Завдання для 5А та 5Б (26.04.22)

Тема уроку: Узагальнення знань з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»
 

Виконати завдання сьогодні (26.05.22) до 20.00 

Завдання для 5А та 5Б (19.04.22)

Тема уроку: Безпека на воді

Подивіться презентацію:



Домашне завдання:  § 29 прочитати, пройти тест за посиланням.

Посилання на тест: Безпека на воді  (зверніть увагу на питання в яких потрібно обрати декілька правильних відповідей)

Завдання для 5А та 5Б (12.04.22)

Тема уроку: Стихійні лиха

Домашне завдання: повторити те що прохидили на минулому уроці та пройти тест за посиланням.

Посилання на тест: Стихійні лиха (зверніть увагу на питання в яких потрібно обрати декілька правильних відповідей)

Завдання для 5А та 5Б (05.04.22)

Тема уроку: Стихійні лиха

Подивіться презентацію:


   


Домашне завдання: § 28 прочитати, знайти повідомлення про стихійні лиха та їх наслідки в нашій місцвості (або в Україні)


Завдання для 5А та 5Б (28.04.22)

Тема уроку: Безпечне довкілля

Домашне завдання: повторити те що прохидили на минулому уроці та пройти тест за посиланням.

Посилання на тест: Безпечне довкілля (зверніть увагу на питання в яких потрібно обрати декілька правильних відповідей)

Завдання для 5А та 5Б (22.04.22)

Тема уроку: Безпечне довкілля

Подивіться відео-презентацію 


Домашне завдання: § 27 прочитати

Завдання для 5А та 5Б (13.04.22)

Тема уроку: Якщо ти надворі

Подивіться презентацію та пройдіть тестування


Домашне завдання: пройти тест за посиланням,  § 26 прочитати

Посилання на тест: Якщо ти на дворі (зверніть увагу на питання в яких потрібно обрати декілька правильних відповідей)

Завдання для 5А та 5Б (07.04.22)

Тема уроку: Безпечний інтернет

Подивіться презентацію та пройдіть тест
 


Посилання на тест: Безпечний інтернет (зверніть увагу на питання в яких потрібно обрати декілька правильних відповідей)

Домашне завдання: пройти тест за посиланням,  § 25 прочитати

Діти, кого не влаштовує оцінка за тест на тему "наодинці вдома" може покращити свою оцінку намалювавши малюнок на тему безпека наодинці вдома (малюнки з правилами поведінки коли сам вдома), та відправити мені на електрону пошту.

Завдання для 5А та 5Б (31.03.22)

Тема уроку: Наодинці вдома

Подивіться відео та пройтіть тест


Посилання на тест: Наодинці вдома

Домашне завдання: пройти тест за посиланням,  § 24 прочитати


Завдання для 5А та 5Б (24.03.22)

Тема уроку: Автономна ситуація

Подивіться презентацію, зробіть конспект собі у зошит та пройтіть тест



  

Посилання на тест: Автономна ситуація


Завдання для 5А та 5Б (17.03.22)

Тема уроку: Якщо сталася пожежа




Посилання на тест: Якщо виникла пожежа

Ті хто ще не не виконав тематичну контрольну роботу за 24.02 - виконайте!!!!

Завдання для 5А та 5Б (24.02.2022)



Доброго дня, шановні учні, сьогодні у нас з вами тематична контрольна робота, пишіть на подвійних листочках та скидайте фото мені на пошту.


Завдання для 5А та 5Б (10.02.2022)

Тема: Спілкування з однолітками.

Прочитайте таку історію:

Двоє хлопчиків сидять на лаві. Осторонь чоловік читає газету. Один із хлопців каже:

- Вчора моя бабуся казала, щоб я вчився бути ввічливим.

Другий:

- Для того, щоб бути ввічливим, необхідно частіше говорити слова "будь ласка", "прошу", "вибачте".

- А ще при зустрічі потрібно знімати шапку. Це ж сказано у Правилах для учнів.

- Зовсім не важко бути ввічливим. Було б тільки бажання. Я завжди буду ввічливим. А ти?

- Я теж.

У цей час підходить дівчинка з книжкою, хоче сісти біля них, але хлопці розсілися так, що місця на лавці немає. Побачивши, що дівчинка не відходить від лавки, один із хлопців каже:

- Будь ласка, відійди трохи вбік, а то через тебе не видно нічого.

- Пробачте, - сказала дівчинка і відійшла вбік.

- Спасибі, - сказав хлопець і повернувся до друга, щоб продовжити розмову про ввічливість.

Чоловік з газетою піднявся і сказав:

- Сідай, будь ласка, дівчинко. А у вас, хлопці, слова розминаються з ділом. 

Хлопчики здивовано подивилися один на одного.

Чому так сказав чоловік хлопцям?

- Що повинні були зробити хлопці? (Дайте відповіді письмово в зошит)


Де школяр здебільшого проводить свій час? Удома, в школі, у дворі, інколи на заняттях музикою, спортом або ще чим-небудь.

На школу й усе, пов’язане з нею, у вас йде багато часу. Притому, що старшим є учень, то більше часу він проводить у школі. Ось чому так важливо мати гарні стосунки з однокласниками – адже вони перебувають поруч із вами більшу частину вашого шкільного життя.

Сьогодні ми поговоримо про спілкування хлопчиків і дівчаток.

- Давайте згадаємо, що таке спілкування?

Спілкування – це обмін думками, враженнями.

- Іноді буває, що хтось недочув чи неправильно зрозумів іншого. Через це можуть виникати непорозуміння, які призводять до неприємностей. На жаль, частою є й інша ситуація – більш “сильні” учні висміюють слабших, дають їм прізвиська, ображають, віднімають гроші.

- Якщо вам хочеться йти до школи, ви нетерпляче очікуєте зустрічі зі своїми шкільними друзями – вам пощастило, у вас склалися гарні стосунки з класом.

Якщо ж усе навпаки, ви з жахом виходите на перерву, вдома згадуєте свої образи та мрієте про перехід до іншої школи, подумайте: може, річ насправді у вас.

Спробуйте піти назустріч своїм однокласникам:

-            Зробіть все можливе (без самоприниження й лестощів), щоб вас поважали.

-            Не чекайте першого кроку від інших.

-            Ніколи не кажіть, що ваші однокласники погані, спробуйте знайти в них гарні риси, адже абсолютно поганих людей не буває.


Давайте запишемо в зошит що ж таке дружба


Дружба – це коли  ти розумієш людину не з півслова, а з пів погляду. Дружба - це доповнення однієї людини іншою, це повне розуміння один одного і розумом, і душею.

Напишіть в зошиті оголошення від свого імені, в якому вкажіть свої якості і захоплення, риси характеру і те, з якою людиною ви б хотіли  потоваришувати. Але не ім`я, а його якості та захоплення.


Спілкування з однолітками.


- На жаль, між однолітками часто виникають суперечки. Висміюють тих, хто старанно вчиться або отримує низькі бали. Можуть ображати того, хто відрізняється зовнішнім виглядом: надто високого чи низького, повного чи худого. Принизливі прізвиська псують настрій, заважають вчитися. Часто глузують над новачками. Як правило, ініціатором таких дій є хтось один, а інші учні підтримують його або мовчки спостерігають. 

- Щоб вистояти у нелегкій ситуації, краще не сприймати образи близько до серця, спробувати знайти однодумців. Найчастіше через деякий час образи припиняються. Але все одно потрібно звернутися по допомогу до батьків, учителів чи шкільного психолога. Якщо хтось з однокласників відволікає вас на уроці, тактовно скажіть йому, що вам необхідно вчитися. Якщо ж це не допомагає, попросіть вчителя пересадити вас на інше місце.

- Якщо сильніші "товариші" відбирають у слабших або менших кишенькові гроші, на такі "жартівливі" спроби намагайтеся відповісти жартами. Можна ще й серйозно попередити кривдника, що його дії – злочин, і обов’язково слід звернутися по допомогу до класного керівника, чергового вчителя чи будь-кого з дорослих.


Стосунки між хлопцями і дівчатами.


У вашому віці хлопчики хочуть спілкуватися здебільшого з хлопчиками, а дівчатка – з дівчатками. Вважають, що з дітьми протилежної статі їм буде нецікаво. І через це іноді багато втрачають. Хлопчикам і дівчаткам можна знайти спільні інтереси, щоб разом цікаво проводити дозвілля.

     Велике видавництво у США випустило книгу дев'ятирічного американця Алека Грівена з Колорадо під назвою «Як спілкуватися з дівчатам».   Алек, який навчається у четвертому класі, пише у своїх інструкціях про те, як правильно спілкуватися з дівчатами. Автор зазначає, що хлопчики, які бажають завести серйозні стосунки, повинні бути привітним, уважними та вміти робити компліменти. Він також підкреслює, що під час розмови з дівчатами не можна хвалитися і виглядати похмуро.  Автор 46-сторінкової книги радить хлопчикам причісуватися і охайно одягатися.  Своє рішення написати ці поради він обґрунтував тим, що часто бачить, як багато його однолітків не можуть знайти спільну мову з представницями протилежної статі.

Як протистояти насиллю і агресії?


Ви - одне ціле вас багато пов’зує, але на жаль, ви не завжди вмієте мирно розв’язувати свої проблеми. Тому в школі трапляються факти жорстокості й агресії.


Слово «агресія» походить від латинського «agressio», що означає «напад». Агресія - це форма поведінки, спрямована на образу чи заподіяння шкоди іншій людині.  Як же протистояти агресії?


         Найбільш поширеними проявами агресії в учнівському середовищі є бійки, штовхання, обзивання, кривляння, псування речей. У подібних конфліктах беруть участь кілька осіб: агресор, спільники, жертва, байдужі спостерігачі, захисник.

Агресор – той, хто здійснює насилля.

Спільники – ті, хто підтримує агресора.

Жертва – той, з кого сміються, кого ображають.

Байдужі спостерігачі – ті, хто нічого не робить, щоб припинити насилля.

Захисник – той, хто стає на захист жертви.


У разі морального тиску не поступайтеся і нічого не бійтеся – ви праві.

Коли вам погрожують однокласники або старшокласники, не показуйте, що вам страшно, наполягайте на своїх правах – іноді достатньо однієї впевненості у своїй правоті.

Якщо ваші прохання не діють на кривдників, зверніться по допомогу до друзів, учителів або класного керівника, розкажіть про ситуацію батькам.

Якщо у вас забирають гроші, вас б’ють і принижують, не мовчіть, відразу розкажіть про це дорослим. Чим раніше ви попросите про допомогу, тим швидше її отримаєте. Не слухайте тих, хто каже, що ви нашіптуєте; якщо це говорить твій кривдник, то смішно зважати на нього, а якщо ваші приятелі, то нехай краще запропонують свою допомогу.

Якщо ви самі поводитеся агресивно, припиніть це. Учіться зважати на почуття інших людей. Бережіть й цінуйте себе та людей, які вас оточують. Пам’ятайте, що за хуліганські дії та інші порушення закону кримінальна відповідальність настає з 14 років (9 клас), а доти за правопорушення дитини повністю відповідають її батьки.


Домашнє завдання: §20 опрацювати. Виконати завдання в робочому зошиті по данній темі. Скласти ситуативну задачу та алгоритм виходу з неї.


Завдання для 5А та 5Б (03.02.2022)

Тема: ВЗАЄМОДОПОМОГА ЧЛЕНІВ РОДИНИ

Шановні учні, пройдіть тест за посиланням для перевірки ваших знань з минулих тем. тем: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdeL1yaLCjhG2xBtEuYxVI6nBpEiVVdwmslKq3TfYOTaIZ9Wg/viewform?usp=sf_link (форму можна заповнити лише один раз)



Розгайте які слова приховані, відповіді запишіть у зошит.

Сім’я — це найцінніше, що має людина. Вона почувається щасливою, коли родинні взаємини дружні, а члени сім’ї здорові.

 І  ми  будемо  говорити  про  те,  які  бувають  сім’ї,  як  дбають  у  сім’ї  один  про  одного,  як  це  впливає  на  здоров’я.  Будемо  виховувати  любов  та повагу до членів своєї родини.


● Чим міцна ваша сімя? (Подумайте і запишіть ваші відповіді у зошит)


-                  Сім’ї  бувають  різними:  великими  і  маленькими. Вони  не  завжди  складаються  з  батьків  і  дітей.  В  одній  сім’ї  можуть  жити  декілька  поколінь:  діти  з  батьками,  бабусі  з  дідусями  і,  навіть,  прабабусі  з  прадідусями.  Якщо  в  сім’ї  троє  і  більше  дітей,  то  така  сім’я  є  багатодітною.  Зазвичай  члени  родини  живуть  разом.  Але  трапляється,  що  члени  однієї  сім’ї  живуть  окремо.  Тоді  діти  можуть  жити  з  одним  із  батьків  або  тимчасово  проживати  з  родичами.  Діти,  які  втратили  рідних  батьків,  живуть  у  прийомній  родині  або  в  інтернаті.


Скласти  і  пояснити  прислів’я. (в зошиті)


Шануй  батька  й  неньку,

Живуть  між  собою,

У  дитини  заболить  пальчик,

Нема того краму,

Мати одною рукою б’є,

у  матері – серце.

буде  тобі  скрізь  гладенько.

як  риба  з  водою.

а другою гладить.

щоб купити маму.


Інтерактивна гра: https://learningapps.org/watch?v=psc42h46c20 (в кінці сфотографувати що у вас вийшло, або переписати у зашит у вигляді таблички).

Зробіть в зошиті табличку і підставити речення поданні нижче.

У  дружній  сім’ї  члени  родини  повинні:

У  дружній  сім’ї  члени  родини  не повинні: 

1...

1...

2...

2...

·                 Шанувати  старших

·                 Не  прислухатися  до  порад  членів  родини

·                 Виконувати  свої  обов’язки

·                 Допомагати  одне  одному

·                 Сваритися

·                 Не  слухати  нікого

·                 Піклуватися  одне  про  одного

·                 Робити,  що  заманеться

·                 Разом  відпочивати

·                 Піклуватися  про  менших  братиків  та  сестричок

·                 Виконувати  всі  хатні  справи  разом

·                 Цілий  день  бавитися  і  гуляти

·                 Вітати  всіх  зі   святами,  днем  народження.


Домашне завдання: §19 опрацювати, в робочому зошити виконати завдання по даній темі. Намалювати квітку на А4 з пелюстками на яких написані риси характеру, які зміцнюють здоров'я (наведенні нижче).

Риси характеру (обрати лиші ті, які на вашу думку зміцнюють здоров'я): доброта,  чесність,  терпимість,  щедрість,  доброзичливість,  чуйність,  співчуття,  скромність,  нетерпимість,  різкість,  жадібність,  брехливість,  егоїзм,  заздрість,  злість.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас