5 клас Інформатика дистанційне навчання 2019/2021
Тема уроку: Цикли з умовою (5-А 05.05)
Перегляньте відео, практичну в ньому виконувати не потрібно.
Виконайте практичне завдання
Завдання для 5-А класу | Завдання для 5-Б класу |
Курс 2 урок 8. Бджілка: цикли |
Тема уроку: Цикли з лічильником
(26.04 5-Б/28.04 5-А)
У циклічних алгоритмах деякі команди можуть виконуватися визначену кількість разів.
У циклічних алгоритмах деякі команди можуть виконуватися визначену кількість разів.
Наприклад, щоб на стадіоні пробігти дистанцію 2000 м, спортсмени біжать п’ять кіл забігу, де кожне коло становить 400 м.
Для створення циклів з лічильником у середовищі Скретч використовують команду Повторити, у якій параметром є найбільше з можливих значень лічильника циклу, що змінюються від 1 з кроком 1.Наприклад, розглянемо алгоритм, за яким виконавець Танцівниця під музику змінюватиме зовнішній вигляд 4 рази з інтервалом 0,8 с
Виконайте практичне завдання
Тема уроку: Практична робота. Реалізація циклічних алгоритмів. (19.04/21.04)
Практична робота буде проходити на платформі "Студія коду". Для класів створені персональні кабінети де вони виконують зазначені вчителем завдання. Результати роботи будуть відображатися у кабінеті вчителя автоматично, фото робити не потрібно.
Тема уроку: Алгоритми з повтореннями
( 5-Б 12.04/ 5-А 14.04)
За можливістю виконати завдання (якщо є комп'ютер чи планшет) за посиланням
Опрацюйте презентацію
За можливістю виконати завдання (якщо є комп'ютер чи планшет) за посиланням
Тема уроку: Алгоритми з розгалудженням. Практична робота.
(5-Б 05.04/5-А 07.04)
Користуючись презентацією виконайте проєкт в середовищі онлайн версії
Готовий проєкт вивантажте на свій комп'ютер та надішліть на електронну скриньку вчителям вказавши прізвище та ім'я.
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Виконайте тестове завдання
Тема уроку: Алгоритми з розгалудженням.
(5-Б 29.03/5-А 31.03)Дорогі діти та батьки, для того, щоб працювати вам необхідно буде забезпечити себе необхідним програмним забезпеченням.
Вам потрібно завантажити і встановити скретч на комп'ютер, або можна скористатися онлайн версією
Можна завантажити тут scratch.mit.edu/download
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Користуючись відео-уроком розробити власний проект в онлайн-середовищі
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx:
Відеоінструкція по виконанню та надсиланню практичної роботи вчителеві "Алгоритми з розгалуденням"
Посилання на форму для відправлення виконаного завдання.
Урок (18.01 - 5-Б/ 20.01 - 5-А)
Практична робота
"Додавання, редагування та форматування таблиць"
Перегляньте відео-урок
Практичне завдання за комп'ютером
(для тих у кого є можливість)
1.Спочатко перегляньте відео
2. Створіть таблицю за зразком
Роботу надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Урок (11.01 - 5-Б/ 13.01 - 5-А)
Додавання зображень із файлу та їх форматування
Перегляньте відео-урок
Ознайомтесь з презентацією
Вправи на самоперевірку
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
Вправа 5
Урок (21.12/23.12)
Програмне забезпечення для опрацюівння текстів
Ознайомтесь з презентацієюю
Виконайте
Тестове завдання
Урок (09.12/14.12)
1. Узагальнення з теми "Мережеві технології та Інтернет"
2. Вивчення теми : Об'єкти та їхні властивості. Дії над об'єктами. Осноні об'єкти текстового документа.
Вправа 1.
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
Вправа 5
Вправа 5
Вправа 6
Урок (16.11 5-Б)
Завантаженя даних з Інтернету.
Практичне завдання 👉 натискай 👿
Знайдіть відповіді на запитання та заповніть форму і надішліть вчителю.
Урок (02.11 5-Б)
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа.
Вправа 1
Вправа 2
Спробуйте з'єднати комп'ютери у мережу: https://netwalk.github.io/
Домашнє завдання:
Опрацювати § 2.1 ст.62-67.
В зошит виписати поняття ( Комп'ютерна мережа, Локальна мережа, Глобальна мережа)
Тестове завдання
07.10.2020р.
Тема уроку: Операційна система та її інтерфейс.
1. Опрацюйте відео.
2.Виконайте вправи
Вправа 1
Вправа 2
3. Виконайте тест .
Тема уроку: Практична робота "Реалізація алгоритмів з розгалудженням та повторенням".(20.05/22.05)
Тема уроку: Практична робота. Складання програм з повторенням. (13.05/15.05)
Тема уроку: Цикли з умовою (06.05/08.05)
Виконайте практичне завдання
Тема уроку: Цикли з лічильником (29.04/30.04)
У циклічних алгоритмах деякі команди можуть виконуватися визначену кількість разів.
Начальні матеріали за 2019-2020 н.р.
Оголошення!!!
Дорогі п'ятикласники! Якщо у Вас виникли проблеми з виконанням практичної роботи з теми "Лінійні алгоритми" (18.03/20.03) або "Алгоритми з розгалудженням "(25.03/27.03) пропонуємо взаємозаміну. Замість даних проектів пропонуємо виконати завдання на платформі "Студія коду". Результати виконання робіт вчитель отримує автоматично.
Виконайте практичне завдання Завдання для 5-А класу | Завдання для 5-Б класу |
Курс 2 КодУрок 3. Лабіринт: послідовність Урок 4. Художник: послідовність розділу BMLNGH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | Курс 2 Урок 3. Лабіринт: послідовність Урок 4. Художник: послідовність 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу : КодрозділуVVMPVH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
Тема уроку: Практична робота "Реалізація алгоритмів з розгалудженням та повторенням".(20.05/22.05)
Виконайте практичне завдання
Завдання для 5-А класу | Завдання для 5-Б класу |
Курс 2 урок 13. Бджілка - умови 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу : https://studio.code.org/join розділу BMLNGH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | Курс 2 урок 13. Бджілка - умови 2.перейшовши за цим посиланням та ввівши код КодрозділуVVMPVH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
Тема уроку: Практична робота. Складання програм з повторенням. (13.05/15.05)
Практична робота буде проходити на платформі "Студія коду". Для класів створені персональні кабінети де вони виконують зазначені вчителем завдання. Відмітка в таблиці з'явиться після перевірки вчителем завдання.
Виконайте практичне завдання
Завдання для 5-А класу | Завдання для 5-Б класу |
Курс 2 Урок 10. Бджола: налагодження 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу : https://studio.code.org/join розділу BMLNGH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | Курс 2 Урок 10. Бджола: налагодження 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу : КодрозділуVVMPVH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
Тема уроку: Цикли з умовою (06.05/08.05)
Перегляньте відео, практичну в ньому виконувати не потрібно.
Виконайте практичне завдання
Завдання для 5-А класу | Завдання для 5-Б класу |
Курс 2 урок 8. Бджілка: цикли Кодрозділу BMLNGH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | Курс 2 урок 8. Бджілка: цикли 2.перейшовши за цим посиланням та ввівши код КодрозділуVVMPVH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
У циклічних алгоритмах деякі команди можуть виконуватися визначену кількість разів.
Наприклад, щоб на стадіоні пробігти дистанцію 2000 м, спортсмени біжать п’ять кіл забігу, де кожне коло становить 400 м.
Для створення циклів з лічильником у середовищі Скретч використовують команду Повторити, у якій параметром є найбільше з можливих значень лічильника циклу, що змінюються від 1 з кроком 1.Наприклад, розглянемо алгоритм, за яким виконавець Танцівниця під музику змінюватиме зовнішній вигляд 4 рази з інтервалом 0,8 с
Виконайте практичне завдання
Завдання для 5-А класу | Завдання для 5-Б класу |
Курс 2 урок 7. Художник: цикли Кодрозділу BMLNGH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | Курс 2 урок 7. Художник: цикли 2.перейшовши за цим посиланням та ввівши код КодрозділуVVMPVH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
Практична робота буде проходити на платформі "Студія коду". Для класів створені персональні кабінети де вони виконують зазначені вчителем завдання. Відмітка в таблиці з'явиться після перевірки вчителем завдання.
Завдання для 5-А класу | Завдання для 5-Б класу |
Курс 2 урок 6. Лабіринт: цикли Кодрозділу BMLNGH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | Курс 2 урок 6. Лабіринт: цикли 2.перейшовши за цим посиланням та ввівши код КодрозділуVVMPVH 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
Тема уроку: Алгоритми з повтореннями (15.04/17.04)
Опрацюйте презентацію
За можливістю виконати завдання (якщо є комп'ютер чи планшет) за посиланням
Тема уроку: Алгоритми.(узагальнення) (08.04/10.04)
Тема уроку: Алгоритми з розгалудженням.
(25.03/27.03)Дорогі діти та батьки, для того, щоб працювати вам необхідно буде забезпечити себе необхідним програмним забезпеченням.
Вам потрібно завантажити і встановити скретч на комп'ютер, або можна скористатися онлайн версією
Можна завантажити тут scratch.mit.edu/download
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Користуючись відео-уроком розробити власний проект в онлайн-середовищі
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx:
Відеоінструкція по виконанню практичної роботи "Алгоритми з розгалуденням"
Посилання на форму для відправлення виконаного завдання.
Урок на тему: Лінійні алгоритми(18.03/20.03)
Виконай завдання
Комментарии
Отправить комментарий