5 клас трудове навчання дистанційне навчання 2019/2021
Завдання 5А (27.04.2021), 5Б (27.04.2021)
Тема: "Виготовлення екологічних мішечків"
Шановні учні, пропоную вам, у рамках предмету "Технології" долучитись до всеукраїнського проекту "Мішечок", що проводиться громадською організацією "Міжнародний молодіжний рух "School Recycling World". Суть проекту полягає у відмові від пластику, та заміна його предметами багаторазового використання. Саме такими і є ці торбинки. Вони можуть використовуватись для походу в магазин за продуктами, зберігання різноманітних речей, або як альтернатива поліетиленовим упаковкам.
За даними ООН, щороку у Світі використовують 5 трильйонів поліетиленових торбинок. При цьому кожного ж року до океану потрапляє 8 мільйонів тонн пластику. Щорічно у світі виготовляють понад 13 мільярдів пластикових пакетів, тобто 300 штук на кожного дорослого. У природному середовищі поліетилен розкладається більше ніж двісті років, а пластик - майже 450 років. Водночас деякі вчені вважають, що пластик лише розпадається на шматочки, які з часом стають меншими
Мішечок — це торбинка, виготовлена
власноруч з тканини.Така річ сприяє економії грошових
коштів споживача шляхом її багаторазового використання
і відмови від споживання одноразового пакування.
Шановні учні, пропоную вам, у рамках предмету "Технології" долучитись до всеукраїнського проекту "Мішечок", що проводиться громадською організацією "Міжнародний молодіжний рух "School Recycling World". Суть проекту полягає у відмові від пластику, та заміна його предметами багаторазового використання. Саме такими і є ці торбинки. Вони можуть використовуватись для походу в магазин за продуктами, зберігання різноманітних речей, або як альтернатива поліетиленовим упаковкам.
Мішечок — це торбинка, виготовлена
власноруч з тканини.Така річ сприяє економії грошових
коштів споживача шляхом її багаторазового використання
і відмови від споживання одноразового пакування.
Приклади еко мішечків
Тканинний мішечок із зав'язками – це універсальне пакування практично для всього, починаючи з маленьких ювелірних прикрас, фруктів і закінчуючи об'ємними наборами з кількох предметів.
Для виготовлення мішечка слід підготувати:
тканину (можна використати старі простирадла, одяг тощо);
нитки в колір або контрастні (згідно з планами майстра чи майстрині);
голку, ножиці та сантиметрову стрічку;
гарний шнур або стрічку;
декоративні елементи: аплікації, намистини, нитки для вишивання й інші матеріали.
Тканинний мішечок із зав'язками – це універсальне пакування практично для всього, починаючи з маленьких ювелірних прикрас, фруктів і закінчуючи об'ємними наборами з кількох предметів.
Для виготовлення мішечка слід підготувати:
тканину (можна використати старі простирадла, одяг тощо);
нитки в колір або контрастні (згідно з планами майстра чи майстрині);
голку, ножиці та сантиметрову стрічку;
гарний шнур або стрічку;
декоративні елементи: аплікації, намистини, нитки для вишивання й інші матеріали.
Відеоінструкція по виготовленню еко мішечка
Також приклади виготовлення та оздоблення мішечків на відео за посиланнями:
https://www.instagram.com/tv/BzcVIX4CqCq/?igshid=144b0l6xlzik2
https://www.youtube.com/watch?v=RjnVkChTOvg
https://www.youtube.com/watch?v=h9t_a4PcJUY
https://www.youtube.com/watch?v=wbzJtbJUtq4
Завдання полягає у тому, щоб виготовити щонайменше по одному мішечку від кожного учня. Мішечок можна виготовляти як по наведеним інструкціям вище, так і за іншим дизайном, який ви можете знайти в інтернеті, або розробити самотужки.
Важливим є унікальність виробу. Це може бути незвична форма, чи матеріал, вишивка ниткою чи бісером, розпис тощо.
Фотографії готового виробу скидати на вайбер за номером +380991613789. Важливо, щоб на фотографії був піпис роботи, або безпосередньо фото з автором. Якщо ви виготовили декілька робіт, то їх також варто скидати одним фото. Дозволяється для цієї акції скидати торбинки для дрібничок, що ви робили місяць тому!
Також, за бажанням, можна взяти індивідуальну участь у кокурсі. Для цього треба зробити фото або відео створеного мішечка (можна з автором), опублікувати в соціальних мережах з хештегами #SchoolRecyclingWorld #SRW #мішечокSRW #мішечок й відмітити сторінки https://www.instagram.com/schoolrecyclingworld та(або) https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld. Такі роботи будуть автоматично брати участь в індивідуальних розіграшах подарунків.
Рекомендуємо підписатись на сторінки організаторів проєкту та слідкувати за перебігом проєкту. Переможці проєкту (конкурсу) будуть нагороджені під час урочистостей у своєму навчальному закладі.
Також приклади виготовлення та оздоблення мішечків на відео за посиланнями:
https://www.instagram.com/tv/BzcVIX4CqCq/?igshid=144b0l6xlzik2
https://www.youtube.com/watch?v=RjnVkChTOvg
https://www.youtube.com/watch?v=h9t_a4PcJUY
https://www.youtube.com/watch?v=wbzJtbJUtq4
Завдання полягає у тому, щоб виготовити щонайменше по одному мішечку від кожного учня. Мішечок можна виготовляти як по наведеним інструкціям вище, так і за іншим дизайном, який ви можете знайти в інтернеті, або розробити самотужки.
Важливим є унікальність виробу. Це може бути незвична форма, чи матеріал, вишивка ниткою чи бісером, розпис тощо.
Фотографії готового виробу скидати на вайбер за номером +380991613789. Важливо, щоб на фотографії був піпис роботи, або безпосередньо фото з автором. Якщо ви виготовили декілька робіт, то їх також варто скидати одним фото. Дозволяється для цієї акції скидати торбинки для дрібничок, що ви робили місяць тому!
Також, за бажанням, можна взяти індивідуальну участь у кокурсі. Для цього треба зробити фото або відео створеного мішечка (можна з автором), опублікувати в соціальних мережах з хештегами #SchoolRecyclingWorld #SRW #мішечокSRW #мішечок й відмітити сторінки https://www.instagram.com/schoolrecyclingworld та(або) https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld. Такі роботи будуть автоматично брати участь в індивідуальних розіграшах подарунків.
Рекомендуємо підписатись на сторінки організаторів проєкту та слідкувати за перебігом проєкту.Переможці проєкту (конкурсу) будуть нагороджені під час урочистостей у своєму навчальному закладі.
Завдання 5А (09.04.2021) 5Б (09.04.2021)
Завдання: доробити та скинути на вайбер +380991613789 фото готового модульного оригамі.
Усю інформацію по цьому завданню ви знайдете у темі нижче. Бажаю успіхів!)
Завдання 5А (06.04.2021) 5Б (06.04.2021)
Тема: "Модульне оригамі"
Схема складання трикутного модуля
Завдання: скласти виріб в техніці модульного оригамі.
Виріб можна обрати на власний розсуд. Приклади виробів з послідовною інструкцією по складаннь ви можете обрати у посиланнях нижче:Тема: "Виготовлення подарункового конверту"
Завдання:
1. Виготовити конверт
2. Розфарбувати у пасхальному стилі
Користуючись мережею інтернет переглянути та ознайомитись з інформацією стосовно різновидів гарячих напоїв, підготувати коротке повідомлення про приготування одного з напоїв, історією виникнення, країна походження записати в зошит.
https://www.youtube.com/watch?v=nHUIgF4OwTU
перглянути відео https://brayval-coffee.com.ua/ua/kakie-byvaut-osnovnye-kofeynye-napitki/
Також під наглядом дорослих спробувати самостійно приготувати обраний гарячий напій, для підтвердження виконання завдання зробити фото напою із виконавцем.
2й тиждень (з 23 по 27 березня)
Використовуючи мережу інтернет переглянути та ознайомитись з інформацією стосовно різновидів бутербродів, як гарячих так і холодних, та записати у зошит.
коротко інформацію можна переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=1qOYOEGIovQ
3й тиждень (з 30 березня по 03 квітня)
Користуючись зібраною та опрацьованою інформацією стосовно бутербродів, обрати один із видів бутерброд , зробити його детальний опис (з чого складається, яких інгрідієнтів, як називається, та які послідовні етапи приготування містить). Приготувати обраний вами вид бутербродів з допомогою дорослих та для підтвердження зробити фото.
Зразок виготовлення подано за посиланнями:
https://klopotenko.com/uk/zakuski/sendvichi-ta-buterbrodi/
https://www.youtube.com/watch?v=JzpzCfKs424
Через те що діти навантажені іншими предметами, записи теоретичної частини відміняю, за дітьми залишається усне опрацювання інструктажів перед виконанням практичних завдань та інформації що подається у завданнях для ознайомлення. Фотозвіт надсилати лише самого процесу виконання дитиною практичної роботи.
4й тиждень (06 по 10 квітня)
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
https://www.youtube.com/watch?v=c02Zc4BljQg
а також опрацювати правила користування миючими засобами, вивчити на пам'ять.
school3.edukit.kiev.ua/stosuyetjsya_kozhnogo/_osnovni_pravila_povedinki_pid_chas_koristuvannya_predmetami_pobutovoi_himii/
переглянути презентацію на сторінці за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-koristuvannya-zasobami-pobutovo-himi-107607.html
Та (усно) дати відповіді на запитання вкінці презентації.
5й тиждень (з 13 по 17 квітня)
На основі вивченого матеріалу про користування засобами побутової хімії, повторити правила користування побутовою хімією та виконати практичне завдання.
Користуючись інструкціями вказаними на етикетках миючих засобів та дотримуючись правил техніки безпеки: " допомогти мамі чи бабусі помити посуд". Для підтверждення зробити фото в процесі виконання завдання та надіслати на вайбер по номеру телефона: +380994458673 підписавщи прізвище ім'я та вказавши клас.
6й тиждень (з 20 по 24 квітня)
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MfYCHoI8uy4
Дотримуватися порядку та спокою під час перебування вдома.
опрацювати правила користування побутовими електроприладами та інструкцію з використання пилососа.
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
https://subject.com.ua/textbook/work/6klas_3/30.html
Ознайомитися з інструкцією користування вашим пилососом та
дотримуючись правил користування побутовими електроприладами виконати прибирання приміщення в якому проживаєте.
PS: якщо немає пилососа то виконати прибирання за допомогою віника попередньо змочивши його водою (для того щоб пил не поширювався по приміщенні).
Для підтвердження виконання завдання зробити фото та надіслати у вайбер підписавши прізвище ім'я та клас. тел +380994458673
7й тиждень (з 27 квітня по 08 травня)
Переглянути відео за посиланням:
https://youtu.be/mfN84yIXp4U
Опрацювати інструкцію пункт 2 та 3:
https://cutt.ly/cyo4G56
біль детальну поетапність можна переглянути за посиланням:
https://cutt.ly/tyo4Nos
Виконати ляльку мотанку на власний розсуд.(обличчя не обов'язково)
Для підтвердження виконання завдання зробити фото в процесі роботи з дитиною, і результат та надіслати у вайбер підписавши прізвище ім'я та клас. тел +380994458673
Комментарии
Отправить комментарий