5 клас основи здоров'я архів дистанційного навчання 2019/2021
Завдання 5А (29.04.2021) темою нижче (Тема 29)
5Б (28.04.2021)
Тема 30: "Стихійні лиха"
Стихíйне
ли́хо — це надзвичайне природне явище, що діє з великою руйнівною
силою, завдає значної шкоди району, в якому відбувається, порушує
нормальну життєдіяльність населення, знищує матеріальні цінності.
Стихійні
лиха можуть виникати як незалежно один від одного, так і зв'язано: одне з них
може спричинити за собою інше. Деякі з них часто виникають в результаті
діяльності людини (наприклад, лісові та торф'яні пожежі,
виробничі вибухи в гірській місцевості, при будівництві гребель,
закладці (розробці) кар'єрів, що часто призводить до зсувів,
сніжних лавин, обвалів льодовиків т. ін.).
Незалежно
від джерела виникнення, стихійні лиха характеризуються значними масштабами й
різною тривалістю — від декількох секунд і хвилин (землетруси, снігові лавини, лімнологічні катастрофи)
до декількох годин (селі), днів (зсуви) і місяців (повені).
Перегляньте відео
Завдання. Опрацювати § 28 ст. 158-164.
Завдання 5А (29.04.2021)
5Б (21.04.2021)
Тема 29: "Безпечне довкілля"
Довкі́лля, або навко́лишнє
приро́дне середо́вище — всі живі та неживі об'єкти, що природно існують
на Землі або в деякій її частині (наприклад, довкілля країни). Сукупність
абіотичних та біотичних факторів, природних та змінених
діяльністю людини, які впливають на живий світ планети в усіх її
проявах. Природний складник довкілля вирізняється властивістю самопідтримання
й саморегуляції без втручання людини.
Багато уваги приділяється
збереженню природних характеристик Гоуптоунського водоспаду, Австралія,
водночас, не перешкоджаючи вільному відвідуванню місця туристами.
Цей термін має низку
ключових складників:
Повні одиниці рельєфу,
які функціонують як природні системи без значного людського втручання, зокрема
всі рослини, тварини, скелі тощо, а також природні явища, що відбуваються
в їх межах;
Універсальні природні
ресурси та фізичні явища, що не мають чітких меж, наприклад повітря, вода, клімат,
так само як і випромінювання, електрична напруга й магнетизм,
що не мають антропогенного походження.
Коли говорять про захист
довкілля, мають на увазі збереження сприятливого середовища для існування живих
істот у всій повноті біологічного розмаїття. Діяльність людини не має
спричиняти критичного порушення біологічного світу, бо в цьому середовищі,
зрештою, жити людині.
Природне довкілля протиставляється штучному або техногенному довкіллю,
яке охоплює області й складники, на які сильно впливає людина. Географічна
область вважається природним довкіллям, якщо людський вплив на нього тримається
нижче за певний обмежений рівень (подібно до пункту 1 вище). Цей рівень
залежить від специфічного контексту й змінюється в різних областях і
контекстах. Термін дика природа, з іншого боку, посилається на області без
будь-якого людського втручання (чи майже без нього).
Природне довкілля в
ширшому розумінні — космічний простір, а в вужчому — біосфера,
зовнішня оболонка Землі, яка охоплює частину атмосфери, гідросферу і верхню
частину літосфери, що пов'язані складними біогеохімічними циклами міграції
речовин і енергії.
Перегляньте відео
Завдання. Виконати тест, код доступу 3860652.
Тест можна пройти до 24 ківтня, 23:00.
5А (22.04.2021) 5Б (14.04.2021)
Тема 29: "Інформаційна безпека в інтернеті"
Безпека в Інтернеті –
дуже важлива проблема нинішнього часу. І стосується вона всіх, від дітей до
пенсіонерів. Вона стає все актуальнішою у зв’язку з масовим приходом в Інтернет
користувачів, майже, а то і зовсім, чи не підготовлених до погроз, їх чекають.
Тому дана стаття і буде присвячена такого питання, як безпека в мережі
Інтернет. Адже страждає не один користувач, а й багато інших, об’єднані в одну
глобальну структуру.
Небезпеки, що
підстерігають нас в мережі.
Якщо сказати коротко, то
існують дві основні можливості того, як може ваш комп’ютер стати жертвою. Перше
– ви самі, мандруючи по різних сайтах або встановлюючи програмне забезпечення з
неперевірених джерел, а іноді і з перевірених, заражаєте свій комп’ютер. Друге
– можлива також ситуація, коли зловмисники навмисно, за допомогою, наприклад,
троянських програм або вірусів, роблять ваш пристрій джерелом небезпеки.
В результаті всього цього
комп’ютер, іноді навіть таємно від свого власника, починає виконувати розсилку
спаму, бере участь в DDoS-атаках на різні сайти, краде паролі. Буває й так, що
провайдер змушений примусово відключити такий пристрій від глобальної мережі.
Виходить, що якщо користувач не обізнаний про те, що являють собою основи
безпеки в мережі Інтернет, доведеться йому важко.
Перегляньте відео
Завдання
5Б (07.04.2021)
Тема 28: "Дитина в автономній ситуації"
5Б (31.03.2021); 5А (08.04.2021)
Тема 27: "Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів"
Перегляньте відео
Завдання. Опрацювати §22 ст. 122-133
Скласти пам'ятку (у зошиті) про обов'язки школярів у школі та дома.
Підсумкове занятття "Правила поведінки на відпочинку"
1. Перегляньте відео.
2.Перевірте себе. Виконайте тестування, скориставшись кодом 8057280 до 30 травня.
19.05.2020
Повторення теми "Здоров'я людини"
1.Повторіть параграфи 1-5 (с. 4-38) та свої записи в зошитах.
2.До 26 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 8150709.
12.05.2020
Контрольна робота з теми "Безпека в побуті і навколишньому середовищі".
1.До 18 травня виконати тестування, скориставшись кодом 673653. (Увага! Тест дозволила проходити лише один раз!)
04.04.2020
Тема: Безпека на воді.
1. Перегляньте відео 1 та відео 2.
2.Прочитайте параграф 29 (с.164-171).
3. Виконайте ситуаційні завдання на с. 171 та надішліть їх на вайбер.
4. До 10 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 130624 (завдання 1,2,4,5 з кількома правильними відповідями).
27.04.2020
Тема: Стихійні лиха.
1. Перегляньте відео1, відео 2, відео 3.
2.До 6 травня виконати тестування, скориставшись кодом 870331.
21.04.20
Тема: Безпечне довкілля.
1. Прочитайте параграф 27 (с.154-158).
2.Перегляньте відео1, відео 2.
3.Виконати завдання на с. 157 -158 (відповіді надіслати на вайбер).
4.До 1 травня виконати тестування, скориставшись кодом 640695.
13.(17) 04. 2020
Тема: Безпека надворі
1.Перегляньте відео 1, відео 2, відео 3.
2.Прочитайте параграф 26 (148 -153).
3.Виконайте тестування скориставшись кодом 628006 до 24 квітня.
4.У зошиті виконайте тести на с.153(відповіді можна надсилати на вайбер).
06.04.2020
Тема: Сам удома. Безпечний інтернет
1. Перегляньте навчальні мультики за посиланнями: відео 1, та відео 2.
2. Прочитайте параграфи 24 (с. 140 - 144) та 25 с. (145-148).
3. До 13.04.20 виконати тестування за посиланням, скориставшись кодом 602107.
30.03. 2020
Тема: Автономна ситуація.
1. Прочитайте параграф 23 с. 133 - 140.
2. Перегляньте відео: заблукав у лісі, фіксики "ліфт".
3.До 9 квітня виконати тест, скориставшись кодом 113850.
23 (24). 03.2020
Тема: Правила пожежної безпеки
1. Прочитайте параграф 22 (с. 122-133).
2. Перегляньте навчальний мультик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WFPlxcF_SiI
3. Виконайте тестові завдання за посиланням тест, використовуючи код 263280.
17.03. (20.03)20
Тема: Туберкульоз та ВІЛ-інфекція
2. Опрацюйте параграф 21 (с.115 - 119). Виконайте завдання на с. 120-121.
3. Перегляньте мультик: "Імунітет"
4. Виконайте контрольну роботу: Контрольна.
9.03 (10. 03) 20.
Тема: Спілкування з однолітками
1. Опрацюйте параграф 20. Дайте відповіді на запитання та опрацюйте ситуаційні завдання на с. 110 - 114.
Перегляньте мультики: "Корисні підказки про дружбу", ""Як зрозуміти іншого?", "Похвала та критика"
Комментарии
Отправить комментарий