5 клас основи здоров'я архів дистанційного навчання 2019/2021

Завдання 5А (29.04.2021) темою нижче (Тема 29)

5Б (28.04.2021)

Тема 30: "Стихійні лиха"

Стихíйне ли́хо — це надзвичайне природне явище, що діє з великою руйнівною силою, завдає значної шкоди району, в якому відбувається, порушує нормальну життєдіяльність населення, знищує матеріальні цінності.

Стихійні лиха можуть виникати як незалежно один від одного, так і зв'язано: одне з них може спричинити за собою інше. Деякі з них часто виникають в результаті діяльності людини (наприклад, лісові та торф'яні пожежі, виробничі вибухи в гірській місцевості, при будівництві гребель, закладці (розробці) кар'єрів, що часто призводить до зсувів, сніжних лавин, обвалів льодовиків т. ін.).

Незалежно від джерела виникнення, стихійні лиха характеризуються значними масштабами й різною тривалістю — від декількох секунд і хвилин (землетруси, снігові лавини, лімнологічні катастрофи) до декількох годин (селі), днів (зсуви) і місяців (повені).

Перегляньте відео



Завдання. Опрацювати § 28 ст. 158-164.


Завдання 5А (29.04.2021) 

5Б (21.04.2021)

Тема 29: "Безпечне довкілля"

Довкі́лля, або навко́лишнє приро́дне середо́вище — всі живі та неживі об'єкти, що природно існують на Землі або в деякій її частині (наприклад, довкілля країни). Сукупність абіотичних та біотичних факторів, природних та змінених діяльністю людини, які впливають на живий світ планети в усіх її проявах. Природний складник довкілля вирізняється властивістю самопідтримання й саморегуляції без втручання людини.

 

Багато уваги приділяється збереженню природних характеристик Гоуптоунського водоспаду, Австралія, водночас, не перешкоджаючи вільному відвідуванню місця туристами.

Цей термін має низку ключових складників:

Повні одиниці рельєфу, які функціонують як природні системи без значного людського втручання, зокрема всі рослини, тварини, скелі тощо, а також природні явища, що відбуваються в їх межах;

Універсальні природні ресурси та фізичні явища, що не мають чітких меж, наприклад повітря, вода, клімат, так само як і випромінювання, електрична напруга й магнетизм, що не мають антропогенного походження.

Коли говорять про захист довкілля, мають на увазі збереження сприятливого середовища для існування живих істот у всій повноті біологічного розмаїття. Діяльність людини не має спричиняти критичного порушення біологічного світу, бо в цьому середовищі, зрештою, жити людині.

Природне довкілля протиставляється штучному або техногенному довкіллю, яке охоплює області й складники, на які сильно впливає людина. Географічна область вважається природним довкіллям, якщо людський вплив на нього тримається нижче за певний обмежений рівень (подібно до пункту 1 вище). Цей рівень залежить від специфічного контексту й змінюється в різних областях і контекстах. Термін дика природа, з іншого боку, посилається на області без будь-якого людського втручання (чи майже без нього).

Природне довкілля в ширшому розумінні — космічний простір, а в вужчому — біосфера, зовнішня оболонка Землі, яка охоплює частину атмосфери, гідросферу і верхню частину літосфери, що пов'язані складними біогеохімічними циклами міграції речовин і енергії.

Перегляньте відео


Завдання. Виконати тест, код доступу 3860652.
Тест можна пройти до 24 ківтня, 23:00.


5А (22.04.2021) 5Б (14.04.2021) 

Тема 29: "Інформаційна безпека в інтернеті"

Безпека в Інтернеті – дуже важлива проблема нинішнього часу. І стосується вона всіх, від дітей до пенсіонерів. Вона стає все актуальнішою у зв’язку з масовим приходом в Інтернет користувачів, майже, а то і зовсім, чи не підготовлених до погроз, їх чекають. Тому дана стаття і буде присвячена такого питання, як безпека в мережі Інтернет. Адже страждає не один користувач, а й багато інших, об’єднані в одну глобальну структуру.

Небезпеки, що підстерігають нас в мережі.

Якщо сказати коротко, то існують дві основні можливості того, як може ваш комп’ютер стати жертвою. Перше – ви самі, мандруючи по різних сайтах або встановлюючи програмне забезпечення з неперевірених джерел, а іноді і з перевірених, заражаєте свій комп’ютер. Друге – можлива також ситуація, коли зловмисники навмисно, за допомогою, наприклад, троянських програм або вірусів, роблять ваш пристрій джерелом небезпеки.

В результаті всього цього комп’ютер, іноді навіть таємно від свого власника, починає виконувати розсилку спаму, бере участь в DDoS-атаках на різні сайти, краде паролі. Буває й так, що провайдер змушений примусово відключити такий пристрій від глобальної мережі. Виходить, що якщо користувач не обізнаний про те, що являють собою основи безпеки в мережі Інтернет, доведеться йому важко.

Перегляньте відео



Завдання

1. Виписати у зошит 10 порад із відео, які ви вважаєте найважливішими.
2. Опрацювати § 25 ст. 145-148.




5Б (07.04.2021)

Тема 28: "Дитина в автономній ситуації"

Автономна ситуація – це критична ситуація. В якій одна людина або група людей опиняються в ізоляції від суспільства і мають самостійно розв’язати певні завдання для свого порятунку (наприклад група альпіністів, відрізана від інших людей сніговою лавиною). Автономні ситуації поділяються на два основних види: 1- в населеному пункті, 2- у природі.


Перегляньте відео



Завдання. Опрацювати §23 ст. 133-140




5Б (31.03.2021); 5А (08.04.2021) 

Тема 27: "Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів"


Перегляньте відео



Завдання. Опрацювати §22 ст. 122-133






5Б(20.01.21)-5А(21.01.21)
Тема:"Аналіз літературних джерел про права дитини"
переглянути інформацію за посиланням: 
використовуючи онлайн підручник https://shkola.in.ua/70-osnovy-zdorov-ia-5-klas-bekh.html
опрацювати параграф 18 ст 100 - 102 
Дати відповіді на запитання ст 101-102.  
Скласти пам'ятку (у зошиті) про обов'язки школярів у школі та дома.

5Б(13.01.21)-5А(14.01.21)
Тема: "Право на здоров'я"Права дитини. Обов'язки учня і громадянина.
параграф 18 ст 98-100 
Завдання: написати відповіді на питання 1 та 2 зі ст 98 в зошиті.


(друкований підручник параграф 16 ст 93-96 завд 1,2 ст 96)
(перед виконанням завдання в зошит записати число і тему, короткий запис опрацьованого)
Завдання 11.11.2020
Повторити параграф 6, 7 ст 41-52. Опрацювати параграф 8 "Повага до себе та інших" ст 52-58, в зошиті письмово дати відповідьна питання 3 ст 53.Та вивчити визначення (Толерантність - це..)
Завдання на період 07-08.10.2020
Повторити параграфи 1-5. 
http://osnov6.blogspot.com/p/blog-page_9.html?m=1
Опрацювати параграф 6 "Засоби безпеки у транспорті" ст 35-39
переглянути відео за посиланням: 
https://youtu.be/q72SvaxYG7g
Дати відповіді на запитання 1-5 на ст 37
26.05. 2020
Підсумкове занятття "Правила поведінки на відпочинку"
1. Перегляньте відео.
2.Перевірте себе. Виконайте тестування, скориставшись кодом 8057280 до 30 травня.

19.05.2020
Повторення теми "Здоров'я людини"
1.Повторіть параграфи 1-5 (с. 4-38) та свої записи в зошитах.
2.До 26 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 8150709.

12.05.2020
Контрольна робота з теми "Безпека в побуті і навколишньому середовищі".
1.До 18 травня виконати тестування, скориставшись кодом 673653. (Увага! Тест дозволила проходити лише один раз!)

04.04.2020
Тема: Безпека на воді.
1. Перегляньте відео 1 та відео 2.
2.Прочитайте параграф 29 (с.164-171).
3. Виконайте ситуаційні завдання на с. 171 та надішліть їх на вайбер.
4. До 10 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 130624 (завдання 1,2,4,5 з кількома правильними відповідями).

27.04.2020
Тема: Стихійні лиха.
1. Перегляньте відео1, відео 2відео 3.
2.До 6 травня виконати тестування, скориставшись кодом 870331.

21.04.20
Тема: Безпечне довкілля.
1. Прочитайте параграф 27 (с.154-158).
2.Перегляньте відео1, відео 2.
3.Виконати завдання на с. 157 -158 (відповіді надіслати на вайбер).
4.До 1 травня виконати тестування, скориставшись кодом 640695.

13.(17) 04. 2020
Тема: Безпека надворі
1.Перегляньте відео 1відео 2, відео 3.
2.Прочитайте параграф 26 (148 -153).
3.Виконайте тестування скориставшись кодом 628006 до 24 квітня.
4.У зошиті виконайте тести на с.153(відповіді можна надсилати на вайбер).

06.04.2020
Тема: Сам удома. Безпечний інтернет
1. Перегляньте навчальні мультики за посиланнями: відео 1,  та відео 2.
2. Прочитайте параграфи 24 (с. 140 - 144) та 25 с. (145-148).
3. До 13.04.20 виконати тестування за посиланням, скориставшись кодом 602107.

30.03. 2020
Клипарт детский | Записи в рубрике Клипарт детский | Мир моих ...Тема: Автономна ситуація.
1. Прочитайте параграф 23 с. 133 - 140.
2. Перегляньте відео: заблукав у лісіфіксики "ліфт".
3.До 9 квітня виконати тест, скориставшись кодом 113850.

23 (24). 03.2020
Тема: Правила пожежної безпеки
1. Прочитайте параграф 22 (с. 122-133).
2. Перегляньте навчальний мультик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WFPlxcF_SiI
3. Виконайте тестові завдання за посиланням тест, використовуючи код 263280.

17.03. (20.03)20
Тема: Туберкульоз та ВІЛ-інфекція
2. Опрацюйте параграф 21 (с.115 - 119). Виконайте завдання на с. 120-121.
3. Перегляньте мультик: "Імунітет"
4. Виконайте контрольну роботу: Контрольна.

9.03 (10. 03) 20.
Тема: Спілкування з однолітками
 1. Опрацюйте параграф 20. Дайте відповіді на запитання та опрацюйте ситуаційні завдання на с. 110 - 114.
Перегляньте мультики: "Корисні підказки про дружбу", ""Як зрозуміти іншого?""Похвала та критика"


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас