5 клас обм дистанційне навчання 2019/2021 н.р.

27.05.2021

1. Опрацювати зміст параграфа 34 «Перевір себе» стор.214-217

https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html

2. Здійснити віртуальну мандрівку музеями (на вибір)

НАЙВІДОМІШІ МУЗЕЇ СВІТУ

Лувр (Париж, Франція)

http://www.louvre.fr/llv/commun/home_flash.jsp
На сайті представлена інформація про історію Лувру, список всіх колекцій. Вибираючи вид колекції, користувач одержує фото експоната, короткий його опис та історію створення.  Подано також опис всіх виставок, вказано види екскурсій, плановані екскурсії та ціни на них. Під час віртуальної подорожі можна відвідати вибрані зали музею і оглянути їх з різних сторін.

Метрополітен (Нью-Йорк, США)

http://www.metmuseum.org
У музеї Метрополітен представлено не тільки американське мистецтво. Тут є колекція староєгипетських пам''ятників, зібрання творів європейського живопису і скульптури. На сайті представлена інформація для відвідувачів, календар виставок, список колекцій, є більше 3,5 тисяч фотографій експонатів, можна відвідати віртуальні виставки. Частина експонатів для онлайн-перегляду надається тільки зареєстрованим користувачам.

Музей мадам Тюссо

https://www.madametussauds.com/

Музей воскових фігур в лондонському районі Марілебон, створений в 1835 році скульптором Марією Тюссо. Має філії в 23 інших містах.

Художня галерея Делі

http://www.delhiartgallery.com/

На сайті галереї відвідувачі можуть ознайомитися з художніми роботами, які зберігаються в музеї, переглянути останні придбання та виставки, у розділі „Довідник художників” можна знайти коротку інформацію про митців.

Національний музей антропології (Мехіко)

http://www.mna.inah.gob.mx/

У музеї зберігається унікальна колекція археологічний та антропологічних експонатів доколумбівської епохи, знайдених на території Мексики. Музей ставить собі за мету популяризацію культури доіспанського періоду та сучасної культури корінних народів Мексики.

Національний заповідник «Софія Київська»(Київ)

https://st-sophia.org.ua/en/home/

Представлено інформацію про історію та діяльність заповідника, висвітлюється наукова робота, конференції, публікації. Можна довідатися про реставраційні роботи та виставки. Подано контактну інформацію та анонси.

Національний художній музей України (Київ)

http://namu.kiev.ua/

Сайт знайомить з історією музею, його колекціями та виданнями. Відвідувачі можуть довідатися про програми, які діють в музеї. Ознайомитися з анонсами виставок, переглянути діючі та архів. Подано контактну інформацію, партнерів музею.

Кіровоградський обласний краєзнавчий музей

http://www.regionalmuseum.kr.ua/

Сайт знайомить з одним із найстаріших музейних закладів Півдня України, який відіграв важливу роль у становленні національного краєзнавства. Нині музей має цікаві зібрання речових та документальних матеріалів, що характеризують природу, історичний розвиток та культуру краю від найдавніших часів до наших днів. Відвідувачам запропоновано експозиції, виставки та події музею.

Кіровоградський художньо-меморіальний музей О. О. Осмьоркіна

http://osmerkinmuseum.kr.ua/

На сайті музею можна переглянути експозицію з творів художника, довідатися про життя і творчість мицтя, та його учнів. Сайт містить повнотекстові статті у розділах наукові доповіді та наукові довідки.

Музей народної архітектури та побуту у Львові

http://lvivskansen.org/

На території етнозон музею розташовано 124 пам''ятки архітектури, котрі об''єднані в 54 садиби. В музеї функціонують чотири виставкових зали. Два з них мають постійну експозицію. Сайт пропонує ознайомитися з історією музею, новинами, подіями та акціями, які тут відбуваються. Пропонує переглянути галерею. Подає послуги та контактну інформацію.

Музей космонавтики ім. С. Корольова

http://www.cosmosmuseum.info/

Сайт знайомить з історією музею, його експонатами. Подає контактну інформацію та план заходів, пропонує тематичні екскурсії.

 

Вітаю із завершенням навчального року! Бажаю гарно відпочити, набратися яскравих вражень, сил, міцного здоров’я! Не забувайте про творчість та красу в усьму, що нас оточує! Бережіть! Творіть! До зустрічі у новому навчальному році!!!


06.05.2021 (5-А, 5-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «День цирку на фестивалі» за підручником (параграф 30, стор. 190-195)
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
за презентацією
або на саті
https://sway.office.com/wXGeXC5m0M9Yl5QM?ref=Link&loc=play&fbclid=IwAR2qp-0i-uA9f4b_zskWrIs8MKMhfTnRr6SQqA72sIkHw4fUVpO1dzGYnZY
2. Перегляньте (за бажанням) виставу цирку du Soleil
 
3. Створіть композицію «Улюблений цирковий номер» (техніка та матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Техніка
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


29.04.2021 (5-А, 5-Б)
1.Опрацюйте зміст теми «Симфонія кольорів Всесвіту» за підручником (параграфа 29 стор. 184-189)
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
або за презентацією
2. Перегляньте відео про М. Чюрльоніса
 

3. Створіть абстрактну живописну композицію до улюбленого музичного твору (живопис). Можна застосувати техніку малювання набризком, малювання по вологому паперу, штампування, монотипію тощо
Можливі матеріали для штампування
Техніка малювання по вологому аркушу
Техніка набризку
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Техніка
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
  

    



22.04.2021 (5-А, 5-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Ілюстрації до зоряного літопису» за підручником (параграфа 28 стор. 178-183)
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
або за презентацією

або за відеоуроком
2. Перегляньте відео з теми
    

3. Створити ілюстрацію до твору про козаків (матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Форма
·         Техніка
·         Творчий задум
  

4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

 

15.04.2021 (5-А, 5-Б)
1.Опрацювати зміст теми «Споруди мегаполісу» за підручником (параграфа 27 стор. 172-177)
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
або за презентацією

2. Перегляньте відео про "рекордсменів" серед мостів світу
  

 

3. Створити зображення мосту оригінальної конструкції (техніка довільна)
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


08.04.2021 (5-А, 5-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Декоративне панно «Планета Земля»» за підручником (стор. 158-163)
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
або за презентацією:
 
2. Перегляньте відео майстер-класів створення панно у різних техніках
 
  

3. Виконайте ескіз декоративного панно «Планета Земля» (живопис, графіка, скульптура, аплікація на вибір), яким можна було б прикрасити експозицію виставкової зали «Планета Земля» на міжгалактичній виставці «Досягнення цивілізацій»
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Техніка виконання
·         Композиція
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


01.03.2021 (5-А, 5-Б)


 

Шановні учні та батьки! У зв’язку з тим, що вчитель проходить двотижневі (11.01-22.01) онлайн-курси підвищення кваліфікації, матеріал уроків викладатиметься за допомогою презентацій та посилань на різноманітні ресурси без звернень до ZOOM-конференцій. Дякуємо за розуміння!


21.01.2021 (5-А, 5-Б)
1.Опрацюйте зміст параграфа «Космонавт-першопроходець» стор. 108-113
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
2.Опрацюйте зміст презентації

3. Створіть круглу скульптуру космонавта – динамічну або статичну (пластилін).
Див. презентацію та відео МК

Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Об’єм
·         Форма
·         Техніка виконання
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!

14.01.2021 (5-А, 5-Б)
1. Пригадайте, що ви вивчали на уроках образотворчого мистецтва у І семестрі
2. Перегляньте зміст презентації та виконайте завдання, які вона вміщує

3. Виконайте живописними матеріалами малюнок на тему «Зимовий пейзаж».

   
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
 
24.12.2020
1.Опрацюйте зміст параграфа «Космічний натюрморт» стор. 96-101
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
2.Опрацюйте зміст презентації

3. Намалюйте космічний натюрморт у нюансному колориті (гуаш).
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Колір
·         Техніка виконання
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

17.12.2020
1.Опрацюйте зміст параграфа 13 «Краєвиди фантастичного міста» стор. 84-89
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
2.Опрацюйте зміст презентації

3. Створіть живописну композицію «Краєвид фантастиного міста».
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Плановість
·         Техніка виконання
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

09.12.2020
1.Опрацюйте зміст параграфа 11 «Космічна композиція в сірих кольорах» стор. 72-77
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
2.Опрацюйте зміст презентації

 

3. Створіть живописну композицію ахроматичними кольорами у техніці гризайль «Пейзаж» за допомогою фарб.
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Плановість
·         Техніка виконання
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

12.11.2020
1.Опрацюйте зміст параграфа 8 «Серце» космічного корабля» стор. 52-57
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
2.Опрацюйте зміст презентації

  

3. Створіть графічну композицію «Бортовий комп’ютер – «серце» космічного корабля» за допомогою простого олівця. Зобразіть комп’ютер у формі кулі. Передайте об’єм за допомогою світлотіні. Застосуйте штрихування графітним олівцем.
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Об’єм
·         Техніка виконання
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!

15.10.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 6 «Зоряне небо в ілюмінаторі» стор. 40-45 
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html 
2.Опрацювати зміст презентації 

3. Намалюйте зоряне небо в ілюмінаторі космічного корабля. Застосуй засоби виразності графіки: точки і лінії різної товщини, пляму. Залежно від задуму обери художні матеріали: фломастери і маркери чорного кольору; папір та гуаш білого або чорного кольору; пензлі. 
4. Перегляньте відео, яке допоможе поринути у атмосферу космічних просторів, побачити космічні об'єкти 

Критерії оцінювання практичної роботи: 
·Охайність 
·Композиція 
·Техніка виконання 
·Творчий задум
5. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!

08.10.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 5 «Інтер’єр зорельота» стор. 34-39
https://pidruchnyk.com.ua/496-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-5-klas.html
2.Опрацювати зміст презентації

3. Намалюйте фронтальне зображення інтер’єру зорельота (графічні матеріали)
Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Простір
·        Техніка виконання
·        Творчий задум
Допоміжне відео:

5. Фотографії виконаних робіт (можна разом з авторами) надішліть на електр. адресу 


2019-2020н.р.

25.05.2020
1. Опрацювати зміст параграфа 34 «Перевір себе» стор.214-217
2. Здійснити віртуальну мандрівкумузеями (на вибір)
НАЙВІДОМІШІ МУЗЕЇ СВІТУ
Лувр (Париж, Франція)
http://www.louvre.fr/llv/commun/home_flash.jsp
На сайті представлена інформація про історію Лувру, список всіх колекцій. Вибираючи вид колекції, користувач одержує фото експоната, короткий його опис та історію створення.  Подано також опис всіх виставок, вказано види екскурсій, плановані екскурсії та ціни на них. Під час віртуальної подорожі можна відвідати вибрані зали музею і оглянути їх з різних сторін.
Метрополітен (Нью-Йорк, США)
http://www.metmuseum.org
У музеї Метрополітен представлено не тільки американське мистецтво. Тут є колекція староєгипетських пам''ятників, зібрання творів європейського живопису і скульптури. На сайті представлена інформація для відвідувачів, календар виставок, список колекцій, є більше 3,5 тисяч фотографій експонатів, можна відвідати віртуальні виставки. Частина експонатів для онлайн-перегляду надається тільки зареєстрованим користувачам.
Художня галерея Делі
На сайті галереї відвідувачі можуть ознайомитися з художніми роботами, які зберігаються в музеї, переглянути останні придбання та виставки, у розділі „Довідник художників” можна знайти коротку інформацію про митців.
Національний музей антропології (Мехіко)
У музеї зберігається унікальна колекція археологічний та антропологічних експонатів доколумбівської епохи, знайдених на території Мексики. Музей ставить собі за мету популяризацію культури доіспанського періоду та сучасної культури корінних народів Мексики.
Національний заповідник «Софія Київська»(Київ)
Представлено інформацію про історію та діяльність заповідника, висвітлюється наукова робота, конференції, публікації. Можна довідатися про реставраційні роботи та виставки. Подано контактну інформацію та анонси.
Національний художній музей України (Київ)
Сайт знайомить з історією музею, його колекціями та виданнями. Відвідувачі можуть довідатися про програми, які діють в музеї. Ознайомитися з анонсами виставок, переглянути діючі та архів. Подано контактну інформацію, партнерів музею.
Картинна галерея Айвазовського
Сайт знайомить з історією галереї, біографією митця. Можна переглянути основну експозицію галереї, графічні роботи художника. Подається перелік учнів майстра.
Кіровоградський обласний краєзнавчий музей
Сайт знайомить з одним із найстаріших музейних закладів Півдня України, який відіграв важливу роль у становленні національного краєзнавства. Нині музей має цікаві зібрання речових та документальних матеріалів, що характеризують природу, історичний розвиток та культуру краю від найдавніших часів до наших днів. Відвідувачам запропоновано експозиції, виставки та події музею.
Кіровоградський художньо-меморіальний музей О. О. Осмьоркіна
На сайті музею можна переглянути експозицію з творів художника, довідатися про життя і творчість мицтя, та його учнів. Сайт містить повнотекстові статті у розділах наукові доповіді та наукові довідки.
Музей народної архітектури та побуту у Львові
На території етнозон музею розташовано 124 пам''ятки архітектури, котрі об''єднані в 54 садиби. В музеї функціонують чотири виставкових зали. Два з них мають постійну експозицію. Сайт пропонує ознайомитися з історією музею, новинами, подіями та акціями, які тут відбуваються. Пропонує переглянути галерею. Подає послуги та контактну інформацію.
Музей космонавтики ім. С. Корольова
Сайт знайомить з історією музею, його експонатами. Подає контактну інформацію та план заходів, пропонує тематичні екскурсії.

Вітаю із завершенням такого складного навчального року! Бажаю гарно відпочити! Набратися яскравих вражень, сил, міцного здоров’я! Не забувайте про творчість та красу в усьму, що нас оточує! Бережіть! Творіть! До зустрічі у новому навчальному році!!!

22.05.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 33 «Повернення на Землю» стор. 208-213
2.Опрацювати зміст презентації

3. Створи багатофігурну святкову композицію. За бажанням намалюй такі сюжети: прибуття зорельота, зустріч із космічної подорожі, сімейний портрет на космодромі тощо (техніка та матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Композиція
·        Техніка
·        Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

15.05.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 32 «Кіно про космічну подорож» стор. 202-207
2.Опрацювати зміст презентації

3. Переглянути відеоматеріал про роботу художника-гримера у кіно (за бажанням)


4. Придумати та намалювати кадри до кінофільму про космічну подорож (техніка та матеріали на вибір). Приклади дитячих робіт див. у презентації.
Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Композиція
·        Техніка
·        Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

08.05.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 31 «Фінальна святкова вистава» стор. 196-201
2.Опрацювати зміст презентації

3. Переглянути відеоматеріал про оперні театри
4. Намалювати театральну сцену з декораціями до святкової вистави на космічну тему (техніка та матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Композиція
·        Техніка
·        Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

01.05.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 30 «День цирку на фестивалі» стор. 190-195
2.Опрацювати зміст сайту
3. Створити композицію «Улюблений цирковий номер» (техніка та матеріали на вибір)


Приклади дитячих творчих робіт:

     




Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Композиція
·        Техніка
·        Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

24.04.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 29 стор. 184-189
2.Опрацювати зміст презентації

3. Перегляньте відео про М. Чюрльоніса

4. Створити абстрактну живописну композицію до улюбленого музичного твору (живопис)
Приклади дитячих робіт


           



Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Техніка
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

17.04.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 28 стор. 178-183
2.Опрацювати зміст презентації

3. Перегляньте відео про козаків
4. Створити ілюстрацію до твору про козаків (матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Форма
·         Техніка
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

10.04.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 27 стор. 172-177
2.Опрацювати зміст презентації

3. Перегляньте відео про найцікавіші мости світу
4. Створити зображення мосту оригінальної конструкції (техніка довільна)
Бажаю творчих успіхів!

27.03.2020
Опрацювати зміст параграфа 26 стор. 166-171
Опрацювати зміст презентації

Створити фантастичний будинок у техніці паперопластики
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

20.03.2020
Опрацювати зміст параграфа 25 стор. 158-163
Подумайте, що найголовніше про нашу планету, Батьківщину, рідні місця можна розповісти людям. Перегляньте майстер-класи. Намалюйте гуашшю ескіз живописного декоративного панно «Планета Земля».
Можна скористатися ідеями з відео майстер-класів зображення пейзажів, квітів, космічних просторів
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Техніка
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

13.03.2020
Опрацювати зміст параграфа 24 стор. 152-157
Перегляньте майстер-клас. Підготуйте ескіз подарунка космічним друзям. Намалюйте гуашшю: декоративну композицію за мотивами петриківського розпису; один з виробів декоративно-прикладного мистецтва (глечик, тарілку, рушник, килим); виліпіть з пластиліну чи глини народну традиційну іграшку. Із запропонованих варіантів оберіть той, що найбільше вам подобається
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Форма
·         Техніка
·         Композиція
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас