4 клас Українська мова
02.06, 03.06, 07.06, 08.06, 09.06
Індивідуальні консультації.
31.05 Доброго ранку! Повторюємо та закріплюємо вивчене.1. Повторюємо вивчене про частини мови:
2. Повторюємо вивчене про текст:
3. Повторюємо вивчене про речення:
Тиждень 23.05 - 27.05Урок №3 27.05 (завдання виконати до 31.05) Доброго ранку! Діагностуємо свої знання про частини мови:1. До 29 травня 20.00 проходимо тести:
Урок №2 26.05 (завдання виконати до 27.05) Доброго дня! Повторюємо вивчене про частини мови.
26 травня о 12:00 відбудеться заняття:
Ідентифікатор конференції: 837 5254 3433Код доступу: 1111
1. На 167 сторінці письмово виконай вправи 1 та 2.
Урок № 1 24.05 (завдання виконати до 26.05) Доброго дня! Навчаємося доречно вживати прислівники у власному мовленні. 24 травня о 12:00 відбудеться заняття:
Ідентифікатор конференці: 837 5254 3433Код доступу: 1111
1. На сторінках 165 - 167 письмово виконай вправи 5 та 8. Спробуй відповісти на питання розділу "Що я знаю?"
2. Повправляйся у написанні найуживаніших прислівників та повчися відрізняти прислівники від сполучення прийменника із іменниками:
Тиждень 16.05 - 20.05Урок №3 (завдання виконати до 24.05) Доброго дня! Вчимося правильно писати прислівники та прийменники із іменниками.
20 травня о 12:00 відбудеться заняття:
Ідентифікатор конференції: 837 5254 3433Код доступу: 1111
1. На сторінці 164 -165 письмово виконай вправи 1 та 4.
2. На сторінці 62 тренажера повправляйся в утворенні словосполучень, дібравши дієслова. Усно добери питання до прислівників:
Урок №2 (завдання виконати до 20.05) Доброго дня! Продовжуємо вивчати прислівник. Спробуємо добирати прислівники синоніми та антоніми.
1. На сторінці 163 підручника повправляйся у заміні висловів прислівником. Чи зрозумілі тобі значення цих висловів? Виконай вправи 3 та 4.
2. На 63 сторінці тренажера повправляйся у доборі прислівника до дієслова за запитанням:
Урок №1 17.05 (завдання виконати до 19.05) Доброго дня! Сьогодні вивчаємо нову частину мови - прислівник. 17 травня об 11:00 відбудеться заняття:
Ідентифікатор конференції: 837 5254 3433Код доступу: 1111
1. Переглянь відео про такі слова:
2. Уважно розглянь все про прислівник на ст.160 підручника. Виконай усно вправи 1 та 2:
Тиждень 09.05 - 13.05Урок №3 13.05 (завдання виконати до 17.05) Доброго ранку! Діагностуємо вивчене про дієслово:
1. На сторінці 159 спробуй відповісти на запитання розділу "Що я знаю?"2. За допомогою яких суфіксів утворюються дієслова минулого часу? Правильно! За допомогою суфіксів -в-, -л-, які не входять до основи слова.3. До 20.05, 20.00 необхідно пройти тест "Дієслово":Код доступу 7156379
Урок №2 12.05 (завдання виконати до 13.05) Доброго ранку! Вивчаємо дієслова минулого часу у відповідній часовій формі.12 травня о 12:00посилання на заняття:
Ідентифікатор конференції: 870 3260 8090Код доступу: 1111
1. Переглянь відеопояснення:
3. На сторінці 155 письмово виконай вправи 22, 23, 24:
Урок №1 10.05 (завдання виконати до 12.05) Доброго ранку! Вивчаємо особові закінчення дієслів 3 особи у теперішньому і минулому часі. 10 травня о 12:00 посилання на заняття:
Ідентифікатор конференції: 870 3260 8090Код доступу: 1111
1. Переглянь відеопояснення:2. На сторінці 152 уважно розглянь таблицю особових закінчень. Вивчи правило-висновок.
Тиждень 02.05 - 06.05Урок №3 06.05 (завдання виконати до 09.05) Доброго ранку! Складаємо твір-розповідь "Малюю весну" за малюнком та даними словами.1.Переглянь відео "Розрізняю типи текстів":
2. Увімкни відео. Уважно послухай та виконай завдання.
3. Запиши утворений текст. Чекаю на фото!
Урок №2 05.05 (завдання виконати до 06.05) Доброго ранку! Вивчаємо закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.
5 травня 2022 12:00 Підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 870 3260 8090Код доступу: 11111.Переглянь відеопояснення: 2. Уважно розглянь таблицю особових закінчень дієслів 2 особи у теперішньому та майбутньому часі. Вивчи правило.Урок №1 03.05 (завдання виконати до 05.05) Доброго ранку! Вивчаємо закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. 3 травня об 11:00 підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 870 3260 8090Код доступу: 11111. Переглянь відеопояснення:
2. Уважно розглянь таблицю із особовими закінченнями на ст. 148.4. Письмово виконай вправи 10 та 11.4. Потренуйся на тренажері правильно писати закінчення дієслів 1 особи та добирати синоніми й антоніми.
Тиждень 25.04 - 29.04Урок №3 29.04 (завдання виконати до 03.05) Доброго ранку! Сьогодні вивчаємо особові закінчення дієслів майбутнього часу!Оксана Назарова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Время: 29 апр. 2022 12:00
Подключиться к конференции Zoomhttps://us05web.zoom.us/j/87032608090?pwd=cElTemhtdXN3UXNjRlU1dDhmN0Uvdz09
Идентификатор конференции: 870 3260 8090Код доступа: 1111
1. Уважно розглянь таблицю особових закінчень дієслів майбутнього часу на сторінці 147:
2. Придумай та запиши 5 дієслів неозначеної форми, добери до них дієслова минулого, теперішнього та майбутнього часу.
3. Повправляйся у визначенні часу, особи, числа та роду у минулому часі:
Урок №2 28.04 (завдання виконати до 29.04)Доброго ранку! Сьогодні вправляємося у визначенні часу дієслів та вмінні змінювати дієслова за часами. Розглянемо особові закінчення дієслів теперішнього часу.
Оксана Назарова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Время: 28 апр. 2022 12:00
Подключиться к конференции Zoomhttps://us05web.zoom.us/j/87032608090?pwd=cElTemhtdXN3UXNjRlU1dDhmN0Uvdz09
Идентификатор конференции: 870 3260 8090Код доступа: 1111
1. На сторінці 144, уважно розглянь таблицю змінювання дієслів за часами:2. Потренуйся визначати час дієслів на тренажері:
4. На сторінці 146 уважно розглянь таблицю особових закінчень дієслів теперішнього часу. Виконай письмово вправу 5:
Урок №1 26.04 (завдання виконати до 28.04) Доброго ранку! Вивчаємо неозначену форму дієслова.1. Переглянь відеопояснення:
2. На сторінці 142 попрацюй усно. Вивчи правило визначення неозначеної форми дієслова. Зверни увагу: частинки слів -ти, -ть - суфікси. Іноді до них приєднуються -ся, -сь.
3. На сторінці 143 виконай письмово вправи 2 та 3.
Тиждень 18.04 - 22.04Урок №2-3 21.04 (завдання виконати до 26.04) Доброго ранку! Пригадуємо, що пам'ятаємо про дієслово.1. Переглянь відео про дієслово як частину мови:
2. Пригадуємо вивчене про часи дієслів:
3. Вправляємося у визначенні часів дієслів:
4. На сторінці 144 пригадай і розкажи про дієслово за схемою. Письмово виконай вправу 1:5. На сторінці 141 випиши дієслова із тексту вправи 2. Спиши текст вправи 3 вставляючи потрібні дієслова.
6. Повправляйся у вивченому з того, що вчили у третьому класі. Пройди тренувальні тести:
Дієслово. Тест 1.
Урок №1 19.04 (завдання виконати до 21.04) Доброго ранку! Сьогодні закріплюємо свої знання про текст та вміння його редагувати.1. До 21.04, 20.00 необхідно пройти тест "Все про текст":Код доступу 1392723
2. До 21.04, 20.00 необхідно пройти тест "Редагування тексту":Код доступу 1818654
Тиждень 11.04 - 15.04
Урок №3 15.04 (завдання виконати до 18.04)Доброго ранку! Діагностуємо знання з теми "Числівник. Займенник".1. Пройди тест до 18.04, 20.00:Код доступу 6200718
Урок №2 14.04 (завдання виконати до 15.04)Доброго ранку! Закріплюємо вивчене про прикметник та займенник. Готуємося до діагностувальної роботи.1. Пригадай, що ти пам'ятаєш про прикметник:- Яку частину мови називають прикметником?- Як змінюється прикметник?- Яку роль у реченні може відігравати?- Із якою частиною мови пов'язується?- Як утворити прикметник за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-?- Як визначити відмінок прикметника у реченні?
2. Пройди тест до 18.04, 20.00Код доступу 1814594
3. На 138 сторінці підручника письмово виконай вправу 12.4. На сторінці 139 письмово виконай вправу 15. Перевір свої знання про займенник. Спробуй відповісти на питання розділу "Що я знаю?"
Урок №1 12.04 (завдання виконати на 14.04) Доброго ранку! Продовжуємо змінювати займенники 3 особи за відмінками. Повправляємося у правильному вживанні займенників із прийменниками та у визначенні відмінка займенника.1. Пригадай, як пишуться слова із прийменниками?2. Пригадай, які слова називаються займенниками? На які питання вони відповідають?3. Які особові займенники 1 та 2 особи однини та множини ти знаєш?4. Які особові займенники 3 особи однини та множини ти знаєш?5. На сторінці 137 уважно розглянь таблицю відмінювання займенників 3 особи.6. Повправляйся їх знаходити у тексті вправи 11 та визначати відмінок. За потреби скористайся таблицею.
8. Повправляйся на 49 сторінці тренажера пов'язувати займенники із прийменниками та визначати відмінки.
Тиждень 04.04 - 08.04Урок №3 08.04 (завдання необхідно виконати до 12.04) Доброго ранку! Вчимося змінювати особові займенники за відмінками.
1. Пригадай, які займенники 1 особи однини та множини ти знаєш? На що вони вказують?2. Пригадай, які займенники 2 особи однини та множини ти знаєш? На що вони вказують?3. Пригадай, які займенники 3 особи однини та множини ти знаєш? На що вони вказують?4. Пригадай, які питання мають відмінки при змінюванні іменників?5. На сторінці 125 уважно розглянь таблицю відмінювання займенників 1 особи. 7. Уважно розглянь таблицю відмінювання займенників 2 особи.
8. Закріпи уміння письмово визначати відмінок займенників у реченні за текстом вправи 10 на ст. 137.
Урок №2 07.04 (завдання необхідно виконати до 08.04) Доброго ранку! Продовжуємо вивчати займенники. Сьогодні ознайомимося із визначенням особи та числа займенників.
1. Працюємо із книгою. На сторінці 134 запам'ятовуємо усі особові займенники, питання на які вони відповідають.
2. За таблицею вправи 5 запам'ятовуємо визначення особи та числа вказаних займенників.
3. Потренуйся за текстом вправи 5 письмово визначати особу та число займенників. За потреби скористайся таблицею.
Урок №1 05.04 (завдання необхідно виконати до 07.04) Доброго ранку! Сьогодні ознайомлюємося із новою частиною мови - займенником.
1. Пригадай вивчене про будову слова:
2. Пригадай вивчене про звукове позначення слова. Поясни свій вибір.Люди звозили з полів щедрий урожай.
4. Переглянь відеопояснення цієї частини мови:
5. Ознайомся із особовими займенниками:
6. Уважно розглянь та виконай усно завдання сторінки 132:
Тиждень 28.03 – 01.04Урок № 3 01.04 (завдання необхідно виконати до 5 квітня) Доброго ранку! Сьогодні опановуємо письмовий вибірковий переказ "Захистимо нашу планету!"1. Уважно прочитай текст. Поясни його назву.3. Підготуйся до вибіркового переказу цієї частини. Добери і запиши заголовок. Склади і запиши план.4. Якими словами можна замінити слово природа?5. Зверни увагу на написання слів заповідники, заказники, берегти, Червона книга, благополуччя, національний, майбутнє.6. Запиши вибірковий переказ за складеним планом та дібраною тобою назву.
Урок №2 31.03(завдання необхідно виконати до 1 квітня)Доброго ранку! Сьогодні опановуємо використання числівників у власному мовленні.його твором.
3. Попрацюй із вправами на поєднання числівників із іменниками:4. Спробуй відповісти на питання розділу "Що я знаю?"
Урок №1 29.03 (завдання необхідно виконати до 31 березня) Доброго ранку! Сьогодні ознайомимося з формами числівників на позначення години протягом доби. Як можна запитати про годину?Які форми числівників можна використовувати для позначення такої години, як 10.15?
Тиждень 21.03 – 25.03 Урок №3 24.03 (завдання необхідно виконати до 28 березня)
1. Пригадай питання родового відмінка. Сьогодні будемо вивчати як правильно вимовляти та писати чисельники 50, 60, 70, 80, 90 та 100 у родовому відмінку.
2. Вважно розглянь словоформи на 128 сторінці підручника, потренуйся їх правильно читати та писати.3. Виконай управи 5, 7(писемно) та 6(усно).Урок №2 24.03 (виконати до 25 березня) Доброго ранку! Сьогодні починаємо вивчати чисельник.
1. Пригадай, що ти пам'ятаєш про числівник з 3 класу:
2. На сторінці 126 підручника повправляйся розпізнавати числівники, які відповідають на питання скільки? який? котрий?
3. Зверни увагу на написання та звучання слів шістнадцять, шістсот.
4. Вправу 1 виконай усно, а потім запиши три утворених речення на вибір.
Урок №1 22.03 (виконати до 24 березня) Доброго ранку! Сьогодні повторюємо вивчене про прикметник та повправляємося у написанні прикметників.1. На сторінці 125 спробуй відповісти на запитання розділу "Що я знаю?"2. Тепер повправляємося на практиці змінювати прикметники, враховуючи кінцевий проголосний основи. 3. Пригадай, кінцевий приголосний основи може бути: твердим, м'яким та шиплячим (ж, ч, ш). Відстеж, закономірність добору закінчень в орудному відмінку (яким? якою? якими?) спочатку усно, потім випиши дев'ять словосполучень, на вибір.
4. Пригадай, яке закінчення мають прикметники у множині? Правильно! Завжди -і! Добери закінчення до прикметників у родовому відмінку множини ( яких?). Випиши п'ять словосполучень із другого стовпчика.
5. Які приголосні основи чергуються у словах нога - ніженька - на нозі? Правильно! Звуки г - ж - з'. У словах рука - рученька - руці?Правильно! Звуки к - ч - ц'. У словах вухо - вушко - у вусі? Правильно! Звуки х - ш - с'. Скористайся цією підказкою, виконуючи наступну вправу. Випиши десять словосполучень на вибір. Поміркуй, якщо Прага - власна назва, то празький - власна чи загальна? Чому?6. Самостійно опрацюй наступне завдання. Як розрізняємо давальний та місцевий відмінки? Випиши п'ять словосполучень, на вибір.
14.03 - 18.03Урок №3 18.03 (виконати до 21 березня)
Доброго ранку! Сьогодні згадаємо про стилі мовлення та створимо й напишемо науковий опис найбільшої річки Європи - Дніпра.1. Пригадай, які є тексти за метою? (текст-розповідь, текст-міркування та текст-опис). Пригадай, які є стилі мовлення та як ми їх розрізняємо? Де вони найчастіше використовуються? 2. Тепер пригадай, що ти можеш розповісти про Дніпро? Які дані можеш використати для опису славетної річки?3. Ознайомся із цікавими фактами про найбільшу річку України:
4. Прочитай уважно текст.
Дніпро - одна з найбільших річок Європи, найдовша в Україні. Загальна довжина річки - 2201 км. Упродовж 991км вона протікає по території України. Дніпро впадає в Чорне море. Це велика рівнинна ріка з повільною й спокійною течією. Вона тече серединою України, з півночі на південь. Правий берег Дніпра підноситься на 100-150 м. Він порізаний глибокими долинами і ярами та заліснений, утворює мальовничий гірський краєвид. Лівий берег низький, піщаний, часто вкритий сосновим лісом. Уздовж берегів Дніпра розташовано такі міста Украни: Київ, Черкаси, Дніпро, Запоріжжя, Кременчуг.
5. Доведи, що поданий текст є науковим. Відповідай за поданим зразком:Цей текст є науковим описом, тому що...
6. Добери і запиши заголовок до поданого тексту.
7. Скористайся одержаними знаннями та склади свій науковий опис Дніпра за планом:
Зачин (Загальне враження): Річка Дніпро - одна з найбільших річок Європи.
Основна частина (Опис окремих ознак:розмірнапрямок течіїзагальна довжинаправий береглівий берегміста) Кінцівка (Висновок)
8. Надішли фото своєї роботи.
Урок № 2 17.03 (завдання виконати до 18 березня)Доброго ранку! Сьогодні діагностуємо навичку написання тексту під диктовку.1. Відкрий відео за посиланням:2. Уважно прослухай текст.3. Якщо буде потреба, став відео на паузу.4. Обов'язково перевір свій диктант. У кінці відео буде така можливість.5. Зроби роботу над помилками. Всі слова, у яких помилки, пропиши по рядку каліграфічно правильно та красиво.6. Надішли фото свого диктанту через Вайбер.
Урок №1 15.03 (завдання виконати до 17 березня)Доброго ранку! Сьогодні повторюємо все про пряме і переносне значення прикметників. Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми.1. Пригадай, як розрізняємо пряме та переносне значення слів? прикметників? 2. На сторінці 124 виконай письмово вправу 1 та 2. 3. Пригадай, що ти пам'ятаєш про слова синоніми та антоніми?
3. Повправляйся у доборі прикметників синонімів та антонімів.
4. На 124 сторінці підручника письмово виконай вправу 3.
6. Пригадай вивчене про прикметник. Спробуй відповісти на питання розділу "Що я знаю?
25 лютого Доброго ранку! Сьогодні вчимося вимовляти та писати прикметники на -ський, -зький, -цький.Що об'єднує слова київський, вінницький, бузький?Правильно! Вони пишуться із знаком м'якшення! Увага! Два м'яких знака пишемо після букви "ел" перед -ськ-: сільський, вчительський, польський.На сторінці 122 ознайомся із поясненням вимови та написання таких прикметників. Усно виконай вправу 2 на сторінці 123. Письмово вправи 1 та 3 на сторінках 123-124.
Індивідуальні консультації.
31.05
Доброго ранку! Повторюємо та закріплюємо вивчене.
1. Повторюємо вивчене про частини мови:
2. Повторюємо вивчене про текст:
3. Повторюємо вивчене про речення:
Тиждень 23.05 - 27.05
Урок №3 27.05 (завдання виконати до 31.05)
Доброго ранку! Діагностуємо свої знання про частини мови:
1. До 29 травня 20.00 проходимо тести:
Урок №2 26.05 (завдання виконати до 27.05)
Доброго дня! Повторюємо вивчене про частини мови.
26 травня о 12:00 відбудеться заняття:
Ідентифікатор конференції: 837 5254 3433
Код доступу: 1111
1. На 167 сторінці письмово виконай вправи 1 та 2.
Урок № 1 24.05 (завдання виконати до 26.05)
Доброго дня! Навчаємося доречно вживати прислівники у власному мовленні.
24 травня о 12:00 відбудеться заняття:
Ідентифікатор конференці: 837 5254 3433
Код доступу: 1111
1. На сторінках 165 - 167 письмово виконай вправи 5 та 8. Спробуй відповісти на питання розділу "Що я знаю?"
2. Повправляйся у написанні найуживаніших прислівників та повчися відрізняти прислівники від сполучення прийменника із іменниками:
Тиждень 16.05 - 20.05
Урок №3 (завдання виконати до 24.05)
Доброго дня! Вчимося правильно писати прислівники та прийменники із іменниками.
20 травня о 12:00 відбудеться заняття:
Ідентифікатор конференції: 837 5254 3433
Код доступу: 1111
1. На сторінці 164 -165 письмово виконай вправи 1 та 4.
2. На сторінці 62 тренажера повправляйся в утворенні словосполучень, дібравши дієслова. Усно добери питання до прислівників:
Урок №2 (завдання виконати до 20.05)
Доброго дня! Продовжуємо вивчати прислівник. Спробуємо добирати прислівники синоніми та антоніми.
1. На сторінці 163 підручника повправляйся у заміні висловів прислівником. Чи зрозумілі тобі значення цих висловів? Виконай вправи 3 та 4.
2. На 63 сторінці тренажера повправляйся у доборі прислівника до дієслова за запитанням:
Урок №1 17.05 (завдання виконати до 19.05)
Доброго дня! Сьогодні вивчаємо нову частину мови - прислівник.
17 травня об 11:00 відбудеться заняття:
Ідентифікатор конференції: 837 5254 3433
Код доступу: 1111
1. Переглянь відео про такі слова:
Тиждень 09.05 - 13.05
Урок №3 13.05 (завдання виконати до 17.05)
Доброго ранку! Діагностуємо вивчене про дієслово:
1. На сторінці 159 спробуй відповісти на запитання розділу "Що я знаю?"
2. За допомогою яких суфіксів утворюються дієслова минулого часу? Правильно! За допомогою суфіксів -в-, -л-, які не входять до основи слова.
3. До 20.05, 20.00 необхідно пройти тест "Дієслово":
Код доступу 7156379
Урок №2 12.05 (завдання виконати до 13.05)
Доброго ранку! Вивчаємо дієслова минулого часу у відповідній часовій формі.
12 травня о 12:00
посилання на заняття:
Ідентифікатор конференції: 870 3260 8090
Код доступу: 1111
1. Переглянь відеопояснення:
3. На сторінці 155 письмово виконай вправи 22, 23, 24:
Урок №1 10.05 (завдання виконати до 12.05)
Доброго ранку! Вивчаємо особові закінчення дієслів 3 особи у теперішньому і минулому часі.
10 травня о 12:00 посилання на заняття:
Ідентифікатор конференції: 870 3260 8090
Код доступу: 1111
1. Переглянь відеопояснення:2. На сторінці 152 уважно розглянь таблицю особових закінчень. Вивчи правило-висновок.
Тиждень 02.05 - 06.05
Урок №3 06.05 (завдання виконати до 09.05)
Доброго ранку! Складаємо твір-розповідь "Малюю весну" за малюнком та даними словами.
1.Переглянь відео "Розрізняю типи текстів":
2. Увімкни відео. Уважно послухай та виконай завдання.
3. Запиши утворений текст.
Чекаю на фото!
Урок №2 05.05 (завдання виконати до 06.05)
Доброго ранку! Вивчаємо закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.
5 травня 2022 12:00
Підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 870 3260 8090
Код доступу: 1111
1.Переглянь відеопояснення:
2. Уважно розглянь таблицю особових закінчень дієслів 2 особи у теперішньому та майбутньому часі. Вивчи правило.
Урок №1 03.05 (завдання виконати до 05.05)
Доброго ранку! Вивчаємо закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.
3 травня об 11:00 підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 870 3260 8090
Код доступу: 1111
1. Переглянь відеопояснення:
2. Уважно розглянь таблицю із особовими закінченнями на ст. 148.
2. Уважно розглянь таблицю із особовими закінченнями на ст. 148.
4. Письмово виконай вправи 10 та 11.
4. Потренуйся на тренажері правильно писати закінчення дієслів 1 особи та добирати синоніми й антоніми.
Тиждень 25.04 - 29.04
Урок №3 29.04 (завдання виконати до 03.05)
Доброго ранку! Сьогодні вивчаємо особові закінчення дієслів майбутнього часу!
Оксана Назарова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Время: 29 апр. 2022 12:00
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87032608090?pwd=cElTemhtdXN3UXNjRlU1dDhmN0Uvdz09
Идентификатор конференции: 870 3260 8090
Код доступа: 1111
1. Уважно розглянь таблицю особових закінчень дієслів майбутнього часу на сторінці 147:
2. Придумай та запиши 5 дієслів неозначеної форми, добери до них дієслова минулого, теперішнього та майбутнього часу.
3. Повправляйся у визначенні часу, особи, числа та роду у минулому часі:
Урок №2 28.04 (завдання виконати до 29.04)
Доброго ранку! Сьогодні вправляємося у визначенні часу дієслів та вмінні змінювати дієслова за часами. Розглянемо особові закінчення дієслів теперішнього часу.
Оксана Назарова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Время: 28 апр. 2022 12:00
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87032608090?pwd=cElTemhtdXN3UXNjRlU1dDhmN0Uvdz09
Идентификатор конференции: 870 3260 8090
Код доступа: 1111
1. На сторінці 144, уважно розглянь таблицю змінювання дієслів за часами:
2. Потренуйся визначати час дієслів на тренажері:
4. На сторінці 146 уважно розглянь таблицю особових закінчень дієслів теперішнього часу. Виконай письмово вправу 5:
Урок №1 26.04 (завдання виконати до 28.04)
Доброго ранку! Вивчаємо неозначену форму дієслова.
1. Переглянь відеопояснення:
2. На сторінці 142 попрацюй усно. Вивчи правило визначення неозначеної форми дієслова. Зверни увагу: частинки слів -ти, -ть - суфікси. Іноді до них приєднуються -ся, -сь.
Тиждень 18.04 - 22.04
Урок №2-3 21.04 (завдання виконати до 26.04)
Доброго ранку! Пригадуємо, що пам'ятаємо про дієслово.
1. Переглянь відео про дієслово як частину мови:
3. Вправляємося у визначенні часів дієслів:
4. На сторінці 144 пригадай і розкажи про дієслово за схемою. Письмово виконай вправу 1:
5. На сторінці 141 випиши дієслова із тексту вправи 2. Спиши текст вправи 3 вставляючи потрібні дієслова.
6. Повправляйся у вивченому з того, що вчили у третьому класі. Пройди тренувальні тести:
Дієслово. Тест 1.
Урок №1 19.04 (завдання виконати до 21.04)
Доброго ранку! Сьогодні закріплюємо свої знання про текст та вміння його редагувати.
1. До 21.04, 20.00 необхідно пройти тест "Все про текст":
Код доступу 1392723
2. До 21.04, 20.00 необхідно пройти тест "Редагування тексту":
Код доступу 1818654
Тиждень 11.04 - 15.04
Урок №3 15.04 (завдання виконати до 18.04)
Доброго ранку! Діагностуємо знання з теми "Числівник. Займенник".
1. Пройди тест до 18.04, 20.00:
Код доступу 6200718
Урок №2 14.04 (завдання виконати до 15.04)
Доброго ранку! Закріплюємо вивчене про прикметник та займенник. Готуємося до діагностувальної роботи.
1. Пригадай, що ти пам'ятаєш про прикметник:
- Яку частину мови називають прикметником?
- Як змінюється прикметник?
- Яку роль у реченні може відігравати?
- Із якою частиною мови пов'язується?
- Як утворити прикметник за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-?
- Як визначити відмінок прикметника у реченні?
2. Пройди тест до 18.04, 20.00
Код доступу 1814594
3. На 138 сторінці підручника письмово виконай вправу 12.4. На сторінці 139 письмово виконай вправу 15. Перевір свої знання про займенник. Спробуй відповісти на питання розділу "Що я знаю?"
Урок №1 12.04 (завдання виконати на 14.04)
Доброго ранку! Продовжуємо змінювати займенники 3 особи за відмінками. Повправляємося у правильному вживанні займенників із прийменниками та у визначенні відмінка займенника.
1. Пригадай, як пишуться слова із прийменниками?
2. Пригадай, які слова називаються займенниками? На які питання вони відповідають?
3. Які особові займенники 1 та 2 особи однини та множини ти знаєш?
4. Які особові займенники 3 особи однини та множини ти знаєш?
5. На сторінці 137 уважно розглянь таблицю відмінювання займенників 3 особи.
6. Повправляйся їх знаходити у тексті вправи 11 та визначати відмінок. За потреби скористайся таблицею.
8. Повправляйся на 49 сторінці тренажера пов'язувати займенники із прийменниками та визначати відмінки.
Тиждень 04.04 - 08.04
Урок №3 08.04 (завдання необхідно виконати до 12.04)
Доброго ранку! Вчимося змінювати особові займенники за відмінками.
1. Пригадай, які займенники 1 особи однини та множини ти знаєш? На що вони вказують?
2. Пригадай, які займенники 2 особи однини та множини ти знаєш? На що вони вказують?
3. Пригадай, які займенники 3 особи однини та множини ти знаєш? На що вони вказують?
4. Пригадай, які питання мають відмінки при змінюванні іменників?
5. На сторінці 125 уважно розглянь таблицю відмінювання займенників 1 особи.
7. Уважно розглянь таблицю відмінювання займенників 2 особи.
8. Закріпи уміння письмово визначати відмінок займенників у реченні за текстом вправи 10 на ст. 137.
Урок №2 07.04 (завдання необхідно виконати до 08.04)
Доброго ранку! Продовжуємо вивчати займенники. Сьогодні ознайомимося із визначенням особи та числа займенників.
1. Працюємо із книгою. На сторінці 134 запам'ятовуємо усі особові займенники, питання на які вони відповідають.
2. За таблицею вправи 5 запам'ятовуємо визначення особи та числа вказаних займенників.
3. Потренуйся за текстом вправи 5 письмово визначати особу та число займенників. За потреби скористайся таблицею.
Урок №1 05.04 (завдання необхідно виконати до 07.04)
Доброго ранку! Сьогодні ознайомлюємося із новою частиною мови - займенником.
1. Пригадай вивчене про будову слова:
2. Пригадай вивчене про звукове позначення слова. Поясни свій вибір.
Люди звозили з полів щедрий урожай.
4. Переглянь відеопояснення цієї частини мови:
5. Ознайомся із особовими займенниками:
6. Уважно розглянь та виконай усно завдання сторінки 132:
Тиждень 28.03 – 01.04
Урок № 3 01.04 (завдання необхідно виконати до 5 квітня)
Доброго ранку! Сьогодні опановуємо письмовий вибірковий переказ "Захистимо нашу планету!"
1. Уважно прочитай текст. Поясни його назву.
3. Підготуйся до вибіркового переказу цієї частини. Добери і запиши заголовок. Склади і запиши план.
4. Якими словами можна замінити слово природа?
5. Зверни увагу на написання слів заповідники, заказники, берегти, Червона книга, благополуччя, національний, майбутнє.
6. Запиши вибірковий переказ за складеним планом та дібраною тобою назву.
Урок №2 31.03(завдання необхідно виконати до 1 квітня)
Доброго ранку! Сьогодні опановуємо використання числівників у власному мовленні.
його твором.
3. Попрацюй із вправами на поєднання числівників із іменниками:
4. Спробуй відповісти на питання розділу "Що я знаю?"Урок №1 29.03 (завдання необхідно виконати до 31 березня)
Доброго ранку! Сьогодні ознайомимося з формами числівників на позначення години протягом доби.
Як можна запитати про годину?
Які форми числівників можна використовувати для позначення такої години, як 10.15?
Тиждень 21.03 – 25.03
Урок №3 24.03 (завдання необхідно виконати до 28 березня)
1. Пригадай питання родового відмінка. Сьогодні будемо вивчати як правильно вимовляти та писати чисельники 50, 60, 70, 80, 90 та 100 у родовому відмінку.
2. Вважно розглянь словоформи на 128 сторінці підручника, потренуйся їх правильно читати та писати.
3. Виконай управи 5, 7(писемно) та 6(усно).
Урок №2 24.03 (виконати до 25 березня)
Доброго ранку! Сьогодні починаємо вивчати чисельник.
1. Пригадай, що ти пам'ятаєш про числівник з 3 класу:
2. На сторінці 126 підручника повправляйся розпізнавати числівники, які відповідають на питання скільки? який? котрий?
3. Зверни увагу на написання та звучання слів шістнадцять, шістсот.
4. Вправу 1 виконай усно, а потім запиши три утворених речення на вибір.
Урок №1 22.03 (виконати до 24 березня)
Доброго ранку! Сьогодні повторюємо вивчене про прикметник та повправляємося у написанні прикметників.
1. На сторінці 125 спробуй відповісти на запитання розділу "Що я знаю?"2. Тепер повправляємося на практиці змінювати прикметники, враховуючи кінцевий проголосний основи.
3. Пригадай, кінцевий приголосний основи може бути: твердим, м'яким та шиплячим (ж, ч, ш). Відстеж, закономірність добору закінчень в орудному відмінку (яким? якою? якими?) спочатку усно, потім випиши дев'ять словосполучень, на вибір.
4. Пригадай, яке закінчення мають прикметники у множині? Правильно! Завжди -і! Добери закінчення до прикметників у родовому відмінку множини ( яких?). Випиши п'ять словосполучень із другого стовпчика.
5. Які приголосні основи чергуються у словах нога - ніженька - на нозі? Правильно! Звуки г - ж - з'. У словах рука - рученька - руці?Правильно! Звуки к - ч - ц'. У словах вухо - вушко - у вусі? Правильно! Звуки х - ш - с'. Скористайся цією підказкою, виконуючи наступну вправу. Випиши десять словосполучень на вибір. Поміркуй, якщо Прага - власна назва, то празький - власна чи загальна? Чому?6. Самостійно опрацюй наступне завдання. Як розрізняємо давальний та місцевий відмінки? Випиши п'ять словосполучень, на вибір.
14.03 - 18.03
Урок №3 18.03 (виконати до 21 березня)
1. Пригадай, які є тексти за метою? (текст-розповідь, текст-міркування та текст-опис).
Пригадай, які є стилі мовлення та як ми їх розрізняємо? Де вони найчастіше використовуються? 2. Тепер пригадай, що ти можеш розповісти про Дніпро? Які дані можеш використати для опису славетної річки?
3. Ознайомся із цікавими фактами про найбільшу річку України:
4. Прочитай уважно текст.
4. Прочитай уважно текст.
Дніпро - одна з найбільших річок Європи, найдовша в Україні. Загальна довжина річки - 2201 км. Упродовж 991км вона протікає по території України. Дніпро впадає в Чорне море.
Це велика рівнинна ріка з повільною й спокійною течією. Вона тече серединою України, з півночі на південь. Правий берег Дніпра підноситься на 100-150 м. Він порізаний глибокими долинами і ярами та заліснений, утворює мальовничий гірський краєвид. Лівий берег низький, піщаний, часто вкритий сосновим лісом.
Уздовж берегів Дніпра розташовано такі міста Украни: Київ, Черкаси, Дніпро, Запоріжжя, Кременчуг.
5. Доведи, що поданий текст є науковим. Відповідай за поданим зразком:
Цей текст є науковим описом, тому що...
6. Добери і запиши заголовок до поданого тексту.
7. Скористайся одержаними знаннями та склади свій науковий опис Дніпра за планом:
Зачин (Загальне враження): Річка Дніпро - одна з найбільших річок Європи.
Основна частина (Опис окремих ознак:
розмір
напрямок течії
загальна довжина
правий берег
лівий берег
міста)
Кінцівка (Висновок)
8. Надішли фото своєї роботи.
Урок № 2 17.03 (завдання виконати до 18 березня)
Доброго ранку! Сьогодні діагностуємо навичку написання тексту під диктовку.
1. Відкрий відео за посиланням:
2. Уважно прослухай текст.
3. Якщо буде потреба, став відео на паузу.
4. Обов'язково перевір свій диктант. У кінці відео буде така можливість.
5. Зроби роботу над помилками. Всі слова, у яких помилки, пропиши по рядку каліграфічно правильно та красиво.
6. Надішли фото свого диктанту через Вайбер.
Урок №1
15.03 (завдання виконати до 17 березня)
Доброго ранку! Сьогодні повторюємо все про пряме і переносне значення прикметників. Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми.
1. Пригадай, як розрізняємо пряме та переносне значення слів? прикметників? 2. На сторінці 124 виконай письмово вправу 1 та 2.
3. Пригадай, що ти пам'ятаєш про слова синоніми та антоніми?
3. Повправляйся у доборі прикметників синонімів та антонімів.
4. На 124 сторінці підручника письмово виконай вправу 3.
6. Пригадай вивчене про прикметник. Спробуй відповісти на питання розділу "Що я знаю?
25 лютого
Доброго ранку! Сьогодні вчимося вимовляти та писати прикметники на -ський, -зький, -цький.
Що об'єднує слова київський, вінницький, бузький?
Правильно! Вони пишуться із знаком м'якшення!
Увага! Два м'яких знака пишемо після букви "ел" перед -ськ-: сільський, вчительський, польський.
На сторінці 122 ознайомся із поясненням вимови та написання таких прикметників.
Усно виконай вправу 2 на сторінці 123.
Письмово вправи 1 та 3 на сторінках 123-124.
24 лютого
Доброго ранку! Сьогодні вчимося утворювати ступені порівняння прикметників.
Пригадай, що ти пам'ятаєш про прикметник?
На сторінці 120 уважно розглянь завдання. Виконай їх усно. Перевір себе. Слова добрий - добріший - найдобріший, це форми прикметників. Вони утворюються за допомогою суфікса -іш- та префіксу най-.Переглянь відео, щоб самому утворювати ступені порівняння прикметників.Повправляйся самостійно. Виконай управу 1 та 3 усно. Поясни за зразком, як утворилися прикметники, що виділені.
Письмово виконай управу 2 на сторінці 121 за завданням. Зверни увагу! В іншому абзаці підкреслюємо хвилькою прикметники та скорочено напиши зверху відмінок.
На сторінці 121 самостійно виконай управу 5.
На сторінці 120 уважно розглянь завдання. Виконай їх усно. Перевір себе. Слова добрий - добріший - найдобріший, це форми прикметників. Вони утворюються за допомогою суфікса -іш- та префіксу най-.
Переглянь відео, щоб самому утворювати ступені порівняння прикметників.
Повправляйся самостійно. Виконай управу 1 та 3 усно. Поясни за зразком, як утворилися прикметники, що виділені.
Письмово виконай управу 2 на сторінці 121 за завданням. Зверни увагу! В іншому абзаці підкреслюємо хвилькою прикметники та скорочено напиши зверху відмінок.
На сторінці 121 самостійно виконай управу 5.
Комментарии
Отправить комментарий