4 клас Інформатика
25.05.2022 (4-А)
27.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Анімаційні історії. Колективний проєкт «Мийдодир» за підручником (стор.116-118)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
2. Перегляньте відео та створіть у середовищі Скретч на власному комп’ютері анімаційну історію до уривка вірша К. Чуковського «Мийдодир»
3. Підказки скриптів дивіться у підручнику стор. 117-118
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
18.05.2022 (4-А)
20.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з повторенням» за підручником (стор.111-115)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
2. Заповніть форму
Досить часто в природі та житті відбуваються події, які повторюються. Відповідно бувають і алгоритми, в яких певні команди повторюються.
27.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Анімаційні історії. Колективний проєкт «Мийдодир» за підручником (стор.116-118)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
2. Перегляньте відео та створіть у середовищі Скретч на власному комп’ютері анімаційну історію до уривка вірша К. Чуковського «Мийдодир»
3. Підказки скриптів дивіться у підручнику стор. 117-118
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст теми «Анімаційні історії. Колективний проєкт «Мийдодир» за підручником (стор.116-118)
2. Перегляньте відео та створіть у середовищі Скретч на власному комп’ютері анімаційну історію до уривка вірша К. Чуковського «Мийдодир»
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
18.05.2022 (4-А)
20.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з повторенням» за підручником (стор.111-115)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
2. Заповніть форму
Досить часто в природі та житті відбуваються події, які повторюються. Відповідно бувають і алгоритми, в яких певні команди повторюються.
20.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з повторенням» за підручником (стор.111-115)
2. Заповніть форму
Досить часто в природі та житті відбуваються події, які повторюються. Відповідно бувають і алгоритми, в яких певні команди повторюються.
Частину алгоритму, яка повторюється кілька разів називають циклом.
Циклічний алгоритм – це такий алгоритм, у якому певні дії повторюються.
Якщо кількість повторень заздалегідь невідома, то задають умову, яка забезпечить скінченність виконання команд. Наприклад, млинці будуть пекти, поки не скінчиться тісто.
А бувають випадки, коли заздалегідь відомо скільки разів потрібно повторити певні команди.
У Скретч циклічні команди реалізовують за допомогою наступних блоків:Пригадайте!
Ми з вами вже створювали алгоритм у якому Рудий кіт малював квадрат, тоді алгоритм мав такий вигляд:3. Виконайте цей алгоритм у програмі Скретч на власному комп’ютері (стор. 114-115 за підручником)
Постановка задачі. Виконавець повинен намалювати чотири квадрати
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
А бувають випадки, коли заздалегідь відомо скільки разів потрібно повторити певні команди.
У Скретч циклічні команди реалізовують за допомогою наступних блоків:
Пригадайте!
Ми з вами вже створювали алгоритм у якому Рудий кіт малював квадрат, тоді алгоритм мав такий вигляд:
Ми з вами вже створювали алгоритм у якому Рудий кіт малював квадрат, тоді алгоритм мав такий вигляд:
3. Виконайте цей алгоритм у програмі Скретч на власному комп’ютері (стор. 114-115 за підручником)
Постановка задачі. Виконавець повинен намалювати чотири квадрати
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
Постановка задачі. Виконавець повинен намалювати чотири квадрати
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
11.05.2022 (4-А)
13.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з повним розгалудженням» за підручником (стор.107-111)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
Розгляньте фото
11.05.2022 (4-А)
13.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з повним розгалудженням» за підручником (стор.107-111)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
Розгляньте фото
13.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з повним розгалудженням» за підручником (стор.107-111)
Розгляньте фото
Алгоритм із повним розгалуженням – це такий алгоритм, який передбачає виконання певних дій при істинності й інших дій при хибності деякої умови.
У середовищі Скретч для створення алгоритмів із повним розгалуженням існує команда «Якщо-то-інакше»Для створення умов ми можемо використовувати не лише команди з групи «Датчики», а й з групи «Оператори».3. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (стор. 110 за підручником)
Постановка задачі. Рудий кіт має запитати: «Уже прийшла весна?». Якщо відповідь «так» - відповісти, що він любить весну. Після цього тло має стати весняним. Якщо відпові «ні» - подумати «хм…». Після цього тло має стати зимовим
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
5. Вправа на закріплення
У середовищі Скретч для створення алгоритмів із повним розгалуженням існує команда «Якщо-то-інакше»
Для створення умов ми можемо використовувати не лише команди з групи «Датчики», а й з групи «Оператори».
3. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (стор. 110 за підручником)
Постановка задачі. Рудий кіт має запитати: «Уже прийшла весна?». Якщо відповідь «так» - відповісти, що він любить весну. Після цього тло має стати весняним. Якщо відпові «ні» - подумати «хм…». Після цього тло має стати зимовим
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
5. Вправа на закріплення
Постановка задачі. Рудий кіт має запитати: «Уже прийшла весна?». Якщо відповідь «так» - відповісти, що він любить весну. Після цього тло має стати весняним. Якщо відпові «ні» - подумати «хм…». Після цього тло має стати зимовим
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
04.05.2022 (4-А)
06.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з неповним розгалудженням» за підручником (стор.103-107)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
Дану ситуацію можна зобразити за допомогою блок-схемиУ цьому алгоритмі є фрагмент перевірки умови. Залежно від того, як саме виконується ця умова (так чи ні), потрібно виконувати певну послідовність команд.
Тобто, якщо умова «- Ти зголодніла?» набуває значення Так, то мають бути виконані команди: «Накривай на стіл» та «Їж піцу». А якщо умова набуває значення «Ні», то ніякі команди не виконуються.
Саме тому, що в такому алгоритмі команди не завжди виконуються (конкретно в даному завданні, коли умова набуває значення «ні»), то такий алгоритм називається алгоритмом з неповним розгалуженням.
04.05.2022 (4-А)
06.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з неповним розгалудженням» за підручником (стор.103-107)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
06.05.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Алгоритми з неповним розгалудженням» за підручником (стор.103-107)
Дану ситуацію можна зобразити за допомогою блок-схеми
У цьому алгоритмі є фрагмент перевірки умови. Залежно від того, як саме виконується ця умова (так чи ні), потрібно виконувати певну послідовність команд.
Тобто, якщо умова «- Ти зголодніла?» набуває значення Так, то мають бути виконані команди: «Накривай на стіл» та «Їж піцу». А якщо умова набуває значення «Ні», то ніякі команди не виконуються.
Саме тому, що в такому алгоритмі команди не завжди виконуються (конкретно в даному завданні, коли умова набуває значення «ні»), то такий алгоритм називається алгоритмом з неповним розгалуженням.
Тобто, якщо умова «- Ти зголодніла?» набуває значення Так, то мають бути виконані команди: «Накривай на стіл» та «Їж піцу». А якщо умова набуває значення «Ні», то ніякі команди не виконуються.
Саме тому, що в такому алгоритмі команди не завжди виконуються (конкретно в даному завданні, коли умова набуває значення «ні»), то такий алгоритм називається алгоритмом з неповним розгалуженням.
Алгоритм з неповним розгалуженням – це такий алгоритм, який передбачає виконання певних дій лише при істинності деякої умови.
Умова – це питання, сформульоване так, що допускає лише одну з відповідей: так або ні.
У середовищі Скретч для створення алгоритмів з неповним розгалуженням існує команда «Якщо-то», яка міститься у групі Керувати.2. Виконайте завдання
Розгляньте малюнок. Складіть за ним блок-схему. Замалюйте її в зошит. Зробіть фото і надішліть на електр. адресу.
3. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (стор. 105-106 за підручником)
Постановка задачі. На сцені будуть взаємодіяти два спрайти: Рудий кіт та Яблуко. Кіт бігає по сцені, а Яблуко падає. Якщо Яблуко падає на Рудого кота, він нявкає.
Перевірте, який проєкт у вас отримався.
У середовищі Скретч для створення алгоритмів з неповним розгалуженням існує команда «Якщо-то», яка міститься у групі Керувати.
2. Виконайте завдання
Розгляньте малюнок. Складіть за ним блок-схему. Замалюйте її в зошит. Зробіть фото і надішліть на електр. адресу.
Постановка задачі. На сцені будуть взаємодіяти два спрайти: Рудий кіт та Яблуко. Кіт бігає по сцені, а Яблуко падає. Якщо Яблуко падає на Рудого кота, він нявкає.
Перевірте, який проєкт у вас отримався.
27.04.2022 (4-А)
29.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Логічні висловлювання. Істинні та хибні висловлювання» за підручником (стор.98-102)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
Запам’ятайте!
Висловлювання – це розповідне речення, що містить твердження про певний об’єкт і про яке можна сказати, що воно істинне чи хибне.
Істинне висловлювання відображає правдиву інформацію про об’єкт, а хибне – неправдиву.
2. Виконайте завдання
3. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (стор. 100-101 за підручником)
Постановка задачі. На сцені будуть взаємодіяти два спрайти: Пес і М’яч. М’яч має рухатися по всій сцені й відбиватися від меж. Пес повинен бігати за м’ячем.
За потреби скористайтеся підказкою:Скрипт для Песика:Скрипт для М'яча:
27.04.2022 (4-А)
29.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Логічні висловлювання. Істинні та хибні висловлювання» за підручником (стор.98-102)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
Запам’ятайте!
Висловлювання – це розповідне речення, що містить твердження про певний об’єкт і про яке можна сказати, що воно істинне чи хибне.
Істинне висловлювання відображає правдиву інформацію про об’єкт, а хибне – неправдиву.
2. Виконайте завдання
3. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (стор. 100-101 за підручником)
Постановка задачі. На сцені будуть взаємодіяти два спрайти: Пес і М’яч. М’яч має рухатися по всій сцені й відбиватися від меж. Пес повинен бігати за м’ячем.
За потреби скористайтеся підказкою:
29.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Логічні висловлювання. Істинні та хибні висловлювання» за підручником (стор.98-102)
Запам’ятайте!
Висловлювання – це розповідне речення, що містить твердження про певний об’єкт і про яке можна сказати, що воно істинне чи хибне.
3. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (стор. 100-101 за підручником)
Постановка задачі. На сцені будуть взаємодіяти два спрайти: Пес і М’яч. М’яч має рухатися по всій сцені й відбиватися від меж. Пес повинен бігати за м’ячем.
За потреби скористайтеся підказкою:
Скрипт для Песика:
Скрипт для М'яча:
20.04.2022 (4-А)22.04.2022 (4-Б)1. Опрацюйте зміст теми «Повторюємо лінійні алгоритми» за підручником (стор.95-98)
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: змоделюй зустріч Рудого кота з Привидом (стор. 96-98 за підручником)Постановка задачі: Змоделювати зустріч Рудого кота з Привидом.Дані: маємо два Спрайти (Рудий кіт та Привид). У кожного з них буде окремий скрипт.Сценарій:§ спрайти рухаються назустріч один одномую§ потім кіт говорить: “Привіт! Ти хто?”§ привид стає прозорим і відповідає: “Я Привид!” – і зникаєПорядок роботи за комп’ютером:
3. Виконані роботи надішліть на електр. адресуНе забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
4. Підсумуй
13.04.2022 (4-А)
15.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Розв’язування задач із використанням математичного моделювання» за підручником (стор.90-94)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
2. Пригадайте складові програми Скретч та виконайте вправу
3. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: малювання спрайтом Рудим котом будинка (стор. 92-93 за підручником)
15.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Розв’язування задач із використанням математичного моделювання» за підручником (стор.90-94)
3. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: малювання спрайтом Рудим котом будинка (стор. 92-93 за підручником)
4. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
5. Виконайте вправи на розвиток логіки
06.04.2022 (4-А)
08.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Розв’язування задач із використанням моделювання» за підручником (стор.86-89)
https://pidruchnyk.com.ua/1599-informatika-4-klas-vdovenko.html
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: створення моделі руху спрайта Рудого кота, який малюватиме (стор. 88-89 за підручником)
3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
08.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Розв’язування задач із використанням моделювання» за підручником (стор.86-89)
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: створення моделі руху спрайта Рудого кота, який малюватиме (стор. 88-89 за підручником)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
4. Знайдіть слова, пов'язані зі програмою Скретч.
30.03.2022 (4-А)
01.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Математичні моделі»
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: створення моделі руху спрайта Рудого кота, який малюватиме квадрат (стор. 82-85 за підручником)
3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
01.04.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Математичні моделі»
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: створення моделі руху спрайта Рудого кота, який малюватиме квадрат (стор. 82-85 за підручником)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
4. Виконайте завдання:
23.03.2022 (4-А)
25.03.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Дії об’єктів»
25.03.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Дії об’єктів»
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: керування діями об’єкта в проекті «Невгамовний Динозавр» (стор. 80-81 за підручником)
3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!16.03.2022 (4-А)
18.03.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Складові частини об’єктів»
18.03.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Складові частини об’єктів»
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері: створіть графічний об’єкт «Пінгвін»
3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
4. Закріпимо
25.02.2022 (4-Б)
1. Опрацюйте зміст презентації «Створення проєкту у середовищі Скретч»
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (див. у презентації)
3. Виконані роботи надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст презентації «Створення проєкту у середовищі Скретч»
2. Виконайте практичну роботу у програмі Скретч на власному комп’ютері (див. у презентації)
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
Комментарии
Отправить комментарий