4 клас я досліджую світ 2021-2022
01.06, 02.06, 06.06, 07.06, 08.06, 10.06
30.05
Тиждень 23.05 - 27.05
3. На сторінках друкованого зошита (1, 5, 11, 15, 19) перевір себе, чи правильно виконані тобою завдання?
Тиждень 16.05 - 20.05
Тиждень 09.05 - 13.0
«Витри піт солоний із чола
І трудись, забувши про утому,
Бо людина ціниться по тому,
Чи вона зробила, що могла,
Скільки сил у неї вистачало,
Щоб на світі більше щастя стало». (Микола Луків.)
«Життя без праці — злодійство, праця без мистецтва — варварство». (Д. Рескін.)
«Твоя діяльність, і тільки вона одна, визначає твою цінність». (Й. Фіхте.)
«Задоволення має бути нагородою за працю». (К. Гельвецій.) «Той, хто любить працю, не відчуває потреби у розвагах». (Ж. Ла-брюйєр.)
Поки ти їв, і спав, і ріс
Поки малий ще ти на зріст,
Мабуть, вже тисячі людей
Подбали про життя твоє.
Аби ти добре ріс,
Аби ти добре їв,
Щоб ти спокійно спав
І в різні ігри грав.
Ти став дорослий молодець,
Сміливим і умілим,
А чим порадуєш людей,
Яким хорошим ділом?
У пору літню, в час осінній, в дитсадку щодня з малятами?
Навесні – в гарячий час Хто їх пильно доглядає,
Косять, жнуть вони і сіють, няньчить, пестить, розважає,
Орють лан у котрий раз! (Хлібороби) вчить співати й малювати,
Рахувати і читати? (Вихователька)
Твій одяг вийде мов картинка:
Все по тобі – рукав і спинка. Він такий же, як і ми,
Тож на примірці – так годиться – непомітний між людьми.
Стій рівно і не смій крутиться! ( Кравець ) А в театрі грає ролі:
нині - вчителя у школі,
Хто розносить вам листи, завтра буде інша роль -
Телеграми і газети? То бідняк він, то король.
Ой, важка у нього ноша! Про чуже життя розкаже
Діти, хто він? (Листоноша ) і із сцени нам покаже,
Як по правді треба жити
Він нам, як мама, дорогий, і біди не наробити. (Актор )
Він хоче нас навчити
Любити край чудовий свій – Хто в лікарні по палаті
Це мудрий наш….(учитель ) ходить в білому халаті?
Хто людей з біди рятує,
Гроші витрачає вміло: хто хвороби всі лікує?
Він вкладає їх у діло. Хто призначить процедури,
Має булочну й пекарню, і таблетки, і мікстури,
Чи салон і перукарню, щоб здоровим буть довіку?
Свиноферму, звідки м’ясо Це, звичайно, мудрий…(лікар)
Відправляє в цех ковбасний.
Чи скуповує товари Є паличка в нього в руках чарівна,
І розвозить по базару. За мить сто машин зупиняє вона!
Лік грошам він добре знає, (поліцейський )
Їх на вітер не пускає? (Бізнесмен )
Впевнено оркестр звучить –
Зал зачарований мовчить.
Прекрасна музика хвилює,
А хто оркестром тим керує?
(Диригент)
Виберіть прізвища, які походять від назв професій
КлименкоКравченко
Петренко
Косаренко
Пасічник
Рибальченко
Крамаренко
Нестерчук
Шевченко
Гарматюк
Ковалик
Маляренко
Гайовий
Сердюк
Пастушенко
Лісниченко
Кучер
Прокопченко
Радченко
1) Мала, працює, а,й, бджола, та
Бджола мала, а й та працює.
2) Праця, безділля, маленька, краща, за, велике
Маленька праця, краща за велике безділля.
3) Труд, все, і, вміння, перетруть
Вміння і труд все перетруть.
4) Не, хвались, трудись, силою, краще
Силою не хвались, краще трудись.
5) Праця, важка, їжа, то, як, твоя, твоя, буде, солодка
Як праця твоя важка, то їжа твоя сололда буде.
6) Годує, а, лінь, праця, марнує
Праця годує, а лінь марнує.
7) Думай, що, без, діла, краще, робити, аніж, сидіти
Краще думай, що робити, аніж без діла сидіти.
8) Діло, гуляй, зробив, сміло
Зробив діло – гуляй сміло.
9) Нахилитися, щоб, води, з, криниці, треба, напитися
Треба нахилилтися, щоб з криниці води напитися.
10) Вернуть, руки, гори, роботящі
Роботящі руки гори вернуть.
11) Конем, часу, згаяного, і, не доженем
Згаяного часу і конем не доженеш.
12) Труда, без, нема,плода
Без труда нема плода.
13) Калачі, їсти, не, сиди, на печі, хочеш
Хочеш їсти калачі, не сиди на печі.
14) Роботи, нема, без, охоти
Без охоти нема роботи.
15) Роботи, не, відкладай, на, сьогоднішньої, завтра
Сьогоднішньої роботи не відкладай на завтра.
2. Народи Європи, засновуючи між собою якомога більш тісний союз, вирішили спільно забезпечити мирне майбутнє, засноване на загальних цінностях:
1. право на життя
2. повага та захист честі й гідності
3. право на недоторканність особистості
4. заборона тортур та нелюдського або принизливого поводження або покарання
5. заборона рабства та примусової праці
6. право на свободу та безпеку
7. повага до приватного та сімейного життя
8. право на захист персональних даних
9. право на шлюб та право на створення сім’ї
10. право на свободу думки, совісті та релігії
11. свобода вираження поглядів та свобода інформації
12. право на свободу мирних зібрань та свободу об’єднань
13. свобода мистецтва та науки
14. право на освіту
15. свобода вибору професії та право на працю
16. свобода підприємництва
17. право власності
18. право на притулок
19. захист у випадку переміщення, видворення або екстрадиції
20. рівність перед законом
21. недопущення дискримінації
22. культурне, релігійне та мовне різноманіття
23. рівноправність жінок та чоловіків
24. права дитини на захист та турботу
25. право людей похилого віку вести гідне та незалежне життя
26. право людей з інвалідністю на професійну інтеграцію та участь у житті суспільства
27. право на справедливі умови праці
28. заборона дитячої праці та захист молоді на роботі
29. соціальне забезпечення та соціальна допомога
30. право на охорону здоров’я
31. охорона навколишнього середовища
32. право обирати та бути обраним/обраною
33. свобода пересування та проживання
34. право на ефективний засіб правового захисту та на справедливий судовий розгляд
35. право на захист
Тиждень 02.05- 06.05
Урок 3.
Знайди заповідники на карті України в підручнику. Відміть їх на карті в атласі України.
Урок 2.
Подорожуємо з користю)
Запам'ятаємо природну зону нашої області:
Найкрасивіші місця нашої країни:
Намалюй те, що тобі запам'яталося.
Урок 1.
Переглянь:
Відпочинь і запам'ятай:
Пограйся і закріпи:
Намалюй любий сюжет на тему: " Я в природі"
Тиждень 25.04 - 29.04
3. На 47 сторінці друкованого зошита виконай завдання №1, 2, 3 та 4.
2. На сторінці 117 - 119 уважно прочитай статтю про Кримські гори та про Арабатський ботанічний заказник.
2. Уважно прочитай статтю про гори Карпати, на ст. 114 - 116:
3. Перевір себе. Заповни сторінки 44 - 45 друкованого зошита.
Тиждень 18.04 - 22.04
2. Переглянь відео про Чорноморський біосферний заповідник:
3. Переглянь відео про заповідник "Дунайські плавні":
3. На сторінці 110 ознайомся із цікавою інформацією та виконай завдання:
4.Природній національний парк "Подільські Товтри":
5. Природній національний парк "Яворівський":
6. Прочитай на сторінці 102 про охорону природи лісостепу. Знайди, чим займається населення, що проживає в лісостеповій зоні.
Тиждень 11.04 - 15.04
2. На сторінках 96 - 97 опрацюй статтю. Будь готовим наводити приклади назв тварин Полісся.
4. Заповни 37 - 38 сторінки друкованого зошита.
2. Уважно прочитай статтю про квітуче полісся на сторінках 93 - 96.
Тиждень 04.04 - 08.04
3. Прочитай про важливість лісу для людини та природи України на сторінках 87 - 88 та 90:
2. На сторінці 86 - 87 ознайомся із поняттям "природна зона". Довідайся, які природні зони є на території України. Як вони називаються?
3. Розглянь карту природних зон України. На сторінці 86 виконай усно практичну роботу.
4. Прочитай про розташування природних зон України.- Що називають природною зоною?- Які природні зони є на території України?- Де вони розташовані?- У якій природній зоні місцевість де ти живеш?
Тиждень 28.03 - 01.04
2. Як треба поводитися біля водойм?
2. Прочитай про водойми України на 80 сторінці твого підручника.
Тиждень 21.03 - 25.03
Тиждень 14.03 - 18.03
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 70 - 72.
6. Перевір себе. Усно виконай запропоновані завдання.7. Переглянь відео "Як виникли українські Карпати"8. Чи звернув увагу, що слово альпіністи та Альпи споріднені? Чому?
9. Тепер ти готовий заповнити сторінки 25 та 26 друкованого зошита!
24-25.02. 2022
2.Земна поверхня нерівна: в одних місцях вона рівнинна, в інших піднімаються гори, є ділянки знижені і, навпаки, підвищені. Основними формами земної поверхні є гори і рівнини. Гори бувають різними за висотою: низькі (до 1000 м), середні (1000-2000 м) і високі (понад 2000 ж). Рівнини теж поділяються за висотою: низовини (до 200 м), височини (200-500 м).
На фізичній карті світу різними кольорами зображені форми рельєфу: гори — коричневим, низовини — зеленим кольором, а височини — жовтим і світло-коричневим.На півночі України розташована Поліська низовина. Поверхня її заболочена, здебільшого з невисокими підвищеннями — горбами. На північному сході її продовжує Придніпровська низовина. Територія її горбиста з безліччю ярів і балок. Через це поверхня здається хвилястою. Південь України займає Причорноморська низовина.
На території України знаходяться височини: Волинська, Подільська, Придніпровська, Донецька і Приазовська. Це також рівнини. Але на них підвищення сягають іноді близько 500 м. В Україні є гори Карпати і Кримські гори. Найвищою вершиною є Говерла (2061 м), що знаходиться у Карпатах. Найвищою вершиною Кримських гір є гора Роман-Кош (1545 м).
Інколи можна побачити поодинокі гори, проте вони трапляються рідко. Найчастіше вони розміщені рядами. Такі ряди гір називаються гірськими хребтами. Гірські хребти простягаються на багато кілометрів. Між гірськими хребтами знаходяться гірські долини. По широких долинах і пологих схилах гір прокладають дороги. Тут розміщені поселення людей, сади і поля
3. — Розгляньте на карті України земну поверхню.
— Який колір переважає? Про що це свідчить?
— Знайдіть і прочитайте назви низовин, покажіть їх.
— Знайдіть і прочитайте назви височин, покажіть їх.— Визначте, у якій частині території України відносно сторін горизонту знаходяться Кримські гори, гори Карпати.
— Карпати — це гірська система, розташована в центрі Європи. Вона простирається дугою на 1500 км. На заході України лежить лише частина цієї системи — Українські Карпати.
Українські Карпати — молоді гори, з конусоподібними вершинами, із невисокими хребтами та положистими схилами, між яких знаходяться долини. Найвища вершина Карпат — гора Говерла. Її висота — 2061 м. Льодовиків у Карпатах немає, але сніг лежить дуже довго. Часто він сходить лавинами, і тому завдає шкоди природі, людям. Карпати можна назвати природним зоопарком. Король гір — олень. Карпати заселяють 180 видів птахів. Гори вкриті густими лісами.
На Кримському півострові дугою височіють Кримські гори. їх найвища вершина — гора Роман-Кош — заввишки 1545 м. Кримські гори розташовані у південній частині Кримського півострова. Вони складаються з трьох паралельних рядів, розділених між собою неширокими долинами. Частина Кримських гір складається з вапняків. Це свідчить про те, що в давні часи Кримський півострів був під водою. Кримські гори — молоді, не дуже високі. У них знаходиться велика кількість печер. Це — робота вітру, сонця і води. Характерна особливість гір — круті південні схили, а положисті — північні. У Криму росте багато вічнозелених рослин.
Комментарии
Отправить комментарий