2022/23 3-А клас Я досліджую світ

Навчальні матеріали за 2022-2023 н. р. (ІІ семестр).
08.05.2023
Тема. Азовське море. Повторення вивченого.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".


- Пригадай, які види водойм ти знаєш? Які з них є штучними, а які природними? Яка водойма називаєтьмя морем?
- Які моря омивають Україну? Яка в них вода? Чому?
- Що ти можеш розповісти про Чорне море?


- Попрацюй в підручнику та прочитай цікаву інформацію про Азовське море на ст. 122. Які тварини там живуть? Яку рибу дозволено виловлювати?
В Азовському можна зустріти восьминога. 
Поміркуй!
Дай відповіді на питання.
Висновок.
Домашнє завдання. Повторити ст. 107-122 та підготуватися до діагностувальної роботи.

24.03.2023
Тема. Орган слуху.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".


- Пригадай та назви органи чуття людини. Що ти запам'ятав (запам'ятала) про орган зору (очі).
- Сьогодні на уроці ми будемо вивчати про орган слуху.
- Попрацюй в підручнику на ст. 100-102.
- Дай відповіді на питання.
- Що є органом слуху?
- Що розрізняє людина завдяки вухам?
- Чому треба берегти вуха?
- Розкажи, як ти бережеш слух.







23.03.2023
Тема. Орган зору.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".

- Пригадай та назви органи чуття людини.
- Сьогодні на уроці ми будемо вивчати про орган зору.
- Попрацюй в підручнику на ст. 98-99.
- Дай відповіді на питання.
- Що є органом зору?
- Навіщо потрібні людині очі?
- Навіщо людині окуляри?
- Хто визначає гостроту зору?
- Навіщо носять окуляри пілоти, водії, мотоциклісти, альпіністи, спортсмени-лижники?
- Люди, яких ще професій використовують окуляри?

- Дізнайся більше про органи чуття.
- Переглянь навчальне відео.


Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 98-99.

20.03.2023
Тема. Органи чуття.

- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".

- Сьогодні на уроці ми будемо вивчати про органи чуття.
- Попрацюй в підручнику на ст. 98.
- Прочитай вірш і розкажи для чого потрібні органи чуття?
- Дізнайся більше про органи чуття.
- Переглянь навчальне відео.


Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 98. Виконати в кейс-буці на ст. 41 завдання 2.

17.03.2023
Тема. Бережи нервову систему.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".

- Пригадай, що ми вивчали на минулому уроці?
- Яка функція нервової системи?
- З чого вона складається?
- Сьогодні ми будемо вивчати про те, як та чому слід берегти нервову систему.
- Переглянь навчальне відео.

- Що "любить" і "не любить" нервова система?
- Прочитай у підручнику на ст. 96-97 поради, як потрібно берегти нервову систему.
Виконай завдання 5 на ст. 40 в кейс-буці.


16.03.2023
Тема. Мозок і нерви. Сигнали твого організму.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".

- Сьогодні ми будемо вивчати про мозок і нерви.
- Переглянь навчальне відео.


- Попрацюй в підручнику на ст. 95-96 та дай відповіді на запитання.
- Виконай завдання 2, 3, 4  на ст.40 в кейс-буці.

Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 95-96.
 
10.03.2023, 13.03.2023
Тема. Кровообіг. Для чого  органи кровообігу. Бережи органи кровообігу.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".
- Сьогодні ми будемо вивчати про кровообіг та органи кровообігу.




- Під час скорочення  м'язів серця кров виштовхується в судини. - При розслабленні м'язів кров із судин надходить до серця.
- Від серця кров несуть артерії, а до серця - вени. 
- Кров виконує такі функції:

Запам'ятай назви судин в організмі людини.


- Попрацюй в підручнику на ст. 93 - 94 та довідайся про те, як потрібно берегти органи кровообігу та як потрібно вимірювати пульс.
 - Попрацюй в кейс-буці та виконай завдання  на ст. 39.

ВИСНОВОК:


Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 92 - 94.

06.03.2023, 09.03.2023
Тема. Органи дихання. Як треба дбати про органи дихання?
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".

- Пригадай з попереднього уроку як і для чого дихає людина?
- Сьогодні ми будемо вивчати органи дихання.
- Переглянь відео.

- Попрацюй в підручнику на ст. 89-91 та ще раз пригадай, які є органи дихання в людини та як потрібно про них дбати.
- Виконай завдання  на ст. 38 в кейс-буці.

Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 89 - 91.

03.03.2023
Тема. Для чого та як дихає людина.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".

- Пригадай з попереднього уроку, які правила догляду за зубами ти запам'ятав?
- А сьогодні ти дізнаєшся як та для чого дихає людина.





- Попрацюй в підручнику на ст. 89 та прочитай "Для чого та як дихає людина".
- Дай відповіді на питання:
- З чого складається повітря?
- Який газ необхідний для дихання живих організмів?
- Чи довго людина може прожити без повітря?

- Прочитай цікаву інформацію про те, хто встановив світовий рекорд із затримання дихання?

Давай підсумуємо:
02.03.2023
Тема. Щоб усе споживати, зуби міцні треба мати.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода".
- Пригадай з попереднього уроку, що таке травлення?
- Назви органи травлення.
- Як ти гадаєш, яке значення у людському організмі відіграють зуби?
- Сьогодні ми про це будемо вивчати.
- Переглянь навчальний мультфільм та розкажи, які правила догляду за зубами ти запам'ятав (запам'ятала)?


- Попрацюй в підручнику на ст. 88 та скажи, яку роль виконують зуби?
- Скільки зубів має доросла людина?
Розкажи:
Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 88.

27.02.2023
Тема.Як їжа перетравлюється на поживні речовини?
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода"

- Пригадай з попереднього уроку:
- Для чого людині їжа?
- Яка їжа є корисною, а яка шкідливою?
- А сьогодні ти дізнаєшся, як їжа перетравлюється на поживні речовини.
- Переглянь уважно відео.

- Попрацюй в підручнику на ст. 87. Назви органи травлення за малюнком.
- Попрацюй в кейс-буці на ст. 37 та виконай завдання.
- Давай підсумуємо:

Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 87.


23.02.2023, 24.02.2023
Тема. Живлення та травлення. Для чого тобі їжа?
Юлія Сенченко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.
Час: 23 лют.  2023 10:30 AM Київ
Приєднатися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 217 011 2597
Код доступу: 55555
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"

-Сьогодні тема нашого уроку: "Для чого тобі їжа?"





- Дай відповіді на питання.


- Подумай!

- Назви корисні продукти. 

- Назви шкідливі продукти. Поясни чому вони можуть зашкодити нашому організму?

- Попрацюй в підручнику на ст. 85-86. Дай відповіді на запитання:
- Чому без їжі не можна обійтися?
- Що ти дізнався (дізналась) нового про корисні та шкідливі складники печива?
- Чим шкідлива "Кока-кола" і "Пепсі-кола"?

- Запам'ятай!


Давай підсумуємо:
Домашнє завдання: повторити в підручнику ст. 85-86. Виконай завдання на ст. 36 в кейс-буці.

20.02.2023
Тема. Як ти рухаєшся?
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Пригадай із попереднього уроку.
- Що допомагає тобі рухатися: бігати, ходити, стрибати?
- До чого кріпляться м'язи?
- Які є м'язи?
- Скільки м'язів у людському тілі?
- Як працюють м'язи?
- Сьогодні ми продовжимо вивчати про м'язи.
- Розгорни підручник на ст. 84.
- Чи можеш ти керувати своїми м'язами? Виконай практичну роботу. 

- Щоб м'язи стали сильнішими, потрібні   такі складові.


- А чи знаєш ти, що ...







Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 84.

17.02.2023
Тема. Дбаю про свою поставу. М'язи треба тренувати.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ".
- Пригадай із попереднього уроку.
З яких частин складається скелет людини?
Яке він має значення в організмі людини?
Що захищає грудна клітина?
- Виконай завдання 3 на ст. 33 в кейс-буці. 
- Сьогодні на уроці ти дізнаєшся про поставу людини та зрозумієш завдяки чому ти можеш рухатися.


- Виконай практичну роботу на ст. 80 в підручнику та перевір свою поставу.
- Розглянь малюнки на ст. 81. Перевір, чи правильно ти сидиш за партою, столом.
- Прочитай на ст. 81, в підручнику, поради, як зберегти правильну поставу. Дай відповіді на запитання.
- Закріпи вивчене та виконай завдання на ст. 34 в кейс-буці.
- Відпочинь та виконай вправи.
- Подумай, завдяки чому ти можеш рухатися? Так, завдяки м'язам, які кріпляться до кісток. Переглянь навчальне відео та дізнайся, як працюють м'язи.


- Виконай практичну роботу на ст. 83 та досліди, як працюють твої м'язи.
-Виконай завдання на ст. 35  в кейс-буці.
Отже, запам'ятай! Тіло людини постійно рухається завдяки роботі м'язів.



16.02.2023
Тема. Скелет - опора тіла людини.
Юлія Сенченко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.
Час: 16 лют.  2023 10:30 AM Київ
Приєднатися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 217 011 2597
Код доступу: 55555
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"

- Пригадай, які способи загартування ти знаєш? Якими користуєшся?
- Сьогодні на уроці ми будемо вивчати про скелет людини.












Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 79-80. Виконати завдання 2 на ст.33 в кейс-буці.

13.02.2023
Тема. Загартування організму.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ".

- Вправа "Погода"

- Сьогодні на уроці ми будемо вивчати про загартовування організму.
- Що ти робиш для того, щоб бути здоровим?
- Пригадай, що таке загартовування?

- Які є природні способи загартовування? Навіщо потрібно загартовуватись? Прочитай про це в першому абзаці на ст. 78 підручника.
Запам'ятай! Загартовування має велике значення.


- Прочитай поради щодо загартовування.





- Загартовуйся та будь здоровим!


Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 77-78.


09.02.2023, 10.02.2023
Тема. Шкіра твій захисник. Функції шкіри. Бережи шкіру від пошкоджень.
- Вітаю на уроці " Я досліджую світ"

- Вправа " Погода"
- Пригадай з попередніх уроків, чим покрите тіло людини?
- Сьогодні на уроці ми будемо вивчати про  функції шкіри людини.
- Переглянь навчальне відео.
-Попрацюй в підручнику на ст. 75-76. Прочитай текст та дай відповіді на питання (ст. 76).
Відпочинь.Порухайся.

- Прочитай на ст. 76-77 про те, як слід доглядати за шкірою.  Перевір себе та дай відповіді на питання на ст. 77.
-Попрацюй в кейс-буці на ст.31 та виконай тренувальні завдання.


Домашнє завдання. Повторити в підручнику на ст. 75-77. Виконати завдання 6, 7 в кейсбуці на ст. 32.

06.02.2023
Тема. Розпорядок дня.
- Вітаю на уроці " Я досліджую світ"
- Вправа " Погода"


- Прочитай вірш. Подумай, чому він так називається? Доведи свою думку.


- Поміркуй та  дай відповіді на питання.


Запам'ятай!


- Попрацюй в підручнику на ст. 73-74 та дізнайся більше, навіщо складати та дотримуватися розпорядку дня.


-Хто з хлопчиків активно відпочиває, а хто пасивно?

- Змінюй активний відпочинок пасивним та навпаки.




Домашнє завдання. Повтори в підручнику на ст. 73-74. Виконай завдання 2, 3  в кейсбуці на ст. 30.

03.02.2023
Тема. Як я швидко росту.
- Вітаю на уроці " Я досліджую світ"
- Вправа " Погода"


- Пригадай, який розділ ми розпочали вивчати?
- Пригадай, що таке здоров'я?
- З яких частин складається тіло людини?
- З чого ще  складається тіло?
- Які клітини за розміром? Формою?
- З чого вони складаються?

- Сьогодні на уроці ми  будемо говорити про ріст людини.
- Розглянь малюнки. Порівняй, які зміни відбулися з хлопчиком? 

- Розкажи, як змінюється людина впродовж свого життя?

- Запам'ятай!





- Також виміряй свою масу тіла за допомогою вагів.
Отже, 

- Виконай практичну роботу на ст. 73 у підручнику.
- Прочитай цікаву інформацію у голубій рамочці.


02.02.2023
Тема. Дбаю про своє здоров'я. Тіло людини та його функції.

Юлія Сенченко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.
Час: 2 лют.  2023 10:10 AM Київ
Приєднатися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 217 011 2597
Код доступу: 55555

- Вітаю на уроці " Я досліджую світ"
- Вправа " Погода"
- Сьогодні на уроці ми розпочинаємо вивчати новий розділ. Розгорни підручник на ст. 70 та прочитай угорі його назву.
-Про що ми дізнаємось із цього розділу? Поміркуй!



- Що ж таке здоров'я?


- Розглянь  малюнок в підручнику  на ст. 70. Кого ти там бачиш? Що роблять діти? Який у них настрій? Чи зміцнюють вони своє здоров'я, перебуваючи на свіжому повітрі?

- Розглянь будову тіла людини.


Тіло людини складається з мільярдів клітин.


- Клітини бувають різні. Розглянь у підручнику на ст. 72 фото клітин головного мозку, шкіри, м'язів. Прочитай про те, з чого складаються клітини, як вони ростуть, оновлюються, яку роль відіграють у твоєму організмі. (ст. 72).



Домашнє завдання. Повторити в підручнику на ст. 70-72.

30.01.2023
Тема. Тематична діагностувальна робота " Різноманітність рослинного і тваринного світу". Комбінована робота.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ". Сьогодні у нас діагностувальна робота.
- Прочитай уважно завдання та виконай їх.

Тема «Різноманітність рослин і тварин у природі»

ПІ________________________ Дата_________ Варіант 1

  1. Закінчи речення. Організми – це…

А) тіла неживої природи.

Б) тіла живої природи.

В) рукотворні тіла.

     2. Які рослини розмножуються спорами?

А) папороті;

Б) квіткові;

В) хвойні.

  1. На які групи поділяються рослини? Запиши.

                   РОСЛИНИ

↙    ↙     ↓    ↘    ↘ 

 

 

    4.З’єднай стрілочками твердження.

Дерева, кущі, травянисті рослини - це                        водорості

Рослини, які мають лише корінь і листки – це            папороті  

Рослини, що живуть у воді - це                            квіткові рослини                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

5.      Яка будова риби? Запиши.



Тіло риби вкрите ___________________

6.      Які ти знаєш їстівні гриби? Запиши.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.        Які істотні ознаки  звірів?

________________________________________________________________________________

8.        Яку користь приносять комахи? Запиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

- Перевір уважно роботу та надішли мені її фото.

27.01.2023
Тема. Комахи.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода"


- На минулому уроці ми вивчали тему "Риби".
- Пригадай характерні ознаки риб.
- Як називаються риби, які живуть у морі і океані? Назви їх.
- Як називаються риби, які живуть у річках? Назви їх.
- Розкажи, як розмножуються риби?
- Сьогодні ми познайомимося із ще однією групою тварин "Комахами".
- Розгянь будову комахи. У комахи 6 ніг, тіло поділене на 3 частини: голова, груди і черевце.

- Попрацюй в підручнику на ст. 65. Розглянь фото та назви комах, які там зображені. 
- Розглянь схему та визнач, як розвивається метелик.

- Прочитай про це в підручнику на ст. 66.

- Розглянь фото. Хто тут є зайвим? (Зверни увагу на кількість ніг)


- Зайвий павук, бо він не є комахою, в нього 8 ніг.
- Відпочинь. Порухайся.

- Попрацюй в підручнику на ст. 66- 67 та та дізнайся, які комахи є шкідливими, а які корисними?
- Прочитай казку "Білченя  та Метелик". Яка її головна думка?
- Попрацюй в кейсбуці на ст. 29 та виконай завдання 7, 8.




26.01.2023
Тема. Риби.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода"

- Пригадай, на які групи поділяються тварини?
- Назви характерні ознаки звірів? Птахів? Що цікавого ще ти запам'ятав (запам'ятала) про цих тварин.

- Відгадай загадку.

- Сьогодні ми будемо вивчати все про риб.
- Розглянь деякі з них. Чи доводилось тобі бачити їх в природі? Де саме? 


- Чим ці риби схожі, а чим відрізняються?
- Розглянь будову риби.


- Подумай та скажи.



- Чи знаєш ти яка найбільша та найменша риба в природі? Прочитай про це.



- Розглянь, як розмножуються риби?


- Попрацюй в підручнику на ст. 64. Розглянь ілюстрацію внизу та розкажи, що відбувається не так у водоймі.




Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 64-65 (про риб). Виконати в кейсбуці завдання 6 на ст.29. 

23.01.2023
Тема. Звірі. Птахи.
- Вітаю на уроці "Я досліджую світ"
- Вправа "Погода"


- Сьогодні ми будемо говорити про тваринний світ.


- Пригадай, на які групи поділяються всі тварини?



- Сьогодні ми будемо вивчати про таких тварин, як звірі та птахи.
- Всіх звірів розподіляють на 3 групи: хижаки, травоїдні та всеїдні.



Це такі тварини, як вовк, лисиця, тигр, лев.

Це такі тварини, як дикий кабан, білка, ведмідь.

Це такі  тварини, як заєць, козуля, олень, лось.
- Розглянь фото на ст. 62 в підручнику  та порівняй звірів за розміром, кольором. Визнач, які з них належать до хижаків, травоїдних, всеїдних.
- Розглянь будову вовка. Які частини тіла в нього є?

- Запам'ятай! Головні ознаки всіх звірів: тіло звірів вкрите шерстю та свої малят вони вигодовують молоком.
- Попрацюй з кейсбуком на ст. 28 та виконай 2 і 3 завдання.

- Відпочинь. Порухайся.


Друга група тварин - це птахи. Усі вони відрізняються за кольором, розміром, голосом, місцем проживання та їжею.
- Розглянь будову птахів. 
Запам'ятай! Головні ознаки птахів: їх тіло вкрите пір'ям, в них є крила і дзьоб.


- Розглянь фото птахів на ст. 63. Порівняй їх за розміром, кольором. Визнач птахів, які не літають.
- Попрацюй в кейсбуці на ст. 28 та виконай  завдання 4 та 5.
- Розкажи, яких птахів називають домашніми тваринами? Чи важко за ними доглядати?



Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 62-63. Перевірити правильність виконання завдань на ст. 28 в кейс-буці.







 27.12.2022

Тема. Звірі.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

- Пригадай, на які основні групи поділяються тварини?

- Сьогодні ти дізнаєшся більше про звірів.

- Переглянь навчальне відео. Що нового ти з нього дізнався?


- Дізнайся цікаву інформацю про слонів. Переглянь відео.

- Якщо тебе зацікавила ця тема, то можеш взяти в бібліотеці енциклопедію про тварин та дізнатися більше цікавої інформації про таку групу тварин, як звірі.

26.12.2022

Тема. Загальне уявлення про основні групи тварин: комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи, звірі.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

- Ми розпочинаємо вивчати новий розділ "Тварини"

- Переглянь відео та познайомся із основними групами тварин.


- Чи сподобалось тобі відео? Що нового ти з нього дізнався (дізналась)?

23.12.2022

Тема. Гриби

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

- Відгадай загадку.



- Дай відповіді на питання.

- Запам'ятай!


- Розглянь будову гриба.




- Яке значення грибів в природі?






- Попрацюй в підручнику на ст. 60-61 та дізнайся цікаву інформацію про гриби.

- Попрацюй в кейсбуці на ст. 24 -27 та виконай завдання.

22.12.2022

Тема. Квіткові рослини.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

- Пригадай, які рослини називаються хвойними?

-Чим вони особливі? Наведи приклади хвойних рослин?

- Сьогодні ми будемо вивчати про квіткові рослини.

- Відгадай загадку.






- Розглянь будову квіткових рослин.





- Попрацюй в підручнику на ст. 58-59 та прочитай про квіткові рослини.
- Який орган у квіткових рослин найважливіший?
- Без якої частини рослина загине?
- Без якої не зможе розмножуватись?
- Розкажи батькам, що нового ти дізнався про квіткові рослини.

19.12.2022

Тема. Хвойні рослини.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

- Ми вже вивчили водорості, мохи та папорті. Що ти запам'ятав про ці групи рослин?

- Порівняй два дерева. Що в них спільного і чим вони відрізняються?

-Дерево, яке зліва - це ялина. І вона належить до хвойних рослин.
-Хвойні рослини мають всі органи, крім квіток і плодів.
Запам'ятай!







 - Розглянь, які бувають хвойні рослини та запам'ятай їх назви.







Домашнє завдання. Повторити про хвойні рослини  на с. 57-58.

16.12.2022

Тема. Папороті.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

- Пригадай!

- Сьогодні ми будемо вивчати про ще один вид рослин - папороті.



- Яка ж будова папороті?



- В Україні налічуться близько 800 видів папороті. Розглянь деякі з них.





- Попрацюй в підручнику на ст. 56-67 та прочитай інформацію про папороті.
Дай відповіді на запитання.

Домашнє завдання. Повторити про папороті  на с. 56-57.

15.12.2022

Тема. Мохи.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

- Пригадай, які рослини називаються водоростями?

- Яку користь вони приносять?

- Якими вони бувають за формою?

- Чи мають водорослі справжні органи?

- Де живуть зелені водорості? А червоні?

-Ти вже знаєш, що всі рослини поділяються на 6 груп: водорості, мохи, папороті, хвойні рослини, квіткові рослини, гриби.

- Ми вже вивчили про водорості . А сьогодні познайомимось із мохами.


- Розглянь світлини та зроби висновок, де ростуть мохи?




- Розглянь, яку будову має мох.



- Нові рослини моху виростають зі спор.

- Розглянь декілька видів мохів та прочитай їх назви.




- Яке значення мають мохи в природі?


Домашнє завдання. Повторити про мохи на с. 56.


12.12.2022

Тема. Водорості

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

Пригадай!

- Що називається організмами?

- Що належить до живої природи? 

- Назви ознаки живих організмів.


- Розглянь та назви рослини. Де їх можна зустріти?




 
- На які групи поділяються рослини?


- Що потрібно рослинам для життя?






- Розглянь, які бувають водорості.






- Запам'ятай назви деяких водоростей.


- Перевір себе.



Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 55.

08.12.2022

Тема. Організми, які тебе оточують.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

Пригадай!




Запам'ятай!

Всі організми - 





Рослини - це організми. Всі рослини поділяються на 5 груп:



-Спробуй розпізнати , до якої групи належать рослини, розміщені нижче?






Поміркуй!

Запам'ятай!



Люди повинні берегти дерева та насаджувати нові, адже 




Ліси - це легені нашої планети!





08.12.2022

Тема. Проєкт "Славетні українці"

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".


   В нашій країні дуже багато визначних українців, які прославилися своїми справами, досягненнями або винаходами. Це і письменники, і діячі культури та мистецтва, і спортсмени.

- Чи знаєш ти хто такий Микола Амосов? Микола Лисенко?

Яна Клочкова? Василь Вірастюк? Леонід Каденюк?

- Мабуть,  ти здогадався, що це видатні українці. Чи цікаво тобі дізнатися більше про них?

 - Тоді сьогодні на тебе чекає пошукова робота. 

- Розгорни підручник на ст. 51- 52 та обери собі тему, яка для тебе цікава: "Письменники рідного краю", "Діячі культури та мистецтва", "Видатні досягнення науки і техніки", "Спортсмени-рекордсмени". Підготуй коротке повідомлення (5-6 речень) про одного з визначних українців будь-якої з чотирьох тем. Підготуйся розповісти так, що твої друзі теж зацікавились. Можеш навіть принести та показати фото цієї видатної людини. 

   Бажаю тобі успіхів у твоїй пошуковій роботі!


05.12.2022

Тема. Тематична діагностувальна робота "Природні ресурси". Комбінована робота.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ". І сьогодні у нас діагностувальна робота з теми "Природні ресурси".

- Візьми подвійний аркуш в клітинку. Підпиши його та виконай запропоновані завдання.

1. Верхній пухкий шар землі, на якому ростуть  рослини – це:

         а) пісок     

         б) глина   

         в) ґрунт 

2. До складу ґрунту входить:

        а) крейда,  перегній,  пісок

       б) вода,  перегній,  пісок,  мінеральні речовини, повітря

        в) повітря,  перегній,  вода,  нафта,  мінеральні речовини

3. До відновлюваних джерел енергії належать:

 а) вітер,  вода,   нафта;              

 б) газ,   нафта,   кам’яне  вугілля;                          

     в) Сонце,   рухома вода,   вітер

4. Зєднай стрілочками корисну копалину і для чого її використовують:

Кам’яна сіль

 

як паливо

Природний газ

 

на будівництві

Пісок

як добавку під час приготування їжі

 

5. Випиши назви горючих корисних копалин.

Торф,  природний газ,  вапняк,  пісок,  глина,  камяне вугілля,  граніт.

 

6. Доповни речення.

 Корисні копалини - це ______________________________________.

Люди використовують їх ____________________________.                                 

7. Чому не можна спалювати опале листя? Запиши повну відповідь.


02.12.2022

Тема . Вплив винаходів людства на життєдіяльність людини. Мінна безпека.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".

- Пригадай, про які винаходи людства ми говорили на минулому уроці?

- Як ти думаш чи завжди ці винаходи можуть принести користь людині?

- Сьогодні ми про це поговоримо.

- Переглянь відео. Та виконай запропоновані завдання.


Будь уважним та здоровим!


01.12.2022

Тема. Винаходи людства.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Вправа "Погода".


Тема нашого уроку: "Винаходи людства".

- Як ти розумієш вираз "винаходи людства". Поясни.

Винаходи людства - це ті предмети, які люди створили своїми руками та користуються ними.

Колись дуже давно:


Згодом люди:













Згодом люди збудували гідроелектростанцію.


- Попрацюй в підручнику на ст.47.


- З часом удосконалювалась техніка.






Рефлексія "+ - цікаво"
Домашнє завдання . Виконати в кейсбуці на ст. 21 завдання 2.

28.11.2022

Тема. Природа наш дім і ми господарі в нім.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Тема нашого уроку: природа наш дім і ми господарі в нім.

























21.11.2022

Тема. Спостереження впливу діяльності  людини  на природу.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

Сьогодні на уроці ми будемо спостерігати за впливом діяльності людини на природу.

- Переглянь відео. Дай відповіді на питання в кінці відео.


                          

Домашнє завдання: вміти наводити приклади впливу господарської діяльност людини на природу.

17.11.2022

Тема. Повторне використання матеріалів і речей у побуті.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

- Пригадай, чому і як слід оберігати грунт?



Розглянь, які вироби можна виготовити з використаних матеріалів та речей у побуті.




- Спробуй і ти щось виготовити з використаних матеріалів та речей у побуті.


14.11.2022

Тема. Бережливе використання грунту.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

- Пригадай!

- Що таке грунт?

- Яка основна властивість грунту?

- Назви склад грунту. З чого він складається?

Тема нашого уроку: "Бережливе використання грунту".

- Переглянь відео та подумай, що завдає шкоди грунту?

- Попрацюй в підручнику на ст. 45-46 та скажи:

- Яке значення для людини має грунт?

- Чому землю називають годувальницею?

- Як необхідно оберігати грунти?

- Відпочинь. Порухайся.


- Попрацюй з кейсбуком та виконай завдання на ст. 20.

Домашнє завдання: повторити в підручнику ст. 45-46.


11.11.2022

Тема. Досліджую склад грунту.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ".

-Поспостерігай за погодою.


- Відгадай ребус.
- Ти, мабуть, здогадався, що це - грунт.
- Пригадай, що таке грунт та з чого він складається?


- Сьогодні на уроці ми будемо досліджувати склад грунту.

- Переглянь навчальне відео:


- Виконай разом з дорослими досліди в підручнику на ст. 44-45 та зроби висновки.

Перевір себе:
- Що таке грунт?
- Чому грунт темноого кольору?
- Як утворюється перегній?
- З чого складається грунт? Якими дослідами це можна довести?


10.11.2022

Тема. Як утворюється грунт.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время:  10 нояб. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

-Поспостерігай за погодою.

- Пригадай, як називається верхній шар земної кори?

- Сьогодні на уроці ми будемо вивчати, як утворюється грунт.

ПРИГАДАЙ!


-З чого складається грунт?


- Що знаходиься під грунтом?


- Як утворюється грунт?





Цікаво знати!

- Попрацюй в підручнику на ст. 43-44.
- Попрацюй в кейсбуці на ст. 19 та виконай завдання.

- Отже,


Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 43-44. 

07.11.2022

Тема. Заощадливе використання природних ресурсів.

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ". Підготуй підручник.
-Поспостерігай за погодою.

Пригадай!
- Що таке корисні копалини?
- Назви рудні , будівельні та горючі корисні копалини.
- Як утворились торф та кам'яне вугілля?
- Які корисні копалини називають енергоносіями ? Чому? 
- Назви відновлювані  і невідновлювані джерела енергії.

- Як ти думаєш чи потрібно заощаджувати те, що дає нам природа? сьогодні ми це і з'ясуємо.

- Переглянь відео та виконай запропоновані завдання.


- Попрацюй в підручнику на ст. 42 та закріпи, як потібно економти енергію та енергоносії.


та провести дослідження "Як використовують енергію в твоїй оселі"

04.11.2022

Тема. Як утворилися корисні копалини.

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ". Підготуй підручник.
-Поспостерігай за погодою.

- Пригадай, що таке корисні копалини?

- На які 3 групи поділяються корисні копалини? Назви, які корисні копалини належать до кожної групи?


- Сьогодні ми будемо вивчати:

- Розглянь схему та прочитай в підручнику на ст.40-41, як утворилось кам'яне вугілля.








                                    

03.11.2022

Тема. Корисні копалини.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время:  3 нояб. 2022 12:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555


-Поспостерігай за погодою.


- Сьогодні ми продовжуємо вивчати  розділ "Скарби, заховані в надрах землі".

Тема нашого уроку: "Корисні копалини".

- Пригадай, що таке гірські породи? Наведи приклади гірських порід? Як їх використовує людина?

Запам'ятай!



- Корисні копалини бувають твердими, рідкими, газоподібними. 

- Розглянь корисні копалини та назви їх. В якому стані вони перебувають?



- Також корисні копалини поділяються на рудні корисні копалини (мідна руда, залізна руда), горючі (торф, природний газ, кам'яне вугілля, нафта) та будівельні (пісок, глина, вапняк, граніт). Подумай, чому корисні копалини розподілили на такі групи?

- Попрацюй в підручнику на ст. 38-39 та дізнайся якими способами видобувають корисні копалини.

- Запам'ятай, що корисні копалини не відновлюються, тому їх потрібно економно і бережно використовувати.

- Попрацюй в підручнику на ст. 40 та дізнайся, яку корисну копалину називають "чорною крейдою"?

- Попрацюй в кейсбуці на ст. 18 та виконай завдання 4.

Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 38- 40, виконай завдання в кейсбуці на ст. 18 № 5.

31.10.2022

Тема. Досліджуємо гірські породи.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время:  31 окт. 2022 12:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

-Поспостерігай за погодою.

- Сьогодні ми розпочнемо вивчати новий розділ "Скарби, заховані в надрах землі".

Тема нашого уроку: "Досліджую гірські породи".

Виконай завдання. Прочитай та доповни речення.

ЗАПАМ'ЯТАЙ! Крейда та газ - це гірські породи.



Пригадай з 2 класу!



А що ж знаходиться під родчим шаром грунтом?



Розглянь, які є гірські породи. Який їх стані у природі ?



- Попрацюй в підручнику на ст. 37 та прочитай, які гірські породи можна побачити на березі річки або моря, у яру чи кар'єрі?

Перевір себе та назви гірські породи про які прочитав.



- Як ти гадаєш, для чого використовують ці гірські породи?

- Попрацюй з кейсбуком та виконай завдання на ст. 17.

                           

Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 37, доробити завдання в кейсбуці на ст. 17.

27.10.2022, 28.10.2022

Тема. Аналіз діагностувальої роботи. Фізична карта України. Форми земної поверхні.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время:  28 окт. 2022 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

-Поспостерігай за погодою.

- Сьогодні ми будемо працювати з фізичною картою України.

- Пригадай, що таке карта?

Карта (мапа) - це зменшене зображення земної поверхні на площині, відображене за допомогою умовних позначень.

Карта тобі розкаже про те, де розташована наша держава, з якими країнами має спільні кордони, на які корисні копалини вона багата, які в ній є міста, річки, гори та інше.

- Карти є різні і вони зібрані в атлас.


- В цьому атласі є фізична карта півкуль. 


Адміністративна карта України 


Карта природних зон України.



- Ми будемо на уроках "Я досліджую світ" знайомитись з різними картами, а сьогодні розглянемо фізичну карту України.

-Поверхня нашої України різноманітна. На ній є рівнини та гори. Рівнини поділяються на низовини і височини. Височини на карті позначені жовтим кольором, а низовини - зеленим. Які в Україні є низовини і височини?

-Коричневим кольором позначені в Україні гори (Карпати та Кримські гори). Знайди їх на карті.

- Також на фізичній карті можемо побачити річки, які позначені голубим кольором (Дніпро, Південний Буг, Дністер, Сіверський Донець та інші менші річки), озера ( Сиваш, Ялпуг), моря ( Чорне та Азовське).

- Мабуть, ти помітив (помітила) знаки у вигляді квадратів, трикутників та інші. Це позначки корисних копалин, які є в Україні. Їх  позначення та назви ти можеш прочитати справа внизу та розглянути на карті.

- Вчись орієнтуватись на карті!




24.10.2022

Тема. Тематична діагностувальна робота "Тіла та речовини в природі"

- Сьогодні у нас діагностувальна робота з теми Досліджуємо тіла і речовини в природі".

Візьми чистий подвійний аркуш паперу в клітинку та почни виконувати роботу. Запиши.

Прізвище та ім’я _________________________  Дата ____________

 

1.     Доповни речення.

Усі предмети, що нас оточують називаються ____________.

Тіла складаються з _______________.

 

2.     Установи відповідність та з’єднай стрілочками праву і ліву колонки.

Залізо

Чашка                                     речовини

Крейда

Олівець                                  тіло

Пісок

 

3.     Обери правильну відповідь.

Вода належить до …

А) живої природи

Б) неживої природи

В) живої і неживої природи

 

     4.  Наведи приклади коли вода перебуває:

В рідкому стані -_______________________________

В твердому стані -______________________________

В газоподібному стані -__________________________

 

5.     Колообіг води в природі – це ___________________________.

 

6.     Доповни речення.

Повітря складається з ________________________________________.

 

7.     Що належить до невичерпних джерел енергії? Запиши.

 

8.     Доповни речення. Вітер – це ______________________.

     9.     Обери світлини, де вітер є помічником.

А)

Б)

В)

10.     Що треба робити, щоб зберегти чисте повітря? Запиши.

Сфотографуй свою роботу та надішли мені через електронний щоденник.

21.10.2022

Тема. Використання людиною енергії повітря. Забруднення повітря.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 21 окт. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

- Поспостерігай за погодою.

- На минулому уроці ми вивчали тему: "Повітря навколо нас".

- Пригадай та повтори!

- Де є повітря?

- Що таке атмосфера? Від чого вона захищає нашу Землю?

З чого складається повітря?

- Доповни речення:

Азот - це газ, який потрібний... .

Кисень - це газ, який потрібний ... .

Вуглекислий газ - це газ, який утворюється ... .

Дерева поглинають вуглекислий газ і виділяють ... .

- Які властивості повітря ти знаєш?

- Сьогодні ми продовжимо вивчати тему про повітря та дізнаємось, як людина використовує енергію повітря та як потрібно охороняти повітря.

Відгадай загадку:

Хоч безкрилий, а літає, 

Безголосий - свище.

Хоч безрукий, а буває

Груші з дерева зриває.

Як утомиться - стихає,

І нема його ніде.

- Ти, мабуть, здогадався, що це вітер.

ЗАПАМ'ЯТАЙ!

Вітер - це рух повітря. Іноді він слабкий, а буває, що вітер дме сильно, зриває листя з дерева та піднімає пил.

- Прочитай казку "Помічник"  та дай відовіді вкінці неї (ст. 31-32).

- Розглянь схему на ст. 32 та прочитай під нею пояснення, як виникає вітер.

-Відпочинь. Порухайся.

- ПОПРАЦЮЙ В ПІДРУЧНИКУ НА СТ. 33 - 35 та з'ясуй кому потрібне чисте повітря?

- Розглянь иалюнки та назви, які предмети забруднюють повітря?


-  Обери малюнки, де люди дбають про чистоту повітря?





 
- Попрацюй в кейсбуці на ст. 16 та закріпи свої знання.

Підсумок уроку.


Домашнє завдання. Повтори в підручнику ст. 32-36 та виконай завдання на ст. 16 в кейсбуці.


20.10.2022

Тема. Повітря навколо нас.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 20 окт. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

- Поспостерігай за погодою.

-  Відгадай загадку.


- Ти, мабуть, здогадався (здогадалась) - це повітря. 
- Тема нашого уроку "Повітря навколо нас".


- Пригадай з 2 класу: які властивості має повітря?


- А ще повітря погано розчиняється у воді та заповнює всі порожнечі.
- РОЗГЛЯНЬ!







- А з чого складається повітря. Розглянь діаграму.


- Але найважливіший газ, який входить до складу повітря  - це кисень.





 


- Попрацюй з кейсбуком на ст. 15 та закріпи свої знання.
- Підведемо підсумки.

Домашнє завдання. Повторити в підручнику ст. 29-30.


17.10.2022

Тема. Основні кроки під час дослідження тіла, явища природи: визначення мети, планування, виконання дій за планом, формулювання висновку.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 17 окт. 2022 11:20 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

- Поспостерігай за погодою.

- Пригадай з попереднього уроку, які є два способи очищення води?

- Чому воду треба берегти?

- Які правила економії води ти можеш назвати?

- Сьогодні на уроці ти дізнаєшся:



- Проведемо дослідження "Чи розчиняється крейда у воді?"










- Проведи інше дослідження "Чи розчиняється цукор у воді". Визнач мету дослідження та склади основні кроки дослідження, як у попередньому досліді.
Бажаю тобі успіхів!


Домашнє завдання: розкажи батькам про результати свого досліду з крейдою та цукром.


14.10.2022

Тема. Очищення води. Бережемо воду.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 14 окт. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

- Поспостерігай за погодою.



-  Пригадай, які властивості води ти знаєш?
- В яких трьох станах може перебувати вода? 
- Що таке колообіг води в природі?
- Яке значення має колообіг води в природі?
-Тема нашого сьогодішнього уроку: очищення води та обговоримо чому потрібно берегти воду.
- Переглянь відео та дізнайся, як  і для чого потрібно очищувати воду.


Відпочинь. Порухайся.


- Прочитай у підручнику на ст. 26 казку "Про річку" та дай відповіді в кінці неї.
- Поясни прислів'я: "Чиста вода -для хвороби біда".
- Подумай, чи зможе людина жити без води?
- Для чого вода потрібна живим істотам?
- Запам'ятай пам'ятку "Правила економії води"


Домашнє завдання: розповісти батькам, як і для чого слід очищувати воду та яких правил слід дотримуваться, щоб економити воду.

10.10.2022, 13.10.2022

Тема. Колообіг води у природі. Дослідження води.

- Запрошую на урок " Я досліджую світ"


- Поспостерігай за погодою.


- Пригадай, які властивості води ти знаєш?
- В яких трьох станах може перебувати вода? 
- Наведи приклади.
- Сьогодні ми будемо продовжувати досліджувати воду та дізнаємось про колообіг води в природі.
- Переглянь відео:

- Що таке колообіг води в природі?
- Яке значення він має?
- Попрацюй в підручнику на ст. 25-26 та прочитай ще раз про те, як відбувається колообіг води в природі.
- Попрацюй з кейсбуком на ст.13  завдання 4 та доповни стрілочками схему колообігу води в природі.


Домашнє завдання. ст. 26-26 ( в підручнику) - повторити.

07.10.2022

Тема. Стан води.

- Запрошую на урок " Я досліджую світ"

- Поспостерігай за погодою.

Відгадай загадку.

Відома людям рідина, 

усяк її вживає. 

Буває хмаркою вона,

 сніжинкою буває. 

Бува, як скло, вона тверда. 

Ви здогадались? Це -...

- Сьогодні ми будемо говорити про воду та в яких станах вона буває.

- Переглянь відео та скажи:

- Де знаходиться вода в природі?

- Які цікавинки про воду ти дізнався?

ВІДПОЧИНЬ. ПОРУХАЙСЯ.


- Попрацюй з кейсбуком. Виконай завдання 2, 3 на ст. 13 та 5, 6 на ст. 14.

Домашнє завдання: повторити ст. 24-25 в підручнику.

06.10.2022

Тема. Професії, пов'язані з діяльністю людини у природі.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 6 окт. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

Домашнє завдання:підготувати повідомлення про одну із професій, пов'язану із діяльністю людини в природі.

03.10.2022

Тема. Властивості та застосування речовин.

- Запрошую на урок " Я досліджую світ"

- Поспостерігай за погодою.

- Повтори та пригадай, як називаються предмети, які нас оточують?

- Які тіла належать до живої природи?

- Які до неживої?

- Назви тіла, які зроблені руками людини?

- З чого складаються тіла?

- З яких речовин складається молоток? Ножиці? Трактор?

- Що таке розчин?

- Які речовини є розчинними, а які - ні?

- Які речовини та матеріали є в природі? Як людина їх застосовує?

- З чого можна виготовити скло? Гуму? Пластмасу?

- Сьогодні ти дізнаєшся про властивості речовин та їх застосування.

- Переглянь відео та з'ясуй, які властивості має рідина.

Відпочинь  Порухайся.


- Переглянь наступне відео та дізнайся, як людина використовує різні речовини.


- Попрацюй з кейсбуком та виконай завдання на ст. 12 (завдання 5, 6)



Домашнє завдання: виконати завдання в кейсбуці на ст. 12 ( завдання 7, 8).

30.09.2022

Тема. Речовини та матеріали. Використання їх людиною.

- Запрошую на урок " Я досліджую світ"

- Поспостерігай за погодою.

- Повтори та пригадай, як називаються предмети, які нас оточують?

- Які тіла належать до живої природи?

- Які до неживої?

- Назви тіла, які зроблені руками людини?

- З чого складаються тіла?

- З яких речовин складається цвях? Олівець? Автомобіль?

- Що таке розчин?

- Які речовини є розчинними, а які - ні?

- Сьогодні ти дізнаєшся про речовини та матеріали та використання їх людиною.

    На Землі налічується кілька мільйонів різноманітних речовин. Чимало речовин люди використовують для своїх потреб. Речовини або їх суміші, які люди використовують для виготовлення необхідних їм речей, називають матеріалами.

Більшість матеріалів, які використовує людина, існують у природі. Це — кухонна сіль, вода, пісок, глина, мармур, деревина, метали (алюміній, залізо, мідь), оцтова кислота, крохмаль тощо .

Алюміній

Кухонна сіль

Графіт

Крохмаль

Які речовини використовують у тебе вдома?

У кожному домі є кухонна сіль у вигляді білих кристаликів. У природі кухонна сіль міститься під землею, у морській воді та воді солоних озер. Її видобувають як корисну копалину.

Яка головна властивість кухонної солі, завдяки якій її використовують люди?

Головна властивість кухонної солі — це солоний смак. Її використовують для підсолювання їжі та для консервування продуктів харчування.

Цукор — це речовина, яка за зовнішнім виглядом дуже подібна до кухонної солі. Але за смаком їх ніколи не сплутати.

Яка головна властивість цукру, завдяки якій його використовують люди?

Солодкий смак — головна ознака цукру. Тому його додають до багатьох продуктів харчування.

Крохмаль — це білий хрусткий порошок без запаху і смаку. У холодній воді він не розчиняється, а в гарячій — набухає. Крохмаль міститься в багатьох продуктах рослинного походження. Його використовують для приготування киселю. Крохмаль є одним зі складників для виробництва різноманітних продуктів харчування, солодощів.

Розглянь зображені тіла та назви матеріали, з яких вони виготовлені 


З металів виготовляють посуд, кухонне приладдя, труби, радіатори. Матеріалом для виготовлення стержнів до олівців є графіт, а оболонки — деревина.

Крім природних речовин, є багато речовин, які створила людина. Це — пластмаси, гума, скло, поліетилен, цемент.

Сировиною для виробництва матеріалів, яких не існує в природі, є природні речовини. Пластмасу, гуму виробляють із нафти і природного газу. Скло — з піску та вапняку.

Поліетилен

Пластмаси

Гума

Скло


Розгляньзображені тіла і назви матеріали, з яких вони виготовлені 


Скляний посуд, віконне скло, гумові шини, пластмасові вироби, поліетиленові пакети та багато інших речей люди виготовляють зі створених ними матеріалів.

ВІДПОЧИНЬ. ПОРУХАЙСЯ.


- Попрацюй в підручнику на ст. 22-23.

- Виконай завдання на ст. 11 (кейсбук).


Домашнє завдання: повторити в підручнику ст. 22-23. 

29.09.2022

Тема. Речовини та матеріали.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 22 сент. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

Домашнє завдання: повторити в підручнику ст. 19-20.

26.09.2022

Тема. Людина - частина живої природи. Різноманітність тіл живої і неживої природи.

- Запрошую на урок " Я досліджую світ"



- Поспостерігай за погодою.


- Пригадай, якою буває природа?
(Природа буває живою та неживою).
- Що належить до живої природи? 
(До живої природи належать рослини, тварини та люди).
- Назви, що належить до неживої природи?
( Сонце, місяць, зорі, повітря, грунт та інше). 
- Сьогодні на уроці ти дізнаєшся про тіла, навчишся їх описувати.
- Розглянь  та назви предмети: 



- Що з цих предметів належить до живої природи?  (Дерево)До неживої? (Сонце).
- А куди можна віднести м'яч та літак?
( М'яч та літак - предмети, створені руками людини. Вони не належать ні до живої природи, ні до неживої природи). Наведи приклади предметів, створених руками людини.
- Але про літак, м'яч, сонце та дерево можна сказати, що це ТІЛА. Кожний предмет, який тебе оточує - це ТІЛО.
Тіла відрізняються один від одного ознаками, тобто певною особливістю.
Щоб охарактеризувати будь-яке тіло потрібно описати його форму, розмір, масу і забарвлення.
Наприклад, опишемо яблуко.
- Яке воно за формою? 
- Яке - за розміром?
- Яке - масою?
- Яке в нього забарвлення?
Отже, яблуко кругле, велике, важке, червоне.
- ПОПРАЦЮЙ В ПІДРУЧНИКУ ( ст. 19).
- Розглянь тіла та опиши їх так, як ти описував (описувала) яблуко.

ВІДПОЧИНЬ. ПОРУХАЙСЯ.


- ПОПРАЦЮЙ З КЕЙСБУКОМ НА СТ. 9 ТА ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ 2.


                                       


Домашнє завдання: обери будь-які 3 тіла та навчися їх описувати.

23.09.2022

Тема  Тематична діагностувальна робота "Україна на карті світу"

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ". 

- Ти вже багато дізнався (дізналась) про нашу країну і тому я пропоную тобі первірити свої знання та написати діагностувальну роботу.

- Візьми подвійний аркуш в клітинку та підпиши своє прізвище та ім'я.

Читай уважно завдання та виконуй. В кінці роботи оціни себе: якщо тобі було легко виконувати завдання - намалюй зелений кружечок, якщо  були труднощі - жовтий, якщо завдання для тебе були важкими - червоний. Успіхів тобі!


Прізвище, ім`я______________________________________

1.     Основний закон України :

А) правила         Б) Конституція      В ) обов`язки

2. Встанови  відповідність . З’єднай  державні та народні символи України.

Державні символи України *                            * Калина

*Державний Гімн України

Народні символи України  *                             * Верба

*Вишиванка

*Державний Прапор України

*Державний Герб України

3. Встанови відповідність. З`єднай частини.

День Конституції України  *                                 * 23серпня

День Незалежності України*                                * 28 червня

День Державного Прапора України*                   * 24 серпня

4. Доповни речення

Моя країна називається _____________________

Я живу в місті  _______________________

 Столицею України є ________________

Великими містами держави є ________________________________________

 В Україні є гори: _________________________________________________

 Найбільша річка моєї країни - ___________________________________

Україну омивають  __________________ і _________________ моря.

 

5. Україна по суші межує з  (зайве закресли)

 

 Росією,  Білорусією,  Францією, Словаччиною, Польщею,  Угорщиною, Румунією,  Німеччиною,  Молдовою.

 

6. Яких видатних українців, що прославили Україну ти знаєш? Запиши.

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

 Дякую за роботу!


22.09.2022

Тема. Україна на карті світу 

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 22 сент. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

Домашнє завдання: повторити в підручнику ст. 15-18.

19.09.2022

Тема. Україна - європейська держава. (ст. 15- 18)

- Запрошую на урок "Я досліджую світ".

- Поспостерігай за погодою.

- Сьогодні ми пригадаємо що ми знаємо про нашу країну, попрацюємо з картою та з'ясуємо хто є сусідами України, люди яких національностей живуть в Україні.

-Переглянь відео та пригадай, що ти вже знаєш про свою країну. Що для тебе було новим?

ВІДПОЧИНЬ. ПОРУХАЙСЯ.


- ПОПРАЦЮЙ В ПІДРУЧНИКУ 
- Розглянь карту України на ст. 15 та назви з якими країнами межує Україна.
-  Попрацюй на ст. 16 та дізнайся що таке мапа та діаграма?
- На ст. 17 з пазлів склади назви міст та знайди їх на карті. Навчись розповідати про Україну за планом. 
-Прочитай на ст. 16-17 казку "Без Батьківщини життя - не життя" та дай відповіді на запитання в кінці неї.
- ПОПРАЦЮЙ ЗІ СТ. 6-8 КЕЙСБУКА. 
-Виконай запропоновані завдання.



  

Домашнє завдання: повтори матеріал в підручнику на ст. 15 -18. За бажанням попрацюй на ст. 7 кейсбука.

15.09.2022

Тема. Шкільна спільнота (ст. 12)

Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 15 сент. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

Домашнє завдання: повторити в підручнику ст. 12.

12.09.2022р.

Тема. Різноманітність спільнот (ст. 9-10). 

- Запрошую на урок "Я досліджую світ".

- Поспостерігай за погодою.

- Ми закінчили вивчати розділ" Я люблю свою країну". Давай пригадаємо все, про що ми вивчали про Україну?

- Яке місто є столицею України? Яка найбільша річка України? Які гори є в Україні? Які моря омивають нашу Батьківщину? Коли Україна стала незалежною? Який основний закон України?

- Пригадай, які державні та народні символи України ти знаєш? Що вони означають?

- Сьогодні ми розпочнемо вивчати новий розділ. Розгорни підручник на ст. 9 та прочитай його назву.

- Для того, щоб пригадати, що означає слово "спільнота" пропоную розглянути тобі світлини та сказати, що об'єднує дітей на кожній з них.




Отже, спільнота - це група людей, згуртованих спільними умовами життя, метою та інтересами.
Серед українців багато талановитих спільнот художників, письменників, спортсменів, науковців. 

- Розгорни підручник на ст. 9 та розглянь фото. Назви видатних українців.

Чим прославили Україну Богдан Хмельницький, Анна Музичук, Василь Ломаченко та Леся Українка?

- Прочитай вірш Н. Карпенко  "Мій дім - це мій край, на ім'я Україна" та дай відповіді в кінці нього.

- Що для людини означає рідний дім? Рідний край? Україна?

- Прочитай значення слів "суспільство" і "спільнота" на ст. 10.

- Відпочинь. Порухайся.

                       

- Попрацюй на ст. 11. Розглянь фото та добери до них назви спільнот.
- Прочитай у рожевій рамочці , чому слід поважати людей усіх професій.
- Попрацюй в кейсбуці на ст. 4.

                                

                                

Домашнє завдання: повтори матеріал в підручнику на ст. 9 -11. 


09.09.2022р. 

Тема.  Народні символи українців ( ст. 7-8).

- Запрошую на урок "Я досліджую світ".

                                 

- Поспостерігай за погодою.

                                      

- Пригадай, які державні символи України ти знаєш? Що вони означають?

- Сьогодні ми пригадаємо народні символи українців та розширимо свої знання про них.

- До народних символів України належать одяг, предмети вжитку, рослини та тварини. Деякі з них створені ще нашими пращурами та дійшли  до нас з фольклору та традицій.

- Переглянь відео "Народні символи України" та пограй у цікаву гру.


- Відпочинь. Порухайся.



-Попрацюй в підручнику на ст. 8 та дізнайся, що символізує вишитий рушник та український вінок.

- Попрацююй з кейсбуком на ст. 2, 3 та виконай запропоновані завдання.

                         

                        
Домашнє завдання: повтори матеріал в підручнику на ст. 8. Також дізнайся, за що українці цінують і вшановують бджіл, птахів та коней.

08.09.2022р.

Тема. Державні символи України ( ст. 5-7).

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ", запрошую вас на зум урок.


Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 8 сент. 2022 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

Домашнє завдання: повторити в підручнику ст. 5-7.

05.09.2022р.

Тема. Наша Батьківщина - Україна. Як почувати себе в безпеці (ст. 4).

- Запрошую на урок "Я досліджую світ".


- Поспостерігай за погодою.



- Відгадай загадку:

На землі великій є одна країна:
Гарна, неповторна, красна, як калина.
І живуть тут люди добрі, працьовиті
І скажу, до речі, ще й талановиті.
Землю засівають і пісні співають,
На бандурі грають і вірші складають
Про ліси і гори, і про синє море,
Про людей і квіти, то скажіть же, діти,
Що це за країна?


Тема нашого уроку: "Наша Батьківщина - Україна". А також на уроці пригадаємо про те, як почувати себе в безпеці в Україні, коли йде війна.

- Попрацюй в підручнику на ст. 4. Прочитай текст про Україну. Дай відовіді на запитання в кінці нього.

_ Прочитай вірш "Я - українець" та назви права, які гарантовані українцям державою.

- Прочитай на ст. 5 що  таке Конституція України? Коли вона була прийнята?

Дотримуйся Конституції України.

- Відпочинь. Порухайся.


- Попрацюй з кейсбуком та виконай завдання на ст. 1.

 Україна -  миролюбна держава, вона хоче жити в мирі і злагоді з усіма країнами світу. Але на жаль є країна, яка роз'язала війну в нашій державі. Наші Захисники мужньо боронять нашу Батьківщину. Але вороги використовують смертельні ракети, які вбивать мирне населення, не шкодуючи ні дорослих, ні дітей. Тому ми з вами повинні знати, як поводити себе під час повітряної тривоги, щоб зберегти своє життя та здоров'я. 

- Переглянь відео та пригадай!




Домашнє завдання: повторити в підручнику ст. 4, 5.


02.09.2022р.

Тема. Я люблю свою Україну. Ознайомлення із підручником. Повторення вивченого у другому класі (ст. 3)

- Любі діти!

- Зараз у нас урок "Ядосліджую світ" і я запрошую вас на зум урок.

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко

Время: 2 сент. 2022 10:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09

Идентификатор конференции: 217 011 2597

Код доступа: 55555

Домашнє завдання: обгорнути підручник, повторити те, з чим знайомились на уроці (ст. 3 в підручнику)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас