3 клас Літературне читання 2019-2021
3 класи
Літературне читання
Виконані письмові завдання надсилайте на поштову скриньку
3-А - martysheva101@gmail.com
3-Б - ооrlik71@ukr.net
06.05.2021. Тема: Дженіфер Мур-Маллінос. Вирішуємо конфлікти.
05.05.2021. Тема: Аліна Туз. Новий планшет.
22.04.- 23.04.2021. Тема: Оповідання
про дітей. Анатолій Григорук.
Льодохід.
1. Сьогодні розпочинаємо новий розділ "Оповідання про дітей".
2. Пригадай, які жанри ми вже розрізняємо: казка, вірш, легенда, оповідання.
3. Пригадай, які твори називаються оповіданням?
4. Переглянь відео про Анатолія Григорука:5. Що ти знаєш про льодохід? Як ти вважаєш, про що буде розповідатися у оповіданні з такою назвою?
4. Переглянь відео про Анатолія Григорука:5. Що ти знаєш про льодохід? Як ти вважаєш, про що буде розповідатися у оповіданні з такою назвою?
6. На сторінках 129-131 прочитай уважно оповідання. Спробуй відповісти на запитання.
7. Тепер ти готовий пройти тест до 23 квітня, 19.00:
Код доступу 2214569
20.04.2021. Тема: Галина Джемула. Як Андрійко вчився заощаджувати.
1. Як ти розумієш слово "заощадливий"? Яким синонімом можна його замінити? Чи можеш ти себе назвати економним?
2. Переглянь відео:3. Як ти вважаєш, чи зможе Андрійко зібрати необхідну суму на планшет? Чому?
4. На сторінках 127-128 прочитай уважно вірш. Спробуй відповісти на запитання.
5. Перевір розуміння змісту вірша, пройшовши тест до 23 квітня, 19.00:
Код доступу 7817721
19.04.2021. Тема: Анатолій Костецький. Як захочеш – буде все!
1. Про що ти мрієш? Чи здійсненні твої мрії? Що ти робиш, аби твої мрії здійснилися?
2. Прослухай вірш Анатолія Костецького "Як захочеш – буде все!":3. Що зробив головний герой, щоб його мрія здійснилася?
4. Повправляйся у виразному читанні вірша на сторінці 126. Спробуй відповісти на запитання.
5. Давай спробуємо визначити головну думку твору. Своє речення розпочинай словами "Якщо ти хочеш, щоб твоя мрія здійснилася, потрібно......"
16.04.2021. Тема: Анатолій Костецький. Новенька.
1. Переглянь відео про Анатолія Костецького:2. Прослухай вірш "Новенька":- Що здивувало тебе у поведінці учнів класу?
- Чому вони так поводилися?
3. Прочитай вірш на сторінці 125.
- Від чийого імені ведеться розповідь?
- Чому новенька погодилася сісти із Юрком?
- Що порадиш учням класу? Запиши їх.
15.04.2021. Тема: Леонід Глібов. Хто вона? Хто баба?
1. Ознайомимося із акровіршами:
- У чому особливість таких віршів?
2. Ознайомся із акровіршами Леоніда Глібова. Хто вона? Хто баба? та Василя Довжика із Дмитром Білоусом на сторінках 123-124.
3. Спробуй відповісти на запитання.
13.04.2021. Тема: Валентин Кириленко. Випливає з-за гори.
1. Загадки бувають авторськими та народними.
- Які народні загадки ти пам'ятаєш?
- Чим авторські загадки відрізняються від народних?
2. Спробуй відгадати українські народні загадки:
3. Ознайомся із авторськими загадками про весняні квіти:
4. Ознайомся із авторською загадкою Валентина Кириленко "Випливає з-за гори" на сторінці 123.
- Що тобі підказало про відгадку?
5. Спробуй скласти і записати свою загадку про місяць.
12.04.2021. Тема: Сашко Дерманський. Кого беруть у космонавти.
- Кого із українських космонавтів ти знаєш? Першим космонавтом незалежної України був Леонід Каденюк:
1. Переглянь відео про поета, який написав вірш "Кого беруть у космонавти" - Сашка Дерманського:
2. Послухай відеозвернення поета:3. Ознайомся із віршем "Кого беруть у космонавти":4. На сторінці 122 прочитай вірш.
5. Спробуй відповісти на запитання, які розміщені на ст. 123.
09.04.2021. Тема: Олександр Подоляк "Мій зореліт"
1. Переглянь відео про планети Сонячної системи:
- Що нового про Сонячну систему ти довідався (довідалась)?
2. Прослухай вірш О. Подоляка "Мій зореліт":3. На ст. 120-121 прочитай вірш.
- Про що мріяв хлопчик?
- На яких із зображених планетах ти хотів (хотіла) би побувати?
4. Обери та виконай одне із завдань на ст. 121.
Гарних вихідних!)
06.04.2021. Тема: Грицько Бойко. Булка з маслом. Де Іванко?
1. Прослухайте вірші "Булка з маслом", "Викрутився" та "Де Іванко?":
2. На сторінці 120 підручника попрактикуйся у виразному читанні, передаючи інтонацію кожної дійової особи.
- Яку кумедну ситуацію зображує поет у віршах?
- Відшукай пари рим, що римуються.
30.03.- 05.04 2021. Тема: Грицько Бойко. Провалився по коліна. Бабуся і
внук. Позакласне читання "Мій улюблений вірш".
1. Давай познайомимся із чудовим поетом, який писав жартівливі вірші для дітей:
2. Послухай його вірш "Як невдаха виступав":3. На сторінках 119-120 прочитай вірші "Провалився по коліна" та "Бабуся і внук".
- Який у тебе настрій після прочитаного?
- Яку кумедну ситуацію зображує поет у віршах?
- Відшукай пари рим, що римуються.
4. Потренуйся виразно читати вірші Грицька Бойка.
5. У домашній бубліотечці відшукай свій улюблений вірш. Повправляйся у виразному читанні.
29.03.2021. Тема: Олександр Олесь. Степ.
1. На сторінці 117 прочитай інформацію про поета Олександра Олеся. Що тобі запам'яталося про поета?
2. Ознайомся із віршем О.Олеся "Степ".
3. Прочитай самостійно вірш. Спробуй відповісти на питання під текстом.
4. Виконай завдання підручника.
5. Намалюй свій малюнок до частини, яка тобі найбільше сподобалася.
17.02.2021. Тема: Народна легенда. Легенда про мак.
1.Переглянь відео.
2. Прочитай текст з підручника. Ст.90-91.
3. Після роботи пройди тест за посиланням у попередньому відео.
18-22. 01. 2021.
І. Тема: Валентина Зорик. Зимовий ранок.
Створюємо зимовий настрій.
Робота по книзі - ст 68: опрацьовуємо текст перед віршом.
Прочитайте вірш Зимовий ранок В. Зорик.
- Який настрій створює вірш?
- Знайди та прочитай слова із тесту вірша, які надають поезії світлого і ніжного звучання.
Додому : у зошит для читання випиши слова, вжиті в переносному значенні.
ІІ.Тема: Марійка Підгірянка. Сипле сніг. НАПАМ'ЯТЬ.
За темою заплановане заняття 19.01 о 9.00
Підключитися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 849 5567 2838
Код доступу:1111
У разі, якщо не вийшло підключитися до заняття:
Розгляньте картину О. Ямполя " Зимовий день".
За допомогою запитань опиши побачене.
Вірш М. Підгірянки прочитай, опрацюй за запитаннями на ст. 70.
Вивчи вірш напам'ять.
ІІІ. Тема: Із журналу "Розумашки". Чи бувають однакові сніжинки?
Зі ст 71 опрацюй текст за питаннями та завданнями.
ІV. Тема: Як утворюються сніжинки?
Чому блищать сніжинки?
- Спробуй відповісти на питання теми уроку.
- Опрацюй тексти на ст. 72-73.
- Словникова робота: дізнайся значення незнайомих слів.
- Напиши есе як утворюються сніжинки і надішли свою роботу.
13.01. та 14.01 - 3 - Б
14.01. та 15.01. -3 - А
Тема: Олеся Мовчун. П'єса "Горіхові принцеси"
Ст. 57 - ознайомитися з визначеням повісті та повісті-казки. (визначаємо жанр твору "Паперові квіти").
Ст. 60- знайомимося з визначенням п'єси і п'єси -казки. Порівнюємо з повістю. Визначаємо жанр твору "Горіхові принцеси".
Словникова робота - дослідити значення слова "ремарки".
Читаємо п'єсу ст 60-67. Оберіть собі роль та вичитайте вголос свої слова.
До 19.01 19.00 виконати тест за змістом п'єси-казки.
12.01.2021. Тема: Отфрід Пройслер. Паперові квіти.
Відповідаємо на запитання після твору.
11.01.2021.
Поліпшуємо техніку читання. Перечитуємо казку "Зачарована красуня" Братів Грімм на ст. 52 - 55. Відповідаємо на запитання ст. 56. Для портфоліо створюємо і підписуємо ілюстрацію до казки.
І.Читаємо оповідання О. Зими "Про сірого ворона та чарівні окуляри".
Відповідаємо на запитання після текту (ст 48).
До 28.12, до 19 00 виконати завдання онлайн тесту.
Код доступу 6166598
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
join.naurok.ua
ІІ. Читаємо казку Марини Павленко " Хатка для Нехайка". Відповідаємо на питання ст 51 після тексту.
До 28.12, до 19 00 виконати завдання онлайн тесту.
Код доступу 5381015
ІІІ.Читаємо казку Братів Грімм " Зачарована красуня". Відповідаємо на питання ст 56 після тексту.
До 28.12, до 19 00 виконати завдання онлайн тесту.
Код доступу 6721537
14.12-15.12 Тема - Українська народна казка "Круглячок".
1. Переглядаємо мультфільм
2. Прочитати казку, відповісти на питання.
3. Скласти і записати план казки.
4. Пройти до 15.12, 18.00 тест;
Код доступу 7495946
10.12 Тема - Українська народна казка "Котигорошко"
1. Ознайомлюємося зі змістом казки.2. Опрацьовуємо розуміння змісту казки за аудіотестом, який необхідно пройти до 14.12 18.00
Код доступу 9831377
08.12
Тема - Чарівний світ казки. Українська народна казка "Кирило Кожум'яка"
1. Пригадуємо, що казки бувають народними та авторськими.
2. Ознайомлюємося із поняттям чарівні казки, або героїко-фантастичні на сторінці 36.
3. Ознайомлюємося зі змістом казки - ст. 36-39. Відповідаємо на запитання.
4. Складаємо і записуємо план казки у зошит для читання.
5. Готуємо усний стислий переказ казки.
07.12
Тема - Приказки.
На ст. 34- 35 прочитати приказки. Вміти пояснювати своїми словами їх зміст.
15.10
Урок позакласного читання. Моя улюблена книжка.
Написати есе про героя своєї улюбленої книжки. Зробити ілюстрацію.
06.10
1. Опрацювати за завданнями та запитаннями твір Володимира Титаренка "Сойчини жолуді" на ст. 15-16.
2. Скласти та записати у зошит для читання питання до прочитаного твору.
08.10
1. Опрацювати за завданнями та запитаннями вірш Вадима Скомаровського "Клени".
2. Підготувати виразне читання твору.
3. Намалювати та підписати ілюстрацію до твору.
Матеріали за 2019 - 2020 навчальний рік
16.03 - 20.03
1. с.130 -135, виразно читати, переказувати
2. (ЯЛЧ) с.85-98, читати, відповідати на запитання.
20.03 -27.03
опрацювати с. 136 - 140
вірш Т.Шевченка "Тече вода із-за гаю" вивчити напам'ять
завдання до теми на с. 140 виконати письмово на окремому листочку
06.04 - 10.04
Дати відповіді на запитання на с. 151
Читати казку Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху"
Повну версію казки можете переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lcbV1YuIzFA
Скласти план до казки, переказати її дорослим за складеним планом
Дати письмово відповіді на запитання (на окремому листочку) зі с.158
с. 162 - 164, виразно читати
Контрольна робота (виконати на окремому аркуші в лінійку):
Літературне читання, 3 клас
Валентина Ткаченко "Квітень"
с. 165, виразно читати
тиждень 04.05-08.05
Підручник с.182 - 183, виразно читати, відповідати на запитання.
3.Твори сучасних письменників.
1)Прочитайте твір за посиланням: https://litportal.ru/avtory/galina-vdovichenko/read/page/1/kniga-l-ga-neparnih-shkarpetok-241334.html
2)https://padlet.com/galushchenkov/Lit20
4.Твори сучасних письменників.
https://padlet.com/galushchenkov/litchit20
Вітаю Вас на блозі дистанційного навчання!
1.ст 121-128- читати, переказувати
2. ст 130-140- читати, переказувати, скласти характеристики героїв
Вірші виразно читати, вірш "Тече вода із-за гаю" вивчити напам*ять.
Бажаю успіху!
3Б (23.03-27.03)
1.Читати по підручнику казки Братів Грим "Шипшинка" та Карла Колодді "Пригоди Піноккіо".
2 До кожної казки падготувати : перелік героїв, їх характеристики:герой- характеристика.
3Б клас 06.04-10.04
1. Урок позакласного читання. Збірка "Я люблю читати" ст. 61-73. Читати, переказувати, виконувати завдання в кінці розділу.
2.Знайти в додатковій літературі казку іншомовного автора. Прочитати, переказати, письмово скласти характеристики героїв .
3. Підручник ст. 159-161, читати .
4. Підручник ст. 162-164, читати , переказувати.
5.Підручник ст.165, виразно читати.
3-Б
с. 159 - 161, читати, відповідати на запитання;
с. 162 - 164, виразно читати
Контрольна робота (виконати на окремому аркуші в лінійку):
Літературне читання, 3 клас
21.04
3-Б
Вітаю Вас на блозі дистанційного навчання!
1.ст 121-128- читати, переказувати
2. ст 130-140- читати, переказувати, скласти характеристики героїв
Вірші виразно читати, вірш "Тече вода із-за гаю" вивчити напам*ять.
Бажаю успіху!
3-Б клас, тиждень 04.05-08.05
1.М.Познанська "Співай, Соловейку!", ст.169- виразно читати
2. Б.Комар "Як співає соловейко?", ст. 170- читати
3. Підсумковий урок за розділом, ст 171- відповідати на питання за розділом.
4. Вступ до розділу "Візьму перо та спробую", А Костецький "Імена", ст. 172-173
3-Б клас, тиждень 12.05-15.05
1. Анатолій Костецький "Дивна звичка"- виразно читати.(ст. 174-175 підручника)
2.Микола Носов "Як Незнайко складав вірші"- читати, переказувати (ст.175-179 підручника)
3.Твори сучасних письменників.
16.03 - 20.03
1. с.130 -135, виразно читати, переказувати
2. (ЯЛЧ) с.85-98, читати, відповідати на запитання.
20.03 -27.03
опрацювати с. 136 - 140
вірш Т.Шевченка "Тече вода із-за гаю" вивчити напам'ять
завдання до теми на с. 140 виконати письмово на окремому листочку
06.04 - 10.04
Читати казку Карло Коллоді "Пригоди Піноккіо"
Можна подивитись за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rY5jT49DTPoДати відповіді на запитання на с. 151
Читати казку Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху"
Повну версію казки можете переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lcbV1YuIzFA
Скласти план до казки, переказати її дорослим за складеним планом
Дати письмово відповіді на запитання (на окремому листочку) зі с.158
Завдання на тиждень 13.04 - 17. 04
с. 159 - 161, читати, відповідати на запитання;с. 162 - 164, виразно читати
Контрольна робота (виконати на окремому аркуші в лінійку):
Літературне читання, 3 клас
Контрольна робота . ІІ семестр.
Прізвище _____________________________________________________________
Дата ______________________________________
1. Прочитай уважно текст.
Прогаяний день
Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:
— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори.
Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу.
Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім за¬снув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком.
Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба.
Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встиг¬ну...»
Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну».
Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів.
Прийшла мати ввечері й каже:
— Показуй, що зробив, сину.
А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.
— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.
Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:
— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював трак¬торист. А ти байдики бив.
Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідо-рами й каже:
— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.
Підвела до великої-великої купи зерна.
— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолоти¬ли, зерно при-везли на тік. А ти байдики бив.
Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.
— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це му-ляри працювали. А ти байдики бив.
Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.
— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.
От що таке прогаяний день. ( 326 слів)
В.Сухомлинський
2. Виконай завдання.
1. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
А «Усна народна творчість»
Б «З любов’ю до рідної землі»
В «Бджола мала, а й та працює»
2. Чому Петрик не виконав дорученої справи ?
А Тому, що був у школі
Б Тому, що не мав почуття відповідальності
В Тому, що був зайняти читанням книжки
3. У колгоспному дворі хлопчик побачив:
А багато картоплі
Б багато ящиків з яблуками
В багато ящиків з помідорами
4. Що означає вислів байдики бити?
А вибивати м’яча
Б ходити пішки
В нічого не робити
5. Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
А Згаяного часу і конем не доженеш
Б Усе добре у свій час
В Гуляй, дитино, поки твоя година
6. Яку роботу мав виконати Петрик ? Знайди відповідь у тексті та за-пиши її._______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
7. Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри в порожні клітинки.
Петрик задрімав.
Сонце вже серед неба.
Результати плідної праці людей за день.
Петрикові нічого показати.
Мама дала доручення Петрикові.
8. Встанови відповідність між словом та його значенням.
Гаяти час ◊ ◊ виоране поле.
Тік ◊ ◊ будівельний робітник.
Рілля ◊ ◊ марнувати, витрачати даремно.
Муляр ◊ ◊ місце для просушування зерна.
9. Продовж речення.
Ходімо, сину, ______________ тобі, що люди _______________________ за той день, що ти _________________________.
10. Які Поради ти можеш дати Петрикові? Запиши.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
21.04Валентина Ткаченко "Квітень"
с. 165, виразно читати
22.04
Звуконаслідування. Андрій М'ястківський "Розмова з одудом"
с.166,
Робота над скоромовкою
Рак від берега задкує,
Рибкалин над ним кепкує:
— Рак забріввочерети,
Річку думав перейти.
Цікаво знати!
Батьківщина одуда — спекотна Африка. Він
і дотепер мешкає на широких територіях цього континенту. На території Центральної
Африки зимують і одуди, що гніздують в межах помірного клімату. Одуди селяться на
прогрітих сонцем, відкритих місцинах. Цього барвистого чубатого птаха
можна зустріти на лісових галявинах, луках, пасовиськах, полях, виноградниках. Чим
далі на південь, тим більше одуди надають перевагу саванам, сухим степам та оазисам,
іноді — місцям поблизу господарських споруд. У північній частині ареалу, в тому
числі в Україні, одуда можна побачити з середини квітня до вересня — за цей час
він устигає вигодувати один виводок.
Голову
одуда прикрашає характерний чубок з оранжевих пір’їн з чорно-білими вершинами.
Довгий та тонкий дзьоб трохи загнутий донизу, Це пристосування для
витягування комах із землі. Очі порівняно великі та
темні.Оперення тулуба вохристо-руде, на спині та крилах є поперечні чорно-білі смуги.
Хвіст довгий, чорний з поперечною білою смугою. Лапи із гострими кігтями дозволяють одуду
легко вилізати на стовбури дерев.
Одуд належить до числа тих пернатих, у
яких одна частина популяції живе осіло, а інша — здійснює сезонні міграції. Птахи,
що гніздяться на півночі свого географічного ареалу, проводять зиму в краях із
теплим кліматом. Одуди-«європейці» відлітають зимувати в Африку, а
жителі Азії відкочовують на південь рідного континенту. Для одуда характерний своєрідний хвилеподібний політ
— чергування м’яких помахів крил з короткою фазою ширяння. Ця манера є
досить незвичною і надає одуду в польоті схожість із великим барвистим метеликом.
Незважаючи на яскраве забарвлення одуда, його досить непросто помітити на землі.
Його головний засіб захисту — стоматоліз. Зляканий птах падає на землю, широко
розкривши крила та хвіст, і буквально розчиняється в барвистій зелені.
Мисливські угіддя одуда, як правило, розташовані по сусідству із гніздом. Полює він,
ходячи по землі, підбирає кобилок, цвіркунів, личинок, павуків, жуків, гусінь,
дощових червів та іншу дрібноту. Схопивши здобич, одуд витягає її із землі та
вбиває точним ударом дзьоба, після чого підкидає вгору та ловить на льоту, щоб корм
із дзьоба потрапив прямо в горло. Ця майстерність в одудів вроджена, і навіть юним
птахам не потрібно навчань. Одуди перекликаються глухими окриками, «удуд-дуд»,
яким і зобов’язані своєю назвою. Наполохані птахи видають різкі крики, схожі на
каркання.
— Сьогодні ми
прочитаємо вірш АндріяМ’ястківського «Розмова з одудом». Повчимося передавати голос
пташки. Це називається звуконаслідуванням.
Прочитали? А тепер трішечки порелаксуйте і послухайте голоси птахів.
25.04
Леся Українка "Уже весняне сонце припікає"
с.166, читати виразно, відповісти на запитання.
Порелаксуємо?
27.04
Микола Сингаївський "Вийшов травень з лісу"
с.167, виразно читати
28.04
Урок позакласного читання на тему "Будить березень весну"
ЯЛЧ с.117 - 128
29.04
М.Сингаївський "На врожай", с.168
https://www.youtube.com/watch?v=zV-oqaKApUM, прослухати, виразно читати
Катерина Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба" (ЯЛЧ с.113)
тиждень 04.05-08.05
1.М.Познанська "Співай, Соловейку!", ст.169- виразно читати
2. Б.Комар "Як співає соловейко?", ст. 170- читати
3. Підсумковий урок за розділом, ст 171- відповідати на питання за розділом.
4. Вступ до розділу "Візьму перо і спробую", А Костецький "Імена", ст. 172-173
3-А клас, тиждень 12.05-15.05
1. Анатолій Костецький "Дивна звичка"- виразно читати.(ст. 174-175 підручника)
2.Микола Носов "Як Незнайко складав вірші"- читати, переказувати (ст.175-179 підручника)
1. Анатолій Костецький "Дивна звичка"- виразно читати.(ст. 174-175 підручника)
2.Микола Носов "Як Незнайко складав вірші"- читати, переказувати (ст.175-179 підручника)
18.05 - 22.05
1. Іван Світличний "Слухала Лисичка Солов'я". Андрій М'ястківський "Біла хмарка, біла"
Підручник с.180, виразно читати.
Контроль навички читання вголос.
За секундоміром прочитайте текс одну хвилину. Зупиніться, порахуйте кількість слів. Скиньте кількість прочитаних слів за одну хвилину мені у групу вайбер. (Попросіть батьків допомогти з командами "старт" і "стоп")
Контроль навички читання вголос.
За секундоміром прочитайте текс одну хвилину. Зупиніться, порахуйте кількість слів. Скиньте кількість прочитаних слів за одну хвилину мені у групу вайбер. (Попросіть батьків допомогти з командами "старт" і "стоп")
3.Твори сучасних письменників.
1)Прочитайте твір за посиланням: https://litportal.ru/avtory/galina-vdovichenko/read/page/1/kniga-l-ga-neparnih-shkarpetok-241334.html
2)https://padlet.com/galushchenkov/Lit20
4.Твори сучасних письменників.
https://padlet.com/galushchenkov/litchit20
25.05-29.05
1. Тамара Коломієць "Чоловічки", Леся Мовчун "Загадки-добавлянки", Наталія Хаткіна "Веселі римки"- ст.182-183- виразно читати .
2. Василь Сухомлинський "Сергійкова квітка"- читати, переказувати. Галина Кирпа "Чого я другу не сказав"- виразно читати. (ст.183-187 підручника.)
3. Опрацювання творів сучасних поетів. Знайти в додатковій літературі наступні твори:
Оксана Лущевська "Півонія, Аль і я ", "Пташка". Читати та переказувати.
Дякую Всім Учням за плідну роботу! Гарного відпочинку на літніх канікулах!
3-Б клас
Вітаю Вас на блозі дистанційного навчання!
1.ст 121-128- читати, переказувати
2. ст 130-140- читати, переказувати, скласти характеристики героїв
Вірші виразно читати, вірш "Тече вода із-за гаю" вивчити напам*ять.
Бажаю успіху!
3Б (23.03-27.03)
1.Читати по підручнику казки Братів Грим "Шипшинка" та Карла Колодді "Пригоди Піноккіо".
2 До кожної казки падготувати : перелік героїв, їх характеристики:герой- характеристика.
3Б клас 06.04-10.04
1. Урок позакласного читання. Збірка "Я люблю читати" ст. 61-73. Читати, переказувати, виконувати завдання в кінці розділу.
2.Знайти в додатковій літературі казку іншомовного автора. Прочитати, переказати, письмово скласти характеристики героїв .
3. Підручник ст. 159-161, читати .
4. Підручник ст. 162-164, читати , переказувати.
5.Підручник ст.165, виразно читати.
3-Б
с. 159 - 161, читати, відповідати на запитання;
с. 162 - 164, виразно читати
Контрольна робота (виконати на окремому аркуші в лінійку):
Літературне читання, 3 клас
Контрольна робота . ІІ семестр.
Прізвище _____________________________________________________________
Дата ______________________________________
1. Прочитай уважно текст.
Прогаяний день
Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:
— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори.
Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу.
Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім за¬снув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком.
Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба.
Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встиг¬ну...»
Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну».
Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів.
Прийшла мати ввечері й каже:
— Показуй, що зробив, сину.
А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.
— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.
Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:
— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював трак¬торист. А ти байдики бив.
Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідо-рами й каже:
— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.
Підвела до великої-великої купи зерна.
— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолоти¬ли, зерно при-везли на тік. А ти байдики бив.
Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.
— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це му-ляри працювали. А ти байдики бив.
Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.
— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.
От що таке прогаяний день. ( 326 слів)
В.Сухомлинський
2. Виконай завдання.
1. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
А «Усна народна творчість»
Б «З любов’ю до рідної землі»
В «Бджола мала, а й та працює»
2. Чому Петрик не виконав дорученої справи ?
А Тому, що був у школі
Б Тому, що не мав почуття відповідальності
В Тому, що був зайняти читанням книжки
3. У колгоспному дворі хлопчик побачив:
А багато картоплі
Б багато ящиків з яблуками
В багато ящиків з помідорами
4. Що означає вислів байдики бити?
А вибивати м’яча
Б ходити пішки
В нічого не робити
5. Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
А Згаяного часу і конем не доженеш
Б Усе добре у свій час
В Гуляй, дитино, поки твоя година
6. Яку роботу мав виконати Петрик ? Знайди відповідь у тексті та за-пиши її._______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
7. Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри в порожні клітинки.
Петрик задрімав.
Сонце вже серед неба.
Результати плідної праці людей за день.
Петрикові нічого показати.
Мама дала доручення Петрикові.
8. Встанови відповідність між словом та його значенням.
Гаяти час ◊ ◊ виоране поле.
Тік ◊ ◊ будівельний робітник.
Рілля ◊ ◊ марнувати, витрачати даремно.
Муляр ◊ ◊ місце для просушування зерна.
9. Продовж речення.
Ходімо, сину, ______________ тобі, що люди _______________________ за той день, що ти _________________________.
10. Які Поради ти можеш дати Петрикові? Запиши.
3-Б, тиждень 21.04-24.04
21.04
Валентина Ткаченко "Квітень"
с. 165, виразно читати
22.04
Звуконаслідування. Андрій М'ястківський "Розмова з одудом"
с.166,
Робота над скоромовкою
Рак від берега задкує,
Рибкалин над ним кепкує:
— Рак забріввочерети,
Річку думав перейти.
Цікаво знати!
Батьківщина одуда — спекотна Африка. Він і дотепер мешкає на широких територіях цього континенту. На території Центральної Африки зимують і одуди, що гніздують в межах помірного клімату. Одуди селяться на прогрітих сонцем, відкритих місцинах. Цього барвистого чубатого птаха можна зустріти на лісових галявинах, луках, пасовиськах, полях, виноградниках. Чим далі на південь, тим більше одуди надають перевагу саванам, сухим степам та оазисам, іноді — місцям поблизу господарських споруд. У північній частині ареалу, в тому числі в Україні, одуда можна побачити з середини квітня до вересня — за цей час він устигає вигодувати один виводок.
Голову одуда прикрашає характерний чубок з оранжевих пір’їн з чорно-білими вершинами. Довгий та тонкий дзьоб трохи загнутий донизу, Це пристосування для витягування комах із землі. Очі порівняно великі та темні.Оперення тулуба вохристо-руде, на спині та крилах є поперечні чорно-білі смуги. Хвіст довгий, чорний з поперечною білою смугою. Лапи із гострими кігтями дозволяють одуду легко вилізати на стовбури дерев.
Одуд належить до числа тих пернатих, у яких одна частина популяції живе осіло, а інша — здійснює сезонні міграції. Птахи, що гніздяться на півночі свого географічного ареалу, проводять зиму в краях із теплим кліматом. Одуди-«європейці» відлітають зимувати в Африку, а жителі Азії відкочовують на південь рідного континенту. Для одуда характерний своєрідний хвилеподібний політ — чергування м’яких помахів крил з короткою фазою ширяння. Ця манера є досить незвичною і надає одуду в польоті схожість із великим барвистим метеликом. Незважаючи на яскраве забарвлення одуда, його досить непросто помітити на землі. Його головний засіб захисту — стоматоліз. Зляканий птах падає на землю, широко розкривши крила та хвіст, і буквально розчиняється в барвистій зелені. Мисливські угіддя одуда, як правило, розташовані по сусідству із гніздом. Полює він, ходячи по землі, підбирає кобилок, цвіркунів, личинок, павуків, жуків, гусінь, дощових червів та іншу дрібноту. Схопивши здобич, одуд витягає її із землі та вбиває точним ударом дзьоба, після чого підкидає вгору та ловить на льоту, щоб корм із дзьоба потрапив прямо в горло. Ця майстерність в одудів вроджена, і навіть юним птахам не потрібно навчань. Одуди перекликаються глухими окриками, «удуд-дуд», яким і зобов’язані своєю назвою. Наполохані птахи видають різкі крики, схожі на каркання.
— Сьогодні ми прочитаємо вірш АндріяМ’ястківського «Розмова з одудом». Повчимося передавати голос пташки. Це називається звуконаслідуванням.
Прочитали? А тепер трішечки порелаксуйте і послухайте голоси птахів.
25.04
Леся Українка "Уже весняне сонце припікає"
с.166, читати виразно, відповісти на запитання.
Порелаксуємо?
27.04
Микола Сингаївський "Вийшов травень з лісу"
с.167, виразно читати
28.04
Урок позакласного читання на тему "Будить березень весну"
ЯЛЧ с.117 - 128
29.04
М.Сингаївський "На врожай", с.168
https://www.youtube.com/watch?v=zV-oqaKApUM, прослухати, виразно читати
Катерина Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба" (ЯЛЧ с.113)
тиждень 12.05-15.05
1. Анатолій Костецький "Дивна звичка"- виразно читати.(ст. 174-175 підручника)
2.Микола Носов "Як Незнайко складав вірші"- читати, переказувати (ст.175-179 підручника)
1. Анатолій Костецький "Дивна звичка"- виразно читати.(ст. 174-175 підручника)
2.Микола Носов "Як Незнайко складав вірші"- читати, переказувати (ст.175-179 підручника)
Вітаю Вас на блозі дистанційного навчання!
1.ст 121-128- читати, переказувати
2. ст 130-140- читати, переказувати, скласти характеристики героїв
Вірші виразно читати, вірш "Тече вода із-за гаю" вивчити напам*ять.
Бажаю успіху!
3-Б клас, тиждень 04.05-08.05
1.М.Познанська "Співай, Соловейку!", ст.169- виразно читати
2. Б.Комар "Як співає соловейко?", ст. 170- читати
3. Підсумковий урок за розділом, ст 171- відповідати на питання за розділом.
4. Вступ до розділу "Візьму перо та спробую", А Костецький "Імена", ст. 172-173
3-Б клас, тиждень 12.05-15.05
1. Анатолій Костецький "Дивна звичка"- виразно читати.(ст. 174-175 підручника)
2.Микола Носов "Як Незнайко складав вірші"- читати, переказувати (ст.175-179 підручника)
18.05 - 22.05
1. Іван Світличний "Слухала Лисичка Солов'я". Андрій М'ястківський "Біла хмарка, біла"
Підручник с.180, виразно читати.
Контроль навички читання вголос.
За секундоміром прочитайте текс одну хвилину. Зупиніться, порахуйте кількість слів. Скиньте кількість прочитаних слів за одну хвилину мені у групу вайбер. (Попросіть батьків допомогти
Повідомте учням
join.naurok.ua
Контроль навички читання вголос.
За секундоміром прочитайте текс одну хвилину. Зупиніться, порахуйте кількість слів. Скиньте кількість прочитаних слів за одну хвилину мені у групу вайбер. (Попросіть батьків допомогти
Повідомте учням
join.naurok.ua
Підручник с.182 - 183, виразно читати, відповідати на запитання.
3.Твори сучасних письменників.
1)Прочитайте твір за посиланням: https://litportal.ru/avtory/galina-vdovichenko/read/page/1/kniga-l-ga-neparnih-shkarpetok-241334.html
4.Твори сучасних письменників.
25.05-29.05
1. Тамара Коломієць "Чоловічки", Леся
Мовчун "Загадки-добавлянки", Наталія Хаткіна "Веселі римки"- ст.182-183- виразно читати .
2. Василь Сухомлинський "Сергійкова квітка"- читати, переказувати. Галина Кирпа "Чого я другу не сказав"- виразно читати. (ст.183-187 підручника.)
3. Опрацювання творів сучасних поетів. Знайти в додатковій літературі наступні твори:
Оксана Лущевська "Півонія, Аль і я ", "Пташка". Читати та переказувати.
Дякую Всім Учням за плідну роботу! Гарного відпочинку на літніх канікулах!
Комментарии
Отправить комментарий