Good morning! Сьогодні ми узагальнюємо всю вивчену інформацію за 3 клас і виконуємо цікаві завдання! ОБОВ'ЯЗКОВО всі речення у вправах читати і перекладати!
Впрва 5 (в першій колонці оберіть слово в Present simple (теперішній час), а в другій - в Past simple (минулий час)
Вправа 6 (пограйте в гру GAME "Weather": натискаєте на кубик, обираєте правильний варіант речення. Увага: у вас є тільки 12 кроків, постарайтесь дойти до кінця!)
Після виконання вправ натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
3А 3Б
28/05/2021група Євгеніі Миколаївни
Good morning! Сьогодні ти закріпеш вживання was/were у реченнях минулого часу. Переглянь відео і повтори що з чим вживається.
закріпи вживання was/were у розповідних, заперечних і питальних реченнях
роботу надішли на пошту kroposvita@gmail.com
07.05.2021 Анна Мих. (3-А/3-Б)
Good morning! Сьогодні продовжуємо тему "Пори року. Місяці"
1) Повторіть назви місяців (ст.118)
Пісеньки краще допоможуть згадати місяці. Поспівайте їх.
2) Виконайте вправи в друк зош (АВ)
Ех. 2, р. 95
Ех. 1, р. 97
Ех. 1,2, р.98
Ех. 5, р. 105
3) На основі виченого матеріалу виконайте наступні тести:
ТЕСТ 1 (натисніть на мікрофончик. прослухайте, перетягніть правильний місяць)
ТЕСТ 2 (1.Постав місяці в правильному порядку. 2.З'єднай місяць з малюнком пори року 3.Вгадай що за місяць і впиши його назву)
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
05.05.2021 Анна Мих. (3-А/3-Б)
Good morning! Сьогодні продовжуємо тему "Weather" (Погода).
1) Повторіть розповідь про погоду (картка в блокноті) і пори року (ст.118)
2) Ех.2,3, р.116 (слухати, повторювати за диктором, читати і перекладати АУДІО 2АУДІО 3)
ТЕСТ 3 (Обери правильне слово відповідно до змісту речення. !!!Назви одягу можна подивитися в блокноті на картці з 2-го класу!!!) take - брати, put on - одягати, одягни)
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
3А 3Б
07/05/2021група Євгеніі Миколаївни
Good morning!
Сьогодні письмових завдань немає . Виконай тренувальні вправи, повтори вивчені слова і фрази
Сьогодні ми продовжуєм тему. Минулого уроку ми говорили про Великдень. Підручник Впр 4 ст 123 письмово у зошит переписати і доповнити лист словами з боксику.
3А 3Б
23/04/2021група Євгеніі Миколаївни
Good morning!
Сьогодні ми продовжуєм тему. Ми будемо говорити про пори року і місяці. Повторюй пісню, щоб легше вивчити назви місяців.
Тренувальні вправи на пройдений матеріал
Task 1 розглянь малюнок, прослухай/прочитай слово , обери відповідь правда (True) неправда (False)
Task 3 праслухай пісню, читай слова і обирай пропущене слово. Тренуємо навички аудіювання
21.04.2021 Анна Мих. (3-А/3-Б)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-А/3-Б
Время: 21 апр. 2021 10:30 AM
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 23.04.2021 Працюємо тільки в друк зош (АВ)
1) AB Ех. 1, р.67 (запитати членів своєї сім'ї що вони зазвичай роблять і позначити в табличці) за зразком:
Do you usually ....(wear a hat)?
I never wear a hat. (в цьому випадку позначка буде навпроти фраз wear a hat i never)
2) АВ Ех. 2 р. 68 (написати речення на основі щойно заповненої таблиці. Не зубуваємо про закічення -s/-es в дієсловах, а також , що слово have при he,she,itзмінюється на has)
3) АВ Ех. 3, р. 68 (написати про себе)
4) Ех. 3. р. 71 (за зразком запитуємо своїх однокласників що я як часто вони виконують певні дії, ставимов таблшиці позначки. Потім в тоненькому зошиті написати стверджувальні речення про своїх однокласників. Має бути 18 речень) Не зубуваємо про закічення -s/-es в дієсловах при he,she,it)
Наприклад:
Alina never plays football.
Alina usually helps her mum....
5) АВ Ех. 4, р. 71 (слухати АУДІО, повторювати за диктором, усно перекласти, прочитати речення, згодьтеся або зеперечте речення відповідно до прослухан6ого)
Фото ст. 67,68,71 в друк зош і письмому вправу в тоненькому зошиті чекаю на Вайбер до Пт!
3А 3Б
21/04/2021група Євгеніі Миколаївни
Topic: Євгенія Бєжан's Zoom Meeting
Time: Apr 21, 2021 10:30 AM Helsinki
Meeting ID: 898 567 9176
Passcode: 1111
Good morning!
Сьогодні ми продовжуєм тему. Ми будемо говорити про і погоду і пори року.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-А/3-Б Время: 19 апр. 2021 10:45 AM Идентификатор конференции: 561 837 9699 Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 21.04.2021
1)Ех.1, р. 89 усно
2) Ех. 2, р. 89 (читати, перекладати, перевірити себе)
3) Ех. 3, р. 90 усно
4) Ех. 4, р. 90 письмово (переписуємо питання і даємо повну відповідь). Наприклад:
-What do you usually have for lunch?
- I usually have a cup of tea and a sandwich with sausage and cheese for lunch.
5) Ех.5, р.90 читати і перекладати
6) Ех. 6. р. 90 виконати проектну роботу для портфоліо (на альбомному листку написати My favourite Food and Drinks, намалювати свої улюблені страви, їжу і напої, підписати їх англ мовою. На звородній стороні аркуша написати I like eating... I like drinking... (перераховуючи все те, що ви намалювали).
Наприклад:
I like eating apples, oranges, soup and pizza.
I like drinking peach juice, milk and mineral water.
Фото письмової вправи в зошиті та проектної роботи для портфоліо чекаю на Вайбер!
3А 3Б
19/04/2021група Євгеніі Миколаївни
Good morning!
Сьогодні ми продовжуєм тему. Ми будемо говорити про і погоду.
Спочатку давай перевіримо домашню Підручник Ex 3 p. 116
Давай повторимо слова і потренуємось питати та відповідати про погоду презентація
Друкований зошитEx 1 p. 93
Підручник Ex 2 p. 117
Ex 3 p. 117 прослухай та прочитай вірш, переклади його усно Аудіо
16.04.2021 Анна Мих. (3-А/3-Б)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-А/3-Б
Время: 16 апр. 2021 11:40 AM
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 19.04.2021
1)Ех. 1, р. 87-88 читати і перекладати (АУДІО допоможе в правильному читанні)
2) Ех-. 2, р. 88 письмово в тоненькому зошиті
3) АВ Ех. 2, р. 66 (по матеріалу в підручнику ст. 83-84)
Ех. 1, р. 69 (по матеріалу в підручнику ст. 87-88)
Ех.2, р. 69 (написати про свою улюблену цифру і чому вона улюблена (причину можна вказати одну або декілька)).
Наприклад:
My favourite number is three (3).
I like number 3 because I live at 3 Shevchenka Street.
My birthday is on 3 December.
I have got three cats and dogs.
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер!
3А 3Б
16/04/2021група Євгеніі Миколаївни
Good morning!
Сьогодні ми продовжуємо нову тему. Ми будемо говорити про весну і погоду.
6) АВ Ех. 1, р. 66 (пишемо одне й те ж саме речення, але з різними займенниками (I,He, We...) і додаємо закінчення -s до дієслова у реченнях з He,She,It)
Фото виконаних вправ в друк і в тоненькому зошиті чекаю на Вайбер!
3А 3Б
14/03/2021група Євгеніі Миколаївни
Good morning!
Сьогодні ми починаємо нову тему. Ми будемо говорити про весну і погоду.
Але спочатку давай перевіримо домашнє завдання
1. Підручник Ex 1 p. 116 аудіо прослухай, повтори і вивчи. Перепиши слова у блокнотик з карточками
2. Ex 2 p. 116 аудіо прослухай та прочитай . Синенькі слова Перепиши слова у блокнотик з карточками.
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
3А 3Б
12/03/2021група Євгеніі Миколаївни
Good morning!
1. Пригадай що таке злічувані і незлічувані іменники.
Злічувані іменники ми можемо полічити/порахувати
Незлічувані іменники - не можемо полічити/порахувати
2. До чого ми ставимо a/an а до яких іменниківsome
1) Передзлічуваними іменниками в однині ми ставимо артикль a/an. Наприклад: abanana, anegg
2) Перед незлічуваними іменниками (сипучі продукти, рідини)ставимо слово some(трохи).
Нариклад:
Somewater- трохи води
Somecheese– трохи сиру
Правило на сьогодні. Вивчи!
Передзлічуваними іменниками в множині ми пишемо слово some(трохи).
Нариклад: some apples - трохи яблук
somelemons - трохи лимонів
Пригадай! (правило з останньої карточки)
1.1.Щоб утворити множину іменника потрібно додати закінчення –s
A carrot-
carrots
2. 2. Якщо
іменник закінчується на -s, -ss,-sh,-ch,-x,-o - додаємо закінчення –es
A tomato-
tomatoes
A potato-
potatoes
3. Артикль а у
множині не ставимо!!!!
Task 1Виконане завдання надішли на пошту kroposvita@gmail.com
Друкований зошит
Ex 1 p. 65 впиши пропущені літери Ex 2 p. 64 тобі допоможе. Вивчи слова
Підручник
Ex 3 p. 81 проговори діалоги усно. Замість крапочок вставляй назву намальованого предмету і не забувай про a/an/some
Ex 1 p. 82 проговори діалоги усно. Не забувай про a/an/some
Друкований зошит
Ex 2 p. 65 заповни за зразком.
09.04.2021 Анна Мих. (3-А/3-Б)
Good morning!
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
1) Повтори правило вживання артиклів а/an перед іменниками в однині з минулого уроку і виконай наступний ТЕСТ
2) Пригадай назви овочів, фруктів, страв та напоїв і виконай наступний ТЕСТ
3) Сьогодні працюємо зізлічуваними(countable)танезлічуваними(uncountable) іменниками (наступні правила записати в блокнот або роздрукувати їх і вклеїти в блокнот)
Злічувані іменники (COUNTABLE) ми можемо полічити/порахувати
Незлічувані іменники (UNCOUNTABLE) - не можемо полічити/порахувати
Rule 2 (Правило 2 )
1) Передзлічуваними іменниками в однині ми ставимо
артикль a/an.
Наприклад: abanana, anegg
2) Перед злічуваними іменниками
в множині артиклі a/anне ставимо, але в кінці слова додаємо закінчення -s.
Наприклад: bananas, eggs.
3) Перед незлічуваними іменниками
(сипучі продукти,
рідини)ставимо слово some(трохи).
Нариклад:
Somewater- трохи
води
Somecheese– трохи сиру
Щоб краще зрозуміти правило, перегляньте наступне відео.
4) Ех. 2, р. 81 (читати з артиклями і словом some. Наприклад:
an egg - яйце
a tomato - помідор
some juice - трохи соку...)
Слова по темі FOOD (Їжа) є в блокноті за 1-й клас
5) Ех. 1, р. 80, Ех. 1, р. 81 (слухати АУДІО (р.80), АУДІО (р.81) читати за диктором, читати самойстійно і перекладати, виділені сині фрази вивчити)
07.04.2021 Анна Мих. (3-А/3-Б)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-Б Время: 7 апр. 2021 09:10 AM Идентификатор конференции: 561 837 9699 Код доступа: 11111
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-А
Время: 7 апр. 2021 10:00 AM
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 09.04.2021 для 3-А/3-Б
Всі вправи в підручнику на читання і переклад ми робили в класі ще до карантину!
Good morning! Сьогодні продовжуємо повторення вивченої теми "Мій розпорядок дня", працюємо в друкованих зошитах (АВ). Виконуємо всі вправи ст. 54-57 (це вправи по матеріалу вправ в впідручнику ст. 66-69)
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер!
31.03.2021 Анна Мих. (3-А/3-Б)
Good morning! Сьогодні продовжуємо повторення вивченої теми "Present Simple" (всі правила і таблички є в блокноті). Працюємо в друкованих зошитах (АВ). Виконуємо всі вправи ст. 50-53.
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер!
3А 3Б
05/03/2021група Євгеніі Миколаївни
Good morning! Сьогодні ми продовжимо говорити і вивчати тему Їжа.
1. Ex.1 p.80 прослухай і повтори за диктором аудіо . Прочитай самостійно і переклади фрази. Зверни увагу на нове слово some(сам) -трішечки. Це слово ми будемо вживати з продуктами які ми не можемо порахувати наприклад сіль, цукор, масло.
2. Повтори слова і фрази з карточки. Спробуй їх вивчити.
To pass-
передавати
To enjoy-насолоджуватись
Enjoy your
meal! - Смачного!
Here you
are – Ось, візьми!
3. Виконай вправи у друкованому зошиті.
Ex. 1,2 p . 63, Ex. 1 p . 63
4. Давай потренуємо навички аудіювання, того, як ти розумієш англійську мову на слух. Ваправа 1 прослухай діалог і познач правильну страву. Виконане завдання надішли на пошту kroposvita@gmail.com
5. Повтори слова частотності по карточці.(usually, sometimes///) Пригадай як ми будуємо речення. 1.Підмет 2. слово частотності 3. дія. 4 другорядні члени речення
Виконай вправу 2Зверни увагу! у вправі є 2 невідомих слова with - з, rarely - рідко
Дякую за урок, чекаю на твої роботи.
29.03.2021 група Євгеніі Миколаївни
1. Переглянь відео і пригадай коли ми ставимо артикль a (якщо слово починається з приголосного звука) an (якщо слово починається з голосного звука)
2. Потренуйся, розподіли слова на 2 колонки Вправа1
3. Виконай вправу і надішли на пошту Вправа 2 kroposvita@gmail.com
4. Пригадай назви фруктів овочів та напоїв. Виконай Вправу3і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
29.03.2021 Анна Мих. (3-А/3-Б)
Роздала дітям друковані зошити (Activity Book). На обкладинці у кожного учня написані номери сторнок, де не виконані вправи. Виконайте їх на Ср. Для всіх вправ по слуханню нижче скидую АУДІО.
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
22.01.2021 Анна Мих. (3-Б)
1) Вивчити як утворюються питальні речення в Present Simplе (АВ Ех. 1, р. 48) + Нижче передивіться відео (вони допоможуть краще розібратися)
2) АВ Ех. 1 р. 48 (за зразком )
3) Ех. 1, р. 54 слухати АУДІО, читати і перекладати
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
22.01.2021
3A,3Б група
Євгенії Миколаївни
Повтори правило:
!!!! Якщо ми говоримо що дію виконує він або вона, то до дієслова ми додаємо
закінчення (s)
1.Розглянь таблицю. В зошит склади і запиши 9 речень
I
Count (s)
at
Reading
on
Monday
You
Jump(s)
Sport
Tuesday
He\She
speak(s)
English
Wednesday
We
sing(s)
Music
Thursday
Tom
paint(s)
Art
Friday
My friend
play(s)
Maths
Her cousin
Read (s)
Ukrainian
His sister
Write (s) пишемо
IT
Склади речення, поєднавши початок, що в першому
стовпчику, із його закінченням у другому. В зошит
запиши тільки цифру і відповідну літеру.
1) 1
We draw and
painta. at Math lesson.
2)2
We play gamesb. at Sport lesson.
3) 3
We sing songsc. at Music lesson.
4) 4
We count and do
sumsd. at Art lesson.
5) 5
We read and
write Englishe. at
Reading lesson.
6) 6
We read texts
and learn poemsf. at
English lesson.
Підбери запитання до відповідь. В зошит запиши тільки
цифру і відповідну літеру.
1) 1 What lesson do you like?AHe likes
Monday.
2) 2
What is your
favourite day?ВIt is Maths.
3)3 Which day does
Bill like?C I like
Sport.
4) 4 What is the first(перший) lesson on Tuesday?DIt's
Saturday today.
5) 5
Which day does Mary like?EI like Friday.
6)6 What day is it
today?FShe likes Wednesday.
20.01.2021 Анна Мих. (3-Б)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-Б
Время: 20 янв. 2021 09:30 AM
Идентификатор конференции: 726 2619 3998
Код доступа: 11111
Домашнє завдання для 3-Б на 22.01.2021
1) Вивчити як утворюються заперечні речення (Negative sentence) в Present Simpl (АВ Ех.1, р.47)
2) АВ Ех.1,р. 46 (послухати АУДІО і вписати правильну відповідь)
Ех.2, р. 46 (на основі Ех.3, р. 54)
3) АВ Ех. 2,3, р. 47 (написати стверджувальні і заперечні речення про себе і свого друга, беручи до уваги правило в Ех.1,р. 47 )
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
20.01.2021 Анна Мих. (3-А)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-А
Время: 20 янв. 2021 11:25 AM
Идентификатор конференции: 748 2732 5476
Код доступа: 11111
Домашнє завдання для 3-А на 22.01.2021
1) Вивчити як утворюються питальні речення в Present Simplе (АВ Ех. 1, р. 48)
2) АВ Ех.1,р. 46 (послухати АУДІО і вписати правильну відповідь)
Ех.2, р. 46 (на основі Ех.3, р. 54)
3) АВ Ех. 1 р. 48 (за зразком )
4) Ех. 1, р. 54 слухати АУДІО, читати і перекладати
5) Ех. 3, р. 54 письмово в зошиті (всього має бути написано 5 речень)
20.01.2021
3Aгрупа Євгенії Миколаївни
Тема: «Що ми любимо робити, а що ні»
По темі заплановано конференція в програмі Zoom
Час 10:45
Ідентифікатор конференції 7449129331
Пароль 1111
3Б
Тема: «Що ми любимо робити, а що ні»
По темі заплановано конференція в програмі Zoom
Час 09:30
Ідентифікатор конференції 7449129331
Пароль 1111
Classwork
Підручник
Ex. 1p. 54 прослухай та прочитай
!!! НЕ забудьте відступити 4
клітинки і написати дату!!!
Wednesday, the 20th
of January
Пригадай правило яке ми розглядали на
уроці.
!!!! Якщо ми говоримо що дію виконує він або вона, то до дієслова ми додаємо
закінчення (s)
I
Count (s)
at
Reading
You
Jump(s)
Sport
He\She\It
speak(s)
English
We
sing(s)
Music
You
paint(s)
Art
they
read(s)
Maths
You jump at Sport.
She sings at Music.
Hometask
Вивчи правила
Використовуючи табличку, в зошит
за зразком, склади і запиши 5 речень.
18.01.2021 Анна Мих. (3-Б)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-Б
Время: 18 янв. 2021 11:40 AM
Идентификатор конференции: 728 1126 2544
Код доступа: 11111
Домашнє завдання для 3-Б на 20.01.2021
1) Ех. 2, р. 52 АУДІО слухати, читати і перекладати діалог на останній сторінці в підручнику
2) Ознайомитися з правилом Present simple
Це те, що ми розбирали у класі
3) АВ Ех.2,р. 45 (виконати на основі діалога,який прочитали)
4) Ех. 3,р. 54 вивчити питання і вміти на них відповідати + записати в зошит запитання і написати до них відповідь (всі потрібні фрази там є, тільки впишіть день тижня і уроки). !!! НЕ забудьте відступити 4 клітинки і написати дату!!!
18.01.2021 Анна Мих. (3-А)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-А
Время: 18 янв. 2021 10:50 AM
Идентификатор конференции: 780 3344 3178
Код доступа: 11111
Домашнє завдання для 3-А на 20.01.2021
1) Ех. 2, р. 53 слухати, читати і перекладати пісню, співати пісню АУДІО
2) Вивчити як утворюються заперечні речення (Negative sentence) в Present Simpl (АВ Ех.1, р.47)
3) АВ Ех. 2,3, р. 47 (написати стверджувальні і заперечні речення про себе і свого друга, беручи до уваги правило в Ех.1,р. 47 )
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
18.01.2021 Євгенія Миколаївна
3A
Тема: «Що ми робимо на наших уроках»
По темі заплановано конференція в програмі Zoom
Час 8:30
Ідентифікатор конференції 7449129331
Пароль 1111
3Б
Тема: «Що ми робимо на наших уроках»
По темі заплановано конференція в програмі Zoom
Час 10:30
Ідентифікатор конференції 7449129331
Пароль 1111
Classwork
Друкований зошит
Ex. 2 p. 45 уважно прочитай відповіді у квадратику, а потім читай
питання і впиши номер відповіді, перепиши відповідь.
Підручник
Ex. 4p. 57 добери малюнки до дії
Ex. 5p. 57 використовуючи матеріал
Ex. 4p. 57 склади питання і відповіді за зразком.
Hometask
Друкований зошит
Ex. 1 p. 45 використовуючи матеріал уроку Ex. 4p. 57 (підручник) доповни речення за зразком.
15.01.2021 Анна Мих. (3-А)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 15 янв. 2021 10:00 AM
Идентификатор конференции: 789 0076 9953
Код доступа: 11111
Домашнє завдання для 3-А на 18.01.2021
1) Вивчити фрази
-What day is it today?
- It is Wednesday today.(дні тижня підставляємо різні)
2) Вивчити фрази Ех. 5, р. 52
- What lesson do you like?
- I like...
3) Ех. 1, р. 53 вивчити фрази (підставляти різні уроки і дні тижня). Запитувати і відповідати по своєму розкладу в АВ р.42
4) Ех. 2, р. 52 АУДІО слухати, читати і перекладати діалог на останній сторінці в підручнику
5) Ознайомитися з правилом Present simple
6) АВ Ех.2,р. 45
15.01.2021 Анна Мих. (3-Б)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 3-Б
Время: 15 янв. 2021 09:10 AM
Идентификатор конференции: 717 9737 7873
Код доступа: 11111
Домашнє завдання для 3-Б на 18.01.2021
1) Вивчити фрази
-What day is it today?
- It is Wednesday today.(дні тижня підставляємо різні)
2) Вивчити фрази Ех. 5, р. 52
- What lesson do you like?
- I like...
3) Ех. 1, р. 53 вивчити фрази (підставляти різні уроки і дні тижня). Запитувати і відповідати по своєму розкладу в АВ р.42
4) Ех. 2, р. 53 слухати, читати і перекладати пісню, співати пісню АУДІО
15.01.2021
Група Євгеніі Миколаївни 3-А, 3-Б
1) Повторити дні тижня і назви шкільних предметів
Співаємо пісеньку
2)Прописати Tuesday, Thursday, Saturday по 2 рядочки. Вивчити як вони пишуться (на диктант)
3) Вивчити фрази + записати в блокнот
- What day is it today?
- It is Wednesday today. (дні тижня підставляємо різні)
4) Вивчити нові шкільні предмети + записати їх в блокнот
Nature [нейтче]- ЯДС
IT [ай ті] - Інформатика
Ukrainian [юкреініен] - Укр. мова
Craft [крафт] - Праця
Запам'ятайте!!!! В англ мові всі шкільні предмети пишемо з великої літери!
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
2) Ех.3. р. 50 вивчити назви днів тижня АУДІО + допоможуть пісеньки
Домашнє завдання 13.01.2021: 1) Ех. 4, р. 51 читати і пекладати АУДІО 2) Ех. 5, р. 51 письмово в зошиті (орієнтуємося на таблицю в ЕХ. 4) Фото виконаної вправи мені в Вайбер, чітко сфотографоване не пізніше 11-12 січня 3) АВ Ех. 1, р. 42 Ех. 1, р. 43 4) Вивчити усно Дні тижня і назви шкільких предметів + Ukrainian (Укр. мова) 5) Вміти запитувати і відповідати про улюблений предмет (subject [сабджект] - шкільний предмет) - What is your favourite subject? - My favourite subject is Maths. / My favourite subjectsare English and Sport. (якщо множина)
Група Євгеніі Миколаївни
11.01.2021
Тема: Дні тижня. Шкільні предмети. Мій розклад.
Для 3-А класу за темою заплановано ЗУМ - заняття о 8:30.
Ех. 1,2 р. 42 (Ukrainian-українська мова, Nature-ЯДС, IT- інформатика)
28.12.2020 Анна Мих. (3-А/3-Б)
В передсвяткові дні ми опрацьовуємо матеріал і виконуємо завдання на різдвяну тематику! 1) Співаємо пісеньку "SANTA"
2) Опрацьовуємо слова на різдвяну тематику СЛОВА (натиснути на слово, прослухати, повторити, запам'ятати) 3) Пісеньки допоможуть краще запамятати слова
Після виконання вправ натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
21.12.2020 Анна Мих 3-А/3-Б
1) Зробити роботу над помилками по всім диктантам, які роздала в Пт (прописати по 2 рядочки кожне слово, в якому була помилка в диктанті)
2) В зошитах знаходиться малюнок-план будинку. Потрібно з зошита переписати (вже без помилок) опис будинку на зворотню сторону малюнку. Здати мені після канікул.
02.11.2020 Анна Мих 3-А
1) Зробити роботу над помилками по диктанту спорт (по 2 рядочки кожне слово в зошиті )
2) Повторити 4 вже вивчені скоромовки
3) Ех. 1, р. 26 читати і перекладати (АУДІО допоможе)
4) Ех. 2, р. 27 усно
5) АВ Ех. 1, р. 19
02.11.2020 Анна Мих 3-Б
1) Зробити роботу над помилками по диктанту спорт (по 2 рядочки кожне слово в зошиті )
2)Доробити проектну роботу по Ех 1, р. 22 (наклеїти картку на альбомний аркуш паперу і нижче написати про себе і про друзів)
16.10.2020 Анна Мих
Zoom -урок о 9:30 754 1125 6550 код 11111
1) Ех. 1, р. 24-25 читати і перекладати (АУДІО допоможе правильно вимовляти слова) 2) Ех.2, р.25 3) Вивчити правило Ех. 3, р. 27 (Правило і відео (дивитися до 1:50 сек) нижче допоможуть розібратися краще)
1) Якщо якийсь предмет належить комусь, до слова (кому
належить предмет), потрібно додоти ‘s.
Наприклад:
Tom’sball(м’ячик належить Тому).
2) При перекладі ми спочатку називаємо предмет, а потім
вже вказуємо кому він належить.
Наприклад: mymother’sbook = книжка моєї мами
3) Якщо предмет належить декільком людям, ми додаємо просто‘до іменника в множині Наприклад:My friends’ ball = М’яч моїх друзів
4) Ех. 3, р. 27 вивчити усно питання і вміти відповідати на них: Напиклад - What's your favourite sport? - My favourute sport is swimming/ My favourite sportsarefootball and tennis. (якщо множина) 5) АВ р.17-18 Ех.2,р.19
6) Виконати тести
Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send
1) Вивчити на картці стрерджувальну (+), заперечну (-) і питальну форму (?) дієслова To be 2) p/.23 вивчити in - в on - на under - під 3) Ех. 1, р.23 усно (читати, перекладати, підібрати малюнки до речень) 4) АВ Ех.1,2, р. 16 5) Ех. 3, р. 21 вивчити види спорту на диктант
Пропонуємо вам з користю провести час і збагатити свої знання з англійської мови :)
1. SB Ex. 26 p. 23 (прочитати текст, перекласти його і вставити пропущені слова)
2. SB Ex. 1,2,3,4,5,6 p. 26, SB Ex. 7,8,9,10 p. 27
3. Наступні завдання на закріплення та повторення вивченого матеріалу. Вам необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту kroposvita@gmail.com -To be: am, is, are - constractions Drag and Drop. To be: am, is, are - contractions (поставити слова у правильному порядку) до 27.03 Починаємо нову тему: "Будинок" 1. Переглянути, повторити за диктором. Виписати з відео слова у словник (: bedroom, bathroom, kitchen, living room, toilet, office, dining room, hallway, attic and garage.) 2. SB/ Ex. 11 a,b, p.31 (частину ,b, пишемо в тоненькому зошиті.) 3. WB. Ex. 2 a,b, p.12 прономерувати малюнки, написати назви кімнат, скласти речення за зразком (частину ,b, пишемо в тоненькому зошиті.) 4.
5. SB/ Ex. 13p.31 слова у словник записати з перекладом(иалюнки допоможуть перекласти.) В тоненький зошит скласти речення за зразком. В якій кімнаті які предмети знаходяться.
до 03.04
1.SB/ Ex. 1 p.28 слова перекласти, прномерувати і записати у словник.
2. WB. Ex. 4 p.13 за зразком с зошиті скласти речення за малюнком.
SB Ex 9 p. 30 За зразком склади і запиши речення. (у зошит)
Виконай вправи і надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com3.Ordinal numbers 4.ordinal numbers - listen and choose 5. Ordinal numbers 14.041. SB EX. 10 p. 30 прочитайте тексти , вставте правильні слова. 2. Вивчити слова : flat- квартира, river річка, garden- сад, farmhouse-фермерський будинок, countryside- за містом, houseboat - будинок на річці. 2. В зошит перекласти використовуючи SB EX. 10 p. 30 -Моя квартира на ____ поверсі в маленькому місті на тихій вулиці. 3. SB EX. 1 p. 28 повторити слова. 3. .Прослухай та повтори
1. Вивчити усно: My flat is on the ___floor in a small town on a quite street. 2. Easter Game повторіть слова з теми Великдень
3. Easter worksheet виконай завдання і надішли мені. 4. Easter easter/prepositionsвиконай завдання і надішли мені.
23/04 1. Переглянь уважно презентацію. Вграматичний зошит перепиши правила. Виділяй червоною пастою , як у презентаціі. Презентація 2. Розглянь правила у SB p.31,32 порівняй із тим що записано у граматичному зошиті. Виконай вправи і надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com 3. Plurals Grade 4
4. Singular and Plural 28.04 1. Повторити правила утворення множини по граматичному зошиту або по презентаціі, якщо ще не переписали )Презентація 2. SB Ex 14 p.32 утвори множину іменника 3. WB Ex 1 p. 36утвори множину іменника 4. SB Ex 15 p.32 утвори множину іменника 5 Irregular plural nouns
6. Plural nounsу цьому завданні програмою закладено 3 помилки зі словами mouse, tooth , skarf пишіть множину цих слів згідно правил, не зважайте, що комп"ютер це буде вважати за помилку. Я всеодно ваші роботи перевіряю. 30.04 1. WB Ex 5 p. 13 повторіть утворення множини іменника і утворіть множину слів в дужках 2. Вивчити вказівні займенники. This is\That is (це є\то є для однини) These are\Those are (це є то є для множини)
3.SB Ex 16 p.32 Вставити This is\That is,These are\Those are 4. WB Ex 6 p. 13 Вставити This is\That is,These are\Those are 5. This is-These are
6. Demonstratives
05/05
1/ Перевір як добре ти вивчив вказівні слова
1. SB Ex 23 p. 35 Аудіо прослухай і обери правильне слово
2 SB Ex 24 p. 35 прочитай, переклади текст. Текст вивчити на пам"ять. Можна дещо скоротити.З другого абзацу можна взяти тільки перше речення. Перший, третій абзац вчимо повністю. Оцінка за нього іде в окрему колоночку. Це семестровий контроль говоріння. Обов"язкове завдання. Записати відео переказу і скинути мені на вайбер 0954752609
21.05
Останнє завдання. Контроль розуміння почутого. Аудіювання.
Дякую усім за дистанційну роботу. А з тими хто не вийшов на зв"язок зустрінемось влітку.
3-А/3-Б (Анна Мих) до 24.03 1) Ех. 17, р. 21 вивчити на диктант(Диктант напишему після карантину) 2)Ех. 19, р. 21 вивчити слова усно (ВІДЕО) + написати речення в тоненькому зошиті за зразком (ВІДЕО) 3) WB Ex.6, p.9 Ex.8, p.9 Ex.10,11, p.10 Ex.9, p.10 (перед виконанням цієї вправи згалайте правило There is/ There are (в блокноті) + ПРОГЛЯНЬТЕ декілька Відео з поясненням цього правила і пісеньку поспівайте.
SONG
4) Виконати ОНЛАЙН-ТЕСТ Ех. 1,6,10. (після виконання кожної вправи зробити скрін або фото результатів і надіслати мені на Вайбер) 3-А/3-Б (Анна Мих) до 26.03 1) WB Ex. 12, p. 10 Слухати, повторювати за диктором (після слова 1(one)), перекласти усно і вписати потрібні букви (АУДІО) 2) WB Ex. 13,p.10-11 вписати відповіді (A-H) до запитань, читати і перкладати 3) Повторити ще раз правило There is/There are (скидую ще раз відео-пояснення)
4) WB Ex. 6,7,p. 32-33 5) Sb Ex.19, p.21 вивчити на диктант (ДИКТАНТ НАПИШЕМО ПІСЛЯ КАРАНТИНУ) 6) WB Ex.8 p. 33 поставити слова в правильному порядку (Що? am/is/are Який?) 3-А/3-Б (Анна Мих) на 31.03 1) Вивчити слова усно (ВІДЕО)Слова можна роздрукувати і вклеїти в блокнот або просто переписати в блокнот або словник
2) Ех. 21, p. 22 читати і перекладати 3) Ех. 22, р. 22 заповнити таблицю+ розповідати про людей, дивлячись на таблицю (ВІДЕО) 4) Ех. 23, р. 22 слухати за диктором (АУДІО), читати і перекладати 5) Ех. 24. р. 23 вписати фрази + усно вивчити фрази прощання 6) WB Ex. 9, p. 33 3-А/3-Б (Анна Мих) на 07.04 1) Вивчити нові слова усно (записати в блокнот або словник) tall|tɔːl|(тол) високий bridge|brɪdʒ| (брідж) - міст castle|ˈkæsl| (кесл) - замок church|tʃɜːrtʃ|(чеч)- церква 2) Ех. 26.р. 23 вставити слова за змістом, читати і перекладати. 3) WB Eх. 15, р. 11 вписати слова, що зображені на малюнках + читати і перекладати 4) WB Ех. 16, p. 11 поставити слова в правильному порядку + читати і перекладати 5) Ех. 27 а, р. 23 підібрати картинку до фраз і вписати потрібну букву. 6) Ех. 27 b, р. 23 письмово в тоненькому зошиті написати про Прагу. Початок є, все інше пишемо, як у Ех 26, але інформацію про визначні місця беремо з Ех 27 а. 3-Б (Анна Мих) на 22.04 1) Повторити правило There is /There are (+ допоможуть ВІДЕО з попередніх уроків)+ допоможе ПРезентація (розглядали на уроці)+ допоможе ця табличка
2) Виконати ОНЛАЙН-ТЕСТЕх. 1,6,10. (після виконання кожної вправи зробити скрін або фото результатів і надіслати мені на Вайбер)
3) WB ех. 6,7 р. 33-34 за зразком (у першій вправі речення в однині змінюємо на множину і навпаки, у другій - зі стверджувального робимо заперечне) ФОТО цих ВИКОНАНИХ ВПРАВ НАДІСЛАТИ мені НА ВАЙБЕР до СР
3-А (Анна Мих) на 22.04 1) Повторити правило There is /There are (+ допоможуть ВІДЕО з попередніх уроків)+ допоможе ПРезентація (розглядали на уроці)+ допоможе ця табличка
2) Виконати ОНЛАЙН-ТЕСТЕх. 1,6,10. (після виконання кожної вправи зробити скрін або фото результатів і надіслати мені на Вайбер)
3) Хто виконав тести , потрібно в зошиті написати (в зошиті) стверджувальні, заперечні і питальні речення зі слайдів 6, 10, 13 в ПРезентаціяпо 1 реченню на кожен зразок (всього має бути написано 6 речень і нижче переклад цих речень). Фото або скріншоти цієї виконаної письмової вправи чекаю сьогодні або завтра на Вайбер або на електр. пошту anna.chernousova1988@gmail.com
bridge|brɪdʒ| (брідж) - міст castle|ˈkæsl| (кесл) - замок church|tʃɜːrtʃ|(чеч)- церква 3) Ех. 21, р. 22 читати і перекладати текст 4) Ех. 22, р. 22 заповнити табл (ЧЕКАЮ ФОТО!) 5) Ех. 23, 24, р. 22-23 вичити підкреслені фрази 6) Ех. 27, р. 23 (прочитати, перекласти, вписати букви (що на якому малюнку знаходиться) Хто це все виконав раніше, може постопово виконувати вправи на ст. 24 (Ех. 3b - письмово, Ех. 6 - не виконувати) 3-А/3-Б (Анна Мих) на 28.04 (Вт) 1) Усна перевірка на оцінку: - Ех. 19, р. 21 - tall|tɔːl|(тол) високий bridge|brɪdʒ| (брідж) - міст castle|ˈkæsl| (кесл) - замок church|tʃɜːrtʃ|(чеч)- церква - підкреслені фрази з Ех. 23,24, р. 22-23 - слова
2) Ех. 27 b, р. 23 НАДРУКУВАТИ В Word про Прагу. Початок є, все інше пишемо, як у Ех 26,але інформацію про визначні місця беремо з Ех 27 а.
Надрукований текст надіслати на пошту anna.chernousova1988@gmail.com
3) WB Ex. 8,9 p. 33
4) WB Ех. 16, р. 11 прочитати, перекласти, абзаци поставити в правильному порядку.
Прошу надіслати фото в Вайбер сторінок з виконаними вправами (WB ст. 31-33, ст. 8-11)
3-А/3-Б (Анна Мих) на 30.04 (Чт)
1) Ех. 1,2, 3, 4,5,7, 8,9,10,12 р. 24-25
(Ех 3b і Ех 9 письмово в зош)
Ех. 12 слухати, вписати пропущені слова, співати пісню (Вчити її не треба) АУДІО
Прошу надіслати фото в Вайбер сторінок з виконаними вправами і фото 2 писомово виконаних вправ
3-А/3-Б (Анна Мих) на 05.05 (Вт)
1) SB Ех. 1-10, р. 26-27 (в ех.10 читаємо, перекладаємо, короткі відповіді на запитання пишемо в підручнику)
Прошу надіслати фото в Вайбер сторінок з виконаними вправами
Тест 4 (у останньому тесті біля хом'ячків потрібно писати не повне слово а його скорочену форму, наприклад: не first → 1st )
Після виконання тесту натискаємо Finish, потім Ckeck my answers (Перевірити). На виконаній роботі побачите свій результат. Зробіть фото або скрнішот результату і всого тесту і відішліть мені на Вайбер.
3-А/3-Б (Анна Мих) на 22.05 (Пт)
1) Вивчити правило Have got/has got (cт. 32-33)
Останню таблицю роздрукувати і вклеїти в блокнот для правил, або можна переписати (або перепишіть зі ст. 32-33) і ВИВЧИТИ!
Зверніть увагу, що Have got/has got мають можуть мати коротку форму в розповідинх і заперечних реченнях.(2-й і 4-й стовчик таблички)
2) Передивіться відео-пояснення (для тих, кого не було на Зум-уроці, або кому ще щось не зрозуміло)
3) Ще раз перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ, потренуйте Have got/Has got
4) Переглянути мультик, повторювати фрази з Have got/Has got
5) Тренувальна онлайн ВПРАВА на Have got/ Has got (надіслати скріншот або фото)В цій вправі потрібно вписувати have got, has got, haven't got, hasn't got→ Check→що не виділено чорним, то помилка→виправити її і надіслати фото, щоб в кожному реченні були виділені слова жирним)
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну поштуanna.chernousova1988@gmail.com Потім натискаєте Send (відправити)
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну поштуanna.chernousova1988@gmail.com Потім натискаєте Send (відправити)
І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мережі Спілкування в Інтернеті 06.12. 2024 Контрольне тестування Спілкування в Інтернеті Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 13.11.2024 Контрольне тестування Інформаційні процеси та мережі П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 6 зразок підписування робіт 11.10.2024 Створіть власну презентацію на тему “Мої захоплення”. Для роботи можете використати будь-який сервіс, пр...
Підсумкове оцінювання І семестр Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 05.11 10.12 Контрольне тестування Створення проєкту 1. Цифрове середовище для навчання та співпраці 2. Візуальний контент Створення сайту-портфоліо. 10.12.2024 Створення проєкту Завдання. Створення сайту-портфоліо. 1. Авторизуватися на сайті Canva. 2. Обрати шаблон — Сайт. 3. Обрати шаблон, який Вам сподобається. У презентації запропоновано приблизні розділи сайту-портфоліо, але Ви можете створити свої розділи. Наповнюємо контентом про себе та свою творчість. Надаємо доступ для перегляду Вашій вчительці/Вашому вчителю. bidenkoalla1977@gmail.com Відеоінструкція Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольн...
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 30.09.2024 18.11.2024 09.12.2024 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення тема 2. Алгоритми та програми 1 тема 3. Алгоритми та програми 30.09.2024 Контрольне тестування Кодування даних та апаратне забезпечення П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 18.11.2024 Практична робота тема 2. Алгоритми та програми 1 практична робота Прості лінійні програми зразок підписування робіт Виконати практичну роботу за наступним завданням: Для створення програм можна використати онлайн середовище програмування в Python https://www.online-python.com/ або https://create.withcode.uk/ Якщо відсутня будь-яка можливість програмувати на...
Комментарии
Отправить комментарий