Із слів складіть
прислів’я про родину. Прочитайте.
Все можна купити, тільки тата й мами – ні;
Які мамка й татко, таке й дитятко;
Яке коріння, таке й насіння;
Яке дерево, такі його квіти; які
батьки, такі й діти;
Добрі діти – батькам вінець, а злі
діти – кінець;
Шануй батька й неньку, то буде тобі скрізь гладенько;
Не потрібен і клад, коли в сім’ї
лад;
Всяка пташка своє гніздо знає;
До свого роду хоч через воду;
В цьому колі ми родина:
Ми, і всі, і ти, і я.
Поверніться, посміхніться,
Обніміться, подружіться.
«Право на захист і
медичну допомогу».
Кожна дитина має
право на захист і медичну допомогу.
1.Пам’ятка:
·Кожна дитина має право жити без страху. У державі є люди, які зобов’язані
це право забезпечити. Якщо дитина потрапила у небезпеку чи захворіла, вона має
право на порятунок і отримання медичної допомоги в першу чергу.
·Батьки є найкращими захисниками своїх дітей.
·Учителі, вихователі, лікарі, міліціонери, рятувальники дбають про захист
прав дітей.
·Твій обов’язок – поважати права інших людей.
·Образливі прізвиська порушують права дитини.
2.Загадки
Як приходимо у
клас,
Хто людей з біди рятує
Там чекає він на
нас.
І хвороби всі лікує -
Вчить писати і
читати,
Призначає процедури
І невтомно працювати.
(Учитель)
І таблетки і мікстури? (Лікар)
Громадян охороняє
І порушників шукає. (Міліціонер)
Висновок.Люди цих
професій стоять на вашому захисті.
«Право на
відпочинок».
Кожна дитина має
право на відпочинок.
Релаксаційна пауза «Я – сонечко»(Звучить мелодія)
·Заплющіть оченята, посміхніться. Уявіть, що ви – сонечко, ви – маленьке
сонечко. Ви прокидаєтеся, вмиваєтеся, розчісуєте свої промінчики і піднімаєтеся
на небо.
Ви – велика куля. У вас багато тепла і
світла. Ви – велике сонце. Ви даруєте тепло всій землі, лісам, річкам, морям,
лукам…
Ви вдихаєте тепло, перетворюєтесь на
маленький сонячний промінчик. Ви летите над Землею і освітлюєте зелене листя,
червоні, білі, жовті квіточки, купаєтесь у блакитних хвилях річки, стрибаєте по
вікнах будинків. А зараз потягніться, розплющіть оченята. Ви добре відпочили.
Давайте до нашого сонечка простягнемо
свої промінчики і скажемо якими
хорошими рисами ви можете зігріти всіх навколо.
Якби люди
припинили виконувати свої
обов’язки, світ змінився б
не на краще.
Держава, мабуть, не піклувалася
би про здоров’я
дітей, не було б
Закону України «Про
охорону дитинства»,батьки не піклувалися би
про своїх дітей,
а діти недоглядали своїх
стареньких батьків.
Гра «Заселимо
будиночки»
-Перед вами три
будиночка.
·В першому будиночку живуть дівчатка й
хлопчики, які люблять сваритися, ображають друзів, не слухають дорослих.
·В другому будиночку живуть дівчатка й хлопчики,
які добрі, розумні, слухняні, поважають
дорослих.
·А в третьому будиночку живуть такі
дівчатка й хлопчики, які можуть бути слухняними, але не хочуть; можуть не
сваритися з іншими, але їм більше подобається бути забіяками.
-Заселіть своїми серцями той
будиночок, в якому б ви хотіли жити.
01.03.
Тема: Людина серед людей. Права та обов’язки у школі та вдома.
«Право на
ім’я і громадянство»
Кожна дитина має право на особисте ім’я і на те, щоб бути громадянином
якої-небудь країни.
Відгадайте загадку:
Воно належить мені, але інші користуються ним частіше за мене. Що це? (Ім’я).
Гра «Чарівна кулька»
(Діти стають у коло, передають
кульку і називають лагідне ім’я свого сусіда).
Гра «Веселий м’ячик»
(Вчитель кидає м’ячик дітям і задає питання, хто спіймав м’ячик, відповідає
на питання).
·Громадянами якої країни ви є?
·Назвіть столицю України
·Як називається Основний закон нашої держави?
·Яка мова в Україні є державною?
·Назвіть державні символи України
·Якого кольору державний прапор України?
·Урочиста пісня нашої держави – це… (гімн)
·Назвіть народні символи України
·Кого в родині називають берегинею?
·Чому не можна вигадувати образливі прізвиська іншим дітям?
«Право на навчання і
повноцінний розвиток»
Кожна дитина має право безкоштовно вчитися і повноцінно розвиватися.
Гра «Шкільна
сім’я»
- Я читаю речення.
Якщо вам подобається це речення, кажіть: «Це ж бо я, це ж бо я, це моя шкільна
сім’я», а якщо не подобається – плескайте в долоні.
·Хто бадьорою ходою кожен день крокує в школу?
·Хто це з вас приходить в клас, спізнюючись повсякчас?
·Хто морозу не боїться, мчить на ковзанах, мов птиця?
·Хто з вас вчителя не слуха, відверта від нього вуха?
·Хто із вас не ходить хмурий, любить спорт і фізкультуру?
·Хто із вас такий хороший, загоряти йде в калошах?
·Хто з вас, хочу запитати, любить грати й танцювати?
·Хто це з вас, набравшись сил, м’ячиком вікно розбив?
·Прошу дружно всіх сказати, хто дванадцять хоче мати?
«Право на любов і турботу»(на сім’ю)
Кожна дитина має право
на любов, турботу і захист з боку батьків. Коли у неї немає сім’ї – на турботу
і захист з боку держави.
Лічилка «Сім»
Мама, тато, дід, бабуся —
всіх назву, не помилюся.
Старший братик
і сестричка —
в нас сімейка невеличка.
Не спиняйте, бо зіб'юся:
мама, тато, дід, бабуся...
Старший брат, сестра і я —
отака у нас сім'я.
Нам лічилочку на «сім»
повторити треба всім.
— Яким одним словом можна об'єднати всі ці
слова? (Зима)
-Народ помічав багато цікавого у цій порі року і складав про неї загадки,
приказки, прислів’я.
Давайте відновимо прислів’я, частини яких ви бачите на дошці.
Прийшов грудень зимі
– середина.
Січень - року
початок, красну
весну чує.
Лютий лютує - приніс
студень.
17.02.
Тема: Догляд за кімнатними рослинами.
16.02.
Тема: Кімнатні рослини.
15.02.
Тема: Учуся не смітити.
10.02.
Тема: Властивості грунту.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
– Давайте розглянемо термометри і дізнаємось як вони влаштовані.
– Основні частини термометра – скляна трубка, наповнена рідиною, і шкала (пластинка з
діленнями).
– Кожна поділка на шкалі означає один градус. У середині шкали ви бачите нуль. Це
межа між градусами тепла і градусами морозу. Кінець стовпчика рідини в трубці
термометра вказує на число градусів.
Дослід 1.
– Опустіть термометр у склянку з теплою водою .
– Що відбувається зі стовпчиком рідини в трубці термометра?
- Складання правил безпечного поводження з термометрами.
Дітям не дозволяється без допомоги батьків користуватись ртутним термометром,
тому що ртуть – шкідлива для здоров’я речовина. Користуватись потрібно електронним
термометром, який не причиняє дитині шкоди.
Потрібно знати всім! Якщо ртутний термометр розбився, його слід швидко підняти
і подивитись, чи не висипались сріблясті горошинки – то і є ртуть. Їх можна визбирати
(втягнути) медичною гумовою грушею, або зібрати губкою чи ганчіркою, змоченою у
хлорці чи «Білизні», та вкинути у скляну банку, заповнену водою і зарити, але зробити це
можуть тільки дорослі.
Якщо ртуть потрапила на килим, ковдру чи скатертину, їх варто акуратно зібрати і
витрусити на вулиці, подалі від місць перебування людей. Зібравши всю ртуть, кімнату
слід провітрити. Щоб ртуть повністю вивітрилась, провітрювань впродовж дня повинно
бути не менше 6-ти по 1 – 2 години. Категорично заборонено термометр викидати у
сміттєпровід, піднімати ртуть віником, збирати пилососом, спускати в каналізацію;
22.11.
Тема: Вимірювання температури повітря.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
• Чи можемо ми змінити те, що буде сьогодні,
завтра?
Висновок: все те, що вже відбулося змінити не можна.
-Чи замислювалися ви,чому
осінь змінює зима, а за весну приходить літо?Теплі пори року (весна,літо)
змінюються холодними(осінь,зима),тому що Земля обертається не тільки навколо
уявної осі, а ще й навколо Сонця.
Переглянь відео.
Якщо ж промені ковзають
по поверхні,то вони гріють земну поверхню слабше. Ось чому змінюються пори року на
Землі. Загалом є чотири пори року. Давайте ж пригадаємо як їх звати за допомогою
загадок.
1.Хоч і сніг,і лід,а
йде – сльози ллє.(Зима)
2.Вона приходить з
ласкою,і зі своєю казкою.Чарівною паличкою махне – у лісі пролісок
цвіте.(Весна)
3.Можна купатися і рибу
ловити.Можна по лісу з кошиком бродити.(Літо)
4.Всіх нагородила,сама
все загубила.І листя пожовтіле і з грядочок плоди.(Осінь)
-Що відбувається при
обертанні Землі навколо Сонця?(Зміна пір року)
- Яка головна причина
змін пір року?(Нахил земної осі та рух Землі навколо Сонця)
- Чому влітку день
триває довше?(Сонце піднімається високо над горизонтом)
- Чому взимку
холодно?(Сонце низько над горизонтом)
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Бахтєєва
Колись давно Бог створив народи і кожному наділив землю. Наші ж предки кинулися на розподіл пізніше, але землі їм вже не дісталося.
От вони й пішли до Бога. А він у цей час молився, і люди не сміли йому щось сказати. Стали чекати.
Через деякий час Бог обернувся, сказавши, що вони чемні діти, хороші. Дізнавшись, чого прийшли до нього, запропонував їм чорну землю. „Ні, відповіли наші предки, - там уже живуть німці, французи, іспанці, італійці”.
„Тоді я дам вам землю ту, що залишив для раю, там усе є: річки, озера, ліси, степи. Але пам’ятайте, якщо будете її берегти, то вона буде ваша, а ні – ворога.”.
Пішли наші предки на ту землю, оселилися і живуть до сьогоднішнього дня. А країну свою назвали Україною.
19.10.
Тема: Україна на глобусі та карті. Військові дії.
Переглянь відео.
Казка про символи України
Давним давно жила одна жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесними, сміливими і дуже любили свою матір, готові були віддати за неї своє життя.
Підросли вони і вирішили піти в люди і прославити свою матір.
Першим пішов старший син. Мати, щоб він про неї пам’ятав, подарувала йому золоту корону з трьома промінчиками. Пішов син. І за корону, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала дорогу до кращого життя, дали першому сину ім’я – Тризуб.
Середньому сину мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йому ім’я – Прапор.
А там, де був молодший син, завжди звучала дзвінкоголоса пісня, тому що мати подарувала молодшому сину голос солов’я. І дали йому ім’я – Гімн.
З того часу йдуть завжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючи рідну матір.
А чи знаєш ти, на якій частині України зараз ідуть військові дії?
Переглянь, чкільки нашої території захопили ворогі, і як її звільняли наші війська.
На сьогоднішній день ще більше територій звільнили Збройні Сили України. Але багато наших людей загинуло. Тому щодня уся країна о 9.00 вшановує хвилиною мовчання пам'ять про загиблих.
Намалюй і надішли те, що тобі найбільше запам'яталось.
18.10.
Тема: Моя країна — Україна.
Переглянь відеоматеріал.
Закріпи свої знання, переглядаючи мультик.
Намалюй і надішли те, що найбільше запам'яталось.
Вправа «Відгадай загадки»
По ньому ми живем із вами –
це основний закон держави.
(Конституція)
Знак держави головний –
всяк його повинен знати.
Воля, слава, сила в нім. –
То ж попробуй відгадати.
(Герб)
По радіо звучить щоденно
патріотична пісня,
що возвеличує Вкраїну
і прославля навічно.
Коли звучить він – всі встають,
до серця руку прикладають,
і вголос, й подумки співають,
і Україну прославляють. ( Гімн)
Синьо – жовте полотнище
гордо майорить.
Це – ознака сили й слави
Української держави.
Синє небо, жовте жито –
цю святиню знають діти.
(Прапор)
16. 10.
Тема: Видатні люди мого краю.
Перегляньте відео. Прогуляйся містом.
Перекажи другу те, що найбільше запам'яталось.
14.10.
Тема: Пізнаю свій рідний край. Громадянські права і обов’язки як члена суспільства.
-Що із вивченого хотів би розповісти друзям
вдома?
06.10.
Тема: Пізнаю свій край.
Вправа «Відгадай назву»
-Відгадайте назву оберегу за його описом.
Вишита сорочка. (Вишиванка)
Квіти,листя, сплетені в коло, яким найчастіше прикрашають голову. (Вінок)
Довгастий шматок тканини для витирання обличчя, тіла, посуду і т. п., а також вишитий шматок тканини для оздоблення житла в українських оселях. (Рушник)
Великий перелітній птах із довгими ногами та довгим прямим дзьобом. (Лелека)
Кущова рослина з білими невеликими квіточками та гіркими чи кисло-солодкими ягодами, зібраними в кетяг. (Калина)
Дерево або кущ із гнучким гіллям, вузенькими листочками. Найчастіше росте по берегах річок, понад ставками, поблизу копанок. (Верба)
які ствердження вірні, а які невірні.
-Восени висота сонця збільшується, і температура повітря знижується.
-Восени перелітні птахи вимушені летіти у вирій, тому що
їм холодно.
---Осінній букет можна зібрати із квіточок: айстра, жоржина,
хризантема, тюльпан.
-Восени всі комахи ховаються у щілини, під кору дерев, опале листя.
А тепер помандруємо рідними місцями.
Намалюй те, що тобі запам'яталось з подорожі.
05.10.
Тема: Спостереження за поведінкою тварин.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Бахтєєва
– Ось і настала пізня осінь. Сонечко світить, але не … (гріє).
– Небо вкрите … (хмарами). Часто ідуть … (дощі). Сильно віє … (вітер).
– Листя на деревах давно … (пожовтіло) і почало … (облітати). Деякі дерева стоять повністю … (голі).– Дні стали … (коротші). Незабаром настане … (зима).
– Дійсно, незабаром настане зима, тому все живе ретельно готується до її приходу.
– Які групи тварин ми вже дослідили? (Комахи, птахи.) Вдома ви вирішували яку проблему? (Які зміни відбуваються у житті птахів восени?)
– Перевіримо ваші знання експрес-опитуванням.
– Найголовніша ознака пташок…
– Птахи живляться…
– Птахи, які на зиму відлітають у вирій – називаються…
– У теплі краї птахи відлітають, тому що …
– Птахи, які взимку залишаються зимувати в наших краях називаються…
Яких звірів ви знаєте? Де вони здебільшого живуть?
На яких уроках ви зустрічались зі звірятками?
До нас на урок завітали звірята із казок , які ви вивчали на уроках читання для того , щоб допомогти дослідити наступні таємниці природи: які звірі впадають в сплячку, а які запасають корм.
Що нового дізналися?
– Яке серйозне дослідження ви виконали ! Звірятка вами задоволені і я теж.
— Із побаченого та прочитаного скажіть мені, будь ласка, чи однаково звірі готуються до зими? (Ні) Вірно.— Таким чином, усіх звірів можна об’єднати в чотири групи:
Звірі, які взимку сплять, але вони можуть прокидатися.
Звірі, які впадають у справжню зимову сплячку.
Звірі, які роблять на зиму запаси.
Звірі, які ведуть активний спосіб життя.
Доповнимо тематичну валізу новими знаннями.
- Узагальнення знань
Тест
Хто із звірів залягає в зимову сплячку?
А білка Б їжак В вовк
Який звір у сплячку не впадає ?
А миша Б борсук В ведмідь
Хто робить собі на зиму запаси?
А білка Б заєць В кабан
Хто змінює літнє хутро на зимове?
А ласка Б олень В хом’ячок
Що таке линяння тварин?
А зміна забарвлення і густоти хутра; Б зміна довжини хвоста; В зміна кольору очей;
Для чого деякі звірі відкладають запаси жиру?
А щоб спати до весни; Б щоб швидше бігати; В щоб краще виглядало хутро.
03.10.
Тема: Осінні турботи тварин.
Переглянь мультфільм та згадай, що тобі відомо про осінні турботи тварин.
Читаємо підручник сторіночки 23-25.
Перевір свої знання.
29.09.
Тема: Осіння господарська діяльність людей.
Перегляньте відео:
Заповнюємо 12 сторінку кейсбуку разом.
Читаємо підручник ст 15-16.
Виготовляємо аплікацію калини на сторінці 12 кейсбуку.
Усі ми по-різному сприймаємо погоду. Комусь подобається дощ, а комусь — ні. У когось гарний настрій, коли світить сонечко, а в когось — коли йде дощ.
Пригадайте свої емоції та свій настрій за різних погодних умов. Як впливає на ваш настрій погода?
Читаємо сторіночки 11-13 підручника.
Вплив погоди на здоров'я людини - Чи впливає погода на ваше самопочуття?
Пограйтеся в гру "Дощик" на ст 14 підручника.
Сторіночки кейсбуку- 10-11.
22.09.
Тема: Погода та її елементи.
-Яка погода сьогодні зранку?
- А що саме ми називаємо погодою?
Природа:
ЖИВА - НЕЖИВА
Тварини річки, озера, моря, океани, дощі
рослини гори (каміння, пісок, корисні копалин)
люди Сонце, вітер, (температура повітря)
Сукупність факторів неживої природи і складає погодні умови.
Перегляньте відео:
Намалюйте і надішліть малюнок із сьогоднішньою погодою.
21.09.
Тема: Осінні турботи тварин.
Перегляньте відео.
20.09.
Тема: Овочі і фрукти на нашому столі.
Пограйтесь:
1.Інформаційно-довідкове бюро.
Перший у світі город починався з купи сміття біля
куреня первісної людини. Сюди разом з недоїдками овочів потрапило стигле
насіння. Воно зійшло. Людина переконалася, що зручніше і вигідніше збирати
врожай просто біля оселі. Вона стала сіяти сама.
Щоб ніхто не затолочив сходи, сівач почав огороджувати
місце, де відбувалося чудесне перетворення диких рослин на культурні. Звідси й
походить слово «город». (За Надією Надєждіною)
2.Фізкультхвилинка.
Встаньте,
усміхніться, Землі нашій поклоніться
За щасливий день
вчорашній і до сонця потягніться.
Осінь - щедра господиня, приносить нам свої плоди.
-На які дві групи розподілені всі рослини? (На культурні й дикорослі)
— Що таке культурні рослини? (Це рослини, які посадила, виростила людина. Вона доглядає за ними, збирає урожай.)
— Що таке дикорослі рослини? (Це рослини, які ростуть у природі самостійно, «дико»; люди їх не вирощують.)
Легенда
Колись
давно Земля мала тільки зелене вбрання. А веселка у небі була різнокольоровою і
з сумом дивилася на Землю. Якось вона піднялась близько до Сонця і почала
танути від його тепла. Її кольорові
краплі пролилися вниз – так з`явилися на Землі квіти, кущі і трави. Ось так, за
легендою, з`явилися на нашій Землі рослини.
1.Розповідь вчителя
з елементами бесіди.
Рослини з’явилися на Землі більше за
225 мільйонів років тому. Їх налічується понад 350 тисяч видів. Це більше, ніж
тварин. Це більше, ніж зірок на небі. Рослини можуть бути такими крихітними, що
побачити їх можна лише в мікроскоп, і такими величезними (кілька метрів), як
гігантські секвої, що ростуть на заході Північної Америки.
Рослини знаходять практично повсюди:
у морі, на суходолі, у гарячих пустелях і в холодних північних морях, вони
можуть жити навіть на тілі тварини і всередині її.
Рослини – це найпоживніша їжа не тільки
для тварин, але й для людини.
Історія
людства багато в чому залежала від того, яку їжу оберуть: рослинну чи тваринну.
Людина стала істотою всеїдною. З диких рослин вона поступово відібрала для себе
ті, що приносили їй користь. З конопель, лика, кропиви первісні люди навчилися
плести сіті для ловлі риби, а з льону – ткати одяг.
Деякі
рослини, що у дикому вигляді були неїстівними, людина перетворила у цінні
культурні рослини. Овочі і фрукти, які ми їмо, були вирощені спеціально для
харчування.
І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мережі Спілкування в Інтернеті 06.12. 2024 Контрольне тестування Спілкування в Інтернеті Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 13.11.2024 Контрольне тестування Інформаційні процеси та мережі П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 6 зразок підписування робіт 11.10.2024 Створіть власну презентацію на тему “Мої захоплення”. Для роботи можете використати будь-який сервіс, пр...
Підсумкове оцінювання І семестр Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 05.11 10.12 Контрольне тестування Створення проєкту 1. Цифрове середовище для навчання та співпраці 2. Візуальний контент Створення сайту-портфоліо. 10.12.2024 Створення проєкту Завдання. Створення сайту-портфоліо. 1. Авторизуватися на сайті Canva. 2. Обрати шаблон — Сайт. 3. Обрати шаблон, який Вам сподобається. У презентації запропоновано приблизні розділи сайту-портфоліо, але Ви можете створити свої розділи. Наповнюємо контентом про себе та свою творчість. Надаємо доступ для перегляду Вашій вчительці/Вашому вчителю. bidenkoalla1977@gmail.com Відеоінструкція Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольн...
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 30.09.2024 18.11.2024 09.12.2024 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення тема 2. Алгоритми та програми 1 тема 3. Алгоритми та програми 30.09.2024 Контрольне тестування Кодування даних та апаратне забезпечення П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 18.11.2024 Практична робота тема 2. Алгоритми та програми 1 практична робота Прості лінійні програми зразок підписування робіт Виконати практичну роботу за наступним завданням: Для створення програм можна використати онлайн середовище програмування в Python https://www.online-python.com/ або https://create.withcode.uk/ Якщо відсутня будь-яка можливість програмувати на...
Комментарии
Отправить комментарий