-А які зміни відбуваються в природі з настанням весни?
- Як називаються весняні місяці? Чому вони мають таку назву?
- -А хто до нас прилітає навесні із теплих країв?( Пташки.)
На дворі хатка,
Солом’яний дах.
Живе там маленький сіренький птах.
Із сонечком разом встає пташеня.
Цвірінька , стрибає ,шука черв’яка.
Хто відгадає,той молодець.
Сіренька пташка - це … (горобець).
21.03.
Тема: Свято Пасхи недалечко. Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко», картина Юрія Мацика «Світле свято», аудіозапис казки Андрія Мʼястківського «Казочка про писанку».
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Яке частування, таке й дякування. Українська народна казка «Лисиця і Журавель».
Вправи з розвитку мовлення
1. Для контролю глибокого, але короткого дихання під час
вимовляння коротких складів чи слів: секундний видих — вдих на «раз» — пауза,
«два» — видих під час вимови складів і слів, надрукованих на дошці:
лисеня, лисиця, журавель, журавлик.
2. Вправа
«Голосно — тихо» (вправляння у зміні сили голосу і темпу вимовляння).
вгору — промовляються слова
скоромовки голосно, з поступовим підсиленням;
вниз — говоряться зі
зниженням сили голосу.
Наварили смакоти —//
Будем їсти я і ти.\\
А со-рро-ки //
І во-рро-ни //
Будуть їсти макарони! \\
— Як ви гадаєте, що починається такими словами: «Жили
собі дід та баба…», «Були собі…»? (Казки)
— Сьогодні ми продовжуємо читати казки про тварин. А про
яких саме, відгадайте.
Птах, якого навесні
звуть веселиком, а восени —… (журавлем).
— Хто автор казки? (Народ)
— Які дійові особи зустрілися вам у казці?
— Чи вдалося Лисичці перехитрити Журавля?
2. Словникова робота.
1) Опрацювання колонок слів у підручнику.
2) «Довідкове бюро».
Призволяйся — пригощайся.
Нюшити — нюхати.
— Які ще слова вам незрозумілі?
— Прочитайте зачин казки. Чи були герої казки друзями?
— Прочитайте. Яким було частування у Лисички? У Журавля?
— Прочитайте кінцівку казки. Чим закінчилась їхня дружба?
Чому?
Гра «Закінчіть речення».
«Журавель до кашки…»;
«От лисичка до глечика…»
— Чи були герої казки гостинними?
— Що б ви порадили героям казки, щоб вони стали друзями?
— Про кого ці прислів’я?
• Не копай іншому
ями, бо сам у неї впадеш.
• Є в глечику
молоко — та голова не влазить.
— Як би ви
вчинили на місці героїв казки?
— То чого вчить нас ця казка?
Домашнє
завдання -
Уважно перечитати казку «Лисичка та Журавель» і
перебудувати її так, щоб герої казки стали гостинними.
05.12.
Тема: Де дружніші, там і сильніші. Українська народна казка «Ведмідь і бджоли», відео до казки.
Перглянь.
Попрацюй з вчителем.
02.11.
Тема: Дивовижний світ українських народних казок. Українська народна казка «Зайчикова хатинка». Діагностувальна робота: перевірка навички читання вголос "День народження." О. Радушинська.
Переглянь.
Попрацюй з вчителем.
30.11.
Тема: Скоромовки, загадки, прислів’я.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Лічилки, мирилки. Лічилки «Котилася торба..», «Тікав заєць через міст», мирилки «Дві подружечки за журилися», «Подивися просто в очі…» (напам’ять за вибором).
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Бахтєєва
— З якими пісеньками ми ознайомились минулого уроку?
— Кому і навіщо призначалися ці пісні?
— Послухайте ось таку пісеньку:
Павлику-равлику,
Вистав свої ріжки,
Тобі два, мені два,
Поділимось обидва.
— Чи можна вважати, що це колискова пісенька? Обґрунтуйте свою думку.
— До кого звертаються у цій пісеньці? Що просять зробити?
— Це пісня-закличка. Сьогодні ми ознайомимося із цими піснями: дізнаємось, що це за пісні, чим вони відрізняються від інших жанрів пісень, навіщо призначені, які персонажі в них зустрічаються.
— Чому ці пісеньки назвали закличками? Від якого слова походить слово закличка?
— Доберіть слова, близькі за значенням слова.
— Давні люди вірили у магічну силу слова, в те, що можна задобрити сонце, дощ, вітер, тому зверталися до природних явищ, до тварин, рослин із проханнями вплинути на погоду, довкілля чи саму людину. Люди закликали сили природи, рослини чи тварин допомогти, у відповідь часто щось обіцяли. Так виникли заклички.
Вивчи напам'ять.
22.11.
Тема: Робота з дитячою книжкою.
Попрацюй з вчителем.
Обери собі книжку до вподоби і прочитай.
17.11.
Тема: Українські народні дитячі пісеньки. Мультфільм «Грицю, Грицю, до роботи!», українська народна пісня «Зайчику,зайчику».
— Коли ви були маленькими і не вміли говорити, то мами, бабусі забавляли вас
дитячими пісеньками. Я впевнена, що ви їх відразу згадаєте, щойно
почуєте.
Учні слухають запис пісеньки-забавлянки «Сорока-ворона».
— Пісня — це душа народу, його великий скарб. Пісня супроводжує лю
дину протягом усього життя. Ми ознайомимося з деякими дитячими пісеньками.
Прослухайте.
Перегляньте.
— Який настрій був у вас сьогодні на уроці?
— Що створило цей настрій?
16.11.
Тема: Українські народні колискові пісні. Аудіозапис української народної колискової пісні у виконанні Ніни Матвієнко «Гойда, гойда-гой, ніченька іде…», колискова пісня «Ой люлі, ой люлі…».
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Осінь. Вона тихо і непомітно підійшла до нашого парку. Ми зразу відчули її прохолодний подих.
Дерева стоять в тривожні задумі. Ось кремезні дуби, мов вартові. Осінь не торкнула їх своїм пензлем, але листя дуба якось по-особливому дзвенить, як бляшане. На березах ледь пожовкли листочки. Лиш ялини стоять пишні та зелені.
Ми підійшли до нашої річечки. Вода в ній темна. А по її холодному плесу, мов золоті кораблики, пливуть кленові листочки. Над річкою схилилась горобина. Жовті листочки весело тріпотіли на вітрі, а кетяги ягід ще жовті, бо не було морозу, від якого вони червоніють.
Прощаємось з красою осіннього парку. Повертаємось до школи, під ногами шарудить килимок першого опалого листя. Хороше, урочисто, і трішечки казково.
Казка про осінь
Золота Осінь узяла пензлик і фарби, почала малювати. Берізкам і кленам подарувала жовте листя. Пофарбувала яблука в червоний колір. Пройшлася своїм пензлем по жовтих грушах. Усі дерева і кущі розфарбувала Осінь, тільки зелені ялинки залишилися. А хмари на небі Чаклунка прикрасила сірим кольором. Тепер по небу пливуть важкі сірі хмари.
Це цікаво
З приходом осені припинили концерт цвіркуни. З першими холодами гине більшість метеликів. Деякі ж забираються у щілини дерев, огорож, будинків і там зимують. У теплі краї відлітають птахи: дрібні - великими зграями, качки - шеренгами, гуси - вервечкою, а журавлі - довжелезним кутом, або ключем. А є такі, які мігрують на південь восени і весною повертаються пішки. Це дрохви - прекрасні бігуни.
Легенда про Осінь
За народним переказом, Осінь - старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй:
- Забирай усе своє багатство. Я віддаю тобі і все своє золото. Будь щедрою і люди полюблять тебе.
І Осінь, як ви бачите, виконує наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів, чарує нас своїм осіннім золотом. А.С. Волкова «Осінь»
Осінь за вікном казку чарівну пише
Оксанка прокинулась рано. Підійшла до вікна, привідкрила фіранку і ... здивувалась. Все навкруги перетворилось на чарівну осінню казку.
Тепле лагідне сонечко дивилося у вікно привітно і весело. У високому синьому небі пливли білі хмарки. Повітря напоєне пахощами, які бувають тільки восени. А все навколо розмальоване теплими барвами.
Торкнулася невидимка своїм пензлем до дерев, кущів, трав і вони одяглися в розкішне казкове вбрання. Ось вкрився багрянцем клен. Мов свічки палахкотять білокорі берези. Пожовкло листя на ясенах, в'язах і осиках. Кораловими китицями горить горобина, красується калина. Побувала осінь і біля річки, бо золотом сяє вербове листя. Тільки ялинка так і не передяглася, а залишилася в своєму зеленому платтячку. У дворі палав квітник розмаїттям кольорів. За ним виднівся багряний садок.
- Осінь за вікном казку чарівну пише, - подумала Оксанка.
Цілий розділ нашого підручника був присвячений осені. Ми прочитали багато віршів про осінь. Які саме вам найбільше запам'яталися і сподобалися?
Ми говорили про осінь, слухали музику, милувалися чарівними пейзажами. Мені дуже сподобалось, як ви працювали. Молодці! Чи справдилися ваші очікування?
- Мої очікування справдилися, адже ви передавали свої враження, захоплення від побаченого, почутого, вчилися правильно висловлювати свою думку, ваше мовлення збагатилося образними словами, словосполученнями. Я дякую вам за роботу! Хотілося б, щоб ви завжди були уважні до природи, розповідали про спостереження, намагалися передати у словах власні почуття.
Пограйтеся.
Намалюй ілюстрацію до розділу.
10.11.
Тема: Осінні настрої (продовження). Осінь тривожна, таємнича і задумлива. Осінь грайлива. Ліна Костенко «Березовий листочок», Петро Сорока «Гра», Віктор Терен «Осінь».
На мить закриємо очі і уявимо ліс, котрий нас так радісно зустрів нещодавно. Пригадаємо ту красу, яка вразила нас, запала нам у душу.
Сьогодні ранок видався на диво сонячний.
Жовтокоса чарівниця-осінь одягла природу в різнобарвні шати. Святково прибрала красуня дерева, кущі. Вони стояли замріяні і трішечки сумні. Торкнулась чарівною паличкою до верхівок дерев - і покрились вони багряними шатами, жовтогарячими платтячками, золотими мережками. На землі рясніє барвистий килим. Йдеш осіннім лісом і милуєшся його прив'ялою красою. Пахне грибами, ягодами, корою дерев.
Тихо довкола. Не чути співу пташок. Тільки здалеку доноситься стукіт дятла і скрекотання сороки. Та що це? Над головою хтось закурликав. Це відлітають у теплі краї журавлині ключі.
Сонечко усміхається із-за хмар, і на жовтому листі виграють його сонячні зайчики.
Дмухне легенький вітерець - і на землю летять намистинки-листочки. Кружляють, вальсують вони у повітрі, вітають свою щедру господиню.
А ми милуємося її барвами. Осінь дарує нам радість і спокій. Ми ще не раз згадаємо її красу!
Осінь - красуня, наче талановита художниця, розмалювала все навкруги. Сьогодні ми вирушаємо в подорож у світ прекрасного, у світ природи.
Скільки поетів, композиторів, художників майстерно описували словами, музикою чи мовою фарб красу осені. Жодна людина, що любить природу, не може не зачаруватись її барвами. Про цю чудову пору року дуже гарно сказала Наталя Забіла у своєму вірші.
На що осінні листочки схожі, коли летять? (Золотий листопад, ніби сльози, ніби парашути, золотисте, червонясте, схожі на яскравих метеликів, пурхають, линуть, миготять, майорять, золоті метелики з дерева летять, наче полум'я горить, запроменіли, падають, як зорі, злітають, кружляють).
- Чому осінь в народі називають золотою?(Осінь одягає в золото сади, ліси, фарбує все у жовтий або багряний колір; сонячного дня дерева восени здаються позолоченими).
- Що зачаровує вас в осінньому лісі?
- Які фарби найбільше використали художники, щоб намалювати осінні пейзажі? (Всі відтінки жовтого і червоного).
Жовтогарячим, червоним вогнем
Дерева палають під буйним дощем.
Пожежа в діброві аж неба сягла.
А дощик не відав: то осінь прийшла!...
С. Жупанин
03.11.
Тема: Робота з дитячою книжкою.
- В якій країні ми живемо?
- А чи знаєш ти пісні і вірші про Україну?
- Знаєш співачку Тіну Кароль?
Попрацюй.
Вивчі віршований текст пісні напам'ять і заспівай мамі).
- А тепер звернемося до джерел усної народної творчості. Пригадайте, будь ласка, народні прислів'я, приказки, прикмети, які найбільше відображають тему нашого уроку.
Прислів'я:
Добре восени працюєш - спокійно зиму чекатимеш.
Вересень пахне яблуками, а жовтень - капустою.
Холодний вересень та ситий.
Весна багата на квіти, а осінь - на сніпки.
У жовтні кожен знає, що з великої хмари малий дощ буває.
Жовтень як не з дощем, то зі снігом.
Потренуйся читати текст.
Прослухай (розкодуй з підручника на ст. 35) музику осінніх дерев, дощових крапель.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Бахтєєва
- Чи подобається вам осінню? Чим саме вона вас приваблює?
- Що змінилось у лісі з приходом осені? (Опадає жовте листячко, і вся земля встеленазолотим килимом, плутаються в гіллі павутинки бабиного літа, туляться один до одного тонконогі опеньки, дерева вгрузають в червоне золото, промінчики сонця попадають на жовті листочки і підсвічують їх зсередини, наче світильники).
- Чим пахне в лісі? (Повітря прохолодне, пахне грибами, падолистом, корою дерев, сухою травою...).
- Як виглядають берізки на фоні небесної сині? ( Вона завжди ніжна і красива. Осінь розфарбувала її листочки в жовтий колір, ніби вплела в її гілля золоті стрічки).
- Якого кольору листки у клена? (У нього великі гарні листки, наче вирізьблені. Золотаво-червоні, багряно-вишневі, яскраво-жовті, багряні).
Попрацюй з вчителем.
Закріпи свої знання:
26.10
Тема: Прийшла до лісу осінь. Наталя Остапенко «Господиня осінь».
- В який колір розфарбувала осінь листя осики? (Бронзовий, коричневий, жовтий).
- Чим відрізняються кольори стовбурів дерев?(У дуба - потріскана кора темно сірого або червонувато-білого кольору, у берізки - стовбур білий з чорними цятками, гладенький).
- Як ви гадаєте, добре чи погано, що опадає листя з дерев?
- Добре: дерева готуються до зими, листя - добриво для ґрунту, земля менше промерзає, корені дерев не замерзнуть.
Погано: краса зникає, дерева не такі гарні без листя.
- Давайте побудуємо речення про осінній одяг дерев.
Попрацюй.
25.10.
Тема: Завтра у вирій далекий будуть летіти лелеки. Аркадій Музичук «Горобці», відео про відліт птахів у вирій.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Осінь фарбує листя осики в багряний колір. Тремтять холодними вогниками рожеві листочки на осиках. Клен скидає із себе багряні шати. Берізки одягли золоті платтячка. Стрункі білокорі красуні-берізки позолотили свої довгі коси. Дика груша хизується своїми червоними дукатами. Поволі скидає з себе розфарбовані зубчасті листочки клен. Вітер заплутався в побурілому каштановому листі).
- Яке небо восени? (Похмуре, сіре, затьмарене).
- Яке сонечко? (Привітне, тепле, сумне).
- Які птахи відлітають у теплі краї? (Лелеки, дикі гуси, журавлі, зозулі, ластівки, стрижі).
- Яка причина їхнього відльоту? (Птахам важко знайти собі їжу).
- Які думки навіває на вас осінь?
- Доберіть антоніми до прикметників, які характеризують осінь.
Поділися з мамою думками на тему "За що я люблю
осінь."
- Ми говорили з вами про
осінь. У кожного з нас своя осінь. Кожен по-різному сприймає її. У когось
вона викликає радість, у когось - сум. Але я рада, що ви не байдужі до
змін у природі. Отож, будьте уважні до
природи, прислухайтесь, спостерігайте,
і ви дізнаєтесь багато цікавих таємниць, які ще приховує наша матінка-природа. Бажаю вам, щоб у ваших думках було багато стежок, які згодом утворили б широку дорогу добра та й любові до
рідної природи.
Йде
рідним краєм ………………осінь. Своїм …………….. пензликом розмальовує
вона все навкруги.
Кленам
подарувала …………………. одяг. Осики одягли
…………… платтячка. І лише
дуб ще стоїть
…………………… . Тихо в ……………
лісі. На землі під
ногами шелестить …………………
листячко. Птахи замовкли й
збираються летіти у
……………… вирій.
12.10.
Тема: Картини пізньої осені. Катерина Перелісна «Недалеко до зими».
За народним переказом, Осінь - старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на
землі четвертою порою року. Посилаючи
Осінь на Землю, Сонце сказало їй:
"Забирай все моє багатство. Я віддам все моє золото. Будь щедрою і люди любитимуть тебе."
- Чи виконує Осінь наказ Сонця?
Осінь - надзвичайно щедра пора. Вона всім роздає дарунки. (Які це дарунки?)
Читаємо підручник на ст. 22 - вірш К. Перелісної "Недалеко до зими".
Давайте помандруємо до осіннього
лісу і дізнаємось, які дарунки приготувала осінь.
Намалюйте осінні дарунки.
11.10.
Тема: Осінь – золотокоса красуня. Катерина Перелісна «Золота осінь» (напам’ять), картина Ольги Кваші «Золота осінь».
- Коли до нас приходить осінь за
календарем?
- Після якої пори року?
- Назвіть трьох синів осені.
- Чому перший місяць осені називається вереснем?
Ця назва пов'язана з рослиною, яка дає мед - верес. Якраз у
вересні ця рослина начинає квітувати. А ще вересень називають
ревуном, заревом, сіячем.
-Як називається другий і третій місяць осені?
Чому їх так названо?
Прочитайте вірш К. Перелісної Золота осінь.
- Спробуйте
мімікою, жестами, голосом
передати свої почуття.
Вивчіть вірш напам'ять.
06.10.
Тема: Узагальнення за розділом.
ЛЕГЕНДА ПРО УКРАЇНУ
Колись давно Бог створив народи і кожному наділив землю. Наші ж предки кинулися пізніше, але землі їм уже не дісталось. От вони й прийшли до Бога, а він у цей час моливсь, і вони не сміли йому щось сказати. Стали чекати. По якійсь хвилі Бог обернувся, сказавши, що вони чемні діти, хороші. Дізнавшись, чого прийшли до нього, запропонував їм чорну землю. «Ні, — відповіли наші предки, — там уже живуть німці, французи, іспанці, італійці». «Ну, тоді я вам дам землю ту, що залишив для раю, там є все: річки, озера, ліси, пустелі. Але пам'ятайте, якщо будете її берегти, то вона буде ваша, а ні — то ворога».
Пішли наші предки на ту землю, оселились і живуть донині. А країну свою назвали Україною.
— Сьогодні ми завершуємо роботу за розділом. Підсумуймо все, чого ви дізналися та чого навчилися.
Тест 1
1. Народні символи України — це:
К) Герб, Прапор, Гімн;
У) верба та калина;
А) вовк та лисиця.
2. Державною мовою, якою ми спілкуємось, є:
К) українська;
З) білоруська;
Х) молдовська.
3. Найбільшою річкою в нашій державі є:
К) Рось;
Р) Дніпро;
У) Дунай.
4. Наша держава розташована..
К) Австралії;
У) Америці;
А) Європі.
5. В Україні День Державного Прапора відзначають:
Ї) 23 серпня;
У) 14 жовтня;
Г) 8 березня.
6. Третьої неділі червня відзначають одне з головних родинних свят:
К) День захисту дітей;
Н) День батька;
А) День рослин.
7. Тато мого тата — це:
А) дідусь;
У) брат;
О) дядько.
Відповідь: Україна.
Тест 2
1. Країна, у якій ми живемо, — це:
К) Київ;
Р) Україна;
Х) Карпати.
2. Державні символи України — це:
О) Герб, Прапор, Гімн;
У) верба та калина;
А) тато, мама і я.
3. Прапор України має два кольори:
К) синій, білий;
У) білий, жовтий;
Д) синій, жовтий.
- Перегорніть твори розділу у книзі. Подумайте, який вам сподобався найбільше і чим. Намалюйте до нього ілюстрацію.
05.10.
Тема: Дружба з книжкою – це свято! Нузет Умеров «Про книжку».
Відгадайте загадку ( до речі, вчора на уроці ставили на цьому слові наголос і перевіряли по словничку, згадайте , на якому складі наголос у слові зАгадка? Запам'ятайте це слово)
-Який зараз місяць?
-Чому він так називається?
-Люди,спостерігаючи за погодою,дещо помічали.
Швидко минув листопад – сувора буде зима.
Пізній листопад – на сувору і затяжну зиму.
Якщо до Покрови листя з берези і дуба спаде – очікується легка зима, якщо ж тримається – потрібно чекати сувору зиму.
Перечитайте вірш.
--Вірші яких поетів ми сьогодні читали?Чим вони подібні?
Тема: Хто багато читає - той багато знає. Книжка - твй порадник і друг. Усі книжки гарні. В. Сухомлинський.
Чистомовки
Аю-аю-аю – книгу я читаю
Еж-еж-еж – мій однокласник теж
Оці-оці-оці – на кожному уроці
Скоромовка
Гриць газету покупає,
В ній кросворди розгадає.
Прослухайте відео.
Що таке книгарня, бібліотека?
Поясніть значення слів, якщо потрібно, скористайтеся тлумачним словником.
Діти, як ви гадаєте, де ж ми сьогодні побуваємо: в книгарні чи у бібліотеці? (відповіді дітей)
Остаточної відповіді на моє питання немає. Щоб дізнатися, нам потрібно опрацювати сьогодні оповідання Василя Сухомлинського «Усі книжки гарні».
- Аутотренінг
Робота над текстом.
Самостійно читаємо твір.
Хто головний герой оповідання? Де відбуваються події? (Ось ми і дізналися, де ми )Що купувала дівчинка?
Як звали дівчинку? Хто дав гроші Настуні? Скільки книжечок сказала купити мама? Дівчинка вміла читати? Про кого були книжечки в книгарні? Чому Настуся занепокоїлася?
Як називається оповідання?
Доведіть, що дівчинка любить читати.
Яку пораду ти можеш дати головній героїні?
Чого нас хотів навчити Василь Сухомлинський?
На вашу думку, як автор ставиться до своїх героїв?
Вчинок Настусі ви одобрюєте чи засуджуєте? Чому?
Цікавинки про Сухомлинського*
Народився Василь Сухомлинський в селі Василівці в бідній селянській сім’ї. В родині було 4 дітей, і всі стали вчителями. Джерело: https://dovidka.biz.ua/vasil-suhomlinskiy-tsikavi-fakti/
Читати та любити книги його навчав дід Омелян, в якого була надзвичайно велика бібліотека.
У 17 років він став вчителем заочної школи недалеко від рідного села Джерело: https://dovidka.biz.ua/vasil-suhomlinskiy-tsikavi-fakti/
У 1941 році під час Другої світової війни добровольцем йде на фронт. На фронті Василь Олександрович був двічі поранений Джерело: https://dovidka.biz.ua/vasil-suhomlinskiy-tsikavi-fakti/
вставав щодня о четвертій годині ранку й писав власні твори до восьмої
Він вважав, що необхідно проводити уроки на природі.
-Діти, про кого ми сьогодні читали? Чи будете ви брати приклад з Настусі? Чому? А навіщо людині читати?
21.09.
Тема: Книжка- ключ до знань. Ми маленькі читачі. Лідія Повх.
Прослухайте вірш. Прослідкуйте його в підручнику.
Гра „Розвідники“.
— Перегляньте очима вірш
і порахуйте, скільки разів автор вжив слово „читачі"
Зверніть увагу на інтонацію вірша. Намагайтесь голосом відтворити інтонацію.
- Вправляння у
правильному інтонуванні речень, різних за метою висловлювання.
— Які книги є у вашій
домашній бібліотеці?
— Як ви думаєте, чи
можна перечитати усі книжки на світі?
— Давайте підрахуємо.
Скільки книг на світі і чи можна їх прочитати? Людина в середньому читає 2
слова за секунду. Уявімо, що вона нічого не робить, а лише читає по 12 год на
добу. За рік зможе прочитати приблизно 3 мільйони слів, або 400 книжок по 270
сторінок. Тобто протягом 50 років вона зможе прочитати майже 20 тисяч книг.
Даремно шукати такого
книголюба, який проводить за книжкою 12 год на добу. Якщо читати 6 годин у
день, то за все життя можна подолати 10 тисяч книжок.
А в світі з часів
книгодрукування вийшло 50 мільйонів книг, журналів...
Якщо порівняємо дві
названі цифри 10 тисяч і 50 мільйонів — стає зрозуміло, що як не старайся, як
не прагни, всі книжки прочитати неможливо. На це треба витратити 25 тисяч
років!
Однак журитися не треба.
Читати всі книги не треба. Головне, щоб із цих мільйонів книжок ви змогли
вибрати ті, які справді необхідні і цікаві.
ІІ семестр 2025 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2025 24.04.2025 27.05.2025 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 27.05.2025 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мере...
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 30.09.2024 18.11.2024 09.12.2024 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення тема 2. Алгоритми та програми 1 тема 3. Алгоритми та програми 30.09.2024 Контрольне тестування Кодування даних та апаратне забезпечення П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 18.11.2024 Практична робота тема 2. Алгоритми та програми 1 практична робота Прості лінійні програми зразок підписування робіт Виконати практичну роботу за наступним завданням: Для створення програм можна використати онлайн середовище програмування в Python https://www.online-python.com/ або https://create.withcode.uk/ Якщо відсутня будь-яка можливість програмувати на...
Підсумкове оцінювання І семестр Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 05.11 10.12 Контрольне тестування Створення проєкту 1. Цифрове середовище для навчання та співпраці 2. Візуальний контент Створення сайту-портфоліо. 10.12.2024 Створення проєкту Завдання. Створення сайту-портфоліо. 1. Авторизуватися на сайті Canva. 2. Обрати шаблон — Сайт. 3. Обрати шаблон, який Вам сподобається. У презентації запропоновано приблизні розділи сайту-портфоліо, але Ви можете створити свої розділи. Наповнюємо контентом про себе та свою творчість. Надаємо доступ для перегляду Вашій вчительці/Вашому вчителю. bidenkoalla1977@gmail.com Відеоінструкція Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольн...
Комментарии
Отправить комментарий