2022/23 1 клас Українська мова

 

 

Увага! Під час тривоги онлайн заняття не проводяться! Залишайтесь в укритті!

Вислані особистим повідомленням у Вайбері фото письмових робіт, є підтвердженням навчання дистанційно! Чекаю  на фото!

2022-2023 р.н.

Тиждень 29.05 - 31.05.23р.

Урок 1

Тема: ПИСЬМО Розрізнюю тверді і м’які приголосні звуки. Аналізую звуковий склад слів.

1. ізнюю тверді і м’які приголосні звуки:

2.  Звуковий склад слів:

Урок 2

Тема: ЧИТАННЯ Анатолій Костецький «Канікули!».

1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 3

Тема: ПИСЬМО Розвиток зв’язного мовлення. Літні канікули.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:
Урок 4
Тема: ЧИТАННЯ Підсумковий урок. Робота з дитячою книжкою. Читаю про дружбу і друзів.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:




Тиждень 22.05.- 26.05.2023р.

Урок 1

Тема: ПИСЬМО Користуюся службовими словами.

1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 2

Тема: ЧИТАННЯ Читаю про чарівні слова нашої мови. Створюю усне висловлювання (2-3 репліки).
1. Переглянути відео. Виконати завдання:



Урок 3
Тема: ПИСЬМО Повторюю вивчене про речення. Знаки в кінці речення.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 4
Тема: ЧИТАННЯ Працюю з дитячою книжкою. Оповідання про тварин.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:
Урок 5
Тема: ПИСЬМО Розвиток зв’язного мовлення. Казкова галявина.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:
Урок 6
Тема: ЧИТАННЯ Вмію читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 7
Тема: ПИСЬМО Ділю слова на склади під час переносу. Вправляюся із визначенням наголосу у словах.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:




Тиждень 15.05. - 19.05.2023р.

Урок 1

Тема: ЧИТАННЯ  Читаю про дружбу і друзів.

1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 2

Тема: ПИСЬМО Розрізняю слова-назви ознак, що відповідають на питання який? яка? яке?

1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 3

Тема: ЧИТАННЯ Читаю про дитячі ігри.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 4
Тема: ПИСЬМО Користуюся словами, якими називають кількість предметів.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:
Урок 5
Тема: ЧИТАННЯ Читаю про користь спорту. Робота з дитячою книжкою.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 6
Тема: ПИСЬМО Розвиток зв’язного мовлення. Складаємо речення про дружбу і друзів.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 7
Тема: ЧИТАННЯ Читаю про домашніх тварин.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:






Тиждень 08.05. - 12.05.2023р.

Урок 1(08.05)

Тема: ПИСЬМО Розрізняю слова-назви предметів, які відповідають на питання хто? що?

Заняття відбудеться о 10:00 

https://us05web.zoom.us/j/87570747610?pwd=SzArNVlHWDN5RmFBZ1R1MjV5QVZuUT09


Ідентифікатор конференції: 875 7074 7610

Код доступу: 1111


Урок 2 (08.05)
Тема: ЧИТАННЯ Читаю про кольори в природі.
Заняття відбудеться об 11:00 


Ідентифікатор конференції: 861 2300 9990
Код доступу: 1111
Урок 3 (09.05)
Тема: Читання. Читаю про родину.

Заняття відбудеться об 11:00 


Ідентифікатор конференції: 881 4506 6062
Код доступу: 1111
Урок 4
Тема: ПИСЬМО Діагностувальна робота по вивченню навички списування з друкованого тексту. Списування тексту "Вишиванка"
Урок 5
Тема: ЧИТАННЯ Читаю оповідання про дітей.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:
Урок 6, 7
Тема: ПИСЬМО Аналіз діагностувальної роботи. Розвиток зв’язного мовлення.


Складаємо речення про родину.
1. Проаналізувати помилки. Написати по рядку слів, у яких були помилки та неправильні поєднання.
2. Переглянути відео. Виконати завдання:



Тиждень 01.05. - 05.05.2023 р.

Урок 1

Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.

1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 2

Тема: ЧИТАННЯ Читаю авторську казку. Ольга Зубер «Як Заєць сон шукав».

1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 3

Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.

1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 4

Тема: ЧИТАННЯ Читаю вірші про пори року.

1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 5

Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:
Урок 6
Тема: ЧИТАННЯ Читаю про дні тижня.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 7
Тема: ПИСЬМО Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:






Тиждень 24.04. - 28.04.23 р.

Урок 1

Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.

1. Прочитай текст "Річка Черемош" на ст. 32.

2. Зверни увагу на слова, що пишуться з великої букви.

3. Спиши перші два абзаци.

Урок 2

Тема: ЧИТАННЯ Читаю і відгадую загадки.

1. Переглянь відео. Навчися читати загадки. Як ти довідаєшся про відгадки?


Урок 3
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
1. Переглянь відео. Виконай завдання.

Урок 4
Тема: ЧИТАННЯ Читаю і слухаю дитячі пісні. «Вийди, вийди, сонечко» (напам’ять).
1. Прослухай вірш та прочитай його на ст.83.
2. Потренуйся читати виразно ст. 82 - 83.
3. Вивчи вірш "Вийди, вийди, сонечко.." напам'ять.

Урок 5
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
1.Переглянь відео. Виконай завдання:

Урок 6
Тема: ЧИТАННЯ Читаю лічилки
1. Переглянь відео. Виконай завдання:

Урок 7
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
1. Переглянь відео. Виконай завдання:



Тиждень 17.04 - 21.04.23р.

Урок 1

Тема: ЧИТАННЯ Апостроф. Читання слів з апострофом.

1. Переглянути відео, виконати завдання:

Урок 2

Тема: ПИСЬМО Написання слів з апострофом. Аналіз звукового складу слів. Списування, складання речення. Запис слів та речень під диктовку.
1. Переглянути відео, виконати завдання:
Урок 3
Тема: ЧИТАННЯ Закріплення вміння читати слова з апострофом у реченнях та текстах.
Тема: Переглянути відео, виконати завдання:
Урок 4
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
1. Прочитати слова та речення у прописах на сторінках 50, 51. Прописати зразки та виконати завдання.
Урок 5
Тема: ЧИТАННЯ Марія Хоросницька «Я навчився вже читати…», Валентина Зорик«Книжка»
1. Переглянути відео, виконати завдання:
Урок 6
Тема: ПИСЬМО Алфавіт. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.


Урок 7
Тема: ЧИТАННЯ Борис Заходер. Переклад Миколи Вашуленка «Буква «Я»».
1. Переглянути відео, виконати завдання:






Тиждень 10.04 - 15.04.23р.

Урок 1

Тема: ЧИТАННЯ Закріплення букви Ф, ф її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 2

Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:


Урок 3

Тема: ЧИТАННЯ Звуки [дз], [дз’].Позначення їх буквами Дз, дз.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 4
Тема: ПИСЬМО Написання слів із буквосполученням Дз, дз. Аналіз звукового складу слів. Письмо слів з малюнка. Письмо речення.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 5
Тема: ЧИТАННЯ Звук [дж]. Позначення його буквами Дж, дж.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 6
Тема: ПИСЬМО Написання слів із буквосполученням Дж, дж. Аналіз звукового складу слів.Письмо речення.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок 7
Тема: ЧИТАННЯ Закріплення вивчених звуків[дз], [дз’], [дж] та їх позначення. Робота з дитячою книжкою.
1. Переглянути відео. Виконати завдання:



Тиждень 03.04 - 07.04.23 р.

Урок №1

Тема: ПИСЬМО Рукописна мала буква щ. Безвідривне поєднання складників рядкової букви щ. Один предмет – багато предметів (однина і множина). Письмо речень.

1. Заповнити сторінку 39 прописів. Поділити слова на склади, поставити наголос. Скласти звукову модель до слова щука.

Урок №2

Тема: ЧИТАННЯ Закріплення букви щ, Щ, її звукового значення. В.Сухомлинський «Яке щастя?»

1. Переглянути відео, виконати завдання:


Урок №3

Тема: ПИСЬМО Рукописна велика буква Щ. Порівняння рукописних великих букв Ш, Ц, Щ.Складання і записування речень.

1. Заповнити сторінки 40, 41 прописів. Поділити слова на склади, поставити наголос. Поєднати звукові схеми із зображеннями. Дописати закінчення речення Щастя - це.. Внизу сторінки 41 прописати букви рукописним шрифтом.

Урок №4

Тема: ЧИТАННЯ За Тетяною Волгіною «Удома краще». Робота з дитячою книжкою.

1. Переглянути відео. Виконати завдання:

Урок №5

Тема: ПИСЬМО. Розвиток зв’язного мовлення. Вчуся розпізнавати ознаки весни. 
1. Переглянути відео. Виконати усі завдання:


Урок №6
Тема: ЧИТАННЯ Звуки [ф], [ф']. Позначення їх буквою Ф,ф (еф).
1. Переглянути відео, виконати завдання:
Урок №7
Тема: ПИСЬМО Рукописна мала буква ф. Відривне поєднання складників малої букви ф.Списування речення з друкованого тексту.
1. Заповнити сторінку 42 прописів. Поділити слова на склади, поставити наголос. 



24.02

Тема: Звуки [ц], [ц’]. Позначення їх буквою Ц,ц (це). Рукописна мала буква ц. Безвідривне поєднання складників малої букви ц.Безвідривне поєднання вивчених букв з малою буквою ц у словах. Письмо речення.

1. Повправляємося із читанням на тренажері:


2. Попрацюємо із книгою, сторінка 33:
3. Попрацюємо у друкованому зошиті, сторінка 22:


23.02

Тема: ПИСЬМО Рукописна велика буква Ч. Безвідривне поєднання складників великої букви Ч. Розділові знаки в кінці речення.

Заняття відбудеться об 11.00

https://us05web.zoom.us/j/89414232181?pwd=OTRBcVU4V2VSVlM1OVhxVmFSREF5QT09

Ідентифікатор конференції: 894 1423 2181

Код доступу: 1111


22.02

Тема: Закріплення звуків [ч], [ч'], букви Ч,ч (ча).

Заняття відбудеться о 10.30

https://us05web.zoom.us/j/89414232181?pwd=OTRBcVU4V2VSVlM1OVhxVmFSREF5QT09

Ідентифікатор конференції: 894 1423 2181

Код доступу: 1111


17.02

Тема: Рукописна велика буква Ш. Безвідривне поєднання складників великої букви Ш. Порівняння рукописних букв Ш та И. Письмо речення з друкованого тексту. Звуки [ч], [ч’]. Позначення їх буквою Ч,ч (ча).

1. Попрацюємо із тренажером:




2. Попрацюємо із книгою:
3. Ознайомимося із новою буквою, попрацюємо із підручником. Сторінки 28 та 29:




4. Заповнимо сторінки 19 та 18 із вивченими буквами у прописах:









10.02

Тема: Закріплення звуків [ж], [ж'], букви Ж,ж (же).

1. Попрацюємо із тренажером:



2. Попрацюємо із книгою: 


3. Попрацюємо із зошитом:



03.02

Тема: Звуки [х], [х']. Позначення їх буквою Х,х (ха).

1. Попрацюємо із тренажером:



2. Попрацюємо із книгою:




3. Навчимося писати маленьку букву "ха":



4.  У прописах читаємо та прописуємо зразки на сторінках, що не заповнені ( до 11 сторінки включно).


27.01

Тема: ЧИТАННЯ Закріплення звука [ґ], [ґ '] , букви Ґ, ґ (ґе). ПИСЬМО Рукописна велика буква Ґ. Написання складів з великою буквою Ґ. Типи поєднання з іншими буквами. Письмо речення.

1. Потренуємося на тренажері для розчитування:


2. Попрацюємо із книгою:


3. Пропишемо зразки слів та речень із вивченими буквами на сторінках 4 - 7. Не забуваємо спочатку прочитати те, що будемо писати.


26 - 27.12

Тема: Знову в класі ми всі разом! ЧИТАННЯ Звук [г]. Позначення його буквою Г,г (ге).

Тема: ПИСЬМО Повторюю вивчені букви. Розрізнення букв, що позначають голосні та приголосні звуки.

1. Потренуємося читати за допомогою тренажеру:




2. Вивчимо нову букву:


3. Перевір себе. Повправляйся у вмінні писати вивчені букви, слова та речення:


23.12

Тема: ЧИТАННЯ Закріплення вивченого. Робота з дитячою книжкою.

Тема: ПИСЬМО Повторення вивченого. Розвиток зв’язного мовлення.

1. Потренуємося читати на тренажері:


2. Ознайомимося із твором українського дитячого письменника Василя Сухомлинського:
3. Попрацюємо письмово. Виконаємо ігрові завдання на останніх сторінках друкованого зошита. 
4. Розвинемо усне мовлення:



02.11

Тема: ЧИТАННЯ Звуки [с], [с']. Позначення їх буквою С,с(ес).

Час заняття: 2 лист. 2022 10:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/81179494426?pwd=d0NGeHlxUmlGK2FjTGQyRWhIaEZ4Zz09

Ідентифікатор конференції: 811 7949 4426

Код доступу: 1111


Зміст заняття:

1. Повправляємося у читанні:


2. Переглянь відео та усно виконай усі завдання за 66 та 67 сторінкою Букваря:



01.11

Тема: ПИСЬМО Рукописна велика буква Н. Відривні поєднання складників великої Н.Письмо слова з великої букви Н.

Час заняття: 1 лист. 2022 11:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/81179494426?pwd=d0NGeHlxUmlGK2FjTGQyRWhIaEZ4Zz09

Ідентифікатор конференції: 811 7949 4426

Код доступу: 1111


Зміст заняття: 

1. Переглянь відео:


2. Пропиши зразки на сторінці 39 друкованого зошита. Не забувай читати те, що пишеш!


31.10

Тема: ЧИТАННЯ Закріплення звуків [н], [н'], букви Н,н.

ПИСЬМО Рукописна мала буква н. Відривне поєднання складників малої букви н.Типи поєднань рядкової букви н.

Час заняття: 31 жовт. 2022 10:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/81777591629?pwd=ZWtoeW1NMGJDTGluZVZPMlFLZWxXUT09

Ідентифікатор конференції: 817 7759 1629

Код доступу: 1111

Зміст заняття:

1. Переглянь відео та виконай усно усі завдання на сторінках 62 - 63:



2. На сторінці 38 друкованого зошита навчися писати нову букву та спробуй поєднати її із іншими буквами. Не забувай читати те, що пишеш!





28.10

Тема: ЧИТАННЯ Звуки [н], [н']. Позначення їх буквою Н,н(ен).

ПИСЬМО Безвідривне поєднання складників великої букви Л. Закріплення письма великих рукописних букв.Розвиток зв’язного мовлення.



Час заняття з читання: 28 жовт. 2022 10:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/81777591629?pwd=ZWtoeW1NMGJDTGluZVZPMlFLZWxXUT09

Ідентифікатор конференції: 817 7759 1629

Код доступу: 1111



Час заняття з письма: 28 жовт. 2022 11:00 AM Хельсинки


Ідентифікатор конференції: 811 7949 4426
Код доступу: 1111

Зміст заняття:
1. Повправляємося на тренажері із розчитування:
2. Переглянь відео та усно виконай завдання по підручнику:


3. Прописати зразки на 37 сторінці друкованого зошита:


4. Попрацюємо із розвитком мовлення:


27.10

Тема: ЧИТАННЯ Закріплення звуків [л], [л'], букви Л, л.

Час заняття: 27 жовт. 2022 11:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/81777591629?pwd=ZWtoeW1NMGJDTGluZVZPMlFLZWxXUT09

Ідентифікатор конференції: 817 7759 1629

Код доступу: 1111

Зміст заняття:
1.  Повправляємося на тренажері для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=NOOr-A0iAY4



2. Переглянути відео та виконати завдання за підручником:



26.10

Тема: ПИСЬМО  Рукописна мала буква л. Безвідривне поєднання складників малої букви л. Безвідривне поєднання букв лу, ле.

Час заняття: 26 жовт. 2022 09:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/84176953948?pwd=Q09LTlJ0aWlOSjlXK080TUJhMXowZz09

Ідентифікатор конференції: 841 7695 3948

Код доступу: 1111


Зміст заняття:

1. Пригадаємо про розділові знаки у кінці речень та їх інтонацію:



2. Напишемо зразки на ст. 33. Не забуваємо читати те, що пишемо!



3.  Переглянь відео написання малої букви "л":

4. Уважно роздивись сторінку 36 прописів. Переглянь відео із поясненням та спробуй записати за зразками:



25.10

Тема: ЧИТАННЯ Звуки [л], [л']. Позначення їх буквою Л,л(ел).Робота з дитячою книжкою.

Час заняття: 25 жовт. 2022 09:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/84176953948?pwd=Q09LTlJ0aWlOSjlXK080TUJhMXowZz09

Ідентифікатор конференції: 841 7695 3948

Код доступу: 1111


Зміст заняття:

1. Переглянь відео та виконай усі завдання за підручником:


2. Попрацюємо із дитячою книжкою. Пригадаємо казку "Рукавичка":





24.10

Тема: ЧИТАННЯ Закріплення букви М,м її звукового значення. ПИСЬМО Безвідривне поєднання складників великої букви М. Письмо першого слова мама. Письмо першого речення.

Час заняття з читання: 24 жовт. 2022 09:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/84176953948?pwd=Q09LTlJ0aWlOSjlXK080TUJhMXowZz09

Ідентифікатор конференції: 841 7695 3948

Код доступу: 1111



Час заняття із письма: 24 жовт. 2022 11:00 AM Хельсинки


Ідентифікатор конференції: 875 5036 5055
Код доступу: 1111

Зміст заняття:

1. Повправляємося із звуковим значенням вивчених букв:

Код доступу 9131319
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2. Повправляємося на тренажері для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=NOOr-A0iAY4

3. Повчимося читати слова та речення із вивченмим буквами:






2. Вчимося писати велику букву М:
3. У друкованому зошиті прописуємо зразки на ст. 31 та 32.

21.10

Тема: ЧИТАННЯ Звук [м]. Позначення його буквою М, м (ем).ПИСЬМО Рукописна мала буква м. Безвідривне поєднання складників малої букви м.

Час заняття: 21 жовт. 2022 09:00 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/86507473453?pwd=ekRhNnNoTnIxOHV4RUplS2pUQllCZz09

Ідентифікатор конференції: 865 0747 3453

Код доступу: 1111

Зміст заняття:

1. Сьогодні вивчаємо нову букву. Переглянь відео та виконай завдання:


2. Повчимося писати маленьку букву "м":

3. У друкованому зошиті заповнимо сторінку 30. Не забуваємо читати сполучення букв!


20.10

Тема: ПИСЬМО Рукописна велика буква Е. Безвідривне сполучення букв Ее.

Час заняття: 20 жовт. 2022 10:30 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/83713066789?pwd=U1B2YjZYWURDRXJXMStKajI3L1RWZz09

Ідентифікатор конференції: 837 1306 6789

Код доступу: 1111


Зміст заняття:

1. Пригадаємо ділення слів на склади. Повчимося визначати наголошений склад, пройшовши тренувальний тест:

Код доступу 9648489
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2. У робочому зошиті запиши букви, які ми вивчили, велику та малу.

3. Пропиши зразки на сторінці 29:





19.10

Тема: Читання. Закріплення звукового значення букви "е".

Зміст заняття:

1. Переглянь відео та виконай завдання:




18.10

Тема:  Рукописна мала літера "е". Безвідривне поєднання двох, трьох букв "е". 

Час заняття: 18 жовт. 2022 10:30 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/82134466127?pwd=NTVLUGk3dHBybWJOZnhENG8xL3hTUT09

Ідентифікатор конференції: 821 3446 6127

Код доступу: 1111

Зміст заняття:

1. Потренуємося розрізняти голосні та голосні звуки. Ми не вивчили усі букви, але уважно слухай звучання кожної літери і потренуйся визначити, де голосні, а де приголосні:



2. Потренуйся розрізняти де голосний, а де приголосний на початку слова, пройшовши тренувальний тест:

Код доступу 7510107

використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 3. Уважно розглянь як писати велику та малу букви "е":



4. У друкованому зошиті на сторінці 28 прописати зразки та прочитати поєднання літер.




17.10

Тема: Звук (е), позначення його буквою Е. Написання маленької та великої букв "у", "У".

Час заняття: 17 жовт. 2022 10:00 AM Гельсінкі

https://us05web.zoom.us/j/82134466127?pwd=NTVLUGk3dHBybWJOZnhENG8xL3hTUT09

Ідентифікатор конференції: 821 3446 6127

Код доступу: 1111

Зміст заняття:

1. Переглянути відео та виконати завдання:



2. Опрацювати 51 та 52 сторінки Буквару.

3. Переглянути відео із поясненням написання букви "у" "У":


4. У прописах прописати маленьку та велику букви "у" "У". Повчитися поєднувати її із вивченими літерами. Пробувати читати поєднання цих букв під час написання.



14.10

Тема:  Закріплення букви У, у її звукового значення. 

Час заняття: 14 жовт. 2022 09:00 AM Гельсінкі

https://us05web.zoom.us/j/81417275667?pwd=TzRSNmQwdkRIcHh0MmhMcG1zNG5uUT09

Ідентифікатор конференції: 814 1727 5667

Код доступу: 1111

Зміст заняття:

1. Переглянути відео:

2. Повторити та закріпити написання вивчених літер та їх поєднання на ст. 25


13.10

Тема:  ЧИТАННЯ Звук [у]. Позначення його буквою У, в. Вправляння у звуковому аналізі слів.

Час заняття: 13 жовт. 2022 10:30 AM Гельсінкі

https://us05web.zoom.us/j/81417275667?pwd=TzRSNmQwdkRIcHh0MmhMcG1zNG5uUT09

Ідентифікатор конференції: 814 1727 5667

Код доступу: 1111

Хід заняття:

1. На сторінці 46 Букваря прослухай вірш. Які слова зі звуком У вдалося запам'ятати?

http://yakistosviti.com.ua/userfiles/image/qr-180323/18.mp3

2. Переглянути відео, назвіть птахів, яких ви впізнали?


3. На сторінці 47 поправляйся в читанні вивчених букв та речень.

4. Переглянути відео:


2. Опрацювати всі завдання на сторінках 46, 47 Букваря.


12.10

Тема: ПИСЬМО Рукописна мала буква "и". Безвідривне поєднання складників букви. Розвиток мовлення.

Час заняття: 12 жовт. 2022 10:30 AM Хельсинки

https://us05web.zoom.us/j/86418159770?pwd=TDd6dG5iUjVEVEQ0QmdpbjVWRGJtQT09

Ідентифікатор конференції: 864 1815 9770

Код доступу: 1111

Якщо не виходить підключитися до зум заняття:

1. Переглянути відео із поясненням безвідривного поєднання маленької літери "і".





2. У друкованій зошиті на сторінці 24 усно складаєте за схемою речення. Прописуєте зразки.

3. Розвиваємо усне мовлення за завданнями відео:



11.10

Тема:  ЧИТАННЯ  Звук [і]. Позначення його буквоюІ, в. Один предмет –багато предметів (одна і множина).Робота з дитячою книжкою.

Час: 11 жовт. 2022 09:30 AM Гельсінкі

https://us05web.zoom.us/j/81417275667?pwd=TzRSNmQwdkRIcHh0MmhMcG1zNG5uUT09

Ідентифікатор конференції: 814 1727 5667

Код доступу: 1111

Якщо не виходить під'єднатися до уроку:

1. Переглянути відео, виконати завдання:


2. У друкованій зошиті на сторінках 22, 23 прописати маленькі та великі літери "І", "І".






02.09



Тема: Навчання грамоти. Я вчуся знайомитися, спілкуватися.

Година: 2 вересня 2022 09:00 AM Гельсінкі

https://us05web.zoom.us/j/87141587683?pwd=aTBhWjlUdEVaTkVKbXFQNTV6ZUZNZz09


Ідентифікатор конференції: 871 4158 7683

Код доступу: 1111

01.09


Тема: Здрастуй, школо!

Година: 1 вересня 2022 09:45 AM Гельсінкі

https://us05web.zoom.us/j/88529230548?pwd=VTFUdklDQlk5VVZjNS9wL0JSY0RkZz09


Ідентифікатор конференції: 885 2923 0548

Код доступу: 1111













Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас