Театральний гурток "Дзеркальце" дистанційне навання 2019/2021
28.05.21
"Сватання на Гончарівці" вистава Львів 2010, театр ім.Заньковецької, п'єса Квітки-Основ'яненка
Київський театр маріонеток. «Гусачок-чок-чок»
https://www.youtube.com/watch?v=mTXiTDYaLLQСвій маленький театр
https://www.youtube.com/watch?v=FWoITTx3XAg&list=UU9rAyzCykmpIgmpuMoNKEPg&index=10
Уява і фантазія
https://www.youtube.com/watch?v=lZqhcLb_3R8&list=UU9rAyzCykmpIgmpuMoNKEPg&index=14
Вправи на гнучкість
Вправи на розвиток координації
https://www.youtube.com/watch?v=aVjQB14BBZI&list=PL8G81iuosceijoAU-0gZvRUhf_TY29zAY&index=18
Танцювальна розминка
https://www.youtube.com/watch?v=DF9DXYJhlHg
Кардіотренування
Театральна студія Третій Дзвінок,м.Тернопіль,группа -2 - https://drive.google.com/.../1HiEWMmw0FSnwZbM7MQy.../view...
Театральна студія Третій Дзвінок,м.Тернопіль,группа -1 - https://www.youtube.com/watch?v=rTVfBLZ9DJU&t=4278s...
Зірки, які озвучили мультики!
ПОЛЯКОВА, МЕЛОВІН, КОШОВИЙ
https://www.youtube.com/watch?v=GjRaZq_MNzk
Зірки, які озвучили мультики!
DZIDZIO, ПРИТУЛА, ГОРБУНОВ
Народний художній колектив системи Міністерства оствіти і науки України Дитячий театральний колектив Арт-ідея,м.Херсон - https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=BhB-3IB9gvM...
Вправи на гнучкість
Вправи на розвиток координації
10 голосів українських зірок у дубляжі мультфільмів || Хто із зірок озвучує мультфільми ?! | ч.1
10 голосів українських зірок у дубляжі мультфільмів || Хто із зірок озвучує мультфільми ?! | ч.2
10 голосів українських зірок у дубляжі мультфільмів || Хто із зірок озвучує мультфільми ?! | ч.3
Розминка поглиблена
Вправи на гнучкість
https://www.youtube.com/watch?v=1i0ExdlB4bU
Чистомовки
Си, си, си – у Оксани дві коси
Рі, рі, рі – на калині снігурі
Жа, жа, жа – є колючки у йоржа
Ав, ав, ав – котик мишку упіймав
Щу, щу, щу – ось цибулька до борщу
Ло, ло, ло – скрізь дороги замело
Че, че, че – скоро сонце припече
Рох, рох, рох – поросятко їсть горох
Ця, ця, ця – кожушок вдягла вівця
Ту, ту, ту – пароплав пливе в порту
Рип, рип, рип – під ногами снігу скрип
Бра, бра, бра – назбирав ховрах добра
Ич, ич, ич – розпушив хвоста павич
Вив-вив-вив – Сава риби наловив,
Улі-улі-улі – зварив юшку у каструлі.
Щав-щав-щав – друзів нею пригощав,
Айте-айте-айте – всі за стіл сідайте.
Жки-жки-жки – беріть швидше ви ложки.
Лили-лили-лили – друзі юшку їли,
Чали-чали-чали – «Смакота!» – кричали.
Ухар-ухар-ухар – Сава справжній кухар!
Шет-шет-шет – загубився мій планшет,
Ати-ати-ати – де тепер його шукати?
Цята-цята-цята – в шафі відчиняв дверцята,
Коні-коні-коні – подивився на балконі,
Рнув-рнув-рнув – та під ванну зазирнув.
Тра-тра-тра – старша підійшла сестра,
Нила-нила-нила – і мені все пояснила,
Вала-вала-вала – твій планшет я заховала,
Тав-тав-тав – більше щоб книжки читав!
"Маруся Чурай" Народний художній колектив театр "Дзеркало", м.Шостка - https://www.youtube.com/watch?v=cW5PG5wV4jo...
Артикуляційна розминка
https://www.youtube.com/watch?v=QNNU59U1I-c&list=UU9rAyzCykmpIgmpuMoNKEPg&index=18
Чистомовки
Си, си, си – у Оксани дві коси
Рі, рі, рі – на калині снігурі
Жа, жа, жа – є колючки у йоржа
Ав, ав, ав – котик мишку упіймав
Щу, щу, щу – ось цибулька до борщу
Ло, ло, ло – скрізь дороги замело
Че, че, че – скоро сонце припече
Рох, рох, рох – поросятко їсть горох
Ця, ця, ця – кожушок вдягла вівця
Ту, ту, ту – пароплав пливе в порту
Рип, рип, рип – під ногами снігу скрип
Бра, бра, бра – назбирав ховрах добра
Ич, ич, ич – розпушив хвоста павич
Вив-вив-вив – Сава риби наловив,
Улі-улі-улі – зварив юшку у каструлі.
Щав-щав-щав – друзів нею пригощав,
Айте-айте-айте – всі за стіл сідайте.
Жки-жки-жки – беріть швидше ви ложки.
Лили-лили-лили – друзі юшку їли,
Чали-чали-чали – «Смакота!» – кричали.
Ухар-ухар-ухар – Сава справжній кухар!
Шет-шет-шет – загубився мій планшет,
Ати-ати-ати – де тепер його шукати?
Цята-цята-цята – в шафі відчиняв дверцята,
Коні-коні-коні – подивився на балконі,
Рнув-рнув-рнув – та під ванну зазирнув.
Тра-тра-тра – старша підійшла сестра,
Нила-нила-нила – і мені все пояснила,
Вала-вала-вала – твій планшет я заховала,
Тав-тав-тав – більше щоб книжки читав!
Артикуляційна розминка
https://www.youtube.com/watch?v=QNNU59U1I-c&list=UU9rAyzCykmpIgmpuMoNKEPg&index=18
Гучність голосу
https://www.youtube.com/watch?v=HkLy2o_t9DI&list=UU9rAyzCykmpIgmpuMoNKEPg&index=8
руханка. ДЗІДЗЬО. DZIDZIO. Оля Цибульська. (Всеукраїнська школа онлайн)
Лариска | Весела Дитяча Пісня й Розвиваюча Руханка для Дітей https://www.youtube.com/watch?v=K0jKynRlAnU
Хто озвучує зірок Голівуду українською мовою? Як зародився Український дубляж? Що їдять і п'ють актори дубляжу, коли це роблять їхні екранні герої? Скільки часу потрібно, аби перекласти один фільм? Відповіді на ці та інші запитання отримаєте у цьому відео!
АКТОРИ УКРАЇНСЬКОГО ДУБЛЯЖУ! ХТО Є ГОЛОСАМИ ГОЛІВУДСЬКИХ
ЗІРОК https://www.youtube.com/watch?v=9qQ6ZbAoUFA
Майстер-клас" з Юрієм Коваленком (1 програма)
руханка. Юрій Ткач. Всеукраїнська школа онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=QNNU59U1I-c&list=UU9rAyzCykmpIgmpuMoNKEPg&index=20
Скоромовки.
Всі люди, кажучи про щось між собою, "впливають" більш-менш яскраво і переконливо на свідомість партнера картинами, які з тієї чи іншої причини виникли і існують в їхній свідомості. ... Діяти словами - це значить малювати ними картину "не для слуху, а для ока" партнера, ... впроваджувати свої бачення у свідомість партнера. Щоб діяти словами потрібно, перш за все, бачити, - чітко уявляти собі те, про що говориш ...
Придумати пропоновані обставини (історію, передісторію), в яких людина (персонаж), зайнятий якою-небудь справою, звертається переважно до одного з шести адрес свідомості партнера. Простежте, якими дієсловами можна назвати Ваші дії, коли Ви апелюєте до уваги, почуттям, уяві, пам'яті, мислення, волі партнера. Відмітьте, які особливості мобілізації погляду, окремих частин тіла і т.д., виникають при впливі на різні області свідомості.
Набравши певну кількість дієслів, пов'язаних із впливом на партнера, наприклад, докоряти, дражнити, перевіряти і т.п., спробуйте визначити, до впливу на які адреси свідомості партнера вони відносяться і реалізувати це в своїй поведінці.
Придумайте пропоновані обставини, в яких персонаж вимовляє задане слово (фразу), загальну для всіх учнів, звертаючись до певної області свідомості партнера. Зазначити, які підтексти в звучанні одного слова (фрази) виникають при різних, самостійно придуманих, історіях.
Примітка: Робота над виразністю, яскравістю, різноманітністю мовних впливів необхідно з самого початку пов'язувати з роботою над тілом виконавця, тобто з характером мобілізації, і своєрідністю прибудов. Нерозривність роботи тіла і голосу повинна виразитися в розумінні учнями, того, що положення корпусу, рук, ніг, напрям погляду, міміки і подиху є формою для народження та існування всіх відтінків мовної дії.
Акторське мистецтво театру та кіно. КНУТКіТ ім. Івана
Карпенка-Карого.
Новий гість The School — студент 5 курсу спеціальності "Акторське мистецтво театру і кіно" у КНУТКТ ім. Івана Карпенка-Карого, Петро Ніньовський. Він розповість про перспективи актора в Україні, якість навчання та фінансове питання.
У цих відео студенти діляться власним досвідом у навчанні. Подивившись їх, ви зможете зрозуміти, яка спеціальність вам ближча. Завдяки тому, що з кожного університету виступають багато студентів, ви можете відчути, яка студентська спільнота вам більше підходить. Також ви побачите багато помилок, які роблять студенти і зможете не повторювати їх.
Сценічна мова та дикторська майстерність комплексні вправи від Софії Козуб https://www.youtube.com/watch?v=uAN2Lga2XH0
Чудо мистецтва ляльководіння полягає в тому, що глядач, навіть у відкритому прийомі, не помічає ляльковода і всю свою увагу спрямовує на ляльку, стежить за процесом її оживлення.
Київський академічний театр ляльок. OpenTheatre - театр онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=OKkfR8fjI7w
https://www.youtube.com/watch?v=mD1FYATs204
Планшетна лялька. Етюди. Онлайн навчання під час карантину
Етюд "Хвастунець" студента 2 акторського курсу Олександра Сизонова
https://www.youtube.com/watch?v=GWrsLUZ3sMQ
Етюд "Весняний сон" студентки 2 курсу сценографії театру ляльок Юлії Кришевич
https://www.youtube.com/watch?v=xgozFCRG0GI
Етюд "Наука" студентки 2 акторського курсу Наталі Чередник
https://www.youtube.com/watch?v=_N1_iLOV93w
Етюд "Концерт" студентки 2 режисерського курсу Аліси Гладкової
https://www.youtube.com/watch?v=iGnAAYGtEkw
Етюд "Зайчик в жмені" студентки 2 акторського курсу Уляни Олійник
https://www.youtube.com/watch?v=L-yHT0sjNWo
Вправи на розвиток координації
Дія з уявними предметами.
Спочатку ми будемо виконувати дії з предметами, а потім повторимо ці ж дії без предметів.
На столі стоїть пляшка, у ній вода. Треба взяти пляшку і налити воду в склянку. Виконайте послідовно дії. Зверніть увагу на обсяг пляшки і склянки. Проробивши кілька разів дії з предметами, виконайте ці ж дії без предметів.
Молодці!
А ось ще завдання (оберіть 5-10 і відпрацюйте їх).
З’їсти уявні: хліб з гірчицею, макарони, банан, кисле яблуко, кавун, виноград, тістечко, цукерку, лимон; мити руки, прати хусточки, гризти горіхи, збирати ягоди і гриби, грати у м'яч, рубати сокирою дрова, причісуватися перед дзеркалом, мити посуд, підмітати або мити підлогу.
Ось і підійшло наше заняття до кінця. Давайте підіб’ємо підсумки нашого заняття: над якою темою сьогодні працювали? Для чого потрібно працювати над вправами з уявними предметами?
Яку оцінку ви можете поставити собі за роботу на занятті?
Що найбільше вдалося? Що не вдалося? Як ви гадаєте чому не вдалося?
Для того, щоб ми з вами навчилися вправлятися з уявними предметами одного заняття не вистачить, тому наступних заняттях з акторської майстерності ми будемо працювати над цими вправами, які допоможуть нам вдосконалити акторські здібності та навички.
Як змінити свій голос / Дихальні вправи / Риторика онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=aVjQB14BBZI&list=PL8G81iuosceijoAU-0gZvRUhf_TY29zAY&index=18
Театр «Ми є» https://youtu.be/atOP4l1cYvg
Театральна студія УСПІХ -"ЦПР № 1"- вистава "Покинутий янгол" керівник Соломончук І.В. https://youtu.be/EYBD9BN9svo
Народний художній колектив театр-студія БЕМС- уривок з вистави "1937 рік"
https://www.youtube.com/watch?v=PT2KHwF223w
Театр тіней «Sun» с. Коробки "Я люблю Україну"
https://www.youtube.com/watch?v=rOBraYw-0qY
«Caramel», "Французькі замальовки https://www.youtube.com/watch?v=54w3KAJVL0I
Театр пантоміми «Bon-Bon» с. Коробки "Французькі замальовки. Із Парижа з любов`ю" https://www.youtube.com/watch?v=mNcqW48Us-c
Театральна студія «Етуаль», екраннізація гуморесок Павло Глазового «Маленькі історії великого міста» https://www.youtube.com/watch?v=x8N_u-YTcAI
Дюймовочка і Метелик
Загальноестетичний розвиток
«Студія Простір» вистава «Тугеза» https://www.youtube.com/watch?v=l5Q2KuyJB7s&t=72s
«Art Барвінок», «Натхнення» https://youtu.be/B45TskbfbN0
Медіацентр "СтАрт", постановка "До гармонії" https://youtu.be/kN6xN4ZhK2M
Казка "Крижинка". Театральна студія "Юність", м. Житомир
Народний театральний колектив "Смайл" ,казка - феєрія "Лев, Чаклунка і Чарівна шафа"
Зразковий театральний колектив "Чудодії" ,
"Ведмежаткові шишки" https://youtu.be/FGTy2mkgO84
Сценічна мова та дикторська майстерність комплексні вправи від Софії Козуб
Дикція: топ-5 помилок українською та російською
Розминка поглиблена
https://www.youtube.com/watch?v=G_gPkOXRB9g&list=UU9rAyzCykmpIgmpuMoNKEPg&index=19
Як змінити свій голос / Дихальні вправи / Риторика онлайн
https://www.youtube.com/watch?v=aVjQB14BBZI&list=PL8G81iuosceijoAU-0gZvRUhf_TY29zAY&index=18
Основи Методу Креативної Імпровізації
«Попелюшка» львівська опера
2.
Гарна вимова. Зміна приголосних.
Зимові свята.
https://www.youtube.com/watch?v=S5LPeRGR6xg
https://www.youtube.com/watch?v=PQv4X29ZG3Y
Колядки Щедрівки Ukrainian folk carol
https://docs.google.com/presentation/d/15mGtSOpYpANrfVa0MdvGAWMsqmV9leCdrj0_y0zyGGQ/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/presentation/d/17_YGpfdIVbvHe_9UF309dx00JiVM7A220xuW2PoPo24/edit?usp=sharing
Сценічна мова
Сценічна мова
Привіт Всім! Сподіваюсь, ви вже розім'яли свої язички? Хто не встиг - розминаємо!
Артикуляційна розминка
Різдвяні колядки
https://www.youtube.com/watch?v=mwwgdbMQ738
Сценічний рух
Уміння рухатися по сцені - важлива частина успіху не тільки для танцюриста, але і для актора або вокаліста. Пластичність рухів, грація і гармонія в діях підкреслять виразність виступу, доповнять його експресією і допоможуть сказати навіть більше, ніж слова. Елегантне сценічний рух без зайвих думок про те, як рухатися і без відволікання на обдумування кожного кроку не просте завдання.
https://www.youtube.com/watch?v=o2vl7-NXfR8
Онлайн перегляд новорічної вистави «Едельвейс»
https://www.youtube.com/watch?v=O7GxcO9Fa7g
Онлайн перегляд новорічної казки для дітей «Новорічна сніжинка щастя»
https://www.youtube.com/watch?v=V2GhJy8a1k0
Онлайн-перегляд новорічної вистави «Пригоди сніговичків»
https://www.youtube.com/watch?v=IT1e5H44sTc
Онлайн-перегляд новорічного дитячого мюзиклу «Вовк та семеро козенят»
https://www.youtube.com/watch?v=IL1LR4PtKjY
Онлайн-перегляд новорічної феєрії «В пошуках Різдвяної зірки»
https://www.youtube.com/watch?v=Wld6qJYoZBA
Вистава «Куди зникла різдвяна зірка»
https://www.youtube.com/watch?v=8Tb24qZmWPg
Увага!
З 04 по 06 січня та з 11 по 15 січня 2021 року НТУ «ХПІ» запрошує школярів, батьків, вчителів і всіх охочих на Зимові канікули з ХПІ онлайн
На вас чекають неперевершені майстер-класи та цікаві лекції від молодих і досвідчених вчених НТУ «ХПІ»
БОНУС - приголомшливий ведучий
Тематика ефірів задовільнить кожного .
Дивись новий формат канікул від НТУ «ХПІ» #зХПІонлайн з 04 по 15 січня 2021 року на офіційних сторінках FB та Instagram:
https://www.facebook.com/ntu.xpi
https://www.instagram.com/ntu.khpi/
ПРОГРАМА:
04.01 (понеділок)
11:00 — «Надзвичайні полімери у створенні молекулярної кухні та косметики: створюй красу та здоров’я»
Лебедєв Володимир.
12:00 — «Прилади контролю шкідливих та небезпечних виробничих факторів»
Ящеріцин Євген.
05.01 (вівторок)
11:00 — «Віртуальна електромеханічна лабораторія» Дунєв Олексій.
12.00 — «Де використовують сучасні 3D-принтери?» Глушко Альона.
06.01 (середа)
11:00 — «Політехнік-харчовик зустрічає Новий рік» Розповіді і експерименти на тему відомих новорічних та різдвяних смаколиків. Разом з вами навчаємось і святкуємо одночасно! Від Матюхова Дмитра.
ДАЛІ БУДЕ!
Сценічна мова
Привіт Всім! Сподіваюсь, ви вже розім'яли свої язички? Хто не встиг - розминаємо!
Артикуляційна розминка
https://www.youtube.com/watch?v=CGaqIMcMNI0
1. Вправа на увагу.
а). Збираємо увагу (долонька).
б). Три кола уваги.
2. Вправа "Квітка"
Уявіть, що кожен із вас — маленька квітка, що пробивається із зернятка і стає чарівною. Стеблі квітки пробивається із землі на білий світ, пуп'янок розпускає пелюстки, отже, необхідно поводитися так, ніби кисті рук -і стебло, і пуп'янок, і пелюстки.
Завдання
Спочатку стебло — під землею. Кисть однієї руки стиснути в кулак, прикрити долонею другої руки. Цей згорнутий пуп'янок спрямований угору, кисті рук — на рівні шиї, а зап'ясті і лікті притиснуті один до одного. Пробитися до сонця! Пройти крізь товщу земляного покриву, що відділяє квітку від світла! Тягнутися увись, долаючи опір ґрунту, уперто розсовуючи його... Повільно долаючи, перемагаючи тягар землі, стебло квітки тягнеться догори... (хай це не відповідає «правді життя» квітки і насправді їй не доведеться тягнутися звідкись із глибини. Найголовніше — це правда вигадки, правда образу, правда уявлення про стебло, що пробивається назовні). Опір землі слабшає, отже стоншується шар ґрунту, усе легше рухатися, усе менше потрібно сили... Остання перешкода — переплетене коріння трави... Сонце! Стислі кисті рук — на рівні лоба. Тепер пуп'янку потрібно зовсім небагато — піднятися на стеблі над землею, укорінитися і розтулити свої ніжні пелюстки.
Лікті-«коріння» надійно підтримують стебло. Гріє сонце і пальці-«пелюстки» починають випрямлятися, розтулюватий і нарешті утворюють відкриту чашу квітки, що розпустилася. Що це за квітка? Опишіть її.
Ускладнення
1. Зробити нову кінцівку вправи: зникло сонце і пелюстки пуп'янка стулилися.
2. Придумати обставини «життя» квітки: дме вітер, сонце заходить за хмару, ллє дощ, б'є град тощо.
Тема: Розвиток уяви та фантазії
Зробити реальний світ значно цікавішим та веселішим можна всього-на-всього за допомогою фантазії. З нею дітям буде куди легше знайомитись із навколишнім світом, людьми та речами, що її оточують. Навіть якщо у шкільні науки додати трішечки фантазії, то математика перестане бути звичайними цифрами та знаками, а перетвориться, наприклад, у цілий світ, у якому живе містер Нуль, котрий дуже сердиться, якщо хтось намагається на нього поділити, а неправильно розв’язані задачки перетворюються на надокучливих черепах, котрі постійно просять у свого господаря, щоби той їх ще раз розв’язав. Ще необхідніша фантазія при вивченні літератури та мови.
Але ні в жодному разі не варто думати, що фантазія або дається з народження, або її вже ніколи не здобути. Родарі впевнений: «Уява – це не привілеї невеликої кількості видатних індивідів, нею наділені всі». Саме тому з його книги «Граматика фантазії» я обрала для вас найдієвіші, на мою думку, вправи, які обов’язково допоможуть із розвитком уяви, якщо вона раптом кудись запропастилася.
Вправа 1. Що було б, якби…?
А тепер дайте волю вашій фантазії – і на складання запитань, і на розгорнуті відповіді. Що було б, якби собаки вміли літати? Що було б, якби море пчихало? Що було б, якби до вас завітали слони на сніданок? Що було б, якби всі футболки перетворилися на книги?
Вправа 2. Казки!
Ох, як багато можна з ними зробити! Перемістити дію казки в зовсім інший для неї час – у сучасність, або ж, навпаки, у давнину. Алладін на своєму килимі літав би швидше за всі літаки у 21 столітті? А якщо змінити ролі? Можна змінити навіть матеріал, з якого створений герой! Бо, якщо колобка зліпили з глини, то лисиця не зможе його з’їсти, не зламавши собі всі зуби! Фантазуйте сміливіше!
Вправа 3. Щось невідоме у давно знайомій казці
Для виконання цієї вправи потрібно згадати улюблену казку й обрати з неї 5 слів, які найповніше її характеризують. Наприклад – русалка, море, королівський тризуб, втрачений голос, принц. А шостим словом вигадайте щось, що взагалі не стосується цієї казки. Нехай це буде слово «ніндзя». А тепер вашій дитині потрібно скласти казку, використовуючи всі ці слова. Чи рятували ніндзя Русалоньку від злої відьми? А, можливо, вони працювали охоронцями у принца? Або ж вони злі та саме з ними відьма заодно? Впевнена, ви вигадаєте безліч незвичних історій!
Тема: Дія з уявними предметами
Актори на сцені часто діють з уявними предметами. Вони уявляють, як це відбувається в житті і виконують необхідні фізичні дії. Так, граючи з уявним м'ячем, потрібно уявити собі, який він: великий чи маленький, легкий чи важкий, чистий або брудний. Різні відчуття ми переживаємо, коли піднімаємо кришталеву вазу або відро з водою, зриваємо квіти ромашки або шипшини. Але на сцені в чашці не завжди кава чи гарячий чай, а звичайна вода, та ще може бути і зовсім порожня. А, наприклад, валіза, яка повинна бути важкою, також порожня, а акторові треба і був правдоподібний показати, що вона важка. Для того, щоб актор на сцені був правдоподібний із цією валізою, або іншим любим предметом, він повинен перш за все тренуватися. В тренуванні допомагають як найкраще вправи, або ігри з уявними предметами, які розвивають вашу уяву, фантазію та акторські здібності.
Ігри з уявними предметами.
Спочатку ми будемо виконувати дії з предметами, а потім повторимо ці ж дії без предметів.
На столі стоїть пляшка, у ній вода. Треба взяти пляшку і налити воду в склянку. Виконайте послідовно дії. Зверніть увагу на обсяг пляшки і склянки. Проробивши кілька разів дії з предметами, виконайте ці ж дії без предметів.
Молодці!
А ось ще завдання (оберіть 5-10 і відпрацюйте їх).
З’їсти уявні: хліб з гірчицею, макарони, банан, кисле яблуко, кавун, виноград, тістечко, цукерку, лимон; мити руки, прати хусточки, гризти горіхи, збирати ягоди і гриби, грати у м'яч, рубати сокирою дрова, причісуватися перед дзеркалом, мити посуд, підмітати або мити підлогу.
Ось і підійшло наше заняття до кінця. Давайте підіб’ємо підсумки нашого заняття: над якою темою сьогодні працювали? Для чого потрібно працювати над вправами з уявними предметами?
Яку оцінку ви можете поставити собі за роботу на занятті?
Що найбільше вдалося? Що не вдалося? Як ви гадаєте чому не вдалося?
Для того, щоб ми з вами навчилися вправлятися з уявними предметами одного заняття не вистачить, тому наступних заняттях з акторської майстерності ми будемо працювати над цими вправами, які допоможуть нам вдосконалити акторські здібності та навички.
1. Для молодших
2. Для старших
Начальні матеріали за 2019-2020 н.р.
8травня - 15 травня
7 травня
Сценічна мова. Приголосні
6 травня
Сценічна мова. Приголосні
А тепер цікавинка!
5 травня
Сценічна мова. Приголосні
4 травня
Сценічна мова. Приголосні
30 квітня
Навчаємось акторської майстерності
Снігова Королева, Казка про Кая і Герду
29 квітня
м. Київ
28 квітня
Африкати в українській вимові.
Сценічна мова. Тренінг.
ЧИСТОМОВКИ
(М.Вінграновський)
ПРАВИЛО: Слід розрізняти африкати між збігом приголосних при префіксах:
Наприклад: підземний,_піджилки,(підберіть самостійно приклади) ______;
27 квітня
Навчаємось акторської майстерності
24 квітня
Продовжуємо працювати над голосними звуками.
ЧИСТОМОВКИ
23 квітня
Продовжуємо працювати над голосними звуками.
! Вимовляється чітко в наголошеній і ненаголошеній позиціях.
ЧИСТОМОВКИ
22 квітня
І - голосний переднього ряду.
Артикуляція: рот трохи відкритий, губи розтягнуті на посмішку, але куточки підібрані, для того щоб звук не виходив плоским. Язик напружений, вигнутий, середня його частина піднята до піднебіння. Кінчик язика торкається нижніх передніх зубів.
! В усіх інших позиціях вимовляється чітко і виразно.
21 квітня
Сценічна мова. Голосні.
17 квітня
Фонетика в українській вимові. Голосні.
16 квітня
15 квітня
Сценічна мова. Красива вимова українською. Відео урок
14 квітня
Важлива інформація для ВСІХ!!!
Важлива інформація для ВСІХ!!!
Ораторське мистецтво. Як подолати хвилювання перед
виступом.
11 квітня
10 квітня
Гарна нагода позайматися дома на килимку.
Сценічний рух. Тренування
Важлива інформація для ВСІХ!!!
Ораторська майстерність. Як почати спілкуватися.
Тренувальні вправи
Володіння голосом під час публічного виступу.
ГАРНОГО ДНЯ!
9 квітня
https://www.youtube.com/watch?v=DB5E1S9rViY
8 квітня
Наш театр корифеїв разом з інтернет-телебаченням КІТ розпочинає проєкт "Театр на вихідних" - демонстрацію вистав з архіву театру. Переглянути вистави в режимі онлайн можна за посиланням https://youtu.be/W9AL63jF04Y
Старт проєкту 3 квітня 2020 року о 20.00. Гарного перегляду!
1 квітня
Під час канікул пропоную Вам на вибір:
ВІРТУАЛЬНІ ПРОГУЛЯНКИ ПО КРАЩИХ МУЗЕЯХ СВІТУ!
Софіївка, Умань - повна відео екскурсія
31 березня
Артикуляційна розминка
https://www.youtube.com/watch?v=CGaqIMcMNI0
30 березня
Привіт Всім! Сподіваюсь, ви вже розім'яли свої язички? Хто не встиг - розминаємо! Сьогодні з вами перевіримо нашу увагу. Ловіть завдання. Гарного Всім дня!
Пропоную вашому перегляду виставу
1. Для молодших
2. Для старших
23-25 березня
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/kul-tura/podorozh-ne-vihodyachi-z-domu-39-muzeyiv-svitu-yaki-mozhna-pobachiti-o-11042651.html?fbclid=IwAR2sG7h92-V2DCnQfW8sNcHngUhUhEJ2bridmcciCXhMjOu5p7nCzwC1Htk
Підготовка до фестивалю "Об'єднаймо дітей мистецтвом"
Комментарии
Отправить комментарий