Тема. Узагальнення за розділом "Довкола скільки є краси!" Підсумковий урок за рік.
Любі мої другокласники!
- Сьогодні у нас підсумковий урок літературного читання.
- Пригадай, який останній розділ ми прочитали? Як ти гадаєш, чому він має таку назву?
- Пригадай назви творів цього розділу? Який з них тобі сподобався найбільше? Чому?
-Проведемо літературну вікторину та перевіримо, як ти запам'ятав (запам'ятала) прочитане. Якщо ти не зможеш відповісти, погортай підручник (ст. 129-140) та пригадай.
ЛІТЕРАТУРНА ВІКТОРИНА
1. Які квіти поетеса твору "У лісочку" Л. Компанієць побачила в ранковому лісі?
2. Кого побачила героїня оповіданння "Диво у долоньках" у своїх долоньках?
3. З якого оповідання рядки: "Був холодний зимовий день.Крихітний білий песик сидів на трамвайній зупинці і тоненько скімлив."
4. Продовж речення з твору В. Бондаренко "Розумаха". " Розумаха бігав щасливий, бо..."
5. Які дива побачила поетеса Ліна Біленька у творі "Казка неба"?
6. Чому Сонечко має яскраве забарвлення?
7. Назви науково-пізнавальні твори, які читали в цьому розділі?
8. Чому рибу назвали голкою?
9. Як рятується морський коник від ворогів з твору М.Леденцова "Морський коник"?
- Молодці! Бажаю вам бути розумними та допитливими, а для цього потрібно бути уважним читачем. Читайте нові казки, оповідання, вірші та дізнавайтесь багато нового! Цікавих вам канікул! До нових зустрічей😉!
27 травня 2022р.
Тема. Олена Полянська "Щоб завжди був світ прекрасним"
Любі мої другокласники!
- Зараз у нас урок літературного читання.
- Давайте привітаємося.
Доброго ранку, сонце привітне!,
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, в небі пташки!
Доброго ранку, зелені дубки!
Доброго ранку, люди привітні!
Я всім бажаю, щоб посмішки квітли.
Ви вже другокласники! Подумайте і скажіть, яке добро ви зможете зробити самі.
— А яке добро вам доводилося уже зробити самим?
— Кому ви бажали щастя?
- Ми сьогодні будемо читати вірш Олени Полянської "Щоб завжди був світ прекрасним"на ст. 140.
—Прочитайте ще раз заголовок.
— Розгляньте ілюстрацію. Як ви гадаєте про що буде йти мова у вірші?
- Прочитай вірш декілька разів. Зверни увагу на розділові знаки.У вірші є питальні та окличні речення. Прочитай їх з відповідною інтонацією.
Відпочинь. Порухайся.
— Запрошую пройтися сторінками казок. Упізнайте казку та скажіть, яке добро зробили його персонажі.
- Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, який текст називається науково-пізнавальним та прочитаємо такі тексти, які називаються "Голка- риба", "Морський коник".
МОВНА РОЗМИНКА
- Прочитай чітко чистомовку.
- Послухай текст Миколи Леденцова "Голка- риба" та скажи про що ти дізнався (дізналася) вперше?
Словникова робота.
— Прочитай правильно слова. Став наголос на виділену букву.
- Послухай уважно казку М. Возіянова "Сонечко" та скажи :
- Чому Гусінь так зацікавило Сонечко?
- Прочитай казку самостійно і подумай, що, на твою думку в казці є вигадкою, а що - ні?
- Відпочинь. Порухайся.
— Знайди і прочитайте абзац, у якому сказано, що сонечко добре.
— Які рядки тексту ілюструє малюнок?
- Попроси рідних тобі допомогти та прочитайте разом казку "Сонечко" в особах.
ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО КОМАХУ СОНЕЧКО
Чи знаєте ви щось цікаве про комаху сонечко?
Її називають ще божою корівкою. Вона здатна змахувати крилами до 85 разів на секунду. Як захист сонечко виділяє отруту у вигляді жовтої рідини, що відлякує її ворогів (жаб, павуків і деяких комах). Сонечка корисні тим, що вони поїдають попелиць і кліщів. За один день з'їдають до 50 попелиць!
Сонечка живуть від 1 до 2 років. У світі існує понад 4 тисячі видів сонечок. У західній культурі сонечко є одним із символів удачі. Комахи є активними з весни до осені. У зимовий період упадають у сплячку. Під час зимової сплячки утворюють групи з тисяч або навіть мільйонів комах. Літають зі швидкістю 24 км/год.
Домашнє завдання (за вибором)
· Виразне читання та переказ казки «Сонечко» Миколи Возіянова (с. 134-135).
· Виразне читання та переказ казки «Сонечко» Миколи Возіянова (с. 134-135). Намалювати або зліпити з пластиліну сонечко чи гусеницю.
19 травня 2022р.
Тема. Ліна Біленька "Казка неба"
Любі мої другокласники!
- Зараз у нас урок літературного читання.
Мовна розминка.
- Прочитай чистомовку.
- Пригадай оповідання "Розумаха" та спробуй переказати.
- Діти ви знаєте, що в казках бувають чудеса. А чи бувають чудеса в природі?
- Відгадайте загадку:
Без крил, а летить.
Без ніг, біжить. Що це?
- Так, це хмари.
- Чи спостерігали ви за небом?
- Якого кольору воно буває?
- А за хмарами?
Якого кольору вони можуть бути ?
- Сьогодні ми будемо знайомитись із віршем Ліни Біленької "Казка неба". Про що тобі говорить заголовок?
- Послухай вірш і скажи:
-Які дива побачила поетеса в небі?
Словникова робота.
-Прочитай правильно слова:
Стрибаʹє, з-за
небокраʹю, розкриʹли, ведмеʹді-ліліпуʹти, геркулеʹси-бджоʹли.
- Прочитай вірш спочатку пошепки.
- Чи доводилось тобі бачити хмари, схожі на чудернацьких істот? Яку б казку вони розповіли тобі?
- Відпочинь. Порухайся.
- Прочитай вірш " Казка неба "виразно вголос.
Вправа «Квест-цікавинка».
ЩО ТАКЕ ХМАРИ
Насправді, не так уже й просто дати пояснення, що таке хмари, адже вони складаються зі звичайних крапельок води, які з поверхні Землі підняло вгору тепле повітря. Найбільша кількість водяної пари утворюється над океанами (за один рік вода тут випаровується не менше 400 тис. км3), на суші — в чотири рази менше. Оскільки у верхніх шарах атмосфери значно холодніше, ніж унизу, повітря там досить швидко остигає, пар конденсується, утворюючи маленькі частинки з води і льоду, внаслідок чого з'являються білі хмари. Цілком можна стверджувати, що кожна хмара є своєрідним генератором вологи, крізь який проходить вода. Вода в хмарі знаходиться в газоподібному, рідкому і твердому стані. Вода в хмарі та наявність у них крижаних частинок впливають на зовнішній вигляд хмар, їхнє формування, а також на характер опадів. У зливових хмар спостерігається найбільша кількість води, а у шарувато-дощових цей показник утричі менше.
Домашнє завдання
Виразно читати вірш Ліни Біленької "Казка неба"( ст. 133). За бажанням намалювати казкові хмаринки.
18 травня 2022р.
Тема. В.Бондаренко " Розумаха"
Любі мої другокласники!
- Зараз у нас урок літературного читання і я запрошую вас на Zoom урок за посиланням:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- На минулому уроці ми читали твори В. Сухомлинського про природу. Пригадайте їх назви. Чому вони нас навчають? Яке оповідання тобі найбільше сподобалось ? Чим саме?
- Сьогодні ми продовжимо читати наш розділ "Довкола скільки є краси!" і будемо читати оповідання Валентини Бондаренко "Розумаха".
- Послухай це оповідання та скажи кого низвали Розумахою?
- Прочитай самостійно оповідання "Розумаха " на ст. 131-132 та дай відповіді на запитання в кінці нього.
- Відпочинь. Порухайся.
- Гра "Знайди і дочитай речення!"
Крихітний білий песик...
Вдома випустив на кухні...
Одне слово...
Поки дорослі оббирали ...
Але песик знову...
А Розумаха, щасливий...
Переказ оповідання.
- Прочитай виділені слова в оповіданні та перекажи його.
Домашнє завдання
Виразно читати та переказувати оповідання В.Бондаренко " Розумаха"( ст. 131-132). За бажанням намалювати песика. Виконай завдання на вибір на ст.133.
17 травня 2022р.
Тема. В. Сухомлинський. Твори про природу.
Любі мої другокласники!
- Зараз у нас урок літературного читання.
Сьогодні на уроці ми познайомимся із творами про природу, які написав Василь Сухомлинський .
Мовна розминка.
- Прочитай чистомовку.
- Розглянь портрет та прочитай біографічну довідку про видатного педагога та письменника Василя Сухомлинського.
- Сьогодні ми будемо знайомитися з творами про природу, які написав В. Сухомлинський.
- Послухай твір "Куди прспішали мурашки" та дай відповіді на запитання в кінці.
- Відпочинь та порухайся.
- Прочитай інші оповідання В. Сухомлинського про природу. Подумай, чого вони навчають?
Василь Сухомлинський
СОРОМНО ПЕРЕД СОЛОВЕЙКОМ
Оля й Ліда, маленькі першокласниці, пішли до лісу. Після втомливого шляху вони сіли на траві відпочити й пообідати. Витягли з сумки хліб, масло, яєчка. Коли дівчатка вже пообідали, недалеко від них сів на дерево соловейко й заспівав. Зачаровані прекрасною піснею, Оля й Ліда боялись поворухнутись. Соловейко перестав співати. Оля зібрала недоїдки й шматки газети, кинула під кущ. Ліда забрала недоїдки, загорнула в газету й поклала в сумку. — Навіщо ти забрала сміття? — запитала Оля.— Це ж у лісі... Ніхто не бачить... — Соромно перед соловейком...— тихо відповіла Ліда.
Василь Сухомлинський
ВІДЛОМЛЕНА ГІЛКА
Уздовж алеї парку біг хлопчик. Був ясний весняний день, на деревах співали пташки, серед квітів літали барвисті метелики. Хлопчикові було весело. Він біг, розмахуючи руками. Уздовж алеї росли маленькі липки, їх недавно посадили. На гілочках зеленіли ніжні пахучі листочки. Хлопчик зривав їх і кидав собі під ноги. Потішався. От зупинився біля однієї липи. Та не листочок відірвав, а цілу гілочку відчахнув. Гілочка впала додолу. Хлопчик на хвильку зупинився, глянув на тремтячі листочки. Глянув і на липку. З північного боку зяяла ранка... Хлопчикові стало жалко липки, та жалість у його серці жила недовго. Бо надворі був такий радісний сонячний день... Хлопчик переступив гілочку й побіг далі. Минуло багато-багато літ. Хлопчик виріс, став дорослий. І діти його повиростали. Ось теплого весняного дня приходить він до того парку, де бігав колись малим пустотливим хлоп’ям. Уздовж алеї росли високі стрункі липи. Одна тільки була мовби з північного боку поранена. У неї ніби руки не було. Замість гілки — глибокий шрам. Дідусь зупинився. Упізнав липу. Це він давно колись відчахнув її гілочку. І ось тепер на високому стрункому дереві не було великої гілки. Менше листя зеленого, менше цвіту липового, менше співу бджолиного — бо він зламав гілочку. Менше й радості в світі. Дідусь зітхнув. Він стояв на алеї, дивився на рівну доріжку, по якій біг маленький хлопчик.
Домашнє завдання
Перекажи своїм рідним оповідання Василя Сухомлинського. За бажанням знайди і прочитай інші оповідання письменника про природу.
13 травня 2022р
Тема. Лідія Компанієць " У лісочку". Ніна Вернигора " Диво у долоньках"
Любі мої другокласники!
- Зараз у нас урок літературного читання і я запрошую вас на Zoom урок за посиланням:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Прочитай оповідання самостійно та дай відповіді на запитання в кінці нього.
- Розглянь малюнок та знайди речення в оповіданні, яким можна підписати його.
- Яка головна думка оповідання? Чого воно навчає?
- Подумай, що спільного у вірші "У лісочку" та "Диво у долоньках?
Домашнє завдання
Перекажи своїм рідним оповідання " Диво в долоньках"та прочитай виразно вірш "У лісочку".
12 травня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота : робота з літературним твором.
- Любі діти, зараз у нас урок літературного читання.
- Сьогодні у нас діагностувальна робота : робота з літературним твором. Тобі потрібно буде уважно прочитати твір В. Сухомлинського "Скляний чоловічок" та виконати письмо завдання.
- Приготуй подвійний аркуш в косу лінію. На титульній сторінці у 10 рядочку підпиши своє прізвище та ім'я. Розгорни аркуш і на верньому рядку запиши сьогоднішню дату:
12 травня
Робота з літературним твором
Скляний чоловічок
Поклади ручку, сядь рівненько та прочитай уважно текст В. Сухомлинського "Скляний чоловічок".
Скляний чоловічок
Василь Сухомлинський
У одного хлопчика був маленький
приятель — Скляний чоловічок. Був зовсім прозорий і вмів угадувати, що думає і
переживає його приятель хлопчик.
Не вивчив хлопчик уроки й думає йти
гуляти — Скляний чоловічок уже й не зовсім прозорий, а ледь-ледь помутнів і
каже хлопчикові:
— Не треба так думати, друже.
Спочатку зроби діло, а потім гуляй.
Соромно стає хлопчикові, він зараз
же береться до діла: вивчить уроки, а тоді йде гуляти. Чоловічок мовчить. Але
стає прозорий.
Якось у хлопчика занедужав товариш,
з яким він сидів за однією партою.
Минув день, другий, а хлопчик і не згадує про товариша. Дивиться, а Скляний
чоловічок став темний, як хмара.
— Що я зробив чи
подумав поганого? — з тривогою питає хлопчик.
— Ти нічого не
зробив поганого, нічого не подумав поганого… Але ти забув про свого товариша.
Соромно стало хлопчикові, і він
пішов провідати хворого. Поніс йому квіти й велике-велике яблуко, яке дала йому
мама.
Так Скляний чоловічок учив хлопчика
жити. Це була його совість. (157сл)
- Виконай письмово завдання.
(В 1, 2, 3, 4, 5 завданні - обери правльну відповідь. А в 6 і 7 - допиши речення).
1)Визнач жанр
даного твору:
а) казка
б) вірш
в) оповідання
2)Як звали маленького
приятеля хлопчика?
а) Прозорий чоловічок
б) Скляний чоловічок
в) Відповідальний чоловічок
3)Яку особливість мав
Скляний чоловічок?
а) вмів гарно розважатися разом із хлопчиком
б) вмів передбачати події
в) вмів угадувати, про що думає і переживає його приятель хлопчик
4)Коли Скляний
чоловічок ставав темним?
а) хлопчик робив або думав помилково
б) хлопчик ображав однолітків
в) хлопчик відвідував хворого
5)З чим порівнюється Скляний чоловічок?
а) це совість
б) це друг
в) це родич
6)Відшукайте речення в тексті і допишіть їх.
Спочатку зроби діло, а __________ _____________
Але ти забув про ____ ____________
_________________ .
Це була ________ _____________ .
7)Чи може дитина
обійтися без порад і підказок?
На мою думку__________________________________________________
Любі діти, зараз у нас урок літературного читання.
Мовна розминка.
- Повтори чистомовку.
- Пригадай, який розділ ми розпочали читати?
- Яку казку ти просухав (прослухала) минулого разу?
- Пригадай, про що в ній розповідалось?
- Сьогодні ми продовжимо працювати над казкою Василя Чухліба "Заячий холодок".
Підготуйся до читання казки. Прочитай правильно слова.
Прочитай казку та дай відповіді на запитання в кінці неї.
- Відпочинь. Порухайся.
- Прочитай казку ще раз та підготуйся її переказати. - Які поради ти даси капловухому Зайцю, щоб з ним більше не трапилася така біда і щоб він не залишився самотнім?
Домашнє завдання.
Виразно читати і переказувати казку Василя Чухліба "Заячий холодок"(ст. 123-124)
04 травня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота: аудіювання Василь Чухліб "Заячий холодок"
- Зараз у нас урок літературного читання. Тема уроку - діагностувальна робота: аудіювання.
- Прослухай уважно казку Василя Чухліба "Заячий холодок".
- Відпочинь. Порухайся.
Пропоную тобі пройти тестування для перевірки своїх знань.
- Прочитай оповідання Леоніда Нечаєва" Про жовті грушки та червоні вушка".
Дай відповіді на запитання:
- Хто дійові особи оповідання?
- Де відбувалась описана подія?
- У яку ситуацію потрапила Оленка? Які почуття їй довелось пережити?
- Відпочинь. Порухайся.
- Запропонуй рідним прочитати оповідання в особах. Розподіліть, хто чиї слова читатиме. Зверніть увагу на розділові знаки в кінці речень і виділені слова.
- Обговоріть, як розвиватимуться події далі?
- Поясни прислів'я. Уміти дружити - велике мистецтво.
- Які ще прислів'я про дружбу ти знаєш?
Дерево міцне корінням, людина — друзями.
Друга шукай, а найдеш — тримай.
З ким поведешся, від того й наберешся.
В лиху годину узнаєш вірну людину.
Домашнє завдання.
Читати та переказувати оповідання Леоніда Нечаєва " Про жовті грушки та червоні вушка"(ст.111-112)
Дякую за роботу😀!
15 квітня 2022р.
Тема. Катерина Василенко "НЛО"
Любі діти, зараз у нас урок літературного читання.
Мовна розминка.
- Повтори чистомовку.
- Переглянь відео урок та виконай запропоновані в ньому завдання.
- Прочитай виразно оповідання К. Василенко "НЛО" та спробуй переказати прочитане.
Домашнє завдання.
Читати та переказувати оповідання Катерини Василенко "НЛО"(ст.110-111)
Дякую за роботу😀!
14 квітня 2022р.
Тема. Зірка Мензатюк " Золоте серце"
- Любі діти, зараз у нас урок літературного читання.
Мовна розминка.
- Повтори чистомовки.
- Сьогодні ми будемо читати казку Зірки Мензатюк "Золоте серце".
- Переглянь віеоурок та виконай завдання, які в ньому пропонуються:
- Прочитай казку"Золоте серце" ще раз самостійно та спробуй переказати.
Домашнє завдання.
Читати та переказувати казку Зірки Мензатюк " Золоте серце" (ст.108-109)
Дякую за роботу😀!
13 квітня 2022р.
Тема. Аліна Туз "Про Михася та Люка Скайвокера"
- Любі діти, зараз у нас урок літературного читання і я запрошую вас на Zoom урок за посиланням:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Намалюй малюнок до казки Катерини Міхаліциної " Хто росте у парку?"
Дякую за роботу😀!
8 квітня 2022р.
Тема. Мого дитинства сонячна країна. Є. Гуцало "Під веселкою"
- Зараз у нас урок літературного читання.
- Сьогодні ми розпочинаємо читати новий розділ, який називається "Мого дитинства сонячна країна".
- Як ти думаєш про що ми будемо читати в цьому розділі?
- Відгадай загадку.
Кольори усі зібрала І півколом в небі стала.
- Це веселка. І сьогодні ми прочитаємо оповідання Є Гуцала "Під веселкою".
- Прослухай оповідання та скажи коли відбувалась описана подія?
- Прочитай слова перед оповіданням у пунктирній зеленій рамочці, правильно їх наголошуючи. - Прочитай оповідання самостійно та дай відповіді на запитання.
- Поясни зміст прислів'я:
Дружба та братство - найбільше багатство.
- Чи є тебе справжні друзі, які риси характеру їх ти цінуєш?
- Які ще прислів'я про дружбу ти знаєш?
Домашнє завдання.
Читати та переказувати оповідання Є. Гуцала " Під веселкою" (ст. 104-105).
Дякую за роботу😀!
7 квітня 2022р.
Тема. Узагальнення за розділом "Зустрічаймо весноньку!
- Зараз у нас урок літературного читання.
- Пригадай, який розділ ми вивчали? Якщо не пам'ятаєш, розгорни підручник на ст. 93 та прочитай.
- Погортай сторінки цього розділу та переглянь, які твори ми читали?
- Який твір тобі запам'ятався або сподобався? Чим саме?
- Пропоную тобі пройти тестування для перевірки своїх знань.
Намалюй малюнок до улюбленого твору з розділу "Зустрічаймо весноньку!
та надішли його фото мені у Viber.
Дякую за роботу😀!
6 квітня 2022р.
Тема. Ніна Куфко "Свято Пасхи недалечко"
- Зараз у нас урок літературного читання.
- Яке весняне свято до нас наближається?
- Що ви знаєте про це свято?
- Перегляньте відео та поповніть свої знання:
- Прочитай слова у помаранчевій рамочці на ст.103, визнач чим вони різняться?
- Прочитай вірш "Свято Пасхи Недалечко" і скажіть про який звичай розповідається у вірші?
- Що означають слова: Пасха, зичити?
- Прочитай ще раз вірш і знайди рядки в яких розповідається з яким почуттям у це свято ходять у гості? Що бажають одне одному?
- Розглянь картину Юрія Мацика "Світле свято" на ст. 103. Яке свято зобразив художник? Який настрій картини? У чому він відчувається?
Домашнє завдання.
Навчитись виразно читати віршНіни Куфко "Свято Пасхи недалечко" (ст. 103).
5 квітня 2022р.
Тема. Тарас Шевченко "Встала весна..."
- Зараз у нас урок літературного читання.
- На минулому уроці ми читали казку Н. Кир'ян "Котики". Пригадай, про яких котиків розповідається в казці? Чому квіти верби називаються котиками? Що в казці тобі найбільше сподобалося?
- Розглянь портрет. Хто на ньому зображений?
- Що ви заєте про Тараса Григоровича Шевченка?
- Переглянь відео та поповни свої знання про поета.
- Прочитай з підручника текст "Тарас Шевченко" (ст. 102).
- Про що розповідав поет у своїх віршах? Що зображував на картинах?
- Прочитай вірш Т. Шевченка "Встала весна" та дай відповіді на запитання в кінці вірша.
- В якому темпі, з яким почуттям краще прочитати вірш?
- Підготуйся та прочитай виразно вірш. Пам'ятай про паузи.
- Вивчи вірш напам'ять. Скористайся відео, яке тобі допоможе це зробити😉!
Домашнє завдання.
Запиши відео, як ти напам'ять читаєш вірш "Встала весна" і надішли мені у Viber.
Дякую за роботу😀!
1 квітня 2022р.
Тема. Надія Кир'ян "Котики"
- Зараз у нас урок літературного читання.
- Нумо розчитаємось та пограємо у гру "Багато". Приготуй жовту та синю цеглинки лего (якщо є). Читай початок речення на екрані та доповни його, сигналізуючи цеглинками лего.
- На минулому уроці ми читали текст про Лесю Українку та читали її вірш "Пісенька весняної води".
- Пригадай та розкажи, що ти запам'ятав (запам'ятала) про Лесю Українку? Про яку пору року йдеться у вірші поетеси?
- Сьогодні на уроці ми будемо читати казку Надії Кир'ян "Котики". Як ти думаєш про які котики розповідатиметься у казці?
- Послухай казку та перевір свої припущення.
- Прочитай казку з підручника ст. 99-101 та дай відповіді на запитання в кінці казки.
- Пофантазуй, що було далі? Чи сподобалися киці квіти?
Домашнє завдання.
Виразно читати казку "Котики"ст. 99-101 і переказувати. За бажанням можна намалювати ілюстрацію до казки.
31 березня 2022р.
Тема. Леся Українка "Пісенька весняної води"
- Зараз у нас урок літературного читання.
- Нумо, розчитаємось! Переглянь відео, прочитай і виправ помилки!
Сьогодні ти прочитаєш вірш Лесі Українки "Пісенька весняної води".
- Що ти знаєш про Лесю Українку?
- Переглянь відео та поповни свої знання.
- Прочитай в підручнику на ст. 98 текст "Леся Українка". Коли Леся Українка почала писати вірші? До чого вона ще мала таланти?
- Відпочинь.
- Прочитай вірш Лесі Українки " Пісенька весняної води" та дай відповіді на запитання в кінці нього.
- Потренуйся виразно читати вірш. Подумай з якою силою голосу та інтонацією його слід читати?
Домашнє завдання.
Виразно читати текст "Леся Українка", вірш "Пісенька весняної води" (ст. 98)
30 березня 2022р.
Тема. Варвара Гринько "Струмок". Андрій М'ястківський "Пролісок"
- Зараз у нас урок літературного читання.
- Нумо, розчитаємось! Переглянь відео та прочитай!
- Чи сподобалась тобі казка "Слон Гудзик"? Чим саме?
- Сьогодні на уроці ти познайомишся з віршами - діалогами Варвари Гринько "Струмок", Андрія М'ястківського "Пролісок" на ст. 97.
- Пригадай, що таке діалог?
- Отже, у віршах діалогах один персонаж запитує, а інший відповідає.
- Прочитай вірші дай відповіді на запитання в кінці кожного з них.
- Відпочинь.
- Прочитай вірші декілька разів, приготуйся до виразного читання.
- Попроси когось із рідних тобі допомогти: домотеся, хто буде запитувати, а хто відповідатиме?
- Прочитайте вірші в особах.
Домашнє завдання.
Виразно читати вірші-діалоги на ст. 97.
29 березня 2022р.
Тема. Робота з дитячою кижкою. Леся Воронина "Слон Гудзик"
- Зараз у нас урок позакласного читання.
- Нумо, розчитаємось! Переглянь відео та прочитай!
- Сьогодні ти познайомишся з сучасною талановитою письменницею Лесею Ворониною та її казкою "Слон Гудзик".
- Розглянь світлину, на якій зображена Леся Воронина.
- Леся Воронина - письменниця, журналістка, перекладачка. Народилася в Києві. Дуже любить подорожувати. Написала для дітей безліч захоплюючих казок та історій. З однією з них ми сьогодні познайомимось.
- Сідай зручненько та переглянь відео, в якому розповідається про казку "Слон Гудзик".
- Зацікавила тебе казка "Слон Гудзик? Тоді відвідай з рідними міську бібліотеку та візьми прочитати інші твори Лесі Ворониної.
Домашнє завдання.
Намалюй ілюстрацію до казки "Слон Гудзик"
25 березня 2022р.
Тема. Вчимося читати вірші-діалоги. К. Перелісна "Весна"
- Зараз у нас урок літературного читання.
Нумо, розчитаємось! Переглянь відео та прочитай!
- Погайся у гру "Запитую - відповідай" на ст. 95.
- Сьогодні на уроці ми будемо вивчати вірш Катерини Перелісної "Весна". Цей вірш написано у формі діалогу: один із персонажів твору запитує, а другий - відповідає.
-Послухай цей вірш.
- Прочитай вірш пошепки та дай відповіді на запитання після твору.
- Підготуйся читати виразно вірш вголос. Подумай, які рядки слід читати з питальною інтонацією? А які - спокійно, з поясненням?
- Прочитай вірш в особах. Попроси когось із членів родини допомогти тобі.
- Придумайте разом кілька запитань, якими можна продовжити цей вірш.
Домашнє завдання.
Вивчи вірш "Весна " напам'ять, запиши на відео та відправ мені у Viber.
Дякую за роботу😀!
24 березня 2022р.
Тема. Леся Вознюк "Весняний струмок"
- Зараз у нас урок літературного читання.
о
- Нумо, розчитаємось! Переглянь відео та прочитай!
- Ми продовжуємо вивчати розділ "Зустрічаймо весноньку!
- Сьогодні ми познайомимось із віршем Лесі Вознюк "Весняний струмок" (ст. 94-95).
- Послухай вірш та поміркуй, чи схожий він на закличку?
- Приготуйся читати вірш, прочитай правильно слова в зеленій рамочці перед віршем:
СТРУМОК, ВЕСНЯНКУ, ПРОКИДАЙТЕСЬ, ПОВЕРТАЙТЕСЬ.
- Зверни увагу на наголос в цих словах.
- Прочитай вірш пошепки, подумай, З яким почуттям його слід читати?
- Навчись виразно читати цей вірш та дай відповіді на запитання в кінці вірша.
Домашнє завдання.
Навчитися виразно читати вірш "Весняний струмок" (ст. 94-95). За бажанням придумай свою закличку до пташок.
23 березня 2022р.
Тема. Зустрічаймо весноньку! За А. Волковою "Весна світла".
- Зараз у нас урок літературного читання.
- Ми розпочинаємо вивчати новий розділ "Зустрічаймо весноньку!"
- І будемо читати текст " Весна світла" за А. Волковою.
- Які ознаки весни ти вже спостерігаєш в природі?
- Пригадай, які весняні явища природи ти вивчав (вивчала ) на уроці "Я досліджую світ"? ( Танення снігу, льодохід, повінь).
- Приготуйся читати текст "Весна світла" в підручнику на ст. 93.
ІІ семестр 2025 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2025 24.04.2025 27.05.2025 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 27.05.2025 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мере...
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 30.09.2024 18.11.2024 09.12.2024 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення тема 2. Алгоритми та програми 1 тема 3. Алгоритми та програми 30.09.2024 Контрольне тестування Кодування даних та апаратне забезпечення П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 18.11.2024 Практична робота тема 2. Алгоритми та програми 1 практична робота Прості лінійні програми зразок підписування робіт Виконати практичну роботу за наступним завданням: Для створення програм можна використати онлайн середовище програмування в Python https://www.online-python.com/ або https://create.withcode.uk/ Якщо відсутня будь-яка можливість програмувати на...
Підсумкове оцінювання І семестр Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 05.11 10.12 Контрольне тестування Створення проєкту 1. Цифрове середовище для навчання та співпраці 2. Візуальний контент Створення сайту-портфоліо. 10.12.2024 Створення проєкту Завдання. Створення сайту-портфоліо. 1. Авторизуватися на сайті Canva. 2. Обрати шаблон — Сайт. 3. Обрати шаблон, який Вам сподобається. У презентації запропоновано приблизні розділи сайту-портфоліо, але Ви можете створити свої розділи. Наповнюємо контентом про себе та свою творчість. Надаємо доступ для перегляду Вашій вчительці/Вашому вчителю. bidenkoalla1977@gmail.com Відеоінструкція Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольн...
Комментарии
Отправить комментарий