2 клас Я досліджую світ 2021-2022

 

Навчальні матеріали на 2021-2022 н.р

1 червня, 3 червня, 6 червня, 8 червня, 10 червня 2022р.
Індивідуальні консультації.

30 травня 2022р.
Тема. Узагальнення вивченого. Я вже знаю та вмію!


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


Любі діти!

Сьогодні в нас остання мандрівка сторінками підручника "Я досліджую світ!"
- Розгорніть підручник на ст. 109 та усно виконайте завдання. Які завдання тобі далися легко? А які - тобі було виконати складніше? Як ти думаєш, чому?

Відпочинь. Порухайся.

- Ти багато спостерігав (спостерігала) за природою. Спробуй відгадати по звуку явища природи.

Попрацюй в зошиті з друкованою основою на ст. 47 та запиши якомога більше слів, які пов'язані з кожною порою року. На це завдання в тебе є 10 хв. Засічи час і починай виконувати. Коли час виде - полічи кількість записаних слів та познач результат своєї роботи.


Продовжуй спостерігати за живою та неживою природою влітку.
До зустрічі в 3 класі на уроці "Я дсліджую світ".

27 травня 2022р.
Тема. Ознаки літа. Правила спостереження за природою під час літніх канікул.


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Яка пора року настає після весни?
-  Які ти знаєш назви літніх  місяців?
- Переглянь відео та запам'ятай ознаки літа.

Спостерігай влітку за живою та неживою природою! Скористайся пам'яткою.

1.Спостереження за неживою природою.

1) Спостереження за Сонцем
— Які дні, сонячні чи хмарні, переважають улітку?
— Як гріє Сонце?
— Коли найдовші, найкоротші тіні?

— Тепліше чи холодніше влітку порівняно з весною?
— Як змінюється тривалість дня і ночі? Чому?
— Вечори були теплими чи холодними?
— Чи легко дивитися на Сонце? Чому?

2) Спостереження за ґрунтом.
— Коли ґрунт тепліший: уранці, вдень, увечері?
— Чому вода вдень теж нагрівається?

3) Спостереження за небом
— Якого кольору найчастіше небо влітку?
— Які хмари? На що вони схожі?
— Які опади випадають улітку? Як часто?
— Чи схожі літні дощі на весняні чи осінні? (Улітку дощ теплий, рясний)
— Чи корисний дощ для рослин? (Спостерігайте за рослинами після дощу: рослини розпрямляються, стають свіжими.)
— Народне прислів’я говорить : «Літо грозове — означає і грибне».
— Спостерігайте за грозою, за її наближенням. (Стемніло небо, стало тихо, налетів вітер, загримів грім, блиснула блискавка.)
— Чим гроза відрізняється від простого дощу?
— Помилуйтеся природою після грози. (Птахи посилено співають і щебечуть. Яскраве сонце освітлює блискучі краплі.)
— Спостерігайте за веселкою. З яких кольорів вона складається? (Пояснити, що розташування і кількість кольорів у веселці завжди одне і теж саме.)
— Коли з’являється веселка?

2. Спостереження за рослинами влітку

Улітку багато тепла, вологи, світла. Це сприяє пишному розквітові рослин

—Які рослини цвітуть улітку (на луках, у лісі, у парку)?
—Біля яких дерев і квітів крутиться багато бджіл? Чому?
— Чому в народі літо називають красним?
— Що нового з’явилося на грядках?
— Кажуть, що літній день рік годує. Чому?
— Які дари лісу, саду, городу дарує природа на початку літа? У середині? У кінці літа?

3. Спостереження за життям тварин улітку

— Діти, чому влітку багато комах? Яких комах можна бачити влітку?
— Спостерігайте за хрущем. (Жук великий, коричневий. Повідомити, що його поява означає настання теплих днів. Ці жуки — шкідники наших садів і лісів. Вони об’їдають молоде листя дерев. Рано-вранці жуки нерухомо сидять на деревах. Під деревом люди розстилають мішковину і струшують на неї хрущів.)
— На які квіти сідають бджоли, щоб зібрати сік? (Ці квіти називають медоносами.)
— Спостерігайте за бабкою. (У неї стрункий, витягнутий, яскраво забарвлений тулуб, велика голова з великими очима і малопомітними вусиками. Бабки ловлять на льоту комарів, які заподіюють нам так багато неприємностей, інших дрібних комах.)
— Яких птахів ви найчастіше зустрічали влітку?

У житті птахів літо — це період розмноження і вигодовування, виховування пташенят. У жайворонка гніздо в траві. Співає він високо в небі, а спускається на землю далеко від гнізда, щоб ніхто не бачив, де його будинок. В іволги гніздо підвішене високо над землею. А зимородок живе на березі, в глибокій норі. Це дуже важка пора для птахів.
Літом набирають сил, підростають і переходять до самостійного життя зозуленята і лосенята, поросята і вовченята, ведмежата. У середині літа народжуються малята в їжачків, кажанів. За літо двічі виводять потомство зайці та білки.

4. Спостереження за працею людей улітку

Для людей літо також є дуже важливою порою, вони мають чимало роботи на полях, у садах, на городах.

— Яку роботу виконують люди на полях улітку?
— За допомогою яких машин люди збирають урожай на полях?
— Яку роботу виконують на городах?
— Які роботи ведуться в садах?

У кінці червня достигають трави і починається сінокіс.

— Для чого косять траву і заготовляють сіно?


25 травня 2022р.
Тема. Екскурсія-спостереження за змінами в природі.


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:



Сьогодні ми будемо спостерігти за змінами в природі навесні.
- Переглянь відео та поспостерігай, як змінюється природа навесні.



-Добери слова-ознаки:
сонце (яке?)....
небо (яке?) ....
хмари (які?)....
птахи (які?)....
квіти (які?) ....
- Відвідай зі своїми рідними парк або ліс та поспостерігай за змінами в природі.


Домашнє завдання.
Намалюй те, що ти побачив (побачила) під час прогулянки.

23 травня 2022р.
Тема. Видатні українці, їх внесок у світове досягнення.


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


 Сьогодні ми будемо говорити про видатних українців та їх внесок у світове досягнення.
- Яких українців називають видатними або славетними?
Видатні українці - це ті люди, які досягли успіху і визнання.
-Сьогодні до нас на урок завітала дівчинка Яся, яка розповість тобі про таких людей.
- Переглянь відео.


Перевір себе.
- Чим прославилась княгиня Ольга?
- Яких ще князів Київської Русі ти запам'ятав (запам'ятала)?
- Назвіть козацьких Гетьманів.
- Яких видатних вчених ти запам'ятав (запам'ятала)?
- Чим вони прославились?
- Хто прославив нашу Україну зі співаків та спортсменів?
- Назви видатних поетів та письменників України.


Домашнє завдання.
Розкажи батькам про те, що ти дізнався на уроці.


18, 20  травня 2022р.
Тема. Людина і світ. Країни світу. Культура та звичаї країн Європи. Толерантне ставлення до різноманітних культур та звичаїв.


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Сьогодні ми будемо подорожувати країнами світу.  Дізнаємось про культуру та звичаї країн Європи.
- Які назви  країн ти знаєш? Що ти можеш розповісти про їх культуру та звичаї?
- Пропоную тобі переглянути відео та поповнити свої знання.


- Перевір себе та дай відповіді на запитання:
- Що таке культура?
- Що таке звичаї?
- Що нового ти дізнався (дізналася) про культуру України?
- Що ти можеш розповісти про культуру і традиції інших країн світу?
Запам'ятай!
 Земля - наш спільний дім. Вивчай, шануй і поважай не тільки свою культуру та звичаї, а й культуру та звичаї інших народів.


Домашнє завдання.
Розкажи батькам про те, що ти дізнався на уроці.


16 травня2022р.
Тема. Екскурсія -спостереження за мешканцями водойм рідного краю.


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


-
Пригадай, де живуть риби?
- Яку будову вони мають?
- Чим покрите їх тіло?
- Як вони рухаються?
- Для чого рибкам плавники?
- Риби бувають прісноводні і морські. Які риби є морськими? А які  - живуть у прісноводних водоймах?
- Сьогодні ми помандруємо до річки та дізнаємось кого там можна зустріти?
- Переглянь відео:

- Розглянь картинку та назви прісноводниих риб. Що спільного і чим різняться риби?


- Яких із них тобі доводилось бачити в живій природі?
- Попрацюй в підручнику на ст. 107 та виконай усно завдання.


Домашнє завдання.
Розкажи батькам про те, що ти дізнався на уроці.

13 травня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота: перевірка сформованості знань і умінь.

- Діти сьогодні у нас діагностувальна робота.

- Приготуйте подвійний аркуш в клітинку, ручку та кольорові олівці.

 -На титульній сторінці підпиши своє прізвище та ім'я.

- Розгорни аркуш і запишіть сьогоднішню дату: 

13 травня

Діагностувальна  робота

- Потім записуй  номер завдання, уважно читай його та письмово виконуй.

Бажаю тобі успіхів!

1.  Яка пора року наступає після зими? Обери правильний варіант відповіді. 

А) осінь

Б) весна

В) літо

2. Запиши назви весняних місяців по порядку.

3. Впізнай і запиши назви ранньоквітучих рослин.

1. ___________




2. _____________
3. __________








 



4. Доповни кожен рядок трьома рослинами.
Культурні рослини: _________, _________, __________.
Дикорослі рослини: _________, _________, __________.
 
5. Випиши "зайву" тварину з кожного рядка.
Крокодил, кенгуру, ведмідь, корова.
Коза, кішка, вовк, собака.

6. Скільки ніг мають комахи?
Комахи мають ____ ніг.

7. Чим покрите тіло риб?
Тіло риб покрите _______ _______.

8. Запиши та продовж речення.
Орел, дятел, синичка - це птахи тому, що ___________________________.
Горобчик - це зимуючий птах, тому що ___________________________.
Бджола корисна комаха, тому що _________________________.
Оселедець, скумбрія, камбала живуть у ______________________.

- Перевір уважно свою роботу. Виправ помилки, якщо є і намалюй в кінці кружечок відповідного кольору:

Фото виконаної роботи надішли мені у Viber.

Дякую за роботу 😀!


09, 11 травня 2022р.
Тема. Птахи рідного краю. Чому люди вшановують птахів пам'ятниками?
Зараз у нас урок "Я досліджую світ".


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Ми продовжуємо дізнаватись нове про птахів. І сьогодні познайомимось із птахами      рідного краю та дізнаємось чому люди вшановують птахів пам'ятниками.
  • - Назви,  яких птахів ти знаєш?
  • -  Пригадайте будову птаха.
  • - Якою ознакою птахи відрізняються від інших тварин?
  • - Чому птахів називають нашими пернатими друзями?
  • - Чим займаються птахи навесні, коли повертаються з теплих країв?
  • - Де можуть гніздитися птахи?
  • - Які птахи гніздяться на деревах? Хто з птахів облаштовує своє гніздо в дуплах дерев? Які птахи будують своє гніздо прямо на землі?
  • - Як птахи піклуються про своїх пташенят?
  • - Переглянь відео та дізнайся, які птахи живуть в нашому рідному краї?

  • - Відпочинь. Порухайся. 

  • - Переглянь наступне відео та дізнайся цікаві факти про птахів.


  • - Попрацюй в підручнику на ст. 105. Розглянь світлини, на яких зображені пам'ятники птахів. Яких птахів ти впізав (впізнала)?
  • - Чому їм встановили пам'ятники?
  •   Домашнє завдання.
  • Виконай завдання в  зошиті з друкованою основою на ст. 45.

06 травня 2022р.
Тема. Спостережння за птахами. Гніздування птахів.
Зараз у нас урок "Я досліджую світ"і я запрошую вас до Zoom уроку:

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Спостережння за птахами . Гніздування птахів.
Время: 6 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Відгадайте загадки.
  • Без сокири і без рук, а дім будує. 
  • Двічі народжується, а раз помирає. 
  • - Так, це птахи. Яких птахів ви знаєте?
  • -  Пригадайте будову птаха.
  • - Якою ознакою птахи відрізняються від інших тварин?
  • - Чому птахів називають нашими пернатими друзями?
  • - Сьогодні ми продовжимо спостерігати за птахами.
  • - Переглянь відео та дізнайся чим займаються птахи навесні, коли повертаються з теплих країв?
  • - Де будують гнізда птахи?
  • - Які птахи будують гнізда на деревах? А в дуплах? Які птахи гніздяться на землі?
  • - Що цікавого ти дізнався(дізналася) про зозулю?
    Запам'ятай!
  • Не можна руйнувати пташині гнізда та  брати до рук пташині яйця. Цим  можна відлякати птахів від їхніх домівок.

  • Домашнє завдання.
  • Розкажи рідним про те, що ти дізнався нового на уроці про птахів.

04 травня 2022р.
Тема. Екскурсія - спостереження за змінами в природі навесні.


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Сьогодні на уроці ми з вами проведемо екскурсію в природу та поспостерігаємо за  змінами в природі навесні.

- Діти,  вийдіть на своє подв'р'я. Погляньте, як гарно навколо! Пригадайте, як називається все, що нас оточує? (навколишній світ, довкілля)

- Яка зараз пора року? 

- Пригадайте, як виглядало ваше подвір'я восени? А взимку?

- Що змінилося з приходом весни? Назвемо ознаки весни.

- Дійсно, весною вся природа оживає.

- Які почуття виникли у вас з приходом весни? (стало веселіше, кращий настрій)

- Які зміни сталися в неживій природі? (Сонце стало вище, пригріває. Вітер тепліше. Небо голубе.)

- А як змінилася жива природа? (Набухають бруньки, з'являються перші листочки. Птахи повертаються з вирію, будують гнізда. Тварини виводять потомство.)

- А як змінилося життя людей з настанням весни?

Поспостерігайте.

1.  Поспостерігайте за небом. Як воно змінилося в порівнянні із зимою? Чому?

2. Знайдіть знайомі вам кущі. Які зміни з ними сталися?

3. Поспостерігайте за сонцем. Де воно гріє сильніше: на відкритому місці або під деревами?

4. Огляньте ґрунт. Твердий він чи м'який? Чому?

5. Знайдіть знайомі вам трав'янисті рослини. Які зміни з ними сталися?

6. Уважно огляньте пні, коріння дерев. Спробуйте знайти комах. Де їх більше: на сонячному боці або в тіні? Чому?

7. Поспостерігайте, як одягнуті дорослі та діти. Порівняйте з одягом людей взимку. Зробіть висновки про зміни.

8. Поспостерігайте за птахами. Яких птахів ви не бачили взимку? Що особливого в їх поведінці?

9. Визначте, які дерева (листяні чи хвойні) ростуть на шкільному подвір'ї. Яке дерево ви впізнали?  Який у нього стовбур? Які листочки?

10. Назвіть квіти, які побачили на квітнику.


Підсумок екскурсії.

Ось і закінчується наша екскурсія. Послухайте описи періодів весни і скажіть, який з них відноситься до сьогоднішньої погоди.

- Від повного сходу снігу до цвітіння черемхи (зелена весна).

- Від цвітіння черемхи до цвітіння яблуні (пізня весна).


Молодці! Намалюйте вдома те, що найбільше запам'яталося вам під час екскурсії. Сфотографуйте свій малюнок та надішліть мені у Viber.

02 травня 2022р.
Тема. Птахи принесли на крилах весну.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Відгадай загадки.

Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.

Стрекотуха білобока,
Звуть усі її…

Довгі ноги – довгий ніс.
Прилетів – обід приніс.
Смачних жабеняток
Для своїх маляток.

Уночі гуляє,
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі.

Цілий день працюю в гаї,
Діловито дзьобом б’ю,
Я не цвяхи забиваю,
Я комашок дістаю.

- Як назвати одним словом: ластівку , сороку, сову, лелеку, дятла?
- Яких ще птахів ти знаєш?
- Сьогодні  тема нашого уроку "Птахи принесли на крилах весну".
- Як ти розумієш цей вислів. Які птахи прилітають навесні?
- Переглянь відео про птахів.

- Яку будову має птах?
- Якою ознакою птахи відрізняються від інших тварин?
- Відпочинь. Порухайся.


- Попрацюй в підручнику на ст. 104 та дізнайся, де птахи будують свої гнізда.


Домашнє завдання.
Поспостерігай за птахами. Які птахи вже повернулися з теплих країв? Намалюй їх.

29 квітня 2022р.
Тема. Чи потрібно охороняти мурашники?

Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:

Пригадай, на які групи поділяються тварини?
- Що ти знаєш про комах?
- Яку цікаву інформацію ти запам'ятав (запам'ятала) про мурах?
- Сьогодні ми будемо досліджувати чи потрібно охороняти мурашники?
- Переглянь відео про мурашину сім'ю та її будинок - мурашник.



       Мурахи приносять велику користь лісу, знищуючи його шкідників, тому необхідно охороняти всі гнізда мурашок. При сильному пошкодженні мурашиного гнізда, сім'я не може захищати ліс протягом року і більше, або зовсім гине. Порушити поверхню мурашиного гнізда – це все одно, що зірвати дах з будинку.
- Для того, щоб мурашники не руйнували лісники роблять дерев'яні парканчики.


- Отже, мурашник - це хатинка мурах. Таке житло будується довго. Там мешкає велика мурашина сім'я. Ці комахи приносять велику  користь. Вони поїдають тлю, гусениць, розпушують грунт. Не можна руйнувати мурашники, бо загине вся велика мурашина сім'я. Без неї побільшає шкідників.
Запам'ятай!
 Мурах називають санітарами лісу.


27 квітня 2022р.
Тема. Як живуть мурашки?

Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Пригадай, на які групи поділяються тварини?
- Що ти знаєш про комах?
- Сьогодні ми продовжимо знайомитися з комахами і тема нашого уроку: Як живуть мурашки?
- Відгадай загадку.

Є у лісі хата, в ній кімнат багато.
 Тут живе отара добрих санітарів.
Ти цю  хату не чіпай - санітарам спокій дай.


- Так, це мурашник та мурахи. Переглянь відео та дізнайся нову інформацію про цих комах.



- Відпочинь. Порухайся. 

- Попрацюй в підручнику на ст. 102-103. Дізнайся чим корисні мурашки? Чи потрібно охороняти мурашники? Чому?



Запам'ятай! 
Більшість комах не шкідливі, а деякі з них - наші добрі друзі.

Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. 
Дякую за роботу 😀!

25 квітня 2022р.
Тема. Малим комахам все під силу.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


Пригадай! На які групи поділяються тварини?

- Сьогодні тема нашого уроку: Малим комахам все під силу".
- Переглянь відео та дізнайся більше про комах.

- Попрацюй в підручнику на ст. 101 - 102. Досліди, за якими ознаками  визначають комах? Поясни, чому бджола - комаха.



Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. Виконай завдання в зошиті з друкованою основою ст. 44.
Дякую за роботу 😀!

22 квітня 2022 р.
Тема. Тварини рідного краю.
Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Ти вже знаєш,  що тварини поділяються на дві групи : дикі та свійські. Пригадай, які тварини називаються дикими? Назви диких тварин. А чи знаєш ти, які тварини живуть у нашому краї?
-Це і є тема нашого уроку.
- Пригадай, як називається наше місто? А в якій області ми живемо? Кіровоградщина - це   наш рідний край.
-Переглянь відео та дізнайся, які тварини живуть в нашому краї.





Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. 
Дякую за роботу 😀!


20 квітня 2022р. 
Тема. Піклуюся про тварин.
Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Пригадай, кого ми називаємо домашніми улюбленцями?
- Який домашній улюбленець є у тебе? Чи знаєш ти, як потрібно про нього піклуватися?
- Сьогодні ми продовжимо вивчати тему "Домаші улюбленці" та дізнаємось, що означає піклуватися про тварин та як це робити.
- Переглянь відео.

Запам'ятай!  Потрібно піклуватися про тварин, які живуть у тебе вдома, годувати їх та доглядати за ними!


Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. 
Дякую за роботу 😀!

18 квітня 2022р.
Тема. Домашні улюбленці.
 Зараз у нас урок "Я досліджую світ"і я запрошую вас до Zoom уроку:

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Свійські тварини.
Время: 18 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Пригадай, яких свійських тварин ти знаєш?
- Чому вони називаються свійськими?
- Тема сьогоднішнього уроку "Домашні улюбленці"
- Як ти думаєш, кого так називають?
- А чи знаш ти,  як дізнатися про настрій свого домашнього улюбленця? Як за ним правильно доглядати? Переглянь відео та дізнайся відповіді на ці питання.

- А чи є в тебе вдома домашній улюбленець? Яка в нього кличка? Опиши його зовнішній вигляд? Як ти за ним доглядаєш?
Запам'ятай!  Потрібно піклуватися про тварин, які живуть у тебе вдома!

Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. Намалюй малюнок на тему:"Мій домашній улюбленець" та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!


15 квітня 2022р.
Тема. Свійські тварини.

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ" і я запрошую вас до Zoom уроку:

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Свійські тварини.
Время: 15 апр. 2022 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Пригадай, що належить до живої природи?
- На які дві групи можна розподілити тварин?
- Які дикі тварини ти можеш назвати? 
- Назви одним словом таких тварин: заєць, лисиця, вовк, ведмідь.
- Чому це звірі?
-Як називаються тварини, за якими доглядає людина?
-  Сьогодні тема нашого уроку: "Свійські тварини".
- Переглянь відео та дізнайся більше про свійських тварин:

- Попрацюй в підручнику на ст. 99 та прочитай текст "Свійські тварини". Дай відповідь на запитання.
- Якщо в тебе є кіт, собака або інша свійська тварина, розкажи про неї.
- Розглянь малюнки на ст. 100 і скажи, хто ким стане.
- Запам'ятай! Свійські тварини живуть поруч з людиною.

                      


13 квітня 2022р.
Тема. Дикі тварини.
- Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Пригадай, які зміни в тваринному світі відбулися з приходом весни?


- Сьогодні ти дізнаєшся багато цікавого  про диких тварин.
- Переглянь відео та дізнайся про різних диких тварин.


- Запам'ятай! 
    Звірі - це тварини. Їхнє тіло покрите шерстю. Дитинчат вони вигодовують молоком.
- Відпочинь! Порухайся!
- Попрацюй в підручнику на ст. 98. Прочитай казку Лисиця та їжак". Дай відповіді на запитання в кінці казки.
- Запам'ятай! 
Тварини - це живі організми. Тварин дуже багато. Усі вони різні й живуть у різних місцях.


Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. За бажанням можеш намалювати малюнок на тему:"Дикі тварини" та надіслати мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!

11 квітня 2022р.
Тема. Особливості життя тварин навесні.

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Розкажи, які зміни в тваринному світі з приходом весни відбуваються?
- Сьогодні ми продовжимо вивчати цю цікаву тему.
- Переглянь відео, розгадай загадки та дізнайся про особливості життя тварин навесні.


- Отже, запам'ятай!


                                         
Домашнє завдання.
Намалюй малюнок на тему "Тварини навесні", зроби його фото та  надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!



8 квітня 2022р. 
Тема. Тварини навесні.

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ" і я запрошую вас до Zoom уроку:

Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Тварини навесні.
Время: 8 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
                    

Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:

                  
- Діти, ви вже знаєте, що з приходом весни відбулися зміни в живій та неживій природі. Сьогодні ви дізнаєтесь про те, які саме відбулися зміни в тваринному світі навесні.
- Розкажи, які зміни в тваринному світі з приходом весни ти помітив (помітила)?
 - Переглянь відео та поповни свої знання.


- Відпочинь. Порухайся.


- Попрацюй в підручнику на ст. 96. Прочитай про особливості життя тварин навесні.
- Відгадай загадки та прочитай цікаву інформацію про бабака Тимка.

                                   
Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. Виконай завдання в друкованому зошиті на ст. 42 та його фото надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!

6 квітня 2022р.
Тема. Праця звеличує людину.
- Зараз у нас урок "Я досліджую світ"

                   

Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:

                     

- Які рослини називаються культурними?
- Пригадай,  які  культурні рослини ростуть в нашому краї?
- Для того, щоб культурні рослини росли та давали врожаї потрібно за ними доглядати.
 - Як людина доглядає за культурними рослинами?
- Чи повинні діти допомагати дорослим? Що ти допомагаєш робити вдома батькам?
- Попрацюй в підручнику на ст. 94 - 95. 
- Прочитай казку "Гринджолята". Яку корисну справу зробили батько з сином?
- Чому, на твою думку, гринджолята вийшли такими вдалими?
- Як ти розумієш вислів "праця звеличує людину"?
- Які прислів'я про працю ти знаєш?
Пригадай їх та поясни.
Бджола мала, а й та працює.
Маленька праця краща за велике безділля.
Без охоти, нема роботи.

       
                             
Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. Намалюй малюнок на тему:"Як я допомагаю батькам" та його фото надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!

4 квітня 2022р. 
Тема. Рослини рідного краю.
- Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:

                                     
- Пригадай з попереднього уроку, як людина використовує рослини в своєму житті?
- Сьогодні ти дізнаєшся про рослини рідного краю.
- Переглянь відео та познайомся з рослинами рідного краю.


- Які овочеві рослини люди вирощують у нашому краї? Де вони ростуть?
- Які фруктові рослини люди вирощують у нашому краї? Де вони ростуть?
- З яких рослин прядуть тканину?
- Які зернові рослини, що ростуть у нашому краї, ти можеш назвати?
- Назви декоративні рослини, які ти запам'ятав (запам'ятала)?

                          
Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. Намалюй малюнок на тему:"Рослини рідного краю" та його фото надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!

1 квітня 2022р.
Тема. Як людина використовує рослини.

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ"

                      

Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:

                        
- На минулому уроці ти дізнався (дізналася) для чого людині потрібні рослини.
- Які рослини називаються культурними? А дикорослими? Наведи приклади.
- Пригадай, які предмети створені з рослин?
- Сьогодні ми продовжимо досліджувати те, як людина використовує в своєму житті рослини?
- Для цього переглянь відео.

- Отже, як бачиш, рослини відіграють велику роль у житті людини. Запам'ятай, рослини потрібно охороняти.

                                         
Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. За бажанням можеш намалювати малюнок на тему:"Як людина використовує рослини" та надіслати мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!

30 березня 2022р.
Тема. Рослини потрібні людям.
 - Зараз у нас урок "Я досліджую світ"

                       

Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


Чи спостерігаєш ти за своїми гілочками в кімнаті? Як вони змінились?
- Пригадай з попереднього уроку, які зміни відбуваються з рослинами на весні?
- Які ранньоквітучі рослини ти запам'ятав (запам'ятала)?
- Як ти думаєш чи потребують ранньоквітучі рослини охорони? Чому?
- Сьогодні ти дізнаєшся про те, навіщо рослини потрібні людям?
- Переглянь відео. Що нового ти дізнався?



- Попрацюй в підручнику на ст. 93-94 та дай відповіді на запитання.


                         
Домашнє завдання.
Виконати в зошиті з друкованою основою завдання на ст. 40-41.

28 березня 2022р.
Тема. Збереження ранньоквітучих рослин.

- Зараз у нас урок "Я досліджую світ"


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


Чи спостерігаєш ти за своїми гілочками в кімнаті? Як вони змінились?
- Пригадай з попереднього уроку, які зміни відбуваються з рослинами на весні?
- Які ранньоквітучі рослини ти запам'ятав (запам'ятала)?
- Як ти думаєш чи потребують ранньоквітучі рослини охорони? Чому?
- Переглянь відео та перевір себе:


- Збережи ранньоквітучі рослини! Помилуйся їх красою в природі!


                                     

                                       

Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці.


25 березня 2022р. 
Тема. Розвиток рослин навесні.

Зараз у нас урок "Я досліджую світ"

                        
- Приготуй підручник, друкований зошит, ручку.
Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:

                              
 Чи спостерігаєш ти за своїми гілочками в кімнаті? Як вони змінились?
- Тема нашого уроку: "Розвиток рослин навесні".
- Переглянь відео та дізнайся про те, як розвиваються рослини навесні.

- Попрацюй в підручником на ст. 92. Прочитай та проведи дослідження "Порівнюю рослини". Поспостерігай за рослинами. 



                                

Домашнє завдання.
 Виконай завдання в друкованому зошиті на ст. 39.

23 березя 2022р.
Тема. Ранньоквітучі рослини.
Зараз у нас урок "Я досліджую світ"

- Приготуй підручник, друкований зошит, ручку.
Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


 - Чи спостерігаєш ти за своїми гілочками в кімнаті? Які зміни вже помітні?
- Відгадай загадки.
Перша квіточка весняна
тихо під сніжком куняла.
Дмухнув вітерець тепленький,
і з’явився цвіт біленький.

Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку.

Визирнули квіти із землі чарівні:
Білі, жовті, сині й голубенькі дивні.
Снігу не бояться, рясно землю вкрили,
Квіточки маленькі, листячка тоненькі.
-Молодець. В загадках розповідалось про ранньоквітучі квіти: підсніжники, проліски, крокуси.
- Сьогодні на уроці ти дізнаєшся цікаві легенди пов'язані з цими квітами.
-Для цього переглянь відео.

- Попрацюй з підручником на ст. 91 та дізнайся ще про одну рослину, яка зацвітає навесні і  є рідкісною та занесена до Червоної книги.



Домашнє завдання.
 Виконай завдання в друкованому зошиті на ст. 38.

21березня 2021 р.
Тема. Заклички весни. Веснянки та гаївки.
Зараз у нас урок "Я досліджую світ"

- Приготуй підручник, друкований зошит, ручку.
Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:


- Чи спостерігаєш ти за своїми гілочками в кімнаті? Які зміни вже помітні?
- Сьогодні  на уроці ти дізнаєшся про заклички весни, гаївки та веснянки.
- Переглянь відео:
- Що нового ти з нього дізнався (дізналась)?
- Прочитай вірш з підручника на ст. 89. Хто, на твою думку найбільше радів приходу весни?
- Прочитай виразно веснянки на ст. 90. Вивчи за бажанням одну з них напам'ять.

Домашнє завдання.
Виконай в друкованому зошиті завдання 6 на ст. 37.


18 березня 2022р.
Тема. Рослини навесні. Дослідження "Весняна гілка"
 Зараз у нас урок "Я досліджую світ"
- Приготуй підручник, друкований зошит, ручку.


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:



Яка зараз пора року?
- Які зміни в неживій та живій природі навесні ти помітив (помітила)?
- Назви весняні явища природи.
- Сьогодні ти дізнаєшся про життя рослин навесні та дослідиш "Весняну гілку".
- Переглянь відео та дізнайся, які зміни відбуваються з  рослинами  навесні?


- Виконай дослідження "Весняна гілка"
1. Зріж декілька гілок дерев і кущів з нерозкритими бруньками для спостереження.
2. Зрізані гілки постав на підвіконні в склянку з водою.
3. Спостерігай щодня, що відбуватиметься з рослинами.
4. Сфотографуй чи запам'ятай,  як вони виглядають у цей день.
- Свої дослідження занотовуй у друкованому зошиті на ст. 37 № 5.


Домашнє завдання.
В друкованому зошиті виконувати завдання 5 на ст. 37 протягом 21 дня (спостереження за гілочками). Вміти пояснювати, які  зміни відбуваюся  в житті рослин навесні.
Дякую за роботу!

16 березня 2022р.
Тема. Спостереження за явищами природи.
- Зараз у нас урок "Я досліджую світ"
- Приготуй підручник, друкований зошит, ручку.


Вправа "Погода". Користуючись таблицею, поспостерігай:

- Яка зараз пора року?
- Які зміни в неживій та живій природі навесні ти помітив (помітила)?
- Сьогодні будемо спостерігати за явищами природи навесні.
- Переглянь відео.

- Виконай дослідження.


Домашнє завдання.
В друкованому зошиті виконати завдання 3, 4 на ст. 36, 37.
Дякую за роботу!
 

14 березня 2022р.
Тема. Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна.
- Зараз у нас урок "Я досліджую світ".
- Приготуй підручник, друкований зошит, ручку.

Вправа "Погода". Користуючись таблицею, пригадай:



- Нумо, відгадай загадку.
- Весна. Сьогодні на уроці ми розпочнемо вивчати новий розділ "А що ти, весно, нам принесла?"
- Розгорни підручник на ст. 88 і прочитай текст: 
Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна
- Про які ознаки в живій та неживій природі йдеться?
- Розглянь таблиці та дізнайся більше про зміни в неживій та живій природі.


- Відпочинь та порухайся.
- Мабуть, ти помітив, що хоч і настала весна, але зима ніяк не хоче відступати. Ми відчуваємо ще холодний морозний вітер та сніг. Прочитай про у вірші "Борються весна з зимою". Яке нове слово ти помітив? Прочитай в кінці вірша пояснення значення цього слова.
- Чи знаєш ти назви весняних місяців? Пригадай!
- Подумай, чому вони так називаються? Визнач за календарем, скільки днів у кожному місяці.
- Виконай в друкованому зошиті завдання 1, 2 на ст. 36. Чи все тобі вдалося? Молодець!
Домашнє завдання. 
Вивчи назви весняних місяців. Повтори зміни в живій і неживій природі навесні. За бажанням намалюй на аркуші А-4 малюнок на тему "Весна".



25 лютого
Тема. Права та обов'язки у школі та вдома.

- Сьогодні на уроці ми пригадаємо права та обов'язки дітей.
- Перегляньте відео.

- Пам'ятайте свої права, але і про обов'язки не забувайте!

- Ваші основні обов'язки : сумлінно навчатися, слухатись старших, ставитись до інших людей так, як би ви хотіли, щоб ставились до вас.
- МОЛОДЦІ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас