Сьогодні в нас остання мандрівка сторінками підручника "Я досліджую світ!"
- Розгорніть підручник на ст. 109 та усно виконайте завдання. Які завдання тобі далися легко? А які - тобі було виконати складніше? Як ти думаєш, чому?
Відпочинь. Порухайся.
- Ти багато спостерігав (спостерігала) за природою. Спробуй відгадати по звуку явища природи.
Попрацюй в зошиті з друкованою основою на ст. 47 та запиши якомога більше слів, які пов'язані з кожною порою року. На це завдання в тебе є 10 хв. Засічи час і починай виконувати. Коли час виде - полічи кількість записаних слів та познач результат своєї роботи.
Продовжуй спостерігати за живою та неживою природою влітку.
До зустрічі в 3 класі на уроці "Я дсліджую світ".
27 травня 2022р.
Тема. Ознаки літа. Правила спостереження за природою під час літніх канікул.
Спостерігай влітку за живою та неживою природою! Скористайся пам'яткою.
1.Спостереження за неживою природою.
1) Спостереження за Сонцем — Які дні, сонячні чи хмарні, переважають улітку? — Як гріє Сонце? — Коли найдовші, найкоротші тіні?
— Тепліше чи холодніше влітку порівняно з весною? — Як змінюється тривалість дня і ночі? Чому? — Вечори були теплими чи холодними? — Чи легко дивитися на Сонце? Чому?
2) Спостереження за ґрунтом. — Коли ґрунт тепліший: уранці, вдень, увечері? — Чому вода вдень теж нагрівається?
3) Спостереження за небом — Якого кольору найчастіше небо влітку? — Які хмари? На що вони схожі? — Які опади випадають улітку? Як часто? — Чи схожі літні дощі на весняні чи осінні? (Улітку дощ теплий, рясний) — Чи корисний дощ для рослин? (Спостерігайте за рослинами після дощу: рослини розпрямляються, стають свіжими.) — Народне прислів’я говорить : «Літо грозове — означає і грибне». — Спостерігайте за грозою, за її наближенням. (Стемніло небо, стало тихо, налетів вітер, загримів грім, блиснула блискавка.) — Чим гроза відрізняється від простого дощу? — Помилуйтеся природою після грози. (Птахи посилено співають і щебечуть. Яскраве сонце освітлює блискучі краплі.) — Спостерігайте за веселкою. З яких кольорів вона складається? (Пояснити, що розташування і кількість кольорів у веселці завжди одне і теж саме.) — Коли з’являється веселка?
2. Спостереження за рослинами влітку
Улітку багато тепла, вологи, світла. Це сприяє пишному розквітові рослин
—Які рослини цвітуть улітку (на луках, у лісі, у парку)? —Біля яких дерев і квітів крутиться багато бджіл? Чому? — Чому в народі літо називають красним? — Що нового з’явилося на грядках? — Кажуть, що літній день рік годує. Чому? — Які дари лісу, саду, городу дарує природа на початку літа? У середині? У кінці літа?
3. Спостереження за життям тварин улітку
— Діти, чому влітку багато комах? Яких комах можна бачити влітку? — Спостерігайте за хрущем. (Жук великий, коричневий. Повідомити, що його поява означає настання теплих днів. Ці жуки — шкідники наших садів і лісів. Вони об’їдають молоде листя дерев. Рано-вранці жуки нерухомо сидять на деревах. Під деревом люди розстилають мішковину і струшують на неї хрущів.) — На які квіти сідають бджоли, щоб зібрати сік? (Ці квіти називають медоносами.) — Спостерігайте за бабкою. (У неї стрункий, витягнутий, яскраво забарвлений тулуб, велика голова з великими очима і малопомітними вусиками. Бабки ловлять на льоту комарів, які заподіюють нам так багато неприємностей, інших дрібних комах.) — Яких птахів ви найчастіше зустрічали влітку?
У житті птахів літо — це період розмноження і вигодовування, виховування пташенят. У жайворонка гніздо в траві. Співає він високо в небі, а спускається на землю далеко від гнізда, щоб ніхто не бачив, де його будинок. В іволги гніздо підвішене високо над землею. А зимородок живе на березі, в глибокій норі. Це дуже важка пора для птахів. Літом набирають сил, підростають і переходять до самостійного життя зозуленята і лосенята, поросята і вовченята, ведмежата. У середині літа народжуються малята в їжачків, кажанів. За літо двічі виводять потомство зайці та білки.
4. Спостереження за працею людей улітку
Для людей літо також є дуже важливою порою, вони мають чимало роботи на полях, у садах, на городах.
— Яку роботу виконують люди на полях улітку? — За допомогою яких машин люди збирають урожай на полях? — Яку роботу виконують на городах? — Які роботи ведуться в садах?
У кінці червня достигають трави і починається сінокіс.
— Для чого косять траву і заготовляють сіно?
25 травня 2022р.
Тема. Екскурсія-спостереження за змінами в природі.
- Сьогодні на уроці ми з вами проведемо екскурсію в природу та поспостерігаємо за змінами в природі навесні.
- Діти, вийдіть на своє подв'р'я. Погляньте, як гарно навколо! Пригадайте, як називається все, що
нас оточує? (навколишній світ, довкілля)
- Яка зараз пора
року?
- Пригадайте, як
виглядало ваше подвір'я восени? А взимку?
- Що змінилося з
приходом весни? Назвемо ознаки весни.
- Дійсно, весною
вся природа оживає.
- Які почуття
виникли у вас з приходом весни? (стало веселіше, кращий настрій)
- Які зміни сталися
в неживій природі? (Сонце стало вище, пригріває. Вітер тепліше. Небо голубе.)
- А як змінилася
жива природа? (Набухають бруньки, з'являються перші листочки. Птахи
повертаються з вирію, будують гнізда. Тварини виводять потомство.)
- А як змінилося
життя людей з настанням весни?
Поспостерігайте.
1. Поспостерігайте
за небом. Як воно змінилося в порівнянні із зимою? Чому?
2. Знайдіть знайомі вам кущі.
Які зміни з ними сталися?
3. Поспостерігайте за сонцем. Де воно гріє сильніше: на
відкритому місці або під деревами?
4. Огляньте ґрунт. Твердий він чи м'який? Чому?
5. Знайдіть знайомі вам трав'янисті рослини. Які зміни з
ними сталися?
6. Уважно огляньте пні, коріння дерев. Спробуйте знайти
комах. Де їх більше: на сонячному боці або в тіні? Чому?
7. Поспостерігайте, як одягнуті дорослі та діти.
Порівняйте з одягом людей взимку. Зробіть висновки про зміни.
8. Поспостерігайте за птахами. Яких птахів ви не бачили
взимку? Що особливого в їх поведінці?
9. Визначте, які дерева (листяні чи хвойні) ростуть на
шкільному подвір'ї. Яке дерево ви впізнали? Який у нього стовбур? Які
листочки?
10. Назвіть квіти, які побачили на квітнику.
Підсумок екскурсії.
Ось і закінчується
наша екскурсія. Послухайте описи періодів весни і скажіть, який з них
відноситься до сьогоднішньої погоди.
- Від повного сходу снігу до
цвітіння черемхи (зелена весна).
- Від цвітіння черемхи до
цвітіння яблуні (пізня весна).
Молодці! Намалюйте вдома те, що найбільше запам'яталося
вам під час екскурсії. Сфотографуйте свій малюнок та надішліть мені у Viber.
- Яку цікаву інформацію ти запам'ятав (запам'ятала) про мурах?
- Сьогодні ми будемо досліджувати чи потрібно охороняти мурашники?
- Переглянь відео про мурашину сім'ю та її будинок - мурашник.
Мурахи приносять велику користь лісу, знищуючи його шкідників, тому необхідно охороняти всі гнізда мурашок. При сильному пошкодженні мурашиного гнізда, сім'я не може захищати ліс протягом року і більше, або зовсім гине. Порушити поверхню мурашиного гнізда – це все одно, що зірвати дах з будинку.
- Для того, щоб мурашники не руйнували лісники роблять дерев'яні парканчики.
- Отже, мурашник - це хатинка мурах. Таке житло будується довго. Там мешкає велика мурашина сім'я. Ці комахи приносять велику користь. Вони поїдають тлю, гусениць, розпушують грунт. Не можна руйнувати мурашники, бо загине вся велика мурашина сім'я. Без неї побільшає шкідників.
- Ти вже знаєш, що тварини поділяються на дві групи : дикі та свійські. Пригадай, які тварини називаються дикими? Назви диких тварин. А чи знаєш ти, які тварини живуть у нашому краї?
-Це і є тема нашого уроку.
- Пригадай, як називається наше місто? А в якій області ми живемо? Кіровоградщина - це наш рідний край.
-Переглянь відео та дізнайся, які тварини живуть в нашому краї.
Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці.
- А чи знаш ти, як дізнатися про настрій свого домашнього улюбленця? Як за ним правильно доглядати? Переглянь відео та дізнайся відповіді на ці питання.
- А чи є в тебе вдома домашній улюбленець? Яка в нього кличка? Опиши його зовнішній вигляд? Як ти за ним доглядаєш?
Запам'ятай! Потрібно піклуватися про тварин, які живуть у тебе вдома!
Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. Намалюй малюнок на тему:"Мій домашній улюбленець" та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!
15 квітня 2022р.
Тема. Свійські тварини.
- Зараз у нас урок "Я досліджую світ" і я запрошую вас до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Діти, ви вже знаєте, що з приходом весни відбулися зміни в живій та неживій природі. Сьогодні ви дізнаєтесь про те, які саме відбулися зміни в тваринному світі навесні.
- Розкажи, які зміни в тваринному світі з приходом весни ти помітив (помітила)?
- Переглянь відео та поповни свої знання.
- Відпочинь. Порухайся.
- Попрацюй в підручнику на ст. 96. Прочитай про особливості життя тварин навесні.
- Відгадай загадки та прочитай цікаву інформацію про бабака Тимка.
Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. Виконай завдання в друкованому зошиті на ст. 42 та його фото надішли мені у Viber.
- На минулому уроці ти дізнався (дізналася) для чого людині потрібні рослини.
- Які рослини називаються культурними? А дикорослими? Наведи приклади.
- Пригадай, які предмети створені з рослин?
- Сьогодні ми продовжимо досліджувати те, як людина використовує в своєму житті рослини?
- Для цього переглянь відео.
- Отже, як бачиш, рослини відіграють велику роль у житті людини. Запам'ятай, рослини потрібно охороняти.
Домашнє завдання.
Розкажи своїм рідним про те, що ти дізнався на уроці. За бажанням можеш намалювати малюнок на тему:"Як людина використовує рослини" та надіслати мені у Viber.
- Які зміни в неживій та живій природі навесні ти помітив (помітила)?
- Назви весняні явища природи.
- Сьогодні ти дізнаєшся про життя рослин навесні та дослідиш "Весняну гілку".
- Переглянь відео та дізнайся, які зміни відбуваються з рослинами навесні?
- Виконай дослідження "Весняна гілка"
1. Зріж декілька гілок дерев і кущів з нерозкритими бруньками для спостереження.
2. Зрізані гілки постав на підвіконні в склянку з водою.
3. Спостерігай щодня, що відбуватиметься з рослинами.
4. Сфотографуй чи запам'ятай, як вони виглядають у цей день.
- Свої дослідження занотовуй у друкованому зошиті на ст. 37 № 5.
Домашнє завдання.
В друкованому зошиті виконувати завдання 5 на ст. 37 протягом 21 дня (спостереження за гілочками). Вміти пояснювати, які зміни відбуваюся в житті рослин навесні.
- Які зміни в неживій та живій природі навесні ти помітив (помітила)?
- Сьогодні будемо спостерігати за явищами природи навесні.
- Переглянь відео.
- Виконай дослідження.
Домашнє завдання.
В друкованому зошиті виконати завдання 3, 4 на ст. 36, 37.
Дякую за роботу!
14 березня 2022р.
Тема. Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна.
- Зараз у нас урок "Я досліджую світ".
- Приготуй підручник, друкований зошит, ручку.
Вправа "Погода". Користуючись таблицею, пригадай:
- Нумо, відгадай загадку.
- Весна. Сьогодні на уроці ми розпочнемо вивчати новий розділ "А що ти, весно, нам принесла?"
- Розгорни підручник на ст. 88 і прочитай текст:
Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна
- Про які ознаки в живій та неживій природі йдеться?
- Розглянь таблиці та дізнайся більше про зміни в неживій та живій природі.
- Відпочинь та порухайся.
- Мабуть, ти помітив, що хоч і настала весна, але зима ніяк не хоче відступати. Ми відчуваємо ще холодний морозний вітер та сніг. Прочитай про у вірші "Борються весна з зимою". Яке нове слово ти помітив? Прочитай в кінці вірша пояснення значення цього слова.
- Чи знаєш ти назви весняних місяців? Пригадай!
- Подумай, чому вони так називаються? Визнач за календарем, скільки днів у кожному місяці.
- Виконай в друкованому зошиті завдання 1, 2 на ст. 36. Чи все тобі вдалося? Молодець!
Домашнє завдання.
Вивчи назви весняних місяців. Повтори зміни в живій і неживій природі навесні. За бажанням намалюй на аркуші А-4 малюнок на тему "Весна".
25 лютого
Тема. Права та обов'язки у школі та вдома.
- Сьогодні на уроці ми пригадаємо права та обов'язки дітей.
- Перегляньте відео.
- Пам'ятайте свої права, але і про обов'язки не забувайте!
- Ваші основні обов'язки : сумлінно навчатися, слухатись старших, ставитись до інших людей так, як би ви хотіли, щоб ставились до вас.
І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мережі Спілкування в Інтернеті 06.12. 2024 Контрольне тестування Спілкування в Інтернеті Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 13.11.2024 Контрольне тестування Інформаційні процеси та мережі П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 6 зразок підписування робіт 11.10.2024 Створіть власну презентацію на тему “Мої захоплення”. Для роботи можете використати будь-який сервіс, пр...
Підсумкове оцінювання І семестр Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 05.11 10.12 Контрольне тестування Створення проєкту 1. Цифрове середовище для навчання та співпраці 2. Візуальний контент Створення сайту-портфоліо. 10.12.2024 Створення проєкту Завдання. Створення сайту-портфоліо. 1. Авторизуватися на сайті Canva. 2. Обрати шаблон — Сайт. 3. Обрати шаблон, який Вам сподобається. У презентації запропоновано приблизні розділи сайту-портфоліо, але Ви можете створити свої розділи. Наповнюємо контентом про себе та свою творчість. Надаємо доступ для перегляду Вашій вчительці/Вашому вчителю. bidenkoalla1977@gmail.com Відеоінструкція Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольн...
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 30.09.2024 18.11.2024 09.12.2024 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення тема 2. Алгоритми та програми 1 тема 3. Алгоритми та програми 30.09.2024 Контрольне тестування Кодування даних та апаратне забезпечення П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 18.11.2024 Практична робота тема 2. Алгоритми та програми 1 практична робота Прості лінійні програми зразок підписування робіт Виконати практичну роботу за наступним завданням: Для створення програм можна використати онлайн середовище програмування в Python https://www.online-python.com/ або https://create.withcode.uk/ Якщо відсутня будь-яка можливість програмувати на...
Комментарии
Отправить комментарий