- Який текст називається текстом-розповіддю? А текстом-описом?
- Сьогодні на уроці ми будемо навчатися створювати висловлювання на відому тему.
- Запишіть сьогоднішню дату:
24 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
Чч ем на чемна
Чемна людина - це людина, яка уміє правильно поводити себе в суспільстві та має гарні манери.
- Добери та запиши близькі за значенням слова до слова чемна.
Перевір: чемна, ввічлива, вихована.
Попрацюй в підручнику.
- Розгорни підручник на ст. 138 і відшукай впр. 21. Прочитай текст про чемність.
- Доведи, що ти чемна дитина. Запиши про це речення. Починай словами:
Я чемна людина , тому що...
Відпочинь. Порухайся.
Продовжуй працювати в підручнику.
Вправа 22.
- Прочитай казку про суперечку сонця з вітром. Хто у ній переміг? Чому?
- Складемо і запишемо власну розповідь про щиру усмішку, яку ви даруєте людям. - Допоможуть нам в цьому запитання:
Що робить щира усмішка?
Що відчуваєш, коли усміхається мама?
Пригадай, коли усмішку дарували тобі?
Для чого потрібна усмішка?
- Перш ніж писати розповідь пригадай з яких частин складається текст? Як потрібно писати кожну частину? Що можна дібрати до тексту?
- Який заголовок можна дібрати до тексту? ( Щира усмішка)
- Запиши свою розповідь у зошит. Почни із заголовка. Не забудь перевірити написане.
Домашнє завдання.
Виконай вправу 23 ст. 139. Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
19 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати текст про події із власного життя.
- Доброго дня, любі діти!
Девіз уроку.
Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок
- Пригадай та назви ознаки тексту.
- З яких частин складається текст?
- Як слід писати кожну частину тексту?
- Який текст називається текстом-розповіддю? А текстом-описом?
Хвилинка-каліграфії.
Пп Пп Пп пла не та рій планетарій
- Чи були ви коли - небудь у планетарії? Що тебе там вразило?
- Попрацюй в підручнику на ст. 136 (впр.17) і прочитай текст про планетарій. Добери до нього заголовок.
Слади і запиши 4 речення про те, що можна побачити у планетарії?
Виконай усно впр. 18 та дізнайся: чому цікаво відвідувати кінотеатр? Склади свої речення про це.
- Відпочинь. Порухайся.
- А чи доводилось тобі рибалити? Чим запам'яталась тобі риболовля?
- Прочитай у вправі 19 розповідь дівчинки про про рибальство. Склади і запиши свою цікаву розповідь із власного життя під час відпочинку на озері, річці або морі ( 4 речення).
Домашнє завдання.
Виконай вправу 20 ст. 137. Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
18 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати текст за серією малюнків.
- Доброго дня, любі діти!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Пригадай, що ти знаєш про текст та доповни речення.
У тексті речення пов'язані ... .
У тексті речення розміщені у ... .
До тексту можна дібрати ... .
Текст складається з трьох ... .
Текст у якому про щось або когось розповідається називається ... .
Текст у якому щось або хтось описується називається ... .
- Сьогодні ми будемо вчитися складати текст за серією малюнків.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
18 травня
Класна робота
- Відгадай загадку.
Тобі дане, а люди ним користуються.
- Це ім'я.
Хвилинка каліграфії.
- Прописуємо: Іі Іі Іі ім ім ім ім'я ім'я ім'я
- На наступному рядку запиши своє ім'я.
- Запиши та поясни прислів'я:
Не ім'я красить людину, а її добрі справи.
- Попрацюй в підручнику на ст. 133 та виконай вправу 11. Запиши у яких класах навчаються діти . За допомогою малюнків досліди, які їх улюблені предмети?
-Розглянь малюнки у вправі 13 та дай письмові відповіді на запитання, які на ст. 134.
- Відпочинь та виконай гімнастику для очей.
- Розглянь малюнки у вправі 14 та розкажи, що подобається робити вільний час дітям. Склади і запиши 4 речення за малюнками.
Домашнє завдання.
Виконати вправу 15 ст. 134. Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
17 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати тексти за ілюстрацією.
- Доброго дня, любі діти!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Пригадай, що ти знаєш про текст та доповни речення.
У тексті речення пов'язані ... .
У тексті речення розміщені у ... .
До тексту можна дібрати ... .
Текст складається з трьох ... .
Текст у якому про щось або когось розповідається називається ... .
Текст у якому щось або хтось описується називається ... .
- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
17 травня
Класна робота
Пропиши рядок великої і малої букви Сс.
- Відгадай загадку:
На городі в нас росте Сонце ясне, золоте, Жовте око, жовті вії, Та чомусь воно не гріє.
- Запиши в зошит слово "соняшник". Скільки в цьому слові звуків, букв та складів?
- Розглянь на ст. 132 ілюстрації сонця і соняшника. Поміркуй, від якого слова походить слово соняшник? Чому?
- Виконай письмово вправу 9 на ст. 132.
- Відпочинь та виконай гімнастику для очей.
- Прочитай два тексти . Визнач тип кожного тексту. Що їх об'єднує?
Соняшник - це культурна рослина. Вона росте на городі та в полі. Зацвітає соняшник у липні. Ця рослина не тільки красива, а й корисна. З соняшникового насіння виготовляють олію.
Соняшник - це гарна рослина. Вона має міцне високе стебло, широке зелене листя. А її жовті квіти схожі на сонце. Влітку часто доводиться бачити на безмежних полях золотий килим розквітлих соняшників. Це напрочуд чудова картина.
- Отже, ці тексти про соняшник і це їх обєднує. Але перший текст - це текст - розповідь, а другий текст - опис.
Домашнє завдання.
Виконати вправу 10 ст. 132. Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
12 травня 2022р
Тема. Діагностувальна робота : диктант.
- Доброго дня, любі діти!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Діти сьогодні у нас урок розвитку мовлення і ми будемо вчитися підписувати святкову листівку.
- Пригадай, які ти знаєш свята. Коли їх відзначають?
- Розглянь малюнки. Розкажи, як люди вітають одне одного.
- Прочитай листівку, яку одержала Читалочка.
- Поясни, скільки частин має текст листівки. Про що йдеться в кожній з них?
- Запам'ятай!
Листівка складається з 4 частин. В першій частині ми звертаємося до того, кого хочемо привітати. В другій частині потрібно записати: з чим ми вітаємо людину. В третій частині записуємо, що ми бажаємо. І в четвертій частині підписуємо, від кого листівка.
- Подумай, кого тобі хотілося б привітати листівкою. З яким святом? Які побажання хочеш висловити?
- Відпочинь. Порухайся.
- Придумай і запиши текст для вітальної листівки.
- Перевір написане. Виправ помилки, якщо вони є.
Домашнє завдання.
Намалюй олівцями ілюстрацію до своєї листівки. Напиши на ілюстрації , до якого свята твоя листівка.
10 травня 2022р.
Тема. Навчаюся розпізнавати текст - опис.
- Доброго дня, любі діти!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Пригадай, які ти знаєш ознаки тексту? З яких частин складається текст?
- Як потрібно писати кожну частину?
- Як називається текст, в якому про щось або когось розповідається?
- Сьогодні ти дізнаєшся ще про один вид тексту - текст - опис.
- Нумо, відгадай загадку.
Пташка невеличка, В неї білі щічки, Сірі лапки, чорна шапка, Фартушок жовтенький, Голосок тоненький. І ця пташка невеличка Називається…
- Так, це синичка.
- Розглянь уважно світлину синички та дай відповіді на запитання:
- Які в синички щічки?
- Які в неї лапки? Яка в в синички шапка? А фартушок? Який у синички голосок?
- Запишіть повні відповіді на запитання в зошит.
- Ось, діти, відповідаючи на питання яка? який? які? ви описували предмет, а саме синичку.
Запам'ятайте!
Текст, у якому когось або щось описують називається текстом-описом.
- Відпочинь. Виконай гімнастику для очей.
- Попрацюй в підручнику на ст. 130 та виконай тренувальні вправи 5, 6 - письмово, 7 - усно.
Домашнє завдання.
Виконай письмово вправу 8 на ст. 131. Повтори правило на ст. 130.
Дякую за роботу😀!
5 травня 2022р.
Тема. Аналіз письмової роботи. Навчаюся розпізнавати текст розповідь.
- Доброго дня, любі діти!
Аналіз письмової роботи.
Які пропущені літери ви вставили в словах:в..лика, дерев...яні, б..жолині, ран..ього,пізн..ого, зб..рають, перетворюют..,
здоров..я?
Запиши у зошит сьогоднішню дату:
6 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
- Пропиши рядок великої та малої літери Зз.
- З нового рядка запиши слово заєць. Поряд запиши скільки в цьому слові складів, звуків та букв.
-Добери до слова заєць слова, близькі за значенням та запиши їх у зошит.
Заєць, куцохвостик, вухань.
- Складемо речення про зайця.
Заєць - невеликий полохливий звірок.
Надпиши над кожним словом частину мови.Зазнач в кінці речення у дужках, яке це речення за метою висловлювання?
- Що означає фразеологізм " їхати зайцем"?
Їхати зайцем - їхати без квитка і боятися бути пійманим.
- Ми вже знаємо, як відрізнити речення від тексту, бо знаємо його основні ознаки.
- Пригадай!
Ознаки тексту
1. У тексті речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.
- Знаємо з яких частин складається текст:
- Сьогодні на уроці ми дізнаємось, які бувають типи текстів. І познайомимось із першим типом - текстом розповіддю.
- А допоможе нам в цьому одна лісова тваринка.
- Відгадайте загадку:
Я страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь. В полі, в лісі навкруги – Скрізь у мене вороги. Часом лізу я у шкоду, Їм капусту на городах, Моркву, ріпу, буряки. Відгадайте – хто такий?
- Так, це заєць.
- Що ти знаєш про цю тварину?
- В народі кажуть: полохливий заєць і пенька боїться. Як ти розумієш це прислів'я?
- Але така характеристика не зовсім виправдана. Адже задніми ногами заєць може відбитися від орла або лисиці. Дуже часто зайчихи захищають своїх дитинчат від ворон.
- Попрацюй в підручнику на ст. 128 та дізнайся про текст-розповідь.
Запам'ятай!
Текст- розповідь - це текст, у якомусь про когось або про щось розповідається.
Якщо текст відповідає на запитання : "Що відбулося?", то це текст-розповідь.
- Попрацюй з текстом на ст. 128 впр. 1. Прочитай текст та доведи, що це текст-розповідь.
- Склади і запиши два розповідні речення про зайця.
- Відпочинь. Порухайся.
- Попрацюй в підручнику на ст. 128-129 та виконай впр. 2 і 3.
Домашнє завдання.
Виконай письмово вправу 4 на ст. 129.
Дякую за роботу😀!
4 травня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота: списування "Пасіка"
- Доброго дня, любі діти!
- Сьогодні у нас діагностувальна робота : списування. - Переглянь відео та послухай інструкцію.
- Запиши посередині рядка у зошиті :
4 травня
Списування
- Спиши каліграфічно текст "Пасіка". На місці двох крапок встав пропущену букву або знак.
Пасіка
У вишневому саду стоїть в..лика
пасіка.
Рівними рядами розташувались маленькі дерев...яні
будиночки. У вуликах живуть дружні б..жолині сім'ї. З ран..ього ранку до пізн..ого
вечора зб..рають вони солодкий нектар. У вуликах бджоли перетворюют.. його на запашний
мед.
Мед корисний дорослим і дітям для
здоров..я.
- Познач частини тексту простим олівцем:
З. - зачин
Осн. ч. - основна частина
К. - кінцівка.
- Перевір роботу. Виправ помилки, якщо вони є.
- Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу😀!
3 травня 2022р.
Тема. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.
Девіз уроку.
Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.
Сьогодні ми продовжимо вивчати тему "Текст"та будемо закріплювати вміння визначати частини тексту.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату :
27 квітня
Класна робота
- Запиши в зошит поєднання літер, слова та речення. Подумай, яке це речення за метою висловлювання та інтонацією?
- Пригадай, які ознаки тексту ти знаєш?
Ознаки тексту
1. У тексті речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.
- З яких частин складається текст?
- Прочитай текст. Де в ньому зачин, основна частина, кінцівка? Придумай до тексту заголовок та запиши спочатку зачин, потім основну частину і кінцівку.
Домашнє завдання.
Повтори правило на ст. 124. Виконай письмово вправу 3 на ст. 125.
Дякую за роботу😀!
26 квітня 2022р.
Тема. Навчаюся визначати частини тексту.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.
Девіз уроку.
Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.
Сьогодні ми продовжимо вивчати тему "Текст"та будемо навчатись визначати частини тексту.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
26 квітня
Класна робота
- Пригадай, з якими ознаками тексту ми познайомились на минулому уроці?
Ознаки тексту
1. У тексті речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.
- Переглянь відео та допоможи Суржику розмістити речення у правильній послідовності.
Запам'ятай!
- Відпочинь. Порухайся.
- Попрацюй в підручнику на ст. 124 та виконай вправу 1.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.
Девіз уроку.
Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.
- Ми з вами закінчили тему "Речення"та написали діагностувальну роботу. Нумо, пригадаємо, що ми знаємо з даної теми.
- Що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними?
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним? Наведи приклади речень різних за метою висловлювання.
- Які речення називаються окличними?
- Прочитай речення. Діти відвідали шкільну бібліотеку.
- Яке це речення за метою висловлювання? За змістом цього розповідного неокличного речення побудуй питальне та спонукальне речення. Молодець.
- Сьогодні ми почнемо вивчати нову тему - "Текст"
- Запиши в зошит сьогоднішню дату та тему уроку:
20 квітня
Класна робота
Текст
- Переглянь відео та допожи Суржику виконати завдання.
- Попрацюй в підручнику на ст. 122, прочитай та запам'ятай правило.
Зв'язані за змістом речення утворюють текст. У тексті речення розміщені в певній послідовності.
- Відпочинь. Порухайся.
Виконай вправу 1 на ст. 122. Прочитай і порівняй нависане ліворуч і праворуч. Поясни, де речення зв'язані між собою, а де - ні. Спиши текст ( тобто речення, які зв'язані між собою).
- Поміркуй, чи можна до написаного у правій колонці дібрати заголовок?
Запам'ятай! До тексту можна дібрати заголовок.
Словничок.Заголовок - це назва будь-якого твору, статті, газети, журналу.
Домашнє завдання.
Вивчи правило на ст. 122. Виконай письмово вправу 2 на ст. 123.
Дякую за роботу😀!
19 квітня 2022р.
Тематична діагностувальна робота " Речення". Комбінована робота.
Діти, зараз у нас урок української мови. І сьогодні у нас діагностувальна робота з теми "Речення".
- Підготуйте подвійний аркуш в косу лінію, ручку .
- На першій сторінці в 6 рядку запиши своє прізвище та ім'я. Розгорни аркуш і на другій сторінці в першому рядку посередині запиши дату: 19 квітня. В другому рядку: Діагностувальна робота з теми "Речення".
Потім читай уважно завдання та виконуй.
1.Вибери
правильну відповідь.
Перше
слово в реченні пишуть …
А) з великої букви;
Б) з нового рядка;
В) з малої букви.
2.Вибери
правильну відповідь.
Речення, у якому висловлюється порада,
заклик, прохання, наказ
називають …
А) розповідним;
Б) питальним;
В) спонукальним.
3.
Вибери правильну відповідь.
Познач рядок, у якому
групу слів можна назвати реченням.
А)
На небі
Б)
На небі світить сонечко.
В)
На небі світить
4. Спиши та постав потрібний
розділовий знак в кінці кожного речення.
Настала весна ___
Яка чудова погода ___
Ти вмієш їздити на велосипеді ___
5. Склади та запиши речення з поданих слів.
цікаву,
читає, Петрик, книгу.
6. Прочитай. За змістом
розповідного речення побудуй спонукальне.
Діти
посадили дерева.
7. За малюнком склади і запиши
одне розповідне неокличне речення
( Р.Н.), одне – питальне
неокличне (П. Н.) і одне спонукальне окличне речення (С. О.). В дужках у кінці
кожного речення зазнач, яке це речення.
Коли виконаєш роботу, обов'язково перевір, сфотографуй та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу😀!
14 квітня 2022р.
Тема. Узагальнення знань з теми "Речення"
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.
- Пригадаймо, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними?
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним? Наведи приклади речень різних за метою висловлювання.
- Сьогодні на уроці ми будемо вчитися правильно відтворювати інтонацію речень.
- Зипиши сьогоднішню дату в зошит.
5 квітня
Класна робота
- Переглянь відео та дізнайся, які речення називаться окличними.
- Попрацюй з підручником на ст. 114. Виконай вправу 17. Прочитай вірш та випиши виділені речення. Чому ці речення називаються розповідними окличними?
- Відпочинь. Порухайся.
- Виконай вправу 19 на ст. 115. Прочитай вірш і випиши питальні окличні речення.
- Прочитай ще раз правила в голубих пунктирних рамочках та запам'ятай, як слід читати окличні речення та який знак ставиться в кінці них.
Домашнє завдання.
Прочитай речення-команди, які використовуються на уроці фізкультури на ст. 115. Вправа 20. Запиши команди в належній послідовності. Назви спонукальні речення. Правильно інтонуй їх.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.
- Пригадаймо, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними?
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним?
- Сьогодні на уроці ми закріплюватимемо вміння складати розповідні, питальні і спонукальні речення.
- Спробуй визначити, які речення за метою висловлювання.
Діти прочитали книгу "Слон Гудзик".
Яку книгу прочитали діти?
Діти, притайте книгу"Слон Гудзик"!
- Зипиши сьогоднішню дату в зошит.
- Попрацюємо в підручнику на ст. 112 та виконаємо письмово вправу 13. Прочитай вірш та назви спочатку розповідні речення, а потім питальні. Спонукальне речення запиши в зошит. Склади своє спонукальне речення зі сполученням слів пернаті друзі та запиши його.
- Виконай гімнастику для очей.
- Прочитай вірш К. Перелісної "Біля годівниці" (вправа 14). Дай повні відповіді на запитання. Склади і запиши своє розповідне речення про допомогу пташкам узимку.
- Порухайся.
- Виконай вправу 15 письмово.
- Прочитай діалог на ст. 113 в зеленій пунктирній рамочці. Прочитай його та продовж розмову.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.
-Пригадай, що ти вже знаєш про речення?
- Які бувають речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Яке речення називається розповідним? Наведи приклад.
- Сьогодні ти познайомишся з питальними реченнями та навчишся відтворювати їх інтонацію.
- Переглянь відео та виконай усно завдання.
- Попрацюй з підручником. Розгорни його на ст. 108 та прочитай ще раз правило, яке речення називається питальним.
- Відпочинь. Порухайся.
- Розгорни зошит та запиши сьогоднішню дату:
22 березня
Класна робота
- Виконай письмово вправи 6, 7 ст. 108.
Домашнє завдання.
Вивчити правило ст. 108 (підручник). Скласти та записати в зошит три питальних речення. Не забудь сфотографувати свою роботу та надіслати мені у Viber.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.
- На минулому уроці ми з вами вчилися складати речення за кадрами фільму.
- Пригадай, що ми вже знаємо про речення?
- А сьогодні ми будемо вчитися правильно відтворювати інтонацію розповідних речень.
Склади з поданих слів речення.
ковдрою, земля, Зеленою, вкрилася
↓
Зеленою ковдрою вкрилася земля.
- Про що нам розповідає це речення?
- Запам'ятай!
- Поміркуй, від якого слова утворилось слово розповідне ( речення)?
- Розгорни зошит, пропусти один робочий рядочок і запиши сьогоднішню дату:
17 березня
Класна робота
- Виконай письмово вправи 1, 2, 4 (ст. 106-107).
Домашнє завдання.
Вивчити правило ст. 106, виконати письмово вправу 5 ст. 107 ( скласти свої 3 розповідні речення про зиму)
16 березня 2022р.
Тема. Розповідаю за кадрами фільму.
Психологічна хвилинка
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит та ручку.
- Сьогодні у нас урок розвитку зв'язного мовлення. Ми будемо за кадрами фільму складати розповідь. А допомагатиме нам в цьому Гаджик, який побував у бібліотеці та зняв фільм.
- Розглянь малюнки та дай повні відповіді на запитання.
- Куди прийшли діти?
- Що вони побачили?
- Хто був з дітьми?
- Придумай ім'я хлопчикові.
- Яку книжку він розглядає?
- Придумай ім'я дівчинці.
- Яку книжку вона вибрала?
- Придумай кличку кішці.
- Яка книжка привабила кішку?
- Склади розповідь за кадрами фільму. Запиши її в зошит. Розпочни із заголовка.
Домашнє завдання.
Намалюй олівцями ілюстрацію до своєї улюбленої книги. Придумай назву малюнкові. Запиши її під ним.
15 березня 2022р.
Тема. Розвиток умінь складати речення.
- Зараз у нас урок української мови. Приготуй усе необхідне: підручник, зошит, ручку.
- Ми вчилися розпізнавати речення за його ознаками. Пригадай їх.
Речення виражає закінчену думку.
Слова в реченні зв'язані між собою за змістом.
- А сьогодні ми будемо вчитися складати речення.
- Розгорни свій робочий зошит, відступи один робочий рядок і запиши сьогоднішню дату:
15 березня
Класна робота
- Нумо, відгадай загадку:
Руденьку шубку має, По гілках вона стрибає, Хоч мала сама на зріст, Та великий має хвіст. Як намисто оченята… Хто це? Спробуй відгадати.
- Що ти знаєш про цю тваринку?
Хвилинка каліграфії.
-Запиши з нового рядка каліграфічно за зразком:
- Переглянь коротеньке відео та поспотерігай за білочкою.
- Що цікавого ти дізнався (дізналась)?
- Розглянь малюнки та дай спочатку усно відповіді на запитання.
- Відпочинь і виконай фізкультхвилинку.
- Користуючись запитаннями, запиши в зошит повні речення про білочку. Не забувай писати грамотно та гарно. Перевір написане та відправ мені на Viber.
Підсумок уроку.
- Чи все тобі вдалося? Чи виникли у тебе труднощі? Які? Напиши мені.
Домашнє завдання.
- Пригадай, яка зараз пора року? Склади 3 повні речення про весну і запиши їх у зошит. Можеш скористатися малюнками.
- Не забудь надіслати мені свою роботу!
24 лютого
Тема. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками.
- Запишіть в робочі зошити сьогоднішню дату:
24 лютого
Класна робота
Хвилинка каліграфії.
- Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розпізнавати речення за його ознаками.
Прочитайте запис і подумайте чи можна його назвати реченням:
Скоро вже закінчиться.
- Ні, не можна, бо цей запис не виражає закінчену думку.
- Спробуйте доповнити запис так, щоб він виражав закінчену думку.
Скоро вже закінчиться зима.
Отже, речення виражає закінчену думку.
- Прочитайте наступний запис, чи можна його назвати реченням. Чому?
Діти на веселі граються подвірї
- Слова не зв'язані між собою, спробуємо поміняти їх місцями, щоб вийшло речення.
Веселі діти граються на подвірї.
Отже, слова в реченні зв'язані між собою за змістом.
- Розгорніть підручник на ст. 104 і в оранжевій рамочці прочитайте правило.
- Виконаємо вправу 1 на ст. 104 письмово.
- Виконайте вправу 2 на ст. 104. Утворіть та запишіть у зошити речення.
ІІ семестр 2025 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2025 24.04.2025 27.05.2025 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 27.05.2025 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мере...
ІІ Семестр Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 07.02.2025 14.03.2025 24.04.2025 22.05.2025 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування Контрольне тестування Алгоритми та програми. Графічні примітиви Опрацювання текстових даних Створення та публікація веб-ресурсів Опрацювання мультимедійних об’єктів 07.02.2025 Контрольне тестування Перейдіть за посиланням та виконайте тест 👉 Алгоритми та програми. Графічні примітиви 14.03.2025 Опрацювання текстових даних Практична робота 1. Створіть текстовий документ за зразком. У завданні 1 створюєте багаторівневий список. У завданні 2 фото (весни) можна додати своє. 2. Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителів irishu4ka@gmail.com або bidenkoalla1977@gmail.com 24.04.2025 Створення та публікація веб-ресурсів Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3385266 22.05.2025 Опрацюв...
ІІ семестр 25.04.2025 Електричний струм (Завдання: Контрольна робота ) 23.05.2025 Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах. (Завдання: Контрольна робота ) зразок підписування робіт Контрольна робота Теплові явища. Розділ 1 виконати до 17.10.2024 Роботу виконати на аркуші в клітинку, підписати згідно зі зразком та надіслати якісне фото на поштову скриньку irishu4ka@gmail.com Завдання додаю Контрольна робота Теплові явища. Розділ 2 виконати до 20 .12.2024 Роботу виконати на аркуші в клітинку, підписати згідно зі зразком та надіслати якісне фото на поштову скриньку irishu4ka@gmail.com Завдання додаю
Комментарии
Отправить комментарий