- Який текст називається текстом-розповіддю? А текстом-описом?
- Сьогодні на уроці ми будемо навчатися створювати висловлювання на відому тему.
- Запишіть сьогоднішню дату:
24 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
Чч ем на чемна
Чемна людина - це людина, яка уміє правильно поводити себе в суспільстві та має гарні манери.
- Добери та запиши близькі за значенням слова до слова чемна.
Перевір: чемна, ввічлива, вихована.
Попрацюй в підручнику.
- Розгорни підручник на ст. 138 і відшукай впр. 21. Прочитай текст про чемність.
- Доведи, що ти чемна дитина. Запиши про це речення. Починай словами:
Я чемна людина , тому що...
Відпочинь. Порухайся.
Продовжуй працювати в підручнику.
Вправа 22.
- Прочитай казку про суперечку сонця з вітром. Хто у ній переміг? Чому?
- Складемо і запишемо власну розповідь про щиру усмішку, яку ви даруєте людям. - Допоможуть нам в цьому запитання:
Що робить щира усмішка?
Що відчуваєш, коли усміхається мама?
Пригадай, коли усмішку дарували тобі?
Для чого потрібна усмішка?
- Перш ніж писати розповідь пригадай з яких частин складається текст? Як потрібно писати кожну частину? Що можна дібрати до тексту?
- Який заголовок можна дібрати до тексту? ( Щира усмішка)
- Запиши свою розповідь у зошит. Почни із заголовка. Не забудь перевірити написане.
Домашнє завдання.
Виконай вправу 23 ст. 139. Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
19 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати текст про події із власного життя.
- Доброго дня, любі діти!
Девіз уроку.
Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок
- Пригадай та назви ознаки тексту.
- З яких частин складається текст?
- Як слід писати кожну частину тексту?
- Який текст називається текстом-розповіддю? А текстом-описом?
Хвилинка-каліграфії.
Пп Пп Пп пла не та рій планетарій
- Чи були ви коли - небудь у планетарії? Що тебе там вразило?
- Попрацюй в підручнику на ст. 136 (впр.17) і прочитай текст про планетарій. Добери до нього заголовок.
Слади і запиши 4 речення про те, що можна побачити у планетарії?
Виконай усно впр. 18 та дізнайся: чому цікаво відвідувати кінотеатр? Склади свої речення про це.
- Відпочинь. Порухайся.
- А чи доводилось тобі рибалити? Чим запам'яталась тобі риболовля?
- Прочитай у вправі 19 розповідь дівчинки про про рибальство. Склади і запиши свою цікаву розповідь із власного життя під час відпочинку на озері, річці або морі ( 4 речення).
Домашнє завдання.
Виконай вправу 20 ст. 137. Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
18 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати текст за серією малюнків.
- Доброго дня, любі діти!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Пригадай, що ти знаєш про текст та доповни речення.
У тексті речення пов'язані ... .
У тексті речення розміщені у ... .
До тексту можна дібрати ... .
Текст складається з трьох ... .
Текст у якому про щось або когось розповідається називається ... .
Текст у якому щось або хтось описується називається ... .
- Сьогодні ми будемо вчитися складати текст за серією малюнків.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
18 травня
Класна робота
- Відгадай загадку.
Тобі дане, а люди ним користуються.
- Це ім'я.
Хвилинка каліграфії.
- Прописуємо: Іі Іі Іі ім ім ім ім'я ім'я ім'я
- На наступному рядку запиши своє ім'я.
- Запиши та поясни прислів'я:
Не ім'я красить людину, а її добрі справи.
- Попрацюй в підручнику на ст. 133 та виконай вправу 11. Запиши у яких класах навчаються діти . За допомогою малюнків досліди, які їх улюблені предмети?
-Розглянь малюнки у вправі 13 та дай письмові відповіді на запитання, які на ст. 134.
- Відпочинь та виконай гімнастику для очей.
- Розглянь малюнки у вправі 14 та розкажи, що подобається робити вільний час дітям. Склади і запиши 4 речення за малюнками.
Домашнє завдання.
Виконати вправу 15 ст. 134. Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
17 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати тексти за ілюстрацією.
- Доброго дня, любі діти!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Пригадай, що ти знаєш про текст та доповни речення.
У тексті речення пов'язані ... .
У тексті речення розміщені у ... .
До тексту можна дібрати ... .
Текст складається з трьох ... .
Текст у якому про щось або когось розповідається називається ... .
Текст у якому щось або хтось описується називається ... .
- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
17 травня
Класна робота
Пропиши рядок великої і малої букви Сс.
- Відгадай загадку:
На городі в нас росте Сонце ясне, золоте, Жовте око, жовті вії, Та чомусь воно не гріє.
- Запиши в зошит слово "соняшник". Скільки в цьому слові звуків, букв та складів?
- Розглянь на ст. 132 ілюстрації сонця і соняшника. Поміркуй, від якого слова походить слово соняшник? Чому?
- Виконай письмово вправу 9 на ст. 132.
- Відпочинь та виконай гімнастику для очей.
- Прочитай два тексти . Визнач тип кожного тексту. Що їх об'єднує?
Соняшник - це культурна рослина. Вона росте на городі та в полі. Зацвітає соняшник у липні. Ця рослина не тільки красива, а й корисна. З соняшникового насіння виготовляють олію.
Соняшник - це гарна рослина. Вона має міцне високе стебло, широке зелене листя. А її жовті квіти схожі на сонце. Влітку часто доводиться бачити на безмежних полях золотий килим розквітлих соняшників. Це напрочуд чудова картина.
- Отже, ці тексти про соняшник і це їх обєднує. Але перший текст - це текст - розповідь, а другий текст - опис.
Домашнє завдання.
Виконати вправу 10 ст. 132. Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
12 травня 2022р
Тема. Діагностувальна робота : диктант.
- Доброго дня, любі діти!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Діти сьогодні у нас урок розвитку мовлення і ми будемо вчитися підписувати святкову листівку.
- Пригадай, які ти знаєш свята. Коли їх відзначають?
- Розглянь малюнки. Розкажи, як люди вітають одне одного.
- Прочитай листівку, яку одержала Читалочка.
- Поясни, скільки частин має текст листівки. Про що йдеться в кожній з них?
- Запам'ятай!
Листівка складається з 4 частин. В першій частині ми звертаємося до того, кого хочемо привітати. В другій частині потрібно записати: з чим ми вітаємо людину. В третій частині записуємо, що ми бажаємо. І в четвертій частині підписуємо, від кого листівка.
- Подумай, кого тобі хотілося б привітати листівкою. З яким святом? Які побажання хочеш висловити?
- Відпочинь. Порухайся.
- Придумай і запиши текст для вітальної листівки.
- Перевір написане. Виправ помилки, якщо вони є.
Домашнє завдання.
Намалюй олівцями ілюстрацію до своєї листівки. Напиши на ілюстрації , до якого свята твоя листівка.
10 травня 2022р.
Тема. Навчаюся розпізнавати текст - опис.
- Доброго дня, любі діти!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Пригадай, які ти знаєш ознаки тексту? З яких частин складається текст?
- Як потрібно писати кожну частину?
- Як називається текст, в якому про щось або когось розповідається?
- Сьогодні ти дізнаєшся ще про один вид тексту - текст - опис.
- Нумо, відгадай загадку.
Пташка невеличка, В неї білі щічки, Сірі лапки, чорна шапка, Фартушок жовтенький, Голосок тоненький. І ця пташка невеличка Називається…
- Так, це синичка.
- Розглянь уважно світлину синички та дай відповіді на запитання:
- Які в синички щічки?
- Які в неї лапки? Яка в в синички шапка? А фартушок? Який у синички голосок?
- Запишіть повні відповіді на запитання в зошит.
- Ось, діти, відповідаючи на питання яка? який? які? ви описували предмет, а саме синичку.
Запам'ятайте!
Текст, у якому когось або щось описують називається текстом-описом.
- Відпочинь. Виконай гімнастику для очей.
- Попрацюй в підручнику на ст. 130 та виконай тренувальні вправи 5, 6 - письмово, 7 - усно.
Домашнє завдання.
Виконай письмово вправу 8 на ст. 131. Повтори правило на ст. 130.
Дякую за роботу😀!
5 травня 2022р.
Тема. Аналіз письмової роботи. Навчаюся розпізнавати текст розповідь.
- Доброго дня, любі діти!
Аналіз письмової роботи.
Які пропущені літери ви вставили в словах:в..лика, дерев...яні, б..жолині, ран..ього,пізн..ого, зб..рають, перетворюют..,
здоров..я?
Запиши у зошит сьогоднішню дату:
6 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
- Пропиши рядок великої та малої літери Зз.
- З нового рядка запиши слово заєць. Поряд запиши скільки в цьому слові складів, звуків та букв.
-Добери до слова заєць слова, близькі за значенням та запиши їх у зошит.
Заєць, куцохвостик, вухань.
- Складемо речення про зайця.
Заєць - невеликий полохливий звірок.
Надпиши над кожним словом частину мови.Зазнач в кінці речення у дужках, яке це речення за метою висловлювання?
- Що означає фразеологізм " їхати зайцем"?
Їхати зайцем - їхати без квитка і боятися бути пійманим.
- Ми вже знаємо, як відрізнити речення від тексту, бо знаємо його основні ознаки.
- Пригадай!
Ознаки тексту
1. У тексті речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.
- Знаємо з яких частин складається текст:
- Сьогодні на уроці ми дізнаємось, які бувають типи текстів. І познайомимось із першим типом - текстом розповіддю.
- А допоможе нам в цьому одна лісова тваринка.
- Відгадайте загадку:
Я страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь. В полі, в лісі навкруги – Скрізь у мене вороги. Часом лізу я у шкоду, Їм капусту на городах, Моркву, ріпу, буряки. Відгадайте – хто такий?
- Так, це заєць.
- Що ти знаєш про цю тварину?
- В народі кажуть: полохливий заєць і пенька боїться. Як ти розумієш це прислів'я?
- Але така характеристика не зовсім виправдана. Адже задніми ногами заєць може відбитися від орла або лисиці. Дуже часто зайчихи захищають своїх дитинчат від ворон.
- Попрацюй в підручнику на ст. 128 та дізнайся про текст-розповідь.
Запам'ятай!
Текст- розповідь - це текст, у якомусь про когось або про щось розповідається.
Якщо текст відповідає на запитання : "Що відбулося?", то це текст-розповідь.
- Попрацюй з текстом на ст. 128 впр. 1. Прочитай текст та доведи, що це текст-розповідь.
- Склади і запиши два розповідні речення про зайця.
- Відпочинь. Порухайся.
- Попрацюй в підручнику на ст. 128-129 та виконай впр. 2 і 3.
Домашнє завдання.
Виконай письмово вправу 4 на ст. 129.
Дякую за роботу😀!
4 травня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота: списування "Пасіка"
- Доброго дня, любі діти!
- Сьогодні у нас діагностувальна робота : списування. - Переглянь відео та послухай інструкцію.
- Запиши посередині рядка у зошиті :
4 травня
Списування
- Спиши каліграфічно текст "Пасіка". На місці двох крапок встав пропущену букву або знак.
Пасіка
У вишневому саду стоїть в..лика
пасіка.
Рівними рядами розташувались маленькі дерев...яні
будиночки. У вуликах живуть дружні б..жолині сім'ї. З ран..ього ранку до пізн..ого
вечора зб..рають вони солодкий нектар. У вуликах бджоли перетворюют.. його на запашний
мед.
Мед корисний дорослим і дітям для
здоров..я.
- Познач частини тексту простим олівцем:
З. - зачин
Осн. ч. - основна частина
К. - кінцівка.
- Перевір роботу. Виправ помилки, якщо вони є.
- Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу😀!
3 травня 2022р.
Тема. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.
Девіз уроку.
Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.
Сьогодні ми продовжимо вивчати тему "Текст"та будемо закріплювати вміння визначати частини тексту.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату :
27 квітня
Класна робота
- Запиши в зошит поєднання літер, слова та речення. Подумай, яке це речення за метою висловлювання та інтонацією?
- Пригадай, які ознаки тексту ти знаєш?
Ознаки тексту
1. У тексті речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.
- З яких частин складається текст?
- Прочитай текст. Де в ньому зачин, основна частина, кінцівка? Придумай до тексту заголовок та запиши спочатку зачин, потім основну частину і кінцівку.
Домашнє завдання.
Повтори правило на ст. 124. Виконай письмово вправу 3 на ст. 125.
Дякую за роботу😀!
26 квітня 2022р.
Тема. Навчаюся визначати частини тексту.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.
Девіз уроку.
Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.
Сьогодні ми продовжимо вивчати тему "Текст"та будемо навчатись визначати частини тексту.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
26 квітня
Класна робота
- Пригадай, з якими ознаками тексту ми познайомились на минулому уроці?
Ознаки тексту
1. У тексті речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.
- Переглянь відео та допоможи Суржику розмістити речення у правильній послідовності.
Запам'ятай!
- Відпочинь. Порухайся.
- Попрацюй в підручнику на ст. 124 та виконай вправу 1.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.
Девіз уроку.
Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.
- Ми з вами закінчили тему "Речення"та написали діагностувальну роботу. Нумо, пригадаємо, що ми знаємо з даної теми.
- Що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними?
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним? Наведи приклади речень різних за метою висловлювання.
- Які речення називаються окличними?
- Прочитай речення. Діти відвідали шкільну бібліотеку.
- Яке це речення за метою висловлювання? За змістом цього розповідного неокличного речення побудуй питальне та спонукальне речення. Молодець.
- Сьогодні ми почнемо вивчати нову тему - "Текст"
- Запиши в зошит сьогоднішню дату та тему уроку:
20 квітня
Класна робота
Текст
- Переглянь відео та допожи Суржику виконати завдання.
- Попрацюй в підручнику на ст. 122, прочитай та запам'ятай правило.
Зв'язані за змістом речення утворюють текст. У тексті речення розміщені в певній послідовності.
- Відпочинь. Порухайся.
Виконай вправу 1 на ст. 122. Прочитай і порівняй нависане ліворуч і праворуч. Поясни, де речення зв'язані між собою, а де - ні. Спиши текст ( тобто речення, які зв'язані між собою).
- Поміркуй, чи можна до написаного у правій колонці дібрати заголовок?
Запам'ятай! До тексту можна дібрати заголовок.
Словничок.Заголовок - це назва будь-якого твору, статті, газети, журналу.
Домашнє завдання.
Вивчи правило на ст. 122. Виконай письмово вправу 2 на ст. 123.
Дякую за роботу😀!
19 квітня 2022р.
Тематична діагностувальна робота " Речення". Комбінована робота.
Діти, зараз у нас урок української мови. І сьогодні у нас діагностувальна робота з теми "Речення".
- Підготуйте подвійний аркуш в косу лінію, ручку .
- На першій сторінці в 6 рядку запиши своє прізвище та ім'я. Розгорни аркуш і на другій сторінці в першому рядку посередині запиши дату: 19 квітня. В другому рядку: Діагностувальна робота з теми "Речення".
Потім читай уважно завдання та виконуй.
1.Вибери
правильну відповідь.
Перше
слово в реченні пишуть …
А) з великої букви;
Б) з нового рядка;
В) з малої букви.
2.Вибери
правильну відповідь.
Речення, у якому висловлюється порада,
заклик, прохання, наказ
називають …
А) розповідним;
Б) питальним;
В) спонукальним.
3.
Вибери правильну відповідь.
Познач рядок, у якому
групу слів можна назвати реченням.
А)
На небі
Б)
На небі світить сонечко.
В)
На небі світить
4. Спиши та постав потрібний
розділовий знак в кінці кожного речення.
Настала весна ___
Яка чудова погода ___
Ти вмієш їздити на велосипеді ___
5. Склади та запиши речення з поданих слів.
цікаву,
читає, Петрик, книгу.
6. Прочитай. За змістом
розповідного речення побудуй спонукальне.
Діти
посадили дерева.
7. За малюнком склади і запиши
одне розповідне неокличне речення
( Р.Н.), одне – питальне
неокличне (П. Н.) і одне спонукальне окличне речення (С. О.). В дужках у кінці
кожного речення зазнач, яке це речення.
Коли виконаєш роботу, обов'язково перевір, сфотографуй та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу😀!
14 квітня 2022р.
Тема. Узагальнення знань з теми "Речення"
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.
- Пригадаймо, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними?
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним? Наведи приклади речень різних за метою висловлювання.
- Сьогодні на уроці ми будемо вчитися правильно відтворювати інтонацію речень.
- Зипиши сьогоднішню дату в зошит.
5 квітня
Класна робота
- Переглянь відео та дізнайся, які речення називаться окличними.
- Попрацюй з підручником на ст. 114. Виконай вправу 17. Прочитай вірш та випиши виділені речення. Чому ці речення називаються розповідними окличними?
- Відпочинь. Порухайся.
- Виконай вправу 19 на ст. 115. Прочитай вірш і випиши питальні окличні речення.
- Прочитай ще раз правила в голубих пунктирних рамочках та запам'ятай, як слід читати окличні речення та який знак ставиться в кінці них.
Домашнє завдання.
Прочитай речення-команди, які використовуються на уроці фізкультури на ст. 115. Вправа 20. Запиши команди в належній послідовності. Назви спонукальні речення. Правильно інтонуй їх.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.
- Пригадаймо, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними?
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним?
- Сьогодні на уроці ми закріплюватимемо вміння складати розповідні, питальні і спонукальні речення.
- Спробуй визначити, які речення за метою висловлювання.
Діти прочитали книгу "Слон Гудзик".
Яку книгу прочитали діти?
Діти, притайте книгу"Слон Гудзик"!
- Зипиши сьогоднішню дату в зошит.
- Попрацюємо в підручнику на ст. 112 та виконаємо письмово вправу 13. Прочитай вірш та назви спочатку розповідні речення, а потім питальні. Спонукальне речення запиши в зошит. Склади своє спонукальне речення зі сполученням слів пернаті друзі та запиши його.
- Виконай гімнастику для очей.
- Прочитай вірш К. Перелісної "Біля годівниці" (вправа 14). Дай повні відповіді на запитання. Склади і запиши своє розповідне речення про допомогу пташкам узимку.
- Порухайся.
- Виконай вправу 15 письмово.
- Прочитай діалог на ст. 113 в зеленій пунктирній рамочці. Прочитай його та продовж розмову.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.
-Пригадай, що ти вже знаєш про речення?
- Які бувають речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Яке речення називається розповідним? Наведи приклад.
- Сьогодні ти познайомишся з питальними реченнями та навчишся відтворювати їх інтонацію.
- Переглянь відео та виконай усно завдання.
- Попрацюй з підручником. Розгорни його на ст. 108 та прочитай ще раз правило, яке речення називається питальним.
- Відпочинь. Порухайся.
- Розгорни зошит та запиши сьогоднішню дату:
22 березня
Класна робота
- Виконай письмово вправи 6, 7 ст. 108.
Домашнє завдання.
Вивчити правило ст. 108 (підручник). Скласти та записати в зошит три питальних речення. Не забудь сфотографувати свою роботу та надіслати мені у Viber.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.
- На минулому уроці ми з вами вчилися складати речення за кадрами фільму.
- Пригадай, що ми вже знаємо про речення?
- А сьогодні ми будемо вчитися правильно відтворювати інтонацію розповідних речень.
Склади з поданих слів речення.
ковдрою, земля, Зеленою, вкрилася
↓
Зеленою ковдрою вкрилася земля.
- Про що нам розповідає це речення?
- Запам'ятай!
- Поміркуй, від якого слова утворилось слово розповідне ( речення)?
- Розгорни зошит, пропусти один робочий рядочок і запиши сьогоднішню дату:
17 березня
Класна робота
- Виконай письмово вправи 1, 2, 4 (ст. 106-107).
Домашнє завдання.
Вивчити правило ст. 106, виконати письмово вправу 5 ст. 107 ( скласти свої 3 розповідні речення про зиму)
16 березня 2022р.
Тема. Розповідаю за кадрами фільму.
Психологічна хвилинка
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит та ручку.
- Сьогодні у нас урок розвитку зв'язного мовлення. Ми будемо за кадрами фільму складати розповідь. А допомагатиме нам в цьому Гаджик, який побував у бібліотеці та зняв фільм.
- Розглянь малюнки та дай повні відповіді на запитання.
- Куди прийшли діти?
- Що вони побачили?
- Хто був з дітьми?
- Придумай ім'я хлопчикові.
- Яку книжку він розглядає?
- Придумай ім'я дівчинці.
- Яку книжку вона вибрала?
- Придумай кличку кішці.
- Яка книжка привабила кішку?
- Склади розповідь за кадрами фільму. Запиши її в зошит. Розпочни із заголовка.
Домашнє завдання.
Намалюй олівцями ілюстрацію до своєї улюбленої книги. Придумай назву малюнкові. Запиши її під ним.
15 березня 2022р.
Тема. Розвиток умінь складати речення.
- Зараз у нас урок української мови. Приготуй усе необхідне: підручник, зошит, ручку.
- Ми вчилися розпізнавати речення за його ознаками. Пригадай їх.
Речення виражає закінчену думку.
Слова в реченні зв'язані між собою за змістом.
- А сьогодні ми будемо вчитися складати речення.
- Розгорни свій робочий зошит, відступи один робочий рядок і запиши сьогоднішню дату:
15 березня
Класна робота
- Нумо, відгадай загадку:
Руденьку шубку має, По гілках вона стрибає, Хоч мала сама на зріст, Та великий має хвіст. Як намисто оченята… Хто це? Спробуй відгадати.
- Що ти знаєш про цю тваринку?
Хвилинка каліграфії.
-Запиши з нового рядка каліграфічно за зразком:
- Переглянь коротеньке відео та поспотерігай за білочкою.
- Що цікавого ти дізнався (дізналась)?
- Розглянь малюнки та дай спочатку усно відповіді на запитання.
- Відпочинь і виконай фізкультхвилинку.
- Користуючись запитаннями, запиши в зошит повні речення про білочку. Не забувай писати грамотно та гарно. Перевір написане та відправ мені на Viber.
Підсумок уроку.
- Чи все тобі вдалося? Чи виникли у тебе труднощі? Які? Напиши мені.
Домашнє завдання.
- Пригадай, яка зараз пора року? Склади 3 повні речення про весну і запиши їх у зошит. Можеш скористатися малюнками.
- Не забудь надіслати мені свою роботу!
24 лютого
Тема. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками.
- Запишіть в робочі зошити сьогоднішню дату:
24 лютого
Класна робота
Хвилинка каліграфії.
- Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розпізнавати речення за його ознаками.
Прочитайте запис і подумайте чи можна його назвати реченням:
Скоро вже закінчиться.
- Ні, не можна, бо цей запис не виражає закінчену думку.
- Спробуйте доповнити запис так, щоб він виражав закінчену думку.
Скоро вже закінчиться зима.
Отже, речення виражає закінчену думку.
- Прочитайте наступний запис, чи можна його назвати реченням. Чому?
Діти на веселі граються подвірї
- Слова не зв'язані між собою, спробуємо поміняти їх місцями, щоб вийшло речення.
Веселі діти граються на подвірї.
Отже, слова в реченні зв'язані між собою за змістом.
- Розгорніть підручник на ст. 104 і в оранжевій рамочці прочитайте правило.
- Виконаємо вправу 1 на ст. 104 письмово.
- Виконайте вправу 2 на ст. 104. Утворіть та запишіть у зошити речення.
І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мережі Спілкування в Інтернеті 06.12. 2024 Контрольне тестування Спілкування в Інтернеті Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 13.11.2024 Контрольне тестування Інформаційні процеси та мережі П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 6 зразок підписування робіт 11.10.2024 Створіть власну презентацію на тему “Мої захоплення”. Для роботи можете використати будь-який сервіс, пр...
Підсумкове оцінювання І семестр Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 05.11 10.12 Контрольне тестування Створення проєкту 1. Цифрове середовище для навчання та співпраці 2. Візуальний контент Створення сайту-портфоліо. 10.12.2024 Створення проєкту Завдання. Створення сайту-портфоліо. 1. Авторизуватися на сайті Canva. 2. Обрати шаблон — Сайт. 3. Обрати шаблон, який Вам сподобається. У презентації запропоновано приблизні розділи сайту-портфоліо, але Ви можете створити свої розділи. Наповнюємо контентом про себе та свою творчість. Надаємо доступ для перегляду Вашій вчительці/Вашому вчителю. bidenkoalla1977@gmail.com Відеоінструкція Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольн...
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 30.09.2024 18.11.2024 09.12.2024 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення тема 2. Алгоритми та програми 1 тема 3. Алгоритми та програми 30.09.2024 Контрольне тестування Кодування даних та апаратне забезпечення П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 18.11.2024 Практична робота тема 2. Алгоритми та програми 1 практична робота Прості лінійні програми зразок підписування робіт Виконати практичну роботу за наступним завданням: Для створення програм можна використати онлайн середовище програмування в Python https://www.online-python.com/ або https://create.withcode.uk/ Якщо відсутня будь-яка можливість програмувати на...
Комментарии
Отправить комментарий