2 клас Українська мова 2021-2022

 

Навчальні матеріали 2021-2022 н. р.

1червня, 2 червня, 7 червня, 8 червня, 9 червня, 10 червня 2022р.
Індивідуальні конультації.

31 травня 2022р.
Тема. Повторюю вивчений матеріал про текст. Підсумковий урок за рік.
- Любі другокласники!Сьогодні у нас останній урок української мови в 2 класі.

Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.

Тема нашого уроку:" Повторюю вивчений матеріал про текст. Підсумковий урок за рік".
- Запишіть сьогоднішню дату: 
31 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
Тт    тра     ве     нь       травень
Випиши з нового рядка слово травень і запиши скільки в цьому слові складів, звуків, букв?
- Що означає це слово? Назви по порядку всі літні місяці.
ПОПРАЦЮЙ В ПІДРУЧНИКУ НА СТ.142.
Виконай вправу 1. Познач межі речень та запиши їх.
- Чи можна назвати записані речення текстом? Доведи.
 - Підкресли  слова - назви птахів. Розкажи, що ти знаєш про цих птахів?

ВІДПОЧИНЬ. ПОРУХАЙСЯ.

ПОПРАЦЮЙ ПИСЬМОВО. 
Прочитай завдання до вправи 2 та виконай його. Спочатку пригадай абетку.
ХВИЛИНКА СПІЛКУВАННЯ
Прочитай розмову на ст. 142 внизу та продовж її.

Молодці! Гарно попрацювали. Бажаю мирних, веселих канікул😉!

26 травня 2022р.
Тема. Навчаюся перевіряти та вдосконалювати тексти.

- Любі другокласники!
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 26 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.

-Сьогодні на уроці ми будемо вчитися первіряти та вдосконалювати текст.
- Запишіть сьогоднішню дату: 
26 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
Бб бі лк ка білка
- Запиши з нового рядка знову слово білка та добери інші слова, якими можна замінити слово білка.
Перевір.
Білка, вона, звірятко, тваринка.

- Запам'ятай! 
Слова в тексті замінюють на інші для того, щоб не повторювати те саме слово в реченнях.

Попрацюй в підручнику на ст. 140 вправа 25 письмово.
Прочитай текст. Яке слово повторюється в кожному реченні. Заміни іменник білка іншими словами з довідки. Запиши удосконалений текст.
- Це текст-опис чи розповідь? Чому?

- ВІДПОЧИНЬ. ПОРУХАЙСЯ.


Попрацюй в підручнику на ст. 140 вправа 26 усно.
Запам'ятай!
Редагувати - удосконалювати текст із метою уникнути повторювальних слів.


Домашнє завдання.
Виконай вправу 27 ст. 141.  Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.

25 травня 2022р.
Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення "Мрію про канікули".

- Доброго дня, любі діти! 
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 24 мая 2022 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок

- Сьогодні у нас урок розвитку зв'язного мовлення і ми будемо складати текст-розповідь про те, як ви мрієте відпочити на канікулах.
- Розкажи, чи подобається тобі літо? Чому?
- Розглянь малюнок. Розкажи, чим зайняті діти?


-Прочитай слова. Які з них, ти хочеш використати для своєї розповіді. Можливо, доповни своїми словами.


- Пригадай, з яких частин складається текст? Як потрібно починати писати кожну частину?
- Запиши свою розповідь в зошит. Розпочни із заголовка. В кінці - перевір, сфотографуй і надішли мені у Viber.

Домашнє завдання.
Намалюй малюнок до своєї розповіді.  Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.

24 травня 2022р.
Тема. Навчаюся створювати висловлювання на відому тему.
- Доброго дня, любі діти! 
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 24 мая 2022 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок
Пригадай.
Пригадай та назви ознаки тексту.
- З яких частин складається текст?
- Як слід писати кожну частину тексту?
- Який текст називається текстом-розповіддю? А текстом-описом?
- Сьогодні на уроці ми будемо навчатися створювати висловлювання на відому тему.
- Запишіть сьогоднішню дату: 
24 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
Чч ем на чемна
Чемна людина - це людина, яка уміє правильно поводити себе в суспільстві та має гарні манери.
- Добери та запиши близькі за значенням слова до слова чемна.
Перевір: чемна, ввічлива, вихована.
Попрацюй в підручнику.
- Розгорни підручник на ст. 138 і відшукай впр. 21. Прочитай текст про чемність.
- Доведи, що ти чемна дитина. Запиши про це речення. Починай словами:
Я чемна людина , тому що...
Відпочинь. Порухайся.

Продовжуй працювати в підручнику.
Вправа 22.
- Прочитай казку про суперечку сонця з вітром. Хто у ній переміг? Чому?
- Складемо і запишемо  власну розповідь про щиру усмішку, яку ви даруєте людям.
- Допоможуть нам в цьому запитання:

Що робить щира усмішка?
Що відчуваєш, коли усміхається мама?
Пригадай, коли усмішку дарували тобі?
Для чого потрібна усмішка?
- Перш ніж писати розповідь пригадай з яких частин складається текст? Як потрібно писати кожну частину? Що можна дібрати до тексту?
- Який заголовок можна дібрати до тексту? ( Щира усмішка)
- Запиши свою розповідь у зошит. Почни із заголовка. Не забудь перевірити написане.



Домашнє завдання.
Виконай вправу 23 ст. 139.  Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.

19 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати текст про події із власного життя.
- Доброго дня, любі діти!

Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок

Пригадай та назви ознаки тексту.
- З яких частин складається текст?
- Як слід писати кожну частину тексту?
- Який текст називається текстом-розповіддю? А текстом-описом?

Хвилинка-каліграфії.
Пп  Пп  Пп  пла  не  та  рій   планетарій
- Чи були ви коли - небудь у планетарії? Що тебе там вразило?
- Попрацюй в підручнику на ст. 136 (впр.17)  і прочитай текст про планетарій. Добери до нього заголовок.
Слади і запиши 4 речення про те, що можна побачити у планетарії?

Виконай усно впр. 18 та дізнайся: чому цікаво відвідувати кінотеатр? Склади свої речення про це.

- Відпочинь. Порухайся.


- А чи доводилось тобі рибалити? Чим запам'яталась тобі риболовля?
- Прочитай у вправі 19 розповідь дівчинки про про рибальство. Склади і запиши свою цікаву розповідь із власного життя під час відпочинку на озері, річці або морі ( 4 речення).


Домашнє завдання.
Виконай вправу 20 ст. 137.  Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.


18 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати текст за серією малюнків.

- Доброго дня, любі діти!

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 18 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок

Гра "Доповни речення"

- Пригадай, що ти знаєш про текст та доповни речення.
У тексті речення  пов'язані ... .
У тексті  речення розміщені у ... .
До тексту можна дібрати ... .
Текст складається з трьох ... .
Текст у якому про щось або когось розповідається називається ... .
Текст у якому  щось або хтось описується називається ... .
- Сьогодні ми будемо вчитися складати текст за серією малюнків.

- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
18 травня
Класна робота
- Відгадай загадку.
Тобі дане, а люди ним користуються.
- Це ім'я.

Хвилинка каліграфії.
- Прописуємо: Іі   Іі   Іі   ім   ім   ім   ім'я   ім'я   ім'я 
- На наступному рядку запиши своє ім'я.
- Запиши та поясни прислів'я:
Не ім'я красить людину, а її добрі справи.

- Попрацюй в підручнику на ст. 133 та виконай вправу 11. Запиши у яких класах навчаються діти . За допомогою малюнків досліди, які їх улюблені предмети? 
-Розглянь малюнки у вправі 13 та дай письмові відповіді на запитання, які на ст. 134.
- Відпочинь та виконай гімнастику для очей.


- Розглянь малюнки у вправі 14 та розкажи, що подобається робити   вільний час дітям. Склади і запиши 4 речення за малюнками.



Домашнє завдання.
Виконати вправу 15 ст. 134.  Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.

17 травня 2022р.
Тема. Навчаюся складати тексти за ілюстрацією.

- Доброго дня, любі діти!

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 17 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555


Гра "Доповни речення"

- Пригадай, що ти знаєш про текст та доповни речення.
У тексті речення  пов'язані ... .
У тексті  речення розміщені у ... .
До тексту можна дібрати ... .
Текст складається з трьох ... .
Текст у якому про щось або когось розповідається називається ... .
Текст у якому  щось або хтось описується називається ... .

- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
17 травня
Класна робота
Пропиши рядок великої і малої букви Сс.
- Відгадай загадку:

На городі в нас росте
Сонце ясне, золоте,
Жовте око, жовті вії,
Та чомусь воно не гріє.
- Запиши в зошит слово "соняшник". Скільки в цьому слові звуків, букв та складів?
- Розглянь на ст. 132 ілюстрації сонця і соняшника. Поміркуй, від якого слова походить слово соняшник? Чому?
- Виконай  письмово  вправу 9 на ст. 132.
- Відпочинь та виконай гімнастику для очей.

- Прочитай два тексти . Визнач тип кожного тексту. Що їх об'єднує?

   Соняшник - це культурна рослина.  Вона росте на городі та в полі. Зацвітає соняшник у липні. Ця рослина не тільки красива, а й корисна. З соняшникового насіння виготовляють олію.

   Соняшник - це гарна рослина. Вона має міцне високе стебло,  широке зелене листя. А її жовті квіти  схожі на сонце. Влітку часто доводиться бачити на безмежних полях золотий килим розквітлих соняшників. Це напрочуд чудова картина.

- Отже, ці тексти про соняшник і це їх обєднує. Але перший текст - це текст - розповідь, а другий текст - опис.


Домашнє завдання.
Виконати вправу 10 ст. 132.  Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.

12 травня 2022р
Тема. Діагностувальна робота : диктант.

- Доброго дня, любі діти!

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 12 мая 2022 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555


- Сьогодні  у нас діагностувальна робота  - диктант.
- Переглядай відео інструкцію та виконуй завдання.
- Бажаю тобі успіхів!



Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.

11 травня 2022р.
Тема. Урок розвитку мовлення. Підписую святкову листівку.
- Доброго дня, любі діти!

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 11 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

- Діти сьогодні у нас урок розвитку мовлення і ми будемо вчитися підписувати святкову листівку.
- Пригадай, які ти знаєш свята. Коли їх відзначають? 
- Розглянь малюнки. Розкажи, як люди вітають одне одного.


- Прочитай листівку, яку одержала Читалочка.


- Поясни, скільки  частин має текст листівки. Про що йдеться в кожній з них?

- Запам'ятай!
Листівка складається з 4 частин. В першій частині ми звертаємося до того, кого хочемо привітати. В другій частині потрібно записати: з чим ми вітаємо людину. В третій частині записуємо, що ми бажаємо. І в четвертій частині  підписуємо, від кого листівка.

- Подумай, кого тобі хотілося б привітати листівкою. З яким святом? Які побажання хочеш висловити?
- Відпочинь. Порухайся.



- Придумай і запиши текст для вітальної листівки.
- Перевір написане. Виправ помилки, якщо вони є.


Домашнє завдання.
Намалюй олівцями ілюстрацію до своєї листівки. Напиши на ілюстрації , до якого свята твоя листівка.

10 травня 2022р.
Тема. Навчаюся розпізнавати текст - опис.

- Доброго дня, любі діти!

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 10 мая 2022 9:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555


Запиши у зошит сьогоднішню дату:
10 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії 
 - Пропиши рядок великої та малої букви Сс 
- Пригадай, які ти знаєш ознаки тексту? З яких частин складається текст?
- Як потрібно писати кожну частину?
- Як називається текст, в якому про щось або когось розповідається?
- Сьогодні ти дізнаєшся ще про один вид тексту - текст - опис.
- Нумо, відгадай загадку.

Пташка невеличка,
В неї білі щічки,
Сірі лапки, чорна шапка,
Фартушок жовтенький,
Голосок тоненький.
І ця пташка невеличка
Називається…

- Так, це синичка.

- Розглянь уважно світлину синички та дай відповіді на запитання:
- Які в синички щічки?
- Які в неї лапки? Яка в в синички шапка? А фартушок? Який у синички голосок?
- Запишіть повні відповіді на запитання в зошит.
- Ось, діти, відповідаючи на питання яка? який? які? ви описували предмет, а саме синичку.
 Запам'ятайте!

Текст, у якому когось або щось описують називається текстом-описом.

 - Відпочинь. Виконай гімнастику для очей.


- Попрацюй в підручнику на ст. 130 та виконай тренувальні вправи 5, 6 - письмово, 7 - усно.


Домашнє завдання.
 Виконай письмово вправу 8 на ст. 131. Повтори правило на ст. 130.
Дякую за роботу😀!

5 травня 2022р.
Тема. Аналіз письмової роботи. Навчаюся розпізнавати текст розповідь.

- Доброго дня, любі діти!


Аналіз письмової роботи.
Які пропущені літери ви вставили   в словах:   в..лика, дерев...яні, б..жолині, ран..ього, пізн..ого, зб..рають, перетворюют.., 
здоров..я?
Запиши у зошит сьогоднішню дату:
6 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії 
- Пропиши рядок великої та малої літери Зз.
- З нового рядка запиши слово заєць. Поряд запиши скільки в цьому слові складів, звуків та букв.
-Добери до слова заєць слова, близькі за значенням та запиши їх у зошит.
Заєць, куцохвостик, вухань.
- Складемо речення про зайця.
Заєць - невеликий полохливий звірок. 
Надпиши над кожним словом частину мови.Зазнач в кінці речення у дужках, яке це речення за метою висловлювання?
- Що означає фразеологізм " їхати зайцем"?
Їхати зайцем - їхати без квитка і боятися бути пійманим.
- Ми вже знаємо, як відрізнити речення від тексту, бо знаємо його основні ознаки.

- Пригадай!

Ознаки тексту
1. У тексті  речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.

- Знаємо з яких частин складається текст:

- Сьогодні на уроці ми дізнаємось, які бувають типи  текстів. І познайомимось із першим типом - текстом розповіддю.
- А допоможе нам в цьому одна лісова тваринка.
- Відгадайте загадку:

Я страшенний боягуз,
Всіх на світі я боюсь.
В полі, в лісі навкруги –
Скрізь у мене вороги.
Часом лізу я у шкоду,
Їм капусту на городах,
Моркву, ріпу, буряки.
Відгадайте – хто такий?

- Так, це заєць.
- Що ти знаєш про цю тварину?
- В народі кажуть: полохливий заєць і пенька боїться. Як ти розумієш це прислів'я?
- Але така характеристика не зовсім виправдана. Адже задніми ногами заєць може відбитися від орла або лисиці. Дуже часто зайчихи захищають своїх дитинчат від ворон.
- Попрацюй в підручнику на ст. 128 та дізнайся про текст-розповідь.
Запам'ятай!

Текст- розповідь - це текст, у якомусь про когось або про щось розповідається.

Якщо  текст відповідає на запитання : "Що відбулося?", то це текст-розповідь.
- Попрацюй з текстом на ст. 128 впр. 1. Прочитай текст та доведи, що це текст-розповідь.
- Склади і запиши два розповідні речення про зайця.
- Відпочинь. Порухайся.


- Попрацюй в підручнику на ст. 128-129 та виконай впр. 2 і 3.

Домашнє завдання.
 Виконай письмово вправу 4 на ст. 129. 
Дякую за роботу😀!

4 травня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота: списування "Пасіка"

- Доброго дня, любі діти!

- Сьогодні у нас діагностувальна робота : списування.
- Переглянь відео та послухай інструкцію.

- Запиши посередині рядка у зошиті :
4 травня
Списування
- Спиши каліграфічно текст "Пасіка". На місці двох крапок встав пропущену букву або знак.

Пасіка

      У вишневому саду стоїть в..лика пасіка.

      Рівними рядами розташувались маленькі дерев...яні будиночки. У вуликах живуть дружні б..жолині сім'ї. З ран..ього ранку до пізн..ого вечора зб..рають вони солодкий нектар. У вуликах бджоли перетворюют.. його на запашний мед.   

      Мед корисний дорослим і дітям для здоров..я.


- Познач частини тексту простим олівцем:

З. - зачин

Осн. ч. - основна частина

К. - кінцівка.

- Перевір роботу. Виправ помилки, якщо вони є.


 

- Сфотографуй свою роботу та надішли мені у Viber.

Дякую за роботу😀!

3  травня 2022р.
Тема. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 3 мая 2022 9:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

 Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.


- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
3 травня
Класна робота
Хвилинка каліграфії.
Сс  сп   ій  ти    спіймати
спій- мати
Спіймати, зловити, схопити.
Спіймати синицю в руки - досягти  чогось важливого.
Гра "Істинне - хибне"
- Прочитай речення і визнач, яке з них істинне, а яке хибне?
1. Зв'язані за змістом речення утворюють текст.
2. У тексті речення розміщні будь-якій послідовності.
3. У тексі речення розміщені у певній послідовності.
4. До текстту можна дібрати заголовок.
5. Текст складається із зачину, основної частини і кінцівки.

- Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати вміння відновлювати деформований текст.

Пригадай! 
Текст, у якому порушено послідовність у розташуванні речень, називається деформованим.

- Прочитай речення та перестав їх правильній послідовності, щоб утворився текст.

На деревах та будинках мостять пташки гнізда.
Лелеки прилетіли з теплих країв.
Весною вони повертаються завжди у рідний край.

Перевір!
Лелеки прилетіли з теплих країв.
На деревах та будинках мостять пташки гнізда.
Весною вони повертаються завжди у рідний край.
- Запиши утворений текст у зошит.
- Відпочинь. Порухайся.


- Попрацюй в підручнику на ст. 127 вправа 6 (письмово.)



Домашнє завдання.
 Виконай письмово вправу 7 на ст. 127. 
Дякую за роботу😀!


28 квітня 2022р.
Тема. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 28 апр. 2022 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
 Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.

Сьогодні ми продовжимо вивчати  тему "Текст"та будемо знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.

- Запиши в зошит сьогоднішню дату :
28 квітня
Класна робота


- Пригадай, які ознаки тексту ти знаєш?
- З яких частин складається текст? Заповни порожні прямокутники.
- Виконай гімнастику для очей.


-  Попрацюй в підручнику на ст. 126 та виконай вправу 4. Поясни, як ти розумієш зміст виділених речень? Дізнайся із словника значення слова "околиця".

Попрацюй усно.


- Попрацюй письмово. Запиши текст, який у тебе вийшов.



Домашнє завдання.
 Виконай письмово вправу 5 на ст. 126. 
Дякую за роботу😀!


27 квітня 2022р.
Тема.  Навчаюся визначати частини тексту.
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 27 апр. 2022 09:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.

 Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.
Сьогодні ми продовжимо вивчати  тему "Текст"та будемо закріплювати вміння  визначати частини тексту.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату :
27 квітня
Класна робота

- Запиши в зошит поєднання літер, слова та речення. Подумай, яке це речення за метою висловлювання та інтонацією?
- Пригадай, які ознаки тексту ти знаєш?

 Ознаки тексту
1. У тексті  речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.

- З яких частин складається текст?

- Прочитай текст. Де в ньому зачин, основна частина, кінцівка? Придумай до тексту заголовок та запиши спочатку зачин, потім основну частину і кінцівку.






Домашнє завдання.
Повтори правило на ст. 124. Виконай письмово вправу 3 на ст. 125. 
Дякую за роботу😀!



26 квітня 2022р.
Тема. Навчаюся визначати частини тексту.

- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.

 Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.

 Сьогодні ми продовжимо вивчати  тему "Текст"та будемо навчатись визначати частини тексту.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату:
26 квітня
Класна робота
- Пригадай, з якими ознаками тексту ми познайомились на минулому уроці?

                  Ознаки тексту
1. У тексті  речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.

- Переглянь відео та допоможи Суржику розмістити речення у правильній послідовності.
Запам'ятай!



- Відпочинь. Порухайся.


- Попрацюй в підручнику на ст. 124 та виконай вправу 1.
- Прочитай текст. Дай відповіді на запитання. 
- Прочитай зачин. Знайди кінцівку. Запиши основну частину. 
- Який заголовок до тексту можна придумати?



Домашнє завдання.
Повтори правило на ст. 124. Виконай письмово вправу 2 на ст. 125. 
Дякую за роботу😀!


21 квітня 2022р.
Тема. Навчаюсь розпізнавати текст за його основними ознаками.

- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.

 Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.

 Сьогодні ми продовжимо вивчати  тему - "Текст"та будемо навчатись розпізнавати текст за його основними ознаками.

- Запиши в зошит сьогоднішню дату :
21 квітня
Класна робота
- Пригадай, з якими ознаками тексту ми познайомились на минулому уроці?

                  Ознаки тексту
1. У тексті  речення зв'язані за змістом.
2. У тексті речення розміщені у певній послідовності.
3. До тексту можна дібрати заголовок.

- Прочитай речення. Чи можна їх назвати текстом?

Він приніс його додому. Ми з братом піклувалися про птаха  та лікували його. Коли лелека одужав, то ми його випустили. Тато знайшов пораненого лелеку.

- Що потрібно зробити, щоб утворився текст? Який заголовок можна до нього дібрати?
- Розмісти речення у певній послідовності та запиши їх. Не забудь про заголовок.

- Відпочинь. Порухайся.


- Попрацюй в підручнику на ст. 123 та виконай вправу 3. Що таке гаджет?



Домашнє завдання.
Повтори правило на ст. 122. Виконай письмово вправу4 на ст. 123. 
Дякую за роботу😀!


20 квітня 2022р.
Тема. Аналіз письмової роботи. Навчаюсь розпізнавати текст за його основними ознаками.
Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 20 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.

 Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.

 - Ми з вами закінчили тему "Речення"та написали діагностувальну роботу. Нумо, пригадаємо, що ми знаємо з даної теми.
 - Що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними? 
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним? Наведи приклади речень різних за метою висловлювання.
- Які речення називаються окличними?
- Прочитай речення. Діти відвідали шкільну  бібліотеку.
- Яке це речення за метою висловлювання? За змістом цього розповідного неокличного речення побудуй питальне та спонукальне  речення. Молодець.
- Сьогодні ми почнемо вивчати нову тему - "Текст"
- Запиши в зошит сьогоднішню дату та тему уроку:
20 квітня
Класна робота
Текст
- Переглянь відео та допожи Суржику виконати завдання.


- Попрацюй в підручнику на ст. 122, прочитай та запам'ятай правило.

Зв'язані за змістом речення утворюють текст. У тексті речення розміщені в певній послідовності.

- Відпочинь. Порухайся.



Виконай вправу 1 на ст. 122. Прочитай і порівняй нависане ліворуч і праворуч. Поясни, де речення зв'язані між собою, а де - ні. Спиши текст ( тобто речення, які зв'язані між собою).
- Поміркуй, чи можна до написаного у правій колонці дібрати заголовок?

Запам'ятай! До тексту можна дібрати заголовок.

Словничок. Заголовок - це назва будь-якого твору, статті, газети, журналу.


Домашнє завдання.
Вивчи правило на ст. 122. Виконай письмово вправу 2 на ст. 123. 
Дякую за роботу😀!

19 квітня 2022р.
Тематична діагностувальна робота  " Речення". Комбінована робота.

 Діти, зараз у нас урок української мови. І сьогодні у нас діагностувальна робота з теми "Речення".
- Підготуйте подвійний аркуш в косу лінію, ручку .
- На першій сторінці в 6 рядку запиши своє прізвище та ім'я. Розгорни аркуш і на другій сторінці в першому рядку посередині запиши дату: 19 квітня. В другому рядку: Діагностувальна робота з теми "Речення".
Потім читай уважно завдання та виконуй.

1.     Вибери правильну відповідь.

Перше слово в реченні пишуть …

     А) з великої букви;

     Б) з нового рядка;

     В) з малої букви.


2.      Вибери правильну відповідь.

         Речення, у якому висловлюється порада, заклик, прохання, наказ

    називають …

    А) розповідним;

    Б) питальним;

    В) спонукальним.

 

3. Вибери правильну відповідь.

Познач рядок,  у  якому групу слів можна назвати реченням.

А) На  небі

Б) На небі світить сонечко.

В) На небі світить

 

4. Спиши та постав потрібний розділовий знак в кінці кожного речення.

    Настала весна ___

    Яка чудова погода ___

    Ти вмієш їздити на велосипеді ___

 

5. Склади  та запиши речення з поданих слів.

цікаву, читає, Петрик, книгу.

   

6. Прочитай. За змістом розповідного речення побудуй спонукальне.

Діти посадили дерева.

 

7. За малюнком склади і запиши одне розповідне неокличне речення

( Р.Н.), одне – питальне неокличне (П. Н.) і одне спонукальне окличне речення (С. О.). В дужках у кінці кожного речення зазнач, яке це речення.


Коли виконаєш роботу, обов'язково перевір, сфотографуй та надішли мені у Viber.


                                       

Дякую за роботу😀!

14 квітня 2022р.
Тема. Узагальнення знань з теми "Речення"

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 14 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.

 Девіз уроку.

Знову дзвоник кличе в клас
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову.
То ж починаємо урок -
Нові знання ідуть нам впрок.

- Сьогодні ми будемо узагальнювати наші знання з теми "Речення".
- Запиши в зошиті сьогоднішню дату:
14 квітня
Класна робота
- Переглянь відео урок та виконай завдання, які запропоновані в ньому.


                                
Домашнє завдання.
Виконай тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7293228
Тести активні до 18 квітня 18:00.

13 квітня 2022р.
Тема. Навчаюся складати речення за малюнком.

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 13 апр. 2022  9:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку.

                     
- Запиши в зошиті сьогоднішню дату:
13 квітня
Класна робота
- Переглядай відеоурок та виконуй завдання. Щоб встигати - тисни на паузу.


                                      
Домашнє завдання.
Склади   і запиши три розповідних речень за малюнком.



12 квітня 2022р.
Тема. Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит, ручку. 


              
- Запиши в зошиті сьогоднішню дату:
12 квітня
Класна робота
- Переглядай відеоурок та виконуй завдання. Щоб встигати - тисни на паузу.


                                  

7 квітня 2022р.
Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення. Малюю весну.

Запрошую до zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 7 апр. 2022 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555

- Діти, зараз у нас урок розвитку зв'язного мовлення. Приготуйте зошит, ручку. 

                   
- Відгадай загадку.
Тільки сонечко пригріло –
 І розтанув килим білий. 
Клен радіє: певно, зна –
 В гості йде до нас …

- Так, в загадці йде мова про весну.
- Розглянь малюнок. Розкажи, яка пора року на ньому зображена. Поясни, чому ти так думаєш.

- Послухай, як весну зобразив композитор. Що ти уявляєщ, коли слухаєш цю мелодію.

- Намалюй словами весну, зображену на малюнку. Запиши свою розповідь у зошит. Розпочни із заголовка.
- Розгадай ребуси. Поясни, що називають слова - відгадки.


                                  
Домашнє завдання.
Намалюй олівцями весну, яку бачиш за вікном. Придумай назву малюнкові. Запиши її під ним.

6 квітня 2022р.
Тема. Навчаюся складати різні за інтонацією речення.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку. 

                      
- Пригадаймо, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними? 
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним? Наведи приклади речень різних за метою висловлювання.
- Які речення називаються окличними?
- Сьогодні на уроці ми будемо вчитися складати різні за  інтонацією речення.


- Зипиши сьогоднішню дату в зошит.
6 квітня 
Класна робота
- Виконай письмово вправи 22, 23 на ст. 116.

                                       
                                        
Домашнє завдання.
Виконай вправу 24 на ст. 116
Дякую за роботу😀!

5 квітня 2022р.
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень.

- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку. 

                               
- Пригадаймо, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними? 
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним? Наведи приклади речень різних за метою висловлювання.
- Сьогодні на уроці ми будемо вчитися правильно відтворювати інтонацію речень.
- Зипиши сьогоднішню дату в зошит.
5 квітня 
Класна робота
- Переглянь відео та дізнайся, які речення називаться окличними.



- Попрацюй з підручником на ст. 114. Виконай вправу 17. Прочитай вірш та випиши виділені речення. Чому ці речення називаються розповідними окличними?
- Відпочинь. Порухайся.


- Виконай вправу 19 на ст. 115. Прочитай вірш і випиши питальні окличні речення.
- Прочитай ще раз правила в  голубих пунктирних рамочках та запам'ятай, як слід читати окличні речення та який знак ставиться в кінці них.
                                
                                
Домашнє завдання.
Прочитай речення-команди, які використовуються на уроці фізкультури на ст. 115.  Вправа 20. Запиши команди в належній послідовності. Назви спонукальні речення. Правильно інтонуй їх. 
Дякую за роботу😀!

30-31 березня 2022р.
Тема. Навчаюся складати розповідні, питальні, спонукальні речення.

- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку. 


- Пригадаймо, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними? 
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним?
- Сьогодні на уроці ми закріплюватимемо вміння  складати розповідні, питальні і спонукальні речення.
- Спробуй визначити, які  речення за метою висловлювання.
Діти прочитали книгу "Слон Гудзик".
Яку книгу прочитали діти?
Діти, притайте книгу"Слон Гудзик"!
- Зипиши сьогоднішню дату в зошит.
- Попрацюємо в підручнику на ст. 112 та виконаємо письмово вправу 13. Прочитай вірш та назви спочатку розповідні речення, а потім питальні. Спонукальне речення запиши в зошит. Склади своє спонукальне речення зі сполученням слів пернаті друзі та запиши його.
- Виконай гімнастику для очей.


- Прочитай вірш К. Перелісної "Біля годівниці" (вправа 14). Дай повні відповіді на запитання. Склади і запиши своє  розповідне речення про допомогу пташкам узимку.
- Порухайся.

- Виконай вправу 15 письмово.
- Прочитай діалог на ст. 113 в зеленій пунктирній рамочці. Прочитай його та продовж розмову.
                                     

                                      
Домашнє завдання.
Виконати письмово вправу 16 на ст.113
Дякую за роботу😀!


29 березня 2022р.
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку. 

                           
- Пригадай, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними? 
- Які речення називаються питальними?
- Яке речення називається спонукальним?
- Сьогодні на уроці ми закрплюватимемо вміння   правильно інтонувати спонукальне речення.
- Спробуй визначити, які є речення за метою висловлювання.
Вже зацвіли перші весняні квіти.
Які квіти вже зацвіли?
Діти, не зривайте першоцвіти!
- Чому ти так вирішив (вирішила)?
- Запиши сьогоднішню дату:
29 березня
Класна робота
- Виконай письмово вправу 11.
- Відпочинь. Порухайся.
- Хвилинка спілкування. Прочитай розмову дітей, спробуй її продовжити. Можеш зробити це з кимось із рідних.

                         

                         
Домашнє завдання.
Виконати письмово вправу 12 на ст.111
Дякую за роботу😀!

24 березня 2022р.
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку. 

- Пригадай, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними? 
- Які речення називаються питальними?
- Сьогодні на уроці ми познайомимось із спонукальним реченням та будемо вчитися правильно інтонувати спонукальне речення.
- Переглянь відео про Мову та Суржика та допоможи їм виконати завдання.


- Попрацюй в підручнику на ст. 110.
- Прочитай правило, яке речення називається спонукальним? Який розділовий знак може ставиться в кінці спонукального речення.
- Поміркуй, від якого слова утворилось слово спонукальне (речення)?
- Виконай письмово вправи 9 та 10 на ст. 110.



Домашнє завдання.
Скласти та записати в зошит 3 спонукальні речення, в яких би висловлювались такі спонукання: прохання, порада, запрошення.
Дякую за роботу😀!

23 березня 2022р. 
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень.
- Доброго дня!
- Зараз у нас психологічна хвилинка. Переглянь відео та виконай цікаві вправи.



- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку. 

 

- Пригадай, що виражає речення? (Речення виражає закінчену думку).
- Як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви)
- Що ставимо в кінці речення? ( . ! ?)
- Які є речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Які речення називаються розповідними? 
- Які речення називаються питальними?
- Сьогодні на уроці ми будемо заріплювати вміння правильно інтонувати питальне речення.
- Переглянь відео про Мову та Суржика та допоможи їм виконати завдання.


- Попрацюй в підручнику на ст. 109. Пограй з рідними у гру "Поставте запитання до відповіді".
- Виконай письмово впр. 8 на ст.109.


Домашнє завдання.
Скласти та записати 3 питальні речення до тексту "Весна світла"  на ст. 93 в підручнику "Літературне читання".


22 березня 2022 р.
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку. 
 

-Пригадай, що ти вже знаєш про речення?

 
- Які бувають речення за метою висловлювання? (Розповідні, питальні, спонукальні).
- Яке речення називається розповідним? Наведи приклад.
- Сьогодні ти познайомишся з питальними реченнями та навчишся відтворювати їх інтонацію.
- Переглянь відео та виконай усно завдання.

- Попрацюй з підручником. Розгорни його на ст. 108 та прочитай ще раз правило, яке речення називається питальним.
- Відпочинь. Порухайся.



- Розгорни зошит та запиши сьогоднішню дату:
22 березня 
Класна робота
- Виконай письмово вправи 6, 7 ст. 108.


Домашнє завдання.
Вивчити правило ст. 108 (підручник). Скласти та записати в зошит три питальних речення. Не забудь сфотографувати свою роботу та надіслати мені у Viber.
Дякую за роботу😀!


17 березня 2022р.
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень.
- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте підручник, зошит, ручку.   


 - На минулому уроці ми з вами вчилися складати речення за кадрами фільму. 
- Пригадай, що ми вже знаємо про речення?


 - А сьогодні ми будемо вчитися правильно відтворювати інтонацію розповідних речень.
Склади з поданих слів речення.
ковдрою, земля, Зеленою, вкрилася
Зеленою ковдрою вкрилася земля.
- Про що нам розповідає це речення?

- Запам'ятай!

- Поміркуй, від якого слова утворилось слово розповідне ( речення)?
- Розгорни зошит, пропусти один робочий рядочок і запиши сьогоднішню дату:
17 березня 
Класна робота
- Виконай письмово вправи 1, 2, 4 (ст. 106-107).


 Домашнє завдання.
Вивчити правило ст. 106, виконати письмово вправу 5 ст. 107 ( скласти свої 3 розповідні речення про зиму)

16 березня 2022р.
Тема. Розповідаю за кадрами фільму.
Психологічна хвилинка

- Діти, зараз у нас урок української мови. Приготуйте зошит та ручку.


- Сьогодні у нас урок розвитку зв'язного мовлення. Ми будемо за кадрами фільму складати розповідь. А допомагатиме нам в цьому Гаджик, який побував у бібліотеці та зняв фільм.


- Розглянь малюнки та дай повні відповіді на запитання.

- Куди прийшли діти?
- Що вони побачили?
- Хто був з дітьми?

- Придумай ім'я хлопчикові. 
- Яку книжку він розглядає?

- Придумай ім'я дівчинці.
- Яку книжку вона вибрала?

- Придумай кличку кішці.
- Яка книжка привабила кішку?

- Склади розповідь за кадрами фільму. Запиши її в зошит. Розпочни із заголовка.
 Домашнє завдання. 
Намалюй олівцями ілюстрацію до своєї улюбленої книги. Придумай назву малюнкові. Запиши її під ним.


15 березня 2022р.
Тема. Розвиток умінь складати речення.
- Зараз у нас урок української мови. Приготуй усе необхідне: підручник, зошит, ручку.

- Ми вчилися розпізнавати речення за його ознаками. Пригадай їх.
Речення виражає закінчену думку. 
Слова в реченні зв'язані між собою за змістом.
 - А сьогодні ми будемо вчитися складати речення.
- Розгорни свій робочий зошит, відступи один робочий рядок і запиши сьогоднішню дату:
15 березня
Класна робота
- Нумо, відгадай загадку:

Руденьку шубку має,
По гілках вона стрибає,
Хоч мала сама на зріст,
Та великий має хвіст.
Як намисто оченята…
Хто це? Спробуй відгадати.


- Що ти знаєш про цю тваринку?

Хвилинка каліграфії.
-Запиши з нового рядка каліграфічно за зразком:

- Переглянь коротеньке відео та поспотерігай за білочкою.


- Що цікавого ти дізнався (дізналась)?
- Розглянь малюнки та дай спочатку усно відповіді на запитання.


- Відпочинь і виконай фізкультхвилинку.

- Користуючись запитаннями, запиши в зошит повні речення про білочку. Не забувай писати грамотно та гарно. Перевір написане та відправ мені на Viber.
Підсумок уроку.
- Чи все тобі вдалося? Чи виникли у тебе труднощі? Які? Напиши мені.
Домашнє завдання.
- Пригадай, яка зараз пора року? Склади 3 повні речення про весну і запиши їх у зошит. Можеш скористатися малюнками. 

  
- Не забудь надіслати мені свою роботу!

24 лютого
Тема. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками.
 
- Запишіть в робочі зошити сьогоднішню дату: 
24 лютого 
Класна робота
Хвилинка каліграфії.
- Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розпізнавати речення за його ознаками.
Прочитайте запис і подумайте чи можна його назвати реченням:
Скоро вже закінчиться.
- Ні, не можна, бо цей запис не виражає закінчену думку.
- Спробуйте доповнити запис так, щоб він виражав закінчену думку.
                          Скоро вже закінчиться зима.
Отже, речення виражає закінчену думку.
 - Прочитайте наступний запис, чи можна його назвати реченням. Чому?
Діти на веселі граються подвірї
- Слова  не зв'язані між собою, спробуємо поміняти їх місцями, щоб вийшло речення.
Веселі діти  граються на подвірї.
Отже, слова в реченні зв'язані між собою за змістом.
- Розгорніть підручник на ст. 104 і в оранжевій рамочці прочитайте правило.
- Виконаємо вправу 1 на ст. 104 письмово.


- Виконайте вправу 2 на ст. 104. Утворіть та запишіть у зошити речення.
 
Домашнє завдання. 
Виконати вправу 4, ст. 105




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас