2 клас Математика 2021-2022
Навчальні матеріали 2021-2022 н.р.
2 червня, 3 червня, 6 червня, 7 червня, 8 червн, 9 червня, 10 червня 2022р.
Індивідуальні консультації.
31 травня 2022р.
Тема. Узагальнення і систематизація знань з вивченого матеріалу
- Доброго дня, діти!
- Сьогодні у нас останній урок математики в 2 класі.
- Підготуй на урок підручник, робочий та друкований зошит, ручку, простий та кольорові олівці.
-Запиши сьогоднішню дату.
ПОПРАЦЮЙ В ЗОШИТІ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ НА ст.64.
30 травня 2022р.
Тема. Узагальнення і систематизація знань з вивченого матеріалу
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 30 мая 2022 10:15 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Доброго дня, діти!
- Підготуй на урок підручник, робочий та друкований зошит, ручку, простий та кольорові олівці.
-Запиши сьогоднішню дату.
Домашнє завдання.
Виконати в друкованому зошиті завдання на ст. 63. Повторити таблицю множення.
27 травня 2022р.
Тема. Зменшення (збільшення) числа на кілька одиниць. Розв'язування задач.
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 27 мая 2022 10:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Доброго дня, діти!
-Запиши сьогоднішню дату.
Домашнє завдання.
Виконати в друкованому зошиті завдання на ст. 62. Повторити таблицю множення.
26 травня 2022р.
Тема. Обчислення виразів на дії одного ступеня. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв'язування задач.
- Доброго дня, діти!
-Запиши сьогоднішню дату.
ПОПРАЦЮЙ В ЗОШИТІ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ НА ст.61
Домашнє завдання.
Виконати в друкованому зошиті завдання на ст. 61. Повторити таблицю множення.
24 травня 2022р.
Тема. Розв'язування виразів та задач, Знаходження виразів зі змінною.
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 24 мая 2022 10:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Доброго дня, любі діти!
Знайди значення виразу зі змінною № 3.
Домашнє завдання.
Повторити таблицю множення і ділення.
23 травня 2022р.
Тема. Розв'язування задач, які мають дії різних ступенів. Знаходження значень виразів.
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 23 мая 2022 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Доброго дня, любі діти!
- Обчисли вирази № 999.
Домашнє завдання.
Виконати в друкованому зошиті завдання на ст. 59. Повторити таблицю множення.
20 травня 2022р.
Тема. Обчислення виразів. Розв'язування задач. Циліндр.
- Доброго дня, любі діти!
Сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати задачі та обчислювати вирази. Дізаємось цікавинку про циліндр.
Усний рахунок.
- Обчисли усно вирази та нагодуй лісових тварин.
- Попрацюй в зошиті з друкованою основою на ст. 58.
19 травня 2022р.
Тема. Закріплення таблиці множення і ділення. Повторення про геомтричні фігури і периметр прямокутника. Розв'язування задач та виразів.
- Доброго дня, любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 19 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати таблицю множення. Будемо розв'язувати задачі та обчислювати вирази. Повторимо геометричні фігури.
Усний рахунок.
- Попрацюй в підручнику на ст. 144 № 985 та обчисли усно вирази.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату та пропиши рядок числа 19.
19 травня
Класна робота
- Назви "сусідів" числа 19. Розклади його на розрядні доданки.
- Перевір: 19 = 10+9.
- Розв'яжи письмово задачу № 986.
- Прочитай задачу. Подумай про що в ній йдеться? Що відомо в задачі? Що - ні? Про що запитується в задачі?
Склади короткий запис до задачі:
3 Б. по 9 к. - ? к.
К. - 8 к.
Всього каменів?
Запиши розв'язання задачі. Не забудь про відповідь.
- Склади, запиши вирази № 987 та знайди їх значення.
- Відпочинь. Порухайся.
- Розпізнай геометричні фігури (№ 990). Знайди їх периметр та визнач - периметр якої фігури менший? Виконай це завдання письмово.
- Назви фігуру, зображену біля ліхтаря. Яку тінь можна від неї побачити?
Домашнє завдання.
Виконати в друкованому зошиті завдання на ст. 57. Повторити таблицю множення.
17 травня 2022р.
Тема. Повторення табличного множення і ділення. Розв'язування задач та виразів.
Доброго дня, любі діти!
- Сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати задачі та обчислювати вирази.
Усний рахунок.
- Попрацюй в підручнику на ст. 143 № 975 та обчисли усно вирази.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату та пропиши рядок числа 17.
17 травня
Класна робота
- Назви "сусідів" числа 17 . Розклади його на розрядні доданки.
- Перевір: 17= 10+7.
- Прочитай задачу № 975 та розв'яжи її усно.
- Запиши пропущені числа (№977)
- Відпочинь. Порухайся.
- Попрацюй письмово. Визнач порядок дій у виразах ( № 978) та обчили їх.
- Розв'яжи письмово задачу № 979.
- Прочитай задачу. Подумай про що в ній йдеться? Що відомо в задачі? Що - ні? Про що запитується в задачі?
Склади короткий запис до задачі:
3 Б. по 2 к. - ? к.
Слідом - 12 к.
Всього - ? к.
- Розв'яжи задачу з поясненням. Не забудь записати повну відповідь.
- Попрацюй усно (№ 980)
- Розпізнай та назви об'ємні фігури. Скільки на малюнку куль? Скільки кубів?
Домашнє завдання.
Виконати в друкованому зошиті завдання на ст. 56.
16 травня 2022р.
Тема. Розв'язування складених задач. Обчислення виразів. Ознайомлення з об'ємними фігурами кубом, циліндром і конусом.
Доброго дня, любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 16 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати задачі та обчислювати вирази.
Усний рахунок.
- Попрацюй в підручнику на ст. 146 № 1003 та обчисли усно вирази.
- Запиши в зошит сьогоднішню дату та пропиши рядок числа 16.
16 травня
Класна робота
- Назви "сусідів" числа 16 . Розклади його на розрядні доданки.
- Перевір: 16= 10+6.
- Знайди письмово довжину ламаної (№ 1005).
- Відпочинь. Порухайся.
- Склади усно і розв'яжи письмово задачі за короткими записами (№1006).
- Розпізнай та назви об'ємні фігури:
Домашнє завдання.
Виконати в друкованому зошиті завдання на ст. 55.
13 травня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота : перевірка сформованості математичних знань і вмінь (річна)
Доброго дня, любі діти!
Сьогодні у нас річна діагностувальна робота з математики.
- Приготуйте подвійний аркуш в клітинку, ручку, простий олівець, лінійку та кольорові олівці.
-На титульній сторінці підпиши своє прізвище та ім'я.
- Розгорни аркуш і запишіть сьогоднішню дату:
13 травня
Діагностувальна річна робота
- Потім записуй вид завдання, його номер, уважно читай його та письмово виконуй.
Бажаю тобі успіхів😉!
1. Завдання.
- Обчисли вирази.
56 + 4 = 15 + 56 : 8 =
79 - 7 = 3 ⋅ (16 - 6) =
68 - 20 = 8 : 8 + 29 =
40 + 58 = 7 ・0 + 13 =
2. Завдання.
-Знайди значення виразу: 72 - а, якщо а = 23.
3. Завдання.
- Виконай порівняння письмово ( замість 3 крапок встав знаки < > = )
23 см ... 32 см
4м ... 4 см
12 хв ... 2 год
1 доба ... 24 год
- Відпочинь та виконай гімнастику для очей.
4.Завдання.
- Накресли прямокутник зі сторонами 3 і 5 см. Обчисли його периметр.
5. Завдання
- Накресли один відрізок завдовжки 1 дм, а другий на 2 см довший.
(Підказка: спочатку подумай і запиши скільки в 1дм = ? см. Накресли перший відрізок. Потім виконай дію. І в кінці накресли другий відрізок. Не забудь над кожним з них підписати їх довжину.)
6. Завдання.
- Розв'яжи задачу.
В автобусі їхало 17 пасажирів.
Спочатку вийшло 8 пасажирів, а потім зайшло 5. Скільки пасажирів стало в
автобусі?
( До задачі склади короткий запис, запиши розв'язання з поясненням до першої дії. Не забудь записати повну відповідь).
- Перевір уважно свою роботу. Виправ помилки, якщо є і намалюй в кінці кружечок відповідного кольору:
Фото виконаної роботи надішли мені у Viber.
12 травня 2022р.
Тема. Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії. Розв'язування задач. Периметр многокутника.
Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 12 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Сьогодні на уроці ми будемо повторювати вивчене, обчислимо вирази, розв'яжемо задачу, закріпимо вміння креслити відізки та прямокутник.
- Розпочнемо з усного рахунку.
- Обчисли усно вирази.
34 + 6 24 : 8 + 29
69 - 7 16 - 8 ・1
58 - 30 9 : 9 - 1
40 + 18 7 ・0 + 3
- Запиши сьогоднішню дату:
12 травня
Класна робота
Завдання 1.
Знайди письмово значення виразу: 16 - а, якщо а = 10
- Пригадай, які величини ми вчили:
Завдання 2.
- Виконай порівняння письмово ( замість 3 крапок встав знаки < > = ) :
43 см ... 34 см
2м ... 2 см
53 хв ... 12 год
1 доба ... 24 год
Завдання 3.
- Накресли один відрізок завдовжки 1 дм, а другий на 2 см довший.
(Підказка: спочатку накресли перший відрізок. Подумай скільки сантиметрів в 1 дециметрі. Потім виконай дію. І в кінці накресли другий відрізок. Не забудь над кожним з них підписати їх довжину.)
- Відпочинь. Порухайся.
- Прочитай задачу. Подумай про що в ній йдеться? Що відомо в задачі? Що - ні? Про що запитується в задачі?
( Підказка: спочатку обчисли скільки Марійка вибила очок двома пострілами разом?)
10 травня 2022р.
Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії ділення. Робота з діаграмою.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 10 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Сьогодні на уроці ми виконаємо вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Познайомимся з правилом перевірки дії ділення. Попрацюємо з діаграмою.
- Запиши сьогоднішню дату:
10 травня
Класна робота
Усний рахунок.
№ 947 ст. 139 в підручнику.
- Пригадай правило знаходження невідомого діленого та дільника ( ст. 131-132).
Дію ділення, так як і дію множення, можна перевірити. Перевіримо вираз: 72 : 9=8
Для цього ділене поділимо на частку і маємо отримати дільник: 72 : 8 = 9 або частку помножимо на дільник і отримаємо ділене: 8 ⋅ 9 = 72.
- Перевір вирази на ділення на ст. 140 № 949. Повтори правила в рожевих рамочках.
- Відпочинь. Порухайся.
- Розв'яжи задачу № 950 ( письмово)- Попрацюй з діаграмою на ст. 141 № 952.
- Розглянь діаграму та дай відповіді на запитання.
09 травня 2022р.
Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення. Робота з графіком.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 9мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Сьогодні на уроці ми виконаємо вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Познайомимся з правилом перевірки дії множення. Попрацюємо з графіком.
- Запиши сьогоднішню дату:
9 травня
Класна робота
Усний рахунок.
- Потренуйся усно рахувати за допомогою тренажера.
- Пригадай, як знайти невідомий множник?
- Виконай письмово порівняння № 943
- Розглянь графік і моделі годинників і дай усно відповіді на запитання( №944)
06 травня 2022р.
Тема. Множення і ділення на 10. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 6 мая 2022 9:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Запиши сьогоднішню дату:
6 травня
Класна робота
Усний рахунок.
- Пригадай правило множення числа 10 та обчисли усно вирази:
1 ⋅ 10 = 5 ⋅ 10 =
2 ⋅ 10 = 6 ⋅ 10 =
3 ⋅ 10 = 7 ⋅ 10 =
4 ⋅ 10 = 8 ⋅ 10 =
Хвилинка каліграфії.
- Запиши каліграфічно через клітинку числа : 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80.
- Як називаються числа, що закінчуються нулем?
- Сьогодні на уроці ми будемо знайомитись із множенням і діленням на 10. Розв'яжемо задачі, вирази. Попрацюємо із діаграмою.
- Попрацюємо в підручнику на ст. 137 № 935.
Прочитай рівності на множення та склади рівності на ділення. Зроби висновок.
Запам'ятай!
Щоб число, яке закінчується нулями, поділити на 10, потрібно в ньому справа відкинути один нуль.
Обчисли письмово вирази № 936.
- Відпочинь. Порухайся.
- Попрацюй з діаграмою на ст. 138 № 937 та знайди стовпчики, що відповідають 32см, 39см, 40 см, 45см.
- Розв'яжи задачу № 939 письмово.
- Прочитай задачу. Подумай про що в ній йдеться? що відомо в задачі? Що - ні? Про що запитується в задачі?
- Склади короткий запис до задачі.
Привезли - 16 а.
З'їли: б. - ?а., половину
м. - ? а., чверть
На ? а. менше з'їли м., ніж б.?
- Як знайти половину ананасів? А чверть?. Яку дію потрібно виконати, щоб порівняти ?
- Розв'яжи задачу. Не забудь записати відповідь.
05 травня 2022р.
Тема. Аналіз письмової роботи. Множення числа 10. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів з буквеними даними.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 5 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Попрацюй в підручнику на ст. 136 та розв'яжи задачу № 926 спочатку дією додававання , а тоді множення.
10+10+10+10+10=40 (ц.)
10·4=40 (ц.)
- Склади та розв'яжи задачі № 927 про гроші.
Скільки купюр по 10 грн зліва? Справа?
Запам'ятай!
Щоб помножити число на 10, потрібно до нього справа приписати один нуль.
Відпочинь.
Усно обчисли № 929.
Письмово обчисли № 928, 931.
03 травня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота : перевірка уміння розпізнавати та будувати геометричні фігури.
- Доброго дня, мої любі діти!
- Сьогодні у нас діагностувальна робота. Спробуєте самостійно виконати завдання.
- Приготуйте подвійний чистий аркуш паперу в клітинку, ручку.
- На першій титульній сторінці аркуша відступіть вниз 9 клітинок і в 10 клітинці напишіть своє прізвище та ім'я.
- Розгорніть аркуш і на наступній сторінці справа в 10 клітинці від початку запишіть сьогоднішню дату:
3 травня
Діагностувальна робота
- Далі будете виконувати завдання. Будьте уважними, не поспішайте, завдання виконуйте охайно та старанно. Коли виконаєте роботу - сфотографуйте її та надішліть мені у Viber.
Бажаю вам успіхів!
Завдання 1. Розглянь геометричні фігури та біля кожного номеру запиши її назву.
╱ 1 ⬜ 2 . 3 △4 ⚪5 🔵6
1._______
2. _______
3. _______
4._______
5. _______
6. _______
Завдання 2.
Накресли один відрізок завдовжки 3 см, а другий - у 4 рази довший. ( Коли накреслиш перший відрізок, виконай дію, а потім кресли другий відрізок.) Не забудь над відрізками написати їх довжину.
Завдання 3.
Накресли прямокутник АВСD та обчисли його периметр, якщо ширина дорівнює 3 см, а довжина – у 2 рази довша за ширину. ( Спочатку знайди довжину прямокутника, потім накресли його і тільки потім обчисли периметр цього прямокутника.)
Завдання 4.
Накресли коло, радіус якого дорівнює 2 см. Познач радіус кола та підпиши його літерами.
02 травня 2022р.
Тема. Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 2 мая 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Обчисли усно № 919, 920.
29 квітня 2022р.
Тема. Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики.
- Сьогодні ми складемо таблицю ділення на 9. А допоможе нам наш друг - єнотик Ен.
- Відпочинь та виконай гімнастику для очей.
- Попрацюй в зошиті з друкованою основою на ст. 48.
28 квітня 2022р.
Тема. Таблиця множення числа 9. Складання та розв'язування задач. Обчислення виразів.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 26 апр. 2022 09:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
26 квітня 2022р.
Тема. Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на закріплення таблиці діленння на 8.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 26 апр. 2022 09:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
25 квітня 2022р.
Тема. Знаходження невідомого діленого. Розв'язування задач. Порядок дій у виразах.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 25 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
Усний рахунок.
- Пригадаємо, таблицю ділення на 8.
- Пригадай, як називаються числа при діленні?
- Відпочинь. Порухайся.
- Обчисли вирази № 891 (письмово).
- Розв'яжи задачу № 892 (письмово).
22 квітня 2022р.
Тема. Таблиця ділення на 8. Розв'язування задач. Знаходження значення виразів.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики.
- Сьогодні на уроці ми познайомимось із таблицею ділення на 8.
- Відпочинь. Порухайся.
Розв'яжи задачу № 884(письмово).
21 квітня 2022р.
Тема. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення числа 8.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 21 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Сьогодні на уроці ми познайомимось із діленням нуля, закріпимо таблицю множення числа 8.
Попрацюємо в підручнику на ст. 128. Розв'яжи задачу № 867(письмово).
19 квітня 2022р.
Тема. Аналіз письмової роботи. Складання таблиці множення числа 8. Розв'язування задач на дві дії.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 19 апр. 2022 9:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
5) Знайдіть частку чисел 28 і 7.
18 квітня 2022р.
Тема. Діагностувальна робота: перевірка сформованості математичних знань і вмінь.
- Доброго дня, мої любі учні!
- Сьогодні у нас діагностувальна робота. Спробуєте самостійно виконати завдання.
- Приготуйте подвійний чистий аркуш паперу в клітинку, ручку.
- На першій титульній сторінці аркуша відступіть вниз 9 клітинок і в 10 клітинці напишіть своє прізвище та ім'я.
- Розгорніть аркуш і на наступній сторінці справа в 10 клітинці від початку запишіть сьогоднішню дату:
18 квітня
Діагностувальна робота
- Далі будете виконувати завдання. Обов'язково зазначайте вид завдання ( завдання, задача, вирази). Зверніть увагу!Завдання № 6 з зірочкою, тобто це завдання підвищеної складності. Будьте уважними, не поспішайте, завдання виконуйте охайно та старанно. Коли виконаєте роботу - сфотографуйте її та надішліть мені у Viber.
Бажаю вам успіхів!
1. Завдання.
Випиши ті числа, які діляться
На
6: 10, 12, 18, 27, 24, 36, 48, 49, 54
На
7: 14, 28, 30, 35, 40,42, 54, 56, 63
2. Вирази.
Обчисли вирази.
(12
– 8) ∙ 6=
49 : 7 ∙ 6 =
27
- 3 ∙ 6 = (63 – 16) ∙ 0=
5 ∙
6 +25 = 7 : 1 + 6 ∙ 9 =
34
+ 6 ∙ 1= 42 : 7 ∙ 8 =
3. Завдання.
Запиши на місці пропусків відповідні числа.
60
хв = ____год 37 см =
____дм ___см
70
см = ____дм 4 дм 6 см =____ см
80
дм = ____ м 1 грн 50
к. = _____к.
4. Задача.
Розв’яжи задачу.
На
подвір’ї було 63 сірих гусей, а білих у 7 разів менше. На скільки більше було
сірих гусей, ніж білих?
5. Завдання.
Полічи та запиши скільки на малюнку кругів, а скільки кіл?
Кіл - __________
Кругів - _______
6. Задача*
У футбол грало 16 дітей, а в теніс – менше. Коли
футболісти пішли грати в теніс, то гравців на обох майданчиках стало порівну. Скільки
дітей грало в теніс спочатку?
Дякую за роботу😀!
15 квітня 2022р.
Тема. Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Роз'язування задач. Дії з іменованими числами.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 15 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Приготуйте підручник, зошит, ручку.
- Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Будемо роз'язувати задачі. Виконаємо дії з іменованими числами. А також будемо вчитися множити числа на 0.
-Запишіть в зошит сьогоднішню дату:
15 квітня
Класна робота
Хвилинка каліграфії
- Запишіть в рядок через клітинку відповіді до таблиці множення на 7.
- Попрацюємо усно. Виконайте ділення на 7 та знайдіть правильну відповідь.
- Працюємо далі. Розглянь вираз 5 · 0. Чи можна цей добуток замінити додаванням однакових добутків?
Запам'ятай!
- Виконай обчислення виразів № 851 усно.
- Відпочинь. Порухайся.
- Розв'яжи задачу № 853(письмово).
14 квітня 2022р.
Тема. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв'язування задач.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 14 апр. 2022 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Приготуйте підручник, зошит, ручку.
-Запишіть в зошит сьогоднішню дату:
14 квітня
Класна робота
Хвилинка каліграфії.
- Запиши каліграфічно числа: 18, 21, 35, 12, 49, 54, 56, 63.
- Підкресли лише ті числа, які є відповідями до таблиці ділення на 7.
- Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати таблицю ділення на 7.
Усний рахунок.
- Пригадай таблицю ділення на 7 та заповни (усно) таблицю №844 на ст. 125.
- Запиши вирази № 842 та знайди їх значення.
- Відпочинь. Порухайся.
- Прочитай та розв'яжи задачу № 845 (усно).
- Розв'яжи задачу № 848 ( письмово).
12 квітня 2022р.
Тема. Таблиця ділення на 7. Розв'язування задач і виразів.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 12 апр. 2022 09:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Приготуйте підручник, зошит, ручку.
-Запишіть в зошит сьогоднішню дату:
12 квітня
Класна робота
Математичний диктант.
- Запиши в рядок через клітинку відповіді до виразів.
7·5, 7·3, 7·8, 7·4, 7·9, 7·1, 7:7, 7:1.
- Пригадай, що отримаємо, якщо будь-яке число помножимо на 1? Поділимо на 1? Якщо число поділимо на те саме число?
Отже, а · 1 = а а : 1 = а а : а = 1
- Сьогодні ми складемо таблицю ділення на 7. Будемо обчислювати задачі та вирази.
- Попрацюємо з підручником. Розгорни підручник на ст. 123 та відшукай № 832.
- Поясни, як за допомогою таблиці множення числа 7 склали таблицю ділення на 7.
Запам'ятай таблицю ділення на 7!
- Потренуйся за допомогою тренажера.
- Розв'яжи задачу № 835.
- Прочитай задачу та пригадай, як знайти половину від числа? (Потрібно число поділити на 2 - це і буде його половина).
- Отже, спочатку знайди половину від числа 14. Потім половину від числа 8. А тепер порівняй, на скільки половина від числа 14 більша, ніж половина від числа 8?
11 квітня 2022р.
Тема. Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Обчислення виразів і задач.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 11 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Приготуйте підручник, зошит, ручку.
Усний рахунок.
- Пригадаємо таблицю множення числа 7 та пограємо в гру "Пригости мавпочку бананом".
-Запишіть в зошит сьогоднішню дату:
11 квітня
Класна робота
Хвилинка каліграфії.
- Запиши в рядок через клітинку відповіді з таблиці множення числа 7.
- Розглянь у підручнику на ст. 122 № 822 записи. Поміняй множники місцями. Зроби висновки. Запам'ятай!
8 квітня 2022р.
Тема. Складання таблиці множення числа 7. Розв'язування задач.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 8 апр. 2022 09:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Приготуйте підручник, зошит, ручку.
-Запишіть в зошит сьогоднішню дату:
8 квітня
Класна робота
Усний рахунок.
Гра "Сплети мереживо"
7 + 7 → ... до 70.
- Сьогодні ми будемо складати таблицю множення числа 7.
- Запишемо таблицю множення на 7, користуючись таблицею додавання.
7 квітня 2022р.
Тема. Коло, круг. Центр кола. Розв'язування задач.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики. Можете приєднатися до Zoom уроку:
Юлія Сенченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Юлія Сенченко
Время: 7 апр. 2022 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2170112597?pwd=ek9vZFptWk80Ly8vTjJIOUdIUkg0UT09
Идентификатор конференции: 217 011 2597
Код доступа: 55555
- Приготуйте підручник, зошит, ручку.
-Запишіть в зошит сьогоднішню дату:
7 квітня
Класна робота
- Запишіть каліграфічно через клітинку числа:
12, 15, 24, 32, 40, 36, 48, 50,54
- Підкресли лише ті, які діляться на 6.
- Закріпимо таблицю ділення на 6.
5 квітня 2022р.
Тема. Таблиця ділення на 6. Розв'язування задач, які включають ділення на 6.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики.
- Приготуйте підручник, зошит, ручку.
-Запишіть в зошит сьогоднішню дату:
5 квітня
Класна робота
Усний рахунок.
- Допоможи зайченяті порахувати моркву в кожному рядку.
4 квітня 2022р.
Тема. Повторне вивчення випадків множення і ділення. Розв'язування задач.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики.
- Приготуйте підручник, зошит, ручку, простий олівець.
-Запишіть в зошит сьогоднішню дату:
4 квітня
Класна робота
- Випиши лише ті числа, які діляться на 5.
10, 13, 25, 20, 27, 40, 45, 36, 15.
- Які числа ти виписав (виписала)? Що ти помітив (помітила)?
- Запам'ятай! На 5 діляться числа, які закінчуються 0 або 5.
Усний рахунок
- Пригадай таблицю множення та ділення на 4 та обчисли:
- Відпочинь! Порухайся!
- Обчисли вирази № 795 (письмово).
- Розв'яжи задачу з поясненням. Подумай спочатку, як знайти кількість чашок у 7 чайних сервізах. Не забудь записати відповідь.
- Прочитай задачу № 794 та розв'яжи усно.
1 квітня 2022р.
Тема.Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач та обчислення виразів на порядок дій.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики.
- Приготуйте підручник, зошит, ручку, простий олівець.
-Запиши в зошит сьогоднішню дату:
1 квітня
Класна робота
- Випиши лише ті числа, які діляться на 4.
4, 21, 16, 12, 20, 8, 13, 40.
- Які числа ти виписав(виписала)?
- Пригадай, як називаються числа при множенні?
31 березня 2022р.
Тема. Закріплення знань про таблицю множення числа 6. Знаходження значень виразів , розв'язування задач. Робота з діаграмою.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики.
Приготуйте підручник, зошит, ручку, простий олівець.
Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати таблицю множення числа 6, розв'яжемо задачу і вирази. А також попрацюємо з діаграмою.
- Потренуємо усний рахунок та розплетемо "мереживо" 60 - 6 →... до 0.
- Пригадаємо таблицю множення на 6.
- Виконайте усно №773, №774 в підручнику (ст.116).
- Попрацюємо в зошиті: запишіть сьогоднішню дату
31 березня
Класна робота
- Розв'яжемо задачу № 777
- Прочитайте в підручнику та уявіть про що в ній йдеться?
29 березня 2022р.
Тема. Аналіз письмової роботи. Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з числом, що повторюється.
- Доброго дня, мої любі діти! Запрошую вас на урок математики.
- Приготуйте підручник, зошит, ручку, простий олівець.
- Потренуємо усний рахунок та сплетемо "мереживо" 6+6→... до 60.
- Сьогодні на уроці ми будемо складати таблицю множення числа 6, розв'яжемо задачу і вирази.
- Прочитайте вираз. Яке число в ньому додається? Скільки разів?
6+6+6+6+6+6=
Який вираз на множення можна скласти?
6*6=
- Обчислимо вираз на додавання. 6+6+6+6+6+6=36 Отже, 6*6= 36
- Складемо таблицю множення на 6.
- Розв'яжіть задачу 764 та 767 усно.
- Відпочиньте і порухайтесь.
- Прочитайте в підручнику та уявіть про що в ній йдеться?
28 березня 2022р
Тема. Діагностувальна робота: розв'язування задач
- Доброго дня, мої любі діти!
- Сьогодні у нас діагностувальна робота. Спробуєте самостійно розв'язати декілька задач.
- Приготуйте подвійний чистий аркуш паперу в клітинку, зошит, ручку, олівець, лінійку.
- На першій титульній сторінці аркуша відступіть униз 9 клітинок і в 10 клітинці напишіть своє прізвище та ім'я.
- Розгорніть аркуш і на наступній сторінці справа в 10 клітинці від початку запишіть сьогоднішню дату:
28 березня
Діагностувальна робота
- Далі будете розв'язувати задачі. Спочатку прочитайте задачу, подумайте про що в ній йдеться. Що відомо в задачі, що - ні? Про що запитується в задачі? Щоб було легше усвідомити умову задачі- складіть короткий запис. Потім запишіть розв'язання задачі. Не забудьте про відповідь. Бажаю вам успіхів!
Діагностувальна робота: розв’язування задач.
1. Розв`яжи
задачу:
Горобчик знайшов 36
зерняток пшениці, ячменю – на 12 зернят менше, ніж пшениці, а жита – у 4 рази
менше, ніж ячменю. Скільки зернят жита знайшов горобчик?
2.
Розв’яжи задачу:
Над аеродромом кружляло 15 літаків, а вертольотів – у 3 рази менше. На скільки більше в небі було літаків, ніж вертольотів?
3.
Розв’яжи задачу:
На стоянці стояло 4 червоних вантажівок, а зелених – у 5 разів більше. Скільки всього вантажівок було на стоянці?
4.
Розв’яжи задачу:
Накресли два відрізка. Один завдовжки 4 см, а другий у 2 рази довший. На скільки
сантиметрів перший відрізок коротший, ніж другий?
- Після того, як виконаєте роботу, сфотографуйте її і надішліть мені на Viber.
- Дякую за роботу😀!
25 березня 2022р.
Тема. Властивості дії множення. Вирази на дві дії. Розв'язування задач.
24 березня 2022р.
Тема. Обчислення значень виразів зі змінною. Розв'язування задач.
- Попрацюй в підручнику на ст. 112. Заповни таблицю усно, назвавши потрібні числа.
22 березня 2022р.
Тема. Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Визначення довжини сторони п'ятикутника за його периметром.
- Доброго дня!
Психологічна хвилинка.
- Переглянь відео.
- Чи все тобі вдалося? Молодець.
21 березня.
Тема. Складання таблиці ділення на 5. Прості і складені задачі, які включають ділення на 5.
- Доброго дня!
- Встав пропущені цифри.
Домашнє завдання.
Повтори напам'ять таблицю ділення на 5. Виконай завдання в друкованому зошиті на ст. 27 та закріпи вивчене на уроці. Сфотографуй свої роботи та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀
18 березня
Тема. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.
- Доброго дня!
- Зараз у нас урок математики. Приготуйте підручник, зошит, ручку простий олівець.
- Сьогодні на уроці ми будемо повторювати та закріплювати вивчений матеріал.
- Розпочнемо з усного рахунку.
- Обчисли вираз та з'ясуй, яке число заховалось за сонечком.
- Попрацюємо в підручнику. Розгорни підручник на ст. 109 та відшукай № 722.
- Заповни усно таблицю, назвавши потрібні числа.
- Вийшло? Молодець!
- Попрацюємо в робочому зошиті. Розгорни його та запиши сьогоднішню дату:
18 березня
Класна робота
Пропиши рядочок числа 18 та обведи те число, яке вийшло найкраще.
- Розв'яжемо вирази № 725.
- У виразах потрібно знайти невідомий множник. Спробуй відновити вирази.
- Відпочинь, порухайся.
- А тепер розв'яжемо задачу № 728
- Прочитай задачу та подумай про що в ній йдеться?
-Що в задачі відомо, а що потрібно знайти?
-Складемо короткий запис до задачі.
Було - 36 ст.
Прочитав - ? ст, четверту частину
Залишилось прочитати - ? ст.
- Подумай чи можна одразу дати відповідь на запитання задачі? Чому?
- Розв'яжи задачу. Не забудь записати відповідь.
Домашнє завдання.
Повтори напам'ять таблицю множення чисел 2, 3, 4, 5. Виконай завдання в друкованому зошиті на ст. 26 та закріпи вивчене на уроці. Сфотографуй свої роботи та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!
17 березня
Тема. Закріплення таблиці множення числа 5. Розв'язування задач.
- Зараз у нас урок математики.
- Приготуйте все необхідне: підручник, зошит, ручку, простий олівець.
- Сьогодні на уроці ми закріплюватимемо таблицю множення числа 5. Будемо розв'язувати вирази і задачі.
Усний рахунок.
- Допоможи зайчику пригадати таблицю множення числа 5.
Розгорни робочий зошит, відступи від попередньої роботи 5 клітинок вниз і 9 вправо, в 10 клітинці запиши сьогоднішню дату:
Пригадай!
Домашнє завдання.
- Повтори напам'ять таблицю множення чисел 2, 3, 4, 5. Виконай завдання в друкованому зошиті на ст. 25 та закріпи вивчене на уроці. Сфотографуй свої роботи та надішли мені у Viber.
Дякую за роботу 😀!
15 березня
Тема. Розв'язування задач на засвоєння таблиці множення числа 5. Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня.
- Доброго дня, любі діти!
- Зараз у нас психологічна хвилинка. Сідайте рівненько і перегляньте відео та виконайте вправи:
- Розгорни підручник на ст. 107 та усно обчили вирази № 707.
-Прочитай задачу №709 , уяви, про що в ній йдеться?
- Якою дією можна розв'язати задачу?
- Розгорни робочий зошит, відступи від попередньої роботи 5 клітинок вниз і 9 вправо, в 10 клітинці запиши сьогоднішню дату:
14 березня 2022р.
Тема. Складання таблиці множення числа 5. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв'язування задач.
- Доброго дня, любі діти!
- Зараз у нас урок математики. Приготуйте все необхідне: підручник, зошит, ручку, простий олівець.
- Розгорни підручник на ст. 106 та усно обчили вирази № 698. Якщо виникли труднощі в обчисленні дії множення, можеш поміняти множники місцями, відповідь буде однаковою. Наприклад, 5х4 =20 і 4х5=20; 7х4=28 і 4х7 =28
- Розгорни робочий зошит, відступи від попередньої роботи 5 клітинок вниз і 9 вправо, в 10 клітинці запиши сьогоднішню дату:
- Вивчи напам'ять таблицю множення числа 5. Виконай завдання в друкованому зошиті на ст. 23 та закріпи вивчене на уроці.
25 лютого 2022р.
Тема. Засвоєння таблиць ділення на 3 і 4.
- Доброго дня, любі діти!
24 лютого 2022р.
Тема. Обчислення значень виразів зі змінною. Розв'язування задачі на три дії за поданим планом.
- Доброго дня!
- Пригадаємо таблицю ділення на 4.
Комментарии
Отправить комментарий