2 клас математика дистанційне навчання 2019/2020 н.р

Навчальні матеріали на 2020-2021 н.р.

2- клас

Матеріали надсилайте на електрону адресу  sidniuk@gmail.com        або на Viber
Четвер                                    27 травня
Доброго ранку!
Сьогодні ми повторимо вивчене.
Перегляньте відео і виконайте завдання.

В друкованому зошиті виконаєте6 сторінку 56-57.

Молодці , дякую за роботу!

Четвер     6 травня
Тема : Повторення вивчених випадків множення і ділення.Складання та розв`язування задач. Обчислення виразів.
1.Девіз уроку:
2.Усний рахунок


3.Повтори таблицю множення 






4. Робота в друкованому зошиті сторінка 44

Завдання 1 Обчисліть вирази. Записуйте проміжний результат.
Завдання 2
Прочитай задачу.
-Що означає число 8 ?
- Що означає число 40?
-У скільки ящиків розклали банани?
- Скільки кілограмів бананів розклали ?
- Про що запитується в задачі?
- Як знайти , скільки бананів у одному ящику?
(дією ділення )
-Скільки ящиків потрібно , щоб розкласти 20 кг бананів ?
(дія ділення)
Завдання 3
Проведи стрілочки від найменшої грошової суми до найбільшої.


  Завдання 4
Виміряй даний відрізок.
Накресли відрізок ,у два рази довший від даного.
- Що означає , у 2 рази довший? (помножити на 2)
Дякую за роботу!

Середа  5 травня
Тема : Повторення вивчених випадків множення і ділення.Складання та розв`язування задач. Обчислення виразів.
1.Девіз уроку:


2. Усний рахунок.








ІІІ. Повторення вивченого матеріалу .
1. Робота в друкованому зошиті ст. 43
Завдання 1 Знайди значення виразів.Не забудь записати проміжний результат.

Завдання 2   Розв`яжи задачу на три дії.
Прочитай задачу.
                                    Це шлюпка.

Це баркас


- Скільки пасажирів може плисти на шлюпці?(4)
- Скільки пасажирів може плисти на баркасі? (8)
Що запитується в задачі?
Як дізнатися , скільки пасажирів поміститься на 8 шлюпках, якщо на одній - 4 ?
Як дізнатися , скільки пасажирів поміститься на 3 баркасах, якщо на одному  - 8 ?
 Скільки всього пасажирів поміститься на 8 шлюпках і 3 баркасах?
Запишіть повну відповідь.

Завдання 3 
Добери і запиши числа, щоб рівності і нерівності були правильними.
Завдання 4.
Продовж речення .Чотирикутник - це.....


Запиши буквенні позначення трьох чотирикутників.
Повтори таблицю множення на 8,9.




Рефлексфія


Дякую за роботу!

Завдання з 19 квітня по 22 квітня 2021 р.
22 квітня
Доброго дня любі діти !
Тема уроку : Таблиця множення числа 9. Складання та розв`язування задач. Обчислення виразів.
1.Усний рахунок.

Виконайте завдання №904 №906 , ст. 133
2. Каліграфічна хвилинка.
Завдання№ 901, ст.132,

3. Вивчення нової теми. Перегляньте відео.

Виконайте завдання№ 902,ст. 132

Потренуємося.


Відпочинемо і проспіваємо пісеньку

Закріплення вивченого
Попрацюємо над задачами.
Задача 903, ст. 133
Прочитай. Склади задачу за малюнком про коробки з 9 цукерками  в кожній.
1 к. - 9 цукерок
5 к. - ? цукерок.
Як дізнатися , скільки цукерок у 5 коробках.
Запишіть.
Задача 905 
Прочитайте.
Яку вивоту має коробка з 9 цукерками?
Скільки цукерок у стосі , якщо висота його 16см? 24см? 
32 см ?
Домашнє завдання ст.133 №907, 908. Вивчити таблицю множення на 9.
Підсумок уроку.


21 квітня
Доброго дня діти!
Тема уроку : Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвєння таблиці ділення на 8.
Розв`язування задач. Порядок дій у виразах.
Перегляньте відео уроку.

Робота з підручником ст.131 - 132 №893 - 898 ( усно)
Письмово №899 , №900 ст.132

                  
Дякую за роботу!

20 квітня
Доброго дня! 
Тема :  Знаходження невідомого діленого. Розв`язування задач. Порядок дій у виразах.
Натисніть на посилання та перегляньте презентацію.
 Виконайте завдання.
Усно виконайте №885 -890.
Письмово № 891,892 ст.131
Рефлексія 
Продовж речення.
Дякую за роботу!

19 квітня
Доброго дня!
Тема уроку: Таблиця ділення на 8.Розв`язування задач. Знаходження значень виразів.
1. Усний рахунок
2.


3.

4. Повторення вивченого.



5.Складемо таблицю ділення на 8.

6.Робота з підручником.
Усно виконайте завдання: №876, №879,№881
7.Робота в зошиті .
Виконайте завдання №883,№884
8.Перевірте себе.



Дякую за роботу!


Завдання з 12 по 15 квітня 2021 р.
15 квітня 
Доброго дня діти !
Тема уроку :Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення на 8.











Перегляньте відео.



  Руханка 















Письмово виконати №871, №875 ст. 129


Повідомте учням
Код доступу 4834284
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до  18 квітня 22:00 


Дякую за роботу!

14 квітня
Добрий день діти!
Сьогодні ми складемо таблицю множення на 8 .
Перегляньте відео

Руханка

Проспівайте пісеньку


Виконайте завдання з підручника на сторінці127 № 858-863 усно



Тренажер таблиці множення на 8



Ст. 128 № 864,№ 865- письмово
Рефлексія.
                               

Дякую за роботу !
13 квітня 
Доброго дня школярі!
Тема уроку:


Виконай завдання 849 -усно
Робота над задачею  850





Завдання 851
Завдання  852

5см  х 1=5
Руханка


                              Задача 583


І грядка - 36 м.
ІІ грядка - 14 м.    }?              }?     Скільки морквин на трьох грядках?
ІІІ градка - ?                      ↰                                                      

         
Задача 855


Домашнє завдання : ст127 №856 , №857.
Виконайте тест 
Код доступу 3161209
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  18 квітня 22:00


 Дякую за роботу!

12 квітня
Доброго дня мої любі діти !
Тема уроку : Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів .Розв`язування задач.
Усний рахунок.




Робота над темою уроку.
Пригадай ! -Як називаються числа при множенні?
 Завдання № 841, 844, 845 - усно.
Робота в зошиті.
Пригадай! - Зменшити у 7 разів - це поділити.
- Збільшити у 2 рази - помножити.
-Добуток чисел - помножити.
Руханка
 Завдання № 842 - запишіть вирази в зошит.
Задача 846
Прочитай задачу.
- Що відомо про  зірки?
- Що відомо про місяць?
- Що означає на 7 більше?
- Що запитується ?
Пригадай ! Щоб порівняти два числа , потрібно від більшого відняти менше.
848 - письмово. 
Код доступу 6677088
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до  18 квітня 22:00

Завдання з 5 квітня по 9 квітня

8 квітня
Доброго дня !
Тема уроку :Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії.
1 Усний рахунок
Повторити таблицю множення на 7


2. Виконати усно завдання № 832 на ст.123. Пояснити, що таблицю ділення на число 7 склали, шляхом ділення добутку на множник 7 і одержали другий множник.
3.Виконати усно завдання № 833 - 836 (у завданнях зустрінеться слово "стос" - це складений із предметів стовпчик).
Руханка


4. Перегляньте відео, щоб пригадати все вивчене про коло, радіус, діаметр.

 5.Завдання №837, 

6. Завдання №838 - 840, письмо



7 квітня 
Доброго ранку!

Тема уроку: Множення і ділення з числом 1 . Ділення числа на самого себе. Обчислення виразів і задач.


1 Усний рахунок


Робота над темою уроку

Перегляньте відео:

Попрацюйте з підручником
Виконай усно №821- 825 ст.122
Виконай письмово ст. 123 №827 №829, №830
                              Задача 830
2 жучка - по 6 крапочок- ? кр.   
3 жучка -по 7  крапочок - ? кр.
Скільки всього крапочок?

Завдання необхідно виконати до  11 квітня 19:00

Код доступу 6092156
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Код доступу 9006631
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua





6 квітня 
Доброго ранку!
Тема уроку : Складання таблиці множення числа 7
І. Усний рахунок

ІІ.Робота над темою уроку
1. Каліграфічна хвилинка.ст.121  № 813
2. Складаємо таблицю множення числа 7
№814, запишіть у зошит.

3. Виконайте усно №815
Руханка


 4. Виконайте задачу на 3 дії. № 816
Прочитайте. 
- Скільки кроків зробив червоний чоловічок? (4)
- Скільки клітинок 1 крок? (7)
Скільки клітинок 4 кроки? 
1) 7 х 4=28 (кл.)

 Скільки кроків зробив зелений чоловічок? (7 )
- Скільки клітинок 1 крок? (6)
Скільки клітинок 7 кроків? 
6х7=42(кл.)
-Що запитується в задачі?
28+42= ..
5. В робочий зошит запишіть №818,819,820 ст. 122

                  
Дякую за роботу!.
5 квітня
Доброго ранку мої дорогі школярі!
Приєднайтеся до конференції ZOOM  о 9.00 год
Ідентифікатор конференції:71827659725
Код доступу: 1111
Сьогодні ми розглянемо тему : "Коло .Круг Центр кола. Розв`язування задач."
1.Усний рахунок. ст. 120 №805, № 806
2.Опрацювання теми уроку.
Перегляньте відео .

Про що ви дізналися з цього відео ? Розкажіть батькам.
3. Робота з підручником
Опрацюйте матеріал ст.120 №807, № 808, № 809
Руханка


4. Робота над задачею №810
Прочитай задачу.
- Про що розповідається ?
-Що означає число 6?
 -Що означає " у 8 разів більше"?
Постав запинання, щоб задача розв`язувалася двома діями.

5. Робота в зошиті . ст.121 №811,№812
Друкований зошит ст. 32
6. Рефлексія.
Продовж речення

Дякую за роботу!

Завдання з 29.03 по 02.04.2021р
 1 квітня
Доброго дня ! Успіхів вам!
Сьогодні ми з вами складемо таблицю ділення на 6. Будемо розв`язувати задачі і вирази. До роботи!

1 Усний рахунок.






2. Вивчення нового матеріалу.
Виконай №797 ст.119
Складаємо таблицю ділення на 6


Тренажер таблиці ділення на 6

Робота над задачами.
ст. 119 №799
Прочитайте задачу.
- Про що розповідається?
-Що потрібно знайти?
1 коробка- 6 цукерок
? коробок- 42 цукерки
Складіть подібну задачу.

ст. 119 № 801 
Було- 28 велосипедів
Продали - ? в., четверту частину
Залишилося- ?

Робота над нерівностями.
№ 802 
В робочий зошит запишіть№803, № 804 ст. 119

Завдання необхідно виконати до  2 квітня 22:00

Код доступу 3662899
Попросіть учнів використати цей код,

відкривши посилання
join.naurok.ua





31 березня
Доброго ранку дітки!
Бажаю вам гарної роботи!
Сьогодні повторимо випадки множення і діленнтя та розв`яжемо задачі.
1.



2.Усний рахунок
Завдання з підручника ст.118 №789
Продовж речення : Зменшити у 3 рази .....
Збільшити у 4 рази....
Пригадай  іменовані числа:
27 ц -центнер       6 дм - дециметр
24 грн - гривні      7 м - метри
№791 - буквенні вирази
3. Каліграфічна хвилинка

4.Повторення вивченого матеріалу.
№ 790
Пригадаємо ,як записати вираз і знайти його значення
(7 * 6) +8
(7+8): 3
№ 793  виконайте усно
5.Руханка


6. Геометричний матеріал.
№792

7 Задача
1 стрічка - 6 дм
3 стрічки - ? дм
Всю стрічку - навпіл - ? дм
8. Повторимо таблицю множення




Виконати завдання в зошиті ст.118 №795, № 796, друкований зошит ст.30

Завдання необхідно виконати до  2 квітня 22:00 
Код доступу 8942196
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua















30 березня


Сьогодні ви повторите таблицю множення на 4,5,6;
пригадаєте порядок дій у виразах; дізнаєтеся , як знайти невідомий множник, повправляєтеся у розв`язуванні задач.
1.Усний рахунок
Тренажер таблиця множення  на 6


Виконай завдання на ст.780 усно.
2 Повторення вивченого.

Пригадай порядок дій у виразах. Виконай завдання 783, ст.117

3. Пояснення нового матеріалу.

 Повторіть правило. Виконайте завдання з підручника ст.117 № 782


Робота над задачею784.
- Як знайти другу частину від числа ? третину? третю частину?
четверту частину?
Прочитайте задачу.
-Про що розповідається? - Скільки було пелюсток у квітці?
-  Як знайти кількість розфарбованих пелюсток?
-Що відомо про них? ( Що це кожна третя від 18)
-Як  потрібно  знайти третю частину? ( поділити на 3 )
- Що запитується  в задачі? 
Відпочиньте , проспівавши пісеньку
 Повторити  геометричний матеріал.

Виконати завдання в робочому зошиті.ст117- 118 №787,№788
Друкований зошит ст.29.

Завдання необхідно виконати до  2 квітня 23:00

Код доступу 6596076
 Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



29 березня
Доброго дня діти!
Сьогодні ми попрацюємо над закріпленням таблиці множення на 6. 
1. Бажаю вам успіхів у роботі !
2. Усний рахунок.
Пригадайте таблицю множення на 6.


Як називаються числа при множенні ? діленні?



3.  Каліграфічна хвилинка.

4.  Пригадайте.

5. Запам`ятайте.

6. Обчисліть вирази , запишіть в зошит.
7. Робота над задачами..

-Про що розповідається в задачі?
- Скільки гусей плавало ?
-Що відомо про  гусенят ? 
Що означає у 4 рази більше? ( помножити)
- Про що запитується в задачі?
Запишіть розв`язання задачі в зошит.



8. Робота з підручником ст.116 №778,№779 Виконайте завдання і запишіть у зошит.
9. Підсумок уроку.


10. Виберіть  який настрій був на уроці.


Дякую за роботу!

Завдання з 21 по 28 грудня
28 грудня
Доброго ранку !
Тема:  ЧИТАННЯ ПРИКЛАДІВ НА МНОЖЕННЯ. НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ МНОЖЕННІ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА Таблиця множення на 2.
1. Вітання. Бажаю вам успіхів.
2. Усний рахунок.
*Гра "Віконечка"

*Обчислити значення виразів. Замініть приклади на додавання прикладами на множення, якщо це можливо.

8 + 8 + 8 + 8 + 8 =          

5 + 5 + 5 + 5 =

8 + 9 + 9 + 45 =               

13 + 13 + 13 =

27 + 73 =

*Робота в зошиті.

Запишіть число,класна робота.

Хвилинка каліграфії.Запишіть у зошит відповіді.

— Зменшіть на 25 кожне з чисел: 50; 30; 60; 80.

— Збільшіть на 15 кожне з чисел: 15; 25; 35; 45.

3. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

— Прочитайте назви чисел при множенні.



—  Числа, які множать, називаються множниками (7 — перший множник, 3 — другий множник); результат множення називається добутком (21 — добуток); вираз 7 · 3 також називають добутком чисел 7 і 3.

Висновок: якщо між числами стоїть знак (·), то такий запис називається добутком.

7 · 3 = 21

7 · 3 — добуток;

7 — перший множник;

3 — другий множник;

21 — значення добутку, або добуток.


1 Перегляньте відео.
 
 Скажіть , як називаються числа при множенні?
2. Послухайте пісеньку і спробуйте вивчити таблицю множення на 2.



4. Перевірте себе.





5. Робота з підручником ст.74 №487,№488 Виконайте завдання і запишіть у зошит.
6. Підсумок уроку


24 грудня
Тема:Ознайомлення з дією множення.Знак МНОЖЕННЯ
Доброго дня! Бажаю гарної роботи!
1.Пояснення нового матеріалу.
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=Dx8zZvofV70
- Як називаються числа при множенні?
2. Закріплення вивченого.

 *. Гра «Заміни!»

— Замініть, де це можливо, дію додавання множенням, а дію множення додаванням.



3. Робота над задачею

Дві білки знайшли по 2 горішки. Скільки всього горішків вони знайшли? Розв’язання запишіть діями додавання і множення.

4. Хвилинка відпочинку


5. Робота з підручником. ст73 №478,№479 Виконайте завданні і запишіть у зошит.

6.  Розв'язування логічних завдань

На скільки одиниць більше найбільше двоцифрове число, ніж найбільше одноцифрове число? (99 - 9 = 90)

• На галявині гралися зайці. Усього у них 18 вух. 4 зайці сховалися. Скільки зайців залишилося? (5) Скільки в них ніг? (20)

• На прямій лінії 5 точок. Відстань між кожними двома сусідніми точками 1 см. Яка відстань між крайніми точками? (20 см)

Підсумок уроку


Визначте ,який настрій був на уроці



23 грудня 
Тема:Поторення і закріплення усного додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
1.Емоційниц настрій.


2. Усний рахунок.




3. Математичний диктант (запишіть в робочий зошит).

1) Число 70 зменшити на різницю 15 і 8;

2) суму чисел 36 і 28 зменшити на 5;

3) різницю чисел 63 і 7 збільшити на 9;

4) число 19 збільшити на суму 27 і 16;

5) на скільки число 100 більше суми 30 і 53;

6) суму чисел 32 і 29 зменшити на різницю цих же чисел.

4.Виконайте завдання в друкованому зошиті.
ст.55-56
5. Фізкультхвилинка

6. Робота в підручнику
ст.71 №472 Прочитайте задачу.-Про що розповідається?
 - Визначте головні слова. - Що означає число 48?14?29?
- Про що запитується?
Запишіть розв`язання в зошит.
№473 Обчисліть і запишіть у зошит. 
7. Рефлексія
-Що найбільше запам`яталось?
-Що вдалося?
-Над чим було важко працювати?
Молодці!

22 грудня 
Доброго дня ! 
Тема:Поторення і закріплення усного додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
1.Усний рахунок


2.Виконайте завдання в робочому зошиті. ст.71 №467,№469.Знайдіть значення виразів.
3. Хвилинка відпочинку
4. Графічний диктант.

5. Геометричний матеріал.Завдання ст.70 №460 (усно)
Дякую.

21 грудня 
Поторення і закріплення усного додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
Доброго ранку.
Бажаю вам гарної роботи.
1. Усний рахунок

2.Розглянь записи і повтори спосіб обчисленя.
50-35=
50-30=20
20-5=15

3. Виконай задачу №459
Прочитайте. - Про кого розповідається ?
-Що означає число 34? А число26?
-Що означає число31?
- Що запитується в задачі?
-Скільки батьки принесли кавунів?
-Як дізнатися , скільки кавунів залишилося?
Запишіть розв`язання в зошити.
4. Фізкультхвилинка


5.Робота з підручником ст.70  №461 Запишіть вираз
Пригадайте : -Що означає сума чисел?
Дякую за роботу.!!!
17.12
Тема:Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення) 
1.Усний рахунок:


2.Математичний тренажер.


3.Виконати завдання з підручника і записати в зошит.
ст.71№470  -Прочитайте задачу. - Про що розповідається? - Що означають числа 12?5?
15? - Про що запитується в задачі ? Доповніть запитання і розв`яжіть задачу за поданим виразом.
4. Домашнє завдання ст.71 №471

Дякую за роботу!
16.12
Тема: Віднімання виду 50 — 35. Розв’язування складених задач (№№456–464).


Успіхів!!!
1.Перегляньте відео;
https://www.youtube.com/watch?v=E9MKSUAzUVM

2. Виконайте завдання з підручника: ст.69 458, запишіть у зошит.
3. Попрацюйте над задачею ст 70№462 
 
-Прочитайте задачу. - Про що розповідається? -Доповніть умову
- Про що запитується в задачі ?  Запишіть у зошит.
Виконайте домашнє завдання на ст.70 №463,464
15.12
Тема: Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач
1.Перегляньте відео.

2.Виконайте завдання:№448,449 Обчисліть і запишіть у зошит.

3.Попрацюйте над задачею №450, запишіть у зошит.
-Прочитайте задачу. - Про що розповідається? - Що означають числа 39?
12? 11?
 - Про що запитується в задачі ? 
Що означає на 12 більше? На 11більше?
3.Геометричний матеріал .№451,ст.69 (усно)
Домашнє завдання :454,455,ст.69
Гарної роботи!.
14 .12
Тема:Поторення і закріплення усного додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
Доброго ранку.

Для роботи нам потрібно робочий зошит, ручка , лінійка ,простий олівець і ваша увага, старанність, кмітливість. Гарної роботи!!!!
1.Математична розминка.


2.Запишіть у зошит дату.
Виконайте вирази №447 у зошиті.
3. Попрацюйте над задачею  450.
Прочитайте задачу.
- Про кого рзповідається в задачі?
- Скільки було рудих котів?    Чорних?    Сірих?
-Що запитується в задачі?
Щоб записати коротку умову ,виділіть головні слова.
Рудих-  39 к.
Чорних- ?, на 12 більше ,ніж рудих
Сірих - ? ,на 11 більше,ніж чорних.
Пригадайте ,що означає на 12 більше? 
Запишіть розв`язання задачі.
4 Фізкультхвилинка


5. Розгляньте запис та пригадайте віднімання виду 64-38
64-38=
64-30= 34
34-8= 26
6. Виконайте вирази. №449
7 Робота з геометричним матеріалом.
Пригадайте ,що таке периметр?
Р= а +в+а+в
Виконайте №451

8. Підсумок уроку. 




10 .12
Тема:Віднімання виду 42 — 5. Творча робота над задачею
Для роботи нам потрібно робочий зошит, ручка , лінійка ,простий олівець і ваша увага, старанність, кмітливість. Гарної роботи!!!!
1.Перегляньте відео:

Попрацюємо з підручником:
2.Перегляньте і поясніть завдання 438,439на ст.67,запишіть у зошит.
Спробуйте знайти значення виразів 440,ст.68 (письмово)

3.Пригадайте : - Як називаються числа при додаванні і відніманні?
Виконайте задання 442,ст.68,у робочому зошиті.
Фізкультхвилинка

4.Попрацюйте над задачею 441,запишіть у зошит.
-Про кого задача?
-Скільки Ведмедикові приснилося веселих снів?
А скільки смачних?
-що відомо про цікаві сни?
-Що запитується в задачі?

5. Робота з геометричним матеріалом.
№443,ст.68.
Домашнє завдання:ст. 68 №445,№446

Завдання  на 9  грудня
Доброго дня друзі! Сьогодні ми розглянемо тему : "Додавання виду 55 + 6. Розв’язування задач. Знаходження довжини третьої сторони трикутника "


1.Перегляньте відео.



2.Виконайте завдання в робочому зошиті. 
На сторінці підручника 61-63. Завдання 390,391,392  ,усно.
3.Завдання 393 ст62  Прочитайте задачу.
- Про що розповідається?
Скільки балок піднімає слон? -Яка маса балки ?
Яка маса труби? - Що запитується? Як знайти?
Запишіть у зошит.
4.ст 62 № 395,396 ,обчисліть письмово в зошиті.

5.Хвилинка відпочинку.
6.Геометричний матеріал ст.62 №394
7.Розгляньтеи записи і поясніть способи обчислення.за номерами 401,402. 
8.Завдання 403,404,405,407 виконайте письмово в робочому зошиті.
9 Підсумок уроку




Доброго дня! Завдання з математики на 7-8 грудня.

Тема :Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчислень виразів і розв'язання задач (№№382–389).
Додавання двоцифрових чисел. Поняття про послідовні числа. Розв’язування задач (№№390–399
На сторінці підручника 60-61 ,виконайте завдання 375,377,384,385 письмово в робочому зошиті.. Завдання 376,378,379,382 виконайте усно.
Перегляньте відео:

6 жовтня 

Тема: Віднімання числа 5 із переходом через десяток. Розв’язування та порівняння задач. Креслення відрізків 
 На сторінці підручника 28, завдання 161-166  виконати усно; 167,168  - письмово в робочому зошиті.
Переглянути відео і виконати завдання




7 жовтня

Тема:Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною.
 На сторінці підручник 29  завдання 169-173 виконати усно;  - ст.20 ,письмово в друкованому зошиті.
Переглянути відео:

8 жовтня

Тема:Віднімання числа 6 із переходом через десяток. Розв’язування задач 

 На сторінці підручник 30-31  завдання  виконати усно;  - ст.21 ,письмово в друкованому зошиті.

Відпочиваємо і виконуємо руханку :https://www.youtube.com/watch?v=gMuapnmJZHU

Навчальні матеріали за 2019-2020 н.р.

1. Пройти тест на закріплення таблиці множення числа 2
https://naurok.com.ua/test/start/27680

2. Пройти тест на закріплення таблиці множення числа 3
https://naurok.com.ua/test/start/28979

3. Пройти тест "Обчислення виразів на порядок дій (табл. множення і ділення до 4)"
https://naurok.com.ua/test/start/7605


4. Пройти тест "Таблиця множення і ділення на 4 і 5"
https://naurok.com.ua/test/start/31806


23.03 - 27.03

1. Повторювати таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5
2. Повторювати назви чисел при додаванні, відніманні, множенні та діленні.



 

3. На сторінці підручника 111 завдання 738 виконати усно; 739 - письмово в робочому зошиті.
4. На сторінці 112, письмово виконати завдання 741, 742, 744, 745.
5. Ст. 112-113: Завдання 746-750 - усно. Завдання 752, 753, 754 - письмово.
6. Ст. 113-114. Завдання 755, 756, 760 - усно. Завдання 757 - разом, пояснюючи переставний та сполучний закон множення, які полягають у  тому, що множники можна переставляти та множити у будь якому порядку.
Наприклад: щоб 8*2*2, треба спочатку помножити 2 на 2, буде 4. Тепер 8*4=32


7. Завдання 761, 762 - письмово.

30.03 - 31.03; 06.04 - 10.04
1. Повторювати вивчені таблиці множення та ділення:


2. Вивчити таблицю множення числа 6.

3. Повторювати знання про геометричний матеріал:

3. Робота з підручником:
  • ст. 115 № 765 - усно;
  • ст. 115 № 766-771 - письмово;
  • ст. 116 № 772, 773, 775, 776 - усно;
  • ст. 116 №  774, 777, 778, 779 - письмово.
4. До 08.04, 13.00 пройти тест
Код доступу 228926
Використати цей код,
відкривши посилання

5. До 10.04, 13.00 пройти тест
Код доступу 561342
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6. До 10.04, 13.00 пройти тест
Код доступу 853938
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

7. До 10.04, 13.00 пройти тест
Код доступу 565998
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

13.04 - 17.04
1. Вивчити таблицю множення на 7.
2. Виконати усно завдання № 832 на ст.123. Пояснити, що таблицю ділення на число 7 склали, шляхом ділення добутку на множник 7 і одержали другий множник.
3.Виконати усно завдання № 833 - 836 (у завданнях зустрінеться слово "стос" - це складений із предметів стовпчик).
4. Перегляньте відео, щоб дитина пригадала все вивчене про коло, радіус, діаметр.
                 
5. Завдання №837, бажано проілюструвати, у дітей ще недостатньо розвинене образне мислення.
6. Завдання №838 - 840, письмово.
7. Завдання № 841, 844, 845 - усно.
8. Завдання № 842, 846, 847, 848 - письмово. 
9. Вчимо правило множення на 0 за допомогою завдання № 851 на ст. 126 та перегляду відео.
 
10. Завдання №856, 857 на ст. 127 - письмово.
11. Перегляньте відео, щоб пригадати вивчені іменовані числа.



12. Завдання № 852 на ст. 126 - письмово.

20.04 - 24.04
1. Вивчити таблицю множення числа 8 та 9.

2. Вивчаємо множення та ділення числа на 1, та ділення числа самого на себе.(З 1хв.30с - 11хв.)
 
3. Розглядаємо цю тему на сторінці підручника 122, № 822, 824.
4. Письмово виконуємо № 821, 823, 825 на ст. 122.
5. Письмово виконуємо № 827, 829,830 на ст.123.
6. Письмово виконуємо № 855 на ст 126.
7. Усно виконуємо № 858, 859, 862, 863 на ст. 127.
8. Письмово виконуємо № 861 на ст. 127, № 864, 865 на ст. 128.
9. До 24. 04, 18.00 пройти тест на закріплення таблиці множення у задачах.
Код доступу 634749
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

10. Виконати діагностичну роботу, результати якої будуть внесені до портфоліо та враховані у підсумковому оцінюванні навчальних досягнень до 24.04, 18.00
Код доступу 156665
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


27.04 - 01.05
1. Повторюємо таблицю множення:





2. Вчимо, що при діленні 0 на будь-яке число, одержуємо 0. А на 0 ділити не можна за номером 868 на ст. 128.
3. Закріплюємо вивчене, усно виконуючи №869 та 870 на ст.128.
4. Письмово виконуємо № 871-875 на ст. 128-129.
5. Виконуємо усно № 876 та 879 на ст.129 та № 881 та 885 на ст. 130.
6. Виконуємо письмово № 883, 884 та 886 на ст. 130.
7. Готуємося до ознайомлення із рівняннями за № 888 на ст. 131. Повторюємо назви чисел при діленні. Вчимо правило знаходження невідомого діленого. Усно закріплюємо вивчене, обчислюючи вирази завдання.
8. Письмово виконуємо завдання № 889, 891, 892 на ст. 131.

9. Повторюємо визначення часу за годинником. У першому відео з 4хв 50с - 12хв30с, у другому до 6хв 10с:





10. Усно виконуємо завдання № 890 на ст.131. 
Зверніть увагу, якщо годинники показують від полудня до опівночі, то слід пояснити, що перший годинник (А) показує 15 год 20 хв, а другий (Б) - 16 год 10 хв. Щоб прорахувати час, який сплинув, треба порахувати "п'ятихвилинні кроки" хвилинної стрілки, їх 10. Множимо 10 на 5хв, одержуємо 50хв.
12. Закріпити вміння працювати із годинником, виконавши тест до 01.05, 18.00
Код доступу 393510
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

13. Закріпити одиниці вимірювання часу, виконавши тест до 01.05, 18.00
Код доступу 493015
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


04.05 - 08.05

1. Повторюємо таблиці множення.
https://learningapps.org/3142648
2. Виконуємо усно № 893, 894, 897 на ст. 131-132.

3. Пригадуємо поняття "половина", "третина", "чверть".

4. Закріплюємо знання про частини від числа, виконавши усно завдання № 898 на ст.132.
5. Виконуємо письмово № 895, 896, 899, 900 на ст. 132.
6. Повторюємо та закріплюємо таблицю множення числа 9.


Математична гра на закріплення таблиці множення допоможе закріпити таблицю та розвинути увагу та логічне мислення. Треба відшукати картки із зображенням числа та його множників.

7. Виконуємо усно № 902, 903, 904, 906 на ст.132-133.
8. Виконуємо письмово № 907, 908 на ст. 133.
9. Виконуємо усно № 909, 910, 911, 912, 914 на ст. 134.
10. Виконуємо письмово № 913, 915, 916 на ст. 134-135.

11.05 - 15.05
1. Повторюємо таблиці множення у ігровій формі:
https://learningapps.org/3598419
https://learningapps.org/5389920
https://learningapps.org/5380138
2. За завданнями сторінки 135 розглядаємо як знайти у скільки разів одне число більше чи менше за інше. Зверніть увагу на № 921. Коли порівнюємо іменовані числа то визначаємо кількість разів, а не грн, м, см. Якщо 15см : 3 = 5см, а якщо 15см : 3см = 5.
3. Виконуємо письмово № 923, 924, 925, 926 на ст. 136.
4. Розглядаємо та закріплюємо множення на 10, усно виконуючи № 927, 928, 929.
5. Виконуємо усно № 930, 933, 934, 935 на ст.137.
6. Виконуємо письмово № 931, 932, 936 на ст. 137.
7. Закріплюємо множення на 10:
https://learningapps.org/5143559
https://learningapps.org/8082187
8. Виконуємо письмово № 938, 939 на ст. 138.
18.05 - 22.05
1. Повторюємо за допомогою гри таблиці множення.
https://learningapps.org/9073288
https://learningapps.org/10286990
https://learningapps.org/9263726
2. На ст. 138 - 139 № 942, усно вивчаємо, як можна перевірити дію множення.
3. Виконуємо письмово № 943, 946. Ст. 138 - 139.
4. На сторінці 140, № усно вивчаємо, як можна перевірити дію ділення.
5. Виконуємо письмово № 948, 950, 951 на ст. 140.
6. Зі сторінки 141 розпочинається повторення вивченого. Необхідно обрати зі ст.141 - 142 декілька завдань із виразами та задачами (по 3 завд.) і розв'язати самостійно. Замість виразів можна обрати нерівності чи геометричне завдання.

25.05 - 29.05
Повторення вивченого у 2 класі
1. Повторюємо таблицю множення
2. Обираємо із розділу "Повторення вивченого" зі ст. 143 і далі - чотири задачі, чотири завдання із виразами та чотири задання із нерівностями або геометричними завданнями і намагаємося їх виконати самостійно.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас