Тема уроку: Таблиця ділення на 8.Розв`язування задач. Знаходження значень виразів.
1. Усний рахунок
2.
3.
4. Повторення вивченого.
5.Складемо таблицю ділення на 8.
6.Робота з підручником.
Усно виконайте завдання: №876, №879,№881
7.Робота в зошиті .
Виконайте завдання №883,№884
8.Перевірте себе.
Дякую за роботу!
Завдання з 12 по 15 квітня 2021 р.
15 квітня
Доброго дня діти !
Тема уроку :Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення на 8.
Перегляньте відео.
Руханка
Письмово виконати №871, №875 ст. 129
Повідомте учням
Код доступу 4834284
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 18 квітня 22:00
Дякую за роботу!
14 квітня
Добрий день діти!
Сьогодні ми складемо таблицю множення на 8 .
Перегляньте відео
Руханка
Проспівайте пісеньку
Виконайте завдання з підручника на сторінці127 № 858-863 усно
Тренажер таблиці множення на 8
Ст. 128 № 864,№ 865- письмово
Рефлексія.
Дякую за роботу !
13 квітня
Доброго дня школярі!
Тема уроку:
Виконай завдання 849 -усно
Робота над задачею 850
Завдання 851
Завдання 852
5см х 1=5 Руханка
Задача 583
І грядка - 36 м.
ІІ грядка - 14 м. }? }? Скільки морквин натрьохгрядках?
ІІІ градка - ? ↰
Задача 855
Домашнє завдання : ст127 №856 , №857.
Виконайте тест
Код доступу 3161209
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 18 квітня 22:00
Дякую за роботу!
12 квітня
Доброго дня мої любі діти !
Тема уроку : Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів .Розв`язування задач.
Усний рахунок.
Робота над темою уроку.
Пригадай ! -Як називаються числа при множенні?
Завдання № 841, 844, 845 - усно.
Робота в зошиті.
Пригадай! - Зменшити у 7 разів - це поділити.
- Збільшити у 2 рази - помножити.
-Добуток чисел - помножити.
Руханка
Завдання № 842 - запишіть вирази в зошит.
Задача 846
Прочитай задачу.
- Що відомо про зірки?
- Що відомо про місяць?
- Що означає на 7 більше?
- Що запитується ?
Пригадай ! Щоб порівняти два числа , потрібно від більшого відняти менше.
848 - письмово.
Код доступу 6677088
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 18 квітня 22:00
Завдання з 5 квітня по 9 квітня
8 квітня
Доброго дня !
Тема уроку :Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії.
1 Усний рахунок
Повторити таблицю множення на 7
2. Виконати усно завдання № 832 на ст.123. Пояснити, що таблицю ділення на число 7 склали, шляхом ділення добутку на множник 7 і одержали другий множник.
3.Виконати усно завдання № 833 - 836 (у завданнях зустрінеться слово "стос" - це складений із предметів стовпчик).
Руханка
4. Перегляньте відео, щоб пригадати все вивчене про коло, радіус, діаметр.
5.Завдання №837,
6. Завдання №838 - 840, письмо
7 квітня
Доброго ранку!
Тема уроку: Множення і ділення з числом 1 . Ділення числа на самого себе. Обчислення виразів і задач.
1 Усний рахунок
Робота над темою уроку
Перегляньте відео:
Попрацюйте з підручником Виконай усно №821- 825 ст.122
Виконай письмово ст. 123 №827 №829, №830
Задача 830
2 жучка - по 6 крапочок- ? кр.
3 жучка -по 7 крапочок - ? кр.
Скільки всього крапочок?
Завдання необхідно виконати до 11 квітня 19:00
Код доступу 6092156
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 9006631
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
6 квітня
Доброго ранку!
Тема уроку : Складання таблиці множення числа 7
І. Усний рахунок
ІІ.Робота над темою уроку
1. Каліграфічна хвилинка.ст.121 № 813
2. Складаємо таблицю множення числа 7
№814, запишіть у зошит.
3. Виконайте усно №815
Руханка
4. Виконайте задачу на 3 дії. № 816
Прочитайте.
- Скільки кроків зробив червоний чоловічок? (4)
- Скільки клітинок 1 крок? (7)
Скільки клітинок 4 кроки?
1) 7 х 4=28 (кл.)
Скільки кроків зробив зелений чоловічок? (7 )
- Скільки клітинок 1 крок? (6)
Скільки клітинок 7 кроків?
6х7=42(кл.)
-Що запитується в задачі?
28+42= ..
5. В робочий зошит запишіть №818,819,820 ст. 122
Дякую за роботу!.
5 квітня
Доброго ранку мої дорогі школярі!
Приєднайтеся до конференції ZOOM о 9.00 год
Ідентифікатор конференції:71827659725
Код доступу: 1111
Сьогодні ми розглянемо тему : "Коло .Круг Центр кола. Розв`язування задач."
1.Усний рахунок. ст. 120 №805, № 806
2.Опрацювання теми уроку.
Перегляньте відео .
Про що ви дізналися з цього відео ? Розкажіть батькам.
3. Робота з підручником
Опрацюйте матеріал ст.120 №807, № 808, № 809
Руханка
4. Робота над задачею №810
Прочитай задачу.
- Про що розповідається ?
-Що означає число 6?
-Що означає " у 8 разів більше"?
Постав запинання, щоб задача розв`язувалася двома діями.
5. Робота в зошиті . ст.121 №811,№812
Друкований зошит ст. 32
6. Рефлексія.
Продовж речення
Дякую за роботу!
Завдання з 29.03 по 02.04.2021р
1 квітня
Доброго дня ! Успіхів вам!
Сьогодні ми з вами складемо таблицю ділення на 6. Будемо розв`язувати задачі і вирази. До роботи!
1 Усний рахунок.
2. Вивчення нового матеріалу.
Виконай №797 ст.119 Складаємо таблицю ділення на 6
Сьогодні повторимо випадки множення і діленнтя та розв`яжемо задачі.
1.
2.Усний рахунок
Завдання з підручника ст.118 №789
Продовж речення : Зменшити у 3 рази .....
Збільшити у 4 рази....
Пригадай іменовані числа:
27 ц -центнер 6 дм - дециметр
24 грн - гривні 7 м - метри
№791 - буквенні вирази
3. Каліграфічна хвилинка
4.Повторення вивченого матеріалу.
№ 790
Пригадаємо ,як записати вираз і знайти його значення
(7 * 6) +8
(7+8): 3
№ 793 виконайте усно
5.Руханка
6. Геометричний матеріал.
№792
7 Задача
1 стрічка - 6 дм
3 стрічки - ? дм
Всю стрічку - навпіл - ? дм
8. Повторимо таблицю множення
Виконати завдання в зошиті ст.118 №795, № 796, друкований зошит ст.30
Завдання необхідно виконати до 2 квітня 22:00
Код доступу 8942196
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
30 березня
Сьогодні ви повторите таблицю множення на 4,5,6;
пригадаєте порядок дій у виразах; дізнаєтеся , як знайти невідомий множник, повправляєтеся у розв`язуванні задач.
1.Усний рахунок
Тренажер таблиця множення на 6
Виконай завдання на ст.780 усно.
2 Повторення вивченого.
Пригадай порядок дій у виразах. Виконай завдання 783, ст.117
3. Пояснення нового матеріалу.
Повторіть правило. Виконайте завдання з підручника ст.117 № 782
Робота над задачею784.
- Як знайти другу частину від числа ? третину? третю частину?
четверту частину?
Прочитайте задачу.
-Про що розповідається? - Скільки було пелюсток у квітці?
- Як знайти кількість розфарбованих пелюсток?
-Що відомо про них? ( Що це кожна третя від 18)
-Як потрібно знайти третю частину? ( поділити на 3 )
- Що запитується в задачі?
Відпочиньте , проспівавши пісеньку
Повторити геометричний матеріал.
Виконати завдання в робочому зошиті.ст117- 118 №787,№788
Друкований зошит ст.29.
Завдання необхідно виконати до 2 квітня 23:00
Код доступу 6596076
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
29 березня
Доброго дня діти!
Сьогодні ми попрацюємо над закріпленням таблиці множення на 6.
1. Бажаю вам успіхів у роботі !
2. Усний рахунок.
Пригадайте таблицю множення на 6.
Як називаються числа при множенні ? діленні?
3. Каліграфічна хвилинка.
4. Пригадайте.
5. Запам`ятайте.
6. Обчисліть вирази , запишіть в зошит.
7. Робота над задачами..
-Про що розповідається в задачі?
- Скільки гусей плавало ?
-Що відомо про гусенят ?
Що означає у 4 рази більше? ( помножити)
- Про що запитується в задачі?
Запишіть розв`язання задачі в зошит.
8. Робота з підручником ст.116 №778,№779 Виконайте завдання і запишіть у зошит. 9. Підсумок уроку.
10. Виберіть який настрій був на уроці.
Дякую за роботу!
Завдання з 21 по 28 грудня
28 грудня
Доброго ранку !
Тема: ЧИТАННЯ ПРИКЛАДІВ НА МНОЖЕННЯ. НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ МНОЖЕННІ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА Таблиця множення на 2.
1. Вітання. Бажаю вам успіхів.
2. Усний рахунок.
*Гра "Віконечка"
*Обчислити значення виразів. Замініть
приклади на додавання прикладами на множення, якщо це можливо.
8 + 8 + 8 + 8 + 8
=
5 + 5 + 5 + 5 =
8 + 9 + 9 + 45
=
13 + 13 + 13 =
27 + 73 =
*Робота в зошиті.
Запишіть число,класна робота.
Хвилинка каліграфії.Запишіть у зошит відповіді.
— Зменшіть на 25 кожне з чисел: 50; 30;
60; 80.
— Збільшіть на 15 кожне з чисел: 15; 25;
35; 45.
3.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
— Прочитайте назви чисел при множенні.
— Числа, які множать, називаються
множниками (7 — перший множник, 3 — другий множник); результат множення
називається добутком (21 — добуток); вираз 7 · 3 також називають добутком чисел
7 і 3.
Висновок: якщо між числами стоїть знак
(·), то такий запис називається добутком.
7 · 3 = 21
7 · 3 — добуток;
7 — перший множник;
3 — другий множник;
21 — значення добутку, або добуток.
1 Перегляньте відео.
Скажіть , як називаються числа при множенні?
2. Послухайте пісеньку і спробуйте вивчити таблицю множення на 2.
4. Перевірте себе.
5. Робота з підручником ст.74 №487,№488 Виконайте завдання і запишіть у зошит.
2.Перегляньте і поясніть завдання 438,439на ст.67,запишіть у зошит.
Спробуйте знайти значення виразів 440,ст.68 (письмово)
3.Пригадайте : - Як називаються числа при додаванні і відніманні?
Виконайте задання 442,ст.68,у робочому зошиті.
Фізкультхвилинка
4.Попрацюйте над задачею 441,запишіть у зошит.
-Про кого задача?
-Скільки Ведмедикові приснилося веселих снів?
А скільки смачних?
-що відомо про цікаві сни?
-Що запитується в задачі?
5. Робота з геометричним матеріалом.
№443,ст.68.
Домашнє завдання:ст. 68 №445,№446
Завдання на 9 грудня Доброго дня друзі! Сьогодні ми розглянемо тему : "Додавання виду 55 + 6. Розв’язування задач.
Знаходження довжини третьої сторони трикутника "
На сторінці підручника 61-63. Завдання 390,391,392 ,усно.
3.Завдання 393 ст62 Прочитайте задачу.
- Про що розповідається?
Скільки балок піднімає слон? -Яка маса балки ?
Яка маса труби? - Що запитується? Як знайти?
Запишіть у зошит.
4.ст 62 № 395,396 ,обчисліть письмово в зошиті.
5.Хвилинка відпочинку.
6.Геометричний матеріал ст.62 №394
7.Розгляньтеи записи і поясніть способи обчислення.за номерами 401,402.
8.Завдання 403,404,405,407 виконайте письмово в робочому зошиті.
9 Підсумок уроку
Доброго дня! Завдання з математики на 7-8 грудня.
Тема :Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчислень виразів і розв'язання задач (№№382–389). Додавання двоцифрових чисел. Поняття про послідовні числа. Розв’язування задач (№№390–399
На сторінці підручника 60-61 ,виконайте завдання 375,377,384,385 письмово в робочому зошиті.. Завдання 376,378,379,382 виконайте усно.
23.03 - 27.03 1. Повторювати таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 2. Повторювати назви чисел при додаванні, відніманні, множенні та діленні.
3. На сторінці підручника 111 завдання 738 виконати усно; 739 - письмово в робочому зошиті.
4. На сторінці 112, письмово виконати завдання 741, 742, 744, 745.
5. Ст. 112-113: Завдання 746-750 - усно. Завдання 752, 753, 754 - письмово.
6. Ст. 113-114. Завдання 755, 756, 760 - усно. Завдання 757 - разом, пояснюючи переставний та сполучний закон множення, які полягають у тому, що множники можна переставляти та множити у будь якому порядку.
Наприклад: щоб 8*2*2, треба спочатку помножити 2 на 2, буде 4. Тепер 8*4=32
7. Завдання 761, 762 - письмово.
30.03 - 31.03; 06.04 - 10.04
1. Повторювати вивчені таблиці множення та ділення:
2. Виконати усно завдання № 832 на ст.123. Пояснити, що таблицю ділення на число 7 склали, шляхом ділення добутку на множник 7 і одержали другий множник.
3.Виконати усно завдання № 833 - 836 (у завданнях зустрінеться слово "стос" - це складений із предметів стовпчик).
4. Перегляньте відео, щоб дитина пригадала все вивчене про коло, радіус, діаметр.
5. Завдання №837, бажано проілюструвати, у дітей ще недостатньо розвинене образне мислення.
6. Завдання №838 - 840, письмово.
7. Завдання № 841, 844, 845 - усно.
8. Завдання № 842, 846, 847, 848 - письмово.
9. Вчимо правило множення на 0 за допомогою завдання № 851 на ст. 126 та перегляду відео.
10. Завдання №856, 857 на ст. 127 - письмово.
11. Перегляньте відео, щоб пригадати вивчені іменовані числа.
12. Завдання № 852 на ст. 126 - письмово.
20.04 - 24.04 1. Вивчити таблицю множення числа 8 та 9.
2. Вивчаємо множення та ділення числа на 1, та ділення числа самого на себе.(З 1хв.30с - 11хв.)
3. Розглядаємо цю тему на сторінці підручника 122, № 822, 824. 4. Письмово виконуємо № 821, 823, 825 на ст. 122. 5. Письмово виконуємо № 827, 829,830 на ст.123. 6. Письмово виконуємо № 855 на ст 126. 7. Усно виконуємо № 858, 859, 862, 863 на ст. 127. 8. Письмово виконуємо № 861 на ст. 127, № 864, 865 на ст. 128. 9. До 24. 04, 18.00 пройти тест на закріплення таблиці множення у задачах.
10. Виконати діагностичну роботу, результати якої будуть внесені до портфоліо та враховані у підсумковому оцінюванні навчальних досягнень до 24.04, 18.00
2. Вчимо, що при діленні 0 на будь-яке число, одержуємо 0. А на 0 ділити не можна за номером 868 на ст. 128.
3. Закріплюємо вивчене, усно виконуючи №869 та 870 на ст.128.
4. Письмово виконуємо № 871-875 на ст. 128-129.
5. Виконуємо усно № 876 та 879 на ст.129 та № 881 та 885 на ст. 130.
6. Виконуємо письмово № 883, 884 та 886 на ст. 130.
7. Готуємося до ознайомлення із рівняннями за № 888 на ст. 131. Повторюємо назви чисел при діленні. Вчимо правило знаходження невідомого діленого. Усно закріплюємо вивчене, обчислюючи вирази завдання.
8. Письмово виконуємо завдання № 889, 891, 892 на ст. 131.
9. Повторюємо визначення часу за годинником. У першому відео з 4хв 50с - 12хв30с, у другому до 6хв 10с:
10. Усно виконуємо завдання № 890 на ст.131.
Зверніть увагу, якщо годинники показують від полудня до опівночі, то слід пояснити, що перший годинник (А) показує 15 год 20 хв, а другий (Б) - 16 год 10 хв. Щоб прорахувати час, який сплинув, треба порахувати "п'ятихвилинні кроки" хвилинної стрілки, їх 10. Множимо 10 на 5хв, одержуємо 50хв.
12. Закріпити вміння працювати із годинником, виконавши тест до 01.05, 18.00
3. Пригадуємо поняття "половина", "третина", "чверть".
4. Закріплюємо знання про частини від числа, виконавши усно завдання № 898 на ст.132.
5. Виконуємо письмово № 895, 896, 899, 900 на ст. 132.
6. Повторюємо та закріплюємо таблицю множення числа 9.
Математична гра на закріплення таблиці множення допоможе закріпити таблицю та розвинути увагу та логічне мислення. Треба відшукати картки із зображенням числа та його множників.
7. Виконуємо усно № 902, 903, 904, 906 на ст.132-133. 8. Виконуємо письмово № 907, 908 на ст. 133. 9. Виконуємо усно № 909, 910, 911, 912, 914 на ст. 134. 10. Виконуємо письмово № 913, 915, 916 на ст. 134-135. 11.05 - 15.05 1. Повторюємо таблиці множення у ігровій формі: https://learningapps.org/3598419 https://learningapps.org/5389920 https://learningapps.org/5380138 2. За завданнями сторінки 135 розглядаємо як знайти у скільки разів одне число більше чи менше за інше. Зверніть увагу на № 921. Коли порівнюємо іменовані числа то визначаємо кількість разів, а не грн, м, см. Якщо 15см : 3 = 5см, а якщо 15см : 3см = 5. 3. Виконуємо письмово № 923, 924, 925, 926 на ст. 136. 4. Розглядаємо та закріплюємо множення на 10, усно виконуючи № 927, 928, 929. 5. Виконуємо усно № 930, 933, 934, 935 на ст.137. 6. Виконуємо письмово № 931, 932, 936 на ст. 137. 7. Закріплюємо множення на 10: https://learningapps.org/5143559 https://learningapps.org/8082187 8. Виконуємо письмово № 938, 939 на ст. 138. 18.05 - 22.05 1. Повторюємо за допомогою гри таблиці множення. https://learningapps.org/9073288 https://learningapps.org/10286990 https://learningapps.org/9263726 2. На ст. 138 - 139 № 942, усно вивчаємо, як можна перевірити дію множення. 3. Виконуємо письмово № 943, 946. Ст. 138 - 139. 4. На сторінці 140, № усно вивчаємо, як можна перевірити дію ділення. 5. Виконуємо письмово № 948, 950, 951 на ст. 140. 6. Зі сторінки 141 розпочинається повторення вивченого. Необхідно обрати зі ст.141 - 142 декілька завдань із виразами та задачами (по 3 завд.) і розв'язати самостійно. Замість виразів можна обрати нерівності чи геометричне завдання. 25.05 - 29.05 Повторення вивченого у 2 класі 1. Повторюємо таблицю множення 2. Обираємо із розділу "Повторення вивченого" зі ст. 143 і далі - чотири задачі, чотири завдання із виразами та чотири задання із нерівностями або геометричними завданнями і намагаємося їх виконати самостійно.
І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мережі Спілкування в Інтернеті 06.12. 2024 Контрольне тестування Спілкування в Інтернеті Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 13.11.2024 Контрольне тестування Інформаційні процеси та мережі П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 6 зразок підписування робіт 11.10.2024 Створіть власну презентацію на тему “Мої захоплення”. Для роботи можете використати будь-який сервіс, пр...
Підсумкове оцінювання І семестр Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 05.11 10.12 Контрольне тестування Створення проєкту 1. Цифрове середовище для навчання та співпраці 2. Візуальний контент Створення сайту-портфоліо. 10.12.2024 Створення проєкту Завдання. Створення сайту-портфоліо. 1. Авторизуватися на сайті Canva. 2. Обрати шаблон — Сайт. 3. Обрати шаблон, який Вам сподобається. У презентації запропоновано приблизні розділи сайту-портфоліо, але Ви можете створити свої розділи. Наповнюємо контентом про себе та свою творчість. Надаємо доступ для перегляду Вашій вчительці/Вашому вчителю. bidenkoalla1977@gmail.com Відеоінструкція Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольн...
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 30.09.2024 18.11.2024 09.12.2024 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення тема 2. Алгоритми та програми 1 тема 3. Алгоритми та програми 30.09.2024 Контрольне тестування Кодування даних та апаратне забезпечення П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 18.11.2024 Практична робота тема 2. Алгоритми та програми 1 практична робота Прості лінійні програми зразок підписування робіт Виконати практичну роботу за наступним завданням: Для створення програм можна використати онлайн середовище програмування в Python https://www.online-python.com/ або https://create.withcode.uk/ Якщо відсутня будь-яка можливість програмувати на...
Комментарии
Отправить комментарий