2 клас Я досліджую світ 2019-2021



Навчальні матеріали на 2020-2021 н.р. 
Матеріали надсилайте на електрону адресу  sidniuk@gmail.com        або на Viber
28 травня 
Доброго ранку!
Урон -екскурсія " Літо "
Перегляньте відео і виконайте завдання :




Молодці ! Дякую за роботу!

27 травня 
Доброго дня !
Сьогодні ми поговоримо про  рослини влітку
 Перегляньте відео і виконайте завдання.


Дякую за роботу. Молодці!
7 травня
Доброго дня!
Сьогодні ми поговоримо про свята.
Незабаром ми будемо відзначати День Матері. Це свято відзначають у другу неділю травня.В цьому році - 9 травня

Від дня нашого народження поруч з нами була найкраща, найпотрібніша, найрідніша мама! Це перше слово, яке ви вимовили в своєму житті . Мама! Це вона тримала вашу тремтячу руку, коли ви вперше переступили поріг другої вашої домівки - школи! Це вона єдина і найкраща людина, до якої ми несемо свої радощі і невдачі. І треба бачити її в цю хвилину. На її обличчі всі почуття, як на чистому листочку - і безмежна всепробачаюча любов, радість, хвилювання, віра в вас. Ця віра вселяє в нас надію, робить нас чистішими, справедливішими, людянішими. Немає слів,щоб виразити нашу вдячність нашим мамам і тому сьогодні ми просто кладемо до їх ніг нашу любов.




 Добрі слова для мами

-Діти,я вам пропоную зараз написати найдобріші, найтепліші та найніжні слова для ваших мам. А коли ви напишете, хто матиме бажання, нам їх зачитає.

-Молодці! 

Прислів’я про матір:

·        У кого є ненька, у того й головонька гладенька.

·        Нема того краму, щоб купити маму.

·        Тільки в світі правди, що рідная мати.

·        Які мама й татко, таке й дитятко.

·        Нема цвіту кращого від маківочки, нема роду милішого від матіночки.

·        Там земля мила, де мати породила.

·        Святе слово - рідна матір.

·        За науку - цілуй маму в руку.

·        Шануй рідну неньку - буде тобі скрізь гладенько.


Вікторина для мами

Підсумок уроку.

-         Отже, діти, на сьогоднішньому занятті ми з вами теплим словом згадували наших любих матусь. Любіть та шануйте своїх мам,адже,вона є найсвятішою людиною у вашому житті,яка з вами буде завжди і в радості ,і в горі. Обов’язково  привітайте своїх матусь у неділю.

-         Дякую вам за увагу та активну участь. До побачення!


6 травня 
Доброго дня !

Тема уроку : Проєкт "Допомогти природі може кожен"















Опрацюйте ст. 108 у підручнику.
Прочитайте матеріал. Перекажіть своїм рідним.
Оберіть завдання , над яким працюватимете.
1. Перші весняні квіти.
2. Перелітні птахи.
3.Тварини, які занесенідо Червоної книги.
4.Складіть правила допомоги рослинам і тваринам.
 В класі презентуєте свої роботи.
Дякую !

Завдання з 19 по 23 квітня
23 квітня
Доброго дня діти! 
Тема : Птахи рідного краю .
                

Перегляньте відео.

Перегляньте відео : Перелітні птахи рідного краю.
Розкажіть батькам ,що ви дізналися цікавого.
 Яких перелітних птахів запам`ятали?
Намалюйте малюнок перелітного птаха і підпишіть його.
Дякую за роботу!
22 квітня 
Доброго дня!
Тема :Спостереження за птахами. Всесвітній день Землі.

                  

Перегляньте відео і відгадайте загадки
 Заповніть друкований зошит на сторінці 45.
Виконайте тест.
Код доступу 7042243
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
 Поспостерігайте , які птахи уже прилетіли до нас.
-Як змінилася природа з настанням тепла?
-Які дерева квітнуть?
-Які квіти розпускаються ?
- Яке небо?
Розкажіть батькам про свої спостереження.
Сьогодні ми поговоримо про збереження нашої планети, про бережне ставлення до природи. Дасте відповідь на запитання:Чому не можна забруднювати навколишнє середовище?
Перегляньте відео до Дня Землі.

Послухайте казку

Вікторина
 
Дякую за роботу!

19 квітня
Доброго дня !
Тема : Птахи принесли на крилах весну.
 Перегляньте відеопрезентацію уроку:



Перегляньте відео.


Попрацюйтез підручником . ст 104
Дайте відповіді на запитання з підручника.
 Підсумок уроку.

Гра «Продовж речення»

-         На уроці я дізнавася…

-         Найбільшим відкриттям для мене було…

-         Сьогодні дома я розповім...

.             Дякую за роботу!   

Д

Завдання з 12 квітня по 16 квітня
16 квітня
Доброго дня !
Тема: Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники?



Сторінка – „сторінка досліджень” 


- Розгляньте мураху.

 - Полічіть, із скількох частин складається його тіло.

 - Назвіть ці частини. (Голова, груди, черевце).

 - Полічіть, скільки ніг у мурахи, з якої частини тіла вони ростуть.

 - Розгляньте малюнок самки. Чим вона відрізняється від інших мурах?

 - Чим комахи відрізняються від інших тварин?

 ( Тіло вкрите твердою оболонкою, мають три пари ніг, відкладають яйця, але не висиджують їх, пересуваються на 6 ногах, можуть літати). 





Презентація «Як живуть мурахи»











Закріплення вивченого.

1.З переліченого вибрати ознаки, властиві лише комахам.

 - Пересуваються на чотирьох ногах.

 - Відкладають яйця і висиджують їх.

 - Тіло вкрите твердою оболонкою (хітином).

 - Народжують малят і вигодовують їх молоком.

 - Відкладають яйця, але не висиджують їх.

 - Пересуваються на двох ногах, літають.

 - Тіло покрите шерстю.

 - Пересуваються на шести ногах, можуть літати. 

 2.Мурахи – частина живої природи. Доведіть це твердження.

(Народжуються, дихають, живляться, ростуть, розвиваються, розмножаються, вмирають).

3. Серед перелічених назв тварин назвіть корисні комахи.

 Бджола, джміль, яблунева плодожерка, хрущ, колорадський жук, сонечко, мурашки, муха, тля.

4. Серед перелічених назв тварин назвіть комахи.

 Джміль, оса, ластівка, метелик, водомірка, кажан, блоха, жаба, краб, мурашка. 

 Підсумок уроку

 

—    Чим живляться мурашки?

—    Які обов’язки виконують мурашки у своєму мурашнику?

—    Чому ліс здоровий і чистий там, де є мурашники? (Мурашки рятують ліс, знищуючи гусінь і шкідливих комах.)

—    Як потрібно берегти мурашок? (Не можна руйнувати мурашники.)

Гра «Продовж речення»

-         На уроці я дізнавася…

-         Найбільшим відкриттям для мене було…

-         Сьогодні дома я розповім....                



15 квітня
Доброго дня !

Тема уроку:Мурахи рідного краю.
Опрацювати у підручнику ст.103.
Розглянути ілюстрацію і скласти розповідь про життя мурашок.
Перегляньте відео і розкажіть ,що цікавого дізналися.







Руханка !


Виконайте тест
Код доступу 9373002
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до  18 квітня


   Дякую за роботу!

12 квітня
Доброго дня!


Тема уроку : Як живуть мурахи.




Перегляньте відео:


Опрацюйте ст.102 у підручнику
Заповніть ст.44 у друкованому зошиті.


Дякую за роботу! Молодці!

Завдання з 5 квітня по 9 квітня
9 квітня
Доброго дня діти !
                        
Тема уроку: Малим комахам усе під силу.





                                     Руханка


 Цікаве про комах

                                    

Робота з підручником.
Опрацюйте ст 101.
Розкажіть своїм рідним , про що дізналися.
Розгляньте будову комахи.
-За якою ознакою їх об`єднують.
Підсумок уроку.
Дякую за роботу.

8 квітня 
Доброго дня мої учні !
Вітаю вас на уроці "Я досліджую світ"
Тема уроку : Тварини рідного краю"

Перегляньте відео:



                           Гра " П`ятий зайвий"




Підготувати повідомлення  " Цікаве про тварин рідного краю"

Дякую за роботу!

5 квітня
Доброго дня.



Тема сьогоднішнього уроку :ДОМАШНІ УЛЮБЛЕНЦІ

--З одним із цих улюбленців ми вирушило у подорож.

 --А з ким саме,  ми дізнаємось, коли відгадаємо загадку.

6. Робота з загадкою.

     Чи то миша, чи то ні –
      Щоки чимось напхані,
      Поза щоки зерна так
      Напихає цей  ….. .



--Які ознаки тваринки допомогли  відгадати загадку?

--Чому тварин називають «меншими братами» людини?

--До якої природи відносять тварин? Доведіть свою думку.

-- Яких ще тваринок,  люди утримують у себе вдома?

-- І хоча вони зовсім поруч, чи можемо ми сказати , що знаємо про них усе?

7. Проблемні питання

-1. Чи знаємо, як правильно за ними доглядати?

            2. Що вони відчувають?

                                        3. Чи достатньо уваги ми їм приділяємо?

                                        4. Для чого людина тримає домашніх тварин?

Перегляньте відео


Про яких домашніх улюбленців розповідається?

РУХАНКА


МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА

1.     В Оксанки є  200 гривень.  Які речі  вона може придбати для свого улюбленця?(Котика)

Запропоновані предмети:  мисочка для їжі – 30грн;  іграшкова мишка – 30грн; щіточка для догляду за хутром – 20грн;  корм для кішок – 30грн; м’яка хатинка -  100грн; морква – 5грн;  рибка – 10грн; кістки -15грн.

 

2.     В Миколки є  200 гривень.  Які речі  він може придбати для свого улюбленця?(Хом’ячка)

Запропоновані предмети:  мисочка для їжі – 30грн;  іграшкова мишка – 30грн; щіточка для догляду за хутром – 20грн;  корм для кішок – 30грн; м’яка хатинка -  100грн; морква – 5грн;  рибка – 10грн; кістки -15грн.







Завдання з 29 березня по 02 квітня
2 квітня 
Доброго дня!
Повторення вивченого матеріалу.
Продовж реченя : Тварини належать до ....

До диких тварин належать....
Вправа " Мікрофон"
-Хто піклується про диких тварин?
- Чим вигодовують дитинчат?
- Чим вкрите тіло тварин?

Сьогодні ми поговоримо про свійських тварин.
Перегляньте відео .
-Що нового і цікавого дізналися?
Робота з підручником.

Прочитайте матеріал на ст. 99-100
Дайте відповіді на запитання з підручника.



Поясніть , чому кінь сійська тварина.
Міркуйте так:
" Свійських тварин доглядає людина,годує та лікує.Про коня людина піклується. Тому кінь - свійська тварина."



Закріплення вивченого матеріалу. 



Підсумок уроку.

Дякую за роботу!!!

01 квітня 
Доброго дня!

Повторимо ,що ти знаєш про диких тварин ?
Вправа "Мозковий штурм"
-Яких тварин називають дикими?
- Назви диких тварин, які ходять, стрибають,плавають,повзають.
- Де живуть дикі тварини?
- З яких частин складається тіло тварин?
Послухай українську народну казку "Лисиця та їжак"


Герої казки?
Яка лисиця? Який Їжак?
Чого навчає ця казка?
Робота з підручником ст. 98 Прочитайте цю казку з підручника.
- Назви зображених тварин. - Де вони живуть?
-Розкажи про лисицю і їжака.
- Чим вони подібні? - Чим відрізняються?

Перегляньте відео .

-Які ознаки живих організмів мають дикі тварини?
Робота в друкованому зошиті ст.42
Запам`ятай!
Тварини - живі організми.Тварин дуже багато .Усі вони живуть у різних місцях.
Підсумок уроку.
- Що нового дізналися?
-Що сподобалося?

29 березня
Доброго дня мої учні ! Гарної роботи вам бажаю!
Сьогодні ми поговоримо про диких тварин.
Дізнаємося особливості диких тварин.
1.Перегляньте відео

-На які групи діляться тварини?
- З яких частин складається тіло тварин?
2. Попрацюймо з підручником. ст.97 Прочитайте текст,
 виконайте завдання, дайте відповіді нас запитання.

Перегляньте відео.

-Що цікавого дізналися після перегляду відео?
Розкажіть своїм рідним.
Дякую за роботу.



28 грудня
1.Перегляньте відео за посиланням:



Дослідіть подібні та відмінні ознаки снігу та льоду.
Завдання в підручнику ст.63-64
3.Виконайте тест до 28 грудня до18 год
Код доступу 1839461
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
24 грудня
1.Виконати завдання в друкованому зошиті ст.24-25.
2. Прочитати казку " Казка про зиму".Відповідати на запитання. 3.Переказувати казку.
Завдання на 21 грудня
1. Перегляньте відео за посиланням.


2.Опрацювати в підручнику ст.-61-62
дати відповіді на запитання.

Доброго дня, Опрацюйте завдання на 18 грудня
Тема:Вода та її властивості.Використовую воду ощадливо.
Перегляньте відео.

1.Опрацювати в підручнику ст.51-55
2.Дати відповіді на запитання.
3. Пройти тест за посиланням 




7 жовтня ( середа )
Тема:Моє сміття у лісі.
Переглянути мультфільм " Консервна бляшанка" (уроки тітоньки Сови)
8 жовтня (четвер)
Тема; Спостереження за поведінкою тварин.
Прочитати на 24-25 ст. підручника матеріал по темі.
Переглянути відео.


Навчальні матеріали за 2010-2020 н.р.
1. Прочитати на 96 ст. підручника текст "Особливості життя тварин навесні".

2. Заповнити сторінки друкованого зошита із цієї теми (2-А кл. ст 52).

3. Прочитати на 97-98 ст. підручника текст "Дикі тварини", "Лисиця і їжак".

4. Заповнити сторінки друкованого зошита із цієї теми (2-А кл. ст. 53).

5. Пройти тест "Які зміни відбуваються в житті звірів навесні".

https://naurok.com.ua/test/start/6035

23.03 - 27.03
1. На ст. 98 підручника повторити українську народну казку "Лисиця та Їжак". Пригадати ознаки живих організмів. Відповісти на запитання.
2. На ст. 99-100 опрацювати тему "Свійські тварини".
3. Заповнити сторінки друкованого зошита із цієї теми (ст. 54).

06.04 - 10.04
1. На ст. 100 підручника опрацювати тему "Домашні улюбленці".
2. Відповісти на запитання.
3. Заповнити сторінки друкованого зошита із цієї теми.

13.04 - 17.04
Вивчаємо тему "Комахи"













2. Опрацьовуємо статтю "Малим комахам усе під силу" на ст. 101-102. Читаємо, відповідаємо на запитання.
3. Вивчаємо будову комахи за схемою.
4. Запам'ятовуємо, що комахи мають 6 лапок.
5. Заповнюємо відповідні завдання теми у друкованому зошиті.

6. Опрацьовуємо статтю "Як живуть мурахи" на ст. 102 -103.

20.04 - 24.04
Вивчаємо тему "Птахи"












1. Опрацювати статтю "Птахи принесли на крилах весну" на 104-105 ст. підручника. 
2. Розглянути та вивчити будову птаха.
3. Знати суттєву відмінність птахів від інших тварин. (Тіло вкрите пір'ям).
3. Відповісти на запитання. За потреби, відшукати необхідну інформацію в енциклопедії, інтернеті. 
4. Заповнити сторінки друкованого зошита, що відповідають даній темі. 


27.04 - 01.05
Вивчаємо тему "Риби"







1. Опрацьовуємо статтю "Мешканці водойм" на 106 - 107 ст. підручника.
2. Розглянути та вивчити будову риби.
3. Знати суттєву відмінність риб від інших тварин. (Тіло вкрите лускою).
3. Відповісти на запитання. За потреби, відшукати необхідну інформацію в енциклопедії, інтернеті. 
4. Заповнити сторінки друкованого зошита, що відповідають даній темі. 


04.05 - 08.05
1. Опрацьовуємо статтю "Проект "Допомогти природі може кожний" на ст. 108.
2. Обговорити зміст прочитаного, доповнивши відомостями про те, як у Вашій сім'ї дбають про природу. Та, як економно користуватися природними ресурсами.
3. Усно виконати ігрові розвивальні завдання на ст. 109 - 110, "Я вже знаю та вмію!".

11.05 - 15.05
Пізнаємо свій рідний край.
1. Опрацьовуємо тексти на ст. 26 - 27 за завданнями та запитаннями.
2. Після опрацювання статей, необхідно знати назву своєї країни, її столицю, назву міста та її походження, свою адресу.
3. Заповнити сторінки друкованого зошита, що відповідають даній темі (якщо не заповнені).

18.05 - 22.05
1. Оновлюємо знання про глобус та карту України.





2. Опрацьовуємо тексти на ст. 28 - 33 за завданнями та запитаннями.
2. Після опрацювання статей, необхідно знати якої форми наша планета, як вона обертається, як відбувається зміна дня та ночі, пір року, що називається глобусом, яким кольором на ньому позначено сушу та воду. Якщо вдома є глобус, знайдіть на ньому Україну. По карті: що зображують на карті, якого розміру, умовні позначення, кольори.
3. Заповнити сторінки друкованого зошита, що відповідають даній темі (якщо не заповнені).

25.05 - 29.05
1. Уважно переглядаємо друкований зошит. Знаходимо сторінки що не заповнені.
2. Знаходимо та опрацьовуємо ці теми у підручнику та заповнюємо сторінки у друкованому зошиті.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас