2 клас Я досліджую світ 2019-2021
Дякую за роботу. Молодці!
Від дня нашого
народження поруч з нами була найкраща, найпотрібніша, найрідніша мама! Це перше
слово, яке ви вимовили в своєму житті . Мама! Це вона тримала вашу тремтячу
руку, коли ви вперше переступили поріг другої вашої домівки - школи! Це вона
єдина і найкраща людина, до якої ми несемо свої радощі і невдачі. І треба
бачити її в цю хвилину. На її обличчі всі почуття, як на чистому листочку - і
безмежна всепробачаюча любов, радість, хвилювання, віра в вас. Ця віра вселяє в
нас надію, робить нас чистішими, справедливішими, людянішими. Немає слів,щоб
виразити нашу вдячність нашим мамам і тому сьогодні ми просто кладемо до їх ніг
нашу любов.
Добрі слова для мами
-Діти,я вам пропоную зараз написати найдобріші,
найтепліші та найніжні слова для ваших мам. А коли ви напишете, хто матиме
бажання, нам їх зачитає.
Прислів’я про
матір:
·
У
кого є ненька, у того й головонька гладенька.
·
Нема
того краму, щоб купити маму.
·
Тільки
в світі правди, що рідная мати.
·
Які
мама й татко, таке й дитятко.
·
Нема
цвіту кращого від маківочки, нема роду милішого від матіночки.
·
Там
земля мила, де мати породила.
·
Святе
слово - рідна матір.
·
За
науку - цілуй маму в руку.
·
Шануй
рідну неньку - буде тобі скрізь гладенько.
Підсумок уроку.
-
Отже, діти, на
сьогоднішньому занятті ми з вами теплим словом згадували наших любих матусь.
Любіть та шануйте своїх мам,адже,вона є найсвятішою людиною у вашому житті,яка
з вами буде завжди і в радості ,і в горі. Обов’язково привітайте своїх матусь у неділю.
-
Дякую вам за увагу
та активну участь. До побачення!
Гра «Продовж речення»
- На уроці я дізнавася…
- Найбільшим відкриттям для мене було…
- Сьогодні дома я розповім...
. Дякую за роботу!
Д
-
Розгляньте мураху.
- Полічіть, із скількох частин складається
його тіло.
- Назвіть ці частини. (Голова, груди, черевце).
- Полічіть, скільки ніг у мурахи, з якої
частини тіла вони ростуть.
- Розгляньте малюнок самки. Чим вона
відрізняється від інших мурах?
- Чим комахи відрізняються від інших тварин?
( Тіло вкрите твердою оболонкою, мають три пари ніг, відкладають яйця, але не висиджують їх,
пересуваються на 6 ногах, можуть літати).
1.З
переліченого вибрати ознаки, властиві лише комахам.
- Пересуваються на чотирьох ногах.
- Відкладають яйця і висиджують їх.
- Тіло вкрите твердою оболонкою (хітином).
- Народжують малят і вигодовують їх молоком.
- Відкладають яйця, але не висиджують їх.
- Пересуваються на двох ногах, літають.
- Тіло покрите шерстю.
- Пересуваються на шести ногах, можуть літати.
2.Мурахи – частина живої природи. Доведіть це
твердження.
(Народжуються, дихають,
живляться, ростуть, розвиваються, розмножаються, вмирають).
3.
Серед перелічених назв тварин назвіть корисні комахи.
Бджола, джміль, яблунева плодожерка, хрущ,
колорадський жук, сонечко, мурашки, муха, тля.
4.
Серед перелічених назв тварин назвіть комахи.
Джміль, оса, ластівка, метелик, водомірка,
кажан, блоха, жаба, краб, мурашка.
Підсумок уроку
— Чим живляться мурашки?
— Які обов’язки виконують мурашки у своєму
мурашнику?
— Чому ліс здоровий і чистий там, де є
мурашники? (Мурашки рятують ліс, знищуючи гусінь і шкідливих комах.)
— Як потрібно берегти мурашок? (Не можна
руйнувати мурашники.)
Гра «Продовж речення»
-
На
уроці я дізнавася…
-
Найбільшим
відкриттям для мене було…
- Сьогодні дома я розповім....
Руханка
Тема сьогоднішнього уроку :ДОМАШНІ УЛЮБЛЕНЦІ
--З
одним із цих улюбленців ми вирушило у подорож.
--А з ким саме, ми дізнаємось, коли відгадаємо загадку.
6. Робота з загадкою.
Чи то миша, чи то ні –
Щоки
чимось напхані,
Поза
щоки зерна так
Напихає цей ….. .
--Які
ознаки тваринки допомогли відгадати
загадку?
--Чому
тварин називають «меншими братами» людини?
--До
якої природи відносять тварин? Доведіть свою думку.
--
Яких ще тваринок, люди утримують у себе вдома?
--
І хоча вони зовсім поруч, чи можемо ми сказати , що знаємо про них усе?
7. Проблемні питання
-1. Чи знаємо, як правильно за ними доглядати?
2. Що
вони відчувають?
3. Чи
достатньо уваги ми їм приділяємо?
4. Для чого людина тримає домашніх тварин?
Перегляньте відео
Про яких домашніх улюбленців розповідається?
МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА
1.
В Оксанки є 200 гривень.
Які речі вона може придбати для
свого улюбленця?(Котика)
Запропоновані
предмети: мисочка для їжі – 30грн; іграшкова мишка – 30грн; щіточка для догляду
за хутром – 20грн; корм для кішок –
30грн; м’яка хатинка - 100грн; морква –
5грн; рибка – 10грн; кістки -15грн.
2.
В Миколки є 200 гривень.
Які речі він може придбати для
свого улюбленця?(Хом’ячка)
Запропоновані
предмети: мисочка для їжі – 30грн; іграшкова мишка – 30грн; щіточка для догляду
за хутром – 20грн; корм для кішок –
30грн; м’яка хатинка - 100грн; морква –
5грн; рибка – 10грн; кістки -15грн.
Закріплення вивченого матеріалу.
-Які ознаки живих організмів мають дикі тварини?
Дослідіть подібні та відмінні ознаки снігу та льоду.
2. Заповнити сторінки друкованого зошита із цієї теми (2-А кл. ст 52).
3. Прочитати на 97-98 ст. підручника текст "Дикі тварини", "Лисиця і їжак".
4. Заповнити сторінки друкованого зошита із цієї теми (2-А кл. ст. 53).
5. Пройти тест "Які зміни відбуваються в житті звірів навесні".
https://naurok.com.ua/test/start/6035
23.03 - 27.03
1. На ст. 98 підручника повторити українську народну казку "Лисиця та Їжак". Пригадати ознаки живих організмів. Відповісти на запитання.
2. На ст. 99-100 опрацювати тему "Свійські тварини".
3. Заповнити сторінки друкованого зошита із цієї теми (ст. 54).
06.04 - 10.04
1. На ст. 100 підручника опрацювати тему "Домашні улюбленці".
2. Відповісти на запитання.
3. Заповнити сторінки друкованого зошита із цієї теми.
13.04 - 17.04
Вивчаємо тему "Комахи"
27.04 - 01.05
Вивчаємо тему "Риби"
04.05 - 08.05
1. Опрацьовуємо статтю "Проект "Допомогти природі може кожний" на ст. 108.
2. Обговорити зміст прочитаного, доповнивши відомостями про те, як у Вашій сім'ї дбають про природу. Та, як економно користуватися природними ресурсами.
3. Усно виконати ігрові розвивальні завдання на ст. 109 - 110, "Я вже знаю та вмію!".
11.05 - 15.05
Пізнаємо свій рідний край.
1. Опрацьовуємо тексти на ст. 26 - 27 за завданнями та запитаннями.
2. Після опрацювання статей, необхідно знати назву своєї країни, її столицю, назву міста та її походження, свою адресу.
3. Заповнити сторінки друкованого зошита, що відповідають даній темі (якщо не заповнені).
18.05 - 22.05
1. Оновлюємо знання про глобус та карту України.
2. Після опрацювання статей, необхідно знати якої форми наша планета, як вона обертається, як відбувається зміна дня та ночі, пір року, що називається глобусом, яким кольором на ньому позначено сушу та воду. Якщо вдома є глобус, знайдіть на ньому Україну. По карті: що зображують на карті, якого розміру, умовні позначення, кольори.
3. Заповнити сторінки друкованого зошита, що відповідають даній темі (якщо не заповнені).
25.05 - 29.05
1. Уважно переглядаємо друкований зошит. Знаходимо сторінки що не заповнені.
2. Знаходимо та опрацьовуємо ці теми у підручнику та заповнюємо сторінки у друкованому зошиті.
Комментарии
Отправить комментарий