2 клас Інформатика 2019-2021
Якщо є запитання залишайте повідомлення на електрону адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
2- Б клас (05.05. 2021 р.)
Урок на тему : Складені сюжетні геометричні задачі
1. Опрацюйте сторінку підручника 👇👇👇
2. Перегляньте 👀 відео-урок до практичної роботи 👇
посилання для роботи з сайтом Скретч https://scratch.mit.edu/
3.Виконайте практичну роботу за інструкцією .
Урок на тему : Складені сюжетні геометричні задачі
1. Опрацюйте сторінку підручника 👇👇👇
2. Перегляньте 👀 відео-урок до практичної роботи 👇
посилання для роботи з сайтом Скретч https://scratch.mit.edu/
3.Виконайте практичну роботу за інструкцією .
(2-А 20.04/ 2-Б 21.04)
Урок на тему: Прості сюжетні геометричні задачі
Виконайте вправи на уважність та логіку
Складіть пазл та знайдіть свій регіон проживання
Виконайте вправи на уважність та логіку
Складіть пазл та знайдіть свій регіон проживання
(2-А 13.04/ 2-Б 14.04)
Урок на тему Сюжетно геометричні задачі
1. Виконати вправи на уважність та логіку.
2.Виконай практичне завдання "Пісчаний пейзаж"
2.Виконай практичне завдання "Пісчаний пейзаж"
Користуючийсь сайтом https://thisissand.com/, створи власний малюнок та надішли його вчителю на електронну скриньку вкавши прізвище та ім'я.
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Поради як працювати на сайті.
(2-А 06.04/ 2-Б 07.04)
Урок на тему: Інформаційні моделі.
Ознайомтесь з основними поняттями інформаційної моделі.
https://29a.ch/sandbox/2011/neonflames/# створіть власну комп'ютерну модель зоряного неба . Готову роботу, по можливості, завантажте та надішліть вчителю на електронну скриньку вкавши прізвище та ім'я.
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Зразок зоряного неба
(2-А 30.03/ 2-Б 31.03)
Урок на тему: Сортування та впорядкування об'єктів за певною ознакою
Виконайте вправи
Виконайте вправи
22.12 та 23.12 2020 року
Урок: Комбінування об'єктів.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію.
2. Виконай завдання.
3. Склади пазл "Подорож"
4. Склади пазл "Зая на відпочинку"
08.12 та 09.12 2020 року
Урок: Порівняння та впорядкування об'єктів.
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
Вправа 5
06.10 та 07.10 2020 року
Урок на тему: Правдива та неправдива інформація .
1. Перегляньте відео
2. Прочитайте параграф підручника
3. Виконайте вправу
Начальні матеріали за 2019-2020 н.р.
Малюнки та роботи 2-А класу 👉 ❤
2- А клас (18.05. 2020 р.)
Урок на тему : Складання власних графічних алгоритмів
1. Опрацюйте сторінку підручника 👇👇👇
Урок на тему : Складання власних графічних алгоритмів
1. Опрацюйте сторінку підручника 👇👇👇
2-Б клас
22.05.2020
1. Опрацювати тему «Графічний
алгоритм» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.107-108
3. Виконати практичну роботу за
підручником стор.108. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
а). Заходимо у меню Створити
б). Натискаємо котика з плюсом
в). Виконуємо малюнок біле латаття
г). Фотографуємо готову роботу
д). Надсилаємо фото на електр. адресу
Бажаю
творчих успіхів!
15.05.2020
1. Опрацювати тему «Складання графічних
алгоритмів» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.104-105
3. Виконати практичну роботу за
підручником стор.105. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
а). Заходимо у меню Створити
б). Натискаємо котика з плюсом
в). Виконуємо малюнок вухатого їжака
г). Фотографуємо готову роботу
д). Надсилаємо фото на електр. адресу
Бажаю
творчих успіхів!
08.05.2020
1. Опрацювати тему «Складання
власних графічних алгоритмів» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.99-100
3. Виконати практичну роботу за
підручником стор.100. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
а). Заходимо у меню Створити
б). Натискаємо котика з плюсом
в). Виконуємо малюнок мордочки тварини
г). Фотографуємо готову роботу
д). Надсилаємо фото на електр. адресу
Бажаю
творчих успіхів!01.05.2020
1. Опрацювати тему «Створення
малюнка за готовим алгоритмом» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.96-97
3. Виконати практичну роботу за
підручником стор.96-97. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
Можна скористатися відео-підказкою
щодо виконання практичної роботи розміщеної у 2-А від 04.05
а).Заходимо у меню Створити
б).Натискаємо котика з плюсом
в).Виконуємо малюнок рибок
г).Фотографуємо готову роботу
д).Надсилаємо фото на електр. адресу
Бажаю
творчих успіхів!Васильєва Поліна |
Васильєва Поліна |
Ласінська Софія |
Матвієнко Аня |
Матвієнко Аня |
Матвієнко Аня |
Матвієнко Аня |
Матвієнко Аня |
Васильєва Поліна |
Ласінська Софія |
Ласінська Софія |
Матвієнко Аня |
Матвієнко Аня |
Матвієнко Аня |
Ласінська Софія |
2- А клас (04.05. 2020 р.)
Урок на тему : Створення малюнків з готовими алгоритмами
1. Опрацюйте сторінку підручника 👇👇👇
2. Перегляньте 👀 відео-урок до практичної роботи 👇
посилання для роботи з сайтом Скретч https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
3.Виконайте практичну роботу за інструкцією .
2-Б
24.04.2020
1. Опрацювати тему «Створення
малюнка за готовим алгоритмом» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.92-94
2. Виконати вправи розміщені (вказані нище)
3. Виконати практичну роботу за
підручником стор.93. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
Можна скористатися відео-підказкою щодо виконання
практичної роботи розміщеної у 2-А від 27.04
а).Заходимо у меню Створити
б).Натискаємо котика з плюсом
в).Виконуємо малюнок пташок
г).Фотографуємо готову роботу
д).Надсилаємо фото на електр. адресу
Бажаю
творчих успіхів!
2- А клас (27.04. 2020 р.)
Урок на тему : Створення малюнків з готовими алгоритмами
1. Опрацюйте сторінку підручника 👇👇👇
2. Виконайте вправи
3. Перегляньте 👀 відео-урок до практичної роботи 👇
посилання для роботи з сайтом Скретч https://scratch.mit.edu/
4.Виконайте практичну роботу за інструкцією .
2-Б
17.04.2020
1. Опрацювати тему «Складені
сюжетні геометричні задачі» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.89-90
2. Виконати практичну роботу за підручником
стор.90. Для виконання практичного завдання використовуємо онлайн-платформу
Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
Можна скористатися відео-підказкою щодо виконання
практичної роботи розміщеної у 2-А від 13.04
а).Заходимо у меню Створити
б).Натискаємо котика з плюсом
в).Виконуємо малюнок бджілки
г).Фотографуємо готову роботу
д).Надсилаємо фото на електр. адресу
Бажаю
творчих успіхів!2- А клас (13.04. 2020 р.)
Урок на тему : Складені сюжетні геометричні задачі
1. Опрацюйте сторінку підручника 👇👇👇
2. Перегляньте 👀 відео-урок до практичної роботи 👇
посилання для роботи з сайтом Скретч https://scratch.mit.edu/
3.Виконайте практичну роботу за інструкцією .
2-Б
10.04.2020
1. Опрацювати тему «Складені
сюжетні геометричні задачі» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.85-86
2. Виконати практичну роботу за
підручником стор. 86. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
а).Заходимо у меню Створити
б).Натискаємо котика з плюсом
в).Виконуємо малюнок овечки
г).Фотографуємо готову роботу
д).Надсилаємо фото на електр. адресу
Бажаю
творчих успіхів!
Урок на тему : Складені сюжетні геометричні задачі
1. Опрацюйте сторінку підручника 👇👇👇
2. Перегляньте 👀 відео-урок до практичної роботи 👇
посилання для роботи з сайтом Скретч https://scratch.mit.edu/
3.Виконайте практичну роботу за інструкцією .
2-Б
27.03.2020
У вільну хвилинку можна попрацювати над Ігровими завданнями на логіку
1. Опрацювати тему «Прості сюжетні
геометричні задачі» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.82-83
2. Виконати вправи на уважність
та логіку, скласти пазл (вказані нище)
3. Виконати практичну роботу за
підручником стор. 82-83. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
1.
Заходимо у меню
Створити
2. Натискаємо котика з плюсом
3. Виконуємо малюнок орнаменту
4. Фотографуємо готову роботу
5.
Надсилаємо фото на
електр. адресу
2 А класУрок на тему: Прості сюжетні геометричні задачі (30.03.2020)
Виконайте вправи на уважність та логіку
Складіть пазл та знайдіть свій регіон проживання
2-Б
Опрацювати разом з батьками тему
«Сюжетні геометричні задачі» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.79-80
Виконати вправу1 на уважність та
логіку, вправу2 «Танграм» (вказані нище у 2-Акл.)
Виконати практичну роботу за
підручником стор. 79-80. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч (інструкція щодо завантаження в уроці від 13.03)
1.
Заходимо у меню
Створити
2. Натискаємо котика з плюсом
3. Виконуємо малюнок весняних квітів пролісків
4. Фотографуємо готову роботу
5.
Надсилаємо на електр.
адресу
Творчих успіхів всім!
Творчих успіхів всім!
Урок на тему Сюжетно геометричні задачі (23.03.2020)
1. Виконати вправи на уважність та логіку.
2. Виконати вправу "Тангран". Зіграти в коротку гру. (перевонайтесь що флеш-плеєр увімкнений)
Ця гра базується на п'яти (семи) геометричних фігурах - предметах набору Tangram.
Завдання полягає в тому, щоб перекрити чотири форми (коротка гра) або десяти форм (довга гра) за мінімально можливий час.
Гра Тангран
2. Виконати вправу "Тангран". Зіграти в коротку гру. (перевонайтесь що флеш-плеєр увімкнений)
Ця гра базується на п'яти (семи) геометричних фігурах - предметах набору Tangram.
Завдання полягає в тому, щоб перекрити чотири форми (коротка гра) або десяти форм (довга гра) за мінімально можливий час.
Гра Тангран
3. Практичне завдання.
Намалювати листівку за допомогою ліній, пташок, стрілочок, листочків, квіточок, геометричних та більш чудернацьких фігур – кожен колір має свій набір інструментів, які відрізняються масштабом, прозорістю, формою тощо. Вам потрібно просто водити стрілочкою на полотні, все інше зробить редактор.
Намалювати листівку за допомогою ліній, пташок, стрілочок, листочків, квіточок, геометричних та більш чудернацьких фігур – кожен колір має свій набір інструментів, які відрізняються масштабом, прозорістю, формою тощо. Вам потрібно просто водити стрілочкою на полотні, все інше зробить редактор.
Редактор онлайн
Форма для надсилання зображення Надіслати
Відео-інструкція як зберегти та завантажити файл.
Форма для надсилання зображення Надіслати
Відео-інструкція як зберегти та завантажити файл.
2-Б клас
Повторити тему «Упорядкування об’єктів
за певною ознакою» (Підручник «Я досліджую світ» Частина 2) стор.76-77
Виконати практичну роботу за
підручником стор. 76-77. Для виконання практичного завдання використовуємо
онлайн-платформу Скретч
2. Натискаємо котика з
плюсом3. Виконуємо малюнок вербових котиків у графічному редакторі
2-А клас
Якщо є запитання залишайте в додатку https://hangouts.google.com/ відсилаючи повідомлення на електрону адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна )
Урок на тему: Сортування та впорядкування об'єктів за певною ознакою
Виконайте вправи
Виконайте вправи
Виконай вправи.
Комментарии
Отправить комментарий