Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "Я все зможу!" за Дженніфер Мур-Маллінос на ст. 115-117.
Виконати тест.
Код доступу 1924965
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 25 квітня 22:00
19 квітня
Доброго дня!
Тема : Наполеглива праця - запорука успіху.
Прослухайте оповідання.
Виконайте тест.
Код доступу 7353043
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 23 квітня 23:00
Дякую!
Завдання з 12 квітня по 16 квітня
16 квітня
Доброго дня !
Сьогодні ви попрацюєте з дитячою книжкою.
1 Розчитування.
2. Прочитайте улюблену книгу " Читання для себе"
3. Прочитайте своїм рідним . " Читання для когось"
Користуйтеся пам`ятками.
4. Перекажіть твір своїм рідним.
Руханка
5. Заповніть " Щоденник читача"
6. За бажанням , намалюйте малюнок.
Рефлексія.
Дякую за роботу!
14 квітня
Доброго дня !
На уроці ви ознайомитеся з твором Леоніда Нечаєва " Про жовті грушки і червоні вушка"
Перегляньте відеоурок.
Руханка
Прочитайте твір на ст.111-112
Перекажіть рідним.
Дайте відповіді на запитання.
Виконайте тест.
Завдання необхідно виконати до 18 квітня 19:00
Код доступу 4896485
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Дякую за роботу!
13 квітня
Доброго дня!
Тема уроку :Цікаві історії пригоди . НЛО
1.Перегляньте відео уроку :
2.Прочитайте у підручнику ст.110
Руханка
3.Дайте відповіді на запитання.ст 111
4.Пройдіть тест
Код доступу 8960380
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 18 квітня 22:00
Дякую за роботу!
12 квітня
Доброго дня !
Прослухайте казку.
Прочитайте казку самостійно.
Перегляньте відео:
Код доступу 3320453
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 18 квітня 22:00
Завдання з 5 квітня по 9 квітня
9 квітня
Доброго дня !
Тема уроку:Олена Туз "Про Михася та Люка Скайвокера" Перегляньте відео.
Руханка
. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст Олени Туз "Про Михася та Люка Скайвокера" на ст. 106 - 107.
Код доступу 2912223
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 11 квітня 19:00
Дякую за роботу ! Ви всі молодці!
7 квітня
Доброго дня !
- У мене все вийде добре на уроці;
- Я впораюсьіз будь-якимзавданням;
- У мене буде гарнийнастрій;
- Я буду уважним і старанним;
- Я буду кмітливим і допитливим.
— Чудеса бувають у казках. А чи бувають чудеса у природі?
Відгадайте загадку та дізнайтесь про яке диво природи ми сьогодні будемо
читати.
Хтось
у лузі біля річки
Загубив барвисті стрічки.
Дощик вгледів, підібрав,
Небеса підперезав. (веселка)
Тема уроку:Добре тому жити , хто вміє дружити Євген Гуцало
" Під веселкою "
1.Робота з ілюстрацією. ст.104 в підручнику
•Що ви бачите на зображені?
•Як ви гадаєте про що буде це оповідання?
•Хто головний герой оповідання?
2.Робота з текстом
-Прочитайте правильно наголошуючи слова. Які з них є вам невідомі?
-Виразно прочитайте текст.Особливу увагу зверніть на діалог.Подумайте, із якою інтонацією його слід читати.
3.Руханка «Справжній друг»
Назви Назвіть оповідання, яке вивчали
на уроці.
Поясни Поясніть, як розумієте
назву оповідання.
Чому Чому Василько повернувся в село
за друзями?
Запропонуй Запропонуйте свою назву
до оповідання.
ПоділисьПоділіться цікавинками, що почули на уроці.
Подумай Подумайте та
назвіть героя,якого можна назвати
справжнім и другом.
Підсумок уроку
«Мікрофон»
-Що
ми сьогодні вивчали на уроці?
-Які
завдання тобі давалися легко? А при яких виникали труднощі?
-Які
прислів’я про дружбу ви запам’ятали?
Завдання необхідно виконати до 11 квітня 19:00
Код доступу 5953227
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
6 квітня
Доброго дня!
Тема : Робота з дитячою книгою.
1. Розчитування.
2.Прочитай твір про весну. " Читання для себе".
3. Прочитай цей твір рідним. " Читання для когось "
Користуйся пам`яткою.
Перекажи прочитане.
Чого навчає цей твір?
4. Заповни " Щоденник читача"
5. Підсумок уроку.
Дякую за роботу.
5 квітня
Доброго дня дітки!
1.Відгадайте загадки.
2.Сьогодні ми ознайомимося з віршем Ніни Куфко
" Свято пасхи недалечко" Прослухаєте казку Андрія М`ястківсього " Казочка про писанки"
3.Робота зі словами
Діти, прочитайте слова.
— Визначте, скількома буквами різняться слова.
Що означають слова? Прочитай.
Пасха- Великдень
Зичити - бажати
4.Прослухайте вірш Ніни Куфко
" Свято пасхи недалечко"
5.Самостійне читання вірша на ст.103
- Про який звичай розповідається?
-Що люди бажають один одному?
Руханка
6. Робота над картиною
7.Казка Андрія М`ястківсього " Казочка про писанки"
Розкажіть батькам ,як з`явилася писанка.
8. Гра "Збери кошик"
9.Виконай тест.
Код доступу 3087657
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до 11 квітня 22:00
Завдання з 29 березня по 02 квітня
2 квітня
Доброго ранку учні !
На уроці читання ви ще раз ознайомитеся з творчістю
Т. Г. Шевченка,з віршем " Встала весна ",
поглибите знання про рідну мову, її багатство, красу; удосконалите навички виразного читання віршів; будете вчитися аналізувати прочитане.
МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1. Робота над чистомовкою
Ба-ба-ба, ба-ба-ба!
Он на березі верба!
Бу-бу-бу, бу-бу-бу!
Доглядаємо вербу!
Бі-бі-бі, бі-бі-бі!
Сидить голуб на вербі!
Би-би-би, би-би-би!
Голуб полетів з верби
Бу-бу-бу, бу-бу-бу!
Я люблю свою вербу!
Гра «ШифрувальнИки»
Розгадайте зашифровані слова.
Вінок — нок + р + ші = ... (вірші).
Київ — їв — и + об + за + ря = ... (Кобзаря)
Робота над темою уроку
Відгадайте загадку.
У кожного народу є великі поети, яких знають усі: і дорослі і малі діти. Для українського народу таким поетом є Тарас Григорович Шевченко. Його ще називають Великим Кобзарем, бо свою найкращу книгу він назвав «Кобзар».
Прочитайте про Т.Г. Шевченка у підручнику ст.102
- Що дізналися про Шевченка Т.Г.?
Прослухайте вірш про життєвий шлях Кобзаря.
Опрацювання вірша Т. Г. Шевченка «Встала і весна…»
(Діти прослухайте вірш та уявіть почуте)
Які картини, звуки виникли у вашій уяві під час слухання вірша?
Словникова робота
Прочитайте вірш самостійно.
—Яку пору року оспівує поет у своєму вірші?
—З якою інтонацією читається вірш? (Розмірено, лірично, ніби милуючись чарівними краєвидами.)
Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання
—Які слова вірша допомагають уявити весну як живу істоту?
—Яких птахів згадує поет у вірші?
—Де він почув жайворонка? соловейка? Що вони роблять?
—Що зробила весна із землею?
—Чому земля була ще сонна?
—Чим весна уквітчала землю?
—Чим укрила?
Це відео допоможе вивчити вірш напам`ять.
Підсумок уроку
Дякую за роботу!
31 березня
Доброго дня !
-Сьогодні
ми ознайомимось із ще одним чудовим твором. А хто її герої ви здогадаєтесь відгадавши
загадку.
Мордочка вусата,
Шубка смугаста,
Часто умивається,
Та з водою не
знається.
Сьогодні ми прочитаємо казку Надії Кир`ян "Котики"
Прослухайте казку
Прочитайте самостійно казку
- В яку пору року відбуваються події? ( Рання весна ).
- В кого попросив допомоги котик? ( В дуба, ялинки, верби
).
- Хто йому допоміг? ( Верба ).
- Наш котик просить допомогти подякувати для його
помічниці. Спробуємо намалювати букетик вербових гілочок.
Руханка
Дайте відповіді на запитання з підручника
Завдання необхідно виконати до 2 квітня 23:00
Код доступу 7642532
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Дякую за роботу! Молодці!
30 березня
Доброго ранку мої дорогі учні !
Сьогодні ви ознайомитеся ще раз з життєвим шляхом Лесі Українки. начитеся виразно читати вірш Л.Українки
" Пісенька весняної води"
Виразно читати вірш ст.98-99, відповідати на запитання.
29 березня
Доброго дня, діти!
Сьогодні ми познайомимося з творами про природу, навчимося читати вірші -діалоги.
Опрацюйте вірш ст.97 з підручника Варвара Гринько "Струмок"
Опрацюйте віршАндрій М`ястківський "Пролісок"
Дякую за роботу!
Завдання на28 грудня
Тема . Робота з дитячою книгою.
Прочитати улюблену книгу.
Вміти переказувати.
Назвати головних героїв.
Визначити чому навчає твір.
Намалювати малюнок.
Завдання на 21 ,22 грудня
1. Виразно читати вірш ст. 60
Відповідати на запитання
2. Виразно читати вірш ст.61,відповідати на запитання.
3. Вивчити 1 вірш напам`ять, на вибір
4. Перегляньте відео і пригадайте зимові місяці.
Завдання на18.12 2020 р.
Тема:Дивовижнийсвітукраїнськихнароднихказок про тварин. Українська народна казка
«Зайчиковахатинка».
Послухайте аудіоказку.
Прочитайте в підручнику і дайте відповіді на запитання. ст.47-49
Намалюйте малюнок до казки.
Виконайте тести:
Код доступу 8828855
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
15.12,
Тема:Хочешсобі добра – не робинікому зла. Українська
народна казка «Ведмідь і павучок».
Прочитайте в підручнику і дайте відповіді на запитання. ст.49-51
Перегляньте відео.
14.12
Тема: Якечастування, таке й дякування. Українська народна
казка «Лисиця і Журавель», аудіозаписказки та пісні, написаної за мотивом українськоїнародноїказки «Лисичка і
Журавель».
Перегляньте відео:
Прочитайте в підручнику і дайте відповіді на запитання. ст.51-53
Доброго дня!
11 грудня Тема: Народні перлини для кожної дитини. 1. Послухатиукраїнську народну колискову пісню " Гойда,гойда-гой" і виконанні Н. Матвієнко.. За QR -кодом в підручнику ст.40. 2. Вивчити колискову " Ой люлю,люлі" напам`ять.
8 грудня
Тема:Українські народні дитячі пісеньки. Мультфільм
«Грицю, Грицю, до роботи!», українська народна пісня «Зайчику,зайчику». 1.Переглянути мультфільм " Грицю,Грицю"
2. Дати відповіді на запитання
3.Опрацювати ст. 41 в підручнику. Прочитати виразно українську народну пісню «Зайчику,зайчику».
Тема:Лічилки, мирилки. Лічилки «Котилася торба..»,
«Тікавзаєць через міст», мирилки «Двіподружечкизажурилися», «Подивися просто в очі…» (напам’ять за вибором),
1. Читати по 20 хвилин щодня. Будь який матеріал, що подобається. Бажано увечері. День вголос, щоб хтось чув, день - тихо з переказом для мами прочитаного тексту.
23.03-27.03
1. Продовжувати читати книгу для позакласного читання. 2. Відповідати на запитання. 3. Оповідання переказувати.
30.03 - 31.03
1. Продовжувати читати книгу для позакласного читання. 2. Відповідати на запитання. 3. Оповідання переказувати. До 17.04 4. Прочитати оповідання В.Сухомлинського "Камінь" 5. За змістом оповідання пройти тест до 17.04, 16.00 Код доступу 901538 Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
06.04 - 25.04
1. Прочитати текст Леоніда Нечаєва "Про жовті грушки та червоні вушка". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.111-112 2. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням: https://padlet.com/nataliazelenyak/ekz1u00t4aes 3. Прочитати текст "Пластиліновий песик" за Оксаною Кротюк. Підручник Українська мова. 2 частина, ст.113-114. 4. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням: https://uk.padlet.com/nromanova002/prasa 5. Виконати тест за змістом тексту, до 10.04 Код доступу 301939 Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua 6. Прочитати текст Оксани Павлової "Якби я мав такі кросівки". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.121-123. 7. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням: https://padlet.com/oyashan17/f84707o7dme 8. Пройти тест, до 25.04, що поданий серед завдань за посиланням вище. 9. Прочитати текст Василя Чухліба "Заячий холодок". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.123-125. 10. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням: https://padlet.com/oyashan17/7gofi9qqv6cj 11. Пройти тест, до 24.04, що поданий серед завдань за посиланням вище. 12. Прочитати текст Всеволода Нестайка "Кревет Вася". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.126-128. 13. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням: https://padlet.com/oyashan17/agmrevxe6og3
20.04 - 24.04 1. Прочитати текст "Пластиліновий песик" за Оксаною Кротюк. Підручник Українська мова. 2 частина, ст.113-114.
2. Перевірити розуміння прочитаного через проходження тесту, до 01.05, 18.00
27.04 - 01.05 1. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст Євгена Гуцала "Під веселкою" на ст. 104 - 105. 2. Перевірити розуміння прочитаного, виконавши тест до 01.05, 18.00 Код доступу694202
04.05 - 08.05 1. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "Я все зможу!" за Дженніфер Мур-Маллінос на ст. 115-117. 2. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 08.05, 18.00
Код доступу 626722
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
3. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "День народження" за Оксаною Радушинською на ст. 117 - 120.
4. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши текст до 08.05, 18.00
Код доступу 709740
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
5. На ст. 129 прочитати та опрацювати за запитаннями вірш Лідії Компанієць "У лісочку". 11.05 - 15.05. 1. На ст. 130 - 131 прочитати оповідання "Диво у долоньках" Ніни Вернигори. 2. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 15.05, 18.00
5. На ст. 133 опрацювати за завданнями та запитаннями вірш Ліни Біленької "Казка неба".
6. До 15. 05 необхідно виконати діагностичну роботу з аудіювання. У відео дітям буде запропоновано уважно прослухати тест, а потім відповісти на запитання, обравши один варіант із запропонованих відповідей (а, б чи в). У зошиті для читання записуємо дату, з нового рядка слово Аудіювання. Посередині нового рядка назву твору та автора. Потім, з нового рядка номер питання та варіант а, б чи в. Наприклад: 1 а; 2 б.
18.05 - 22.05 Перевіряємо техніку читання. Контроль здійснюється під час читання незнайомого тексту. Враховуються всі слова, навіть найменші. Протягом однієї хвилини дитині пропонується читати якможна швидше, намагатися читати без помилок. Читати необхідно вдумливо, так, щоб відповісти на прості запитання. Хто головний герой? Де відбуваються описані події? Який текст за жанром: казка чи оповідання? Текстів достатньо ("Сонечко", "Вовчик і сонечка", "Голка-риба", "Морський коник", щоб неодноразово порахувати, скільки слів за хвилину читає Ваша дитина. Середня кількість слів буде занесена до таблиці читання у вчительське портфоліо. 1. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "Сонечко" Миколи Возіянова на ст. 134 -135. 2. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 22.05, 18.00
ІІ семестр 2025 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2025 24.04.2025 27.05.2025 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 27.05.2025 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мере...
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 30.09.2024 18.11.2024 09.12.2024 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення тема 2. Алгоритми та програми 1 тема 3. Алгоритми та програми 30.09.2024 Контрольне тестування Кодування даних та апаратне забезпечення П ройдіть тестування Якісне фото виконаної роботи надішліть на пошту підписану згідно зразка зразок підписування робіт irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 18.11.2024 Практична робота тема 2. Алгоритми та програми 1 практична робота Прості лінійні програми зразок підписування робіт Виконати практичну роботу за наступним завданням: Для створення програм можна використати онлайн середовище програмування в Python https://www.online-python.com/ або https://create.withcode.uk/ Якщо відсутня будь-яка можливість програмувати на...
Підсумкове оцінювання І семестр Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 05.11 10.12 Контрольне тестування Створення проєкту 1. Цифрове середовище для навчання та співпраці 2. Візуальний контент Створення сайту-портфоліо. 10.12.2024 Створення проєкту Завдання. Створення сайту-портфоліо. 1. Авторизуватися на сайті Canva. 2. Обрати шаблон — Сайт. 3. Обрати шаблон, який Вам сподобається. У презентації запропоновано приблизні розділи сайту-портфоліо, але Ви можете створити свої розділи. Наповнюємо контентом про себе та свою творчість. Надаємо доступ для перегляду Вашій вчительці/Вашому вчителю. bidenkoalla1977@gmail.com Відеоінструкція Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольн...
Комментарии
Отправить комментарий