2 клас Літературне читання 2019-2021

 


Навчальні матеріали на 2020-2021 н. р.  

 2-А, 2-Б клас

Роботи надсилати на електронну пошту 
sidniuk@gmail.com або на Viber
27 травня
Доброго дня!
Тема : Робота з дитячою книгою.
Перегляньте відео і виконайте завдання
Молодець ! Дякую за роботу !
7 травня , п`ятниця
Доброго дня!
Тема: Читаю улюблені казки.

1.Мовленнєва розминка


2. Пограй в гру "Відгадай казку", для цього переглянь відео


3. Прочитай самостійно улюблену казку і перекажи її совїм близьким.


Дякую за роботу!

 5 квітня , середа.
Доброго дня діти!
Тема уроку "Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб
Заячий холодок"
1.Мовленнєва розминка.
2.Перегляньте відео 

3. Прослухай аудіозапис казки "Заячий холодок".


4. Прочитати  казку за підручником с. 123-125

5. Дай відповіді на запитання с. 125

6. Перекажіть казку

7. Творча робота

    Намалюй капловухого Зайця таким, яким уявляєш його на початку та в кінці казки, і дай поради Зайцю, щоб із ним не трапилася більше біда.



Дякую за роботу!

Завдання з 19 по 23 квітня 2021 р

21 квітня - 22 квітня
Доброго дня мої любі учні!
Тема : Чи варто ризикувати? За Оксаною Радушинською
 " День народження !"
Тут вона народилася. Це на Хмельниччині.


 
Робота над темою уроку.
    
 Вправа " Передбачення" - Про що буде розповідатися в творі?

Словникова робота.
Пригадаємо.

Прочитайте оповідання з підручника на сторінці 117-118


Читання 2 частини оповідання ст.119-120.
Дайте відповіді на запитання в кінці тексту.


Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до  25 квітня 13:00 
Код доступу 4964421
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

                

20 квітня
Доброго дня !
Тема : Маленькими кроками до великих перемог
За Дженніфер Мур -Маллінос " Я все зможу!"
Натисніть на посилання і перегляньте презентацію уроку.
Попрацюйте гарно.
Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "Я все зможу!" за Дженніфер Мур-Маллінос на ст. 115-117.

Виконати тест.
Код доступу 1924965
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  25 квітня 22:00

19 квітня
Доброго дня!
Тема : Наполеглива праця - запорука успіху. 
Прослухайте оповідання.





Виконайте тест.
Код доступу 7353043
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  23 квітня 23:00

Дякую!




Завдання з 12 квітня по 16 квітня
16 квітня
Доброго дня !



 Сьогодні ви попрацюєте з дитячою книжкою.
1 Розчитування.


2. Прочитайте улюблену книгу " Читання для себе"

    
3. Прочитайте своїм рідним . " Читання для когось"
Користуйтеся пам`ятками.
4. Перекажіть твір своїм рідним.
Руханка


5. Заповніть " Щоденник читача"

6. За бажанням , намалюйте малюнок.
Рефлексія.

 Дякую за роботу!

14 квітня
Доброго дня !
На уроці ви ознайомитеся з твором  Леоніда Нечаєва " Про жовті грушки і червоні вушка"
Перегляньте відеоурок.

Руханка


Прочитайте твір на ст.111-112 
Перекажіть рідним.
Дайте відповіді на запитання.
Виконайте тест.
Завдання необхідно виконати до  18 квітня 19:00
Код доступу 4896485
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
                 
Дякую за роботу!


13 квітня 
Доброго дня!
Тема уроку :Цікаві історії пригоди . НЛО

1.Перегляньте відео уроку :
 2.Прочитайте у підручнику ст.110
Руханка



3.Дайте відповіді на запитання.ст 111
4.Пройдіть тест
Код доступу 8960380
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  18 квітня 22:00

Дякую за роботу!

12 квітня
Доброго дня !











Прослухайте казку.

Прочитайте казку самостійно.



Перегляньте відео:

Код доступу 3320453
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до  18 квітня 22:00








Завдання з 5 квітня по 9 квітня
9 квітня
Доброго дня !
Тема уроку:
 Олена Туз "Про Михася та Люка Скайвокера" 
Перегляньте відео.

Руханка

                            

. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст Олени Туз "Про Михася та Люка Скайвокера" на ст. 106 - 107.

Код доступу 2912223
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до  11 квітня 19:00

                       

                           
Дякую за роботу ! Ви всі молодці!
          
7 квітня
Доброго дня !

- У мене все вийде добре на уроці;

- Я впораюсьіз будь-якимзавданням;

- У мене буде гарнийнастрій;

- Я буду уважним і старанним;                          

- Я буду кмітливим і допитливим.

— Чудеса бувають у казках. А чи бувають чудеса у природі?

Відгадайте загадку та дізнайтесь про яке диво природи ми сьогодні будемо читати.

Хтось у лузі біля річки
Загубив барвисті стрічки.
Дощик вгледів, підібрав,
Небеса підперезав.
(веселка)

Тема уроку:Добре тому жити , хто вміє дружити Євген Гуцало 
" Під веселкою "

1.     Робота з ілюстрацією. ст.104 в підручнику

      Що ви бачите на зображені?

      Як ви гадаєте про що буде це оповідання?

      Хто головний герой оповідання? 

2.     Робота з текстом

-         Прочитайте правильно наголошуючи слова. Які з них є вам невідомі?

-         Виразно прочитайте текст.Особливу увагу зверніть на діалог.Подумайте, із якою інтонацією його слід читати. 

3.     Руханка «Справжній друг» 



Назви                Назвіть оповідання, яке вивчали на уроці.

Поясни Поясніть, як розумієте назву оповідання.

Чому                Чому Василько повернувся в село за друзями?

Запропонуй Запропонуйте свою назву до  оповідання.

ПоділисьПоділіться  цікавинками, що почули на уроці.

Подумай Подумайте та назвіть  героя,якого можна назвати справжнім                   и другом.

 Підсумок уроку

 «Мікрофон»

-         Що ми сьогодні вивчали на уроці?

-         Які завдання тобі давалися легко? А при яких виникали труднощі?

-         Які прислів’я про дружбу ви запам’ятали? 


Завдання необхідно виконати до  11 квітня 19:00

Код доступу 5953227
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua





6 квітня
Доброго дня!
Тема : Робота з дитячою книгою.

1. Розчитування.
2.Прочитай твір про весну. " Читання для себе".

3. Прочитай  цей твір рідним. " Читання для когось "
Користуйся пам`яткою.
Перекажи прочитане.
Чого навчає цей твір?
4. Заповни " Щоденник читача"

5. Підсумок уроку.


Дякую за роботу.
5 квітня
Доброго дня дітки!
1.Відгадайте загадки.

2.Сьогодні  ми ознайомимося з віршем Ніни Куфко
" Свято пасхи недалечко" Прослухаєте казку Андрія М`ястківсього " Казочка про писанки"
3.Робота зі словами

 Діти, прочитайте слова.

— Визначте, скількома буквами різняться слова.

Що означають слова? Прочитай.
Пасха- Великдень
Зичити - бажати
4.Прослухайте вірш Ніни Куфко
" Свято пасхи недалечко"

5.Самостійне читання вірша на ст.103
- Про який звичай розповідається?
-Що люди бажають один одному?
Руханка



6. Робота над картиною
 
7.Казка Андрія М`ястківсього " Казочка про писанки"

Розкажіть батькам ,як з`явилася писанка.
8. Гра "Збери кошик"


9.Виконай тест.

Код доступу 3087657
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  11 квітня 22:00





Завдання з 29 березня по 02 квітня
2 квітня 
Доброго ранку учні ! 
На уроці читання ви ще раз ознайомитеся з творчістю 
Т. Г. Шевченка,з  віршем " Встала весна ", 
 поглибите знання  про рідну мову, її багатство, красу; удосконалите навички виразного читання віршів; будете вчитися аналізувати прочитане.

МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Робота над чистомовкою


Ба-ба-ба, ба-ба-ба!

Он на березі верба!

Бу-бу-бу, бу-бу-бу!

Доглядаємо вербу!

Бі-бі-бі, бі-бі-бі!

Сидить голуб на вербі!

Би-би-би, би-би-би!

Голуб полетів з верби

Бу-бу-бу, бу-бу-бу!

Я люблю свою вербу!

Гра «ШифрувальнИки»

  •            Розгадайте зашифровані слова.

Вінок — нок + р + ші = ... (вірші).

Київ — їв — и + об + за + ря = ... (Кобзаря)

Робота над  темою  уроку

Відгадайте загадку.



 У кожного народу є великі поети, яких знають усі: і дорослі і малі діти. Для українського народу таким поетом є Тарас Григорович Шевченко. Його ще називають Великим Кобзарем, бо свою найкращу книгу він назвав «Кобзар».
  • Прочитайте  про Т.Г. Шевченка у підручнику ст.102
  • - Що дізналися про Шевченка Т.Г.?
  • Прослухайте вірш про життєвий шлях Кобзаря.


Опрацювання вірша Т. Г. Шевченка «Встала і весна…» 

(Діти прослухайте вірш та уявіть  почуте)



  • Які картини, звуки виникли у вашій уяві під час слухання вірша?

Словникова робота  



Прочитайте вірш самостійно.

 Яку пору року оспівує поет у своєму вірші?

 З якою інтонацією читається вірш? (Розмірено, лірично, ніби милуючись чарівними краєвидами.)

Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання

 Які слова вірша допомагають уявити весну як живу істоту?

 Яких птахів згадує поет у вірші?

 Де він почув жайворонка? соловейка? Що вони роблять?

 Що зробила весна із землею?

 Чому земля була ще сонна?

 Чим весна уквітчала землю?

 Чим укрила?

Це відео допоможе вивчити вірш напам`ять.




Підсумок уроку


Дякую за роботу!



31 березня
 Доброго дня !

-         Сьогодні ми ознайомимось із ще одним чудовим твором. А хто її герої ви здогадаєтесь відгадавши загадку.

Мордочка вусата,

Шубка смугаста,

Часто умивається,

Та з водою не знається.

Сьогодні ми прочитаємо казку Надії Кир`ян "Котики"




 Прослухайте казку

Прочитайте самостійно казку

- В яку пору року відбуваються події? ( Рання весна ).

- В кого попросив допомоги котик? ( В дуба, ялинки, верби ).

- Хто йому допоміг? ( Верба ).

- Наш котик просить допомогти подякувати для його помічниці. Спробуємо намалювати букетик вербових гілочок.

Руханка



Дайте відповіді на запитання з підручника

Завдання необхідно виконати до  2 квітня 23:00

Код доступу 7642532
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



Дякую за роботу! Молодці!



30 березня
Доброго ранку мої дорогі учні !
 Сьогодні ви ознайомитеся ще раз з життєвим шляхом Лесі Українки. начитеся виразно читати вірш Л.Українки 
" Пісенька весняної води"
 
Виразно читати вірш ст.98-99, відповідати на запитання.
29 березня
Доброго дня, діти!
Сьогодні ми познайомимося з творами про природу, навчимося читати вірші -діалоги.
 Варвара Гринько "Струмок",Андрій М`ястківський "Пролісок"



Опрацюйте вірш ст.97 з підручника
Варвара Гринько "Струмок"
Опрацюйте вірш Андрій М`ястківський "Пролісок"






Дякую за роботу!


Завдання на28 грудня 
Тема . Робота з дитячою книгою.
Прочитати улюблену книгу.
Вміти переказувати. 
Назвати головних героїв.
Визначити чому навчає твір.
Намалювати малюнок.
 Завдання на 21 ,22 грудня 
1. Виразно читати вірш ст. 60
Відповідати на запитання
2. Виразно читати вірш ст.61,відповідати на запитання.
3. Вивчити 1 вірш напам`ять, на вибір
4. Перегляньте відео і пригадайте зимові місяці.

Завдання на18.12 2020 р.
Тема:Дивовижний світ українських народних казок про тварин. Українська народна казка «Зайчикова хатинка»
Послухайте аудіоказку.



Прочитайте в підручнику і дайте відповіді на  запитання. ст.47-49
Намалюйте малюнок до казки.
Виконайте тести:

Код доступу 8828855
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

15.12,
Тема:Хочеш собі добра – не роби нікому зла. Українська народна казка «Ведмідь і павучок».
Прочитайте в підручнику і дайте відповіді на  запитання. ст.49-51
Перегляньте відео.

14.12
Тема: Яке частування, таке й дякування. Українська народна казка «Лисиця і Журавель», аудіо запис казки та пісні, написаної за мотивом української народної казки «Лисичка і Журавель».
Перегляньте відео:


Прочитайте в підручнику і дайте відповіді на  запитання. ст.51-53



Доброго дня! 

11 грудня
Тема: Народні перлини для кожної дитини.
1. Послухатиукраїнську народну колискову пісню " Гойда,гойда-гой" і виконанні Н. Матвієнко..
За QR -кодом в підручнику ст.40.
2. Вивчити колискову " Ой люлю,люлі" напам`ять.

8 грудня

Тема:Українські народні дитячі пісеньки. Мультфільм «Грицю, Грицю, до роботи!», українська народна пісня «Зайчику,зайчику».
1.Переглянути мультфільм " Грицю,Грицю"

2. Дати відповіді на запитання

3.Опрацювати ст. 41 в підручнику. Прочитати  виразно українську народну пісню «Зайчику,зайчику».

 7 грудня

Тема:Дитячі заклички. Закличка «Іди, іди, дощику».
1.Ознайомитися з закличками в підручнику ст 42. 
2.Дати відповіді на запитання ст 42
3.Переглянути презентацію.

4 грудня

Тема:Лічилки, мирилки. Лічилки «Котилася торба..», «Тікавзаєць через міст», мирилки «Дві подружечки за журилися», «Подивися просто в очі…» (напам’ять за вибором),

1.Переглянути картинку.
2. Прочитати ст .42-43. Вивчити лічилку напам`ять.

1 грудня

Тема:Скоромовки, загадки, прислів’я.

1. Ознайомитися з скоромовками і загадками.Підручник ст.44-46.

2.Переглянути презентацію.
3.. Вивчити скоромовку напам`ять.

06 жовтня 2020

1.Прочитати вірш Марійки Підгірянки "Прийшла осінь". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.23-24 
Виразно читати, відповідатина запитання.
2.Намалювати ілюстрацію до вірша.
Переглянути презентацію:

Навчальні матеріали за 2019 -2020 н.р. 

1. Читати по 20 хвилин щодня. Будь який матеріал, що подобається. Бажано увечері. День вголос, щоб хтось чув, день - тихо з переказом для мами прочитаного тексту.
23.03-27.03

1. Продовжувати читати книгу для позакласного читання.
2. Відповідати на запитання.
3. Оповідання переказувати.

30.03 - 31.03

1. Продовжувати читати книгу для позакласного читання.
2. Відповідати на запитання.
3. Оповідання переказувати.
До 17.04
4. Прочитати оповідання В.Сухомлинського "Камінь"
5. За змістом оповідання пройти тест до 17.04, 16.00
Код доступу 901538
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

06.04 - 25.04

1. Прочитати текст Леоніда Нечаєва "Про жовті грушки та червоні вушка". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.111-112
2. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням:
https://padlet.com/nataliazelenyak/ekz1u00t4aes
3. Прочитати текст "Пластиліновий песик" за Оксаною Кротюк. Підручник Українська мова. 2 частина, ст.113-114.
4. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням: https://uk.padlet.com/nromanova002/prasa
5. Виконати тест за змістом тексту, до 10.04
Код доступу 301939
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
6. Прочитати текст Оксани Павлової "Якби я мав такі кросівки". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.121-123.
7. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням: https://padlet.com/oyashan17/f84707o7dme
8. Пройти тест, до 25.04, що поданий серед завдань за посиланням вище.
9. Прочитати текст Василя Чухліба "Заячий холодок". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.123-125.
10. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням: https://padlet.com/oyashan17/7gofi9qqv6cj
11. Пройти тест, до 24.04, що поданий серед завдань за посиланням вище.
12. Прочитати текст Всеволода Нестайка "Кревет Вася". Підручник Українська мова. 2 частина, ст.126-128.
13. Опрацювати його за завданнями, розміщеними за посиланням:
https://padlet.com/oyashan17/agmrevxe6og3

20.04 - 24.04
1. Прочитати текст "Пластиліновий песик" за Оксаною Кротюк. Підручник Українська мова. 2 частина, ст.113-114.
2. Перевірити розуміння прочитаного через проходження тесту, до 01.05, 18.00
Код доступу 243183
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

3. Прочитати текст "Кревет Вася" за Всеволодом Нестайко на ст.126-128.
4. Перевірити розуміння прочитаного тексту до 01.05, 18.00
Код доступу 202177
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

5. Прочитати текст Василя Чухліба "Заячий холодок" на ст.123-125.
6. Перевірити розуміння прочитаного тексту до 01.05,18.00
Код доступу 556590

Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

7. Прочитати текст О. Павлової "Якби я мав такі кросівки" на ст. 121-123.
8. Перевірити розуміння прочитаного тексту до 01.05, 18.00
Код доступу 237713
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
9. Прочитати оповідання В.Сухомлинського "Камінь"
10. Перевірити розуміння прочитаного тексту до 24.04, 18.00.
Код доступу 901538
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

27.04 - 01.05
1. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст Євгена Гуцала "Під веселкою" на ст. 104 - 105.
2. Перевірити розуміння прочитаного, виконавши тест до 01.05, 18.00
 Код доступу 694202
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
3. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст Олени Туз "Про Михася та Люка Скайвокера" на ст. 106 - 107.
4. Перевірити розуміння прочитаного, виконавши тест до 01.05, 18.00
Код доступу 873985
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

5. Пригадати вивчене про пряме та переносне значення:

6. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст Зірки Мензатюк "Золоте серце" на ст. 108 - 109.
7. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 01.05, 18.00
Код доступу 174864
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

8. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст Катерини Василенко "НЛО" на ст. 110 - 111.
9. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 01.05, 18.00
Код доступу 995563
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

04.05 - 08.05
1. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "Я все зможу!" за Дженніфер Мур-Маллінос на ст. 115-117.
2. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 08.05, 18.00
Код доступу 626722
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

3. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "День народження" за Оксаною Радушинською на ст. 117 - 120.
4. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши текст до 08.05, 18.00
Код доступу 709740
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

5. На ст. 129 прочитати та опрацювати за запитаннями вірш Лідії Компанієць "У лісочку".

11.05 - 15.05.
1. На ст. 130 - 131 прочитати оповідання "Диво у долоньках" Ніни Вернигори.
2. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 15.05, 18.00
Код доступу 576700

Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
3. На ст. 131 - 132 прочитати оповідання "Розумаха" Валентини Бондаренко.
4.Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 15.05, 18.00
Код доступу 913865
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
5. На ст. 133 опрацювати за завданнями та запитаннями вірш Ліни Біленької "Казка неба".
6. До 15. 05 необхідно виконати діагностичну роботу з аудіювання. У відео дітям буде запропоновано уважно прослухати тест, а потім відповісти на запитання, обравши один варіант із запропонованих відповідей (а, б чи в). У зошиті для читання записуємо дату, з нового рядка слово Аудіювання. Посередині нового рядка назву твору та автора. Потім, з нового рядка номер питання та варіант а, б чи в. Наприклад: 1 а;  2 б.  
18.05 - 22.05
Перевіряємо техніку читання. Контроль здійснюється під час читання незнайомого тексту. Враховуються всі слова, навіть найменші. Протягом однієї хвилини дитині пропонується читати якможна швидше, намагатися читати без помилок. Читати необхідно вдумливо, так, щоб відповісти на прості запитання. Хто головний герой? Де відбуваються описані події? Який текст за жанром: казка чи оповідання? Текстів достатньо ("Сонечко", "Вовчик і сонечка", "Голка-риба", "Морський коник", щоб неодноразово порахувати, скільки слів за хвилину читає Ваша дитина. Середня кількість слів буде занесена до таблиці читання у вчительське портфоліо.
1. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "Сонечко" Миколи Возіянова на ст. 134 -135.
2. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 22.05, 18.00
Код доступу 152116

Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

3. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "Вовчик і сонечка" Анни Рибалки на ст. 135 -136.
4. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 22.05, 18.00
Код доступу 751799
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

5. Прочитати та опрацювати за запитаннями текст "Голка-риба" та "Морський коник" Миколи Леденцова на ст. 138 - 140.
6. Перевірити розуміння прочитаного, пройшовши тест до 22.05, 18.00
Код доступу 752086
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

25.05 - 29.05
1. Продовжувати читати книгу для позакласного читання.
2. Відповідати на запитання.
3. Оповідання переказувати.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас