2 клас Українська мова 2019-2021

Навчальні матеріали на 2020-2021 н.р.

2-А, 2-Б

Матеріали надсилайте на електрону адресу  sidniuk@gmail.com     або на Viber

27 травня
Доброго дня ! Урок розвитку мовлення
Мрію про канікули
Перегляньте відео і виконати завдання.
Дякую за роботу ! Молодці!


Четвер                         6 травня  
Доброго дня! 

Тема:  Навчаюся визначати частини тексту.
1.Перегляньте відео.

2.Перегляньте відео. Виконайте завдання.
 

3. Виконайте руханку


4. На ст. 122 вчимо правило визначення тексту.
 Важливою є інформація про заголовок.

5. На ст. 124 вчимо правило про будову тексту та відокремлення частинок тексту абзацами. Перед написанням першого речення абзацу, робимо відступ (два пальчика).
6.Виконай завдання ст. 126 Вправа 5. Списати другий абзац.

7.Підсумок уроку.
Молодці!.

 Завдання з 19 по 23 квітня
22 квітня
Доброго ранку діти!
Тема уроку : Текст .Навчаюся розпізнавати тексти за його основними ознаками.




Натисніть на посилання і перегляньте презентацію уроку.
 Виконайте вправу 4 на ст.122 - письмово.

 Дякую за роботу!

20 квітня
Доброго дня !
Тема: Діагностична робота : мовна тема " Речення"
Діти , візьміть подвійний аркуш в косу лінію, підпишть своє прізвище та ім`я.
Виконуйте завдання. 1,2 завдання тестові. Записуйте так : 1.А. 
Далі виконуєте   всі завдання і записуєте на листку.

Прізвище ,ім`я________________________    

20 квітня

Діагностична робота з української мови

Тема «Речення»

 1. Перше слово в реченні пишуть …

     А) з великої букви;

     Б) з нового рядка;

     В) з малої букви.

2. Речення, у якому висловлюється порада, заклик, прохання, наказ

    називають …

    А) розповідним;

    Б) питальним;

    В) спонукальним.

3.Спиши і постав потрібний розділовий знак в кінці кожного речення .

    Настала весна ___

    Яка чудова погода ___

    Ти вмієш їздити на велосипеді ___

4. Склади речення з розрізнених слів.    Запиши складене речення.

цікаву, читає, Петрик, книгу.

    

5. Прочитай. За змістом розповідного речення побудуй спонукальне і запиши.

Діти посадили дерева.

    

6. Зміни слова так, щоб утворилися речення. Запиши.

          Ішла собі (ліс) Добра Людина. Дивилася на (трава) й квіти (ласкаві) (очі).

    Не наступила на  квіти,  бо  помітила  їх.  Ось  підійшла  Добра  Людина  до

    (висока) (трава).

За В. Сухомлинським

 

 

Завдання для мене були

 

дуже легкі

легкі

важкі

Мені потрібна була допомога

Самоаналіз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат

 

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги

та допомоги

Вчитель

 

 

 

 

Дякую за роботу!


19 квітня
Доброг дня !
Тема : Розвиток мовлення .Малюю весняні квіти.
Перегляньте відео уроку.

Попрацюйте в зошиті . ст.46-48.


 Завдання з 12 по 16 квітня
15 квітня 
Доброго ранку !
 Тема уроку : Навчаюся складати речення за малюнками.
переглянути презентацію за посиланням


 Порацювати з підручником. ст.120. Впр.32.
Списати вірш.
Скласти два розповідні речення.
 Рефлексія.
-Що сподобалося ?
Що було важко.....
13 квітня
Доброго ранку!
Тема уроку:Навчаюся складати речення за малюнками.
Перегляньте відео урок.

Виконати вправу письмово ст.119 Вправа30
вправу 31 ,усно.
Руханка

Виконати тест по темі " Речення"
Код доступу 4191150
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до  17 квітня 22:00


Дякую за роботу!
12 квітня
Доброго дня!

Тема : Урок розвитку зв`язного мовлення " Підписую святкову листівку"

Перегляньте відео:

Робота в зошиті 



Руханка

Підсумок уроку


Дякую за роботу!


Завдання з 5 квітня по 9 квітня
8 квітня
Доброго ранку!
Тема уроку : Навчаюся складати речення за малюнками

1. Каліграфічна хвилинка


Перегляньте відео.
 
1. Опрацюйте подану у відео теорію за завданням підручника. Впр.27, 28 на ст.118; впр. 33 на ст.120.

Руханка




2. У робочий зошит скласти і записати два питальних речення: перше неокличне, друге - окличне (у кінці такого речення мають стояти такі розділові знаки -?!)

Підсумок уроку

Дякую за роботу!


6 квітня
Доброго ранку!


Тема уроку : Навчаюся пошировати речення словами за поданими  питаннями.




Руханка


Вставте слова із довідки і прочитайте речення. 


Виконайте усно.


Підсумок уроку.

Дякую за роботу!



5 квітня
Доброго ранку!
1.Сьогодні ми продовжимо вчитися складати різні за інтонацією речення.
2. Каліграфічна хвилинка.

3.Робота над темою уроку.

1) Виконання вправи 22 (с. 116).

— Прочитайте речення. Назвіть різні за інтонацією речення.

— Складіть і запишіть розповідне окличне речення про силу розуму.

Вправа «Біном фантазій»

— Поясніть значення даного вислову: «Учітеся, брати мої, думайте, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь!». (Тарас Шевченко)

2) Виконання вправи 24.

— Прочитайте вірш Миколи Чата.

Бажайте знань, як журавлі польоту!

Черпайте їх з науки джерела.

І творчо всю виконуйте роботу.

А школа й вчитель — ваші два крила.

— Назвіть спонукальні речення.

— Поясніть розділові знаки в кінці речення

РУХАНКА



Використання стратегії «Ромашка Блума». 

Орієнтовні запитання

Просте. Про що йдеться у вірші?

Уточнювальне. Я можу помилитися, але, здається, вірш закликає всіх навчатися?

Пояснювальне. Чому автор вірша порівнює знання із журавлиним польотом?

Творче. З чим ще порівнюють знання?

Оцінювальне. Як ви ставитеся до здобування знань?

Практичне. Складіть і запишіть пораду одноліткам за змістом вірша. Використайте спонукальне окличне речення.

Виконайте письмово вправу 23 ( ст.116 )

Рефлексія. Вправа «Продовж речення»

— Сьогодні на уроці:

· я дізнався / дізналася ...

· я запам'ятав / запам'ятала ...

· я навчився / навчилася ...

· я повторив / повторила ...

· мені ще важко ...

· мене здивувало ...

Дякую за роботу! Ви молодці!!!

Завдання з 29 березня по 1 квітня
1 квітня
Доброго дня !
Сьогодні ми навчимося правильно відтворювати інтонацію речень




Попрацюємо з підручником.
ст.114-115
Виконайте вправи усно
Впр.17 Запишіть у зошит.

Код доступу 6363397
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  2 квітня 22:00


30 березня
Сьогодні продовжимо вчитися складати речення.

Повторюємо види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні та спонукальні.




Робота з підручником. Опрацювати усно. ст.112-113 
Вправу14 записати у зошит.
Завдання необхідно виконати до  2 квітня 20:00

Повідомте учням
Код доступу 5810306
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
29 березня
Доброго дня діти!
Сьогодні ми працюємо у зошиті з розвитку мовлення ст.40-41
Тема : "Малюю весну"
 Перегляньте відео про весну

Розгляньте малюнок у зошиті.  -Яка пора року зображена ?
 - Поясни чому?
Попрацюй зі словами. Підкресли ті ,якими хочеш описати весну, допиши свої слова.
Усно склади розповідь за малюнком.

Запиши її в зошит.
Намалюй олівцями весну , яку бачиш за вікном. Придумай назву малюнкові.
Розгадай ребуси у зошиті ст.42.

28 грудня

Тема: Закріплення вивченого матеріалу.

1.Перегляньте відео і повторіть все про дієслово.
2.Виконайте цікаві завдання.



3.Виконайте тест до 28 грудня до 19.00
Код доступу 9749903
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

24 грудня  
Тема: Закріплення вивченого матеріалу.



Пригадайте :
- Що таке іменник ?
-Що називає?  - На які питання відповідає?
Наприклад.....
Що таке прикметник? --Що називає?    - На які питання відповідає?
Наприклад...
Пограємо в гру.

Фізкультхвилинка
Гра з лего


Виконайте тести до 25 грудня ,до 19.00

Повідомте учням
Код доступу 2352744
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Дякую за роботу.



23 грудня 

Сьогодні ми розкажемо про своє улюблене заняття.
Розгорніть друкований зошит " Малюю словом"
на сторінці 16-18
1. Розгляньте малюнки і визначіть хто чим любить займатися.
2. Розкажіть батькам чим найбільше ви любите займатися.
3. Прочитайте і підкресліть слова які використаєте у своїй розпоаіді.
4.Розкажи розповідь за запитаннями.
5. Запиши її.
6. Намалюй своє улюблене заняття, підпиши малюнок.
7.Розгадай кросворд у зошиті.





Завдання на 22 грудня
Доброго  дня !
Працюємо в друкованому зошиті "Малюю словом" ст.28-30
Тема "Малюємо зимові розваги"

1. Розкажіть,  чому вам подобається зима.
2. Розгляньте малюнки і скажіть , чим займаються діти.
3. Перегляньте відео. Розкажіть , що цікавого дізналися
4. Намалюйте словами розповідь про свої улюблені зимові розваги..
5 Пригадайте правила спілкування по телефону.
6. Продовж речення.
Дякую за роботу!




Завдання на 21 грудня
Привіт друзі! Сьогодні ви попрацюєте творчо у друкованому зошиті " Малюю словом" ст.25-27
1. Розгляньте малюнкиі розкпжіть ,що відбулося з ялинкою Чому плачуть лісові жителі?
2. Поміркуйте,що можна зробити,аби в дітей на Новий рік була ялинка ,і лісові мешканці не сумували.
3.Прочитай слова в зошиті і вибери ті,які використаєш у розповіді.
4. Намалюй словами розповідь про ялинку.
Потім запиши розповідь у зошит. 
5.Намалюй Новорічну ялинку і підпиши малюнок.
6. Розгадай ребуси у зошиті.

Завдання на 14-17 грудня
Доброго дня!Чудового настроюі плідної роботи!

Тема:Урок розвитку мовлення. Малюю перший сніг.

Попрацюйте в друкованому зошиті" Малюю словом"

Прийшов час відпочити.




Тема:Дієслова .Навчаюсь розрізняти слова –– назви дій предметів.
Поняття про слова — назви дій предметів (дієслова).
Перегляньте відео:

Виконати завдання з підручника. Запишіть у зошит. Ст. 78-79 Вправи 1,2,3

Тема: Урок розвитку мовлення. Пишу листа святому Миколаю.
Перегляньте мультик.

Попрацюйте вдрукованому зошиті " Малюю словом"
Перегляньте відео:




Тема: Навчаюсь добирати слова –– назви дій предметів.
Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?

Виконати завдання в підручнику ст.80-81 Вправи 5,6,8

Доброго дня діти! Виконайте завдання на 10 грудня.


Тема:Навчаюсь розрізняти слова –– назви ознак предметів.
Поняття про слова — назви ознак предметів (прикметники). 
1. Виконати завдання в підручнику ст.70-72, усно.
2.ст.71 завдання 3 , ст.72 вправа 4  ,письмово ,в робочому зошиті.
3. Навчаюся утворювати словосполучення слів з прикметниками.
Виконати завдання з підручника ст.74-77,усно.
4. Вправи11,12 на ст.75  виконати письмово в робочому зошиті.
5.Вчимося вживати прикметники у мовленні.
Виконати усно вправи 14,15 на ст.76.
6.Письмово виконати вправу 13 ,16 ст.77
Переглянути відео:


6 жовтня (вівторок)
Тема:Розпізнаю протилежні за значенням слова. Розподіляю слова на групи

1.Вчимося розрізняти слова протележні за значенням. ст. 34, 35 підручника Українська мова та читання. Частина 1
2. Виконати вправи 4, 5 на ст.35
Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=o12rqHv4woQ
7жовтня (середа)
Тема:Розподіляю слова на групи
1. Вчимося розподіляти слова з протележним значенням. Опрацювати ст. 36, 37 підручника Українська мова та читання. Частина 1
2. Виконати вправу  7 на ст.36
 Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=5oVWKE-Oypg

8 жовтня (четвер)
Тема:Розрізняю пряме і переносне значення слова
1. Вчимося розпізнавати слова з прямим і переносним значенням. Опрацювати ст. 38, 39 підручника Українська мова та читання. Частина 1
2. Виконати вправу  3 на ст.39
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=RolasYdTfpU

Навчальні матеріали за 2019-2020 н. р.

1. Повторити вивчені правила про визначення речення та його види:
ст. 104, 106, 108, 110 підручника Українська мова та читання. Частина 1
2. Виконати вправи 13, 14, 15 на ст.112
3. Виконати тест до 20.03, 10.00

Код доступу 236104

Необхідно використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

23.03 - 27.03
1.Вчимося поширювати прості речення словами за запитаннями.
ст.117 впр. 25, 26 за завданням підручника
2. Скласти та записати в робочий зошит просте речення, доповнити його словами та записати одержане речення.
Наприклад:
Наступила весна.
У парках та скверах наступила квітуча весна.

30.03 - 31.03
Повторюємо види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні та спонукальні. Закріплюємо, що всі ці речення можуть бути окличними та неокличними.

1. Ознайомтесь із видами речень, переглянувши відео.

06.04 - 10.04
1. Опрацюйте подану у відео теорію за завданням підручника. Впр.27, 28 на ст.118; впр. 33 на ст.120.
2. У робочий зошит скласти і записати два питальних речення: перше неокличне, друге - окличне (у кінці такого речення мають стояти такі розділові знаки -?!)
3.До 08.04, 12.00, пройти тест
Код доступу 248545
Використати цей код,
відкривши посилання

4. До 17.04, 16.00, пройти тест
Код доступу 466354
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

5. До 24.04, 18.00, пройти тест "Текст"
Код доступу 792251
Використати цей код,
відкривши посилання

13.04 - 17.04
1. Повторюємо вивчене про текст. Уважно розглядаємо схему на ст. 121.
2. Переглядаємо відео про текст та його будову.




3. На ст. 122 вчимо правило визначення тексту.
4. За допомогою вправи 1, на ст. 122, робимо висновок, що речення, розташовані зліва - утворюють текст, тому що вони поєднані між собою за змістом. Справа - набір не пов'язаних між собою речень. Важливою є інформація про заголовок.
5. На ст. 123 усно виконати вправи 2 та 4. Вправу 3 - письмово.
6. На ст. 124 вчимо правило про будову тексту та відокремлення частинок тексту абзацами. Перед написанням першого речення абзацу, робимо відступ (два пальчика).
7. Опрацьовуємо вивчене, виконуючи усно вправу 1 на ст. 124 -125. Обов'язково треба дочитати пояснення назв частин тексту.
8. На ст. 127 письмово виконуємо вправу 6.
9. Вчимося працювати із деформованим текстом. У якому можуть бути переставлені як його частини, так і речення.



10. На сторінці 127 впр. 7 - скласти і записати відновлений увесь текст, дібравши до нього заголовок.

20.04 - 24.04
1. Вивчаємо типи текстів.


2. Опрацьовуємо прослухане за 128, 129 сторінкою підручника, виконуючи усно вправи 1 та 2.
3. Вчимо правило визначення тексту-розповіді.
4. На ст. 129 виконуємо письмово вправи 3 та 4. Зверніть увагу на те, що немає завдання списати увесь текст. Завдання скласти і записати лише зачин у вправі 3 та два речення у вправі 4.
5. На ст. 130 ознайомлюємося із текстом-описом, вчимо правило визначення.
6. Усно виконуємо вправи 5 на ст. 130 та 7 на ст. 131.
7. Письмово виконуємо вправи 6 на ст. 130 та 7 на ст. 131.
8. Письмово виконуємо вправу 9 на ст. 132. Відтворюємо деформований текст та записуємо його, дібравши заголовок.

27.04 - 01.05
Навчаємося складати текст за серією малюнків. 
1. На сторінці 133 усно виконуємо впр. 11 та 12.
2. Пригадуємо як пишуться власні іменники:

2. Виконуємо письмово вправи 13, 14 та 15 на ст. 133-135.

Навчаємося складати твір про події із власного життя.

3. Запропонуйте дитині подорож до планетарію, переглянувши відео:

4. Виконуємо усно вправу 17 та 18 на ст. 136.
5. Виконуємо письмово вправи 19 та 20 на ст. 137.
6. Закріплюємо вміння писати велику літеру в написанні іменників, пройшовши тест до 01.05, 18.00
Код доступу 495774
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

7. Закріпити та поновити вивчене про вивчені частини мови, пройшовши тест до 01.05, 18.00
Код доступу 144759
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

04.05 - 08.05
Вчимося створювати висловлювання на відому тему.
1. Пригадуємо вивчене про текст, його будову та типи.
2. За допомогою гри відновлюємо деформований текст.
https://learningapps.org/2052054
3. За допомогою гри, повчіться встановлювати зв'язок слів у реченні. Для цього потрібно уважно прочитати речення та відповісти на запитання словами з речення, не змінюючи їх.
https://learningapps.org/11006333
4. На сторінці 138 виконуємо письмово вправи 21(записати складене речення за запропонованим початком) та 22.
5. У кінці року діагностична робота із каліграфічного списування.
На сторінці 126 уважно читаємо вправу 4. У робочий зошит записуємо дату, посередині рядка слово Списування. Необхідно звернути увагу, що перше речення пишемо з абзацу. Вивчаємо написання слова ніжиться, якому чуємо звуки ц'а, а пишемо ться. Добираємо та записуємо заголовок до тексту. Списуємо красиво, охайно, каліграфічно та орфографічно правильно текст.

11.05 - 15.05
Готуємося до написання диктанту.
1. Пригадуємо як переносимо слова із рядка у рядок. На ст. 20 перечитуємо правило переносу слова із рядка у рядок. Уважно розглядаємо виділену інформацію: 
Та письмово виконуємо вправу 1 на ст. 20 та 3 на ст. 21. 
2. Повторюємо як пишуться слова з великої букви, власні та загальні іменники.


 Як пишуться клички тварин. На ст. 58 розглядаємо правило та письмово виконуємо вправи 23 та 25. 
3. Пригадуємо як пишуться слова із апострофом. 







4. На ст. 12 уважно розгляньте виділений матеріал:
Та письмово виконайте вправу 3 на ст. 13.
5. У робочий зошит під окремою датою посередині рядка записуємо слово Диктант. На наступному рядку пишемо назву диктанту та записуємо під диктовку текст.
 
18.05 - 22.05
1. Повторюємо звуковий склад слова. Усно опрацьовуємо матеріал на ст. 3 - 6. 
2. На ст. 7 у вправі 5 скласти звукову модель до виділених слів (=о -о діти, - -о -о бджоли). У слові бджоли дві букви де же, позначають один звук дж, який позначаємо однією рискою, бо він твердий.
3. На ст. 7 у вправі 6. Списати пораду та підкреслити слова у яких звуків менше ніж букв. З нового рядка скласти звукову модель цих слів (о =о =:о учіться; - =о- -о бджілка). У слові учіться, чуємо м'який довгий приголосний звук ц': та голосний звук а, але пишемо ться. Звуків два, а букв чотири.
4. Повторюємо здвінкі та глухі приголосні.
5. На сторінці 10 пригадуємо правило вимови дзвінких приголосних у кінці слова. Вправляємося у вимові таких слів за допомогою тексту вправи 1 на ст.10
6. На сторінці 11 пригадуємо правило вимови дзвінких приголосних у середині слова. Вправляємося у вимові таких слів за допомогою текстів вправи 2, 3, 4. Вправи виконуємо усно.
7. Потренуйтеся у грі ділити слова на склади:
https://learningapps.org/504567
8. Потренуйтеся у розпізнанні ненаголошених е та и за допомогою гри:
https://learningapps.org/543996
9. Потренуйтеся над зв'язком слів у реченні:
https://learningapps.org/630708
10. Потренуйтеся у розпізнанні глухих та дзвінких приголосних у середині та кінці слів. Щоб перевірити написання таких слів, потрібно їх змінити гриБ - гриБочок, діЖка - діЖечка...
https://learningapps.org/533519

25.05 - 29.05
1. Повторюємо розташування слів за абеткою та перевіряємо уміння визначати наголос у словах. Ст. 29, вправа 10.
2. Повторюємо вивчене про близькі за значенням слова. Ст. 32, вправа 2.
3. Повторюємо вивчене про слова, протилежні за значенням. Ст. 34, вправи 1 та 2.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас