1 клас Українська мова 2021-2022
З 01.05.2022 по 10.05.2022 - індивідуальні консультації.
В кого немає підручника- шукайте електронний варіант: Вашуленко М, Вашуленко О. Українська мова. Буквар частина 2.
31.05.2022
Тема: Читання. Читаю про чарівні слова нашої мови. Канікули. (А. Костецький).
Вживай у мовленні ввічливі слова, будь ласка)))))
31.05.2022
Тема: Письмо. Підсумковий урок за рік.
Пограйся.
Запиши побажання друзям на літо.
30.05.2022
Тема: Читання. Читаю про домашніх тварин.
Відгадайте загадки:
1. Мордочка вухата,
Шубка смугаста,
Часто вмивається,
З водою не знається. (Кіт)
2. Чотири брудних копитця
Залізли прямо в коритце. (Порося)
3. М'які лапки,
А в лапках царапки.(Кіт)
4. Господар двору.
Будинок-буда.
Виляє радісно хвостом,
Але чужинця не пустить в дім. (Собака)
5. Довге вухо, грудочка пуху
Стрибає спритно, любить морквину. (Кролик)
Самостійно почитай букварик на сторінках 106-107.
30.05.2022
Тема: ПИСЬМО Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Пограйся.
Спиши.
Запиши під диктовку.
27.05.2022
Тема: Читаю про користь спорту.
Попрацюй з вчителем по підручнику.
Прочитай букварик самостійно.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Бахтєєва
Время: 27 мая 2022 11:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86784473844?pwd=NEZEQkRSckFJU0FNSzQ0TG92dHc5UT09
Идентификатор конференции: 867 8447 3844
Код доступа: 1111
25.05.2022
Тема: Читання. Читаю про дитячі ігри.
Попрацюй з буквариком за допомогою вчителя.
25.05.2022
Тема: Письмо. Розрізняю слова - назви ознак предметів.
Попрацюй.
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86784473844?pwd=NEZEQkRSckFJU0FNSzQ0TG92dHc5UT09
Идентификатор конференции: 867 8447 3844
Код доступа: 1111
24.05.2022
Тема: Читаю про дружбу і друзів.
- Без вірного друга — велика туга.
- Один ніколи не стане по обидва боки.
- Яку дружбу заведеш, таке й життя поведеш.
- Товаришів багато, а друг — один.
- У лиху годину пізнаєш вірну людину.
- З добрим дружись, а лихих стережись.
- Друга шукай, а знайдеш — тримай.
- Людина без друзів, як дерево без коріння.
- Самотнє дерево ламає вітер.
Спробуй вставити потрібні слова і перевір себе:
Щоб могли ми гарно жити,
Треба вчитися... (дружити).
А не кидатись словами,
Щоб не стати ... (ворогами).
І запам’ятай собі —
З другом легше у... (журбі).
Друг нас виручити може,
У біді він ... (допоможе).
А як пісня, жарт чи сміх —
Радість ділиться на... (всіх).
Знай, моя дитино мила,
Дружба — це велика... (сила)!
24.05.2022
Тема: Розрізняю слова-назви дій.
Пограйся:
Пограйся з мамою, друзями: по черзі називайте слова-дії. Хто виграє?
Спиши з букварика останні три рядочки зі сторінки 101.
23.05.2022
Тема: Читаю оповідання про дітей.
Кожна дитяча книга — це світ із незвичайними персонажами, яскравими картинками та добрими емоціями. Книги розвивають мовлення та емоційність, спонукають допитливість, відкривають цілий світ.
Переглянь та попрацюй.
23.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Розрізняю слова-назви предметів, які відповідають на питання хто? що?
Попрацюй з вчителем.
Пограйся і закріпи почуте.
20.05.2022
Тема: Робота з дитячою книжкою.
- Без труда нема плода.
- Будеш працювати - будеш споживати.
- Губами говори, а руками роби!
- Де руки й охота, там скора робота.
- Для нашого Федота не страшна робота.
- Діло майстра величає.
- Маленька праця краща за велике безділля.
- На дерево дивись, як родить, а на чоловіка, як робить.
- Не одежа красить людину, а добрі діла.
- Бджола мала, а й та працює.
- Чим схожі ці прислів'я? (Йдеться про працю).
- Як ви думаєте, хто повинен працювати? (Всі).
- Для чого?
- Праці належить значна частина людського життя, навіть можна сказати, що без праці життя неможливе. Тому багато письменників і поетів у своїх творах говорять саме про працю (роботу, труд).
Оберіть собі книжечку та почитайте. Перекажіть другу прочитане. Зробіть ілюстрацію до неї.
18.05.2022
Тема: Читаю про кольори в природі.
Відгадай загадки: Дощ пройшов, через ставок
Перекинувся місток.
Кольорів у ньому сім,
Він подобається всім! (Веселка)
*****
Понад річкою місток
Виріс із семи стрічок.
Та по ньому не піду –
Ще у воду упаду. (Веселка)
*****
Хтось у лузі біля річки
Загубив барвисті стрічки.
Дощик вгледів, підібрав,
Небеса підперезав. (Веселка)
*****
Усіх биків зазвичай злить,
Їхать далі не велить,
Із кавуна він аж тече,
Щоки брехунам пече. (Червоний колір)
*****
Колір цей – в волошках в полі,
У дощу на парасолі,
Він в очах у немовляти,
У криниці біля хати,
У річках, що ген течуть,
У хмаринках, що пливуть.
Капотить, белькоче, квітне…
Що за колір то? (Блакитний)
*****
Колір цей усім знайомий!
Він у соняха в короні,
Він у сонця в промінцях,
Згодом видний у синцях,
Він в скарбах в великій скрині,
У ромашках всередині,
На доріжках із піску
І у бджолах на бузку,
Він в меду і у вершках,
У зерні, що є в мішках.
Здогадались вже?
Промовте!
Що за колір то є? (Жовтий)
Попрацюй з підручником за допомогою вчителя.
Пограйся.
18.05.2022
Тема: Письмо. Розвиток зв'язного мовлення.
На що веселка схожа за формою?
Які емоції викликає?
Хто її створює?
Як часто можна спостерігати таку красу природи?
Спробуй назвати кольори веселки.
Якби барви райдуги були живими істотами, вони були б кращими друзями. Адже всі кольори завжди з’являються разом, вони надзвичайно слухняні – ніколи не змінюють послідовності, завжди приходять за певних умов (коли під час дощу світить сонце).
Перевір свої знання.
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/82541643745?pwd=TFBnWU9JdG5RWU44Tjg3MXVLYWZqUT09
Идентификатор конференции: 825 4164 3745
Код доступа: 1111
16.05.2022
Тема: Читаю про дні тижня.
Послухай пісеньку та заспівай її разом з дітками.
Назви по порядку дні тижня напам'ять.
Весняна каліграфічна хвилика:
Спиши з букварика перші чотири рядочка віршика зі сторінки 92.
13.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Відповідаючи на питання - пограйся.
Запиши під диктовку. Поясни і послухай.
Надішли мені свою роботу.
11.05.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Читаю вірші про пори року.
Переглянь мультфільм та дай відповіді на запитання.
Попрацюй з відео та вчителем.
Запам'ятай назви місяців.
Дай відповіді на запитання віршика К. Перелісної "У якому місяці?".
10.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Пограйся і розгадай ребуси.
Попрацюй з вчителем.
Склади речення про весну і запиши його в зошит.
10.05.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Читаю авторську казку. Ольга Зубер «Як Заєць сон шукав».
Послухай. Налаштуйся.
У кожної дитини є своя улюблена казка. Хтось не може заснути без історії про Русалоньку, хтось вимагає розповідь про Колобка, а хтось просто любить слухати про захоплюючі пригоди казкових героїв. Будучи маленькими, Ви не цікавилися, хто написав цю казку. Але час біжить, і рано чи пізно доводиться зіткнутися з цим питанням: чим авторська казка відрізняється від народної? Чому герої надходять саме так, а не інакше?
Герої кожної казки проживають своє коротке життя на сторінках книг.
Народні казки - передаються з вуст в уста, що не одне покоління. Вони є спадщиною, що несе в собі поняття про добро і зло, порядності і взаємодопомоги. Розповідаючи їх дітям, наші пращури навчали дітей. А авторська - це та, яку створив автор.
Послухай і попрацюй.
10.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Попрацюй з вчителем.
Запиши під диктовку.
09.05.2022
Тема: Читаю та переказую українську народну казку "Рукавичка".
Прослухайте казку.
Почитай букварик мамі.Сторінка 86-87.
Пограйся, відгадай, хто в якій рукавичці (ст.87).
09.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами./ Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.*
Пограйся:
Спиши з букварика зі сторінки 87 останні три речення казки.
Запиши під диктовку:
06.05.2022
Тема: Читаю лічилки.
Коли ви разом граєтесь і вам треба обрати команди, або гравців, як ви це робите?)
Ось і сьогодні на уроці ми працюватимемо над лічилками.
Послухай і попрацюй.
Пограйся.
04.05.2022
Тема : ЧИТАННЯ. Читаю і слухаю дитячі пісні. «Вийди, вийди, сонечко» (напам’ять).
Прослухай пісеньку. Поспівай і завчи її напам'ять.
Почитай букварик на ст 82-83.
04.05.2022
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами./ Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.*
Пограйся:
Запиши під диктовку і надішли.
Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/82541643745?pwd=TFBnWU9JdG5RWU44Tjg3MXVLYWZqUT09 Идентификатор конференции: 825 4164 3745 Код доступа: 1111
03.05.2022
Тема: Читаю і відгадую загадки.
Попрацюй з вчителем.
Почитай букварик на ст 80-81.
03.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Запис слів та речень під диктовку.
Пограйся.
Запиши диктант.
Перевір і надішли.
02.05.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Борис Заходер. Переклад Миколи Вашуленка «Буква «Я».
Згадай, що таке алфавіт?
Переглянь відео та попрацюй.
Почитай букварик на ст. 76-77.
02.05.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень.
Пограйся:
Спиши з букварика чотири рядки вірша зі ст. 76
Алфавіт- одна сім'я,
поміж букв була і "Я".
Там, де друзі всі рядком,-
Їхні справи йдуть ладком.
29.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Алфавіт. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Попрацюй з вчителем.
Запиши невеличкий словниковий диктант.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Бахтєєва
Время: 28 апр. 2022 11:30 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/85738815381?pwd=TlczWXV4RDlObWIzclZkUWh5bDBmQT09
Идентификатор конференции: 857 3881 5381
Код доступа: 1111
27.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ Марія Хоросницька «Я навчився вже читати…», Валентина Зорик «Книжка»
Прослухай і попрацюй з буквариком на ст 75.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ольга Бахтєєва
Время: 27 апр. 2022 10:00 AM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/89767126557?pwd=SEJ1MkVPd1pndExuZWdGR1d5aE00QT09
Идентификатор конференции: 897 6712 6557
Код доступа: 1111
27.04.2022
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.*
Подивись і попрацюй.
Пограйся.Запиши під диктовку.
26.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Закріплення вміння читати слова з апострофом у реченнях та текстах.
Переглянь відео та попрацюй.
26.04.2022
Тема: ПИСЬМО Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.*
Переглянь відео та попрацюй.
25.04.2022
Письмо. Тема: Розвиток мовлення. Вчуся знаходити спільні та відмінні ознаки в різних предметах.
Переглянь відео.
Опиши словами свою улюблену іграшку. Яка вона?
Намалюй її.
25.04.2022
Читання. Тема: Апостроф.Читання слів з апострофом.
Подивись. Попрацюй.
Попрацюй з буквариком. Ст. 72-73.
22.04.2022
ЧИТАННЯ. Закріплення вивчених звуків[дз], [дз’], [дж] та їх позначення. Робота з дитячою книжкою.
Попрацюй з відео. Почитай букварик.
20.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Написання слів із буквосполученням Дж, дж. Аналіз звукового складу слів. Письмо речення.
Переглянь і попрацюй.
Спиши чотири нижні рядки з вірша "Джміль" на ст 68 букваря.
20.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Звук [дж]. Позначення його буквами Дж, дж.
Пограйся і запам'ятай.
19.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Написання слів із буквосполученням Дз, дз. Аналіз звукового складу слів. Письмо слів з малюнка. Письмо речення.
Попрацюй за підказкою.
Спиши з букварика перші два рядки вірша "Горобець" (ст 67).
Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/89767126557?pwd=SEJ1MkVPd1pndExuZWdGR1d5aE00QT09 Идентификатор конференции: 897 6712 6557 Код доступа: 1111
19.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Звуки [дз], [дз’].Позначення їх буквами Дз, дз.
Переглянь відео. Повтори вивчене.
Попрацюй з буквариком на сторінці 66-67.
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86970936004?pwd=ZU0rNWhQaXJzTkZTMkFMZUl4RHY5dz09
Идентификатор конференции: 869 7093 6004
Код доступа: 1111
18.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ Закріплення букви Ф, ф її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Попрацюй з відео . Почитай букварик з вчителем.
18.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Списування друкованих речень. Запис слів та речень під диктовку.
Переглянь та попрацюй.
Спробуй записати диктант.
Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/83300329897?pwd=L2MwbWJmSXJZYXYwWVlEMGRSblNZZz09 Идентификатор конференции: 833 0032 9897 Код доступа: 1111
15.04.2022
Тема: ПИСЬМО Рукописна велика буква Ф.
Переглянь відео та попрацюй.
Попрацюй в друкованому зошиті за зразком з великою буквою Ф.
13.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Закріплення букви Ф, ф її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.*
13.04.2022
Тема: ПИСЬМО Рукописна мала буква ф. Відривне поєднання складників малої букви ф. Списування речення з друкованого тексту.
Попрацюй з відео.
Спиши з букварика перші два речення зі сторінки 63.
12.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ Звуки [ф], [ф']. Позначення їх буквою Ф,ф (еф).
Проглянь відео та попрацюй.
Попрацюй з букариком на ст 60-61.
13.04.2022
12.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Розвиток зв’язного мовлення. Вчуся розпізнавати ознаки весни. Складання та записування речень про Батьківщину.
Попрацюй з відео.
Запиши два речення про весну, які склав у робочий зошит.
11.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ За Тетяною Волгіною «Удома краще». Робота з дитячою книжкою.
Попрацюй з тренажером.
Почитай букварик на ст 59.
Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/81266196879?pwd=L05VaFNFWmtKNnFJdnNxSlpObzVlQT09 Идентификатор конференции: 812 6619 6879 Код доступа: 1111
11.04.2022
Тема: ПИСЬМО Рукописна велика буква Щ. Порівняння рукописних великих букв Ш, Ц, Щ. Складання і записування речень.
Пропиши в зошиті з друкованою основою сторінку з буквою Щ.
08.04.2022
ЧИТАННЯ Закріплення букви щ, Щ, її звукового значення. В.Сухомлинський «Яке щастя?»
Попрацюйте з текстом за матеріалами відео.
06.04.2022 Читання.
Тема: Звуки [шч]. Позначення їх буквою Щ, щ (ща).
Переглянь відео та попрацюй.
06.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Рукописна мала буква щ. Безвідривне поєднання складників рядкової букви щ. Один предмет – багато предметів (однина і множина). Письмо речень.
Переглянь відео. Попрацюй.
Попрацюй з прописами на ст. 49.
05.04.2022
Тема: ЧИТАННЯ Т.Г. Шевченко. Тече вода з-під явора. Леся Українка. «Вишеньки». Напам’ять.
Перегляньте відео.
Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/81266196879?pwd=L05VaFNFWmtKNnFJdnNxSlpObzVlQT09 Идентификатор конференции: 812 6619 6879 Код доступа: 1111
05.04.2022
Тема: Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Поділ слова на склади при переносі.
Попрацюй з відео.
Идентификатор конференции: 812 6619 6879 Код доступа: 111
04.03.2022
Тема: ЧИТАННЯ Киів – столиця України.
Попрацюй з відео .
Почитай букварик. Ст 54.
Ольга Бахтєєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: Українська мова Время: 4 апр. 2022 11:00 AM Хельсинки Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/85034418347?pwd=dHZUK2xRaVBjWUhKVFpsdzFsM1BMUT09 Идентификатор конференции: 850 3441 8347 Код доступа: 1111
04.03.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Аналіз звукового складу слів. Поділ слова на склади під час переносу.
Попрацюй з відео.
Заповни сторіночку 38 в друкованому зошиті.
01.04.2022
Тема: ПИСЬМО. Рукописна велика буква Ї. Списування речення з друкованого та рукописного тексту.
Попрацюй з буквариком за відеоуроком.
Пропиши в друкованому зошиті сторіночку з великою буквою Ї.
30.03.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Закріплення букви Ї,ї її звукового значення.
Попрацюйте за буквариком та відеоматеріалом.
Переглянь з букваря відео за штрихкодом ст. 52.
30.03.2022
Тема: ПИСЬМО. Рукописна мала буква ї. Порівняння рукописних малих букв и, і, ї. Один предмет – багато предметів (однина і множина). Списування речення з друкованого тексту.
Переглянь відео та попрацюй за ним.
Спиши з букварика в робочий зошит перші три речення зі сторінки 52.
29.03.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Читаю казку «Буруля» за Валентиною Коваленко.
Що бачимо на малюнку? Яку схему слова можна скласти?
Пропиши за зразочками друкованого зошита сторінку з великою буквою Є.
Тема : ЧИТАННЯ Звуки [і], [йі], позначення їх буквою Ї, ї.
Послухай, попрацюй, пограйся:
Почитай букварик на ст. 50-51.
28.03.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.
Переглянь і пограйся.
24.03.2022
Читання. Тема: Закріплення букви Є,є її звукового значення.
Послухай і попрацюй.
Почитай букварик на ст. 46-47.
25.03.2022
Письмо. Тема: Відривне поєднання складників великої букви Є. Складання та записування речень.
Попрацюй з відеоматеріалом, а потім з друкованим зошитом.
23.03.2022
Читання. Тема: Закріплення букви Є,є її звукового значення.
1. Попрацюйте з відеоматеріалом:
Попрацюйте з буквариком на ст 46-47.
22.03.2022
Письмо: Відривне поєднання складників великої букви Є. Складання та записування речень.
Попрацюйте з відеоматеріалом, пограйтесь.
22.03.2022
Тема: ЧИТАННЯ. Звуки [е], [йе], позначення їх буквою Є, є.
1. Попрацюйте з відеоматеріалом:
2. Читаємо букварик сторіночки 44-45.
22.03.2022
ПИСЬМО. Тема: Рукописна мала буква є. Відривне поєднання складників малої букви є.
2. Прописуємо 2 рядки малої букви є і списуємо з букварика на ст.44 перше речення в робочий зошит.
21.03.2022
Тема: Закріплення букви Ю, ю, її звукового значення.
1. Попрацюйте з відеоматеріалом:
2. Почитайте букварик на сторінці 44.
21.03.2022
Тема: ПИСЬМО. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Поділ слова на склади під час переносу їх частин на інший рядок.
1.Пограйтесь:
18.03.2022
Тема: ПИСЬМО Рукописна велика буква Ю. Порівняння рукописних великих букв І, Н, Ю.
1. Прогляньте відео, попрацюйте за підказочками.
2. Порівняйте написання великих літер.
3.Попишіть буковку в повітрі:
- велику від підлоги до стелі;
- по віконечку (знизу до верху);
- маленьку, як в зошиті.
3. Попрацюйте в зошиті з друкованою основою. Велика буква Ю.
16.03.2022
ЧИТАННЯ. Тема: Закріплення букви Ю, ю, її звукового значення.
1. Перегляньте відео, попрацюйте за підказочками:
2. Попрацюйте з віршиками з букварика на ст.42-43.
16.03.2022
ПИСЬМО. Тема: Рукописна мала буква ю. Відривне поєднання складників малої букви ю. Списування речення з друкованого тексту.
1. Перегляньте відео, попрацюйте за підказками.
- по віконечку (знизу до верху);
- маленьку, як в зошиті.
3. Попрацюйте в зошиті з друкованою основою. Маленька буква ю.
15.03.2022
Тема: Звуки [у], [йу], позначення їх буквою Ю, ю.
1. Перегляньте відео, попрацюйте за ним:
2. Попрацюйте з буквариком на ст.40-41.
15.03.2022
ПИСЬМО. Рукописна велика буква Я. Безвідривне поєднання складників великої букви Я. Складання речень.
1.Перегляньте відео:
- по віконечку (знизу до верху);
- маленьку, як в зошиті.
3. Попрацюйте в зошиті з друкованою основою. Велика буква Я.
14.03.2022
ЧИТАННЯ. Тема:Закріплення букви Я, я, її звукового значення.
1. Перегляньте відео:
2. Спробуйте попрацювати з буквариком на ст. 38-39.
3. Намалюйте ілюстрацію до любого віршика зі ст. 39.
4. Пограйтесь в гру "Перестав літеру" (ст.39 знизу).
Письмо. Тема: Рукописна мала буква я. Безвідривне поєднання складників малої букви я. Складання речень. Розвиток зв’язного мовлення.
1. Перегляньте відео: (Слухаємо, складаємо речення, відповідаємо на запитання)
2. В друкованих зошитах працюємо над сторінкою з маленькою буквою -я-.
3. В кого немає друкованих зошитів пропишіть рядочок букви -я-;
ям;
яр;
ся;
буряк.
Комментарии
Отправить комментарий