1 клас ОБМ 2019-2021

2020-2021 навчальний рік

05.05.2021
1. Опрацюйте зміст теми «Митці-професіонали» за підручником (параграф 29, стор. 116-117)
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
або за презентацією
 
2. Перегляньте відео майстер-клас з виготовлення котика
  
  

3. Виліпіть з пластиліну або солоного тіста котика
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

 

  

    



21.04.2021
1. Опрацюйте зміст теми «Народна творчість. Вишивка. Орнамент» за підручником (параграфа 27, стор. 108-109)
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
або за презентацією

2. Перегляньте відеоматеріал з теми
  
3. Створіть орнамент для розпису предмету побуту
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!


14.04.2020
1. Опрацюйте зміст теми «Великодні дива» за підручником (стор. 104-105)
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
або за презентацією

2. Перегляньте відеоматеріал з теми
 

 
Хвилинка-цікавинка
Відпочиньте та заспівайте разом з Марією Бурмакою пісню "Писанка"
3. Намалюйте або виріжте з кольорового паперу писанку. Прикрасьте її орнаментами або символічними візерунками (див. презентацію)
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
 

07.04.2021
1. Опрацюйте зміст теми «Краса і здоров’я» за підручником (стор. 100-101)
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
або за презентацією
2. Виготуйте з допомогою батьків смачну й корисну композицію до сніданку, обіду чи вечері.
3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з дітками) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

31.03.2021
1. Опрацюйте зміст теми «Казкові розповіді», за підручником (стор. 92-93)
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
або за презентацією
 
2.Перегляньте мультфільми. Визначте, в них знято ляльку-актора чи намальовану ляльку? З чого виготовлено акторів-ляльок?
 
  
3.Намалюйте або виліпіть одного з героїв казки «Івасик-Телесик» (художні матеріали за вибором)
4. Фотографії виконаних робіт (можна разом з дітками) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!


24.03.2021
1. Опрацюйте зміст параграфа 22 «Веселий мандрівник у театрі та кіно», стор. 88-89
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
або зміст презентації
 
2. Зліпіть з пластиліну одного з персонажів казки «Колобок». Готову фігурку прикріпіть до олівця
3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з дітками) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!

17.03.2021
1. Опрацюйте зміст параграфа 21 «Веселий мандрівник на оперній сцені», стор. 84-85
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
або зміст презентації та відео
 

2. Намалюйте декорацію до опери-казки «Плескачик» (кольорові олівці, пастель, воскова крейда тощо)
 

3. Фотографії виконаних робіт (можна разом з дітками) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!

23.12.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа «Святкові перетворення», стор. 54-55
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
2. Опрацюйте зміст презентації

 3. Перегляньте майстер-клас зображення сніговика та відеоматеріали до уроку

  

4. Намалюйте кумедного сніговичка (гуаш на тонованому аркуші)


07.10.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа 5 «Лялькові настрої», стор. 22-23
https://pidruchnyk.com.ua/19-mistectvo-masol-gaydamaka-ocheretyana-1-klas.html
2. Опрацюйте зміст презентації
 

4. Намалюйте святковий феєрверк у ляльковому місті (воскові олівці та акварельні фарби)
Бажаю творчих успіхів!
5. Фотографії виконаних робіт (можна разом з дітками) надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.

25.05.2020
1.Здійснити віртуальну мандрівку музеями (на вибір)
НАЙВІДОМІШІ МУЗЕЇ СВІТУ
Лувр (Париж, Франція)
http://www.louvre.fr/llv/commun/home_flash.jsp
На сайті представлена інформація про історію Лувру, список всіх колекцій. Вибираючи вид колекції, користувач одержує фото експоната, короткий його опис та історію створення.  Подано також опис всіх виставок, вказано види екскурсій. Під час віртуальної подорожі можна відвідати вибрані зали музею і оглянути їх з різних сторін.
Метрополітен (Нью-Йорк, США)
http://www.metmuseum.org
У музеї Метрополітен представлено не тільки американське мистецтво. Тут є колекція староєгипетських пам'яток, зібрання творів європейського живопису і скульптури. Частина експонатів для онлайн-перегляду надається тільки зареєстрованим користувачам.
Національний музей природної історії у Вашингтоні
У музеї зберігаються понад 126 млн зразків рослин, тварин, копалин, мінералів, порід, метеоритів, а також археологічних і культурних артефактів. Прогулявшись його залами, ви зможете побувати в залі динозаврів, розглянути алмаз Хоупа, найвідоміший дорогоцінний камінь Нового Світу, та й сам будинок музею вартий того, щоб його відвідати.
МУЗЕЇ УКРАЇНИ
Національний заповідник «Софія Київська»(Київ)
Представлено інформацію про історію та діяльність заповідника.
Національний художній музей України (Київ)
Сайт знайомить з історією музею, його колекціями та виданнями.
Музей народної архітектури та побуту у Львові
На території етнозон музею розташовано 124 пам'ятки архітектури, котрі об'єднані в 54 садиби. В музеї функціонують чотири виставкових зали. Два з них мають постійну експозицію. Сайт пропонує переглянути галерею.
Музей космонавтики ім. С. Корольова
Сайт знайомить з історією музею, його експонатами.
 МУЗЕЇ М.КРОПИВНИЦЬКИЙ
Кіровоградський обласний краєзнавчий музей
Сайт знайомить з одним із найстаріших музейних закладів Півдня України, який відіграв важливу роль у становленні національного краєзнавства. Нині музей має цікаві зібрання речових та документальних матеріалів, що характеризують природу, історичний розвиток та культуру краю від найдавніших часів до наших днів. Відвідувачам запропоновано експозиції, виставки та події музею.
Кіровоградський художньо-меморіальний музей О. О. Осмьоркіна
На сайті музею можна переглянути експозицію з творів художника, довідатися про життя і творчість мицтя, та його учнів.

Вітаю із завершенням такого складного навчального року! Бажаю гарно відпочити! Набратися яскравих вражень, сил, міцного здоров’я! Не забувайте про творчість та красу в усьму, що нас оточує! Бережіть! Творіть! До зустрічі у новому навчальному році!!!

22.05.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа «Перевір себе» с.130-131
2. Опрацювати зміст презентації «Перевір себе»
3. Створи рамку для свого улюбленого малюнка або фотографії
4. Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!

15.05.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа 32 «Мистецька подорож до Європи» с.128-129
2. Опрацювати зміст презентації «Мистецька подорож до Європи»
 
3. Створи український сувенір, прикрась його й подаруй близьким людям.
Можна скористатися майстер-класом, можна виконати будь-який інший сувенір
4. Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!

08.05.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа «Весняна хустина»


 2. Намалюйте хустину, прикрашену весняними квітами та листочками. Орнамент розмістіть по краях хустини, а візерунок – посередині або в одному з кутків.



3. Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!

01.05.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа 31, стор. 124-125
2. Намалюйте чарівного птаха на калині. Прикрасьте його яскравими візерунками.

 
                             
3. Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!

24.04.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа 30, стор. 120-121
2. Перегляньте відео. Зверніть увагу на форму, колір, будову квітів, листя, гілочок дерева. Роздивіться як розташовані квіти, листя на гілках дерева
3. Перегляньте майстер-класи зображення квітучої гілки дерева у техніці плямографії
3. Намалюйте квітучу гілку яблуні на тонованому аркуші (акварель, гуаш). Роздмухуючи пляму, спочатку утворіть гілочку. Потім намалюйте цвіт відбитками пальчика, змоченим у білу фарбу, а листочки – у зелену.
4. Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!

17.04.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа 29, стор. 116-117
2. Опрацюйте зміст презентації
3. Перегляньте відео майстер-клас з виготовлення котика
4. Виліпіть з пластиліну або солоного тіста котика
5. Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!

10.04.2020
1. Опрацюйте зміст параграфа 28, стор. 112-113
2. Опрацюйте зміст презентації

3. Перегляньте відео майстер-клас з виготовлення свищика
4. Виліпіть з кольорового пластиліну весняну іграшку-свищика та прикрасьте її
5. Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!
Хвилинка-цікавинка:
https://www.youtube.com/watch?v=pTL8VCWExGg

27.03.2020
Опрацювати разом з батьками зміст параграфа 27, стор. 108-109
Опрацюйте зміст презентації

Створіть орнамент для розпису предмету побуту
Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!
Хвилинка-цікавинка:
https://www.youtube.com/watch?v=zaIpBP71LeY

20.03.2020
Опрацювати разом з батьками зміст параграфа 26, стор. 104-105
Опрацюйте зміст презентації та відеоматеріал

Створіть ескіз великодньої писанки за зразками у підручнику (варіант1 або варіант2) стор.105
Фотографії виконаних робіт надішліть у Вайбер у групу 1-Б та 1-А. Творчих успіхів!
Хвилинка-цікавинка:
https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ

13.03.2020
Опрацювати разом з батьками зміст параграфа 25, стор. 100-101
Виготуйте з допомогою батьків смачну й корисну композицію до сніданку, обіду чи вечері. Сфотографуйте результат разом з дітками. Викладіть фото у групу 1-Б, 1-А. Творчих і смачних успіхів всім!




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас