What's your favourite food? - My favourite food is Pizza.
[вотс йо фейверіт фуд?]- [Май фейверіт фуд із піца]
Яка твоя улюблена їжа? - Моя улюблена їжа - піца.
Виконайте вправи:
Після виконання вправи натиснути Finish. Потім натискаєте Check my answers (перевірка) і бачите свій результат. Сфотографуйте його і відправте мені на Вайбер!!!
Вправа 1 (з'єднуємо віртуальним олівцем малюнки з анрзвамии їжі)
Вправа 2 (1. натискаємо на мікрофончик, слухаємо, повторюємо, запам'ятовуємо 2. слухаємо повторюємо, обираємо потрібну картинку 3. перетягуємо малюднки їжі в рамки Good for you (корисна їжа) Bad for you (шкідлива їжа)
Вправа 3 (натискаємо на мікрофончик, слухаємо, повторюємо, усно перекладаємо, клікаємо на потрібн6у картинку)
Вправа 4 (натискаємо на мікрофончик, слухаємо речення, позначаємо True (правда) або False (неправда). Уважно дивіться на імені дітей і їжу, яку вони люблять або нелюблять (смайлики допоможуть розібратися)
Вправа 5 (слова перетягуємо до потрібного малюнка, читаємо речення і клікаємо на відповідь відповідно своїх вподобань даної їжі)
28/05/2021 група Євгенії Миколаївни
Good morning! Давай сьогодні закріпимо тему Їжа. Виконай завдання і перевір наскільки добре ти її засвоїв.
Good morning! Нового матеріалу сьогодні не буде. Минулого уроку ми вчили слова пов"язані з Великоднем. Повтори вивчений матеріал і потренуйся виконуючи інтерактивні вправи
ВПРАВА 1 (натисніть на трикутник зліва, послухайте ім'я, оберіть ім'я, яке почули)
ВПРАВА 2 (натисніть на мікрофончик, прослухайте про яку частини тіла говорять, потім перетягни малюнок в потрібне місце)
Після виконання вправи натиснути Finish. Потім натискаєте Check my answers (перевірка) і бачите свій результат. Сфотографуйте його і відправте мені на Вайбер!!!
3) Повторіть віршик (буду питати на наступному уроці)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 1-А
Время: 19 апр. 2021 10:00 AM
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
1) Читаємо слова (не менше 5 разів)
2) Порторити частини тіла АУДІО і виконайте тест (нижче)
Тест 1 (1. перетягти слово до потібної частини тіла 2. натиснути на мікрофончик, послухати, повторити, обрати правильний малюнок) Після виконання вправи натиснути Finish. Потім натискаєте Check my answers (перевірка) і бачите свій результат. Сфотографуйте його і відправте мені на Вайбер!!!
3) Вивчити віршик (буду питати на наступному уроці)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 1-А
Время: 16 апр. 2021 10:40 AM
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
1) Читаємо слова (не менше 5 разів)
2) Повторіть назви частин тіла (по картці, пісеньках, по малюнку з аудіо чи за допомогою додатка Learning Chocolate - все це є в матеріалі попередньому уроці)
3) Передивіться презентацію і називайте відомі вам частини тіла ПРЕЗЕНТАЦІЯ
4) Знайомимося з новою фразою (записати у блокнот):
5) Передивіться ВІДЕО-ПРЕЗЕНТАЦІЮ , повторюйте за диктором слова і речення, потім ставте відео на паузу і постарайтесь прочитати речення.
6) Подивіться відео, поспівайте і порухайтесь разом з героями пісеньки!
16/04/2021 група Євгенії Миколаївни
Тема: Zoom meeting invitation
Время: 16 апр. 2021 10:30 AM
Meeting ID: 898 567 9176
Passcode: 1111
1. Відкрий презентацію і повтори слова ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Task 2 прослухай назви частин тіла і познач правильно чи не правильно зображене слово
Task 31. Спочатку потрібно натискати на мікрофончик біля , слухати, повторювати, візуально запамятати як читається слово, по малюнку запамятати переклад.
2) Потім натискаєте Match up 1 (на коричневому фоні). Натискаєте на мікрофончик внизу, слухаєте, повторюєте за диктором, шукаєте відповідне слово вище і перетягуєте туди цей мікрофончик і так з кожним наступним мікрофончиком. Потім натискаєте Check answers (перевірити свої відповіді і бачита свій результат)
3) В Match up 2 потрібно спробувати прочитати слова (після візуального запам'ятовування) і перетягти їх до потрібного малюнка, потім Check Answers (Перевірка)
4) В Match up 3 натискаємо на мікрофончик, слухаємо, повторюємо, перетягуємо мікрофончик до потрібного малюнка. Потім Check Answers (Перевірка)
09.04.2021 Анна Мих.
Good morning! Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему Animals.
Повторіть назви тварин, що вчили на попередніх уроках (з картки або пісеньки).
1) Наступний додаток допоможе краще вивчити назви тварин і візуально запам'ятати як вони читаються.
Ось як ним користуватися:
1. Спочатку потрібно натискати на мікрофончик біля кожної тваринки, слухати, повторювати, візуально запамятати як читається слово, по малюнку запамятати переклад.
2) Потім натискаєте Match up 1 (на коричневому фоні). Натискаєте на мікрофончик внизу, слухаєте, повторюєте за диктором, шукаєте відповідне слово вище і перетягуєте туди цей мікрофончик і так з кожним наступним мікрофончиком. Потім натискаєте Check answers (перевірити свої відповіді і бачита свій результат)
3) В Match up 2 потрібно спробувати прочитати слова (після візуального запам'ятовування) і перетягти їх до потрібного малюнка, потім Check Answers (Перевірка)
4) В Match up 3 натискаємо на мікрофончик, слухаємо, повторюємо, перетягуємо мікрофончик до потрібного малюнка. Потім Check Answers (Перевірка)
3) В наступному відео зверніть увагу на звуки, які видають тварини.
4) Послухайте і вгадайте які тварини видають такі звуки (відповідати англ) АУДІО
5)На осонові вивченого матеріалу виконайте наступні вправи:
Вправа 1 (розподіліть тварин на wild(дикі)/domestic (домашні). Потім натисніть на круглу блакитну позначку в правому нижньому кутку і подивіться свій результат
(фото результату мені в вайбер)
Вправа 2(натисніть на мікрофончик, послухайте. повторіть, оберіть вірний малюнок)Після виконання вправи натиснути Finish. Потім натискаєте Check my answers (перевірка) і бачитеи свій результат. Сфотографуйте його і відправте мені на Вайбер
05/04/2021 група Євгенії Миколаївни
1. Давай привітаємось
2.Сьогодні ми познайомимось із останньою літерою англійського алфавіту літерою Xx (екс) яка дає звук {ks} кс
3 Вивчи слова, в яких є літера Xx (екс) пропиши їх по рядочку. Переглянь відео як правильно писати цю літеру
fox [фокс] лисиця
box [бокс] коробка
taxi [тексі] таксі
4. Переглянь відео і повторюй за диктором. Вчимось читати
5. Повторюємо всі вивчені букви алфавіту. Співаємо пісенькуABC"
Наступні завдання для допитливих розумничків з усього матеріалу який ми вивчили за цей рік.
Task 10переглянь відео і обери правильний варіант відповіді
Впевнена, що у тебе все вийшло і прийшов час прощатись. Заспівай пісеньку і повторюй рухи разом з пінгвінами.
05.04.2021 (Анна Мих)
Анна Похила приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Время: 5 апр. 2021 09:10
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
1) Повторюємо всі вивчені букви алфавіту. Співаємо пісенькуABC"
2) Тепер повторимо як читаються букви (які звуки вони передають ). Дивимося відео, повторюємо звуки і читаємо за диктором.
3) Для того, що закріпити порторений матеріал, виконайтенаступні вправи:
Після виконання вправи натиснути Finish, потім натискаємо на Check my anwers (Перевірити мої відповіді), дивимося результат вгорі сторінки (найкращий результат 10 з 10), ФОТО цього результату надсилаємо мені на Вайбер. Не забудьте вказати чия це робота)
Вправа 1 (натискаємо на мікрофончик, слухаємо буквуб натискаємо на потрібну букву)
Після виконання ВПРАВ натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
21.12.2020 Анна Мих.
1)Вивчаємо нові букви Kk [k], Dd [d]
Краще вивчити букву і звук допоможе пісенька
2) Прописати букви і звуки, а також слова, що починаються на ці букви (в зошиті зразки є). Звертаємо увагу на поля. Прописуючи, промовляти слово, яке приписуємо.
3) Співаємо пісеньку-алфавіт на випередження (про звуки і букви)
4) Співаємо пісеньку (для повторення прикметників)
5)Вклеїти картку в блокнот (була в зошиті)
6) знайомимося зі словом like (як читається і перекладається: все на картці)
7) знайомимося з буквосполученням оо (в картці є). Відео дивитися ТІЛЬКИ 16 секунд (з 1 хв 16 с по 1 хв 32 с)
8) Читати слова і речення на картці. (Фото картки нижче)
K
k– кей[k]- к
kite
[кайт]
Повітряний змій
koala
[коала]
коала
kitten
[кітн]
кошеня
kangaroo
[кенгеру]
кенгуру
kids
[кідз]
діти
key
[кі]
ключ
kiwi
[ківі]
ківі
king
[кін]
король
like[лайк] -любити/ подобатися
Ilikecats. – Я люблю котів./
Мені подобаються коти.
oo [u:] – у (довгий)
goose, kangaroo, cook
D
d – ді [d]-д
dog
[дог]
собака
duck
[дак]
качка
donkey
[доʹнкі]
віслюк
dolphin
[долфін]
дельфін
doctor
[докте]
лікар
driver
[драйве]
водій
doll
[дол]
лялька
dad
[дед]
татко
Читати:
dog
rabbit
kept
kid
kiss
robot
bell
desk
rat
Ken
lamp
kangaroo
red
kitten
plan
koala
goose
keep
I like cats. I
like kittens.
I like
kangaroos.
I can see a big
koala.
I can see a
little rabbit.
2.10.2020 Анна Мих.
1) Повторити раніше вивчені букви і звуки Ii [i], Nn [n]
2) Вивчити нову букву Аа [ᴂ]
Краще вивчити букву і звук допоможе пісенька
3) Прописати букву і звук 2 рядки в зошиті
Група Євгенії Миколаївни
07.12.2020, 11.12.20
1. Привітайся
2. Давай пригадаємо які літери англійського алфавіту ми вже вивчили. Слухай і повторюй
Letter Aa
Le
ter Mm
Letter Nn
Lerre Ii
Letter Tt
Повтори слова. Презентація і картка зі словами тобі допоможуть
Сьогодні ми познайомимось із літерою Рр
Потренуйся писати літеру Р р
Постарайся запам"ятати якомога більше слів, що починаються на літеру Р Презентація
Після виконання ВПРАВ натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту virvanyulya@gmail.com.Потім натискаєте Send (відправити)
5/ Перегляд мультфільма(завдання: на яку казку схожий цей мультик?)
прописати слова в тоненькому зошиті та читати їх 5 разів
back
lack
pack
sack
black
crack
31березня
Впр.4,с.89
Проект:
намалюй на кольоровому папері ,виріж усі цифри від 0 до 9, а також +,-,=.
спробуй порахувати різні приклади: 2+2=4, 5+1=6, та інші.
Надішліть фото проектів на вайбер 0959325922.
06 квітня
Наступні завдання націлені на закріплення та повторення вивченого матеріалу. Вам необхідно 1. клікнути на завдання, 2. виконати його , 3. натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , 4. підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на поштуvirvanyulya@gmail.com
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 28.02.2024 17.04.2024 29.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 ( робота не приймається більше) Алгоритми та програми. Частина 2 ( робота не приймається більше) Комп’ютерна графіка 29.05.2024 Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4958956 Алгоритми та програми. Частина 2. Розробка ігрового проєкту Гра "Істи чи не їсти" Спробуємо створити гру за зразком Опис гри. - фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів - якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя. Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 24.04.2024 27.05.2024 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка 27.05.2024 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7214629 Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Розробка власного проєкту Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Творчий проєкт 20.05.2024 Творчий проєкт Практичне завдання – створення власного проекту Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання: Яка назва проекту? Яка ідея проекту? Для кого призначений проект? Які інформаційні матеріали потрібні для проекту? Які об'єкти будуть використані у проекті? Які події передбачені у проекті? Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у проекті? Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту? Як виглядатиме сцена по завершенні проекту? Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту? Які матеріали потрібні для захисту проекту? Готовий проєкт та відповіді надішліть на електронну адресу bidenkoal
Комментарии
Отправить комментарий